Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/94
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.05.17.
Iktatószám:7930/2018
CPV Kód:33100000-1
Ajánlatkérő:Bicskei Egészségügyi Központ Szolgáltató Nonprofit Kft
Teljesítés helye:2060 Bicske, Kossuth tér 17.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2018.06.15.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Közérdekű tevékenységet ellátó jogképes szervezet
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Bicskei Egészségügyi Központ Szolgáltató Nonprofit Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_42219147
Postai cím: Kossuth Tér 17
Város: Bicske
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2060
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Komlós Erika
Telefon: +36 22567564
E-mail: titkarsag@bicskerendelo.hu
Fax: +36 22567517
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.bicskerendelo.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000078702018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000078702018/reszletek (URL)
  a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Közérdekű tevékenységet ellátó jogképes szervezet
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Eszközkorszerűsítés a Bicskei Egészségügyi Központ
Hivatkozási szám: EKR000078702018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33100000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Eszközkorszerűsítés a Bicskei Egészségügyi Központban az EFOP EFOP-2.2.19-17-2017-00032. sz. projekt keretében: rendelőintézeti orvostechnológiai berendezések adásvétele, szállítása, telepítése, használatuk betanítása, valamint jótálláson belüli szervizelése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Eszközkorszerűsítés a Bicskei Egészségügyi Központ
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33100000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: 2060 Bicske, Kossuth tér 17.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. Orvosi eszközök (OTE) adásvétele(szállítása):
Shaver (atroszkópos műtétekhez)1 db Storz vezérlőegységgel kompatibilis, fsz. 1000-7000rpm, oscill.500-3000rpm
Plazma sterilizátor 1db Alacsony hőmérsékletű hidrogén-peroxid plazma sterilizáló berendezés fém és nem fém műszerek, endoszkópok, elektromos és optikai műszerek, egyéb hő és nedvesség érzékeny eszközök, műanyag és gumi termékek sterilizálására
Echokardiográf 1db kardio-vascularis ultrahang-diagnosztikai készülék első sorban felnőtt vizsgálatokra 2D kardiológiai transthoracic és multiplane TEE vizsgálófejjel, kardiológiai 3D TT és TEE vizsgálófejek csatlakoztatási lehetőségével
ABPM 5 db Minimum 24 órás ambuláns vérnyomásmérés,Oszcillometriás mérési mód,Nyomógombjai segítségével számítógép nélkül is felprogramozható
Holter rekorder 4 db 168 órás / 3 csatornás EKG felvételére alkalmas felvevőegység, LCD kijelző, Felbontás min. 16 bit
Nőgyógyászati ultrahang 1 db 3D üzemmóddal,Min. 21” LED háttérvilágítású IPS LCD vagy OLED vibrálás mentes full HD felbontású monitor,Min. 1920x1080 pixel,Emelhető-süllyeszthető, forgatható kezelőfelület
Digitális röntgen készülék 1 db Padlóra szerelt, egytönkös, és nem mobil, Nagyfrekvenciás generátor,Min. 65 kW,kV tartomány Min. 40-150 kV,mAs tartomány Min. 0.5 - 800 mAs,Röntgencső feszültség tartomány Min. 40-150 kV
Abdominális ultrahang 1-2; 1-1 db Min. 21” LED háttérvilágítású IPS LCD vagy OLED vibrálás mentes full HD felbontású monitor,Min. 1920x1080 pixel felbontású monitor,Emelhető-süllyeszthető, forgatható kezelőfelület,Min. 384 db csatlakozó pontú pinless csatlakozók,Csendes max. 45 dB üzemi zaj
Digitális mammográf 1db Max. generátor teljesítmény:min 5 kW,kV tartomány: min. 24-34 kV,Maximális mAs érték min. 450 mAs,Anód célterület anyaga: legalább Wolfram vagy Molibdén,2 fókuszú röntgencső,Félvezető alapú digitális detektor
Bemer ágy 1db Érintőképernyős vezérlőkészülék,Színes piktogramok a könnyű kezelés érdekében,2 db kezelőegység vezérelhető egymástól függetlenül,Mágneses indukció: maximuma kb. 35 µT,Méret: kb. 60x180 cm
Autokláv 1db extra mély hengeres kamrával,Frakcionált elővákuummal,Űrtartalom: min. 29 liter,Mikroprocesszoros vezérlés
Gördíthető vizsgáló ágy 2 db Elektromos magasságállítású vizsgáló/kezelőasztal,Stabil acélváz festett vagy porszórt felületkezeléssel,Magasságállítás kézi vezérlővel legalább 50-70 cm között,Párnázott,Fekvőfelület hossza: min. 190 cm, szél. 65 cm, Terhelhetősége: min. 130 kg
Autorefrakto-keratometer motoros asztalon 1 db automatikus és manuális mérésindítás,3D szemkövetés,szférikus mérési tartománya min:-30.00D ~ +25.00D,Cilindrikus mérési tartománya min:-12.00D ~ +12.00D,PD mérési tartománya kb.:35 ~ 85 mm,Keratometria:Mérési tartománya min: 25.96 ~ 67.50D
Szemészeti kezelőszék 1db Elektromos állítható,Lábkapcsolóval emelhető, süllyeszthető, dönthető,Motorosan ággyá alakítható,Teherbírása: 200 kg,Emelési magasság: min. 53 - 68 cm között
Dioptriamérő 1db Nagy teljesítmény, monofokális, bifokális és multifokális lencsék és kontaktlencsék automatikus, gyors és pontos mérése,Mérési tartomány (Δ) prizmatikus értékre:Min 0Δ … 10Δ,Kontaktlencse mód:Mérési tartomány (SPH) szférikus értékre:Min. -25.00D … + 25.00D
OCT (optikai koherens tomográf) 1db OCT és funduskamera egy készülékben,Automatikus 3 dimenziós szemkövetés, auto-fókusz és automatikus exponálás funkciók,Nagyfelbontású spectral domain OCT normatív adatbázissal és egy 12MPixeles non-myd funduskamera egyben,OCT Szkennelési hullámhossz: 880 nm,Szkennelési sebesség: max. 53000 A-scan / sec,3D képalkotás időtartama: 1.6 sec,
2. OTE-k üzembe helyezése.
3. OTE-k (plazma sterilizátor, Echocardiográf, Nőgyógyászati ultrahang, Digit. röntgen, Abdominális UH 1-2, Digitális mammográf, OCT) használatának betanítása 35 fő részére összesen 10 alkalommal alkalmanként 2 órában
4. OTE-k jótállás keretében történő gyártó által előírt karbantartása, szervizelése a jótállási idő alatt
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 1. értékelési szempont: Szakmai ajánlat 755
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 1132
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: 2018/06/29 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2018/08/31 (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-2.2.19-17-2017-00032
II.2.14) További információ:
Az eszközök kevés száma és a beszerzendő orvostechnikai eszközök hasonlósága nem indokolja a több részben történő beszerzést, ill. Ajánlatkérő gazdaságossági és minőségbiztosítási szempontból egy partnerrel kíván szerződni mivel nem áll rendelkezésre valamennyi tevékenység összehangolását végző szakembere.
A becsült érték "1 Ft" jelentése: ajánlatkérő nem kívánja feltüntetni a becsült értéket.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: A feltételek felsorolása és röv. ismertetése: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az eljárásban nem lehet AT, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, - akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bek. meghatározott kizáró okok bármelyike fennáll. A Kbt. 67. § (2) bek. foglaltak alapján AT-nek ajánlattételkor kizárólag nyilatkoznia kell arról, hogy vele szemben a kizáró okok nem állnak fenn, valamint az előírt alkalm. köv. teljesülnek, másrészt meg kell adnia az eljárásban kért inform., köztük az alk. köv.-k teljesítésére vonatkozó adatokat. A k. o.-k fenn nem állását, továbbá az alk. köv. teljesülését igazoló dokumentumokat AT-nek kizárólag a Kbt. 69. § (4) bek. foglaltak alapján megküldött felhívásra kell benyújtania. Az AK kizárja az eljárásból azt az AT-t, alvállalkozót (av), illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet (aisz), akivel szemben valamely k. o. az eljárás során következett be. Mo.-n letelepedett AT (közös AT) a KR 8.-9 § szerint köteles igazolni, hogy nem tartozik a Kbt. 62. §-ában meghatározott kizáró okok hatálya alá. Nem Mo.-n letelepedett AT (közös AT) a KR 10-11. §-a szerint köteles igazolni, hogy nem tartozik a Kbt. 62.§ -ában meghatározott k. o. hatálya alá. A KR 2. § (2) bek. tekintettel az alábbi e-elérhetőséget adja meg: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=hu. Azon av-k tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában, az AT a Kbt. 67. § (4) bek. szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani. A KR 1. § (7) bek. alapján a k. o.-ra és az alk. köv.-re vonatkozóan a kb. megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatók, mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az AK - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az AT erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. A Kbt. 64. § (1) bek. alapján a 62. § (1) bek. b) és f) pontjában említett k. o-k kivételével bármely egyéb k. o. fennállása ellenére az AT, av. vagy aisz nem zárható ki a kb. eljárásból, amennyiben a Közb. Hat. a 188. § (4) bek. szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közigazgatási per esetén a bíróság 188. § (5) bek. szerinti vagy bír. felülvizsg. esetén a bíróság a 188. § (5) bek. szerinti - jogerős hat. kimondta, hogy az érintett gazdasági szereplő az ajánlat vagy részv. jel. benyújtását megelőzően olyan intézkedéseket hozott, amelyek a kizáró ok fennállásának ellenére kellőképpen igazolják a megbízhatóságát. Ha a Közb. Hat. a 188. § (4) bek. szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közigazgatási per esetén a bíróság 188. § (5) bek. szerinti jogerős határozata kimondja az adott kizáró ok hatálya alatt álló gazdasági szereplő megbízhatóságát, az AK mérlegelés nélkül köteles azt elfogadni. A jogerős határozatot a gazdasági szereplő az EEKD-val egyidejűleg köteles benyújtani.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlattevőnek ajánlatának benyújtásakor az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az ajánlatkérő által meghatározott alábbi alkalmassági követelményeknek. Az EEKD dokumentumban elegendő az α (alfa) nyilatkozatot megtenni. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban az alkalmassági követelmények előzetes igazolásaként feltüntetett nyilatkozat tételes igazolására a Kbt. 69. § (4) bekezdése alapján kerül sor.
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
P.1) Sorba állítás: Ajánlattevő a 321/2015. (X. 30. ) Korm. rendelet 19.§ (1) a) pontja alapján igazolja valamennyi pénzügyi intézménytől származó, valamennyi pénzforgalmi számlájáról szóló, az ajánlati felhívás feladásának napjánál nem régebbi keltezésű nyilatkozat alapján a pénzforgalmi számláján/számláin az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 24 hónapban 30 napot meghaladó sorba állítás volt-e.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): P.1.: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha bármely pénzügyi intézménytől származó nyilatkozat tartalma szerint bármelyik pénzforgalmi számláján az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 24 hónapban 30 napot meghaladó sorba állítás volt. Ajánlatkérő a sorba állítás fogalma alatt a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 2. § 25. pontja szerinti fogalmat érti.
P.2.: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha a felhívás feladását megelőző három mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben összesen a teljes nettó árbevétele nem éri el a 100 millió forintot, melyből az orvostechnikai eszközök szállításából származó nettó árbevétele nem éri el a nettó 50 millió forintot.
P.3.: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha saját vagy jogelődje adózott eredménye a felhívás feladásának napját megelőzően lezárt utolsó három üzleti év közül több mint egy évben negatív volt.
Ajánlattevőnek a gazdasági és pénzügyi, alkalmasság igazolása tekintetében a Kbt. 65. §, 67. § és 69.§-ában, valamint a 321/2015. (X. 30. ) Korm. rendelet 19.§-ában foglaltak alapján kell eljárnia.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlattevőnek ajánlatának benyújtásakor az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az ajánlatkérő által meghatározott alábbi alkalmassági követelményeknek. Az EEKD dokumentumban elegendő az α (alfa) nyilatkozatot megtenni. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban az alkalmassági követelmények előzetes igazolásaként feltüntetett nyilatkozat tételes igazolására a Kbt. 69. § (4) bekezdése alapján kerül sor.
Referencia:
M1)
a 321/2015. (X. 30.) Korm. r. 21. § (1) a) pontja alapján a hirdetmény feladásától visszafele számított 72 hónap legjelentősebb szállításainak ismertetését. Az ismertetésben jelölje meg a szerződéskötő másik fél nevét, a referenciát adó nevét és telefonszámát, a szerződés (szállítás) tárgyát, a szállítás kezdő és befejező időpontját (év-hónap-nap részletekkel), és a szállítás mennyiségére utaló más adatot, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Szakember
M2)
a 321/2015. (X. 30.) Korm. r. 21. § (1) b) pontja alapján azoknak a szakembereknek (szervezeteknek), illetve vezetőknek - különösen a minőség-ellenőrzésért felelősöknek - a megnevezése, képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetése, akiket be kíván vonni a teljesítésbe, az alábbiak szerint.
A rendelkezésére álló, a szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakembereket, az általuk aláírt szakmai önéletrajzzal történő bemutatásával, képzettségük, szakmai gyakorlatuk felsorolásával, a végzettségüket bizonyító okirat másolati példányának csatolásával. A szakmai önéletrajzban a szakmai gyakorlat idő tartamát kérjük feltüntetni. Valamennyi bemutatott szakember esetében kérjük szándéknyilatkozat csatolását, amelyben nevezett szakemberek kötelezettséget vállalnak, hogy az ajánlattevő nyertessége esetén a szerződés teljesítésében közreműködnek. AK párhuzamos tapasztalati időket csak egyszer vesz figyelembe.AK az előírt végzettséggel, képzettséggel egyenértékű végz., képz. is elfogad.
Műszaki megfelelés
M3)
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés h) pontja alapján ajánlattevőnek be kell nyújtania az ajánlott termék paramétereivel kitöltött, az előírt követelményeknek való megfelelést igazoló műszaki adatlapot, és a termékhez kapcsolódó magyar nyelvű prospektust (színes vagy fekete-fehér), és/vagy műszaki leírást, színes vagy fekete-fehér képpel.
Minőségbiztosítás
M4
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés i) pontja alapján valamennyi az ajánlattevőnek ajánlatában csatolnia kell az általa megajánlott termékre vonatkozóan a16/2012. (II. 6.) Korm. rendelet 9. § (2) bekezdése szerinti gyártói megfelelőségi nyilatkozatot (EC Conformity Declaration) és - ha az orvostechnikai eszköz forgalomba hozatalához a 4/2009. (III. 17.) EüM. rendelet, vagy az in vitro diagnosztikai orvostechnikai eszközökről szóló 8/2003. (III. 13.) ESzCsM rendelet alapján szükséges- bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezettől származó CE megfelelőség értékelési tanúsítványt vagy azzal egyenértékű tanúsítványt, amely szerint az egészségügyi gép-műszer megfelel az orvostechnikai eszközökről szóló 4/2009. (III. 17.) EüM. rendeletben vagy az orvostechnikai eszközökre a 93/42/EGK irányelvben meghatározott alapvető követelményeknek.
Ajánlattevőnek a műszaki-szakmai alkalmasság igazolása tekintetében a Kbt. 65. §, 67. § és 69.§-ában
valamint a 321/2015. (X. 30. ) Korm. rendelet 21-22. §-ában foglaltak alapján kell eljárnia.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): 2 Referencia:
M1)
Alkalmas az ajánlattevő, amennyiben:
A felhívás feladásától számított 6 éven (72 hónap) belül rendelkezik legalább:
- 1-1 db Shaver, Plazma sterilizátor, Digitális röntgen, autokláv, szállítási referenciával
ÉS:
- 1 db ultrahang diagnosztikai berendezés szállítási referenciával
AK a 6 éves vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb kilenc éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
Szakember
M2)
Alkalmas az ajánlattevő, amennyiben:
A szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakemberei között rendelkezik:
- a telepítéshez, üzembe helyezéshez, javítási, karbantartási feladatok elvégzéséhez:
legalább 1 fő, legalább 3 év orvostechnikai eszközökkel kapcsolatos (telepítési - üzembehelyezési vagy orvostechnológiai-kereskedelmi, vagy vevőszolgálati vagy szerviz ) szakmai gyakorlattal rendelkező villamos vagy gépész, vagy vegyész szakirányú mérnök, vagy üzemmérnök, végzettségű szakemberrel és további legalább egy fő legalább 2 év orvostechnikai eszközökkel kapcsolatos (telepítési - üzembehelyezési vagy szerviz )szakmai gyakorlattal rendelkező technikus végzettségű szakemberrel.
M3)
Amennyiben a megajánlott eszközök, termékek a kitöltött műszaki táblázat és a termékismertető leírás alapján megfelelnek a dokumentációban előírt műszaki követelményeknek
M5
Alkalmas az ajánlattevő, amennyiben:
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés i) pontja alapján valamennyi az ajánlattevőnek ajánlatában megajánlott valamennyi Orvostechnológia termék vonatkozásában csatolta a 16/2012. (II. 6.) Korm. rendelet 9. § (2) bekezdése szerinti gyártói megfelelőségi nyilatkozatot (EC Conformity Declaration) és - ha az orvostechnikai eszköz forgalomba hozatalához a 4/2009. (III. 17.) EüM. rendelet vagyaz in vitro diagnosztikai orvostechnikai eszközökről szóló 8/2003. (III. 13.) ESzCsM rendelet alapján szükséges- bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezettől származó CE megfelelőség értékelési tanúsítványt vagy azzal egyenértékű tanúsítványt, amely szerint az egészségügyi gép-műszer megfelel az orvostechnikai eszközökről szóló 4/2009. (III. 17.) EüM. rendeletben vagy az orvostechnikai eszközökre a 93/42/EGK irányelvben meghatározott alapvető követelményeknek.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A fiz. felt.-re a Kbt. 135. § (1) és (6) bek., a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek., alkalmazandók. A Kbt. 135. § (8) bek., alkalmazandók.
AK 30 % mértékű előleg igénylésének lehetőségét biztosítja.
A fiz, határidő a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bek. alapján 30 nap. Az ellenszolgáltatás átutalással kerül kifizetésre utófinansz. keretében. A teljesítés elismerésére a Kbt. 135. § (1) bek., az ellenérték kiegyenlítésére a (6) bek. vonatkozik. A projekt EU-s támogatással valósul meg. A tám. intenzitása 100 %-os.
Kötbérek: A Ptk. 6:186. § (1) bek. szerint.
Késedelmi kötbér: 1 %/naptári nap, max. 20 %, alapja: a késedelemmel érintett orvostechnikai eszköz nettó értéke
Meghiúsulási kötbér: a szerződés nettó ellenértékének 20 %-a.
Ajánlati biztosíték 3 500 000,- Ft, a teljesítési és jóteljesítési biztosíték a szerződés nettó ellenértékének 5-5 %-a. Ajánlattevő köteles nyilatkozni a Kbt. 134. § (5) szerint.
További információ a dokumentációban.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2018/06/15 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2018/06/15 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: Az ajánlatokat tartalmazó iratok felbontását az EKR az ajánlattételi határidő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg. Az ajánlatnak az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig kell elektronikusan beérkeznie. A beérkezés időpontjáról az EKR visszaigazolást küld.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
x A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
- Az értékelési szempontok a felhívás karakterkorlátai miatt részletesen a Dokumentációban kerültek meghatározásra.
- Az AK értékelési szempontként a legjobb ár-értékarányt határozta meg a Kbt. 76. § (1) bek. c) pontja szerint,amelyben a II.2.5. pontban meghatározott arány érvényesül az ár és a minőségi kritérium tekintetében. AK a dokumentációban részletesen megadta azokat azokat a szállítandó termékeket, amelyek esetében az áron felül speciális minőségi kritériumot határozott meg. Ezen minőségi kritériumok teljesítése a Dokumentációban megjelölt súlyszámmal (szorzóval) kerül értékelésre, pontozásra a Kbt. 76. § (9) bek. a) pontjának megfelelően.
- AK nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bek. e) pont szerinti eredménytelenségi okot.
- AK a Kbt. 81. § (4) bekezdése alapján rögzíti, hogy a bírálatnak az aránytalanul alacsony ár vagy költség vizsgálatára vonatkozó részét az ajánlatok értékelését követően végzi el.
- A minőség biztosítása érdekében a nyertes AT köteles ISO tanúsítványt bemutatni.
Részletes információk a Dokumentációban.
- Az eljárás lebonyolítása, az Ajánlatkérő és Ajánlattevők között a kapcsolattartás, kiegészítő tájékoztatáskérés, továbbá az ajánlatok benyújtása, a hiánypótlás és az eredményhirdetés az EKR-en keresztül történik a 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet 2. §-ban foglaltak alapján (www.ekr.gov.hu). Az eljárás EKR azonosító száma (EKR000078702018). Ahol a Kbt. vagy annak felhatalmazása alapján megalkotott külön jogszabály alapján ajánlatkérő a közbeszerzési eljárás során valamely dokumentum benyújtását írja elő, és a dokumentum rendelkezésre áll az EKR rendszerben, azt az elektronikus űrlapalkalmazásával kell benyújtani.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy bármilyen az EKR felület használatával, ill. üzemeltetésével kapcsolatos kérdéssel, a www.neksz.hu címen, a felület üzemeltetőjéhez kell fordulni. Kizárólag az EKR felület üzemeltetője által küldött hivatalos válasz az irányadó.
Az AF IV.2.7) pontjában rögzített 2 hónap alatt az ajánlattételi határidő lejártától számított 60 nap értendő.- 14/2016. (V.25.) Mvm rendelet alapján a közbeszerzési eljárásban igénybe vett felelős akkreditált közbeszerzési tanácsadó Némediné Horányi Márta, lajstromszáma: 00369
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: a Kbt. 148. § szerint.
Amennyiben az ajánlattevő úgy véli, hogy hivatali visszásságra került sor, panaszt tehet az európai
ombudsmannál attól a naptól számított 2 éven belül, hogy a panaszra okot adó tényről tudomást szerzett
(lásd a http://www.ombudsman.europa.eu oldalon). A benyújtott panasz nem eredményezi sem a
fellebbezési időszak meghosszabbítását, sem új időszak megnyitását.
Karakterkorlát miatt ehelyütt rögzít további információkat:
1. Az értékelési szempontokhoz tartozóan az arányosítás képletét:
Egyenes arányosítás: Pvizsgált= [Avizsgált/Alegjobb]*˙(Pmax-Pmin)+ Pmin
Fordított arányosítás: Pvizsgált= [Alegjobb/Avizsgált]*˙(Pmax-Pmin)+ Pmin
2. Kbt. 76. § (9) bek. c) szerinti információ: alsó ponthatár 0 és 1, felső ponthatár 10.
III.1.2) folytatása:Ajánlatkérő az előírt időszakban megszűnt pénzforgalmi számlákat is vizsgálja.
P.2.) Árbevétel: Ajánlattevő a 321/2015. (X. 30. ) Korm. rendelet 19.§ (1) c) pontja alapján, a felhívás feladásának napját megelőző teljes mérlegfordulónappal lezárt három üzleti évről szólóan nyilatkozik a gazdasági szereplő teljes éves árbevételéről, továbbá az orvostechnikai eszközök szállításából származó árbevételéről attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. r. 19. § (3) bekezdése szerinti esetben ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló, illetve árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett az alkalmasság igazolásának ajánlatkérő által elfogadott módjáról.
P.3) Adózott eredmény: A felhívás feladásának napját megelőzően lezárt utolsó három üzleti év számviteli jogszabályok szerinti beszámolója alapján (amennyiben nyilvánosan elérhető adatbázisból megismerhető, abban az esetben külön csatolása nem szükséges) a gazdasági szereplő adózott eredménye (Ajánlattevő a 321/2015. (X. 30. ) Korm. rendelet 19.§ (1) b) pontja alapján igazolja).
A 321/2015. (X. 30.) Korm. r. 19. § (2) bekezdése szerinti esetben az ajánlattevő az alkalmasságát a működésének ideje alatt orvostechnikai eszközök eladásából származó, legalább nettó 50 millió Ft mértékű árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni.
A P.1 és P.3. pontban foglalt a követelmény értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztatható a gazdasági szereplőkre, ezért közös ajánlattétel esetén elegendő, ha ennek a követelménynek a közös ajánlattevők egyike megfelel.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/05/14 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák