Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/151
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2018.08.07.
Iktatószám:13427/2018
CPV Kód:42000000-6
Ajánlatkérő:Tájterv Műhely Kft.
Teljesítés helye:8261 Badacsonytomaj, Park u. 26.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Della Toffola SpA
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Tájterv Műhely Kft.
Nemzeti azonosítószám: AK25458
Postai cím: Római út 197.
Város: Badacsonytomaj
NUTS-kód: HU213
Postai irányítószám: 8261
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Laposa József ügyvezető
Telefon: +3670/632-1800
E-mail: iroda@bazaltbor.hu
Fax: -
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: „Új habzóbor készítő üzem és raktárépület " című, VP3-4.2.2-16 kódszámú projekt keretében eszközbeszerzés"
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:42000000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
„Új habzóbor készítő üzem és raktárépület " című, VP3-4.2.2-16 kódszámú projekt keretében eszközbeszerzés"
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:44611000-6
További tárgyak:42122000-0
30177000-0
42514300-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU213 A teljesítés helye: 8261 Badacsonytomaj, Park u. 26.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Mennyiségek:
Ssz. Gép Db
1. Saválló fogadógarat hidraulikus zárással, csatlakoztatott elektromos vezérlő panellel 1
2. Garatba szerelhető súlymérőcellák, a mérőcellák alá szerelhető támasztótalpazattal 1
3. Cső a csőben hőcserélő 1
4. 52 hl-es tároló tartály, hűtőpalásttal 2
5. 253 hl-es tároló tartály, hűtőpalásttal 2
6. 312 hl-es tároló tartály, hűtőpalásttal 2
7. Szigetelt 50 hl-es nyomásálló tartály 1
8. Szigetelt 50 hl-es nyomásálló tartály, keverővel, elektromos fűtőrendszerrel és nyo-más alatti
élesztőtörzs adagolóval 1
9. Vákuumdobszűrő 1
10. Kerámiamembrános cross-flow szűrő 1
11. 2 részből álló gyertyaszűrő rendszer 1000 l/óra és 3000 l/óra teljesítménnyel 1-1
12. 2 sebességű dugattyús szivattyú távirányítóval 1
13. Centrifugális gimulapátos szivattyú 2
14. Csigaszivattyú 1
15. Automata monoblokk: öblítés, szárítás, töltés.
Zárófejek: dugózó és csavarzárazó fej.
Automata forgó 12 fejes öblítőrész.
Automata forgó 12 fejes töltőrész.
Automata dugózó inert gáz adagolással.
1 db csillagkészlet 0,75 literes palackhoz
Teljesítmény palack/h 2000
Teljesítmény liter/h 1600
Inert gáz adagoló csavarzárásnál
4 db extra csillagkészlet
Fix saválló összekötő bortömlő vezeték 1
16. Saválló automata címkéző berendezés
1 db első és hátcímke tekercselővel
Plackozó gépsorral összeköthető 4 db csigaszett különböző méretű palackokhoz 1
17. Félautomata pezsgő dugózó és kosarazó 1
18. Félautomata nyomásálló palackozó 1
19. 125 méter 50 mm átmérőjű gégecső 1
20. 20 méter 100 mm átmérőjű gégecső 1
21. Mobil gőzfejlesztő berendezés 1
Az egyéb közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2018/05/15 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2018/08/15 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: VP3-4.2.2-16

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
6188 / 2018 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Adásvételi szerződés
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/05/15 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Della Toffola SpA
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Via Feltrina 72
Város: Trevignano
NUTS-kód: ITH34
Postai irányítószám: 31040
Ország: IT
E-mail: adandiera@dellatoffola.it
Telefon: -
Internetcím(ek): (URL)
Fax: -
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 375991
Pénznem: EUR

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:42000000-6
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:44611000-6
További tárgyak:42122000-0
30177000-0
42514300-5
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU213 A teljesítés helye: 8261 Badacsonytomaj, Park u. 26.
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
Mennyiségek:
Ssz. Gép Db
1. Saválló fogadógarat hidraulikus zárással, csatlakoztatott elektromos vezérlő panellel 1
2. Garatba szerelhető súlymérőcellák, a mérőcellák alá szerelhető támasztótalpazattal 1
3. Cső a csőben hőcserélő 1
4. 52 hl-es tároló tartály, hűtőpalásttal 2
5. 253 hl-es tároló tartály, hűtőpalásttal 2
6. 312 hl-es tároló tartály, hűtőpalásttal 2
7. Szigetelt 50 hl-es nyomásálló tartály 1
8. Szigetelt 50 hl-es nyomásálló tartály, keverővel, elektromos fűtőrendszerrel és nyo-más alatti
élesztőtörzs adagolóval 1
9. Vákuumdobszűrő 1
10. Kerámiamembrános cross-flow szűrő 1
11. 2 részből álló gyertyaszűrő rendszer 1000 l/óra és 3000 l/óra teljesítménnyel 1-1
12. 2 sebességű dugattyús szivattyú távirányítóval 1
13. Centrifugális gimulapátos szivattyú 2
14. Csigaszivattyú 1
15. Automata monoblokk: öblítés, szárítás, töltés.
Zárófejek: dugózó és csavarzárazó fej.
Automata forgó 12 fejes öblítőrész.
Automata forgó 12 fejes töltőrész.
Automata dugózó inert gáz adagolással.
1 db csillagkészlet 0,75 literes palackhoz
Teljesítmény palack/h 2000
Teljesítmény liter/h 1600
Inert gáz adagoló csavarzárásnál
4 db extra csillagkészlet
Fix saválló összekötő bortömlő vezeték 1
16. Saválló automata címkéző berendezés
1 db első és hátcímke tekercselővel
Plackozó gépsorral összeköthető 4 db csigaszett különböző méretű palackokhoz 1
17. Félautomata pezsgő dugózó és kosarazó 1
18. Félautomata nyomásálló palackozó 1
19. 125 méter 50 mm átmérőjű gégecső 1
20. 20 méter 100 mm átmérőjű gégecső 1
21. Mobil gőzfejlesztő berendezés 1
Az egyéb közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2018/05/15 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2019/04/25 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 375991
Pénznem: EUR
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Della Toffola SpA
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Via Feltrina 72.
Város: Trevignano
NUTS-kód: ITH34
Postai irányítószám: 31040
Ország: IT
E-mail: adandiera@dellatoffola.it
Telefon: -
Internetcím(ek): (URL)
Fax: -
A nyertes ajánlattevő Kkv nem
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2018/07/19 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
A szerződés eredeti pontjai:
1. A Szerződés időtartama
3.3. Szerződő Felek rögzítik, hogy az 1. pontban meghatározott Termékek beszerzésének, leszállításának és üzembe helyezésének véghatárideje: 2018. augusztus 15.
3.4. Eladó a megrendelt berendezések, alkatrészeik és tartozékaik leszállítását 2018.07.01. napját követően kezdheti meg. Mivel az átvétel folyamatban lévő építkezéstől függ, Eladó köteles vevővel egyeztetni a szállítás megkezdéséről és az egyes szállítmányok elindításról 5 munkanappal korábban köteles Vevőnek értesítést küldeni.
Eladó a berendezések beépítésének és összeszerelésének megkezdését az építési munkák készültségi fokától függően, legkorábban 2018.07.16. napjától kezdheti meg.
4. Vételár, fizetési feltételek
4.16. Az Eladó az alábbiak szerint állíthat ki számlát:
Előlegszámla: A szerződéskötést követő 15 napon belül a teljes szerződött összeg 30 %-a.
1. rész-számla: 2018. július 31. A teljes technológia leszállítását követően a teljes szerződött összeg 90 %-a (mínusz az előlegszámla összege).
Végszámla: 2018. augusztus 15. A teljes technológia beüzemelését és átadását követően a teljes szerződött összeg 10 %-a.
A szerződés módosított pontjai:
3. A Szerződés időtartama
3.3 Szerződő Felek rögzítik, hogy az 1. pontban meghatározott Termékek beszerzésének, leszállításának és üzembe helyezésének véghatárideje: 2019. április 25.
3.4 Eladó a megrendelt berendezések, alkatrészeik és tartozékaik leszállítását Vevővel történő előzetesen egyeztetett időpontban kezdheti meg. Mivel az átvétel folyamatban lévő építkezéstől függ, Eladó köteles vevővel egyeztetni a szállítás megkezdéséről és az egyes szállítmányok elindításról 5 munkanappal korábban köteles Vevőnek értesítést küldeni.
4. Vételár, fizetési feltételek
4.16 Az Eladó az alábbiak szerint állíthat ki számlát:
Előlegszámla: A szerződéskötést követő 15 napon belül a teljes szerződött összeg 30 %-a.
1. rész-számla: 2018. július 31-ig leszállított és átvett technológiai berendezések értéke az ajánlat szerint (mínusz jelen rész-számla értékének 30 %-a, mely az előlegszámla elszámolásához kerül beszámításra).
2. rész-számla: 2018. szeptember 27-ig leszállított és átvett technológiai berendezések értéke az ajánlat szerint (mínusz jelen rész-számla értékének 30 %-a, mely az előlegszámla elszámolásához kerül beszámításra).
3. rész-számla: 2018. november 29-ig, leszállított és átvett technológiai berendezések értéke az ajánlat szerint (mínusz jelen rész-számla értékének 30 %-a, mely az előlegszámla elszámolásához kerül beszámításra).
4. rész-számla: 2019. február 27-ig, a teljes technológia leszállítását követően (mínusz jelen rész-számla értékének 30 %-a, mely az előlegszámla elszámolásához kerül beszámításra).
Az előlegszámla és a rész-számlák összege együtt nem haladhatja meg a szerződéses ár 90 %-át.
Végszámla: 2019. április 25. A teljes technológia beüzemelését és átadását követően a teljes szerződött összeg 10 %-a.
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: A technológiai eszközök szállítását és helyszíni szerelését egy építési beruházás megvalósítása előzi meg. Mivel a folyamatban lévő építkezés befejezése előre nem látható okok miatt csúszik, így a beszerzendő technológiai eszközök szállítása és beüzemelése is később kezdhető meg.
A módosítás jogszabályi alapja:
  Kbt. 141. § (2) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés
  Kbt. 141. § (4) bekezdés a) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés b) pont
  Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pont
x Kbt. 141. § (6) bekezdés
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 375991 Pénznem: EUR
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 375991 Pénznem: EUR

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/08/03 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben