Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/227
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.11.26.
Iktatószám:21407/2018
CPV Kód:32321200-1
Ajánlatkérő:Eszterházy Károly Egyetem
Teljesítés helye:3300 Eger, Eszterházy tér 1.;3300 Eger, Eszterházy tér 1.;3300 Eger, Eszterházy tér 1.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.01.07.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Eszterházy Károly Egyetem
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_80527831
Postai cím: Eszterházy Tér 1.
Város: Eger
NUTS-kód: HU312
Postai irányítószám: 3300
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Morvai Anasztázia
Telefon: +36 305547324
E-mail: morvai.anasztazia@uni-eszterhazy.hu
Fax: +36 15772069
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.uni-eszterhazy.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.uni-eszterhazy.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000934752018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000934752018/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Audio-vizuális eszközök beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000934752018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32321200-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Audio-vizuális eszközök beszerzése az Eszterházy Károly Egyetem Európai Uniós projektjeiben 2
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Fényképezőgépek, objektívek, egyéb kiegészítő fotó
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32321200-1
További tárgyak:38651000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU312 A teljesítés fő helyszíne: 3300 Eger, Eszterházy tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya Fényképezőgépek, objektívek, egyéb kiegészítő fotós kellékek, az alábbiak szerint:
s.sz Megnevezés menny. menny.egység
1 360 fokos kamera 1 darab
2 Videókamera 12x zoom 7 darab
3 Állvány 8,8 lb 7 darab
4 Mikrofon 80Hz - 15kHz 3 db
5 64 GB Memóriakártya 7 db
6 videókamera táska 7 db
7 Tükörreflexes fényképezőgép 4 db
8 fényképezőgép állvány táskával 4 db
9 bluetooth hangszóró 120-1200 Hz 5 db
10 hordozható CD lejátszó USB port-al 4 db
11 16 GB SD kártya 11 db
12 vezeték nélküli mikroport 5 db
13 Videó konferencia rendszer központi egység beszerzése 1 db
14 Vízálló digitális fényképezőgép 3 db
15 32 MB Memóriakártya 3 db
16 Időjárásálló kiszolgáló konténer 4 db
17 Fényképezőgép 1 db
18 Fotó-, videoadapter univerzális 2 db
19 Fotóállvány 44-155 cm 2 db
20 Halszem objektív 4 db
21 Objektív 17-55mm 1 db
22 Okulár ferde betekintésű spektívhez 2 db
23 Fényképezőgép váz 4 db
24 Vadkamera, biztonsági megfigyelő kamera, GSM, éjjel látó, fénykép és videó felvételi lehetőséggel 5 db
25 Time Laps kamera tokkal, vízálló 5 db
26 éjjel látó kamera 5 db
27 Digitális FX fényképezőgép és 24-120mm objektív 1 db
28 Digitális Z tükör nélküli fényképezőgép
1 db
29 objektív szett: 24-70mm f/4 S / bajonett 1 db
30 objektív szett: 50mm f/1.8 S / bajonett 1 db
31 objektív szett: 35mm f/1.8 S bajonett 1 db
32 FX objektív szett: 16-35mm 1 db
33 FX objektív szett: 50mm 1 db
34 FX objektív szett: 70-200mm 1 db
35 Fotó stúdió fejlesztés: stúdióvaku 3 db
36 Fotó stúdió fejlesztés: reflektor 2 db
37 Fotó stúdió fejlesztés: 60x60 cm-es softbox 1 db
38 Fotó stúdió fejlesztés: 75 cm-es octobox 1 db
39 Fotó stúdió fejlesztés: softbox gyűrű 2 db
40 Fotó stúdió fejlesztés: Basic M lámpaállvány 2 db
41 Fotó stúdió fejlesztés: vakuhord táska 1 db
42 Fotó stúdió fejlesztés: táska a kiegészítőknek 1 db
43 Fotó stúdió fejlesztés: rádiós vezérlő 1 db
44 Fotó stúdió fejlesztés: szinkronkábel (5m) 1 db
45 Fotó stúdió fejlesztés: üveg védőbúra 3 db
46 Fotó stúdió fejlesztés: 300W halogén beállítóizzó 3 db
47 Fényképezőgép kit 18-140 MM VR objektívvel 1 db
AK az egyenértékűség tekintetében a műszaki leírásban részletesen meghatározott paramétereknek és elvárt funkcionalitásoknak való megfelelést vizsgálja.
Ajánlat csak a teljes mennyiségre tehető. Ajánlattevő feladata kiterjed a közbeszerzési dokumentumban és a vonatkozó jogszabályokban meghatározott valamennyi feladatra. A részletes feltételeket az ajánlattételi dokumentáció részét képező közbeszerzési műszaki leírás, valamint a szerződéstervezet tartalmazza. Ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján rögzíti, hogy amennyiben a közbeszerzés tárgyának kellően pontos és érthető leírása szükségessé tette, úgy a felhívásban és a dokumentációban meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra való konkrét hivatkozás, utalás alkalmazása kizárólag a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet szabályainak megfelelően „az azzal egyenértékű” teljesítést is elfogadja.
További meghatározás a TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, de részletesen az alábbi linken közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000934752018/reszletek
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 30
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.2.14-17-2017-00008, EFOP-3.4.3-16-2016-00010, EFOP-3.2.5-17-2017-00012, EFOP-3.6.2-16-2017-00014, EFOP-4.2.1-16-2017-00012, EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.

II.2.1)
Elnevezés: Projektorok, interaktív táblák, konzolok és egyéb
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 32321200-1
További tárgyak:30231200-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU312 A teljesítés fő helyszíne: 3300 Eger, Eszterházy tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya Projektorok, interaktív táblák, konzolok és egyéb kapcsolódó kiegészítők, az alábbiak szerint:
sorszám Megnevezés tervezett mennyiség mennyiségi egység
1 Projektor DLP 2 db
2 Interaktív tábla 77”, projektorral és mobil állvánnyal 1 db
3 Hordozható projektor 1920×1080 felbontás, 16:9 képarány 1 db
4 Projektor hordtáska a 3. tételre ajánlott termékkel kompatibilis 1 db
5 Digitális rajztábla 2540 LPI, 16:10 20 db
6 projektor nagy 3LCD technológia 4 db
7 konzol (nagy) dönthető/ állítható 1 db
8 Hordozható LCD projektor, min 1920x1200 felbontással 6 db
9 Full HD projektor DLP, 1920×1080 2 db
10 interaktív tábla 77”, 2-kamerás multitouch technológia 1 db
11 asztali projektor DLP, 3600 lumen fényerő 2 db
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a műszaki leírásban részletesen meghatározott paramétereknek és elvárt funkcionalitásoknak való megfelelést vizsgálja. Az ellenszolgáltatás tartalmazza a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót. Az ajánlati ár tartalmazza továbbá a Kbt. 8. § (2) bekezdése szerinti költségeket, a szállítás és a lerakodás költségét.
Ajánlat csak a teljes mennyiségre tehető. Ajánlattevő feladata kiterjed a közbeszerzési dokumentumban és a vonatkozó jogszabályokban meghatározott valamennyi feladatra. A részletes feltételeket az ajánlattételi dokumentáció részét képező közbeszerzési műszaki leírás, valamint a szerződéstervezet tartalmazza. Ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján rögzíti, hogy amennyiben a közbeszerzés tárgyának kellően pontos és érthető leírása szükségessé tette, úgy a felhívásban és a dokumentációban meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra való konkrét hivatkozás, utalás alkalmazása kizárólag a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet szabályainak megfelelően „az azzal egyenértékű” teljesítést is elfogadja.
További meghatározás a TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban részletesen az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000934752018/reszletek
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 30
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.4.3-16-2016-00010, EFOP-3.2.5-17-2017-00012, EFOP-4.2.1-16-2017-00012, EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.

II.2.1)
Elnevezés: Televízió készülékek és konzolok
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30231200-9
További tárgyak:32321200-1
32324000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU312 A teljesítés fő helyszíne: 3300 Eger, Eszterházy tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés, amelynek tárgya "Audio-vizuális eszközök beszerzése az Eszterházy Károly Egyetem Európai Uniós projektjeiben 2" – Televízió készülékek és konzolok, az alábbiak szerint:
sorszám Megnevezés tervezett mennyiség mennyiségi egység
1 LED Televízió információs táblaként, LED, Képátló: min. 140 cm, Ultra HD 1 darab
2 LED televízió, képátló: 80 cm, , full HD, Felbontás: 1920 x 1080 3 darab
3 TV Képernyő típusa: LED, Képátló: min. 146 cm, Ultra HD 31 db
4 fali TV tartó, Állítható, 12"-37", terhelhetőség min. 40Kg 25 db
5 Nagyképernyős TV Smart LED 2 db
6 dönthető, forgatható konzol 1 db
Ajánlatkérő az egyenértékűség tekintetében a műszaki leírásban részletesen meghatározott paramétereknek és elvárt funkcionalitásoknak való megfelelést vizsgálja. Az ellenszolgáltatás tartalmazza a szállítási, költséget, továbbá tartalmazza a behozatallal, forgalomba hozatallal kapcsolatban felmerülő összes költséget (vám, adók, díjak, illetékek, szükséges hatósági engedélyek díja, egyéb), valamennyi járulékos költséget, díjat, de nem tartalmazza az általános forgalmi adót. Az ajánlati ár tartalmazza továbbá a Kbt. 8. § (2) bekezdése szerinti költségeket, a szállítás és a lerakodás költségét.
Ajánlat csak a teljes mennyiségre tehető. Ajánlattevő feladata kiterjed a közbeszerzési dokumentumban és a vonatkozó jogszabályokban meghatározott valamennyi feladatra. A részletes feltételeket az ajánlattételi dokumentáció részét képező közbeszerzési műszaki leírás, valamint a szerződéstervezet tartalmazza. Ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdése alapján rögzíti, hogy amennyiben a közbeszerzés tárgyának kellően pontos és érthető leírása szükségessé tette, úgy a felhívásban és a dokumentációban meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve konkrét eljárásra, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra való konkrét hivatkozás, utalás alkalmazása kizárólag a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet szabályainak megfelelően „az azzal egyenértékű” teljesítést is elfogadja.
További meghatározás a TED szigorú karakterkorlátozása miatt a jelen pontban nem ismertethető, azonban részletesen az alábbi hozzáférési úton közvetlenül elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000934752018/reszletek
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 30
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-3.4.3-16-2016-00010, EFOP-4.2.1-16-2017-00012
II.2.14) További információ:
A felhívás VI.3) pontja szerint.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Kizáró okok: Valamennyi részben azonosan: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésében foglalt kizáró okok hatálya alatt áll.
Igazolási mód: Valamennyi részben azonosan: A Kbt. 81. § (3) bekezdése és a 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 3. és 4. §-ában foglaltak szerint, Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum benyújtásával, a Kbt. 67. § (4) bekezdése, és a 321/2015. (X. 30.) Kr. 15. § (1)-(2) bekezdése alapján.
A Kbt. 69. § (4), illetve (6) bekezdésében foglalt esetben az Ajánlattevőnek a Kormányrendelet 8. §, 10. §, 12-16. §-ában foglaltak szerint kell az igazolásokat benyújtania, figyelemmel a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 10. §-ában foglaltak szerint. Az igazolások benyújtására egyebekben a Kbt. 69. § (11) bek. irányadó. Az igazolási módok tekintetében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 12. § (2) bekezdése és a 321/2015. (X.30.) Kr. 1. § 87) bekezdése megfelelően alkalmazható.
Felhívjuk a figyelmet a Kbt. 64. §-ára, valamint a Kbt. 67. § (3) bekezdésére, valamint a Kbt. 74. § (1) bekezdés b) pontjára is.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlattevőnek ajánlatában a 321/2015. (X. 30.) Kr. II. Fejezetnek megfelelően, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. § alapján az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelményeknek. Ajánlattevőnek az EEKD-ban elegendő nyilatkoznia arról, hogy megfelel az előírt alkalmassági követelményeknek. Az alkalmassági követelményekre vonatkozó igazolásokat az ajánlatkérő felhívására szükséges benyújtani, a Kbt. 69. §. (4)-(6) bekezdésében foglaltak alapján.
M/1: Valamennyi részben azonosan: Az M/1 pontban előírt alkalmassági követelmény igazolására, a 321/2015. (X. 30.) Kr. 21. § (1) bekezdés a) pontja, valamint a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésében foglaltak alapján, az Ajánlatkérő felhívására szükséges benyújtani az felhívás feladásától visszafelé számított három évben (36 hónapban), a teljesítésre vonatkozó előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített, legjelentősebb szállításait, a 321/2015. (X. 30.) Kr. 23. § szerint igazolva, az igazolásban megjelölve
− a teljesítés idejét (a kezdés és a befejezés időpontja év/hó/nap),
− a referencia tárgyát és mennyiségét (a szállítás tárgyának, tartalmának és mennyiségének rövid ismertetését, mennyiségét, oly módon, hogy abból az alkalmassági minimum-követelményeknek való megfelelés megállapítható legyen),
− a szerződést kötő másik fél megnevezését (a referenciát igazoló nevét és elérhetőségét),
− a teljesítés előírásoknak és a szerződésnek való megfelelőségéről szóló nyilatkozatot.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M/1: Valamennyi részben azonosan: Alkalmatlan az Ajánlattevő, ha nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás megküldését visszafelé számított három évben (36 hónapban) a teljesítésre vonatkozó előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített, alábbi referenciákkal:
− az 1. részben összességében legalább 4 db fényképezőgép,
− a 2. részben összességében legalább 4 db projektor,
− a 3. részben összességében legalább 5 db TV készülék
teljesített szállítására vonatkozó referenciával.
A referenciaelőírások több szerződésből, összességében is teljesíthetőek. Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe. A referencianyilatkozatból, illetve –igazolásból az alkalmassági követelményeknek igazolásához szükséges feltételeknek maradéktalanul megállapíthatónak kell lennie.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Valamennyi részben azonosan: A számla kiegyenlítése a Kbt.135.§ (1), (6) bek. és a Ptk.6:130. § (1)-(2) bek. és a szerződés szerint, HUF-ban történik. Ajánlattevő 1db számla benyújtására jogosult, előleg kifizetése, részszámlázás nem biztosított. A kifizetésre vonatkozó jszok: 2017.éviCL.tv. 272/2014.(XI.5.)Kr.,2015.éviCXLIII.tv.,2007.éviCXXVII.tv.,2013.éviV.tv.A részletes fizetési feltételeket a szerződés tartalmazza. A fin.formája: utófinanszírozás a II.2.13) pontokban ismertetett projektekből. A támogatás intenzitása:100%.
Meghiúsulási kötbér: n.ajánlatiár (naár) 20 %a.
Késedelmi kötbér: naár 1 %/nap, max a naár 10 %a.
Jótállás: min 12 hó. Kezdete: átadás-átvétel.
Bővebben: szerződés tervezet.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/01/07 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/01/07 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000934752018/reszletek
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikus bontás szabályait az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII.19.) Korm.rendelet (továbbiakban: e-Kr.) 15. §-a tartalmazza.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
A TED karakterkorlátozására miatt a további információk a KD-ban kerülnek kifejtésre!
1. A felhívás IV.2.6) pontjában az „időtartam hónapban: 2” 60 napként értelmezendő.
2. AK az M/1 alkalmassági követelmények szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módját a minősített AT-k hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbban állapította meg.
3. Az ajánlat benyújtásának tartalmi és formai követelményei: a KD-ban foglaltak szerint.
4. Az alábbi nyilatkozatok, dokumentumok benyújtás szükséges, a KD-ban foglaltaknak megfelelően:
− Felolvasólap (Kbt. 66. § (5) bek.)
− Részletes ártáblázatok (cégszerű aláírással és szerkeszthető excel formátumban egyaránt)
− Az ajánlatban fel kell tüntetni a megajánlott termékek konkrét gyártó és típusmegjelölését, származási helyét.
− Aláírási címpéldány, aláírás minta
− Nyilatkozat változásbejegyzésről (nemleges tartalommal is), változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről szóló igazolás
− Céginformációs adatlap
− Közös ajánlattételről szóló megállapodás – adott esetben
− Meghatalmazás – adott esetben
− AV-k bevonásáról szóló nyilatkozat, nemleges tartalommal is (a Kbt. 66. § (6) bekezdésében foglaltak szerinti nyilatkozatot meg kell tenni az EEKD-ban)
− Nyilatkozat a Kbt. 65. § (7) bek. szerinti szervezet bevonásáról (nemleges tartalommal is)
− Nyilatkozatát a Kbt. 66. § (2) bek. szerint
− EEKD
− Nyilatkozat az egyenértékűségről (nemleges tartalommal is)
− Nyilatkozat a forgalomba hozatalhoz szükséges engedélyekről
− A megajánlott termékek részletes táblázatos műszaki leírása, továbbá termékismertetője, és/vagy gyártói adatlapja, amely alapján a műszaki leírásnak való megfelelőség igazolható.
5. AK Kbt. 35. § (9) bek. alapján projekttársaság létrehozását kizárja.
6. AK a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját nem alkalmazza.
7. AK a Kbt. 131. § (4) bekezdése szerint eljárva az eljárás nyertesével köt szerződést, vagy – a nyertes visszalépése esetén - az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel), ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben megjelölte.
8. A felhívásban valamint az eljárás során valamennyi órában megadott határidő közép-európai helyi idő szerint értendő. (CET)
9. A felhívásban és a dokumentációban nem szabályozott kérdésekben a dokumentáció rendelkezései, valamint a Kbt. és végrehajtási rendeletei az irányadók.
10. FAKSZ: Dr. Lánchidi Csaba lajstromszáma: 00605, Levelezési cím: 1051 Budapest, Nádor u.5. 2/6., E-mail: lanchidicsaba@gmail.com.
11. AK a Kbt. 41. § (2) bekezdés c) pontja, és (3) bekezdése alapján az eljárást elektronikus úton, az EKR-ben bonyolítja le, az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szabályai szerint (továbbiakban: e-Kr.).
12. Az EKR (https://ekr.gov.hu) használatához és az ajánlattételhez az e-Kr. 6. §-a szerint regisztráció szükséges. Az Ajánlatkérő a Kbt. 39. § (1) bekezdésének megfelelően az eljárás dokumentumait az EKR rendelet szerint kizárólag az EKR rendszerben regisztrált AT-k részére biztosítja.
13. Az EKR használatával kapcsolatos útmutató elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/tamogatas; illetve http://nekszt.hu/tamogatas/
14. Az európai uniós forrásból támogatott projektek kedvezményezettje köteles a projektre vonatkozó környezetvédelmi és esélyegyenlőségi jogszabályokat betartani, a projekt által érintett területen a védett természeti és kulturális értékeket megőrizni, ezért az ajánlattevőknek erre is figyelemmel kell lenniük.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § rendelkezései szerint
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/11/20 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák