Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/132
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.07.11.
Iktatószám:11573/2018
CPV Kód:72000000-5
Ajánlatkérő:Emberi Erőforrás Támogatáskezelő
Teljesítés helye:HU11;HU11
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:;ORIANA Tanácsadó, Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Támogatáskezelés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Emberi Erőforrás Támogatáskezelő
Nemzeti azonosítószám: AK19918
Postai cím: Gyulai Pál utca 13
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1085
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: dr. Szaplonczai Lajos
Telefon: +36 13274490
E-mail: lajos.szaplonczai@emet.gov.hu
Fax: +36 13274339
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.emet.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.emet.gov.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Támogatáskezelés

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő pályázatkezelő rendszereinek (Online Pályázati Rendszer, UKIR) e-ügyintézésnek való megfelelése érdekében történő informatikai fejlesztése”
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72000000-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Az EMET alaptevékenysége keretében költségvetési támogatások lebonyolítójaként számos pályázatot és támogatást kezel, amelyek konstrukciójukat, tartalmukat, támogatotti körüket tekintve rendkívül széles skálán mozognak.
A fenti tevékenységhez több, különböző specifikációval rendelkező informatikai rendszert használ a pályáztatás lebonyolítására, a pályázatok nyilvántartására, amelynek alapvető indoka a számos esetben eltérő támogatási struktúra, eltérő pályázati és támogatási feltételek, követelmények.
A pályázatkezelést támogató informatikai rendszerei tekintetében az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015.évi CCXXII.törvényben(a továbbiakban: E-ügyintézési tv.)meghatározott feltételek biztosítása,a jogszabályi kötelezettségnek való megfeleléshez szükséges informatikai fejlesztések megvalósítása az ellátandó szolgáltatási feladat.
Feltételes közbeszerzési eljárás mindkét rész tekintetében.
Részletes feltételek a műszaki leírás szerint
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 9.240.000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: AZ EMBERI ERŐFORRÁS TÁMOGATÁSKEZELŐ UKIR PÁLYÁZATKEZELŐ RENDSZERÉNEK E-ÜGYINTÉZÉSNEK VALÓ MEGFELELÉSE ÉRDEKÉBEN TÖRTÉNŐ INFORMATIKAI FEJLESZTÉSE
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72000000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1085 Budapest, Gyulai Pál utca 13.
1143 Budapest, Szobránc u. 6-8.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Feladatok:
•A rendszer működésével, működtetésével kapcsolatos igények feldolgozása, valamint ajánlatkérő, továbbá szükség szerinti további harmadik fél (szolgáltató) szakterületi képviselőivel együttműködve felmérni a funkcionális módosítási szükségleteket.
•Funkcionális specifikáció elkészítése Ajánlatkérő közreműködésével, a rendszer megtervezése, logikai és fizikai rendszerterv elkészítése, különös tekintettel az adatmodellre, a módosítandó funkciók feltárása (leírás, képernyőkép, felhasználói esetek), a módosítás által előálló továbbfejlesztett funkciók bemutatása.
•Integráció megtervezése, megvalósítása.
•A rendszer megtervezésekor törekedni kell olyan moduláris megoldások megvalósítására, amely biztosítja, hogy az eredménytermékek úgy kerülhessenek átadásra az ajánlatkérő részére, hogy mind jogi, mind technológiai szempontból lehetőség legyen független további szereplők általi továbbfejlesztésre, módosításra, üzemeltetésre.
•A megalkotott rendszerterv alapján történő fejlesztésének elvégzése.
•A rendszerterv alapján szükségessé váló adatbázis fejlesztés, funkcionális, vagy interfész fejlesztés.
•Már meglévő, de az igények alapján módosuló funkciók kompatibilitásának biztosítása.
•Infrastruktúra kialakításának megvalósításában való közreműködés, működési környezetek (fejlesztési, teszt, próbaüzemi, éles) létrehozása, konfigurálása.
•Rendszertelepítés tesztelési környezetbe.
•Rendszer telepítése éles, üzemi környezetekbe.
•Gyári (fejlesztői) tesztek elvégzése.
oA fejlesztések tesztelési szakaszának lezárása (mérföldkövek) fejlesztői nyilatkozathoz kötött, beleértve a szállítókkal és a NISZ által nyújtott szolgáltatásokkal való együttműködés tesztelését is.
•Tesztelési támogatás nyújtása az ajánlatkérőnek.
otesztelési feladatok meghatározása,
otesztelési terv elkészítése, a tesztelési esetek meghatározás, tesztelési forgatókönyvek elkészítése (a tesztelési adatokat Ajánlattevő biztosítja),
otesztelés monitoringja,
oteszteredmények értékelése, tesztelési jegyzőkönyvek elkészítése.
oAjánlatkérő által biztosított hibajegykezelő rendszer használata
oA fejlesztések tesztelési szakaszának lezárása (mérföldkövek) fejlesztői nyilatkozathoz kötött, beleértve a szállítókkal és a NISZ által nyújtott szolgáltatásokkal való együttműködés tesztelését is.
•Szállítandó dokumentációk:
oFunkcionális követelmény specifikáció
oTeljes logikai rendszerterv elkészítése elkülönítve a jelen műszaki leírásban foglalt fejlesztéseket, a teljes rendszertervvel egységes szerkezetben,
oTeljes fizikai rendszerterv elkészítése (különös tekintettel az adatmodellre) elkülönítve a jelen műszaki leírásban foglalt fejlesztéseket, a teljes rendszertervvel egységes szerkezetben,
oIntegrációs terv,
oSzoftver architektúra terv,
oTelepítési dokumentáció,
oÜzemeltetési dokumentáció.
oOktatási terv és oktatási segédletek,
oAlkalmazásgazdai és felhasználói kézikönyv
oFejlesztői dokumentáció magyar nyelven
•Kulcsfelhasználói oktatások lebonyolítása.
•Bevezetésbe történő kulcsfelhasználói támogatásnyújtás.
•A megvalósítás során ajánlatkérő részéről felmerülő változáskérelmek (change request)kezelése, a szükséges változtatások megvalósításához szükséges szakértői kapacitás biztosítása.
•A rendszer eredményes átadás-átvételének napjától számított, minimum 1 éves időtartamra vonatkozó szoftverkarbantartás és support biztosítása.
Megrendelő keretszerződés alapján jogosult felkérni a Vállalkozót a rendszerrel kapcsolatos továbbfejlesztési tevékenység elvégzésére a szerződés aláírásától számított teljes szerződéses időtartam alatt, azzal, hogy a keretszerződés alapján a rendszerrel kapcsolatos fejlesztési, továbbfejlesztési feladatok ellátására lehívható szakértői óra után fizetendő vállalkozói díj Áfa nélküli összege nem haladhatja meg a nettó 20.800.000 Ft, azaz húszmillió-nyolcszázezer Forint összeget. AK 1425 szakértői órát tervez az ellátandó feladatok megvalósítására.
PHP és/vagy MySQL hátterű szoftverfejlesztés.
Részletes felt.:műszaki leírás szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1  A teljesítésben résztvevő szakemberek közül a legalább 5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezők száma (értékelhető tartomány: 0-3 fő;több jobb) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A Kbt.73.§(6)bekezdés c. pontja alapján az AK az eljárást megindító felhívásban előre meghatároz egy olyan összeget, amelyet meghaladó árat tartalmazó ajánlatot a bírálat során érvénytelenné fog nyilvánítani, ha az ajánlat ezen összeget meghaladja:A megajánlott nettó szakértői óra/Ft és a tervezett szakértői órák szorzata nem haladhatja meg a nettó 20.800.000Ft.összeget.Feltételes közbesz. eljárás

II.2.1)
Elnevezés: AZ EMBERI ERŐFORRÁS TÁMOGATÁSKEZELŐ ONLINE PÁLYÁZTATÁSI RENDSZER (OPR-EFFECTOR) PÁLYÁZATKEZELŐ RENDSZERÉNEK E-ÜGYINTÉZÉSNEK VALÓ MEGFELELÉSE ÉRDEKÉBEN TÖRTÉNŐ INFORMATIKAI FEJLESZTÉSE
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72000000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1085 Budapest, Gyulai Pál utca 13.
1143 Budapest, Szobránc u. 6-8.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Feladatok az AK igényeinek megfelelően:
•A rendszer működésével, működtetésével kapcsolatos igények feldolgozása, valamint ajánlatkérő, továbbá szükség szerinti további harmadik fél (szolgáltató) szakterületi képviselőivel együttműködve felmérni a funkcionális módosítási szükségleteket.
•Funkcionális specifikáció elkészítése Ajánlatkérő közreműködésével, a rendszer megtervezése, logikai és fizikai rendszerterv elkészítése, különös tekintettel az adatmodellre, a módosítandó funkciók feltárása (leírás, képernyőkép, felhasználói esetek), a módosítás által előálló továbbfejlesztett funkciók bemutatása.
•Integráció megtervezése, megvalósítása.
•A rendszer megtervezésekor törekedni kell olyan moduláris megoldások megvalósítására, amely biztosítja, hogy az eredménytermékek úgy kerülhessenek átadásra az ajánlatkérő részére, hogy mind jogi, mind technológiai szempontból lehetőség legyen független további szereplők általi továbbfejlesztésre, módosításra, üzemeltetésre.
•A megalkotott rendszerterv alapján történő fejlesztésének elvégzése.
•A rendszerterv alapján szükségessé váló adatbázis fejlesztés, funkcionális, vagy interfész fejlesztés.
•Már meglévő, de az igények alapján módosuló funkciók kompatibilitásának biztosítása.
•Infrastruktúra kialakításának megvalósításában való közreműködés, működési környezetek (fejlesztési, teszt, próbaüzemi, éles) létrehozása, konfigurálása.
•Rendszertelepítés tesztelési környezetbe.
•Rendszer telepítése éles, üzemi környezetekbe.
•Gyári (fejlesztői) tesztek elvégzése.
oA fejlesztések tesztelési szakaszának lezárása (mérföldkövek) fejlesztői nyilatkozathoz kötött, beleértve a szállítókkal és a NISZ által nyújtott szolgáltatásokkal való együttműködés tesztelését is.
•Tesztelési támogatás nyújtása az ajánlatkérőnek.
otesztelési feladatok meghatározása,
otesztelési terv elkészítése, a tesztelési esetek meghatározás, tesztelési forgatókönyvek elkészítése (a tesztelési adatokat Ajánlattevő biztosítja),
otesztelés monitoringja,
oteszteredmények értékelése, tesztelési jegyzőkönyvek elkészítése.
oAjánlatkérő által biztosított hibajegykezelő rendszer használata
oA fejlesztések tesztelési szakaszának lezárása (mérföldkövek) fejlesztői nyilatkozathoz kötött, beleértve a szállítókkal és a NISZ által nyújtott szolgáltatásokkal való együttműködés tesztelését is.
•Szállítandó dokumentációk:
oFunkcionális követelmény specifikáció
oTeljes logikai rendszerterv elkészítése elkülönítve a jelen műszaki leírásban foglalt fejlesztéseket, a teljes rendszertervvel egységes szerkezetben,
oTeljes fizikai rendszerterv elkészítése (különös tekintettel az adatmodellre) elkülönítve a jelen műszaki leírásban foglalt fejlesztéseket, a teljes rendszertervvel egységes szerkezetben,
oIntegrációs terv,
oSzoftver architektúra terv,
oTelepítési dokumentáció,
oÜzemeltetési dokumentáció.
oOktatási terv és oktatási segédletek,
oAlkalmazásgazdai és felhasználói kézikönyv
oFejlesztői dokumentáció magyar nyelven
•Kulcsfelhasználói oktatások lebonyolítása.
•Bevezetésbe történő kulcsfelhasználói támogatásnyújtás.
•A megvalósítás során ajánlatkérő részéről felmerülő változáskérelmek (change request) kezelése, a szükséges változtatások megvalósításához szükséges szakértői kapacitás biztosítása.
•A rendszer eredményes átadás-átvételének napjától számított, ajánlat szerinti időtartamra vonatkozó szoftverkarbantartás és support biztosítása.
Megrendelő keretszerződés alapján jogosult felkérni a Vállalkozót a rendszerrel kapcsolatos továbbfejlesztési tevékenység elvégzésére a szerződés aláírásától számított teljes szerződéses időtartam alatt, azzal, hogy a keretszerződés alapján a rendszerrel kapcsolatos fejlesztési, továbbfejlesztési feladatok ellátására lehívható szakértői óra után fizetendő vállalkozói díj Áfa nélküli összege nem haladhatja meg a nettó 9.240.000 Ft összeget. Ajánlatkérő 635 szakértői órát tervez az ellátandó feladatok megvalósítására.
Effector csoportmunka modul XML állományainak paraméterezése.
Részletes felt.:műszaki leírás szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A teljesítésben résztvevő szakemberek közül a legalább 5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezők száma (értékelhető tartomány: 0-3 fő;több jobb) 5
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 95
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A Kbt. 73.§(6) bekezdés c. pontja alapján az AK az eljárást megindító felhívásban előre meghatároz egy olyan összeget, amelyet meghaladó árat tartalmazó ajánlatot a bírálat során érvénytelenné fog nyilvánítani, ha az ajánlat ezen összeget meghaladja:A megajánlott nettó szakértői óra/Ft és a tervezett szakértői órák szorzata nem haladhatja meg a nettó 9.240.000Ft összeget.Feltételes közbesz.eljárás

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 063 - 140306
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: AZ EMBERI ERŐFORRÁS TÁMOGATÁSKEZELŐ UKIR PÁLYÁZATKEZELŐ RENDSZERÉNEK E-ÜGYINTÉZÉSNEK VALÓ MEGFELELÉSE ÉRDEKÉBEN TÖRTÉNŐ INFORMATIKAI FEJLESZTÉSE
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 0
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: AZ EMBERI ERŐFORRÁS TÁMOGATÁSKEZELŐ ONLINE PÁLYÁZTATÁSI RENDSZER (OPR-EFFECTOR) PÁLYÁZATKEZELŐ RENDSZERÉNEK E-ÜGYINTÉZÉSNEK VALÓ MEGFELELÉSE ÉRDEKÉBEN TÖRTÉNŐ INFORMATIKAI FEJLESZTÉSE
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/06/20 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ORIANA Tanácsadó, Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Csatárka út 82-84.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1025
Ország: HU
E-mail: basa.richard@oriana.hu
Telefon: +36 13980530
Internetcím(ek): (URL) http://oriana.hu/
Fax: +36 13980531
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 9240000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 9240000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
I.rész:Eredménytelen
Ajánlattevők: -
Az ajánlattételi határidőre az I. rész tekintetében nem érkezett ajánlat. A Kbt.75. § (1) bekezdés a) pontja alapján eredménytelen az eljárás, ha nem nyújtottak be ajánlatot. Fentiek alapján jelen eljárás első része eredménytelen.
II. rész:
Ajánlattevők:
1.ORIANA Tanácsadó, Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
1025 Budapest, Csatárka út 82-84.
12778090-2-41
Nyertes ajánlattevő:
ORIANA Tanácsadó, Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
1025 Budapest, Csatárka út 82-84.
12778090-2-41
Oriana Kft. megajánlása II. rész tekintetében:
1. Szakértői óra (Ft/szakértői óra) 14.500 Ft/szakértői óra
2. A teljesítésben résztvevő szakemberek közül a legalább 5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezők száma (fő)- 2 fő
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság, Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): http://www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § rendelkezései szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság, Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): http://www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/07/05 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)