Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/154
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.08.10.
Iktatószám:13802/2018
CPV Kód:15800000-6
Ajánlatkérő:Alsózsolca Város Önkormányzata
Teljesítés helye:HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311;HU311
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:ABAUJTEJ Tejfelvásárló-Feldolgozó és Forgalmazó Közös Vállalat;Közétkeztetést Pályázó Korlátolt Felelősségű Társaság;HALKER Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségü Társaság;;ABAUJTEJ Tejfelvásárló-Feldolgozó és Forgalmazó Közös Vállalat;Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság;Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság;Gasztro Miskolc Élelmiszer Nagykereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság;SAJÓ-HÚS vágó és feldolgozó Korlátolt Felelősségű Társaság;RIWEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;GEMINI TRADE Élelmiszeripari feldolgozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;SAJÓ-HÚS vágó és feldolgozó Korlátolt Felelősségű Társaság;GEMINI TRADE Élelmiszeripari feldolgozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Gasztro Miskolc Élelmiszer Nagykereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Alsózsolca Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: AK16346
Postai cím: Kossuth Lajos út 138.
Város: Alsózsolca
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3571
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: dr. Szabó Tamás László
Telefon: +36709461000
E-mail: mail.kozbeszerzes@gmail.com
Fax: 46/520-021
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.alsozsolca.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.alsozsolca.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Élelmiszer alapanyagok beszerzése
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Élelmiszer alapanyagok beszerzése Alsózsolca Város Önkormányzata részére 12+12+12 hónapra I-XIII. részben.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 117692661 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Laktózmentes tejtermékek
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2990 db/év; illetve 200 liter/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Laktóz és gluténmentes hentesáru
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
105 db/év; illetve 40 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Laktóz és gluténmentes szárazáru
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2243 db/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Tejtermékek
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
27150 db/év; 11800 liter/év; illetve 1250 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Mirelit termékek
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
8950 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Baromfi hús
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3390 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Konzervek, tartós élelmiszerek
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
11.349 kg/év; 473 üveg/év; 41.355 db/év; illetve 2355 liter/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Hentesáru
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2615 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Sütőipari termékek
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
136600 db/év; 8103 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Zöldség-gyümölcs termékek
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
34.085 kg/év; 720 db/év; 150 csomag/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Sertés- és marhahús
Rész száma: 11
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
6340 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Tojás
Rész száma: 12
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
15.000 db/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Száraztészta
Rész száma: 13
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:15800000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Alsózsolca, az ajánlatkérő által megjelölt helyszín.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
4500 kg/év
A részletes specifikációt és mennyiséget a Közbeszerzési dokumentumban található ártáblázat tartalmazza
A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Megrendelő megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva 10
2 Megrendelő rendkívüli megrendelésétől számítva az Eladó által vállalt teljesítési határidő órában megadva  30
3 Megrendelő szavatossági igényének teljesítési határideje, a szavatossági igény bejelentésétől számítva, órában megadva  30
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 30
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A szerződés a lejáratot megelőzően Megrendelő által tett egyoldalú jognyilatkozattal két alkalommal, két egymást követő évben változatlan feltételekkel meghosszabbítható.A megrendelésre kerülő mennyiség a Közbeszerzési Dokumentumban foglaltaktól 30 százalékkal felfelé térhet el.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 071 - 156917
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Laktózmentes tejtermékek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ABAUJTEJ Tejfelvásárló-Feldolgozó és Forgalmazó Közös Vállalat
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3849 Forró, Kakastanya
Város: Forró
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3849
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 2933814
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1385400
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: Laktóz és gluténmentes hentesáru
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el igen
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Közétkeztetést Pályázó Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4002
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen

Hivatalos név: HALKER Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségü Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.
Város: Balatonboglár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 8630
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 1017159
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 198600
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 3 Rész száma: 3 Elnevezés: Laktóz és gluténmentes szárazáru
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma:
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 4 Rész száma: 4 Elnevezés: Tejtermékek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ABAUJTEJ Tejfelvásárló-Feldolgozó és Forgalmazó Közös Vállalat
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3849 Forró, Kakastanya
Város: Forró
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3849
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 11484240
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 13598550
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 5 Rész száma: 5 Elnevezés: Mirelit termékek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3900 Szerencs, Dobó út 32.
Város: Szerencs
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3900
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 9662739
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 9933900
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 6 Rész száma: 6 Elnevezés: Baromfi hús
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3900 Szerencs, Dobó út 32.
Város: Szerencs
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3900
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 7083075
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 7643400
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 7 Rész száma: 7 Elnevezés: Konzervek, tartós élelmiszerek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Gasztro Miskolc Élelmiszer Nagykereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3527 Miskolc, Fonoda utca 19.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3527
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 15710595
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 22370211
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 8 Rész száma: 8 Elnevezés: Hentesáru
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: SAJÓ-HÚS vágó és feldolgozó Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3561 Felsőzsolca, Állomás u. 11. szám
Város: Felsőzsolca
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3561
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 5383572
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 6547950
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 9 Rész száma: 9 Elnevezés: Sütőipari termékek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: RIWEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3900 Szerencs, Petőfi utca 10.
Város: Szerencs
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3900
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 16406019
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 19237500
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 10 Rész száma: 10 Elnevezés: Zöldség-gyümölcs termékek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: GEMINI TRADE Élelmiszeripari feldolgozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 270.
Város: Nyíregyháza
NUTS-kód: HU323
Postai irányítószám: 4400
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 18305574
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 17435550
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 11 Rész száma: 11 Elnevezés: Sertés- és marhahús
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: SAJÓ-HÚS vágó és feldolgozó Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3561 Felsőzsolca, Állomás u. 11. szám
Város: Felsőzsolca
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3561
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 17119593
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 14892600
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 12 Rész száma: 12 Elnevezés: Tojás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: GEMINI TRADE Élelmiszeripari feldolgozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 270.
Város: Nyíregyháza
NUTS-kód: HU323
Postai irányítószám: 4400
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 2147544
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1134000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 13 Rész száma: 13 Elnevezés: Száraztészta
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/17 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Gasztro Miskolc Élelmiszer Nagykereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 3527 Miskolc, Fonoda utca 19.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3527
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 10435119
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 3315000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1.
ABAÚJTEJ Közös Vállalat 3849 Forró, Kakastanya 10570267-2-05
Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14
Sajt-Kalmár Kft. 3572 Sajólád, Kossuth u. 9. 12683334-2-05 Gladiolus Kft. 6000 Kecskemét, Kiskőrösi út 12. 12871296-2-03
2.
Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14
3.
Ajánlat hiányában eredménytelen.
4.
ABAÚJTEJ Közös Vállalat 3849 Forró, Kakastanya 10570267-2-05
Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14
Sajt-Kalmár Kft. 3572 Sajólád, Kossuth u. 9. 12683334-2-05
5.
Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kft. 3900 Szerencs, Dobó út 32. 11078768-2-05 Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14 Naturice Kft. 4080 Hajdúnánás, Szikra telep 0946/13. hrsz. 25400263-2-09
6.
Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kft. 3900 Szerencs, Dobó út 32. 11078768-2-05 Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14
7.
Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14 Gasztro Miskolc Élelmiszer Nagykereskedelmi Kft. 3527 Miskolc, Fonoda utca 19. 13782209-2-05 SeM-KER Kereskedelmi Kft. 3526 Miskolc, Mechatronikai park 10. 10527740-2-05
8.
Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14
Sajt-Kalmár Kft. 3572 Sajólád, Kossuth u. 9. 12683334-2-05 Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kft. 3900 Szerencs, Dobó út 32. 11078768-2-05 SAJÓ-HÚS vágó és feldolgozó Kft. 3561 Felsőzsolca, Állomás u. 11. 11384953-2-05
9.
RIWEX Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 3900 Szerencs, Petőfi utca 10. 11063908-2-05 BEREK-ROLÁD Élelmiszeripari- és Kereskedelmi Kft. 3533 Miskolc, Kerpely Antal utca 35. 10523595-2-05 Takács és Társa Sütőipari és Kereskedelmi Kft. 3533 Miskolc, Kerpely Antal u 36. 11447108-2-05 VM-TRADE Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 3562 Onga, Berzsenyi Dániel utca 62. 13681160-2-05
10.
GEMINI TRADE Élelmiszeripari feldolgozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 270. 10661637-2-15
11.
Belovecz és Társa Hús- és Hentesáru Kft. 3900 Szerencs, Dobó út 32. 11078768-2-05 Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14. 10378876-2-14 SAJÓ-HÚS vágó és feldolgozó Kft. 3561 Felsőzsolca, Állomás u. 11. 11384953-2-05
12.
Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14 GEMINI TRADE Élelmiszeripari feldolgozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 270. 10661637-2-15
13.
Közétkeztetést Pályázó Kft. és Halker Kft. 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10. 25800539-2-09 8630 Balatonboglár, Klapka Gy u 14.10378876-2-14 SeM-KER Kereskedelmi Kft. 3526 Miskolc, Mechatronikai park 10. 10527740-2-05 Gasztro Miskolc Élelmiszer Nagykereskedelmi Kft. 3527 Miskolc, Fonoda utca 19. 13782209-2-05
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: 1025 Budapest, Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1025
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): http://www.kozbeszerzes.hu/cikkek/dontobizottsag
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: 1025 Budapest, Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1025
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): http://www.kozbeszerzes.hu/cikkek/dontobizottsag
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/08/06 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)