Elnevezés: Villanyszerelési anyagok
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 31000000-6 | |
További tárgyak: | 39710000-2 | |
| 44100000-1 | |
| 44300000-3 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.; 1145 Budapest, Róna u. 124.; 1139 Budapest, Teve u. 4-6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Keretszerződés a Készenléti Rendőrség részére különféle villanyszerelési szakanyagok beszerzésére.
Mennyiség: 315 tétel; a részletes terméklista és elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg. A terméklistában szerepeltetett mennyiségek referencia mennyiségek, melyek egy évre vetítve kerültek meghatározásra, tükrözve azt, mely termékekből került rendelésre a korábbi évek tapasztalatai alapján, körülbelül milyen mennyiségben. A keretszerződés megkötése a termékekre és az egységárakra fog történni, mennyiségre nem.
A keretszerződés értéke (keretösszeg): nettó 191.928.619,- Ft. Ajánlatkérő legfeljebb a keretösszegnek megfelelő összesített értékű közvetlen megrendelésre jogosult, azonban a keretet nem köteles kimeríteni.
Ajánlatkérő jelen közbeszerzési eljárás lefolytatásával keretszerződést köt, majd a beszerzésre ajánlatkérő általi közvetlen megrendelés útján kerül sor. Ajánlatkérő a konkrét mennyiséget, a teljesítés helyét a keretszerződés alapján kiküldésre kerülő megrendelésben határozza meg, melyet írásban (e-mail vagy fax) a nyertes ajánlattevő kapcsolattartója részére küld meg, és amelyet ajánlattevő a küldéstől számított 24 órán belül visszaigazolni köteles. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a termék pontos megnevezését, mennyiségét, árát, valamint a teljesítés várható időpontját. Ajánlattevő a szállítás pontos időpontját előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.
A megrendelés teljesítésének határideje az írásbeli megrendelés visszaigazolásától számított legkorábbi időpont, mely a nyertes ajánlattevő által megajánlott legkedvezőbb teljesítési határidőnél nem lehet hosszabb időintervallum.
Amennyiben nyertes ajánlattevő által téves kiszállítás történik, megrendelőnek 72 óra áll rendelkezésére az írásos reklamációra (csere, visszaszállítás). Nyertes ajánlattevő a csere árut, anyagot csak sértetlen, bontatlan csomagolás esetén köteles átvenni megrendelőtől.
A jótállás elvárt időtartama az eszközökre minimum 1 év, illetve a gyártó által vállalt időtartam. A jótállás kezdete az átvétellel történik.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Kiszállítás ideje (12-48 óra) 30
x Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 191928619 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Gépészeti anyagok
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 24910000-6 | |
További tárgyak: | 39812500-2 | |
| 42130000-9 | |
| 44100000-1 | |
| 44411000-4 | |
| 44424200-0 | |
| 44425000-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.; 1145 Budapest, Róna u. 124.; 1139 Budapest, Teve u. 4-6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Keretszerződés a Készenléti Rendőrség részére különféle gépészeti szakanyagok beszerzésére.
Mennyiség: 476 tétel; a részletes terméklista és elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg. A terméklistában szerepeltetett mennyiségek referencia mennyiségek, melyek egy évre vetítve kerültek meghatározásra, tükrözve azt, mely termékekből került rendelésre a korábbi évek tapasztalatai alapján, körülbelül milyen mennyiségben. A keretszerződés megkötése a termékekre és az egységárakra fog történni, mennyiségre nem.
A keretszerződés értéke (keretösszeg): nettó 59.965.064,- Ft. Ajánlatkérő legfeljebb a keretösszegnek megfelelő összesített értékű közvetlen megrendelésre jogosult, azonban a keretet nem köteles kimeríteni.
Ajánlatkérő jelen közbeszerzési eljárás lefolytatásával keretszerződést köt, majd a beszerzésre ajánlatkérő általi közvetlen megrendelés útján kerül sor. Ajánlatkérő a konkrét mennyiséget, a teljesítés helyét a keretszerződés alapján kiküldésre kerülő megrendelésben határozza meg, melyet írásban (e-mail vagy fax) a nyertes ajánlattevő kapcsolattartója részére küld meg, és amelyet ajánlattevő a küldéstől számított 24 órán belül visszaigazolni köteles. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a termék pontos megnevezését, mennyiségét, árát, valamint a teljesítés várható időpontját. Ajánlattevő a szállítás pontos időpontját előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.
A megrendelés teljesítésének határideje az írásbeli megrendelés visszaigazolásától számított legkorábbi időpont, mely a nyertes ajánlattevő által megajánlott legkedvezőbb teljesítési határidőnél nem lehet hosszabb időintervallum.
Amennyiben nyertes ajánlattevő által téves kiszállítás történik, megrendelőnek 72 óra áll rendelkezésére az írásos reklamációra (csere, visszaszállítás). Nyertes ajánlattevő a csere árut, anyagot csak sértetlen, bontatlan csomagolás esetén köteles átvenni megrendelőtől.
A jótállás elvárt időtartama az eszközökre minimum 1 év, illetve a gyártó által vállalt időtartam. A jótállás kezdete az átvétellel történik.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Kiszállítás ideje (12-48 óra) 30
x Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 59965064 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Festő-kőműves anyagok
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 24224000-0 | |
További tárgyak: | 39190000-0 | |
| 39241130-3 | |
| 39530000-6 | |
| 44114000-2 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.; 1145 Budapest, Róna u. 124.; 1139 Budapest, Teve u. 4-6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Keretszerződés a Készenléti Rendőrség részére különféle festő-kőműves szakanyagok beszerzésére.
Mennyiség: 128 tétel; a részletes terméklista és elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg. A terméklistában szerepeltetett mennyiségek referencia mennyiségek, melyek egy évre vetítve kerültek meghatározásra, tükrözve azt, mely termékekből került rendelésre a korábbi évek tapasztalatai alapján, körülbelül milyen mennyiségben. A keretszerződés megkötése a termékekre és az egységárakra fog történni, mennyiségre nem.
A keretszerződés értéke (keretösszeg): nettó 66.625.375,- Ft. Ajánlatkérő legfeljebb a keretösszegnek megfelelő összesített értékű közvetlen megrendelésre jogosult, azonban a keretet nem köteles kimeríteni.
Ajánlatkérő jelen közbeszerzési eljárás lefolytatásával keretszerződést köt, majd a beszerzésre ajánlatkérő általi közvetlen megrendelés útján kerül sor. Ajánlatkérő a konkrét mennyiséget, a teljesítés helyét a keretszerződés alapján kiküldésre kerülő megrendelésben határozza meg, melyet írásban (e-mail vagy fax) a nyertes ajánlattevő kapcsolattartója részére küld meg, és amelyet ajánlattevő a küldéstől számított 24 órán belül visszaigazolni köteles. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a termék pontos megnevezését, mennyiségét, árát, valamint a teljesítés várható időpontját. Ajánlattevő a szállítás pontos időpontját előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.
A megrendelés teljesítésének határideje az írásbeli megrendelés visszaigazolásától számított legkorábbi időpont, mely a nyertes ajánlattevő által megajánlott legkedvezőbb teljesítési határidőnél nem lehet hosszabb időintervallum.
Amennyiben nyertes ajánlattevő által téves kiszállítás történik, megrendelőnek 72 óra áll rendelkezésére az írásos reklamációra (csere, visszaszállítás). Nyertes ajánlattevő a csere árut, anyagot csak sértetlen, bontatlan csomagolás esetén köteles átvenni megrendelőtől.
A jótállás elvárt időtartama az eszközökre minimum 1 év, illetve a gyártó által vállalt időtartam. A jótállás kezdete az átvétellel történik.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Kiszállítás ideje (12-48 óra) 30
x Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 66625375 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Asztalos anyagok
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 03410000-7 | |
További tárgyak: | 39157000-7 | |
| 39515440-1 | |
| 44191100-6 | |
| 44530000-4 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.; 1145 Budapest, Róna u. 124.; 1139 Budapest, Teve u. 4-6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Keretszerződés a Készenléti Rendőrség részére különféle asztalos szakanyagok beszerzésére.
Mennyiség: 243 tétel; a részletes terméklista és elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg. A terméklistában szerepeltetett mennyiségek referencia mennyiségek, melyek egy évre vetítve kerültek meghatározásra, tükrözve azt, mely termékekből került rendelésre a korábbi évek tapasztalatai alapján, körülbelül milyen mennyiségben. A keretszerződés megkötése a termékekre és az egységárakra fog történni, mennyiségre nem.
A keretszerződés értéke (keretösszeg): nettó 53.725.692,- Ft. Ajánlatkérő legfeljebb a keretösszegnek megfelelő összesített értékű közvetlen megrendelésre jogosult, azonban a keretet nem köteles kimeríteni.
Ajánlatkérő jelen közbeszerzési eljárás lefolytatásával keretszerződést köt, majd a beszerzésre ajánlatkérő általi közvetlen megrendelés útján kerül sor. Ajánlatkérő a konkrét mennyiséget, a teljesítés helyét a keretszerződés alapján kiküldésre kerülő megrendelésben határozza meg, melyet írásban (e-mail vagy fax) a nyertes ajánlattevő kapcsolattartója részére küld meg, és amelyet ajánlattevő a küldéstől számított 24 órán belül visszaigazolni köteles. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a termék pontos megnevezését, mennyiségét, árát, valamint a teljesítés várható időpontját. Ajánlattevő a szállítás pontos időpontját előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.
A megrendelés teljesítésének határideje az írásbeli megrendelés visszaigazolásától számított legkorábbi időpont, mely a nyertes ajánlattevő által megajánlott legkedvezőbb teljesítési határidőnél nem lehet hosszabb időintervallum.
Amennyiben nyertes ajánlattevő által téves kiszállítás történik, megrendelőnek 72 óra áll rendelkezésére az írásos reklamációra (csere, visszaszállítás). Nyertes ajánlattevő a csere árut, anyagot csak sértetlen, bontatlan csomagolás esetén köteles átvenni megrendelőtől.
A jótállás elvárt időtartama az eszközökre minimum 1 év, illetve a gyártó által vállalt időtartam. A jótállás kezdete az átvétellel történik.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Kiszállítás ideje (12-48 óra) 30
x Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 53725692 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Lakatos anyagok
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 14811300-2 | |
További tárgyak: | 44212500-4 | |
| 44300000-3 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1101 Budapest, Kerepesi út 47-49.; 1145 Budapest, Róna u. 124.; 1139 Budapest, Teve u. 4-6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Keretszerződés a Készenléti Rendőrség részére különféle lakatos szakanyagok beszerzésére.
Mennyiség: 180 tétel; a részletes terméklista és elvárások a kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (KKD) találhatóak meg. A terméklistában szerepeltetett mennyiségek referencia mennyiségek, melyek egy évre vetítve kerültek meghatározásra, tükrözve azt, mely termékekből került rendelésre a korábbi évek tapasztalatai alapján, körülbelül milyen mennyiségben. A keretszerződés megkötése a termékekre és az egységárakra fog történni, mennyiségre nem.
A keretszerződés értéke (keretösszeg): nettó 17.787.228,- Ft. Ajánlatkérő legfeljebb a keretösszegnek megfelelő összesített értékű közvetlen megrendelésre jogosult, azonban a keretet nem köteles kimeríteni.
Ajánlatkérő jelen közbeszerzési eljárás lefolytatásával keretszerződést köt, majd a beszerzésre ajánlatkérő általi közvetlen megrendelés útján kerül sor. Ajánlatkérő a konkrét mennyiséget, a teljesítés helyét a keretszerződés alapján kiküldésre kerülő megrendelésben határozza meg, melyet írásban (e-mail vagy fax) a nyertes ajánlattevő kapcsolattartója részére küld meg, és amelyet ajánlattevő a küldéstől számított 24 órán belül visszaigazolni köteles. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a termék pontos megnevezését, mennyiségét, árát, valamint a teljesítés várható időpontját. Ajánlattevő a szállítás pontos időpontját előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.
A megrendelés teljesítésének határideje az írásbeli megrendelés visszaigazolásától számított legkorábbi időpont, mely a nyertes ajánlattevő által megajánlott legkedvezőbb teljesítési határidőnél nem lehet hosszabb időintervallum.
Amennyiben nyertes ajánlattevő által téves kiszállítás történik, megrendelőnek 72 óra áll rendelkezésére az írásos reklamációra (csere, visszaszállítás). Nyertes ajánlattevő a csere árut, anyagot csak sértetlen, bontatlan csomagolás esetén köteles átvenni megrendelőtől.
A jótállás elvárt időtartama az eszközökre minimum 1 év, illetve a gyártó által vállalt időtartam. A jótállás kezdete az átvétellel történik.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Kiszállítás ideje (12-48 óra) 30
x Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 17787228 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ: