Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2016/10
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről - Egyes ágazatokban/EU/2011.08.19. EUHL
Eljárás fajtája:Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
Közzététel dátuma:2016.01.25.
Iktatószám:532/2016
CPV Kód:90911200-8
Ajánlatkérő:MÁV Létesítményüzemeltető és Vasútőr Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:Magyarország területén összesen 959 településen található 1.408 teljesítési (szolgálati) helyen, 9.956 db építményben
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Strabag Property and Facility Services Zrt. és Jánosik és Társai Kft. közös ajánlattevők;B+N Referencia Zrt.;B+N Referencia Zrt.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Vasúti szolgáltatásokhoz kapcsolódó építményüzemeltetés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

EURÓPAI UNIÓ
Az Európai Unió Hivatalos Lapjának Kiegészítő Kiadványa 2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luxemburg Fax: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu
Információ és on-line formanyomtatványok: http://simap.europa.eu
TÁJÉKOZTATÓ AZ ELJÁRÁS EREDMÉNYÉRŐL – EGYES ÁGAZATOKBAN
2004/17/EK irányelv
I. szakasz: ajánlatkérő
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: MÁV Létesítményüzemeltető és Vasútőr Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK22318
Postai cím: Könyves Kálmán Krt 54-60
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1087
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok): ENYD - Első Nyugat Dunántúli Közbeszerzési Tanácsadó Kft.
Címzett: Dr. Daczuk Balázs ügyvezető
Telefon: +36 12698134
E-mail: iroda@enyd.hu
Fax: +36 12012861
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.mavcsoport.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Elektronikus hozzáférés az információkhoz (URL):
Az ajánlatok és a részvételi jelentkezések elektronikus benyújtása (URL):
I.2) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
x Egyéb: (nevezze meg)
Vasúti szolgáltatásokhoz kapcsolódó építményüzemeltetés
I.3) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés
Szolgáltatási keretszerződés - Épületek, épületrészek, építmények és külső területek takarítása, valamint hó- és síkosságmentesítése egyes részei tárgyában (1. rész - Budapest Kelet és Dél Alföld Nagyrégió; 2. rész - Budapest Nyugat és Dunántúl Nagyrégió; 3. rész - Észak Alföld Nagyrégió)
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye
(csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatásmegrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
  Árubeszerzés
  Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
x Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória száma: 14
A szolgáltatási kategóriákat lásd a C2. Mellékletben
A 17–27. szolgáltatási kategóriákra vonatkozó szerződés esetében (lásd a C2. mellékletet) egyetért-e a hirdetmény közzétételével?
A teljesítéshelye
Magyarország területén összesen 959 településen található 1.408 teljesítési (szolgálati) helyen, 9.956 db építményben
NUTS-kód HU1, HU2, HU3
II.1.3) Keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
x A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszeren (DBR) alapuló szerződés(ek)re irányul
II.1.4) A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Szolgáltatási keretszerződés - Épületek, épületrészek, építmények és külső területek takarítása, valamint hó- és síkosságmentesítése egyes részei tárgyában (1. rész - Budapest Kelet és Dél Alföld Nagyrégió; 2. rész - Budapest Nyugat és Dunántúl Nagyrégió; 3. rész - Észak Alföld Nagyrégió)
II.1.5) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:90911200-8
II.1.6) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: nem
II.2) A szerződés(ek) végleges összértéke
II.2.1) A szerződés(ek) végleges összértéke
(Csak a végleges összértéket kérjük megadni számokkal, az összes szerződést, részt, meghosszabbítást és opciót beleértve; az egyes szerződésekre vonatkozó információkkal kapcsolatban töltse ki az V. szakaszt (Az eljárás eredménye))
Érték 15976817954 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
vagy:
A figyelembe vett, legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat és
a figyelembe vett, legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás fajtája
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  Nyílt
  Meghívásos
x Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Ajánlati/részvételi felhívás közzététele nélküli/hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül megvalósított beszerzés (a D2. melléklet 2. szakaszában felsorolt esetekben)
Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában (HL) történő közzététele nélkül megvalósított beszerzés indokolása: töltse ki a D2. mellékletet
IV.2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (ha szükséges, nem közzétételre szánt információ esetén a bírálati szempontokat az V.2.6) rovatban tüntesse fel)
  A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
vagy
x Az összességében legelőnyösebb ajánlat
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak nem
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre igen
(igen válasz esetén, töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Időszakos előzetes tájékoztató   Előminősítési hirdetmény   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: / S - , dátum: (nap/hónap/év)
x Ajánlati/részvételi felhívás   Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2015 / S 207 - 376581 , dátum: 2015/10/24 (nap/hónap/év)
  Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: / S - , dátum: (nap/hónap/év)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: / S - , dátum: (nap/hónap/év)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: / S - , dátum: (nap/hónap/év)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
V.1) Az eljárás eredménye és a szerződés értéke
A szerződés száma: Rész száma: 1 Elnevezés:
(A nyertes ajánlattevő(k)/gazdasági szereplő(k) nevét és a szerződés értékét tüntesse fel alább, vagy az V.2) szakaszban, amennyiben az információt nem kívánja közzétenni)
V.1.1) Az eljárást lezáró döntés meghozatalának időpontja: 2015/12/18 (nap/hónap/év)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
V.1.3) A nyertes gazdasági szereplő neve és címe
Hivatalos név: Strabag Property and Facility Services Zrt. és Jánosik és Társai Kft. közös ajánlattevők
Postai cím: Máriássy u. 7.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1095
Ország: HU
Telefon: +36 302199656
E-mail: gabor.landi@strabag-pfs.hu
Fax: +36 12100082
Internetcím (URL):
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (csak számokkal)
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
A szerződés végleges összértéke:
Érték 4386201117 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
és
a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
Éves vagy havi érték esetén: (adja meg)
Az évek száma: vagy A hónapok száma:
V.1.5 ) Alvállalkozásra vonatkozó információk (ha szükséges)
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez igen
(igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: Pénznem: Arány: , (%) Nem ismert x
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: (ha ismert)
V.1.6 ) Alkalmi vétel esetén fizetett ár (adott esetben):
(csak számokkal) Érték áfa nélkül: Pénznem:
------------------------------------ ( Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható ) -----------------------
V.2) Az eljárás eredménye és a szerződés értéke – kötelező, nem közzétételre szánt információ
A Bizottság tiszteletben tart minden, a beérkezett ajánlatok számára, az ajánlattevők/gazdasági szereplők kilétére vagy az árakra vonatkozó érzékeny kereskedelmi szempontot, amire az ajánlatkérők az e szakaszban előírt információk továbbításakor felhívják a figyelmét.
(Nem közzétételre szánt információ esetén, és amennyiben a korábbi szakaszokban még nem adta meg, minden közbeszerzési eljárásról töltse ki az V.2.1), V.2.4) és V.2.6) rovatot)
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Épületek, épületrészek, építmények és külső területek takarítása, valamint hó- és síkosságmentesítése egyes részei tárgyában (1. rész - Budapest Kelet és Dél Alföld Nagyrégió
V.2.1) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
V.2.2) A megkötött szerződések száma: 1
V.2.3) A nyertes gazdasági szereplő neve és címe
Hivatalos név: Strabag Property and Facility Services Zrt. és Jánosik és Társai Kft. közös ajánlattevők
Postai cím: Máriássy u. 7.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1095
Ország: HU
Telefon: +36 302199656
E-mail: gabor.landi@strabag-pfs.hu
Fax: +36 12100082
Internetcím (URL):
V.2.4) A szerződés végleges összértéke áfa nélkül (csak számokkal) 4386201117 Pénznem: HUF
V.2.5) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
Európai Közösség x
Nem Európai Közösség   Ország:
V.2.6) Bírálati szempontok
  A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
vagy
x Az összességében legelőnyösebb ajánlat
V.2.7) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett nem
V.2.8) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
----------------- ( Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható )--------------

V. szakasz: Az eljárás eredménye
V.1) Az eljárás eredménye és a szerződés értéke
A szerződés száma: Rész száma: 2 Elnevezés:
(A nyertes ajánlattevő(k)/gazdasági szereplő(k) nevét és a szerződés értékét tüntesse fel alább, vagy az V.2) szakaszban, amennyiben az információt nem kívánja közzétenni)
V.1.1) Az eljárást lezáró döntés meghozatalának időpontja: 2015/12/18 (nap/hónap/év)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
V.1.3) A nyertes gazdasági szereplő neve és címe
Hivatalos név: B+N Referencia Zrt.
Postai cím: Szkalka köz 1.
Város: Komlóska
Postai irányítószám: 3937
Ország: HU
Telefon: +36 209848944
E-mail: takaritas@bnref.hu
Fax: +36 18779610
Internetcím (URL):
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (csak számokkal)
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
A szerződés végleges összértéke:
Érték 5995418784 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
és
a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
Éves vagy havi érték esetén: (adja meg)
Az évek száma: vagy A hónapok száma:
V.1.5 ) Alvállalkozásra vonatkozó információk (ha szükséges)
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez igen
(igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: Pénznem: Arány: , (%) Nem ismert x
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: (ha ismert)
V.1.6 ) Alkalmi vétel esetén fizetett ár (adott esetben):
(csak számokkal) Érték áfa nélkül: Pénznem:
------------------------------------ ( Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható ) -----------------------
V.2) Az eljárás eredménye és a szerződés értéke – kötelező, nem közzétételre szánt információ
A Bizottság tiszteletben tart minden, a beérkezett ajánlatok számára, az ajánlattevők/gazdasági szereplők kilétére vagy az árakra vonatkozó érzékeny kereskedelmi szempontot, amire az ajánlatkérők az e szakaszban előírt információk továbbításakor felhívják a figyelmét.
(Nem közzétételre szánt információ esetén, és amennyiben a korábbi szakaszokban még nem adta meg, minden közbeszerzési eljárásról töltse ki az V.2.1), V.2.4) és V.2.6) rovatot)
A szerződés száma: 1 Rész száma: 2 Elnevezés: Épületek, épületrészek, építmények és külső területek takarítása, valamint hó- és síkosságmentesítése egyes részei tárgyában (2. rész - Budapest Nyugat és Dunántúl Nagyrégió)
V.2.1) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
V.2.2) A megkötött szerződések száma: 1
V.2.3) A nyertes gazdasági szereplő neve és címe
Hivatalos név: B+N Referencia Zrt.
Postai cím: Szkalka köz 1.
Város: Komlóska
Postai irányítószám: 3937
Ország: HU
Telefon: +36 209848944
E-mail: takaritas@bnref.hu
Fax: +36 18779610
Internetcím (URL):
V.2.4) A szerződés végleges összértéke áfa nélkül (csak számokkal) 5995418784 Pénznem: HUF
V.2.5) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
Európai Közösség x
Nem Európai Közösség   Ország:
V.2.6) Bírálati szempontok
  A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
vagy
x Az összességében legelőnyösebb ajánlat
V.2.7) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett nem
V.2.8) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
----------------- ( Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható )--------------

V. szakasz: Az eljárás eredménye
V.1) Az eljárás eredménye és a szerződés értéke
A szerződés száma: Rész száma: 3 Elnevezés:
(A nyertes ajánlattevő(k)/gazdasági szereplő(k) nevét és a szerződés értékét tüntesse fel alább, vagy az V.2) szakaszban, amennyiben az információt nem kívánja közzétenni)
V.1.1) Az eljárást lezáró döntés meghozatalának időpontja: 2015/12/18 (nap/hónap/év)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
V.1.3) A nyertes gazdasági szereplő neve és címe
Hivatalos név: B+N Referencia Zrt.
Postai cím: Szkalka köz 1.
Város: Komlóska
Postai irányítószám: 3937
Ország: HU
Telefon: +36 209848944
E-mail: takaritas@bnref.hu
Fax: +36 18779610
Internetcím (URL):
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (csak számokkal)
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
A szerződés végleges összértéke:
Érték 5595198053 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
és
a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfakulcs (%) ,
Éves vagy havi érték esetén: (adja meg)
Az évek száma: vagy A hónapok száma:
V.1.5 ) Alvállalkozásra vonatkozó információk (ha szükséges)
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez igen
(igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: Pénznem: Arány: , (%) Nem ismert x
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: (ha ismert)
V.1.6 ) Alkalmi vétel esetén fizetett ár (adott esetben):
(csak számokkal) Érték áfa nélkül: Pénznem:
------------------------------------ ( Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható ) -----------------------
V.2) Az eljárás eredménye és a szerződés értéke – kötelező, nem közzétételre szánt információ
A Bizottság tiszteletben tart minden, a beérkezett ajánlatok számára, az ajánlattevők/gazdasági szereplők kilétére vagy az árakra vonatkozó érzékeny kereskedelmi szempontot, amire az ajánlatkérők az e szakaszban előírt információk továbbításakor felhívják a figyelmét.
(Nem közzétételre szánt információ esetén, és amennyiben a korábbi szakaszokban még nem adta meg, minden közbeszerzési eljárásról töltse ki az V.2.1), V.2.4) és V.2.6) rovatot)
A szerződés száma: 1 Rész száma: 3 Elnevezés: Épületek, épületrészek, építmények és külső területek takarítása, valamint hó- és síkosságmentesítése egyes részei tárgyában (3. rész - Észak Alföld Nagyrégió)
V.2.1) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
V.2.2) A megkötött szerződések száma: 1
V.2.3) A nyertes gazdasági szereplő neve és címe
Hivatalos név: B+N Referencia Zrt.
Postai cím: Szkalka köz 1.
Város: Komlóska
Postai irányítószám: 3937
Ország: HU
Telefon: +36 209848944
E-mail: takaritas@bnref.hu
Fax: +36 18779610
Internetcím (URL):
V.2.4) A szerződés végleges összértéke áfa nélkül (csak számokkal) 5595198053 Pénznem: HUF
V.2.5) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
Európai Közösség x
Nem Európai Közösség   Ország:
V.2.6) Bírálati szempontok
  A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
vagy
x Az összességében legelőnyösebb ajánlat
V.2.7) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett nem
V.2.8) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
----------------- ( Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható )--------------

VI. SZAKASZ: kiegészítŐ INFORMációk
VI.1) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
VI.2) További információk: (adott esetben)
VI.2.1) Az ajánlattevők neve, címe és a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerinti minősítése:
Strabag Property and Facility Services Zrt. és Jánosik és Társai Kft. közös ajánlattevők
1095 Budapest, Máriássy u. 7. - 1047 Budapest, Attila u. 34.
Strabag Property and Facility Services Zrt. - Nem minősül kis-és középvállalkozásnak
Jánosik és Társai Kft. - középvállalkozás
B+N Referencia Zrt.
3937 Komlóska, Szkalka köz 1.
Nem minősül kis-és középvállalkozásnak
VI.2.2) A szerződéskötés időpontja az I. rész tekintetében 2015. december 29., a II. rész tekintetében 2015. december 29., a III. rész tekintetében 2015. december 29.
VI.3) Jogorvoslati eljárás
VI.3.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
A békéltetési eljárást lebonyolító szerv (adott esetben)
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.3.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása (töltse ki a VI.3.2 rovatot vagy szükség esetén a VI.3.3 rovatot)
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
Jogorvoslati kérelem benyújtható a Kbt. 137. §-ban foglaltak szerint.
VI.3.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4) E hirdetmény feladásának időpontja: 2016/01/19 (nap/hónap/év)
 
A. Melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név:
Nemzeti azonosító (ha ismert): Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
------------------------------------------ (Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható) -------------------

C2. mellékletEgyes ágazatok
A II. szakaszban (A szerződés tárgya) említett szolgáltatási kategóriák
2004/17/EK irányelv
Kategória száma 1
Tárgy
1
Karbantartási és javítási szolgáltatások
2
Szárazföldi szállítási szolgáltatások2, beleértve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat és a futárszolgálatokat, kivéve a postai küldemények szállítását
3
Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását
4
Szárazföldi3 és légipostai küldemények szállítása
5
Távközlési szolgáltatások
6
Pénzügyi szolgáltatások:
(a) Biztosítási szolgáltatások (b) Banki és befektetési szolgáltatások4
7
Számítógépes és azzal összefüggő szolgáltatások
8
Kutatási és fejlesztési szolgáltatások5
9
Számviteli, könyvvizsgálói és könyvelési szolgáltatások
10
Piackutatási és közvélemény-kutatási szolgáltatások
11
Vezetési tanácsadó szolgáltatások6 és az ezzel összefüggő szolgáltatások
12
Építészeti szolgáltatások; mélyépítési szolgáltatások és integrált mélyépítési szolgáltatások; városrendezési és tájrendezési szolgáltatások; az ezekkel összefüggő tudományos és műszaki tanácsadási szolgáltatások; műszaki vizsgálati és elemző szolgáltatások
13
Reklámszolgáltatások
14
Épülettakarítási szolgáltatások és ingatlankezelési szolgáltatások
15
Kiadói és nyomdai szolgáltatások, eseti vagy szerződéses alapon
16
Szennyvíz- és hulladékkezelési szolgáltatások, fertőtlenítési és hasonló szolgáltatások
Kategória száma 7
Tárgy
17
Szállodai és éttermi szolgáltatások
18
Vasúti szállítási szolgáltatások
19
Vízi szállítási szolgáltatások
20
Szállítási mellék- és kiegészítő szolgáltatások
21
Jogi szolgáltatások
22
Személyzet-elhelyezési és -ellátási szolgáltatások8
23
Nyomozási és biztonsági szolgáltatások, kivéve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat
24
Oktatási és szakképzési szolgáltatások
25
Egészségügyi és szociális szolgáltatások
26
Szórakoztató, kulturális és sportszolgáltatások
27
Egyéb szolgáltatások
1 A 2004/17/EK irányelv 31. cikke és XVIIA. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
2 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
3 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
4 Kivéve az értékpapírok és egyéb pénzügyi eszközök kibocsátásával, eladásával, vételével vagy átruházásával kapcsolatos pénzügyi szolgáltatásokat és a jegybanki tevékenységet (szolgáltatást). Nem tartoznak ide továbbá: a föld, meglévő épületek vagy egyéb ingatlan, illetve az arra vonatkozó jogok bármilyen pénzügyi eszköz segítségével történő megvásárlásához vagy bérléséhez kapcsolódó szolgáltatások. Mindazonáltal az adásvételi vagy bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg, vagy az ilyen szerződés megkötése előtt vagy után bármilyen formában megkötött, pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződések az irányelv hatálya alá tartoznak.
5 Kivéve a kutatási és fejlesztési szolgáltatásokat, nem értve ide azt az esetet, ha annak eredményét kizárólag az ajánlatkérő hasznosítja tevékenységi körében, és az ellenszolgáltatást teljes mértékben az ajánlatkérő teljesíti.
6 Kivéve a választottbírósági, a közvetítői és a békéltetési szolgáltatást.
7 A 2004/17/EK irányelv 32. cikke és XVIIB. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
8 Kivéve a munkaszerződéseket.

D2. melléklet
Egyes ágazatok
Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában (HL) történő közzététele nélkül megvalósított beszerzés indokolása 2004/17/EK irányelv
Kérjük, az alábbiakban adja meg az Európai Unió Hivatalos Lapjában ajánlati/részvételi felhívás közzététele nélkül megvalósított beszerzés indokolását. Az indokolásnak meg kell felelnie a 2004/17/EK irányelv követelményeinek.
(A jogorvoslati lehetőségekre vonatkozó 92/13/EGK irányelv értelmében a jogorvoslati kérelem benyújtására vonatkozó, az említett irányelv 2f. cikke (1) bekezdése a) pontjának első francia bekezdésében említett határidő lerövidíthető, ha a hirdetmény tartalmazza az ajánlatkérő azon döntésére vonatkozó indokolását, amely alapján a szerződést az ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül ítéli oda. A lerövidített határidő igénybevételéhez jelölje meg a megfelelő rovato(ka)t, és adja meg az alábbi információkat.)
1) Közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény előzetes, a HL-ben való közzététele nélküli, tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2004/17/EK irányelv 40. cikkének (3) bekezdése alapján történő indokolása
Nem érkeztek be, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi jelentkezések érkeztek be:
  nyílt eljárás,
  meghívásos eljárás keretében,
  hirdetménnyel induló tárgyalásos eljárás keretében.
  A szóban forgó szerződés kizárólag kutatási, kísérleti, vizsgálati vagy fejlesztési célokat szolgál, az irányelvben megállapított feltételek szerint.
Az építési beruházás kivitelezését, az áruk szállítását vagy a szolgáltatások teljesítését kizárólag egy meghatározott ajánlattevő képes teljesíteni, a következő okok miatt:
  műszaki,
  művészeti,
  kizárólagos jogok védelme.
  Az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban.
  Kiegészítő építési beruházás/árubeszerzés/szolgáltatás megrendelésére került sor az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően.
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően.
  Szolgáltatás megrendelése tervpályázati eljárás alapján a nyertes ajánlattevőtől vagy a nyertes ajánlattevők egyikétől.
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk esetén.
Különösen kedvező feltételek mellett történő árubeszerzés:
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól,
  csődeljárás, felszámolási eljárás vagy hasonló eljárás során történő értékesítés keretében.
  Az irányelvvel összhangban kötött keretmegállapodás alapján odaítélendő szerződések esetén.
2) A HL-ben közzétett ajánlati/részvételi felhívás nélkül megvalósított beszerzés egyéb indokolása
  A szerződés tárgyát az irányelv XVIIB. mellékletében szereplő szolgáltatások képezik.
  A szerződés nem tartozik az irányelv hatálya alá.
A fent említett lerövidített határidő igénybevétele érdekében a megfelelő fenti rovat(ok) megjelölésén felül kérjük, adjon világos és érthető magyarázatot arra, hogy az ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélküli beszerzés miért jogszerű. Minden esetben adja meg a vonatkozó tényeket, és adott esetben azok jogi értékelését a 2004/17/EK irányelvvel összhangban: (maximum 500 szóban)