Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/152
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.08.08.
Iktatószám:13436/2018
CPV Kód:44100000-1
Ajánlatkérő:IKV Ingatlankezelő és Vagyongazdálkodó Zrt.
Teljesítés helye:Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.;Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16. Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2018.09.10.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:ingatlankezelés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: IKV Ingatlankezelő és Vagyongazdálkodó Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_38354706
Postai cím: Dáni Utca 14-16.
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6722
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Kiss Henrietta
Telefon: +36 62563100
E-mail: ikv@ikv.hu
Fax: +36 62563101
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.ikv.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/ekr-em/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000420532018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/ekr-em/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000420532018/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
x Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: ingatlankezelés

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Karbantartási anyagok
Hivatkozási szám: EKR000420532018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: villanyszerelési anyagok
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 31680000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
1. rész: villanyszerelési anyagok, 60 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 18.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése: A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik.
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: vízszerelési anyagok
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 31680000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
2. rész: vízszerelési anyagok, 88 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 10.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: gázszerelési anyagok
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 31680000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
3. rész: gázszerelési anyagok, 25 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 5.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: vízszerelési kiegészítők
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44115220-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
4. rész: vízszerelési kiegészítők, 14 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 10.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: faipari anyagok
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44115200-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
5. rész: faipari anyagok, 20 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 1.500.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: asztalosipari anyagok
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
6. rész: asztalosipari anyagok, 21 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 1.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: festékek
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
7. rész: festékek, 26 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 10.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: kőművesipari anyagok
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
8. rész: kőművesipari anyagok, 15 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 3.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: hidegburkolatok
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
9. rész: hidegburkolatok, 16 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 9.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: melegburkolatok
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
10. rész: melegburkolatok, 13 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 5.500.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: lakatos anyagok
Rész száma: 11
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
11. rész: lakatos anyagok, 59 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 5.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

II.2.1)
Elnevezés: zárak, vasalatok
Rész száma: 12
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU333 A teljesítés fő helyszíne: Központi ügyintézés helye: IKV Zrt. 6722 Szeged Dáni u. 14-16.
Szállítási cím: 6728 Szeged, Fonógyári út 24.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Adásvételi keretszerződés a közbeszerzési műszaki leírásban részletezett mennyiségű és minőségű építőanyagok beszerzésére 12 részben, a Kbt. 105. § (2) bekezdés b) pont alapján, keretmegállapodásos eljárás keretében.
Az azonnali hibajavításhoz és karbantartáshoz, valamint az épület felújításokhoz szükséges építőanyagok.
12. rész: zárak, vasalatok, 33 tételsorban, éves keretösszeg: nettó 4.000.000,-Ft
Ajánlatkérő a műszaki specifikációban felsorolt termékeket a megadott keretösszeg erejéig rendelheti meg a nyertes ajánlattevőtől, azok mennyiségi megoszlása az aktuális igények függvényében alakul, előre nem megadható.
Az azonnali hibajavításhoz szükség esetén a megrendelő jogosult a nyertes ajánlattevő telephelyére, üzletébe maga menni és a szükséges terméket ott kiválasztani, átvenni.
A jelen közbeszerzési eljárás alapján az ajánlatkérő 24 hónapig tartó határozott idejű keretmegállapodást köt, mely időszakban az ajánlatkérő lehívása szerint kell a szállítónak a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanapon belül az építőanyagokat leszállítania. Amennyiben ajánlatkérő a 24 hónap alatt nem hívja le a keretmegállapodás keretösszegét, úgy a szerződés megszűnik, illetve amennyiben a keretösszeget a 24 hónap lejárta előtt hamarabb megrendeli, ez is a keretmegállapodás megszűnését eredményezi. Ajánlatkérő szervezeti egységeinek eseti rendeléseit Ajánlatkérő összesíti és hetente egy alkalommal elküldi a nyertes Ajánlattevő számára, aki a megrendelt termékeket 5 munkanapon belül az Ajánlatkérő telephelyeire kiszállítja. Az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a nyertes ajánlattevővel a felhasználás legoptimálisabb rendjének kialakítását meghatározza, ezzel összhangban a szállítási ütemezést a felek egyező akaratával kialakítsa.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése 2
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 98
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 24 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontok kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény feladható legyen a Kiadóhivatalnak A kifizetésre irányadó az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 260. § és az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 24. § előírásai is. A késedelmi kamatra vonatkozóan a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak. Igazolási mód, a Kbt. és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1-4., 6-8. §, 10.§, 12-16. § alapján: Ajánlattevőnek ajánlatában a Kbt. 67. § (1) bekezdésében, valamint a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1.-4. §-aiban foglaltak szerint az egységes európai közbeszerzési dokumentumba foglalt nyilatkozattal, a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívás esetén magyarországi letelepedésű ajánlattevő(k), valamint adott esetben az alkalmassági igazolásában részt vevő gazdasági szereplő(k) vonatkozásában a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. §-ában, nem magyarországi letelepedésű ajánlattevő(k), valamint adott esetben az alkalmassági igazolásában részt vevő gazdasági szereplő(k) vonatkozásában a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 10. §-ában foglaltak szerint, figyelemmel a Korm. rendelet 4. §, 6. § és 12-16. §-aiban foglaltakra is kell igazolni a kizáró okok fenn nem állását. Az EKR-ben elektronikus űrlap benyújtásával teendő nyilatkozatokat, beleértve az egységes európai közbeszerzési dokumentumot, a közös ajánlattevők, valamint az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezetek képviseletében az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg, a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 13. § (2) bekezdése alapján, a 13. § (3)-(4) bekezdéseire is figyelemmel. A Kbt. 67. § (4) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlattevőnek ajánlatban nyilatkozni kell arról, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt. 62. §-a szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az
igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Ajánlatkérő az eljárásból kizárja azt az ajánlattevőt, akivel szemben a kizáró okok az eljárás során következnek be. Adott esetben a Kbt. 64. § szerint a Közbeszerzési Hatóság a 188. § (4) bekezdése szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közigazgatási per esetén a bíróság 188. § (5) bekezdése szerinti jogerős határozata benyújtása szükséges, öntisztázás igazolására. Ajánlatkérő nem alkalmazza a 75. § (2) bekezdés e) pontja szerinti érvénytelenséget.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M/1. Mutassa be legalább 1 fő szakemberét, a szakember által aláírt önéletrajz és a végzettséget igazoló dokumentum egyszerű másolatának csatolásával, aki a szerződés teljesítéséért felelős /321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) f)/.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése alapján ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy a Kbt. 67. § (1) bekezdés szerint az alkalmassági feltételeknek való megfelelésre vonatkozóan csak egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtása szükséges mind az ajánlattevők, mind a részükre adott esetben kapacitást nyújtó szervezetek tekintetében, azok tételes igazolása a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívásra történik. A 321/2015. (X. 30.) Korm.
rendelet 2. § (5) bekezdése alapján ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy az alkalmassági követelmények előzetes
igazolására elfogadja az érintett gazdasági szereplő egyszerű nyilatkozatát, nem kéri a formanyomtatvány IV. részében szereplő
részletes információk megadását. Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek, továbbá a Kbt. 65. § (7) és (9) bekezdése szerinti szervezetek (személyek) bevonására lehetőség van.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M/1. Az ajánlattevő műszaki és szakmai szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 fő középfokú végzettségű szakemberrel, aki a teljesítésért felelős.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Az áru ellenértékét az ajánlatkérő az igazolt teljesítést követően, számla ellenében a Ptk. 6:130. § (1)-(2) § bekezdése alapján teljesíti átutalással, az alábbiakban részletezettek szerint. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít. Az ajánlatkérő elvárja az elektronikus számlázást az ajánlattevőtől.
Az ajánlatkérőként szerződő fél a szerződés teljesítésének elismeréséről (teljesítésigazolás) vagy az elismerés megtagadásáról legkésőbb az ajánlattevőként szerződő fél teljesítésétől, vagy az erről szóló írásbeli értesítés kézhezvételétől számított tizenöt napon belül írásban köteles nyilatkozni (Kbt. 130. § (1)). Ajánlatkérő a szerződésen alapuló ellenszolgáltatásból eredő tartozásával szemben csak a jogosult által elismert, egynemű és lejárt követelését számíthatja be. (Kbt. 135. § (6))
Fizetési határidő: a számla ajánlatkérőként szerződő fél (felek) általi kézhezvételének napját követő 30 nap.
Az ajánlattétel, a szerződéskötés és a kifizetés pénzneme: HUF.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
x A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
x Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma: 3
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2018/09/10 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2018/09/10 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: Az ajánlatok bontása az EKR rendszerben történik a 424/2017. (XII. 19.) Korm rendelet 15. § rendelkezései szerint (https://ekr.gov.hu/)
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatok bontása az EKR rendszerben történik a 424/2017. (XII. 19.) Korm rendelet 15. § rendelkezései szerint (https://ekr.gov.hu/)

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű igen
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje: 24 hónap múlva
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
x A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.Az ajánlatkérő térítésmentesen és teljes terjedelmében közvetlenül elektronikus úton bocsátja a közbeszerzési dokumentumokat az ajánlattevők rendelkezésére a felhívás megjelenésének napjától a https://ekr.gov.hu címen. Az eljárásban való részvétel feltétele az oldalon történő regisztráció (424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 6. § (1)), majd a közbeszerzési anyag letöltése, továbbá az ajánlat EKR rendszerben történő összeállítása és benyújtása
2. Értékelési szempont: a legjobb ár-érték arány a II.2.5. pontban leírt szempontok alapján. Az ajánlatok megadott szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 0-10. Az ajánlatkérő az érvényesnek minősített ajánlatokat a megadott szempontok alapján, az ár esetén fordított arányosítás, a "Telephely / raktár / üzlet, mint forgalmazási és vevőszolgálati hely elhelyezkedése" esetében abszolút értékelési módszerrel (pontkiosztás) értékeli. A módszerek részletes leírását a Dokumentáció tartalmazza
3.Hiánypótlás 71. § (6) alapján biztosított
4.Az ajánlattevő csatolja az ajánlatban aláíró személy 2006. évi V. törvény 9. § (1) szerinti aláírási címpéldányát/aláírás-mintáját az ajánlatkérési dokumentációban rögzítettek szerint. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a 321/2015. (X.30) Korm.rend. 13. §-a is irányadó. Nemleges nyilatkozat csatolása is kötelező adott esetben. Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetében kérjük csatolni az ajánlattevő cégkivonatát és annak egyszerű, magyar nyelvű fordítását, mivel esetükben ajánlatkérő nem tudja ellenőrizni a cégjegyzék-adatokat a céginformációs szolgálattól lekérhető cégkivonatból.
5.Amennyiben több ajánlattevő közösen nyújt be ajánlatot (közös ajánlattevők), akkor ezt az EEKD-ban (formanyomtatvány) jelezni szükséges, továbbá az EKR-ben elektronikus űrlap benyújtásával teendő nyilatkozatokat, beleértve az egységes európai közbeszerzési dokumentumot, a közös ajánlattevők képviseletében az ajánlatot benyújtó gazdasági szereplő teszi meg, a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 13. § (2) alapján, a 13. § (3)-(4) bekezdéseire is figyelemmel. A közös ajánlattevők a szerződés teljesítéséért az ajánlatkérő felé egyetemlegesen felelnek
6.Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő Kbt. 66.§ (6) a) és b) pontja szerinti nyilatkozatát, nemleges tartalommal is, továbbá a Kbt. 67. § (4), és Kbt. 66. § (2) szerinti nyilatkozatokat
7.Az ajánlatokat elektronikus úton, az EKR rendszeren keresztül kell benyújtani. Az ajánlat elkészítése során, amennyiben valamely nyilatkozatminta az EKR-ben eletronikus űrlapként rendelkezésre áll, a nyilatkozatot az elektronikus űrlap kitöltése útján kell az ajánlat részeként megtenni. Azon dokumentumok, amelyek tekintetében az EKR rendszerben nem áll rendelkezésre elektronikus űrlap, ajánlatkérő a papír alapú dokumentum egyszerű elektronikus, pdf formátumú másolatának csatolását írja elő, a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rend. előírásainak figyelembevételével.
8. Az alkalmassági feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevői jegyzékbe történő felvétel
feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak
9. Az eljárásban Dr. Nagymihály Tamás felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó jár el: lajstromszám: 00014, tel:+36 20/964-8886, nagymihaly.tamas@gmail.com
10. Az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdésének megfelelően az ajánlatkérő és a gazdasági szereplők között a közbeszerzési eljárással kapcsolatos, a Kbt.-ben vagy végrehajtási rendeletében szabályozott írásbeli kommunikáció - ha e rendeletből más nem következik - elektronikus úton, az EKR-ben történik. Ennek megfelelően az eljárásban érdekelt gazdasági szereplők az EKR rendszeren keresztül kérhetnek kiegészítő tájékoztatást.
11.A IV.2.6. pontban az "1 hónap" a Kbt. 81. § (11) alapján 30 napnak felel meg.
12.Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy alkalmazza Kbt. 81. § (4) és (5) bekezdését
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148.§-ban foglaltak szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/08/02 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák