Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/6
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.01.09.
Iktatószám:0150/2019
CPV Kód:34100000-8
Ajánlatkérő:Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
Teljesítés helye:1174 Budapest, Ferihegyi út 264.;1174 Budapest, Ferihegyi út 264.;1174 Budapest, Ferihegyi út 264.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.02.07.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Közrend és biztonság
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_91344380
Postai cím: Mogyoródi Utca 43
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1149
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Novák-Soós Zsuzsanna
Telefon: +36 14694443
E-mail: Zsuzsanna.NovakSoos@katved.gov.hu
Fax: +36 14694137
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.katasztrofavedelem.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.katasztrofavedelem.hu/index2.php?pageid=szervezet_gazdalkodas_kozbeszerzes
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001109032018/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001109032018/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
x Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Járművek beszerzése egyes részei
Hivatkozási szám: EKR001109032018
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34100000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Mentő- és anyagszállító motorkerékpár, utánfutók, távirányítható targonca összkerék hajtással beszerzése az Önkéntes mentőszervezetek fejlesztése és felkészítése tárgyú projektben egyes részei (I. rész –Személygépjárművel vontatható zárt áruszállítók (utánfutó pótkocsik), II. rész – Speciális motorkerékpárok (quadok) és speciális motorkerékpárral (quaddal) vontatható áruszállítók (pótkocsik), III. rész – Targoncák) adásvételi szerződés(ek) keretében
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Személygépjárművel vontatható zárt áruszállítók
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34100000-8
További tárgyak:34223300-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1174 Budapest, Ferihegyi út 264.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
I. rész: Személygépjárművel vontatható zárt áruszállítók (utánfutó pótkocsik) beszerzése adásvételi szerződés keretében
A közbeszerzés mennyisége: szállítandó 155 db személygépjárművel vontatható zárt áruszállító (utánfutó pótkocsi), amely mennyiség további legfeljebb 16 db személygépjárművel vontatható zárt áruszállítóval (utánfutó pótkocsival)megnövelhető (opciós mennyiség)
A szállításra kerülő utánfutó pótkocsival összefüggő elvárások:
- Tengelyek száma: 1, tüzihorganyzott acélból készült karbantartásmentes tengely
- Vázszerkezet: tüzihorganyzott, hegesztett vagy csavarozott V-alakú acélváz
- Plató hossza: Legalább: 1500 mm, legfeljebb: 2950 mm
- Plató szélesség: Legalább 1000 mm, legfeljebb: 1550 mm
- Teljes magasság: Legfeljebb: 1900 mm
- Teljes hossz: Legfeljebb 4100 mm
- Teljes szélesség: Legfeljebb 1850 mm
- Üres tömeg: Legfeljebb: 310 kg
- Megengedett össztömeg: legfeljebb 500 kg
- Kerékméret: Legalább: 13", külsőkerekes kivitel
- Fékrendszer: fék nélküli változat
- Futómű: Torziós vagy laprugós kivitel
- Kerékcsapágyak: Karbantartásmentes kétsoros csapágyak
- Sárvédők: Fémből vagy ütésálló műanyagból készült sárvédők
- Orr- (támasztó)kerék: Állítható magasságú
- Kapcsolófej: Automatikus kapcsolófej
- Padló: Időjárásálló, csúszásmentesített rétegelt lemez
- Felépítmény: Zárható; legalább 20 mm vastagságú hőszigetelt szendvicspanel vagy megerősített duplafalú, eloxált alumínium oldalfalak; nyitható tető; lenyitható hátoldal, amely esetlegesen felhajtó rámpaként is használható
- Elektromos rendszer: 12 V-os villamos rendszer (lámpatest helyzetjelzővel, féklámpával, irányjelzővel, ködzárófénnyel, fényvisszaverő prizmával, integrált rendszámtábla megvilágítással, oldaljelzőprizmával)
Csak új (még nem használt/első üzembe helyezésű) utánfutó pótkocsik szállíthatók
A járműveket négyévszakos országúti gumiabroncsokkal és teljes értékű pótkerékkel kell szállítani.
Jótállás (Garancia): Ajánlatkérő (AK) az utánfutó pótkocsikra az átadás-átvételtől számított teljes körű, kötelezően minimum 12 havi jótállás minimum vállalását írja elő. A jótállás időtartama alatti meghibásodás esetén nyertes Ajánlattevő (AT) köteles 24 órás telefonos vagy e-mailes rendelkezésre állást biztosítani.
AK az utánfutó pótkocsikra a következő kiegészítő felszerelés(eke)t rendelheti (opciós felszereltség):
- platóba integrált kötözőfülek
- horganyzott acéllemez vagy alumínium platóborítás
- kapcsolófej zár
- lopásgátló box
- állítható magasságú hátsó támasztóláb
- stabilizátoros vonófej
A kiegészítő felszerelésekből az utánfutó pótkocsik alapmennyiségével megegyező számú (155 db) kerül megrendelésre, és ez esetben is az opcionális mennyiség 16 darab a dokumentáció (KD) Részletes Ártáblázatában leírtaknak megfelelően.
Az ajánlatban csatolni szükséges a megajánlott járművekre vonatkozó részletes műszaki leírást, benne a járművek típusmegnevezését is és nyilatkozni kell arra vonatkozóan, hogy a Közlekedési Hatóság által kiadott érvényes típusbizonyítványt legkésőbb a szerződéskötés időpontjára AK rendelkezésére bocsátja.
Ajánlatkérő alkalmazza a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltakat.
További elvárások a KD-ben
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 1. Jótállási idő megajánlása (legalább 0, legfeljebb 48 hónap általános jótállás (hónapban)) 10
2 2. Előírtnál kedvezőbb teljesítési határidő vállalása(legalább 0 hónap, legfeljebb 2 hónap) (hónapban) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A felhívás II.2.4) szerinti pótkocsik tekintetében megjelölt mennyiséghez képest további legfeljebb 16 db pótkocsi (aj.kérő a II.2.4) pont szerinti 155 darabos (alap)mennyiségre vállal lehívási kötelezettséget) (opciós mennyiség)
A felhívás II.2.4) szerinti alapfelszereltséghez képest további felszereltségi elemek (összesen 6 elem a II.2.4) pontban foglaltak szerint) (opciós felszereltség)
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: KEHOP 1.6.0.-15-2016-00017 azonosító jelű, „Önkéntes mentőszervezetek fejlesztése és felkészítése” című projekt. A finanszírozás jellege: utófinanszírozás az alábbiak szerint: az Európai Unió és a hazai költségvetés fizeti meg a teljes nettó vételár 100,000000 %-át és az általános forgalmi adó értékét
II.2.14) További információ:
A II.2.6) pont kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény a Kiadóhivatal felé továbbítható legyen.

II.2.1)
Elnevezés: Quadok és quaddal vontatható áruszállítók
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34100000-8
További tárgyak:34223300-9
34410000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1174 Budapest, Ferihegyi út 264.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
II. rész: Speciális motorkerékpárok (quadok) és speciális motorkerékpárral (quaddal) vontatható áruszállítók (pótkocsik) adásvételi szerződés keretében.
A közbeszerzés mennyisége: szállítandó 45 db speciális motorkerékpár gépjármű, amely mennyiség további legfeljebb 5 db speciális motorkerékpár gépjárművel megnövelhető (opciós mennyiség), valamint 45 db speciális motorkerékpárral (quaddal) vontatható áruszállító (pótkocsi), amelyek mennyisége további legfeljebb 5 db eszközzel megnövelhető (opciós mennyiség).
A szállításra kerülő speciális motorkerékpárral összefüggő elvárások:
- Motor: egyhengeres, 4 ütemű, lég- vagy folyadékhűtéses
- Hajtás: négykerék-meghajtás (normál módban kapcsolható legyen a kétkerék-meghajtás is)
- Kihajtás: kardán
- Váltó típusa: fokozatnélküli automata
- Hengerűrtartalom: legalább 320 cm³, legfeljebb 600 cm³
- Motor típus: benzin üzemű
- Szállítható személyek száma: 1 fő
- Száraz tömeg: legfeljebb 370 kg
- Teljes hosszúság/szélesség/magasság: legfeljebb 2200 mm/1250 mm/1300 mm
- Jármű hasmagassága (terheletlenül): legalább 180 mm
- Ülésmagasság: legfeljebb 900 mm
- Tengelytáv: legalább 1200 mm, legfeljebb 1300 mm
- Vonó, vontató berendezés
- Csörlő
A gépjárműveket terephasználatra alkalmas gumiabroncsokkal kell szállítani
Ajánlatkérő (AK) a speciális motorkerékpárokra a következő kiegészítő felszerelés(eke)t rendelheti (opciós felszereltség):
- üzemóra számláló
- teljes haspáncél
- kézprotektorok
- első-, hátsó csomagtartó magasító
- első lengőkar védőlemez
- első-, hátsó tárolódoboz
- rakományháló
- hólánc
- elektronikus szervókormány
A kiegészítő felszerelésekből a motorkerékpárok alapmennyiségével megegyező számú (45 db) kerül megrendelésre, és ez esetben is az opcionális mennyiség 5 darab, a dokumentáció (KD) Részletes Ártáblázatában leírtaknak megfelelően.
A jármű kezelésével kapcsolatban járművenként 3 fő részére, összesen 135 fő részére az ajánlattevőnek (AT-nek) legalább 6 órás (2x3 óra) időtartamú képzést kell tartania. A képzés tervezett helyszíne: 1174 Budapest, Ferihegyi út 264. sz. alatti telephely.
A szállításra kerülő speciális motorkerékpár pótkocsival összefüggő elvárások:
- Tengelyek száma: 1, tüzihorganyzott acélból készült karbantartásmentes tengely
- Vázszerkezet: tüzihorganyzott, hegesztett vagy csavarozott acélváz
- Plató (rakfelület) hossza: Legalább: 2150 mm, legfeljebb: 2500 mm
- Plató (rakfelület) szélesség: Legalább 1250 mm, legfeljebb: 1850 mm
- Teljes hossz: Legfeljebb 4100 mm
- Teljes szélesség: Legfeljebb 1850 mm
- Üres tömeg: Legfeljebb: 250 kg
- Megengedett össztömeg: legfeljebb: 750 kg
- Kerékméret: Legalább: 13", külső- vagy alsókerekes kivitel engedélyezett
A gépjárműveket négyévszakos országúti gumiabroncsokkal és teljes értékű pótkerékkel kell szállítani.
AK a motorkerékpár pótkocsikra a következő kiegészítő felszerelés(eke)t rendelheti (opciós felszereltség):
- platóba integrált kötözőfülek
- horganyzott acéllemez vagy alumínium platóborítás
- kapcsolófej zár
- lopásgátló box
- állítható magasságú hátsó támasztóláb
- billenthető plató
- levehető oldalfalak
- lenyitható hátoldal, mely esetlegesen rámpaként is használható
- támasztó ékek
- stabilizátoros vonófej
A kiegészítő felszerelésekből a motorkerékpár pótkocsikra alapmennyiségével megegyező számú (45 db) kerül megrendelésre, és ez esetben is az opcionális mennyiség 5 darab a KD Részletes Ártáblázatában leírtaknak megfelelően.
Csak új (még nem használt/első üzembe helyezésű) speciális motorkerékpárok és motorkerékpár pótkocsik szállíthatók
Jótállás (Garancia): AK a speciális motorkerékpárokra és speciális motorkerékpárral (quaddal) vontatható áruszállítókra (pótkocsikra) az átadás-átvételtől számított teljes körű, kötelezően minimum 12 havi jótállás minimum vállalását írja elő. A jótállás időtartama alatti meghibásodás esetén nyertes AT köteles 24 órás telefonos vagy e-mailes rendelkezésre állást biztosítani
További elvárások a KD-ban találhatók
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 1. Jótállási idő megajánlása (legalább 0, legfeljebb 48 hónap általános jótállás (hónapban)) 10
2 2. A speciális motorkerékpárral szállítható rakomány tömege (legalább 0 kg, legfeljebb 90 kg) (kg) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: A felhívás II.2.4) szerinti motorkerékpárok és pótkocsik tekintetében megjelölt mennyiséghez képest további legfeljebb 5-5db motorkerékpár és pótkocsi(opciós mennyiség)
A felhívás II.2.4) szerinti alapfelszereltséghez képest további opciós felszereltségi tételek (összesen 19 tétel a II.2.4) szerint: 9 tétel a motorkerékpárra, 10 tétel a pótkocsira vonatkozóan)(opciós felszereltség)
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: KEHOP 1.6.0.-15-2016-00017 azonosító jelű, „Önkéntes mentőszervezetek fejlesztése és felkészítése” című projekt. A finanszírozás jellege: utófinanszírozás az alábbiak szerint: az Európai Unió és a hazai költségvetés fizeti meg a teljes nettó vételár 100,000000 %-át és az általános forgalmi adó értékét
II.2.14) További információ:
A II.2.6) pont kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény a Kiadóhivatal felé továbbítható legyen.

II.2.1)
Elnevezés: Targoncák beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34100000-8
További tárgyak:42415100-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1174 Budapest, Ferihegyi út 264.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
III. rész: Targoncák beszerzése adásvételi szerződés keretében.
A közbeszerzés mennyisége: szállítandó 2 db távirányítható, összkerék meghajtású munkagép (targonca)
A szállításra kerülő targoncával összefüggő elvárások:
* Méretek:
A targonca méretei összehajtott állapotban:
Szélesség: legfeljebb 2000 mm
Magasság: legfeljebb 900 mm
Hossz: legfeljebb 2450 mm
* Tömegadatok:
Saját tömeg: legfeljebb 1500 kg, a villák vagy egyéb felszerelhető adapterek nélkül.
Teherbírás: legalább 1500 kg/600 mm
* Emelési magasság:
Az emelési magasság a talajtól legalább 2600 mm legyen
* Motor:
A motor legyen dízel üzemű, vízhűtéses kivitelű
A teljesítménye legalább 25 kW legyen
* Hajtás:
A járművet összkerék meghajtást biztosító hajtáslánccal kell felszerelni
* Távirányítás:
A targonca legyen távirányítható kivitelű, minden funkció vezérlését, beleértve a kormányzást, mozgatást és az emelést is a távirányítón keresztül kell biztosítani, a távirányító legyen rádiós kivitelű, és biztosítsa szabad terep esetén legalább 30 m-es távolságból a biztonságos üzemeltetést
Csak új (még nem használt/első üzembe helyezésű) targoncák szállíthatók.
Jótállás (Garancia): Ajánlatkérő a targoncákra az átadás-átvételtől számított teljes körű, kötelezően minimum 24 havi jótállás minimum vállalását írja elő. A jótállás időtartama alatti meghibásodás esetén nyertes Ajánlattevő köteles 24 órás telefonos vagy e-mailes rendelkezésre állást biztosítani
Az ajánlatban csatolni szükséges a megajánlott járművekre vonatkozó részletes műszaki leírást, benne feltüntetve a járművek típusmegnevezését is, továbbá nyilatkozni kell arra vonatkozóan, hogy a gyártói típusbizonyítványt legkésőbb a szerződéskötés időpontjára AK rendelkezésére bocsátja.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel felhívjuk a figyelmet, hogy valamennyi, a felhívásban és közbeszerzési dokumentumokban meghatározott gyártmányú vagy eredetű dologra, illetve konkrét eljárásra, amely egy adott gazdasági szereplő termékeit vagy az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemzi, vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra vonatkozó hivatkozás csak a szerződés tárgyának kellően pontos és érthető leírását szolgálja azzal, hogy ezek tekintetében az Ajánlatkérő elfogad azzal/azokkal egyenértékű dologra, eljárásra, védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra vonatkozó ajánlatot is. Az előbbiek szerinti egyenértékű dologra, eljárásra, védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra vonatkozó ajánlat esetén az egyenértékűséget – kétség esetén – az ajánlattevőnek igazolnia kell.
A targoncák kezelésével kapcsolatban targoncánként 3 fő (összesen 6 fő) részére összesen 2 nap 8-8 óra elméleti és gyakorlati képzést kell tartani Ajánlatkérő 1174 Budapest, Ferihegyi út 264. sz. alatti telephelyén.
További részletes elvárások a közbeszerzési dokumentumokban találhatók
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 1. Jótállási idő megajánlása (legalább 0, legfeljebb 36 hónap általános jótállás (hónapban)) 10
2 2. Teherbírás (legalább 0 kg, legfeljebb 1500 kg (600 mm-re vetítve) (kg) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 6 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: KEHOP 1.6.0.-15-2016-00017„Önkéntes mentőszervezetek fejlesztése és felkészítése”c. projekt. Utófinanszírozás:az EU és a hazai költségvetés fizeti meg a teljes nettó vételár 100,000000%-t és az ÁFÁ-t
II.2.14) További információ:
A II.2.6) pont kitöltése azért történt, hogy a hirdetmény a Kiadóhivatal felé továbbítható legyen.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (AT), alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában egyik rész tekintetében sem az olyan gazdasági szereplő (GSZ), akivel szemben a Kbt. 62. § (1) a)-q), ill. (2) bek. a)-b) pontjaiban foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.
Az eljárásból kizárásra kerül az AT, aki a Kbt. 62. § (1) a)-q) pontjaiban, illetőleg (2) bek. a)-b) pontjaiban szereplő kiz. okok valamelyike hatálya alá tartozik vagy a részéről a kiz. ok az eljárás során következett be, illetve az az AT, akinek alvállalkozójával vagy az alk. ig.ban részt vevő, általa az eljárásba bevont GSZ a Kbt. 62. § (1) bek. i) pontja hatálya alá tartozik, vagy a jelen eljárásban felmerült magatartása alapján a Kbt. 62. § (1) bek. j) pontja szerinti kizáró ok miatt kizárásra került. Az alk. igazolásához igénybe vett GSZ vonatkozásában a Kbt. 62. § (1) bek. a)-h), k)-n) és p)-q) szerinti, korábbi eljárásban tanúsított magatartás alapján a j) pontja szerinti kizáró okok tekintetében az ajánlatkérő (Ak) alkalmazza a Kbt. 71. § (4) bekezdésében foglalt szabályt.
A Kbt. 62. § (1) bek. b) és f) pontjában említett kizáró okok kivételével bármely egyéb kizáró ok fennállása ellenére az AT, alvállalkozó vagy alk. ig.ában részt vevő GSZ nem kerül kizárásra a közbesz.i eljárásból, amennyiben a Közbeszerzési Hatóság a 188. § (4) bek.e szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közig. per esetén a bíróság 188. § (5) bek. szerinti jogerős határozata kimondta, hogy az érintett GSZ az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtását megelőzően olyan intézkedéseket hozott, amelyek a kizáró ok fennállásának ellenére kellőképpen igazolják a megbízhatóságát. [Kbt. 64. §]
Igazolási mód:
A kizáró okok igazolása során a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (Kr.) 1-8., 10. és 12-16. §-ban foglaltak szerint kell eljárni, az alábbiak szerint.
Az AT-nek az ajánlatában a Kr. 1. § (1)-nek megfelelően, a Kr. II. Fejezetében (2-4. §) foglaltaknak megfelelően az egységes európai közb.i dok. (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1) és (2) bek-inek hatálya alá. A 424/2017. (XII. 19.) Korm. rend. szerint az EEKD-t az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) elérhető elektronikus űrlapon kell kitölteni. Az EKR-ben elektronikus űrlap benyújtásával teendő nyilatkozatot a közös AT-k képviseletében az ajánlatot benyújtó GSZ teszi meg.
Az alk. igazolásában részt vevő szervezet a Kr. 3. § (2) szerint, a közös AT-k a Kr.3. § (3) szerint kötelesek az EEKD-t benyújtani.
Az értékelési szempontra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető AT-nek és adott esetben további AT-knek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az AK felhívása alapján a Kr. 1. § (2)-nek megfelelően, a Kr. III. Fejezetében foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia, hogy nem tartozik az eljárásban előírt kizáró okok hatálya alá.
AK nem kéri az érintett AT-től a Kr. III. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha az AK a Kbt. 69. § (11)-ben foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a III. Fejezetben nem említett, a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, és a GSZ ezek elérhetőségét az EEKD-ban megjelölte.
A Kr. III. Fejezetében meghatározott ig.i módok a Kr. V. Fejezetnek megfelelőn kiválthatók, ha az érintett GSZ minősített AT-i jegyzéken való szerepléssel bizonyítja, hogy megfelel a közb.i elj.ban előírt köv.eknek.
Nem Mo.on letelepedett GSZ-k esetén AK az igazolások hitelességét a Kr. VI. Fejezetnek megfelelően ellenőrzi.
Az ajánlatban az EKR-ben elérhető elektronikus űrlap igénybe vételével be kell nyújtani AT arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez a Kbt. 62. § (1)-(2) bek. szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. [Kbt. 67. § (4)]
A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. [Kr.1.§ (7) bek.)
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az ajánlattevő műszaki, illetve szakmai alkalmassága igazolható:
Az ajánlattevőnek az ajánlatában a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (Kr.) 1.§ (1) bek-nek megfelelően, a Kr. II. Fejezetében (5.§) foglaltaknak megfelelően az egységes európai közbeszerzési dokumentumnak (EEKD) a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet szerinti Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben (EKR) elérhető elektronikus űrlap benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel az ajánlatkérő által meghatározott alkalmassági követelménynek azzal, hogy az ajánlatkérő az EEKD-ban nem kéri a formanyomtatvány IV. részében szereplő részletes információk megadását.
Kapacitást nyújtó szervezet igénybevétele esetén (lásd alább) be kell nyújtani a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) részéről az EEKD-t, a Kbt. 67.§(3) és a Kr. 3. §(2) bek. szerinti tartalommal.
Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevőnek és adott esetben további ajánlattevő(k)nek az eljárás eredményéről szóló döntés meghozatalát megelőzően, az ajánlatkérő felhívása alapján a Kr. 1.§ (2) bekezdésének megfelelően, a Kr. IV. fejezetében (21-22.§) foglaltaknak megfelelően kell részletesen igazolnia, hogy megfelel az alkalmassági követelménynek.
Az ajánlatkérő nem kéri az érintett ajánlattevő(k)től a Kr. IV. Fejezete szerinti részletes igazolás(oka)t, ha az ajánlatkérő a Kbt. 69.§ (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a IV. Fejezetben nem említett, a gazdasági szereplő alkalmasságát igazoló adatbázisokhoz, és a gazdasági szereplő ezek elérhetőségét az EEKD-ban megjelölte.
A Kr. IV. Fejezetében meghatározott igazolási módok a Kr. V. Fejezetnek megfelelőn kiválthatók, ha az érintett gazdasági szereplő minősített ajánlattevői jegyzéken való szerepléssel bizonyítja, hogy megfelel az előírt követelményeknek.
Nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén az ajánlatkérő az igazolások hitelességét a Kr. VI. Fejezetnek megfelelően ellenőrzi.
A Kr. rendelet szerinti – az ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdés szerinti felhívására történő – részletes igazolás módja valamennyi rész tekintetében:
M1) [valamennyi rész tekintetében] Az ajánlattevő alkalmassága igazolható az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három év (36 hónap) legjelentősebb, közbeszerzés tárgya szerinti (az I. rész tekintetében: személygépjárművel vontatható zárt áruszállítók (utánfutó pótkocsik), a II. rész tekintetében: speciális motorkerékpárok (quadok) és speciális motorkerékpárral (quaddal) vontatható áruszállítók (pótkocsik), a III. rész tekintetében: távirányítható vagy hagyományos kormányzású targonca), megjelölve a teljesítés idejét (a szállítás kezdetének és befejezésének időpontja év/hónap/nap bontásban), a szerződést kötő másik felet (nevét és címét), a szállítás tárgyát és mennyiségét (olyan részletességgel, hogy abból az előírt alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés kétséget kizáróan megállapítható legyen), továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e. [Kbt. 65.§ (1) b), Kr. 21.§ (1) a)]
A referenciákat a szerződést kötő másik fél által kiadott vagy aláírt igazolással vagy – amennyiben a szerződést kötő másik fél nem a Kbt. 5.§ (1) bek. a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében nem olyan szervezet, amely a 2014/24/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül - az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatával, vagy a szerződést kötő másik fél által adott, előbbiek szerinti tartalmú igazolással is kell igazolni. [Kr. 22.§ (1)-(2)]. Ajánlatkérő alkalmazza a Kr.21/A. §-ban foglaltakat.
Projekttársaságként/konzorcium tagjaként teljesített referencia bemutatása Kbt. 140. § (9) szerint.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az ajánlattevő műszaki és szakmai szempontból:
M1) ha az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három évben (36 hónapban) összességében nem rendelkezik a következő közbeszerzés tárgya szerinti, egy vagy több szerződésből összeadódó szállítási referenciákkal
- az I. rész tekintetében legalább 25 darab személygépjárművel vontatható zárt áruszállító (pótkocsi) szállítására,
- a II. rész tekintetében legalább 25 darab, 4x4 hajtásképletű, vontatásra képes speciális motorkerékpárok (quadok) szállítására és legalább 25 darab speciális motorkerékpárral (quaddal) vontatható áruszállítók (pótkocsik) szállítására,
- a III. rész tekintetében legalább 1 darab távirányítható vagy hagyományos kormányzású, összkerék meghajtású munkagép (targonca) szállítására vonatkozó referenciával/referenciákkal.
Az M1) alkalmassági követelményhez kapcsolódva az Ajánlatkérő közli, hogy a bemutatott referencia akkor tekinthető az ajánlati felhívás feladásának napját megelőző 36 hónapon belül megvalósítottnak, ha a teljesítés időpontja (sikeres műszaki átadás-átvétel) erre az időszakra esik, figyelemmel a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1a) a) pontjában foglaltakra. Előbbiekkel összhangban Ajánlatkérő az ajánlati felhívás feladásának napjától számítva legfeljebb hat éven belül megkezdett és három éven belül befejezett teljesítéseket veszi figyelembe.
A fentiekben megjelölt alkalmassági követelménynek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek, azzal, hogy azon követelménynek, amelyek értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkoztathatóak a gazdasági szereplőkre, az együttes megfelelés lehetősége értelmében elegendő, ha közülük egy felel meg. [Kbt. 65. § (6)]
Az alkalmassági követelménynek az ajánlattevő bármely más szervezet vagy személy kapacitására támaszkodva is megfelelhet, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben az ajánlatban meg kell jelölni a kapacitást biztosító szervezetet és az ajánlati felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt, amelynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik, továbbá csatolni kell az ajánlatban a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot, amely alátámasztja, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt. [Kbt. 65. § (6)-(7)]
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Telj. igazolása Kbt. 135. §(1)szerint
Legfeljebb 3 részszámla benyújtása lehetséges az I. és a II. részben. A III. részben- részszámlázási lehetőséget AK nem biztosít. Előleget AK a III. rész tekintetében nem, az I. és a II. részben a teljes ellenérték 30 %-ának megfelelő összeg erejéig biztosít.
Számlák kiegyenlítése HUF-ban 30 napos fizetési határidővel, átutalással a 2013. évi V. tv. (Ptk.) 6:130.§(1)-(2)szerint
Követelések esetleges beszámítása Kbt. 135.§(6)szerint
Késed.i kamat Ptk.6:155.§(1) és a behajtási költségátalányról 2016.évi IX. tv.szerint
Jótállás az adott rész II.2.4)-ben foglaltak szerint
Szerződést biztosító mellékkötelezettségek:kötbéralap késedelmesen/hibásan teljesített eszköz(ök) nettó ellenértéke,mértéke (késedelemre vagy hibás teljesítés esetén a hiba javításáig fizetendő): 0,7%/nap,max.14%; kötbérmaximum elérése esetén:szállítást megelőzően elállás/szállítást követően azonnali hatályú felmondás és meghiúsulási kötbér(mértéke:16 %)
Részletes feltételek KBD-ben
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/02/07 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/02/07 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatok elektronikus bontásának szabályait a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 15. §-a tartalmazza.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1) Jelen eljárás az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) alkalmazásával kerül lefolytatásra
Az EKR-re vonatkozó részletes szabályokat a 424/2017.(XII.19.) Korm. rendelet tartalmazza. Az EKR használatához a Korm. rendelet 6. §-a szerint regisztráció szükséges
Az EKR üzemeltetését és fenntartását a 27/2017.(XI.6.) MvM rendelet alapján a NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft. (http://nekszt.hu) látja el Az EKR használatával kapcs. útmutatók: https://ekr.gov.hu/portal/tamogatas és http://nekszt.hu/tamogatas/ címeken
A közbeszerzési dokumentumok (KD) az EKR-ben érhetőek el, Ajánlatkérő ezen a felületen tart kapcsolatot az érdeklődő gazdasági szereplőkkel/eljárás résztvevőivel
Ajánlatokat az EKR-en keresztül kell benyújtani, elektronikus formában, az ismertetésre kerülő adatok Kbt. 68. § (5) szerint történnek
2) Kiegészítő tájékoztatás nyújtása a Kbt. 56. § szerint történik, az Ajánlattevő a kérdéseit kizárólag írásban teheti fel az EKR használatával
3) Hiánypótlás és felvilágosítás kérés a Kbt. 71. § szerint azzal, hogy Ajánlatkérő jelen eljárás tekintetében alkalmazhatja a Kbt. 81. § (4)-(5) bekezdését
4) Ajánlatokat az EKR-en keresztül kell benyújtani, elektronikus formában, az ismertetésre kerülő adatok Kbt. 68. § (5) szerint történnek
5) Ajánlathoz csatolni kell a Kbt. 66. § (5), 66. § (2), 66. § (4), 66. § (6) bekezdések szerinti nyilatkozatokat, közös ajánlattétel esetén együttműködési megállapodást; ajánlattevő (alvállalkozó/kapacitás nyújtó) aláírási címpéldányát/aláírás-mintáját/ amennyiben az ingyenes elektronikus adatbázisból Ajánlatkérő számára nem elérhető: cégkivonatát vagy annak elérhetőségét (URL)/változásbejegyzés iratait (nemleges nyilatkozat is)
Felolvasólaphoz csatolni kell a feltüntetett ajánlati árat alátámasztó részletes ártáblázatot, továbbá a megajánlott járművekre vonatkozó részletes műszaki leírást, benne feltüntetve a járművek típusmegnevezését is, illetve a KD-ben meghatározott nyilatkozatokat
Ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az I. és II. rész tekintetében a megajánlott járművekre vonatkozó, a Közlekedési Hatóság által kiadott érvényes típusbizonyítványt, a III. rész vonatkozásában gyártói típusbizonyítványt legkésőbb a szerződéskötés időpontjára Ajánlatkérő rendelkezésére bocsátja
A nyilatkozatokat az EKR-en keresztül kell benyújtani azzal, hogy amely nyilatkozat tekintetében az EKR-ben űrlap áll rendelkezésre, ott a nyilatkozatot ezen űrlap használata mellett kell benyújtani
Ajánlatkérő eljárásban való részvételt nem köti ajánlati biztosíték adásához
6) Valamennyi igazolás benyújtható másolatban is, kivéve a Kbt. 66. § (2) bek. szerinti nyilatkozat [Kbt. 47. § (2)], nem magyar nyelvű dokumentum csatolása esetén – az angol nyelvű gyártói adatlap kivételével – fordítás csatolandó
7) Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendeletre
8) Üzleti titokra vonatkozó rendelkezések a Kbt. 44. § szerint
9) Ajánlatkérő a szerződés teljesítéséhez nem teszi lehetővé és kötelezővé gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását [Kbt. 35. § (8)]
10) Ajánlatkérő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 28. § (3) minősítési szempontokhoz képest szigorúbban állapítja meg az ajánlattevők műszaki és szakmai alkalmassági feltételeit, azok igazolását, a felhívás III.1.3) pont M1) alpontjában foglaltak szerint
11) Ajánlatkérő által az eljárás lefolytatásával megbízott felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók: dr. Daczuk Balázs (00313) és dr. Illényi Péter Tamás (00316) (elérhetőségi adatok a KD-ban)
12) Ajánlatkérő jelen eljárás tekintetében nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) e) pontja szerinti eredménytelenségi okot [Kbt. 75. § (6)]
13) További kiegészítő információk a felhívás VI.4.3) pontjában
Fentiekre vonatkozó részletes információk az ajánlattételi dokumentációban (közbeszerzési dokumentumokban)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: VI.4.3.1) Jogorvoslati kérelem benyújtható a Kbt. 148. §-ban foglaltak szerint.
VI.4.3.2) A II. rész vonatkozásában a II.2.4) pont kiegészítése:
Az ajánlatban csatolni szükséges a megajánlott járművekre vonatkozó részletes műszaki leírást, benne feltüntetve a járművek típusmegnevezését is.
A Közlekedési Hatóság által kiadott érvényes típusbizonyítványt legkésőbb a szerződéskötés időpontjára kell Ajánlatkérő rendelkezésére bocsátani.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) foglaltakra tekintettel valamennyi, a felhívásban és KD-ban meghatározott gyártmányú/eredetű dologra/konkrét eljárásra, amely egy adott gazdasági szereplő termékeit/szolgáltatásait jellemzi csak a szerződés tárgyának kellően pontos és érthető leírását szolgálja azzal, hogy ezek tekintetében az Ajánlatkérő elfogad azzal/azokkal egyenértékű dologra/eljárásra vonatkozó ajánlatot is. Az előbbiek szerinti egyenértékű dologra/eljárásra vonatkozó ajánlat esetén az egyenértékűséget – kétség esetén – az ajánlattevőnek igazolnia kell
VI.4.3.3) II.2.5) ponthoz valamennyi rész tekintetében: az értékelés során adható pontszám valamennyi értékelési részszempont esetén: 0-10.
Értékelés módszere (a) valamennyi rész tekintetében 1. részszempont (Jótállási idő), I. rész 2. részszempont, II. rész 2. részszempont és III. rész 2. részszempont: értékarányosítás, egyenes arányosítás, (b) valamennyi rész tekintetében az ajánlati ár: értékarányosítás, fordított arányosítás
Valamennyi rész tekintetében az 1. részszempont vonatkozásában az ajánlatkérő kizárólag egész hónapokat vesz figyelembe, és a Kbt. 77. § (1) bekezdés szerint a 0 hónapos értéket olyan elvárásnak tekinti, amelynél kedvezőtlenebb az adott ajánlati elem nem lehet, illetve ugyanezen § alapján az I. és II. rész tekintetében a 48 hónapos vállalást, a III. rész tekintetében a 36 hónapos vállalást olyan legkedvezőbb szintnek tekinti, amelyre és az annál még kedvezőbb vállalásokra egyaránt a maximális pontot adja, illetőleg az értékelés során ezt a maximális értéket veszi figyelembe. Ajánlatkérő a 0 hónapos értéknél kedvezőtlenebb vállalást az előbbiekre figyelemmel nem fogadja el, illetőleg az ajánlato(ka)t ilyen vállalás esetén érvénytelennek nyilvánítja.
Az I. rész tekintetében a 2. részszempont vonatkozásában az ajánlatkérő kizárólag egész hónapokat vesz figyelembe és a Kbt. 77. § (1) bekezdés szerint a 0 hónapos értéket olyan elvárásnak tekinti, amelynél kedvezőtlenebb az adott ajánlati elem nem lehet, illetve ugyanezen § alapján a 2 hónapos vállalást olyan legkedvezőbb szintnek tekinti, amelyre és az annál még kedvezőbb vállalásokra egyaránt a maximális pontot adja, illetőleg az értékelés során ezt a maximális értéket veszi figyelembe. Ajánlatkérő a 0 hónapos értéknél kedvezőtlenebb vállalást az előbbiekre figyelemmel nem fogadja el, illetőleg az ajánlato(ka)t ilyen vállalás esetén érvénytelennek nyilvánítja.
A II. rész tekintetében a 2. részszempont vonatkozásában az ajánlatkérő a Kbt. 77. § (1) bekezdés szerint a 0 kg-os értéket olyan elvárásnak tekinti, amelynél kedvezőtlenebb az adott ajánlati elem nem lehet, illetve ugyanezen § alapján a 90 kg-os vállalást olyan legkedvezőbb szintnek tekinti, amelyre és az annál még kedvezőbb vállalásokra egyaránt a maximális pontot adja, illetőleg az értékelés során ezt a maximális értéket veszi figyelembe.
A III. rész tekintetében a 2. részszempont vonatkozásában az ajánlatkérő a Kbt. 77. § (1) bekezdés szerint a 600 mm-re vetített 0 kg-os teherbírási értéket olyan elvárásnak tekinti, amelynél kedvezőtlenebb az adott ajánlati elem nem lehet, illetve ugyanezen § alapján az 1500 kg-os vállalást olyan legkedvezőbb szintnek tekinti, amelyre és az annál még kedvezőbb vállalásokra egyaránt a maximális pontot adja, illetőleg az értékelés során ezt a maximális értéket veszi figyelembe.
Értékelés során irányadó a Közbeszerzési Hatóság vonatkozó útmutatója (21/12/2016)
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/01/07 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák