Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/27
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.02.07.
Iktatószám:2052/2019
CPV Kód:33696500-0
Ajánlatkérő:Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet
Teljesítés helye:Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.;Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.;Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.;Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.;Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.;Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.;Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.;Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.03.14.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Egészségügyi Intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_91937917
Postai cím: Dankó Pista Út 80.
Város: Edelény
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3780
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Daher Pierre főigazgató főorvos
Telefon: +36 48524040
E-mail: titkarsag@krkedeleny.hu
Fax: +36 48341632
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.krkedeleny.hu
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.krkedeleny.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000029092019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000029092019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Egészségügyi Intézmény
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: FT-1197/Edelény/2018 – Labordiagnosztikumok
Hivatkozási szám: EKR000029092019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adás-vételi szerződés keretében Ajánlatkérő az Intézmény részére 36 hónapban szükséges laboratóriumi diagnosztikumokat kívánja beszerezni az azokhoz tartozó kiegészítők, kalibrátorok és kontrollok szállításával együtt, saját tulajdonában lévő laborautomata készülékekhez.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1. rész: Klinikai kémiai vizsgálatok
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. részajánlati kör: Klinikai kémiai vizsgálatok BioLis 24i automatán, 855 843 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
VI.4.3. pont folytatása a karakterkorlátozás miatt:
A közbeszerzésekért felelős miniszter vezetése alatt álló hivatali szervezet által működtetett elektronikus közb. rendszer üzemeltetésére és fenntartására kijelölt szervezet a NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közb. Szolg. és Tanácsadó Kft.-t. ELÉRHETŐSÉG: EKR ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: Üzemeltető ügyfélszolgálati e-mail-címe: helpdesk@nekszt.hu. Üzemeltető ügyfélszolg. telefonszáma: +36/1-465-8899 (munkanapokon 8:00-16:00)
EKR-használat jogi támogatása: ekr@me.gov.hu. Egyéni hibabejelentés: https://ugyfelszolgalat.nekszt.hu/
Üzemeltetői weboldal: www.nekszt.hu.
16.) A IV.2.6. pontban megadott 2 hónap 60 napot jelent.
17.) FAKSZ: Némediné Horányi Márta, névjegyzék száma:00369.
18.)Értékelés: Az Ajánlatkérő által felállított legalább háromtagú szakértői bizottság az alkalmas Ajánlattevők érvényes ajánlatait a Kbt. 76. § (2) bek. c) pontja szerint a legjobb ár-érték arányt adó ajánlat kiválasztásának elve alapján értékeli. A pontszámok megadása akként történik, hogy az egyes alszempontok értékelésekor a legjobb ajánlat a maximális pontszámot kapja, míg a többi ajánlatra adandó pontszámok a legjobb ajánlathoz történő arányosítással kerülnek meghatározásra, majd az adott részszemponthoz tartozó valamennyi így kialakult súlyozott pontszámok ajánlatonként összeadásra kerülnek. Az adott részszempontnál legtöbb pontot elért ajánlat a maximális pontszámot kapja, míg a többi ajánlatra a legtöbb pontot elért ajánlathoz viszonyítva az általa elért pontszámnak megfelelő, arányosítással kiszámított pontérték kerül kiadásra. Az egyes részszempontokra adható pontszám: 0-10. Értékelési szempontok részletezése 1-8. rész esetében: értékelési szempont: Az ajánlati ár (nettó HUF), súlyszám: 85, (értékelés fordított arányosság elve alapján) értékelési szempont: A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban, súlyszám: 15, (értékelés egyenes arányosság elve alapján).
Ajánlatkérő által elfogadott, ill. megajánlható leghosszabb többlet határidő 24 hónap, míg a megajánlható legrövidebb határidő 0 hónap. A megajánlott leghosszabb többlet határidő (24 hónap) a maximális 10 pontot kapja. A legrövidebb többlet határidő (0 hónap) 0 pontot kapja. 12 hónapnál kevesebb határidőre vonatkozó ajánlat érvénytelen. Kizárólag egész hónapok száma ajánlható meg. A megajánlott többlet hónapok (a min. 12 hónap feletti többlet hónapok száma) kerül értékelésre.
19.) A III.2.2. pont folytatása: Késedelmi kötbér: a késedelem minden naptári napja után, a késedelemmel érintett áru(k) teljes nettó szerződéses árára vetített 1%, legfeljebb azonban a teljes nettó szerződéses érték 20 (húsz) százaléka. Meghiúsulási kötbér: az érintett áru(k) szerződés szerinti áfa nélkül számított ellenértékének 30 %-a.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

II.2.1)
Elnevezés: 2. rész: Immunkémiai vizsgálatok
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2. részajánlati kör: Immunkémiai vizsgálatok miniVIDAS automatán, 18 648 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

II.2.1)
Elnevezés: 3. rész: Haematológiai reagensek, rendszeroldatok
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3. részajánlati kör: Haematológiai reagensek, rendszeroldatok és kontrollok Sysmex XN 1000 automatán, 70 848 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

II.2.1)
Elnevezés: 4. rész: Haemosztázis vizsgálatok
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
4. részajánlati kör: Haemosztázis vizsgálatok CA 560 automtán, 37 878 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

II.2.1)
Elnevezés: 5. rész: Vizeletkémiai vizsgálatok
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
5. részajánlati kör: Vizeletkémiai vizsgálatok Clinitek 500 készüléken, 47 100 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

II.2.1)
Elnevezés: 6. rész: Allergén specifikus IgE vizsgálatok
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
6. részajánlati kör: Allergén specifikus IgE vizsgálatok CLA-1 készüléken, 17 520 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

II.2.1)
Elnevezés: 7. rész: Haemoglobin A1c vizsgálat
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
7. részajánlati kör: Haemoglobin A1c vizsgálat - Adams 8160 analizátorhoz, 8 058 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

II.2.1)
Elnevezés: 8. rész: Egyéb vizsgálatok
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33696500-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU311 A teljesítés fő helyszíne: Koch Róbert Kórház és Rendelőintézet, 3780 Edelény, Dankó Pista u. 80.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
8. részajánlati kör: Egyéb vizsgálatok, 2 589 vizsgálat / 36 hónap
A részletes szakmai specifikációt a Közbeszerzési Dokumentum tartalmazza.
A reagensekre vonatkozóan a megnevezések a termékek jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésben foglaltak szerint
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 A minimum 12 hónap fölötti ártartás időtartama hónapokban (további max 24 hónap)  15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 36 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérő, a szerződés időtartama alatt, a ténylegesen felmerűlő igénye alapján, a kiírt mennyiségtől 40% -kal felfelé eltérhet változatlan szerződéses feltételek mellett. Ez Ajánlatkérő számára kötelezettséget nem jelent.
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
RÉSZENKÉNTI AJÁNLAT ADHATÓ AZ ADOTT RÉSZEN BELÜLI TELJES MENNYISÉGBEN

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazd. szereplő, - akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bek.-ben meghatározott kizáró okok bármelyike fennáll. A Kbt. 67. § (2) bek.-ben foglaltak alapján Ajánlattevőnek és a kapacitást nyújtó szervezetnek, ajánlattételkor az ESPD dok. benyújtásával, kizárólag nyilatkoznia kell arról, hogy vele szemben a kizáró okok nem állnak fenn, valamint az előírt alkalmassági követelmények teljesülnek. A 321/2015 (X. 30.) Kom. rend. 1-7.§, 9. § és 11-16. § szerint, az alkalmassági követelmények előzetes igazolására, ajánlattevőnek, valamint a kapacitást nyújtó szervezetnek ajánlatuk benyújtásakor elegendő az EEKD IV. részében szereplő α (alfa) nyilatkozatot megtenni. A Kbt. 67. § (1) bek. alapján Ajánlattevő ajánlatában köteles benyújtani az egységes európai közb. dok.-ba foglalt nyilatkozatát. Az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, akivel szemben valamely kizáró ok az eljárás során következett be. Magyarországon letelepedett ajánlattevő (közös ajánlattevő) a 321/2015. (X.30) Korm. rend. 8.-9 § szerint köteles igazolni, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § -ában meghatározott kizáró okok hatálya alá. Nem Magyarországon letelepedett ajánlattevő (közös ajánlattevő) a 321/2015. (X.30) Korm. rend. 11. §-a szerint köteles igazolni, hogy nem tartozik a Kbt. 62.§ -ában meghatározott kizáró okok hatálya alá. A Kbt. 62. § (1) bek. k) pont kb) pontja tekintetében az ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy olyan társaságnak minősül-e, amely a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonosát meg képes nevezni, ha a gazd. szereplőnek nincs a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni. A 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 2. § (2) bek.-re tekintettel az alábbi elektronikus elérhetőséget adja meg: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=hu. Azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt az alkalmasság igazolásában, az ajánlattevő a Kbt. 67. § (4) bek. szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani. A 321/2015 (X. 30.) Korm. rend. 1. § (7) bek. alapján a kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közb. megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatók, mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az alkalmassági követelményeknek megfelelés és a kizáró okok fenn nem állása igazolásának körében nem kérhető a gazd. szereplőtől olyan igazolás benyújtása, amelyet ugyanazon ajánlatkérő részére a gazd. szereplő korábbi közb. eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazd. szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Az ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közb. eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelmények. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. Folytatás a III.1.2. pontban a karakterkorlátozás miatt.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági feltételeket.
III.1.1. pont folytatása a karakterkorlátozás miatt:
A Kbt. 64. § (1) bek. szerint a 62. § (1) bek. b) és f) pontjában említett kizáró okok kivételével bármely egyéb kizáró ok fennállása ellenére az ajánlattevő, alvállalkozó vagy alkalmasság igazolásában részt vevő gazd. szereplő nem zárható ki a közb. eljárásból, amennyiben a Közb. Hatóság a 188. § (4) bek. szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közigazgatási per esetén a bíróság 188. § (5) bek. szerinti jogerős határozata kimondta, hogy az érintett gazd. szereplő az ajánlat benyújtását megelőzően olyan intézkedéseket hozott, amelyek a kizáró ok fennállásának ellenére kellőképpen igazolják a megbízhatóságát. Ha a Közb. Hatóság a 188. § (4) bek. szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közigazgatási per esetén a bíróság 188. § (5) bek. szerinti jogerős határozata kimondja az adott kizáró ok hatálya alatt álló gazd. szereplő megbízhatóságát, az ajánlatkérő mérlegelés nélkül köteles azt elfogadni. A jogerős határozatot a gazd. szereplő az egységes európai közb. dokumentummal egyidejűleg köteles benyújtani. A Kbt. 66. § (2) bek. alapján az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát az ajánlati felhívás feltételeire, a szerződés megkötésére és teljesítésére, valamint a kért ellenszolgáltatásra vonatkozóan. Az ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e. Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 66. § (6) bek. a) és b) pontja szerint. Ajánlattevőnek, közös ajánlattevőnek, amennyiben változásbejegyzési eljárás van folyamatban, az ajánlathoz, csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolás másolatát.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Minden rész tekintetében
Az Ajánlattevő (közös ajánlattevők) műszaki alkalmasságát igazoló okmányok a következő módon:
Az ajánlattevőnek ajánlatának benyújtásakor az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az ajánlatkérő által meghatározott alábbi alkalmassági követelményeknek. Az ajánlattevőnek az Ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdés szerinti felhívására kell benyújtani az alábbi dokumentumokat:
M1. Az ajánlattevő a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja szerinti, ismertesse, az eljárást megindító felhívás feladásának dátumától visszaszámított megelőző 3 év különféle laboratóriumi diagnosztikumokra vonatkozó szállításait a teljesítés ideje (megkezdés és befejezés időpontja év, hó, nap), a szerződést kötő másik fél, a szállítás tárgya és mennyisége, valamint nyilatkozatának csatolásával, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt, valamint csatolja ezen szállításokkal kapcsolatos, a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 22.§ (1)-(2) bekezdései szerinti referenciaigazolásokat vagy nyilatkozatokat.
A benyújtott referencia nyilatkozat vagy igazolás több rész tekintetében is felhasználható, amennyiben abban minden megajánlott rész beazonosítható módon feltüntetésre kerül, és így az alkalmasságnak való megfelelés megállapítható. Több részre történő ajánlattétel esetén a legnagyobb mennyiségű referencia követelménynek való megfelelés igazolása elegendő Ajánlattevő alkalmasságának megállapításához.
Az M.1. alkalmassági feltételnek való megfelelés egy vagy több szerződéssel is igazolható.
A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1a) pontja alapján a három év teljesítéseinek igazolására az ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe. A 321/2015. (X. 30.) 21/A. § szerint, a 21. § (1) bekezdés a) pontja alkalmazásában az Ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként elfogadja annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
M.2. A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés i) pontja alapján a megajánlott termékre vonatkozó, bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsítószervezettől származó tanúsítvány, vagy gyártói megfelelőségi nyilatkozat másolatának benyújtása , mely szerint a termék megfelel a 8/2003. (III.13) ESZCSM. rendeletben, vagy a 93/42 /EKG tanácsiirányelvben előírt minőségi megfelelőségi követelményeknek. a 4/2009. (III. 17.) EüM rendeletben előírtak szerint.
M.3. A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés h) pontja szerint az ajánlattevő csatolja, az 1.-8. részek esetében, a megajánlott reagens(ek) műszaki (teszt) leírását és az 1907/2006 számú EK rendelet szerinti biztonsági adatlapját.Idegen nyelvű leírás benyújtása esetén Ajánlatkérő az ajánlattevő által elkészített hiteles fordítást is elfogadja. Nyertes Ajánlattevőnek szerződéskötéskor papíralapon is át kell adnia Ajánlatkérőnek.
A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 24. § (1) bekezdés alapján, azokban az esetekben, amelyekben a 28. §-ban és a 36. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke - figyelemmel a 30. §-ban és a 39. §-ban foglaltakra is - bizonyítja, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a 21. § (1)-(3) bekezdésében foglalt egyéb igazolási módok helyett.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Az ajánlattevő alkalmatlan: Minden rész tekintetében
M1. Amennyiben nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásának dátumától visszaszámított megelőző 3 évben, az általa megajánlott részek tekintetében legalább az alábbiakban megadott számú vizsgálat elvégézéséhez szükésges laboratóriumi diagnosztikumok szállítására vonatkozó referenciával.
1. rész: 213 900 db vizsgálat,
2. rész: 4 600 db vizsgálat,
3. rész: 17 700 db vizsgálat,
4. rész: 9 400 db vizsgálat,
5. rész: 11 700 db vizsgálat,
6. rész: 4 300 db vizsgálat,
7. rész: 2 000 db vizsgálat,
8. rész: 600 db vizsgálat,

M.2. Amennyiben a megajánlott termék(ek) nem rendelkezik bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsítószervezettől származó tanúsítvánnyal, vagy gyártói megfelelőségi nyilatkozattal, mely szerint a termék megfelel a 8/2003. (III.13) ESZCSM. rendeletben, vagy a 93/42 /EKG tanácsi irányelvben előírt minőségi megfelelőségi követelményeknek. a 4/2009. (III. 17.) EüM rendeletben előírtak szerint.

M3. A 321/2015 (X. 30.) Korm. rend.21. § (1) bek. h) pontja alapján, az 1.-8. részek esetében, a megajánlott reagens(ek) nem rendelkezik olyan műszaki teszt leírással és biztonsági adatlappal, amelyből megállapítható, hogy a megajánlott termék megfelel a specifikációban megadott szakmai minimumkövetelményeknek..
Az alkalmassági követelményeknek megfelelés és a kizáró okok fenn nem állása igazolásának körében nem kérhető a gazdasági szereplőtől olyan igazolás benyújtása, amelyet ugyanazon ajánlatkérő részére a gazdasági szereplő korábbi közbeszerzési eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Az ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közbeszerzési eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelmények
A műszaki, szakmai alkalmassági feltételeknek az ajánlattevők (közös ajánlattevőnek) együttesen is megfelelhetnek. (Kbt. 65. § (6) bekezdés) A műszaki és szakmai alkalmasság igazolása a Kbt. 65. § (6) bekezdése szerinti szervezetek (személyek), mint kapacitást nyújtók bevonása esetén a Kbt. 65. § (7) bekezdése alapján történik
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Minden rész tekintetében:
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: Ajánlatkérő rögzíti, hogy a kötbérek alapja egységesen a késedelemmel érintett áru(k) szerződés szerinti, teljes áfa nélkül számított ellenértéke. Az ajánlatétel, a szerződéskötés, a teljesítés és az elszámolás is HUF-ban történik. Ajánlatkérő a leszállításra kerülő termékek ellenértékét a közb. dok.-ban rögzített feltételekkel, a Kbt. 135. § (1) (5) és (6) bek.-ben foglaltak alapján, a teljesítésigazolás alapján kiállított számla kézhezvételétől számított 60 napon belül történő átutalással egyenlíti ki a Ptk. 6:130 § (1) (2) és (3) bek.-ben foglaltak szerint. A szerződést biztosító mellékkötelezettségek, és a finanszírozási és fizetési feltételek részletes szabályait a közb. dokumentum 11. pontja, továbbá a III. fejezetben megadott szerződéstervezet 3. pontja tartalmazza.
Folytatás az 1. rész II.2.11. pont kiegészítésben, a VI.4.3. pont folytatása 19. pontjában a karakterkorlátozás miatt.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/03/14 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: 2019/05/13 (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/03/14 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatnak az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig kell elektronikusan beérkeznie. A beérkezés időpontjáról az EKR visszaigazolást küld. Az elektronikusan benyújtott ajánlat esetében a Kbt. 68. § (4)–(5) bek. szerinti adatokat az EKR a bontás időpontjától kezdve azonnal elektronikusan, azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek, az ajánlattevők részére elérhetővé teszi

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1.) Aj.tevő(k)nek ajánlatukban be kell benyújtaniuk a közb. dokum. II.7. pontjában megadott valamennyi dokumentumot és nyilatkozatot. Az alkalmassági követelményeknek megfelelés és a kizáró okok fenn nem állása igazolásának körében nem kérhető a gazd. szereplőtől olyan igazolás benyújtása, amelyet ugyanazon ajánlatkérő részére a gazd.szereplő korábbi közb. eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazd. szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Az ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közb. eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelményeknek, hogy a korábbi igazolás adott esetben megjelöli, hogy azt mely közb. eljárásban való felhasználás céljára állították ki. Ahol a Kbt. vagy annak felhatalmazása alapján megalkotott külön jogszabály alapján ajánlatkérő a közb. eljárás során valamely dok. benyújtását írja elő, a dokumentum, amennyiben az rendelkezésre áll, az EKR rendszerben az elektronikus űrlap alkalmazásával kell benyújtani. Amennyiben az adott dokumentumra a nyilatkozattétel nyelvén elektronikus űrlap nem áll rendelkezésre – a papíralapú dokumentum egyszerű elektronikus másolata formájában. Amennyiben az EKR-ben az adott dokumentumra vonatkozó elektronikus űrlap a nyilatkozattétel nyelvén nem áll rendelkezésre, a nyilatkozat csatolható az EKR-ben legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással ellátott dokumentumként is, az ajánlatkérő azonban – a (4) bek.-ben foglalt eset kivételével – nem követelheti meg elektronikus aláírás alkalmazását. Az EKR-ben Ajánlattevő, a közbeszerzési dok.-ban Ajánlatkérő által elektronikus űrlapként létrehozott felolvasólap mintát, elektronikus űrlap formában köteles az ajánlata részeként kitölteni. A gazd. szereplőknek a Kbt. 44. §-ának alkalmazása során az üzleti titkot tartalmazó dokum. elkülönített elhelyezésére az EKR-ben erre szolgáló funkciót kell alkalmazni.
2.) Az ajánlatokat elektronikus formában kell benyújtani.
3.) A Kbt. 131. § (1) bek. értelmében az ajánlatkérő a dok.-ban előírt szerződést az eljárás nyertesével kötheti meg. Amennyiben az ajánlatkérő az eredményhirdetéskor, a Kbt. 131. § (4) bek. alapján az összegzésben a második legkedvezőbbnek minősített ajánlattevőt is meghatározta, az eljárás nyertesének visszalépése esetén ezzel köt szerződést.
4.) A Kbt. 35. § (8) bek. alapján Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőt, közös aj.tevőket, hogy a szerződés teljesítése érdekében nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását. Több ajánlattevő közösen is tehet ajánlatot. Ebben az esetben közös Aj.tevőknek ajánlatukhoz csatolni kell az egyetemleges és korlátlan felelősségvállalásra, valamint a teljesítésben való arány meghatározásra vonatkozó megállapodást, továbbá a közösen benyújtott ajánlatukban rögzíteni kell, hogy a szerződés megkötésére az ajánlattevők közül melyikük bír felhatalmazással.
Folytatás a VI.3.4. pontban a karakterkorlátozás miatt
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint
VI.3. További információk folytatása:
5.) A Közb. Dokumentum teljes terjedelemben, közvetlenül elektronikus úton, minden regisztrált ajánlattevő számára elérhető az EKR rendszerben, EKR azonosító szám EKR000029092019 az eljárást megindító felhívás megküldésének napjától. Az ajánlattételi határidő lejártának napján a dokumentum az ajánlattételi határidő lejártáig érhető el.
6.) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatos minden költség az ajánlattevőt terheli.
7.) Ajánlatkérő a 321/2011. (X. 30) Korm. rend. 30. § (4) bek. értelmében, felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a 28. § (3) bek. alapján meghatározott minősítési szempontokhoz képest szigorúbban állapítja meg az ajánlattevő műszaki, illetőleg szakmai alkalmasságának feltételeit és igazolását a felhívás III.1.3. M.1. M.2. M3. pontokban megadottak szerint.
8.) Ajánlattevő, a Kbt. 56. §-ban foglaltak alapján, írásban kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől, legkésőbb a válaszadási határidőt megelőző negyedik napig, az Ajánlati Felhívásban jelzett címre küldött elektronikus levélben. (A megküldött kérdéseket, minden esetben kérjük word formátumban is megküldeni, a www.ekr.gov.hu címre.
9.) Ajánlatkérő nem írja elő ajánlati biztosíték nyújtását.
10.) Ajánlatkérő az ajánlatok bírálatát, az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt nyilatkozat alapján, az ajánlatok értékelését követően végzi el. Ebben az esetben csak az értékelési sorrendben legkedvezőbb és az azt követő legkedvezőbb ajánlattevő tekintetében végzi el a bírálatot, a Kbt. 81. § (4) és (5) bekezdéseiben foglaltak szerint.
11.) Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget biztosít a Kbt. 71. § szerinti körben. Ajánlatkérő nem kívánja alkalmazni a Kbt. 71. § (6) bek.-ben foglaltakat.
12.) Ajánlattevő nem kívánja alkalmazni a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontjában foglaltakat.
13.) A 321/2015 (X.30.) Korm. rend. 46§ (3) bek. alapján Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a közb. dokumentumban részletesen megadott műszaki leírásban szereplő szabványokra, műszaki engedélyekre, műszaki előírásokra, műszaki ajánlásokra történő hivatkozás a közbeszerzés tárgyának egyértelmű meghatározása érdekében történt, az „azzal (azokkal) egyenértékű” megajánlások elfogadásra kerülnek. Nem nyilvánítható érvénytelennek az ajánlat kizárólag azon az alapon, hogy az ajánlatban szereplő termékek és szolgáltatások nem felelnek meg a műszaki leírásban meghatározott szabványoknak vagy egyéb előírásoknak, amennyiben az ajánlattevő ajánlatában megfelelő módon, bármely megfelelő eszközzel bizonyítja, hogy az általa javasolt megoldások egyenértékű módon megfelelnek a közb. műszaki leírásban meghatározott követelményeknek. Az egyenértékűség bizonyítása Ajánlattevő feladata, ill. kötelezettsége.
14.) Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy bármilyen az EKR felület használatával, ill. üzemeltetésével kapcsolatos kérdéssel, a www.nekszt.hu címen, a felület üzemeltetőjéhez kell fordulni. Kizárólag az EKR felület üzemeltetője által küldött hivatalos válasz az irányadó.
15.) Az EKR üzemeltetője minden, az elektronikus közb. részletes szabályairól szóló kormányrendelet szerinti üzemszünetet munkanapokon este tizenkilenc óra és hajnali kettő óra közötti időszakra, vagy munkanapokon kívüli időszakra ütemezi. Az EKR üzemeltetője minden olyan előre tervezett technikai tevékenységről köteles az EKR honlapján és saját honlapján tájékoztatót közzétenni legalább 1 munkanappal a tevékenység megkezdése előtt, amely az EKR szolgáltatásainak szünetelését vagy korlátozott működőképességét eredményezi.
Folytatás az 1. rész II.2.11. pont kiegészítésben karakterkorlátozás miatt.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/02/04 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák