Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/25
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.02.05.
Iktatószám:2139/2019
CPV Kód:72230000-6
Ajánlatkérő:Kiskunhalasi Semmelweis Kórház
Teljesítés helye:Kiskunhalasi Semmelweis Kórház, 6400 Kiskunhalas, Dr. Monszpart László utca 1.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.03.05.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Egészségügyi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Kiskunhalasi Semmelweis Kórház
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_79259653
Postai cím: Dr. Monszpart László Utca 1.
Város: Kiskunhalas
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6400
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Szepesvári Szabolcs
Telefon: +36 77522000
E-mail: igazgatas@halasi-korhaz.hu
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://halasi-korhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000847762018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000847762018/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Egészségügyi intézmény
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Egységes betegazonosító rendszer bevezetése
Hivatkozási szám: EKR000847762018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 72230000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Egységes betegazonosító rendszer bevezetése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Egységes betegazonosító rendszer bevezetése
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 72230000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU331 A teljesítés fő helyszíne: Kiskunhalasi Semmelweis Kórház, 6400 Kiskunhalas, Dr. Monszpart László utca 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Az „Egységes betegazonosító rendszer bevezetése” című közbeszerzés tárgya a teljes kórházi ellátási folyamatban, a beteg egyértelmű azonosíthatóságához alkalmas komplex betegazonosító rendszer és HIS integráció kialakítása, melynek a fontosabb műszaki paraméterei a következők.A rendszerhez szükséges munkaállomások, szerver, számítógép, szünetmentes táp, és valamennyi szükséges licenc biztosítása (azoknak az elemeknek a kivételével, amelyek a már meglévő HIS rendszer részei). Az eszközök / software megoldások legyenek alkalmasak az összes, az egészségügyi ellátásban felmerülő helyen a betegazonosításra, képesek legyenek ezt feladatrendszert annak teljes komplexitásában lefedni a fekvőbeteg ellátásban: betegágy melletti ellátás, kezelési helyszíneken történő ellátás, műtők, mintavételi és minta kezelő (labor, műtők, stb.) helyek, helyszínek.A műszaki megvalósításhoz szükséges hardver és szoftver eszközök és fontosabb paramétereik az alábbiak.1.A beteg azonosítására szolgáló, a beteg által viselt / magával hordozott azonosító 20.000 db, hypoallergén anyagból gyártva, antibakteriális, vízálló, fertőtleníthető, széles méretválaszték (újszülöttől a felnőtt / idős korig), szabályozható méretű, kényelmesen viselhető, kellő ellenállás rongálódás ellen, esetleges sérülés során újra előállítható legyen, ne akadályozza tisztálkodást. Legalább egy gépileg olvasható azonosító (pl. vonalkód, QR kód) elhelyezése a karszalagon. Közvetlen adatátvitellel megvalósítása a HIS felé a szalag megszemélyesítési folyamatában.2.A beteg azonosító előállítására szolgáló eszköz, nyomtató 25 db, direkt termál nyomtatás: vonalkód, grafika, szöveg, legalább 8MB flash memória, min. 16 MB SDRAM, duál kommunikációs interfész: Soros és USB, unicode megfelelőség, legalább 16 (bővíthető) beépített bitmap font, felbontás legalább 300 dpi.3.Betegazonosításra alkalmas kisméretű „smart” eszköz 90 db. Hardver specifikációk: min. 500 MHz processzor; flash háttértár min. 128 MB; operatív memória min. 128 MB; vezetéknélküli hálózat WiFi b/g/n; egy ill. többdimenziós vonalkódok és QR kódok felismerésére alkalmas; akkumulátor teljesítmény min. 900 mAh. Szoftver specifikációk: kapcsolat a központi betegazonosító rendszer-szoftverrel és a HIS rendszerrel; vonalkódos beteg-azonosítás biztosítása; az azonosítást követően az azonosítási információk feltöltése a központi betegazonosító rendszer-szoftverbe.4.Betegazonosításra alkalmas mobil klinikai tablet 10 db. Hardver specifikációk: processzor Intel QuadCore, minimum 1.5 GHz; SSD min. 64 GB; operatív memória min. 4 GB; memória kártya Micro SD (minimum 1TB); NFC olvasó minimum ISO 14443-A-B és ISO 18092; bluetooth 4.0; vezetéknélküli hálózat WiFi a/b/g/n; beépített dedikált 2D-s vonalkód olvasó, amely olvasó szoftverből is legyen vezérelhető (csak kamera nem elfogadható); képernyő kapacitív érintőképernyő legalább 10”, min. 1920x1080 felbontás; akkumulátor teljesítmény minimum 8000 mAh felhasználó által cserélhető beépített akkumulátor. Szoftver specifikációk: operációs rendszer Windows 10; futtassa a betegazonosító a HIS rendszer kliensét.5.Mobil mintavételi edény címkenyomtató 25, és a hozzá tartozó kompatibilis címke 200.000 db, direkt termál nyomtatás: vonalkód, grafika, szöveg; CPL / EPL nyomtatásvezérlő nyelvi interpreter; a nyomtatás címkéhez képesti iránya horizontális és vertikális; beépített számláló a kinyomtatott címkék számával; legalább 256 MB flash memória (legalább 64 Mbyte fontok, űrlapok, és letölthető grafikák számára); akkumulátoros üzemmód, teljesítménye min. 2400 mAh, cserélhető akkumulátorral; WiFi kommunikáció 802.11 a/b/g/n; unicode megfelelőség; felbontás legalább 200dpi.
HIS integrációval kapcsolatos elvárások: A HIS rendszer továbbfejlesztése során keletkező többlet betegellátási és ápolási adatok, információk, betegazonosító rendszer felé történő átadásának teljeskörű garantálása, a projekt fenntartási időszakban, a HIS integráció folyamatos naprakész tartásával. Folytatás: VI.3.További inf.14.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A szállító biztosítson a leszállított megoldásában egy úgynevezett MDM – Mobile Device Management eszközrendszert a távoli menedzselhetőség érdekében (Igen/Nem) 10
2 A HIS rendszer továbbfejlesztése során keletkező többlet betegellátási és ápolási adatok, információk, betegazonosító rendszer felé történő átadásának teljeskörű garantálása, a projekt fenntartási idő 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 30
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-2.2.18-17-2017-00065 azonosítószámú „Betegbiztonság növelését célzó komplex infrastrukturális fejlesztések Kiskunhalason” c. projektkonstrukció, utófinanszírozás Támogatási intenzitás: 100%
II.2.14) További információ:
A beszerzendő rendszernek az alábbi szabványoknak, irányelveknek kell megfelelnie:
IP54 tanúsítvány; ISO 14443-A-B és ISO 18092; IP65 tanúsítvány; 4/2009. (III. 17.) EüM. rendelet; CE jel megléte.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdéseiben meghatározott kizáró okok bármelyike fennáll. Igazolási mód: A Kbt. 81. § (3) bekezdése és a 321/2015. (X. 30.) Kormányrendelet 3. és 4. §-ában foglaltak szerint, Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD) benyújtásával, alvállalkozó igénybevétele esetén a Kbt. 67. § (4) bekezdése, és a 321/2015. (X. 30.) Kr. 15. § (1)-(2) bekezdése alapján. A Kbt. 69. § (4), illetve (6) bekezdésében foglalt esetben az Ajánlattevőnek a Kormányrendelet 8. §, 10. §, 12-16. §-ában foglaltak szerint kell az igazolásokat benyújtania. Az igazolások benyújtására egyebekben a Kbt. 69. § (11) bek. irányadó. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlathoz csatolandó a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelem és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolás is, amennyiben nincs folyamatban változásbejegyzési eljárás, úgy nemleges tartalmú nyilatkozatot kell az ajánlat részeként benyújtani (321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. §). Felhívjuk a figyelmet a Kbt. 64. §-ára, valamint a Kbt. 67. § (3) bekezdésére, valamint a Kbt. 74. § (1) bekezdés b) pontjára is. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Közbeszerzési Hatóság 2016/62. számú Útmutatójában foglaltakra (2016.06.01.), amely szerint, ha a KR nem tartalmazza a Kbt. 69.§ (11) bekezdésének megfelelő nyilvántartást, az ajánlattevőnek a nyilvántartást és annak elérhetőségét az egységes európai közbeszerzési dokumentumban kell megjelölnie.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlattevőnek ajánlatában a 321/2015. (X. 30.) Kr. II. Fejezetnek megfelelően, az Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. § alapján az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelményeknek. Ajánlattevőnek az EEKD-ban elegendő nyilatkoznia arról, hogy megfelel az előírt alkalmassági követelményeknek. Az alkalmassági követelményekre vonatkozó igazolásokat az ajánlatkérő felhívására szükséges benyújtani, a Kbt. 69. §. (4)-(6) bekezdésében foglaltak alapján. M/1: Ajánlattevőnek - a Kbt. 67. § (2) bekezdése alapján - csatolnia kell a cégszerűen aláírt, EEKD-ba foglalt nyilatkozatát a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja alapján arról, hogy megfelel az M/1 pontban előírt alkalmassági követelménynek. Az M/1 pontban előírt alkalmassági követelmény igazolására, a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésében foglaltak alapján, az Ajánlatkérő felhívására szükséges benyújtani - az Ajánlatkérő által a közbeszerzési dokumentumok részeként rendelkezésre bocsátott, és kötelezően alkalmazandó - táblázatos formában ismertetnie kell az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított három évben (36 hónap) teljesített, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett legjelentősebb, közbeszerzés tárgya szerinti eszköz szállításából származó referenciáinak bemutatásával (ismertetésével), megjelölve a teljesítés kezdő és befejező időpontját (év/hónap/nap bontásban), a szerződést kötő másik felet, a szerződő fél kapcsolattartóját, telefonszámát, a szerződés tárgyát, a szerződés mennyiségét, mind az egységes betegazonosító rendszer kiépítésére vonatkozóan, mind edig arra vonatkozóan, hogy hány beteg azonosítására szolgáló rendszer kiépítésére vonatkozik a referencia (olyan részletességgel, hogy abból az előírt alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés kétséget kizáróan megállapítható legyen), továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. M/2: Ajánlattevőnek a Kbt. 67. § (2) bekezdése alapján csatolnia kell a cégszerűen aláírt, EEKD-ba foglalt nyilatkozatát a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés i) pontja alapján arról, hogy megfelel az M/2 pontban előírt alkalmassági követelménynek. Az M/2 pontban előírt alkalmassági követelmény igazolására, a Kbt. 69. § (4)-(6) bekezdésében foglaltak alapján, az Ajánlatkérő felhívására szükséges benyújtani a megajánlatott terméknek az orvostechnikai eszközökről szóló 4/2009. (III.17.) EüM rendelet szerinti bármely Európai Unión belüli nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezettől származó CE megfelelőségi értékelési tanúsítványát. Amennyiben a termék nem tartozik a 4/2009. (III.17.) EüM rendelet hatálya alá, úgy a termék forgalomba hozatalához szükséges CE tanúsítványát kell csatolni. Nem kell a tanúsítványt csatolni, ha az EK irányelvek a CE tanúsítvány használatát nem teszik lehetővé, ez esetben Ajánlatkérő kéri benyújtani az Ajánlattevő cégszerűen aláírt nyilatkozatát, arra vonatkozóan, hogy a megajánlott terméken a CE jelölés elhelyezése TILOS! Ajánlattevőnek az EEKD-ban a IV. rész α) pontjának kitöltésével elegendő nyilatkoznia arról, hogy megfelel az előírt alkalmassági követelményeknek. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Korm. rendelet 24. § (1) bekezdésére. Az előírt alkalmassági követelménynek Ajánlattevők a Kbt. 65. § (6)-(7) és (11) bekezdésében foglaltak betartása mellett is megfelelhetnek.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M.1/ nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 éves (36 hónap) időszakon belül befejezett, de legfeljebb 6 éven belül megkezdett és szerződésszerűen teljesített referenciával, amely legalább 1 db egységes betegazonosító rendszer kiépítésére vonatkozó (legalább 10 000 beteg azonosítására szolgáló) szállítására vonatkozó szerződésszerűen teljesített referenciával; M.2/ a szállítandó termék nem rendelkezik az orvostechnikai eszközökről szóló 4/2009. (III.17.) EüM rendelet szerinti bármely Európai Unión belüli nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezettől származó CE megfelelőségi érvényes értékelési tanúsítvánnyal vagy amennyiben a termék nem tartozik a 4/2009. (III.17.) EüM rendelet hatálya alá, úgy a termék forgalomba hozatalához szükséges érvényes CE tanúsítvánnyal, kivéve, ha az EK irányelvek a CE tanúsítvány használatát nem teszik lehetővé. Úgy alkalmatlan az Ajánlattevő, ha nem kerül benyújtásra az Ajánlattevő cégszerűen aláírt nyilatkozata, arra vonatkozóan, hogy a megajánlott terméken a CE jelölés elhelyezése TILOS! A fenti referencia követelmény akár több szállítással is igazolható. A műszaki egyenértékűség igazolása az ajánlattevő feladata és felelőssége. Az előírt alkalmassági követelménynek ajánlattevő (közös ajánlattevő) a Kbt. 65.§ (6)-(7) bekezdésében foglaltak szerint is megfelelhet. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 69. § (4) bekezdésére.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: A kötbér alapja a nem teljesített, a késedelmesen teljesített termékek nettó vételára. A késedelmi kötbér mértéke a kötbér alapjának 1 %-a/késedelemmel érintett naptári nap. Minden megkezdett naptári nap késedelmes napnak számít. A késedelmi kötbér maximális mértéke 10 naptári nap után 10 %-a. Meghiúsulása esetén a kötbér mértéke 20 %. Fizetésre vonatkozó feltételek : 2013. évi V. törvény 6:130. § (1)-(2) bek, AK előleget nem fizet. Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme HUF. A számla kiegyenlítésének határideje 1997. évi LXXXIII. törvény alapján 60 (hatvan) nap. Felmondás, elállás, jótállás: Kbt. 143. § (1)-(3); Ptk.6:213.§. és a szerződéstervezet részletes szabályai szerint. Az Eladó a leszállított termékekre, valamint a szolgáltatásokra a Ptk. szerinti teljes körű, 12 hónap jótállást vállal, valamint az átadott termékekkel kapcsolatban köteles a gyártó által biztosított jótállást Vevő részére biztosítani. Folyt.: VI.3. 15
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/03/05 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/03/05 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 14:00 (óó:pp) Hely: Kiskunhalasi Semmelweis Kórház, 6400 Kiskunhalas, Dr. Monszpart László utca 1.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
0./ AK a Kbt. 53. § (5) bek. alapján feltételes közbeszerzési eljárást indít . Tehát AK az eljárást eredménytelenné nyilvánítja, a projekt vonatkozásában TSZ módosítási kérelmet nyújtott be a teljesítési véghatáridő módosítása érdekében, és amennyiben a benyújtott kérelem nem vagy nem a feltételes közbeszerzésben meghatározott mértékben (időtartamra) került módosításra, emiatt, mint ellenőrzési körén kívül eső, bizonytalan jövőbeli esemény miatt az ajánlattételi határidőt követően az eljárást eredménytelenné nyilvánítja (feltételes közbeszerzés). 1/AK a Kbt. 71. § értelmében az összes Ajánlattevő számára azonos feltételekkel hiánypótlási lehetőséget biztosít. 2/ Ajánlattevő a termékek árát HUF-ban köteles megadni, mely ár Ajánlatkérő székhelyére értendő és tartalmaz minden járulékos költséget. Ajánlatkérő egyéb fizetőeszközben megadott árakat nem fogad el és az ajánlatot érvénytelenné nyilvánítja. 3/Az ajánlatnak a Kbt. 66. § (5) bekezdésben leírtak szerint EKR-ben generált felolvasólapot kell tartalmaznia, figyelemmel a Kbt. 68. § (4) bekezdésében leírtakra. 4/ A felhívás III.1.3) M.1pont szerinti alkalmassági feltételek a minősített Ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak. 5/ Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 131. § (4) bekezdését, Ajánlatkérő csak az eljárás nyertesével kötheti meg a szerződést, vagy – a nyertes visszalépése esetén–az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített Ajánlattevővel, ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben megjelölte. 6/Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontját.7/ Az eljárással kapcsolatos valamennyi határidő tekintetében a CET idő az irányadó.8/AK ajánlati biztosítékot nem kér az eljárásban. 9/ AK a Kbt. 35. § (8) bekezdésére figyelemmel nem teszi lehetővé a szerződés teljesítése érdekében gazdálkodó szervezet létrehozását. 10/ Az ajánlatok elbírálása a legjobb ár-érték arány szempont alapján történik (Kbt. 76. § (2) bekezdés c) pontja),az értékelés során adhtó pontszám alsó és felső határa: 0-10 pont. További információkat a dokumentáció tartalmaz. 11/ FAKSZ: dr. Weisz Gyula (00940) 12/ A közbeszerzési dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Kbt, a 321/2015. Korm. rendelet, az EKR rendelet (424/2017. Kr.) valamint a Ptk. előírásai irányadók. 13/AK felhívja a figyelmet a 424/2017. Kr. 12.§-ára. 14.Oktatással kapcsolatos inf: 150 fő. A szerződés megkötése és a szerződés teljesítése közötti időszakban, 30 fős csoportokban, csoportonként 2 órahossza két különböző alkalommal, melyek között legalább 1 napnak el kell telnie. Helyszín: 6400 Kiskunhalas, Dr. Monszpart L. u. 1. 15. . A jótállási időszak az átadás-átvétel napján kezdődik.
Ajánlatkérő a 2. minőségi értékelési részszemponttal (A HIS rendszer továbbfejlesztése során keletkező többlet betegellátási és ápolási adatok, információk, betegazonosító rendszer felé történő átadásának teljeskörű garantálása, a projekt fenntartási időszakban, a HIS integráció folyamatos naprakész tartásával. (Igen/Nem) ) kapcsolatos igények biztosítékaként a szerződés szerinti, általános forgalmi adó nélkül számított ellenszolgáltatás 5%-át elérő biztosítékot köt ki, melynek a projekt fenntartási időszak alatt kell érvényben maradnia. (jól teljesítési biztosíték)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § (3) A kérelem - a (4)-(5) bekezdés szerinti eltéréssel - a jogsértésnek a kérelmező tudomására jutásától számított tizenöt napon belül, a közbeszerzési eljárást lezáró jogsértő döntés esetében pedig a jogsértésnek a kérelmező tudomására jutásától számított tíz napon belül nyújtható be. A jogsértés megtörténtétől számított kilencven napon túl kérelmet előterjeszteni nem lehet.
(4) A (3) bekezdéstől eltérően a 115. § szerinti eljárás esetén a kérelem a jogsértésnek a kérelmező tudomására jutásától számított tizenöt napon belül, a közbeszerzési eljárást lezáró jogsértő döntés esetében pedig a jogsértésnek a kérelmező tudomására jutásától számított öt napon belül nyújtható be. A jogsértés megtörténtétől számított kilencven napon túl kérelmet előterjeszteni nem lehet.
(5) Az ajánlati, ajánlattételi vagy részvételi felhívással, a közbeszerzési dokumentumokkal, illetve ezek módosításával kapcsolatban az - adott esetben módosított - ajánlattételi, illetve részvételi határidő lejárta előtti ötödik napig lehet kérelmet benyújtani, de ha a (3) vagy (4) bekezdés szerinti határidő ennél később jár le, akkor a kérelmező a (3) és (4) bekezdés szerinti időpontig jogosult kérelmet előterjeszteni. Az ajánlati, ajánlattételi vagy részvételi felhívással, a közbeszerzési dokumentumokkal, illetve ezek módosításával kapcsolatban az ajánlatkérő a saját jogsértésével szemben az ajánlatokról készített írásbeli összegezés megküldéséig jogosult kérelmet előterjeszteni.
(6) Az ajánlatkérő 69. § (4)-(7) bekezdése szerinti, jogsértő eljárási cselekménye miatt külön jogorvoslati kérelem nem nyújtható be, ezen jogsértés ellen a közbeszerzési eljárást lezáró jogsértő döntéssel szembeni jogorvoslati kérelemben lehet kérelmet előterjeszteni. A 69. § (4)-(7) bekezdése szerinti eljárási cselekményekre vonatkozó kérelem nem minősül a közbeszerzési eljárást lezáró jogsértő döntéssel szembeni kérelmi elemhez képest másik, önálló kérelmi elemnek, és a (3)-(4) bekezdés szerinti határidő számításakor a jogsértés tudomásra jutása időpontjának, valamint a jogsértés megtörténtének ugyanazt kell tekinteni, mint ami a közbeszerzési eljárást lezáró jogsértő döntéssel szembeni jogorvoslati kérelemre irányadó.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/01/31 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák