Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/128
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.07.05.
Iktatószám:11122/2018
CPV Kód:33191000-5
Ajánlatkérő:Bács-Kiskun Megyei Kórház
Teljesítés helye:HU331;HU331;HU331;HU331
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Hartmann-Rico Hungária Kft.;;M-Solution Kft.;
Ajánlatkérő típusa:Egészségügyi Intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Bács-Kiskun Megyei Kórház
Nemzeti azonosítószám: AK00505
Postai cím: Nyíri út 38.
Város: Kecskemét
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6000
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Svébis Mihály főigazgató
Telefon: +36 76516741
E-mail: kozbeszerzes@kmk.hu
Fax: +36 76481219
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://www.kmk.hu/kmkweb/
A felhasználói oldal címe (URL): https://www.kmk.hu/kmkweb/
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Egészségügyi Intézmény
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: „Higiénés és fertőtlenítő rendszerek beszerzése”
Hivatkozási szám: FT-1163/Kecskemét/2017
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33191000-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adás-vételi szerződés keretében Ajánlatkérő intézménye részére kézhigiénés fertőtlenítő rendszer, endoszkóp fertőtlenítő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer beszerzése az „EFOP-2.2.18-17 - Betegbiztonság növelését célzó komplex infrastrukturális fejlesztések az egészségügyi ellátórendszerben Betegbiztonság növelését célzó komplex infrastrukturális fejlesztések a Bács-Kiskun Megyei Kórházban” tárgyú pályázat keretében.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 50574010 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Kézhigiénés fertőtlenítő rendszer
Rész száma: 1.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33191000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 1.Bács-Kiskun Megyei Kórház Kecskeméti telephely 6000 Kecskemét, Nyíri út 38., 2.Kalocsai telephely 6300 Kalocsa, Kossuth L. u. 34., 3.Kiskunfélegyházi telephely 6100 Kiskunfélegyháza Fadrusz J. u. 4.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés keretében Ajánlatkérő intézménye részére kézhigiénés fertőtlenítő rendszer szállítása az alábbiakban megadottak szerint:
1. Karos fali adagoló, fém, mely kórtermekben, rendelőkben kihelyezhető. Rozsdamentes cserélhető adagolópumpával, mely műszermosogatógépben tisztítható, autoklávozható. Legyen alkalmas folyékony szappanok, műtéti bemosakodó szerek, valamint bőrápoló szerek pontos és gyors utócsepegés nélküli adagolására. Univerzális adagoló, melybe 1000 ml-es flakon helyezhető. Az adagoló legyen képes átállítás mellett többféle mennyiség adagolására. 1 125 db
2. Karos színes fali adagoló, mely figyelemfelkeltő céllal látogatók számára kihelyezhető szakrendelőkben, ill. osztály bejáratoknál. Rozsdamentes cserélhető adagolópumpával, mely műszermosogatógépben tisztítható, autoklávozható. Alkoholos kézfertőtlenítőszer pontos és gyors, utócsepegés nélküli adagolásához. Univerzális adagoló, melybe 1000 ml-es flakon helyezhető. Az adagoló legyen képes átállítás mellett többféle mennyiség adagolására. 80 db
3. Karos, zárható, fém, fali adagoló. Rozsdamentes cserélhető adagolópumpával, mely műszermosogatógépben tisztítható, autoklávozható. Folyékony szappanok, kézfertőtlenítő szerek, valamint bőrápoló szerek pontos és gyors, utócsepegés nélküli adagolásához. Univerzális adagoló, melybe 1000 ml-es flakon helyezhető. Vandálbiztos. Az adagoló legyen képes átállítás mellett többféle mennyiség adagolására. 50 db
4. Szenzoros, érintésmentes, fali adagoló. Tölthető elemes vagy tölthető akkumulátoros kivitelben, elem vagy akkumulátortöltő felszerelésével. 1000 ml űrtartalmú univerzális flakon befogadására legyen képes. Minden géphez plusz egy darab tartalék akkumulátor biztosítása szükséges. 50 db
5.a.) Alkoholos kézfertőtlenítőszer 1000 ml-es, univerzális flakonban. MRSA bactericid hatás. Színezék-, és illatanyagmentes. 30 vagy kevesebb másodperc alatti behatási idő. Alkalmas legyen sebészi bemosakodásra is. Kézkimélő kivitel. 1255 liter
5b.) A megajánlásra kerülő szenzoros fali adagolóval kompatibilis univerzális flakonban lévő 1000 ml-es alkoholos kézfertőtlenítőszer. MRSA baktericid hatás. Színezék-, és illatanyagmentes. 30 vagy kevesebb másodperc alatti behatási idő. Alkalmas legyen sebészi bemosakodásra is. Kézkimélő kivitel. 50 liter
6. UV doboz beépített web-kamerával és USB csatlakozóval a kézfertőtlenítés helyes végrehajtásának ellenőrzésére oktató célzattal. Az USB csatlakozás tegye lehetővé a kamera, számítógéphez történő kapcsolódását és az eredmények video projektorral történő kivetítését, valamint a rögzített adatok számítógépes dokumentálását. 3 darab
6. tétel leírása: A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer. Az alkalmazandó rendszer támogassa a kézfertőtlenítési technika helyszíni, valós idejű oktatását, az egyéni önfejlesztést („visszacsatolási hurok”/”feedback loops”), monitorozását, visszacsatolását statisztikai eredmények és vizuális megjelenítés formájában.
A leszállításra kerülő eszközök beüzemelése, felszerelése nyertes Ajánlattevő feladata, külön költségtérítést nem számíthat fel. A beüzemelés közben okozott károkért nyertes Ajánlattevő felel, az okozott károkat saját költségén ki kell javítania. A gépek beüzemeléséhez szükséges áramforrás kiépítése nyertes Ajánlattevő feladata és költsége.
A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer kiépítése és üzembehelyezése, valamint az adagolók elhelyezése nyertes Ajánlattevő feladata és költsége.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-2.2.18-17
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Endoszkóp fertőtlenítő rendszer
Rész száma: 2.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33191000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 1. Bács-Kiskun Megyei Kórház 6000 Kecskemét, Nyíri út 38.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés keretében Ajánlatkérő intézménye részére endoszkóp fertőtlenítő rendszer szállítása az alábbiakban megadottak szerint:
Automata endoszkóp mosógép, 2 darab
amely 1 db fiberoszkóp mosására és fertőtlenítésére alkalmas. Beépített vízlágyítóval, beépített
vízmelegítővel, zárt vegyszeres technológiával. A meglévő eszköz 60 cm-es, 2 csatornás.
A készüléknek a meglévő áram, víz-, csatorna hálózatra ráköthetőnek kell lennie.
Az alkalmazandó rendszer elégítse ki az EN ISO 15883-4 szabvány előírásait.
A flexibilis endoszkópok regenerálása garantált hatékonyságú legyen legalább a következők szerint:
- fertőtlenítési hatékonyság
- baktericid hatékonyság vonatkozásában
- tisztítási hatékonyság
- mikrobakteriális és/vagy tuberculocidalis hatékonyság
- fungicid és/vagy élesztőgomba hatékonyság
- virucid hatékonyság burkolt és nem burkolt vírusok ellen.
A rendszer az EN ISO 15883-4 szabvány szerinti cikluslépéseket hajtsa végre.
Fenntartási, üzemeltetési feltételek a jótállás időtartama alatt:
- Osztályos tréningek és oktatások biztosítása magyar nyelven.
- Bevezetés első hónapjában személyes support.
- Gyártó által előírt számú karbantartás, továbbá szerviz biztosítása.
- Legalább évi 95% feletti üzemidő biztosítása.
- Szerviz háttér biztosítása, (amennyiben szükséges megfelelő szaktolmács biztosításával)
- 24 órás rendelkezésre állás biztosítása.
- 24 órán belüli javítás és szerviz megkezdésnek biztosítása,
A leszállításra kerülő eszközök beüzemelése, felszerelése nyertes Ajánlattevő feladata, külön költségtérítést nem számíthat fel. A beüzemelés közben okozott károkért nyertes Ajánlattevő felel, az okozott károkat saját költségén ki kell javítania. A gépek beüzemeléséhez szükséges áramforrás kiépítése nyertes Ajánlattevő feladata és költsége.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-2.2.18-17
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Légtechnikai fertőtlenítő rendszer
Rész száma: 3.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:39811200-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 1. Bács-Kiskun Megyei Kórház - Központi Klinikai Laboratórium , 6000 Kecskemét, Nyíri út 38.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés keretében mobil, kórtermekben használható, légtechnikai fertőtlenítő berendezés szállítása az alábbiakban megadottak szerint.
Mobil, kórtermekben használható, légtechnikai fertőtlenítő berendezés 21 darab
- A szállítandó berendezésnek illeszkednie kell a már meglévő gépészeti és egyéb infrastruktúrához.
- Hordozható és egyben falra szerelhető kivitelű legyen,
- Filter és vegyszermentes tisztítást végezzen,
- Csendes működés,
- Kórtermekbe is felszerelhető kivitel,
- Minimum 50m3/h légcsere
- Csíraszám csökkentő hatása legyen >5 log
- A betegekre és a dolgozókra sem jelentsen veszélyt
- Gazdaságilag hatékony és technikailag egyszerű üzemeltetés és karbantartás.
Fenntartási, üzemeltetési feltételek a jótállás időtartama alatt:
- Működtető személyzet folyamatos képzésének biztosítása,
- Gyártó által előírt számú karbantartás, továbbá szerviz biztosítása,
- Legalább évi 95% feletti üzemidő biztosítása,
- Szerviz háttér biztosítása, (amennyiben szükséges megfelelő szaktolmács biztosításával)
- Folyamatos 24 órás rendelkezésre állás biztosítása,
- 24 órán belüli javítás és szerviz megkezdésnek biztosítása,

A leszállításra kerülő eszközök beüzemelése, felszerelése nyertes Ajánlattevő feladata, külön költségtérítést nem számíthat fel. A beüzemelés közben okozott károkért nyertes Ajánlattevő felel, az okozott károkat saját költségén ki kell javítania. A gépek beüzemeléséhez szükséges áramforrás kiépítése nyertes Ajánlattevő feladata és költsége.
Nyertes Ajánlattevőnek biztosítania kell az üzembehelyezést, a kezelő személyzet betanítását, és 5 napos próbaüzemet. Ajánlattevőnek a rendszerre min..12 hónap teljes körű jótállást kell vállalni.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-2.2.18-17
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer
Rész száma: 4.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33191000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: 1.Bács-Kiskun Megyei Kórház Kecskeméti telephely 6000 Kecskemét, Nyíri út 38., 2.Kalocsai telephely 6300 Kalocsa, Kossuth L. u. 34., 3.Kiskunfélegyházi telephely 6100 Kiskunfélegyháza Fadrusz J. u. 4.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adás-vételi szerződés keretében Ajánlatkérő intézménye részére kézhigiénés fertőtlenítő rendszer szállítása az alábbiakban megadottak szerint:
A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer
Az alkalmazandó rendszer támogassa a kézfertőtlenítési technika helyszíni, valós idejű oktatását, az egyéni önfejlesztést („visszacsatolási hurok”/”feedback loops”), monitorozását, visszacsatolását statisztikai eredmények és vizuális megjelenítés formájában.3db
A leszállításra kerülő eszközök beüzemelése, felszerelése nyertes Ajánlattevő feladata, külön költségtérítést nem számíthat fel. A beüzemelés közben okozott károkért nyertes Ajánlattevő felel, az okozott károkat saját költségén ki kell javítania. A gépek beüzemeléséhez szükséges áramforrás kiépítése nyertes Ajánlattevő feladata és költsége.
A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer kiépítése és üzembehelyezése, valamint az adagolók elhelyezése nyertes Ajánlattevő feladata és költsége.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. értékelési szempont: lásd II. 2.14. pontban 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-2.2.18-17
II.2.14) További információ:
A 2. értékelési szempont részletezése: A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, rendelkezik-e beépített web kamerával, ami USB csatlakozóval lehetővé teszi a kamera számítógéphez történő csatlakozását (Igen vagy nem. Előny a megléte). Súlyszám: 5

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 250 - 526669
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: FT-1163/1 Rész száma: 1. Elnevezés: Kézhigiénés fertőtlenítő rendszer
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/06/08 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Hartmann-Rico Hungária Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Paul Hartmann u. 8
Város: Biatorbágy
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2051
Ország: HU
E-mail: judit.dankuly@hartmann.info
Telefon: +36 23530900
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 23530905
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 43493898
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 20901010
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 0 Rész száma: 2. Elnevezés: Endoszkóp fertőtlenítő rendszer
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma:
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: FT-1163/2 Rész száma: 3. Elnevezés: Légtechnikai fertőtlenítő rendszer
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/06/08 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: M-Solution Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Petőfi Sándor utca 32.
Város: Szigetszentmárton
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2318
Ország: HU
E-mail: gergely.szijjarto@msolution.hu
Telefon: +36 204913930
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 29727600
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 29673000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 0 Rész száma: 4. Elnevezés: A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma:
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
a) Ha az eljárás eredménytelen, illetve szerződéskötésre nem került sor, ennek indoka:
A Kbt. 75. § (1) bek. a) pontja alapján a 2. és 4. részek eredménytelenek, mivel azokra nem nyújtottak be ajánlatot.
b) A nyertes ajánlattevő(k) adószáma (adóazonosító jele):
Hartmann-Rico Hungária Kft. (2051 Biatorbágy, Paul Hartmann u. 8.) adószáma: 12278923-2-13 (1. rész)
M-Solution Kft. (2318 Szigetszentmárton, Petőfi Sándor utca 32.) adószáma: 13454746-2-13 (3. rész)

c) Az ajánlattevők neve, címe és adószáma (adóazonosító jele), részajánlat-tétel lehetősége esetén részenkénti bontásban:
Allegro Kft. (1045 Budapest, Berlini utca 47-49.) adószáma: 10361863-2-41 (1. rész)
Ecolab-Hygiene Kft. (1139 Budapest, Váci út 81-83.) adószáma: 10785643-2-41 (1. rész)
Hartmann-Rico Hungária Kft. (2051 Biatorbágy, Paul Hartmann u. 8.) adószáma: 12278923-2-13 (1. rész)
M-Solution Kft. (2318 Szigetszentmárton, Petőfi Sándor utca 32.) adószáma: 13454746-2-13 (2. rész)
Purus Ventus Kft. (8000 Székesfehérvár, Vörösmarty tér 5. II/10.) adószáma: 14869710-2-07 (2. rész)
Tenderszám, megnevezés: FT-1163/KECSKEMÉT/2017 - „Higiénés és fertőtlenítő rendszerek beszerzése” az „EFOP-2.2.18-17” pályázat keretében
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL):
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL):
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/06/29 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)