Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/95
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.05.18.
Iktatószám:6741/2018
CPV Kód:30200000-1
Ajánlatkérő:Apertus Közszolgálati Oktatás-fejlesztési Központ Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11;HU11
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság;EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;;;;EVOLUTION CONSULTING Képzési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Apertus Közszolgálati Oktatás-fejlesztési Központ Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: AK21491
Postai cím: Ménesi út 5.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1118
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: dr. Hajnal Gergely
Telefon: +36 14329000-20355
E-mail: hajnal.gergely@apertus.uni-nke.hu
Fax: +36 17822788
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.apertus.hu
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.apertus.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Hardvereszközök és szoftver licencek beszerzése - 2017.
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Hardvereszközök és szoftver licencek beszerzése 11 részben, az alábbi részajánlat-tételi lehetőségekkel:
1. közbeszerzési rész - Felhasználói, fejlesztői, üzleti elemzői laptop és SSD 128 GB szállítása
2. közbeszerzési rész - Monitor és LCD TV 65" szállítása
3. közbeszerzési rész - Grafikus táblagép Wacom szállítása
4. közbeszerzési rész - Apple IOS és Android operációs rendszerrel felszerelt táblagép és grafikus táblagépszállítása
5. közbeszerzési rész - Fujitsu szervermemória szállítása
6. közbeszerzési rész - Fogyóeszközök szállítása
7. közbeszerzési rész - Cisco ASA tűzfal és licenc szállítása
8. közbeszerzési rész - Szoftver irodai felhasználásra
9. közbeszerzési rész - Fejlesztői szoftver
10. közbeszerzési rész - Szoftver és beépülő modulok stúdiós munkálatokhoz
11. közbeszerzési rész - HR szoftver
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 17571324 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Felhasználói, fejlesztői, üzleti elemzői laptop és SSD 128 GB szállítása
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30213100-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. közbeszerzési rész - Felhasználói, fejlesztői, üzleti elemzői laptop és SSD 128 GB szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám) a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően.
Laptop fejlesztői Lenovo T470 6
Laptop üzleti elemzői Lenovo T470 5
SSD Legalább 120 GB szabad adatkapacitással Samsung 850 vagy 860 EVO 120GB 10.
Ram modul fejlesztői laptophoz 1x16GB Ram modul 6
Belső modem fejlesztői laptophoz 4G/LTE belső modem 6
Gyári dokkoló fejlesztői laptophoz eredeti, a laptophoz tartozó gyári dokkoló 6.
Ram modul üzleti elemzői laptophoz 1x8GB Ram modul 5.
Belső modem üzleti elemzői laptophoz 4G/LTE belső modem 5.
Gyári dokkoló Üzleti elemzői laptophoz eredeti, a laptophoz tartozó gyári dokkoló 5.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap). Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolásalapján kiállított számla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózásrendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum 20munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Monitor és LCD TV 65" szállítása.
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:33195100-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2. közbeszerzési rész - Asztali számítógép monitorok és fali monitorok LCD TV 65" szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Monitor Samsung S24F350FHU LED monitor fekete 20 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően
LCD TV 65" (fali monitornak) Samsung UE65KU6000 2.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Grafikus táblagép Wacom szállítása.
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30213200-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3. közbeszerzési rész - Grafikus táblagép Wacom szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Grafikus táblagép Wacom nyomásérzékeny, vezeték nélküli, a grafikus táblagéppel kompatibilis toll WacomCintiq 13 HD Creative Pen Display 8 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Apple IOS és Android operációs rendszerrel felszerelt táblagép és grafikus táblagép szállítása.
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30213200-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
4. közbeszerzési rész - Apple IOS és Android operációs rendszerrel felszerelt táblagép és grafikus táblagépszállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Táblagép Apple I.
Apple iPad Pro (12.9) 32GB 3 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően
Táblagép Apple II. Apple iPad Pro 32GB 2.
Táblagép Android Samsung T580 Galaxy Tab A 2016 10.1" 16GB (Wi-Fi) 2.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Fujitsu szerver memória szállítása.
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30237100-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
5. közbeszerzési rész - Fujitsu szerver memória szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Fujitsu szerver memória.
S26361-F3934-L515.
32GB ECC RDIMM
18 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Számítógép tartozékok (egér, billentyűzet, kábelek) szállítása.
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30200000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
6. közbeszerzési rész - Számítógép tartozékok (egér, billentyűzet, kábelek) szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Vezeték nélküli billentyűzet.
Logitech MK220 4 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően
HDMI kábel 10m HDMI kábel 10m 4.
Egér egér 100.
UTP CAT5-E Patch Dugó UTP CAT5-E Patch Dugó 50.
Usb kábel Type-C C-C 2m Usb kábel Type-C C-C 2m 5.
Usb kábel Type-C A-C 2m Usb kábel Type-C A-C 2m 5.
Display Port - Display Port 3m kábel Display Port - Display Port 3m kábel 10.
Display Port - HDMI kábel Display Port - HDMI kábel 10.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Cisco ASA tűzfal és license szállítása.
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:48000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
7. közbeszerzési rész - Cisco ASA tűzfal és license szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám) a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően.
Cisco ASA tűzfal.
ASA 5525-X with FirePOWER Services, 8GE, AC, 3DES/AES, SSD.
Cikkszám: ASA5525-FPWR-K9.
1.
Cisco ASA tűzfal license L-ASA5525-TAMC-3Y.
1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap). Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolásalapján kiállított számla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózásrendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Szoftver irodai felhasználásra.
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:48000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
8. közbeszerzési rész - Szoftver irodai felhasználásra
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Szoftver irodai felhasználásra Microsoft Office 2013/2016 HUN 185 a műszaki leírásban meghatározottkövetelményeknek megfelelően.
Szoftver irodai felhasználásra Microsoft Visio 2013/2016 6.
Szoftver irodai felhasználásra Adobe Acrobat, Adobe Acrobat Pro DC 2015 HUN MLP EDU License 5.
Szoftver irodai felhasználásra SecureCRT 4.
Szoftver irodai felhasználásra McAfee Antivirus 195.
Szoftver irodai felhasználásra TeamViewer Premium 1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Fejlesztői szoftver.
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:48000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
9. közbeszerzési rész - Fejlesztői szoftver
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Fejlesztői szoftver JetBrains All Products Pack 15 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően.
Fejlesztői szoftver JetBrains PhpStorm 7.
Fejlesztői szoftver Navicat for MySQL (Windows) 18.
Fejlesztői szoftver Meglévő Confluence (Server, SEN-9889638) bővítése 100 felhasználós licencre, Academic1.
Fejlesztői szoftver draw.io for Confluence (100 user, Academic) 1.
Fejlesztői szoftver JIRA (100 user, Academic) 1.
Fejlesztői szoftver «Luxury buttons» for Redmine 1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Szoftver és beépülő modulok stúdiós munkálatokhoz.
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:48000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
10. közbeszerzési rész - Szoftver és beépülő modulok stúdiós munkálatokhoz
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
A műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
3D modellező-, animációs és renderelőszoftver
Autodesk 3 DS MAX 2017 1.
Beépülő modul Red Giant Trapcode suite 13.1 2.
Beépülő modul Red Giant Magic Bullet Suite 13 2.
Beépülő modul Red Giant Shooter Suite 13 2.
Beépülő modul Red Giant Effect Suite 11.1 2.
Beépülő modul Red Giant Keying Suite 11.1. 2.
Beépülő modul Red Giant Universe 2.1 2.
Beépülő modul Video Copilot Ultra Studio Bundle 2.
TV és film produkciókat menedzselő program Studiobinder Studio Binder (studio) 1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: HR szoftver.
Rész száma: 11
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:48000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
11. közbeszerzési rész- HR szoftver
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Szoftver személyügyi és teljesítmény-értékelési folyamatok támogatására, illetve riportálására hrMaster.
Adatközpont.
Teljesítményértékelés.
Riport.
180 db
Vagy egy olyan szoftverlicenc, amely legalább 180 személy személyügyi adatainak tárolására alkalmas) aműszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 243 - 505849
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Felhasználói, fejlesztői, üzleti elemzői laptop és SSD 128 GB szállítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Bécsi út 314.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1037
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 7 131 496
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 5 370 175
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 2 Elnevezés: Monitor és LCD TV 65" szállítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Tisza L. krt. 47
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6722
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 1 864 066
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1 200 000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 3 Elnevezés: Grafikus táblagép Wacom szállítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Fehér út 10. 12. ép.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1106
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 3 089 506
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1 728 800
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 4 Elnevezés: Apple IOS és Android operációs rendszerrel felszerelt táblagép és grafikus táblagépszállítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Fehér út 10. 12. ép.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1106
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 1 449 651
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1 061 800
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 5 Elnevezés: Fujitsu szervermemória szállítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Szakolcai utca 7.
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 5 493 600
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1 951 200
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 6 Elnevezés: Fogyóeszközök szállítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Szakolcai utca 7.
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 591 585
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 217 725
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 7 Elnevezés: Cisco ASA tűzfal és licenc szállítása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Szakolcai utca 7.
Város: Szeged
NUTS-kód: HU333
Postai irányítószám: 6723
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 5 062 550
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 3 306 624
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 0 Rész száma: 8 Elnevezés: Szoftver irodai felhasználásra
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma:
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 0 Rész száma: 9 Elnevezés: Fejlesztői szoftver
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma:
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 0 Rész száma: 10 Elnevezés: Szoftver és beépülő modulok stúdiós munkálatokhoz
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma:
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 11 Elnevezés: HR szoftver
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/04/23 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: EVOLUTION CONSULTING Képzési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Báthory István utca 12.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3531
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 3 831 266
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 2 735 000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
I. rész
SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 314.
Adószám: 12906240-2-41 NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1152 Budapest, Telek utca 7-9.
Adószám:10507326-2-42
Nyertes ajánlattevő
SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 314.
Adószám: 12906240-2-41
II. rész
EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47.
Adószám: 13470458-2-06 NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1152 Budapest, Telek utca 7-9.
Adószám:10507326-2-42
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
Nyertes ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06

III. rész
EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47.
Adószám: 13470458-2-06 NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1152 Budapest, Telek utca 7-9.
Adószám:10507326-2-42
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42
Nyertes ajánlattevő
R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42

IV. rész
EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47.
Adószám: 13470458-2-06 R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
Nyertes ajánlattevő
R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42

V. rész
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 314.
Adószám: 12906240-2-41
Nyertes Ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06

VI. rész
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
Nyertes Ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06

VII. rész
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 56.
Adószám: 12928099-2-44
Nyertes Ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
VIII. rész
Az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja szerint eredménytelen
IX. rész
Az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja szerint eredménytelen
X. rész
Az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja szerint eredménytelen
XI. rész
EVOLUTION CONSULTING Képzési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 3531 Miskolc, Báthory István utca 12.
Adószám: 14020991-2-05
Nyertes ajánlattevő:
EVOLUTION CONSULTING Képzési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 3531 Miskolc, Báthory István utca 12.
Adószám: 14020991-2-05
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság - Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §- alapján.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság - Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/05/15 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)