Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/107
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.06.06.
Iktatószám:9137/2018
CPV Kód:30200000-1
Ajánlatkérő:Fővárosi Vízművek Zrt.
Teljesítés helye:HU11;HU11
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Delta Systems Kft;Delta Systems Kft
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Fővárosi Vízművek Zrt.
Nemzeti azonosítószám: AK02511
Postai cím: Váci út 23-27.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1134
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Korossy Emese
Telefon: +36 14652572
E-mail: kozbeszerzes@vizmuvek.hu
Fax: +36 14652945
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.vizmuvek.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.vizmuvek.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Adásvételi szerződés asztali számítógépek és monitorok, valamint Standard- és Professional Notebookok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
Hivatkozási szám: KE06/2018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződés asztali számítógépek és monitorok, valamint Standard és Professional Notebookok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
1. rész: Adásvételi szerződés asztali számítógépek és monitorok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
2. rész: Adásvételi szerződés Standard- és Professional Notebookok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 39012300 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Adásvételi szerződés asztali számítógépek és monitorok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30213300-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: Fővárosi Vízművek Zrt. 1134 Budapest, Váci út 23-27. IT raktár
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés asztali számítógépek és monitorok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére, az alábbiakban részletezettek szerint:
50 db asztali számítógép (desktop):
Desktop termékkel szemben elvárt konfiguráció (minimum követelmények):
Processzor: Intel® Core™ i5-7400 vagy azzal egyenértékű
Memória: 4GB DDR4
Merevlemez: 500GB SATA3 7200 RPM
Optikai meghajtó: 8X DVD-RW SATA
Egér: optikai, 3 gombos scroll
Billentyűzet: magyar
Hálózat: Gigabit Lan
Biztonság: alaplapra integrált TPM 2.0 chip
Hangkártya: integrált
Videokártya: integrált, két kijelző meghajtására alkalmas digitális kimenettel
Portok: 4 USB3.1 elöl, 2 USB3.1 hátul, RS232, 2 HDMI vagy Display Port csatlakozó
Operációs rendszer: Windows 10 Professional
Ház: Small Form Factor
Energiatakarékossági minősítés: Energy Star 6
100 db Monitor
Monitor elvárt konfiguráció (minimum követelmények):
Méret: 21.5-22”
Felbontás: 1920x1080
Háttérvilágítás: IPS/LED
Válaszidő: 7ms
Statikus kontraszt: 1000:1
Max. fényerő: 250 cd/m2
Csatlakozók: VGA és HDMI vagy Display Port csatlakozó
Energiatakarékossági és egyéb elvárt minősítések: Energy Star 6, TCO Displays 7.0, TCO Certified Edge 2.0
Kábelek: VGA, HDMI vagy Display Port csatlakozó, táp

Szerződést biztosító mellékkötelezettségek: Késedelmi, hibás teljesítési és meghiúsulási kötbér, valamint jótállás a közbeszerzési dokumentumokban részletezettek szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Adásvételi szerződés Standard- és Professional Notebookok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
Rész száma: 2.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30213100-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: Fővárosi Vízművek Zrt. 1134 Budapest, Váci út 23-27. IT raktár
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi szerződés Standard- és Professional Notebookok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére, az alábbiakban részletezettek szerint:
100 db Standard Notebook
Standard notebookkal szemben elvárt konfiguráció (minimum követelmények):
Processzor: Intel Core i5-7200U vagy azzal egyenértékű
Kijelző: 15.6” tükröződésmentes LED kijelző (1920x1080)
Videokártya: integrált, két kijelzőt meghajtani képes
Kamera: integrált kamera és mikrofon
Memória: 4GB DDR4
Merevlemez: 500GB SATA (7200RPM)
Optikai meghajtó: 8X DVD+/-RW DL
Akkumulátor: 6-cellás Lithium Ion
Hálózat: Gigabit Ethernet, Bluetooth, WiFi
Biztonság: TPM 2.0 chip, merevlemez védelem
Billentyűzet: cseppálló, touchpad
Portok: RJ-45, 4 USB 3.1, Kártyaolvasó, Express Card, VGA és mDisplay/HDMI port, Dokkolóport
Operációs rendszer: Windows 10 Professional 64bit
Energiatakarékossági minősítés: Energy Star 6
Zajszint maximum 25dB
Hordtáska
20 db Professional Notebook
Professional notebookkal szemben elvárt konfiguráció (minimum követelmények):
Processzor: Intel Core i7-7500U vagy azzal egyenértékű
Kijelző: 15.6” Full High Definition (1920X1080) WLED
Videokártya: Integrált, két kijelzőt meghajtani képes
Kamera: integrált kamera és mikrofon
Memória: 8GB (1x8GB) 2133MHz DDR4 Dual Channel
Merevlemez: 500GB SATA (7200RPM)
Optikai meghajtó: 8X DVD+/-RW DL
Akkumulátor: 6 cellás Lithium Ion
Hálózat: Gigabit Ethernet, Bluetooth, WiFi, WWAN 4G/LTE
Biztonság: ujjlenyomat olvasó, Smart kártyaolvasó, TPM 2.0 chip, merevlemez védelem
Billentyűzet: cseppálló, billentyűzetvilágítással, touchpad
Portok: RJ-45, 4 USB 3.1, Kártyaolvasó, Express Card, VGA és mDisplay/HDMI port, Dokkolóport
Operációs rendszer: Windows 10 Professional 64bit
Energiatakarékossági minősítés: Energy Star 6
Zajszint maximum 25dB
Hordtáska

Szerződést biztosító mellékkötelezettségek: Késedelmi, hibás teljesítési és meghiúsulási kötbér, valamint jótállás a közbeszerzési dokumentumokban részletezettek szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 041 - 089372
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Adásvételi szerződés asztali számítógépek és monitorok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/05/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 5
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 5 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Delta Systems Kft
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Szentendrei út 39-53
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1033
Ország: HU
E-mail: tenderiroda@delta.hu
Telefon: +36 4375200
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 4375299
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 12800000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 10816500
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 2 Elnevezés: Adásvételi szerződés Standard- és Professional Notebookok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/05/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Delta Systems Kft
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Szentendrei út 39-53
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1033
Ország: HU
E-mail: tenderiroda@delta.hu
Telefon: +36 4375200
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 4375299
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 37000000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 28195800
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1. rész Adásvételi szerződés asztali számítógépek és monitorok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
Ajánlatot benyújtottak száma 5
Érvényes ajánlatot benyújtó ajánlattevők:
1. A legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő:
Delta Systems Kft. (1033 Budapest, Szentendrei út 39-53.)Adószám: 13978774-2-41
Ajánlati ár (összesen): nettó 10 816 500,- HUF + ÁFA
2. A 2. legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő:
Duna Elektronika Számítástechnikai Kft. (1183 Budapest, Gyömrői út 99.) Adószám: 12029145-2-43
Ajánlati ár (összesen): nettó 10 844 000,- HUF + ÁFA
3. A 3. legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő:
Infopolis Kft. (4225 Debrecen, Szivárvány utca 18.) Adószám: 22648633-2-09
Ajánlati ár (összesen): nettó 11 620 000,- HUF + ÁFA
4. A 4. legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő:
NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Kft. (1152 Budapest, Telek u 7-9.)Adószám: 10507326-2-42
Ajánlati ár (összesen): nettó 12 733 300,- HUF + ÁFA
5. A 5. legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő:
TRACO Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt. (1095 Budapest, Máriássy utca 7.)Adószám: 11856403-2-43
Ajánlati ár (összesen): nettó 13 258 000,- HUF + ÁFA
2. rész Adásvételi szerződés Standard- és Professional Notebookok szállítására a Fővárosi Vízművek Zrt. részére
Ajánlatot benyújtottak száma 4
Érvényes ajánlatot benyújtó ajánlattevők:
1. A legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő:
Delta Systems Kft. (1033 Budapest, Szentendrei út 39-53.)Adószám 13978774-2-41
Ajánlati ár (összesen): nettó 28 195 800,- HUF + ÁFA
2. A 2. legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő:
NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Kft. (1152 Budapest, Telek u 7-9.)Adószám: 10507326-2-42
Ajánlati ár (összesen): nettó 31 683 420,- HUF + ÁFA
3. A 3. legkedvezőbbnek tekinthető ajánlatot benyújtó ajánlattevő
TRACO Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt. (1095 Budapest, Máriássy utca 7.)
Ajánlati ár (összesen): nettó 32 643 400,- HUF + ÁFA
Adószám: 11856403-2-43
Érvénytelen ajánlatot benyújtott ajánlattevő:
Infopolis Kft. (4225 Debrecen, Szivárvány utca 18.)Adószám: 22648633-2-09
Az érvénytelenség indoka:
Ajánlattevő 2. részre benyújtott ajánlata a Kbt. 73. §-a (1) bekezdésének e) pontja alapján érvénytelen
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148§ szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/05/31 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)