Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/95
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Helyesbítés/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2018.05.18.
Iktatószám:8035/2018
CPV Kód:65130000-3
Ajánlatkérő:Egészségügyi Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Teljesítés helye:
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Korrigendum
Változásokat vagy további információt tartalmazó hirdetmény
2014/23/EU irányelv
2014/24/EU irányelv
2014/25/EU irányelv
Figyelmeztetés: amennyiben az eredeti hirdetmény javítása vagy módosítása a versenyfeltételek alapvető megváltozását eredményezi, meg kell hosszabbítani az eredeti határidőket, vagy új eljárást kell indítani.
I. szakasz: Ajánlatkérő (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
I.1) Név és címek
Hivatalos név: Egészségügyi Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: AK23506
Postai cím: Fogaskerekű utca 4-6.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1125
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Marcsinák Péter
Telefon: +36 19192355
E-mail: marcsinak.peter@eszzrt.hu
Fax: +36 19192357
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.aeek.hu
A felhasználói oldal címe (URL): https://www.aeek.hu/esz-zrt-kozbeszerzes
 
Hivatalos név: Albert Schweitzer Kórház-Rendelőintézet
Nemzeti azonosítószám: AK17042
Postai cím: Balassi Bálint út 16.
Város: Hatvan
NUTS-kód: HU1
Postai irányítószám: 3000
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Juhász László
Telefon: +36 37341033
E-mail: juhasz.laszlo@askhatvan.hu
Fax: +36 37341320
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.askhatvan.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Bajai Szent Rókus Kórház
Nemzeti azonosítószám: AK15756
Postai cím: Rókus u. 10.
Város: Baja
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 6500
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Csernovicsné Simon Erzsébet
Telefon: +36 79422233
E-mail: gazdig@bajakorhaz.hu
Fax: +36 79425575
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.bajakorhaz.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Békés Megyei Központi Kórház
Nemzeti azonosítószám: AK00824
Postai cím: Semmelweis u. 1.
Város: Gyula
NUTS-kód: HU3
Postai irányítószám: 5700
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Dr. Kovács Mihály PhD
Telefon: +36 66526504
E-mail: kovacsm@bmkk.eu
Fax: +36 66526544
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://bmkk.eu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Dr. Kenessey Albert Kórház-Rendelőintézet
Nemzeti azonosítószám: AK01868
Postai cím: Rákóczi u. 125-127.
Város: Balassagyarmat
NUTS-kód: HU3
Postai irányítószám: 2660
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Markó József
Telefon: +36 35505000
E-mail: gazdig@kenessey.hu
Fax: +36 35505092
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://kenessey.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Jahn Ferenc Dél-Pesti Kórház és Rendelőintézet
Nemzeti azonosítószám: AK02487
Postai cím: Köves u. 1.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU1
Postai irányítószám: 1204
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Szabó Krisztina
Telefon: +36 12896200
E-mail: gazdtitkarsag@jahndelpest.hu
Fax: +36 12847657
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.delpestikorhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Hetényi Géza Kórház-Rendelőintézet
Nemzeti azonosítószám: AK15566
Postai cím: Tószegi út 21.
Város: Szolnok
NUTS-kód: HU3
Postai irányítószám: 5000
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: dr. Varga Sándor
Telefon: +36 56503603
E-mail: gazdig@hetenyikorhaz.hu
Fax: +36 56422412
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.hetenyikorhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Karolina Kórház-Rendelőintézet
Nemzeti azonosítószám: AK16451
Postai cím: Régi Vámház tér 2-4.
Város: Mosonmagyaróvár
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 9200
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: László Zoltán
Telefon: +36 96574600
E-mail: gazdig@karolinakorhaz.hu
Fax: +36 96574793
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.karolinakorhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Magyar Imre Kórház
Nemzeti azonosítószám: AK04777
Postai cím: Korányi F. u. 1.
Város: Ajka
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 8400
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Nagy Károlyné
Telefon: +36 88521800
E-mail: gazdig@korhazajka.hu
Fax: +36 88521847
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.korhazajka.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Markhot Ferenc Oktatókórház és Rendelőintézet
Nemzeti azonosítószám: AK09047
Postai cím: Széchenyi utca 27-29.
Város: Eger
NUTS-kód: HU3
Postai irányítószám: 3300
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Csorba Zoltánné
Telefon: +36 36411444
E-mail: gazdig@mfkh.hu
Fax: +36 36410816
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.mfkh.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Markusovszky Egyetemi Oktatókórház
Nemzeti azonosítószám: AK15486
Postai cím: Markusovszky u. 5.
Város: Szombathely
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 9700
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Csuka Lajosné
Telefon: +36 94515501
E-mail: gazdasagiigazgato@markusovszky.hu
Fax: +36 94327873
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.markusovszky.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Szent Borbála Kórház
Nemzeti azonosítószám: AK04073
Postai cím: Dózsa György út 77.
Város: Tatabánya
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 2800
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Hoffmann Zoltánné
Telefon: +36 34515488
E-mail: hoffmann.zoltanne@tatabanyakorhaz.hu
Fax: +36 34317025
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.tatabanyakorhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Szent Lázár Megyei Kórház
Nemzeti azonosítószám: AK16162
Postai cím: Füleki út 54-56.
Város: Salgótarján
NUTS-kód: HU3
Postai irányítószám: 3100
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Kaszás Erika
Telefon: +36 32522000
E-mail: titkarsag@szlmk.hu
Fax: +36 32522025
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.szlmk.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

II. szakasz: Tárgy (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Egyes kórházak épületeinek vízfelhasználását csökkentő készülékek beépítésével történő energetikai korszerűsítése és kapcsolódó üzemetetési feladatok ellátása
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:65130000-3
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Az Állami Egészségügyi Ellátó Központ fenntartása alatt álló egyes kórházak épületeinek vízfelhasználását csökkentő készülékek beépítésével történő energetikai korszerűsítése és kapcsolódó üzemetetési feladatok ellátása.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/05/15 (éééé/hh/nn)
VI.6) Az eredeti hirdetmény hivatkozásai
Az eredeti hirdetmény benyújtásának módja
  eNotices
x TED eSender
  Egyéb mód:
TED eSender bejelentkezés: TED88
TED eSender ügyfél bejelentkezés: TED88
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 5391 (év és a dokumentum száma)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 076 - 169605
Az eredeti hirdetmény feladásának dátuma:
2018/04/14 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: Változások
VII.1) A módosítandó vagy megadandó információ
VII.1.1) A módosítás oka
x Az ajánlatkérő által benyújtott eredeti információ módosítása
  A TED-en közzétett információk nem felelnek meg az ajánlatkérő által eredetileg megadottaknak
VII.1.2) Az eredeti hirdetményben javítandó szövegrész (kérjük, adja meg az eredeti hirdetmény kapcsolódó szakaszát és a bekezdés számát)
 
Szakasz száma:
II . 1 . 3
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A szerződés típusa
A következő helyett:
Szolgáltatásmegrendelés
Helyesen:
Árubeszerzés
Szakasz száma:
II . 1 . 2
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: Fő CPV-kód
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:65130000-3
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:44411000-4
Szakasz száma:
IV . 2 . 2
A módosítandó szöveg helye: Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
A következő helyett:
Dátum: 2018/05/21 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: 2018/05/30 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)

Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Helyesen:
Szakasz száma:
II . 2 . 2
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: További CPV-kód(ok)
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:65130000-3
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:44411000-4
Szakasz száma:
IV . 2 . 7
A módosítandó szöveg helye: Az ajánlatok felbontásának feltételei
A következő helyett:
Dátum: 2018/05/21 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: 2018/05/30 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 11:00 (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 4
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A közbeszerzés ismertetése:
A következő helyett:
Kórházak, egészségügyi intézmények által bérelt vízfelhasználást csökkentő készülékek, perlátorok és a vízfogyasztást folyamatosan nyomon követő, monitoring rendszer beszállítása, kiépítése, teljes körű üzemeltetése és karbantartása.
Az ajánlatkérő a vízfelhasználás csökkenéséből eredő megtakarításból kívánja finanszírozni a perlátorok és a monitoring rendszer bérleti és üzemeltetési költségét, ennek okán nyertes ajánlattevőnek saját költségén kell a beruházást megvalósítani, melyet elkészülte után bérbe ad és üzemeltet az ajánlatkérő részére.
A beszerzésnek tárgyát képezi a perlátorok és a vízfogyasztást folyamatosan nyomon követő, monitoringrendszer kiépítése, üzemeltetése is. Az ajánlattevőknek a dokumentációban meghatározottaknak megfelelő,hosszú élettartamú és tanúsított minőségű eszközöket kell ajánlaniuk.
A megajánlandó (AT által bérbe adandó, üzemeltetendő, karbantartandó) eszközök mennyisége összesen:
Intézmények darab/összesen.
1. Vízcsapra szerelhető hagyományos, víztakarékos perlátor (db)
24x1 Külső menetes perlátor 4638 db
22x1 Belső menetes perlátor 4984 db
2. Vízcsapra szerelhető "légdúsítás nélküli" perlátor (db)
22x1 Belső menetes vízsugárszabályzó 4952 db
24x1 Külső menetes vízsugárszabályzó 4655 db
3. Zuhanyra szerelhető közdarab (db) 5361 db
4. WC tartályban alkalmazott WC-stop (db) 2643 db
5. Mérési pont (db) 123 db
Intézmény összesen 27233 db.
A karakterkorlátok miatt az az eszközök kórházankénti megoszlását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő előírja, hogy csak olyan eszközök ajánlhatók amelyek rendelkeznek az Európai Bizottság általjóváhagyott megfelelőségértékelő szervezet által kiadott Teljesítmény Értékelési Jegyzőkönyvvel és Nemzeti Műszaki Értékelés dokumentummal vagy azzal egyenértékű dokumentummal (e dokumentumok az ajánlatrészeként csatolandók a műszaki leírásnak való megfelelést Ajánlatkérő ezekből állapítja meg).
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet az alábbiakra.
A nyertes ajánlattevőnek, közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők egyikének, vagy az ajánlatban megjelölt alvállalkozójának -mint a szerződéskötés feltétele - a szerződéskötés időpontjában rendelkeznie kell:
1. Cégkivonatában az alábbi tevékenységi körök mindegyikével:
6832 - Ingatlankezelés vagy 8110 - Építményüzemeltetés
7739 - Egyéb gép, tárgyi eszköz kölcsönzése
4322 - Víz-, gáz-, fűtés-, légkondicionáló-szerelés
7120 - Műszaki vizsgálat, elemzés.
A nyertes ajánlattevőnek, közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők mindegyikének a szerződéskötés időpontjában rendelkeznie kell szakmai kamarai bejegyzéssel.
Helyesen:
Kórházak, egészségügyi intézmények által bérelt vízfelhasználást csökkentő készülékek, perlátorok és a vízfogyasztást folyamatosan nyomon követő, monitoring rendszer beszállítása, kiépítése,teljes körű üzemeltetése és karbantartása.
Az ajánlatkérő a vízfelhasználás csökkenéséből eredő megtakarításból kívánja finanszírozni a perlátorok és a monitoring rendszer bérleti és üzemeltetési költségét, ennek okán nyertes ajánlattevőnek saját költségén kell a beruházást megvalósítani, melyet elkészülte után bérbe ad és üzemeltet az ajánlatkérő részére.
A beszerzésnek tárgyát képezi a perlátorok és a vízfogyasztást folyamatosan nyomon követő, monitoring rendszer kiépítése, üzemeltetése is. Az ajánlattevőknek a dokumentációban meghatározottaknak megfelelő, hosszú élettartamú és tanúsított minőségű eszközöket kell ajánlaniuk.
A megajánlandó (AT által bérbe adandó, üzemeltetendő, karbantartandó) eszközök mennyisége összesen:
Intézmények darab/összesen
1. Vízcsapra szerelhető hagyományos, víztakarékos perlátor (db)
24x1 Külső menetes perlátor 4638 db
22x1 Belső menetes perlátor 4984 db
2. Vízcsapra szerelhető "légdúsítás nélküli" perlátor (db)
22x1 Belső menetes vízsugárszabályzó 4952 db
24x1 Külső menetes vízsugárszabályzó 4655 db
3. Zuhanyra szerelhető közdarab (db) 5361 db
4. WC tartályban alkalmazott WC-stop (db) 2643 db
5. Mérési pont (db) 123 db
Intézmény összesen 27233 db
A karakterkorlátok miatt az az eszközök kórházankénti megoszlását a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő előírja, hogy csak olyan eszközök ajánlhatók amelyek rendelkeznek az Európai Bizottság által jóváhagyott megfelelőségértékelő szervezet által kiadott Teljesítmény Értékelési Jegyzőkönyvvel és Nemzeti Műszaki Értékelés dokumentummal vagy azzal egyenértékű dokumentummal (e dokumentumok az ajánlat részeként csatolandók a műszaki leírásnak való megfelelést Ajánlatkérő ezekből állapítja meg).
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 14
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: További információ:
A következő helyett:
A beszerzés tárgya és a szerződéshez kapcsolódó további körülmények nem teszik lehetővé a részekre történő ajánlattételt: a nagyobb volumen miatt legkedvezőbb árak elérését, a hatékony felelős gazdálkodás érvényesülését a beszerzés egyben történő kezelése biztosítja. Részletesebben lásd: dokumentáció.
II.1.5) és II.2.6) kitöltése a hirdetmény a Kiadóhivatal felé történő feladása érdekében történt.
Helyesen:
A beszerzés tárgya és a szerződéshez kapcsolódó további körülmények nem teszik lehetővé a részekre történő ajánlattételt: a nagyobb volumen miatt legkedvezőbb árak elérését, a hatékony felelős gazdálkodás érvényesülését a beszerzés egyben történő kezelése biztosítja. Részletesebben lásd: dokumentáció.
II.1.5) és II.2.6) kitöltése a hirdetmény a Kiadóhivatal felé történő feladása érdekében történt.
Ajánlatkérő az árral kapcsolatos megajánlásokat technikai okok miatt jelölte költség kritériumként, de azokat árkritériumként minősíti.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
III . 1 . 1
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A következő helyett:
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése:
. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll.Ajánlatkérő a Kbt. 74. § (1) szerint kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt (közös ajánlattevőt), alvállalkozót,alkalmasság igazolásában részvevő gazdasági szereplőt, aki részéről a kizáró ok az eljárás során következik be. Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 74. § (2) bekezdését.
2. Ajánlattevőnek az ajánlata benyújtásakor a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Akr.)II. Fejezetében foglaltaknak megfelelően, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD)benyújtásával kell igazolnia, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá.
Alkalmasság igazolásában résztvevő gazdasági szereplők: amennyiben az EEKD II. rész C. fejezete tekintetében igen a válasz, akkor ajánlattevőnek minden egyes érintett szervezetre vonatkozóan külön EEKD-ban kell megadnia az e rész A. és B. szakaszában, valamint a III. részben meghatározott információkat,megfelelően kitöltve és az érintett szervezetek által aláírva.
Ajánlatkérő elfogadja, a 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 7. § szerinti korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált egységes európai közbeszerzési dokumentumot, feltéve, ha az abban foglalt információk megfelelnek a jelenfelhívásban előírtaknak.
3. Ajánlattevő- Kbt. 67. § (4) bekezdése szerint- csak nyilatkozni köteles arról, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. A nyilatkozatot akkor is be kell nyújtani, ha az ajánlatkérő az eljárásban nem írta elő a már ismert alvállalkozók megjelölését.
Alvállalkozó és alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában az Akr. 15. §-a irányadó.
4. Az igazolások benyújtására a Kbt. 69. § (4)-(8) bekezdései irányadó. A kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozó igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplőnek az Akr. 2-16. § szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § (1)-(2) bekezdéseiben foglalt öntisztázás lehetőségére és a Kbt. 69. § (7) bekezdésében foglaltakra.Amennyiben az ajánlattevő az igazolásokat korábban benyújtotta, az ajánlatkérő nem hívja fel az ajánlattevőt az igazolások ismételt benyújtására, hanem úgy tekinti, mintha a korábban benyújtott igazolásokat az ajánlatkérő felhívására nyújtották volna be - és szükség szerint hiánypótlást rendel el vagy felvilágosítást kér.
Ajánlatkérő nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től az Akr. III. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha Ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a III. Fejezetben nem említett, a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban megjelölte.
Az Akr. III. Fejezetében meghatározott igazolási módok a Korm. rendelet V. Fejezetnek megfelelőn kiválthatók,ha az érintett gazdasági szereplő minősített ajánlattevői jegyzéken való szerepléssel bizonyítja, hogy megfelel a közbeszerzési eljárásban előírt követelményeknek.
Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén az ajánlatkérő az igazolások hitelességét a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet VI. Fejezetnek megfelelően ellenőrizheti.
5. A kizáró okok tekintetében becsatolt nyilatkozatoknak e hirdetmény feladásának napjánál nem régebbi keltezésűeknek kell lenniük Akr. 7. § és 16. § (2) szerinti kivétellel.
Helyesen:
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: . Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésében felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll. Ajánlatkérő a Kbt. 74. § (1) szerint kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt (közös ajánlattevőt), alvállalkozót, alkalmasság igazolásában részvevő gazdasági szereplőt, aki részéről a kizáró ok az eljárás során következik be. Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 74. § (2) bekezdését.
2. Ajánlattevőnek az ajánlata benyújtásakor a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Akr.) II. Fejezetében foglaltaknak megfelelően, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD) benyújtásával kell igazolnia, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá.
Alkalmasság igazolásában résztvevő gazdasági szereplők: amennyiben az EEKD II. rész C. fejezete tekintetében igen a válasz, akkor ajánlattevőnek minden egyes érintett szervezetre vonatkozóan külön EEKD-ban kell megadnia az e rész A. és B. szakaszában, valamint a III. részben meghatározott információkat, megfelelően kitöltve és az érintett szervezetek által aláírva.
Ajánlatkérő elfogadja, a 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 7.§ szerinti korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált egységes európai közbeszerzési dokumentumot, feltéve, ha az abban foglalt információk megfelelnek a jelen felhívásban előírtaknak.
3. Ajánlattevő- Kbt. 67. § (4) bekezdése szerint- csak nyilatkozni köteles arról, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. A nyilatkozatot akkor is be kell nyújtani, ha az ajánlatkérő az eljárásban nem írta elő a már ismert alvállalkozók megjelölését.
Alvállalkozó és alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában az Akr. 15. §-a irányadó.
4. Az igazolások benyújtására a Kbt. 69. § (4)-(8) bekezdései irányadó. A kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozó igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplőnek az Akr. 2-16. § szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 64. § (1)-(2) bekezdéseiben foglalt öntisztázás lehetőségére és a Kbt. 69. § (7) bekezdésében foglaltakra. Amennyiben az ajánlattevő az igazolásokat korábban benyújtotta, az ajánlatkérő nem hívja fel az ajánlattevőt az igazolások ismételt benyújtására, hanem úgy tekinti, mintha a korábban benyújtott igazolásokat az ajánlatkérő felhívására nyújtották volna be - és szükség szerint hiánypótlást rendel el vagy felvilágosítást kér.
Ajánlatkérő nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től az Akr. III. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha Ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a III. Fejezetben nem említett, a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban megjelölte.
Az Akr. III. Fejezetében meghatározott igazolási módok a Korm. rendelet V. Fejezetnek megfelelőn kiválthatók, ha az érintett gazdasági szereplő minősített ajánlattevői jegyzéken való szerepléssel bizonyítja, hogy megfelel a közbeszerzési eljárásban előírt követelményeknek.
Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén az ajánlatkérő az igazolások hitelességét a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet VI. Fejezetnek megfelelően ellenőrizheti.
5. A közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolásokra az Akr. 1. § (7) bekezdése irányadó.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
III . I . 3
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
A következő helyett:
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlattevőnek az ajánlatában a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésének megfelelően, a Korm. rendelet II. Fejezetében (5. §) foglaltaknak megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia,hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelménynek.
Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőnek és adott esetben további ajánlattevő(k)nek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az ajánlatkérő felhívása alapján a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdésének megfelelően, a Korm. rendelet IV. Fejezetében (21-22 §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia/igazolniuk, hogy megfelel(nek) az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelménynek.
Az ajánlatkérő nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet IV. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha az ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a IV. Fejezetben nem említett, a gazdasági szereplő alkalmasságát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban megjelölte.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet IV. Fejezetében meghatározott igazolási módok a Korm. rendelet V.Fejezetnek megfelelőn kiválthatók, ha az érintett gazdasági szereplő minősített ajánlattevői jegyzéken valószerepléssel bizonyítja, hogy megfelel a közbeszerzési eljárásban előírt követelményeknek.
Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén az ajánlatkérő az igazolások hitelességét a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet VI. Fejezetnek megfelelően jogosult ellenőrizni. Az EEKD IV. részének "Az összes kiválasztási szempont általános jelzése" című táblázatot töltsék ki az alkalmassági követelmények előzetes igazolására.
Ajánlatkérői felhívásra történő - részletes igazolás módja:
1. A 321/2015. (X. 30.) Korm rendelet 21. § (3) bekezdés a) pontja alapján az eljárást megindító felhívásfeladásától visszaszámított három év (36 hónap) legjelentősebb szolgáltatásainak ismertetése legalább az alábbi tartalommal: a teljesítés ideje (év/hó a kezdő és befejező időpont rögzítésével); a nettó ellenszolgáltatásösszege, a szerződést kötő másik fél (neve, székhelye, referenciát kiállító személy: neve, valamint telefonszáma és e-mail címe,) a szolgáltatás tárgya, valamint arra vonatkozó nyilatkozat, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e, a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1)-(2) bek. szerinti módon igazolva. Ajánlatkérő a vizsgált időszak (36 hónap) alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szolgáltatás megrendeléseket veszi figyelembe.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik.
1. az eljárást megindító felhívás feladásától visszaszámított 3 évben (36 hónapban) összesen legalább egyéves időtartamban és összesen legalább nettó 50 000 000,- Ft értékben teljesített egy vagy több bérleti és teljes körű üzemeltetési szerződés(ek)re vonatkozó referenciával, melynél a bérbe adott és üzemeltetett eszközök közvetlen módon energetikai-, vagy vízmegtakarítást megvalósító eszközök voltak. Ajánlatkérő a vizsgált időszak (36 hónap) alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szolgáltatás megrendeléseket veszi figyelembe.
Az ajánlatkérő a referenciaigazolásban megköveteli az ellenszolgáltatás összegének feltüntetését, tekintettel arra, hogy a korábbi teljesítéshez kapcsolódóan nem írható elő olyan mennyiségi meghatározás, amelyre a Kbt.65. § (5) bekezdésében foglalt százalékos viszonyítás az ajánlatkérői előírás arányosságának megítélésére alkalmazható.
Helyesen:
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlattevőnek az ajánlatában a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdésének megfelelően, a Korm. rendelet II. Fejezetében (5. §) foglaltaknak megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelménynek. Az EEKD IV. részének alfa „Az összes kiválasztási szempont általános jelzése” című táblázatot töltsék ki az alkalmassági követelmények előzetes igazolására.
Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőnek és adott esetben további ajánlattevő(k)nek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az ajánlatkérő felhívása alapján a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdésének megfelelően, a Korm. rendelet IV. Fejezetében (21-22 §) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia/igazolniuk, hogy megfelel(nek) az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelménynek.
Az ajánlatkérő nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet IV. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha az ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a IV. Fejezetben nem említett, a gazdasági szereplő alkalmasságát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban megjelölte.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet IV. Fejezetében meghatározott igazolási módok a Korm. rendelet V. Fejezetnek megfelelőn kiválthatók, ha az érintett gazdasági szereplő minősített ajánlattevői jegyzéken való szerepléssel bizonyítja, hogy megfelel a közbeszerzési eljárásban előírt követelményeknek.
Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén az ajánlatkérő az igazolások hitelességét a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet VI. Fejezetnek megfelelően jogosult ellenőrizni. Az EEKD IV. részének "Az összes kiválasztási szempont általános jelzése" című táblázatot töltsék ki az alkalmassági követelmények előzetes igazolására.
Ajánlatkérői felhívásra történő - részletes igazolás módja:
1. A 321/2015. (X. 30.) Korm rendelet 21.§ (1) bekezdés a) pontja alapján az eljárást megindító felhívás feladásától visszaszámított három év (36 hónap) legjelentősebb szállításainak ismertetése legalább az alábbi tartalommal: a teljesítés ideje (év/hó a teljesítés kezdő és befejező időpont rögzítésével); a nettó ellenszolgáltatás összege, a szerződést kötő másik fél (neve, székhelye, referenciát kiállító személy: neve, valamint telefonszáma és e-mail címe,) a szállítás, vagy a szolgáltatás tárgya, valamint arra vonatkozó nyilatkozat, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e, a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 22. § (1)-(2) bek. szerinti módon igazolva. Ajánlatkérő a vizsgált időszak (36 hónap) alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szolgáltatás megrendeléseket veszi figyelembe.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): 2 Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik
1. az eljárást megindító felhívás feladásától visszaszámított 3 évben (36 hónapban) összesen legalább egy éves időtartamban és összesen legalább nettó 50.000.000,- Ft értékben teljesített egy vagy több bérleti és teljes körű üzemeltetési szerződés(ek)re vonatkozó referenciával, melynél a bérbe adott és üzemeltetett eszközök közvetlen módon energetikai-, vagy vízmegtakarítást megvalósító eszközök voltak. Ajánlatkérő a vizsgált időszak (36 hónap) alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.

Az ajánlatkérő a referenciaigazolásban megköveteli az ellenszolgáltatás összegének feltüntetését, tekintettel arra, hogy a korábbi teljesítéshez kapcsolódóan nem írható elő olyan mennyiségi meghatározás, amelyre a Kbt. 65. § (5) bekezdésében foglalt százalékos viszonyítás az ajánlatkérői előírás arány
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
III . 2 . 2
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A következő helyett:
Kötbér: az eredménytelenül eltelt teljesítési, vagy hiba javítási határidőt követő minden naptári nap után a beruházás (beruházási fázisban) ellenértékének, illetve a havi szolgáltatási díj (szolgáltatási fázisban) nettó összegének 0,5 %-a, de legfeljebb a nettó teljes ellenérték, illetve havi díj 15 %-a. Meghiúsulási kötbér: a szerződéses értékének 15 %-a. A maximális havi kötbér legalább három alkalommal történő érvényesítése után megrendelő a szerződést felmondhatja. A kötbér érvényesítésének és a szerződés felmondásának részleteit a szerződéstervezet tartalmazza. Fizetési feltételek: Igazolt teljesítés ellenértékének kiegyenlítése: 1997.évi LXXXIII.tv. 9/A. §-a, Kbt. 135. § (1), (5)-(6), Ptk. 6:130 (1)-(2) szerint havonta, magyar Forintban történik.Ajánlatkérő előleget nem fizet. Az ajánlattétel, szerződéskötés és kifizetések pénzneme a Forint. Fizetési késedelem: Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó. Részletes feltételek szerződésterv.ben.
Helyesen:
Kötbér: az eredménytelenül eltelt teljesítési, vagy hiba javítási határidőt követő minden naptári nap után a beruházás (beruházási fázisban) ellenértékének, illetve a havi díj (bérleti-üzemeltetési fázisban) nettó összegének 0,5%-a, de legfeljebb a nettó teljes ellenérték, illetve havi díj 15%-a. Meghiúsulási kötbér: a szerződéses értékének 15%-a. A maximális havi kötbér legalább három alkalommal történő érvényesítése után megrendelő a szerződést felmondhatja. A kötbér érvényesítésének és a szerződés felmondásának részleteit a szerződéstervezet tartalmazza. Fizetési feltételek: Igazolt teljesítés ellenértékének kiegyenlítése: 1997.évi LXXXIII.tv. 9/A.§-a, Kbt.135.§ (1), (5)-(6), Ptk. 6:130 (1)-(2) szerint havonta, magyar Forintban történik. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Az ajánlattétel, szerződéskötés és kifizetések pénzneme a Forint. Fizetési késedelem: Ptk.6:155. § (1) bekezdése az irányadó. Részletes feltételek szerződésterv.ben
Ajánlatkérő ajánlati biztosítékot nem ír elő.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)

Szakasz száma:
VI . 3 .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: További információk:
A következő helyett:
1.Jelen eljárást Az Egészségügyi Szolgáltató Zrt. (ESZ. Zrt.) a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 29. § szerint az I.1. szakaszban megjelölt ajánlatkérők (Intézmények) számára valósítja meg. Az eljárás eredményeként az egyes szerződéseket az Intézmények egyenként, önállóan kötik meg. Az eljárásban a kapcsolattartás kizárólag az ESZ Zrt. I.I pontban megjelölt elérhetőségein történik.
2. Ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 71. §-a szerint biztosítja, a Kbt. 71. § (6) bekezdés szerinti új gazdasági szereplő vonatkozásában nem rendel el hiánypótlást.
3. A Kbt. 47. § (2) bekezdése irányadó a közbeszerzési eljárás során. A Kbt. 66. § (2) bekezdése szerinti nyilatkozatot eredetiben szükséges benyújtani.
4. A közbeszerzési dokumentumokat ajánlattevők elektronikusan elérhetik és letölthetik az ajánlatkérő honlapján (felhívás I.3) pont). A közbeszerzési dokumentumok átvétele (elektronikus formában) az ajánlatbenyújtásának feltétele a Kbt. 57. § (2) bekezdése szerint.
5. Az ajánlatot a jogszabályokban és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott követelményeknek megfelelően kell elkészíteni és benyújtani.
6. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Kbt. 66. § (2), (4)-(6) és a Kbt. 67. § (4) bekezdései szerinti nyilatkozatokat,a Kbt. 66. § (6) bekezdése tekintetében nemleges tartalmú nyilatkozatot is.
7. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlatban csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet, és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást, az ajánlattevőre vonatkozóan. Az aláírási (cégjegyzési) jogosultságok ellenőrzése érdekében az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő az ajánlat benyújtásától számított 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, amennyiben az a Magyarországon nyilvánosan elérhető adatbázisokról, nyilvántartásokból nem érhető el.
8. Az ajánlat részeként csatolni kell az ajánlatot aláíró(k), kötelezettségvállalásra jogosult(ak) aláírási címpéldányát vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdése szerinti aláírás mintáját. Amennyiben az aláíró(k)meghatalmazott, a meghatalmazást és a meghatalmazott fentebbiek szerinti aláírás mintáját is csatolni kell.
9. Ajánlatkérő az eljárásban a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg az alkalmasság feltételeit és azok igazolását.
10. Ajánlatkérő az érvényes ajánlatokat a Kbt. 76. § (2) bekezdés c) pontja alapján, a legjobb ár-érték arányt megjelenítő, olyan szempontok szerint értékeli, melyek között a költség is szerepel. Az értékelés részletes leírását, a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
11. Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (4)-(5) és a Kbt. 69. § (6) bekezdésében foglaltakat alkalmazza.
12. Ajánlatkérő nem teszi lehetővé a közös ajánlatot tevő nyerteseknek gazdálkodó szervezet létrehozását a szerződés teljesítése érdekében.
13. Ajánlatkérő az eljárásban nem írja elő a már ismert alvállalkozók megnevezését, kivéve ha az adott alvállalkozó kapacitást is biztosít, vagy Ajánlattevő szerződéskötési feltételnek való megfelelését igazolja.
13.Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) e) pontját nem alkalmazza.
14.Az ajánlatban EEKD-t kell benyújtani.
15. A IV.2.6) pont folyamatba épített ellenőrzés tekintetében került megállapításra.
16.A közbeszerzési dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Kbt. és végrehajtási rendeletei a lapján kell eljárni.
17. részszempontok tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa valamennyi részszempont esetében: 0-100-ig. Azt módszert, amellyel ajánlatkérő megadja a ponthatárok közötti pontszámot közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
18. Ajánlat kizárólag magyar nyelven adható.
19. Jelen eljárásban a FAKSZ: Berta Ferenc György: OO154
Helyesen:
1.Jelen eljárást Az Egészségügyi Szolgáltató Zrt. (ESZ. Zrt.) a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 29. § szerint az I.1. szakaszban megjelölt ajánlatkérők (Intézmények) számára valósítja meg. Az eljárás eredményeként az egyes szerződéseket az Intézmények egyenként, önállóan kötik meg. Az eljárásban a kapcsolattartás kizárólag az ESZ Zrt. I.I pontban megjelölt elérhetőségein történik.
2. Ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 71. §-a szerint biztosítja, a Kbt. 71. § (6) bekezdés szerinti új gazdasági szereplő vonatkozásában nem rendel el hiánypótlást.
3. A Kbt. 47. § (2) bekezdése irányadó a közbeszerzési eljárás során. A Kbt. 66. § (2) bekezdése szerinti nyilatkozatot eredetiben szükséges benyújtani.
4. A közbeszerzési dokumentumokat ajánlattevők elektronikusan elérhetik és letölthetik az ajánlatkérő honlapján (felhívás I.3) pont). A közbeszerzési dokumentumok átvétele (elektronikus formában) az ajánlat benyújtásának feltétele a Kbt. 57. § (2) bekezdése szerint.
5. Az ajánlatot a jogszabályokban és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott követelményeknek megfelelően kell elkészíteni és benyújtani.
6. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a Kbt. 66. § (2), (4)-(6) és a Kbt. 67. § (4) bekezdései szerinti nyilatkozatokat, a Kbt. 66. § (6) bekezdése tekintetében nemleges tartalmú nyilatkozatot is.
7. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlatban csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet, és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást, az ajánlattevőre vonatkozóan. Az aláírási (cégjegyzési) jogosultságok ellenőrzése érdekében az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő az ajánlat benyújtásától számított 30 napnál nem régebbi cégkivonatát, amennyiben az a Magyarországon nyilvánosan elérhető adatbázisokról, nyilvántartásokból nem érhető el.
8. Az ajánlat részeként csatolni kell az ajánlatot aláíró(k), kötelezettségvállalásra jogosult(ak) aláírási címpéldányát vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdése szerinti aláírás mintáját. Amennyiben az aláíró(k) meghatalmazott, a meghatalmazást és a meghatalmazott fentebbiek szerinti aláírás mintáját is csatolni kell.
9. Ajánlatkérő az eljárásban a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékéhez képest szigorúbban állapította meg az alkalmasság feltételeit és azok igazolását.
10. Ajánlatkérő az érvényes ajánlatokat a Kbt. 76. § (2) bekezdés c) pontja alapján, a legjobb ár-érték arányt megjelenítő, olyan szempontok szerint értékeli, melyek között a költség is szerepel. Az értékelés részletes leírását, a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
11. Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (4)-(5) és a Kbt. 69. § (6) bekezdésében foglaltakat alkalmazza.
12. Ajánlatkérő nem teszi lehetővé a közös ajánlatot tevő nyerteseknek gazdálkodó szervezet létrehozását a szerződés teljesítése érdekében.
13. Ajánlatkérő az eljárásban nem írja elő a már ismert alvállalkozók megnevezését, kivéve ha az adott alvállalkozó kapacitást is biztosít, vagy Ajánlattevő szerződéskötési feltételnek való megfelelését igazolja.
13.Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) e) pontját nem alkalmazza.
14.Az ajánlatban EEKD-t kell benyújtani.
15. A IV.2.6) pont folyamatba épített ellenőrzés tekintetében került megállapításra.
16.A közbeszerzési dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Kbt. és végrehajtási rendeletei alapján kell eljárni.
17. részszempontok tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa valamennyi részszempont esetében: 0-100-ig. Azt módszert , amellyel ajánlatkérő megadja a ponthatárok közötti pontszámot közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
18. Ajánlat kizárólag magyar nyelven adható.
19. Jelen eljárásban a FAKSZ: Berta Ferenc György: OO154
20. Ajánlati kötöttség ideje a TED hirdetmény kezelő felülete miatt került 2 hónapban megjelölésre. Az Ajánlati kötöttség valós ideje Kbt. 81. §. (11)bek. alapján 60 nap az ajánlattételi határidő lejártától kezdődően.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
VII.2) További információk:
Ajánlatkérő jelzi, hogy a Közbeszerzési Dokumentumokat is módosítja.
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ