Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/134
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.07.13.
Iktatószám:11954/2018
CPV Kód:15000000-8
Ajánlatkérő:Márianosztrai Fegyház és Börtön
Teljesítés helye:Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.;Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.;Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.;Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.;Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.;Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2018.08.09.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Közrend és biztonság
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Márianosztrai Fegyház és Börtön
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_98694567
Postai cím: Pálosok Tere 1
Város: Márianosztra
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2629
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Váci Viktória
Telefon: +36 27620418
E-mail: vaci.viktoria@bv.gov.hu
Fax: +36 27620441
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://bv.gov.hu/marianosztra
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/ekr-em/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000331032018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/ekr-em/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000331032018/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
x Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Élelmiszeripari termékek beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000331032018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Élelmiszeripari termékek beszerzése a Márianosztrai Fegyház és Börtön részére adásvételi szerződés keretében, 6 részajánlattételi körben.
Ajánlatkérő és a nyertes ajánlattevő(k) között határidős, 24 hónapra hatályos adásvételi szerződés jön létre.
A megjelölt mennyiségek Ajánlatkérő 24 havi szükségletét fedezik azzal, hogy a termékenként előírt mennyiségektől – az egységár vagy más szerződéses feltételek módosítása nélkül – Ajánlatkérő plusz 20 %-kal eltérhet (azaz termékenként a teljes mennyiség legalább 100 %-a, legfeljebb 120 %-a kerül lehívásra), az egységár és egyéb szerződéses feltételek módosítása nélkül.
A beszerzés tárgyának meghatározása a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdés rendelkezésének figyelembevételével történt a beszerzendő termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében. A megnevezett termékekkel (és gyártmányokkal) egyenértékű teljesítést elfogad az Ajánlatkérő. Kétség esetén az egyenértékűség bizonyítása ajánlattevőt terheli.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Zöldségek, gyümölcsök
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15300000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sorszám Megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység
1. Jégcsapretek 4000 kg
2. Kígyó uborka 3600 kg
3. Fejes saláta 100 fej
4. TV paprika 4000 kg
5. Zöldhagyma 4000 csomag
6. Hegyes erős paprika 30000 db
7. Hónapos retek 4000 csomag
8. Paradicsom 6000 kg
9. Tricolor paprika 3db/csomag 100 csomag
10. Snidling 200 köteg
11. Jégsaláta 200 fej
12. Brokkoli 200 kg
13. Kelbimbó 200 kg
14. Gomba 400 kg
15. Petrezselyem zöld 3200 csomag
16. Kapor 600 csomag
17. Cukkini 400 kg
18. Padlizsán 400 kg
19. Gyömbér 20 kg
20. Alma 26000 kg
21. Körte 2000 kg
22. Banán 720 kg
23. Őszibarack 3000 kg
24. Görögdinnye 2000 kg
25. Szőlő 720 kg
26. Sárgadinnye 1000 kg
27. Mandarin 1200 kg
28. Narancs 1200 kg
29. Citrom 3000 kg
30. Kiwi 1000 kg
31. Szilva 200 kg
32. Savanyú almapaprika 2600 kg
33. Kovászos uborka 2000 kg
34. Csemege uborka 2000 kg
35. Savanyú káposzta 4000 kg
36. Savanyú káposzta levél 300 kg
37. Cékla saláta 200 kg
38. Vegyesvágott 2000 kg
39. Burgonya 60000 kg
40. Sárgarépa 22000 kg
41. Petrezselyem gyökér 12600 kg
42. Zeller 6000 kg
43. Karalábé 6000 kg
44. Vöröshagyma 24000 kg
45. Fokhagyma 400 kg
46. Lilahagyma 10000 kg
47. Kelkáposzta 3600 kg
48. Fejeskáposzta 3600 kg
49. Lilakáposzta 200 kg
A megjelölt mennyiség Ajánlatkérő 24 havi szükségletét fedezi.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 49472148 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4) pontban megadott 24 hónapos mennyiségektől, az ajánlatkérő a felhasználás függvényében termékenként pozitív irányban 20%-kal eltérhet.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Mirelit áru
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15331170-9
További tárgyak:15221000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sorszám Megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység
1. Csibefasírt 4000 kg
2. Hekk filé 1800 kg
3. Busa szelet 700 kg
4. Halászlé sűrítmény 160 kg
5. Zöldborsó 8000 kg
6. Zöldbab 6000 kg
7. Karfiol 4000 kg
8. Sóska 1200 kg
9. Finomfőzelék 1200 kg
10. Nudli 600 kg
11. Gyalult tök 4000 kg
12. Mexikói keverék 900 kg
13. Panírozott halrudacska 100% filé 900 kg
14. Szilva töltelékes gombóc 600 kg
15. Brokkoli 1600 kg
16. Francia saláta keverék 1400 kg
17. Spenót 400 kg
18. Marhalábszár 1440 kg
19. Pulykamell filé 1440 kg
A megjelölt mennyiség Ajánlatkérő 24 havi szükségletét fedezi.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 21054290 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4) pontban megadott 24 hónapos mennyiségektől, az ajánlatkérő a felhasználás függvényében termékenként pozitív irányban 20%-kal eltérhet.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Felvágottak
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15131700-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sorszám Megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység
1. Baromfi párizsi 10000 kg
2. Löncs felvágott 10000 kg
3. Olasz felvágott 6000 kg
4. Pulyka mell sonka 4000 kg
5. Sajtos baromfi párizsi 8000 kg
6. Soproni felvágott 6000 kg
7. Zala felvágott 10000 kg
8. Lecsó kolbász 5000 kg
9. Baromfi virsli 4000 kg
10. Erdélyi szalonna 3600 kg
11. Fokhagymás felvágott 6000 kg
12. Füstölt paraszt kolbász 4000 kg
13. Pulyka párizsi 4000 kg
14. Májusi csemege felvágott 9600 kg
15. Füstölt szalonna 6000 kg
16. Nyári turista 6000 kg
17. Füstölt kenyér szalonna 9600 kg
18. Füstölt hátsó csülök 100 kg
19. Füstölt hagyományos tarja 1780 kg
20. Csemege szalámi 5000 kg
21. Ausztria szalámi 400 kg
22. Sümegi sonka 800 kg
23. Füstölt- főtt tarja 400 kg
24. Suli szelet 5000 kg
25. Baromfi párizsi 100%-ban sertéshús mentes 6000 kg
26. Vega zöldfűszeres felvágott 2400 kg
27. Szójapárizsi 2400 kg
28 Sertés mentes virsli 600 kg
29. Sertés mentes marha párizsi 1600 kg
30. Sertés mentes csirkemell sonka 1600 kg
31. Sertés mentes pulyka párizsi 1600 kg
32. Sertés mentes turista szalámi 1440 kg
33. Szója Wursli 3000 kg
34. Gluténmentes csirkesonka 600 kg
35. Gluténmentes virsli 600 kg
36. Gluténmentes marhapárizsi 600 kg
37. Kenőmájas 5280 kg
38. Császárszalonna 240 kg
39. Paprikás vastag szalámi 3360 kg
40. Fűszeres sonka 2400 kg
41. Mozaik felvágott 4800 kg
42. Tepertőkrém 1440 kg
A megjelölt mennyiség Ajánlatkérő 24 havi szükségletét fedezi.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 150569444 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4) pontban megadott 24 hónapos mennyiségektől, az ajánlatkérő a felhasználás függvényében termékenként pozitív irányban 20%-kal eltérhet.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Tejtermékek
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15500000-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sorszám Megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység
1. Gyümölcs joghurt 20000 db
2. Natúr joghurt 17280 db
3. Kefír 15120 db
4. Kockasajt 8 darabos 24300 doboz
5. Sajtkrém natúr 40500 db
6. Sajtkrém zöldfűszeres 40500 db
7. Tejföl 20%-os 8000 l
8. Tejföl 20%-os 81000 db
9. Trappista sajt félzsíros 900 kg
10. Tehéntúró félzsíros 2920 kg
11. Tejpor zsíros 7000 kg
12. Túró rudi 10000 db
13. Juhtúró 100 kg
14. Tej 2,8%-os literes 60 l
15. Habtejszín literes 20 l
16. Puding poharas 4000 db
17. Főzőtejszín literes 40 l
18. Krémtúró 4000 db
19. Füstölt sajt 40 kg
A megjelölt mennyiség Ajánlatkérő 24 havi szükségletét fedezi.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 43014972 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4) pontban megadott 24 hónapos mennyiségektől, az ajánlatkérő a felhasználás függvényében termékenként pozitív irányban 20%-kal eltérhet.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Fűszer, tészta, konzerv
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15893000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sorszám Megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység
1. Kakaópor 500 kg
2. Cikória kávé 210 kg
3. Citromlé 18000 l
4. Konzum tea 800 kg
5. Szaloncukor 160 kg
6. Búzadara 4000 kg
7. Kristálycukor 12000 kg
8. Finomliszt 30000 kg
9. Porcukor 160 kg
10. Rizs "A" minőségű 18500 kg
11. Konyhasó 5600 kg
12. Sütőpor 30 kg
13. Vaníliás cukor 400 kg
14. Pudingpor vaníliás 100 kg
15. Étolaj 12000 l
16. Zsír 900 kg
17. Mini margarin 200000 db
18. Margarin kocka 2760 kg
19. Lencse 3120 kg
20. Szárazbab tarka 3160 kg
21. Szójakocka 500 kg
22. Szója granulátum 430 kg
23. Alma befőtt 5/1 1800 l
24. Alma befőtt diabetikus 80 l
25. Csemege kukorica 360 l
26. Körte befőtt 5/1 360 l
27. Szilva befőtt 5/1 2400 l
28. Vegyes befőtt 5/1 2400 l
29. Dzsem mini 11000 db
30. Sárgaborsó 2400 kg
31. Meggy befőtt 5/1 1600 l
32. Dzsem diabetikus mini 5120 db
33. Vegyes íz sütésálló 4000 kg
34. Méz 12000 db
35. Méz diabetikus 3600 db
36. Gomba szeletelt 5/1 4800 l
37. Lecsó 5/1 9900 l
38. Paradicsom püré 15-17% 5/1 8200 l
39. Mustár 5/1 120 l
40. Mazsola 20 kg
41. Dejó 1960 kg
42. Erős pista 520 kg
43. Ételecet 10%-os 250 l
44. Fokhagyma granulátum 420 kg
45. Marhaerő leves sószegény 300 kg
46. Pörkölt alap 170 kg
47. Tyúkerő leves sószegény 690 kg
48. Delikát hozzáadott só nélkül 640 kg
49. Babérlevél 14 kg
50. Bazsalikom 3 kg
51. Fahéj 16,8 kg
52. Fűszerpaprika őrlemény 530 kg
53. Kakukkfű 3 kg
54. Kömény őrölt 50 kg
55. Majoranna 30 kg
56. Füstölt húsgranulátum 140 kg
57. Gulyáspor 216 kg
58. Oregano 4 kg
59. Kömény egész 60 kg
60. Bors őrölt 220 kg
61. Szegfűszeg egész 6 kg
62. Szegfűszeg őrölt 6 kg
63. Bors egész 6 kg
64. Tárkony 3 kg
65. Reszelt torma 20 kg
66. Szezám mag 6 kg
67. Szójaszósz 2 l
68. Ketchup vödrös 120 kg
69. Szerecsendió őrölt 4 kg
70. Bors őrölt fehér 4 kg
71. Őrölt rozmaring 4 kg
72. Oliva olaj 10 l
73. Balzsam ecet 4 l
74. Oliva bogyó magozott 10 db
75. Szárított petrezselyem 20 kg
76. barbecue fűszerkeverék 10 kg
77. Gyros fűszerkeverék 10 kg
78. Curry fűszerkeverék 2 kg
79. Nápolyi 1600 kg
80. Édes-savanyú alap 8 kg
81. Chili őrölt 2 kg
82. Folyékony édesítő 5200 l
83. Réteslap 6 lap/csomag 60 csomag
84. Mogyorókrém - mini 3120 db
85. darált mák 240 kg
86. növényi konzerv 1200 db
87. Növényi konzerv 2400 db
88. Növényi pástétom 2400 db
89. csokoládé autós 2400 db
90. csokoládé sport 2400 db
91. csokoládé szamba 2400 db
92. ivólé 3000 db
93. Instant italpor 10000 db
94. karamell por 200 kg
95. Tea instant 200 kg
96. Nápolyi szelet 3000 db
97. Libamájas pástétom 67200 db
98. Kacsamájas pástétom 67200 db
99. Harcsapástétom 16800 db
100. Sertéshús szendvicskrém 16800 db
101. Parasztos szendvicskrém 16800 db
102. Szárnyas szendvicskrém 16800 db
103. Csirkepástétom 67200 db
104. Tavaszi pástétom 16800 db
105. Vegetáriánus pástétom 10000 db
106. Olajoshal 12000 db
107. Aszalt sárga barack 4 kg
108. Aszalt szilva 4 kg
109. Aszalt vörösáfonya 4 kg
110. Puffasztott rizs szelet natúr 4000 db
111. Durum tészta penne 400 kg
112. Durum tészta szélesmetélt 400 kg
A megjelölt mennyiség Ajánlatkérő 24 havi szükségletét fedezi.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 80849714 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4) pontban megadott 24 hónapos mennyiségektől, az ajánlatkérő a felhasználás függvényében termékenként pozitív irányban 20%-kal eltérhet.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Tojás
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 03142500-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU120 A teljesítés fő helyszíne: Márianosztrai Fegyház és Börtön, 2629 Márianosztra, Pálosok tere 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Sorszám Megnevezés Mennyiség Mennyiségi egység
1. Fertőtlenített M-L méretű tojás 70000 db
A megjelölt mennyiség Ajánlatkérő 24 havi szükségletét fedezi.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 2032800 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A II.2.4) pontban megadott 24 hónapos mennyiségektől, az ajánlatkérő a felhasználás függvényében termékenként pozitív irányban 20%-kal eltérhet.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Valamennyi rész vonatkozásában:
A közbeszerzési eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában az a gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
Ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt (közös ajánlattevőt), alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében foglalt kizáró ok hatálya alá tartozik vagy részéről a kizáró ok az eljárás során következett be (Kbt. 74. § (1) bekezdés).
Igazolási mód:
Előzetes igazolás:
A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: K.r.) 1. § (1) bekezdése alapján az ajánlattevőnek az ajánlatában a Kbt. Második Része szerint lefolytatott közbeszerzési eljárásban ajánlatának benyújtásakor a K.r.. II. Fejezetének megfelelően, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) bekezdés a)-q) pontjaiban, továbbá (2) bekezdésének a)-b) pontjaiban felsorolt kizáró okok hatálya alá.
Utólagos igazolás:
A Kbt. 62. § (1) bekezdésében, továbbá (2) bekezdésének a)-b) pontjaiban felsorolt kizáró okok fenn nem állását az ajánlattevőnek a K.r.. 8.§ 10.§ és 12-16.§ szerint kell igazolnia az Ajánlatkérő Kbt. 69. § szerinti felhívására.
A Kr. 8. § i) pont ib) alpontjában és a 10. § g) pont gb) alpontjában foglalt rendelkezések helyett a Kbt. 62 § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja tekintetében az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosát képes-e megnevezni, és valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtani. Ha a gazdasági szereplőnek nincs a pénzmosásról szóló törvény 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni.
Az ajánlattevő az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozó vagy más szervezet vonatkozásában csak az EEKD -t köteles benyújtani a Kbt. 62. § (1) bekezdésében, továbbá (2) bekezdésének a)-b) pontjaiban foglalt kizáró okok hiányának igazolása érdekében.
A kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós.
Azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában az ajánlattevő a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot (EKR iratminta) nyújt be a kizáró okok hiányának igazolása érdekében.
A kizáró okok igazolásakor ajánlattevő legyen figyelemmel a Közbeszerzések Tanácsának útmutatója a kizáró okok tekintetében benyújtandó igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról a Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában (KÉ 2017. évi 81. szám; 2017. május 19.), valamint a Közbeszerzések Tanácsának útmutatója az Európai Unióban és az Európai Gazdasági Térségben letelepedett gazdasági szereplők által benyújtandó igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról (KÉ 2017. évi 82. szám, 2017. május 22.) foglaltakra.
Ajánlatkérő a Kbt. 64. § (1) és (2) bekezdéseiben foglaltak szerint biztosítja az öntisztázás lehetőségét.
Irányadó a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 12. § (2) bekezdése.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M/1. A Kr. 21. § (1) bekezdés a) pont alapján ajánlattevő (közös ajánlattevő) részéről csatolandó az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három év (36 hónap) legjelentősebb, a jelen közbeszerzési eljárás tárgya (élelmiszerek) szerinti szállításainak ismertetése.
Kr. 21. § (1a): Ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
Az alkalmassági követelménynek való megfelelést Ajánlatkérő felhívására a Kr. 22. § (1) bekezdésének a) vagy b) pontja szerint kell igazolni.
A Kr. 21/A. § alapján az ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként elfogadja annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
A referenciaigazolás/referencianyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat:
- a szerződést kötő másik fél megnevezése, címe;
- a referenciát adó személy neve, elérhetősége (telefonszám, vagy e-mail cím);
- a szállítás tárgya és rövid leírása (minden olyan adatot, amely alapján az alkalmassági minimumkövetelményeknek való megfelelés megállapítható);
- szállított mennyiségi adatok;
- a teljesítés helye;
- a teljesítés ideje (kezdő és befejező időpont, év/hónap/nap bontásban);
- nyilatkozatot arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt.
M/2. A Kr. 21. § (1) bekezdés i) pontja szerint HACCP tanúsítvány másolatának csatolása, vagy azzal egyenértékű (bármely nemzeti rendszerben akkreditált) tanúsítvány, vagy az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó egyenértékű tanúsítvány, vagy egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések egyéb bizonyítékai.
Ajánlatkérő hivatkozik a 321/2015. (X.30.) Kormányrendelet 1. § (1) bekezdésében foglaltakra
Előzetes igazolás: Ajánlatkérő a bírálat során az alkalmassági követelményeknek való megfelelésre, azok előzetes ellenőrzésére a K.r. 2. § (5) bekezdése alapján elfogadja a gazdasági szereplő (ajánlattevő, adott esetben kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek)) EEKD-ba foglalt egyszerű nyilatkozatát. A gazdasági szereplőnek az egyszerű nyilatkozatát a formanyomtatvány IV. része „α” szakaszának kitöltésével kell megtennie, azaz az Ajánlatkérő elfogadja az egyszerű nyilatkozatot, az alkalmassági követelményeknek való megfelelésre vonatkozó információkat nem kell a formanyomtatványban feltüntetni.
Utólagos igazolás: Ajánlattevő az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó, az eljárást megindító felhívásban előírt saját nyilatkozatait az alkalmassági követelmények tekintetében az eljárást megindító felhívásban előírt igazolások benyújtására vonatkozó szabályok szerint, az Ajánlatkérő Kbt. 69. § szerinti felhívására köteles benyújtani.
Irányadó a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 12. § (2) bekezdése.
A Kbt. 65. § (6) bekezdése alapján az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
A dokumentumok a Kbt. 47. § (2) bekezdése szerint egyszerű másolati formában nyújtandók be.
Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők mindegyike külön formanyomtatványt nyújt be. Ajánlatkérő az EEKD-t az EKR-ben elektronikus űrlapként bocsátja a gazdasági szereplők rendelkezésére, ezért a közös ajánlattevők képviseletében a nyilatkozatot az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg.
Az alkalmassági követelmény(ek) előzetes és utólagos igazolásának részletes szabályait és feltételeit a közbeszerzési dokumentumok részét képező Útmutató az ajánlattevők számára c. dokumentum tartalmazza.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M/1. Alkalmatlan az Ajánlattevő (közös ajánlattevő) amennyiben nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három évből (36 hónapból) az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően teljesített
- az 1. rész esetében 10.000 kg alma, vagy 2.000 kg paradicsom, vagy 20.000 kg burgonya szállításáról szóló referenciával;
- a 2. rész esetében 3.000 kg mirelit zöldborsó, vagy 1.500 kg mirelit karfiol szállításáról szóló referenciával;
- a 3. rész esetében 3.500 kg baromfi párizsi, vagy 3.500 kg Zala felvágott vagy 3.500 kg füstölt kenyérszalonna szállításáról szóló referenciával;
- a 4. rész esetében 7.000 db gyümölcsjoghurt, vagy 3.000 liter 20%-os tejföl, vagy 9.000 db kockasajt (8db-os kiszerelés) szállításáról szóló referenciával;
- az 5. rész esetében 20.000 db Libamájas -, vagy kacsamájas -, vagy csirke pástétom konzerv, vagy 10.000 kg finomliszt, vagy 200 kg fűszerpaprika őrlemény szállításáról szóló referenciával;
- a 6. rész esetében 20.000 db tojás szállításáról szóló referenciával.
Ajánlatkérő nem kívánja korlátozni a szerződések/referenciák számát.
Több részre történő ajánlattétel esetén a minden egyes rész esetében külön-külön igazolni kell a referencia minimumkövetelmény teljesítését.
M/2. Alkalmatlan az ajánlattevő amennyiben nem rendelkezik érvényes HACCP tanúsítvánnyal, vagy azzal egyenértékű (bármely nemzeti rendszerben akkreditált) tanúsító szervezettől származó, vagy az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó egyenértékű tanúsítvánnyal, vagy egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések egyéb bizonyítékaival.
Az alkalmasság részletes követelményeit a felhívást kiegészítő Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazzák.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A szerződés biztosítékai, melyek alkalmazásra kerülnek: késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, hibás teljesítési kötbér.
Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme forint (HUF). Ajánlatkérő előleget nem fizet.
Vevőként szerződő ajánlatkérő a megrendelés teljesítését igazoló szabályszerű, mindkét fél által aláírt átvételi elismervénnyel vagy szállítólevéllel felszerelt számlát, a Kbt. 135. § (1) és (5)-(6) bek., a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek., az 1997. évi LXXXIII. törvény 9/A. § a) pont szerint a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül banki átutalással egyenlíti ki.
Késedelmes fizetés esetén ajánlattevő a Ptk. 6:155. § (1) bekezdés szerinti késedelmi kamatra jogosult. (A szerződés biztosítékainak és a fizetési feltételek részletes leírását a szerződés-tervezet tartalmazza.)
Ajánlatkérő ajánlati biztosítékot nem ír elő.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2018/08/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2018/08/09 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: Az ajánlatok felbontása elektronikusan történik az EKR-ben.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikus bontás szabályait az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII.19.) Korm.rendelet (
továbbiakban: e-Kr.) 15. §-a tartalmazza.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) Ajánlatkérő a Kbt. 40. § (1) és 41. § (3) bekezdése alapján az eljárás EKR-ben való lebonyolítását írja elő, az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szabályai szerint (továbbiakban: e-Kr.).
2.) Az ajánlat részletes formai követelményeit a dokumentáció tartalmazza. Az ajánlatot e-Kr. 15. § szabályainak figyelembe vételével, elektronikusan kell benyújtani. Az EKR-ben továbbított dokumentumokkal, az EKR-ben elektronikus úton megtett nyilatkozatokkal szemben támasztott követelményekkel, valamint képviselet esetén elektronikus úton megtett nyilatkozatokkal kapcsolatos egyéb előírásokat az e-Kr. 10-13. §-ai vonatkoznak.
3.) Az alkalmassági feltételek és ezek előírt igazolási módja (III.1.3.) a minősített ajánlattevői jegyzékbe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak. (M/1.-M/2.).
4.) Az ajánlati kötöttség időtartama 60 nap.
5.) A beszerzés tárgyának meghatározása a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdés rendelkezésének figyelembevételével történt a beszerzendő termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében. Egyenértékű teljesítést elfogad az Ajánlatkérő. Kétség esetén az egyenértékűség bizonyítása ajánlattevőt terheli.
6.) Az ajánlat összeállításának minden költsége az ajánlattevőt terheli.
7.) Az ajánlattevő alternatív ajánlatot, és többváltozatú ajánlatot nem tehet.
8.) Amennyiben bármely, az ajánlathoz csatolt nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven került kiállításra, úgy az ajánlattevőnek a dokumentum mellé csatolnia kell az ajánlattevő általi felelős magyar fordítást is.
9.) AK a Kbt. 71. § (6) bek. szerinti esetben újabb hiánypótlást nem rendel el.
10.) AK projekttársaság létrehozását kizárja.
11.) AK jótállási/teljesítési biztosíték rendelkezésre bocsátását nem írja elő.
12.) FAKSZ: Balogh Márton Sándor (lajstromszám: 00613) és dr. Marton Ida (lajstromszám: 00972).
13.) Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontja szerinti eredménytelenségi okot jelen eljárásban nem alkalmazza.
14.) Jelen eljárás során a mindenkori magyar jog az irányadó.
15.) Ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében, az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
16.) A határidők tekintetében a közép-európai pontos idő (CET) az irányadó.
17.) Ajánlattevőnek ajánlatában részletes nyilatkozatot szükséges becsatolnia a megajánlott termékek megfelelősége vonatkozásában.
18.) Ajánlattevő köteles nyilatkozatot csatolni vagy elektronikusan hozzáférhetővé tenni (figyelemmel az e-Kr. 10. §-ra) a Kbt. 66. § (2) és (6) bekezdéseivel kapcsolatosan. A Kbt. 66. § (6) bekezdése alapján meg kell jelölni a közbeszerzésnek azt (azokat) a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni, és a már ismert alvállalkozókat.
19.) Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 81. § (4) és (5) bekezdésében foglaltakat.
20.) Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 69. § (4)-(5) bekezdésében foglaltakat.
21.) A jelen felhívásban nem szabályozott kérdések esetén a Kbt. és végrehajtási rendeletei az irányadók.
22.) Az EKR (https://ekr.gov.hu) használatához az e-Kr. 6. §-a szerint regisztráció szükséges.
23.) Az EKR üzemeltetését és fenntartását a 27/2017. (XI. 6.) MvM rendelet alapján a NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft. végzi (http://nekszt.hu).
24.) Az EKR útmutató elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/tamogatas; illetve http://nekszt.hu/tamogatas/.
25.) A Kbt. 56. § (1) bekezdésére tekintettel az ajánlattevő kizárólag az EKR rendszeren keresztül kiegészítő tájékoztatást kérhet az Ajánlatkérőtől.
26.) Az ajánlat részletes formai követelményeit a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák. Az ajánlatot e-Kr. 15. § szabályainak figyelembe vételével, elektronikusan kell benyújtani.
27.) Szerződéskötési feltételek a karakterkorlát okán a Vl.4.3) pontban kerülnek kifejtésre.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § alapján.
Folytatás a VI.3) pontból:
Szerződéskötési feltétel a szerződéstervezetben kifejtettek alapján:
1. Nyertes ajánlattevő rendelkezik ÁNTSZ engedéllyel rendelkező, élelmiszerszállításra alkalmas szállító járművel.
2. Nyertes ajánlattevő rendelkezik az élelmiszerek szállítására alkalmas a 3., 4. rész esetében hűtött, a 2. rész esetében fagyasztó rakterű szállító járművel. A többi rész esetében a szállító járműnek nem kell hűtött, vagy fagyasztó rakterűnek lennie.
3. Nyertes ajánlattevő kötelezettsége olyan szállító gépjármű biztosítása, amely rendelkezik gépi emelőkarral, avagy olyan eszköz biztosítása, amellyel 140 cm magasságba a deponálás megoldható.
28. Az értékelési szempont: legalacsonyabb ár (minden rész esetében)
29. Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy az alapajánlatba az árazatlan költségvetés (kereskedelmi ajánlat) becsatolása (mind xls, mind aláírt formában) kötelező, annak megléte az érvényes ajánlat feltétele.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/07/09 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák