Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/129
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.07.06.
Iktatószám:11510/2018
CPV Kód:34100000-8
Ajánlatkérő:Országos Vérellátó Szolgálat
Teljesítés helye:Országos Vérellátó Szolgálat Központja (1113 Budapest, Karolina út 19-21.)
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2018.08.07.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:önállóan gazdálkodó költségvetési szerv
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Országos Vérellátó Szolgálat
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_17001700
Postai cím: Karolina Út 19-21.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1113
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Lajti Csilla
Telefon: +36 13724452
E-mail: kozbeszerzes@ovsz.hu
Fax: +36 13724453
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.ovsz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/ekr-em/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000035772018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/ekr-em/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000035772018/reszletek (URL)
  a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: önállóan gazdálkodó költségvetési szerv
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: 12/OVSz/2018. Gépjárművek beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000035772018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34100000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
4 db új, első alkalommal forgalomba helyezett, 2 fő szállítására alkalmas, azonos márkájú és típusú kis haszongépjármű beszerzése vérszállítás céljára.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Gépjárművek beszerzése – Adásvételi szerződés
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34100000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: Országos Vérellátó Szolgálat Központja (1113 Budapest, Karolina út 19-21.)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
4 db új, első alkalommal forgalomba helyezett, 2 fő szállítására alkalmas, azonos márkájú és típusú kis haszongépjármű beszerzése vérszállítás céljára.
Műszaki specifikáció:
a) B kategóriás kishaszongépjármű
b) Magyarországon újonnan forgalomba helyezett
c) Hosszúság: maximum 4406 mm
d) Hengerűrtartalom: maximum 1500 cm3
e) Üzemanyag: dízel
f) Teljesítmény: minimum 75 Le
g) CO2 kibocsátás: maximum 120,0 g/km
h) Karosszéria: kishaszongépjármű
- jobb oldalon tolóajtóval,
- szárnyas végajtóval,
- zárt, ablak nélküli raktérrel
i) Raktér: minimum 2,3 m3
j) Raktér hosszúság (válaszfalig): minimum 1600 mm
k) Hasznos teherbírás: minimum 660 kg
l) Sebességváltó: minimum 5 sebesség előre, 1 hátra
m) Szállítható személyek: 2 fő
n) Szín: fehér
o) Környezetvédelmi besorolás: környezetvédelmi osztály min. Euro 6
p) Fogyasztás: maximum 5,1 liter/100 km vegyes használatban
q) Biztonsági felszerelések:
q/1.) fékenergia visszanyerés (Intelligens regeneratív töltés),
q/2.) elektromos szervokormány,
q/3.) ESP rendszer,
q/4.) vészfékezésre figyelmeztető fények,
q/5.) ABS,
q/6.) borulásgátló,
q/7.) visszagurulás gátló,
q/8.) kipörgésgátló,
q/9.) teljes értékű pótkerék,
q/10.) nappali menetfény,
q/11.) vezetőoldali légzsák,
q/12.) elektronikus indításgátló,
q/13.) fejtámlák.
r) Kényelmi felszerelések:
r/1.) elektromos ablakemelő,
r/2.) klímaberendezés,
r/3.) központi zár távirányítással,
r/4.) elektromosan állítható, fűthető, külső visszapillantó tükrök a gépjármű színében,
r/5.) világítás a rakodótérben,
r/6.) 12V-os elektromos aljzat a raktérben,
r/7.) rakományrögzítési pontok a raktérben,
r/8.) több funkciós fedélzeti számítógép,
r/9.) gyári rádió bluetooth-al és USB-vel,
r/10.) beltéri világítás,
r/11.) vezető oldali ülés kartámasz,
r/12.) kesztyűtartó világítás,
r/13.) ülés alatti tárolórekesz,
r/14.) 1 db téli és 1 db nyári gumi garnitúra acélkeréktárcsára szerelve,
r/15.) elakadásjelző háromszög,
r/16.) egészségügyi doboz,
r/17.) izzókészlet,
r/18.) járműemelő,
r/19.) kerékkulcs.
s) Szerviz elvárások:
- garancia: minimum 5 év vagy minimum 150.000 km gyártói garancia,
- szervizciklus: minimális gyakoriság 30.000 km vagy 1 év.
Új gépjárműnek minősül az a gépjármű, amely forgalomba helyezve sem Magyarországon, sem pedig külföldön nem volt, bemutató, illetve próbajárműként nem használták.
Az ajánlott járműnek meg kell felelnie a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletben meghatározott feltételeknek.
Az ajánlattevőnek az ajánlott személygépkocsi üzemanyag-fogyasztását (l/100 km) és CO2 kibocsátását (g/km) a 12/2002. (III. 14.) GM-KöViM-KöM együttes rendeletének megfelelően kell megadnia.
Továbbá ajánlatkérő a 14/2012. (VI. 8.) NFM utasításban meghatározott, a haszongépjárművek beszerzésére vonatkozó előírásokat alkalmazza.
A teljes műszaki leírást az Egyéb közbeszerzési dokumentumok VI. fejezete tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Fogyasztás vegyes használatban (max. 5,1 liter/100 km) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 3 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) Értékelési szempont: legjobb ár-érték arány.
Értékelési szempontonként adható pontszám: 1-10.
Értékelés módszere: a relatív értékelés fordított arányosítással.
2.) A II.2.7. pontban meghatározott időtartam alatt 90 nap értendő.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdéseiben foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.
Az ajánlatkérőnek ki kell zárnia az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót, vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben szereplő kizáró okok hatálya alá tartozik, vagy részéről (részükről) a kizáró ok az eljárás során következett be. [Kbt. 74. § (1) bekezdés]
Igazolási mód:
Az ajánlattevőnek (közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők mindegyikének külön) és az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplőnek az ajánlatban a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (1) bekezdésének megfelelően, a Korm. rendelet II. Fejezetében (2-4. §) foglaltaknak megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdésének hatálya alá.
Ajánlatkérő az egységes európai közbeszerzési dokumentumot a Miniszterelnökség által üzemeltetett, egységes, elektronikus közbeszerzési rendszerben (a továbbiakban: EKR) elektronikus űrlapként bocsátja a gazdasági szereplők rendelkezésére. Erre való tekintettel közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők képviseletében a nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplőnek kell megtenni.
A Kbt. 64. §-ában foglalt esetben, amennyiben ajánlattevő élni kíván a lehetőséggel, úgy azt az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentumban meg kell jelölnie (mind a kizáró ok fennállását, mind a megtett intézkedések rövid leírását), valamint annak mellékleteként csatolni kell az ajánlatába a Közbeszerzési Hatóság a 188. § (4) bekezdése szerinti végeles, vagy közigazgatási per esetén a bíróság a 188. § (5) bekezdése szerinti jogerős határozat másolati példányát.
Az ajánlatban be kell nyújtani - a Korm. rendelet 15. §-ában foglaltaknak megfelelően - az ajánlattevő arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdései szerinti kizáró okok hatálya alá eső – alkalmasság igazolásában részt nem vevő - alvállalkozót. [Kbt. 67. § (4) bekezdés]
A Kbt. 69. § (4) bekezdése alapján az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőnek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az ajánlatkérő megfelelő határidő tűzésével kiadott felhívása alapján a Korm. rendelet 1. § (2) bekezdése szerint, a Korm. rendelet III. Fejezetében (8. §, 10. §, 12-14. § és 16. §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia/igazolniuk, hogy nem tartozik/tartoznak az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá.
Ajánlatkérő az eljárást lezáró döntés meghozatalát megelőzően dönthet úgy, hogy nemcsak a legkedvezőbb, hanem az értékelési sorrendben azt követő meghatározott számú következő legkedvezőbb ajánlattevőt is felhívja az igazolások benyújtására.
Ajánlatkérő nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től a Korm. rendelet III. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha az ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a III. Fejezetben nem említett, a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban megjelölte. Nem szükséges azon adatbázisok elérhetőségének feltüntetése az egységes európai közbeszerzési dokumentumban, amelyek ellenőrzését az ajánlatkérő számára a Korm. rendelet előírja.
A Korm. rendelet III. Fejezetében meghatározott igazolási módok a Korm. rendelet V. Fejezetnek megfelelőn kiválthatók, ha az érintett gazdasági szereplő minősített ajánlattevői jegyzéken való szerepléssel bizonyítja, hogy megfelel a közbeszerzési eljárásban előírt követelményeknek.
A közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági követelményt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Az ajánlattevőnek az ajánlatában a Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésének megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott műszaki, illetve szakmai alkalmassági követelménynek. Közös ajánlattétel esetén mindegyik közös ajánlattevőnek külön formanyomtatványt kell benyújtani.
Ajánlatkérő az egységes európai közbeszerzési dokumentumot a Miniszterelnökség által üzemeltetett, egységes, elektronikus közbeszerzési rendszerben (a továbbiakban: EKR) elektronikus űrlapként bocsátja a gazdasági szereplők rendelkezésére. Erre való tekintettel közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők képviseletében a nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplőnek kell megtenni.
Ajánlatkérő a Korm. rendelet 5. § alapján hivatkozott 2. § (5) bekezdés alapján a műszaki, illetve szakmai alkalmassági követelmények előzetes igazolására elfogadja a formanyomtatvány IV. rész alfa szakaszának kitöltésével tett egyszerű nyilatkozatot. Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőnek és adott esetben további ajánlattevő(k)nek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az ajánlatkérő felhívása alapján a Korm. rendelet 1. § (2) bekezdése szerint, a Korm. rendelet IV. Fejezetében (21-22. és 24. §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia/igazolniuk, hogy megfelel(nek) az ajánlatkérő által meghatározott műszaki, illetve szakmai alkalmassági követelménynek.
Az ajánlatkérői felhívásra történő részletes igazolás módja:
M1.) A Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja szerint az ajánlati felhívás feladása napjától (ld. jelen felhívás VI.5. pontja) visszafelé számított 3 év legjelentősebb, a közbeszerzés tárgya szerinti, azaz új kis áruszállító haszongépjárművek szállítására vonatkozó referenciáinak csatolása egyszerű másolatban, a Korm. rendelet 22. § (1) bekezdésével összhangban.
A referenciának legalább az alábbi adatokat tartalmaznia kell:
- a szerződést teljesítő szervezet (ajánlattevő/közös ajánlattevő/a Kbt. 65. § (7) bekezdése szerinti szervezet) neve, címe (székhelye),
- a teljesítés ideje, intervalluma (kezdő és befejező időpontja: év, hónap, nap),
- a szerződést kötő másik fél megnevezése,
- a szolgáltatás tárgya olyan részletességgel, amelyből ajánlatkérő minden kétséget kizáróan meg tud győződni arról, hogy ajánlattevő az előírt minimumkövetelménynek megfelel,
- a szállítás mennyisége (db),
- a referenciát nyújtó személy neve és elérhetősége,
- nyilatkozat arról, hogy a teljesítés a szerződésnek és az előírásoknak megfelelően történt-e,
- adott esetben információ a saját teljesítés arányáról (%).
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan a szerződés teljesítésére az ajánlattevő, közös ajánlattevők amennyiben
M1.) nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásának napjától (ld. jelen felhívás VI.5. pontja) visszafelé számított 3 éven belül a szerződésnek és az előírásoknak megfelelően teljesített, legalább 3 darab új kis áruszállító haszongépjármű szállítását igazoló referenciával.
A referencia vonatkozásában ajánlatkérő kis áruszállító haszongépjárműnek tekinti – a 14/2012. (VI. 8.) NFM utasítás 6. számú függelékében foglaltakkal összhangban - a legfeljebb 2,5 t megengedett legnagyobb össztömegű, 2 személy szállítására alkalmas, zárt rakodóterű karosszériával rendelkező haszongépjárművet.
Ajánlatkérő a Korm. rendelet 21. § (1a) bekezdés a) pontja alapján a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett szállítást veszi figyelembe.
A Korm. rendelet 21/A. §-a alapján ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként elfogadja annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
A fenti alkalmassági követelménynek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek (Kbt. 65. § (6) bekezdés).
A Kbt. 65. § (7) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt (követelményeket), melynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik. A Kbt. 67. § (3) bekezdése alapján a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Szerződést biztosító mellékkötelezettségek: ajánlattevő a szerződésben rögzített kötelezettségek hibás vagy nem-teljesítése, illetve a teljesítésnek az ajánlattevőre visszavezethető okból történő meghiúsulása esetén kötbért köteles fizetni ajánlatkérőnek, továbbá ajánlattevő teljesítési biztosíték rendelkezésre bocsátására köteles a szerződéstervezet 4. pontja szerint.
Az ellenszolgáltatás teljesítése a Kbt. 135.§ (1) és (5)-(6) bekezdése és a Ptk. 6:130.§ (1)-(2) bekezdése szerint történik, figyelemmel a Ptk. 6:155.§-ában foglaltakra.
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatás összegét a teljesítés igazolása után, az ajánlattevő által kiállított számla ellenében, banki átutalással egyenlíti ki a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül. Előleg nem fizethető.
Az ellenszolgáltatás pénzneme: magyar forint(HUF)
A szerződés teljesítésével kapcsolatos részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2018/08/07 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2018/08/07 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 14:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Kbt. 68. § (1), (4) és (6) bekezdései szerint, figyelemmel a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. §-ára.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) Ajánlatkérő és a gazdasági szereplők között a Kbt-ben vagy végrehajtási rendeletében szabályozott írásbeli kommunikáció – ha az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 424/2017. Korm. rendelet) másképp nem rendelkezik - elektronikus úton, a Miniszterelnökség által üzemeltetett, egységes, elektronikus közbeszerzési rendszerben (a továbbiakban: EKR) történik.
2.) Ajánlatkérő tájékoztatásul közli, hogy az eljárás során a szerződés teljesítésére vonatkozó alkalmassági feltételeket az eljárást megindító felhívás III.1.3.) pont M.1.) alpontjában a minősített ajánlattevők névjegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg, így a minősített ajánlattevőknek a Közbeszerzési Hatóság által kiadott határozaton túl - az igazolásban nem érintett területekre vonatkozóan – az Egyéb közbeszerzési dokumentumokban megnevezett dokumentumokat ajánlatukhoz csatolniuk kell [Korm. rendelet 30. § (4) bekezdés].
3.) Ajánlatkérő a Kbt. 35. § (8)-(9) bekezdésére tekintettel a nyertes ajánlattevő(k)től nem követeli meg és nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását.
4.) Az eljárásra irányadó a Kbt. 47. §-a és az 242/2017. Korm. rendelet 10-13. §-a. Ennek megfelelően a dokumentumok benyújthatóak az EKR-ben kitöltött elektronikus űrlap alkalmazásával, vagy - ha űrlap nem áll rendelkezésre – a papír alapú dokumentum egyszerű elektronikus másolata formájában, ide nem értve az ajánlattevő által megtett, közvetlenül valamely követelés érvényesítésének alapjául szolgáló nyilatkozatokat, amelyeket teljes bizonyító erejű magánokiratként kell elektronikusan benyújtani.
5.) Ajánlattevői nyilatkozatot kell csatolni a Kbt. 66. § (6) bekezdésének megfelelően.
6.) A Kbt. 71. § (6) bekezdés szerinti esetben ajánlatkérő nem rendel el újabb hiánypótlást.
7.) Ajánlatkérő nem kívánja alkalmazni az eljárás során a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontja szerinti eredménytelenségi okot.
8.) Ajánlatkérő a részajánlat tételt kizárja tekintettel arra, hogy nem tartja műszakilag és gazdaságilag ésszerűnek, mivel egy teljesítési helyre azonos típusú gépjárműveket kíván beszerezni.
9.) Az ajánlattétel valamennyi költsége ajánlattevőt terheli.
10.) Irányadó idő: Az eljárást megindító felhívásban megadott határidők - így az ajánlattételi határidő is - közép-európai idő szerint értendők (CET).
11.) A IV.2.6) pontban megadott 2 hónap időtartam alatt - a Kbt. 81. § (11) bekezdésének megfelelően - 60 nap értendő.
12.) A nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, így különösen a Kbt., valamint - a Kbt. 198. §-ában foglalt felhatalmazás alapján közzétett - végrehajtási rendeletek.
13.) Az ajánlathoz csatolandó dokumentumok listáját és a további információkat terjedelmi korlátok miatt részletezve az Egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazza.
14.) A felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: dr. Lajti Csilla (lajstromszáma: 00649).
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/07/02 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák