Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/29
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.02.11.
Iktatószám:2415/2019
CPV Kód:15000000-8
Ajánlatkérő:Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:HU213;HU213;HU213;HU213;HU231;HU231;HU231;HU231;HU223;HU223;HU223;HU223
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság;Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság;Pékmester Biscuits Sütőipari és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft.;Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság;"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság;Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság;Európa-Pék Export, Import Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft.
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_54248155
Postai cím: Podmaniczky Utca 109.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1062
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Pásztélyi Zsolt
Telefon: +36 18810191
E-mail: pap.laszlo@ptsys.hu
Fax: +36 18810192
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.vasuteu.hu
A felhasználói oldal címe (URL): https://ekr.gov.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: (PTS-213) élelmiszerek beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000611082018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
adásvételi szerződés, amelynek tárgya élelmiszerek szállítása
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 66781143 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 01) Állati termékek, hús és húskészítmények (BF)
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15100000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU213 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Balatonfüredi Egészségügyi Központja, 8230 Balatonfüred, Mikes Kelemen u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Állati termékek, hús és húskészítmények) beszerzése.
Mennyiség: 6 231 kg
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 02) Mélyfagyasztott termékek (BF)
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15896000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU213 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Balatonfüredi Egészségügyi Központja, 8230 Balatonfüred, Mikes Kelemen u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Mélyfagyasztott termékek) beszerzése.
Mennyiség: 5 495 kg
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 03) Pékáru (BF)
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15810000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU213 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Balatonfüredi Egészségügyi Központja, 8230 Balatonfüred, Mikes Kelemen u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Pékáru) beszerzése.
Mennyiség: 3 500 kg, 15 050 db
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 04) Egyéb élelmiszerek (BF)
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU213 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Balatonfüredi Egészségügyi Központja, 8230 Balatonfüred, Mikes Kelemen u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Egyéb élelmiszerek) beszerzése.
Mennyiség: 5 998 kg, 42 732 db, 680 doboz, 5 435 liter
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 05) Állati termékek, hús és húskészítmények (HA)
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15100000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Harkányi Egészségügyi Központja, 7815 Harkány, Bajcsy Zsilinszky u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Állati termékek, hús és húskészítmények) beszerzése.
Mennyiség: 6 984 kg
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 06) Mélyfagyasztott termékek (HA)
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15896000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Harkányi Egészségügyi Központja, 7815 Harkány, Bajcsy Zsilinszky u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Mélyfagyasztott termékek) beszerzése.
Mennyiség: 6 382 kg, 100 db
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 07) Pékáru (HA)
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15810000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Harkányi Egészségügyi Központja, 7815 Harkány, Bajcsy Zsilinszky u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Pékáru) beszerzése.
Mennyiség: 24 735 db
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 08) Egyéb élelmiszerek (HA)
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU231 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Harkányi Egészségügyi Központja, 7815 Harkány, Bajcsy Zsilinszky u. 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Egyéb élelmiszerek) beszerzése.
Mennyiség: 5 851 kg, 77 937 db, 1 000 doboz, 9 165 liter
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 09) Állati termékek, hús és húskészítmények (HE)
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15100000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Hévízi Egészségügyi Központja, 8380 Hévíz, Erzsébet királyné útja 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Állati termékek, hús és húskészítmények) beszerzése.
Mennyiség: 15 341 kg
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 10) Mélyfagyasztott termékek (HE)
Rész száma: 10
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15896000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Hévízi Egészségügyi Központja, 8380 Hévíz, Erzsébet királyné útja 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Mélyfagyasztott termékek) beszerzése.
Mennyiség: 7 205 kg
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 11) Pékáru (HE)
Rész száma: 11
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15810000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Hévízi Egészségügyi Központja, 8380 Hévíz, Erzsébet királyné útja 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Pékáru) beszerzése.
Mennyiség: 4 800 kg, 42 980 db
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

II.2.1)
Elnevezés: 12) Egyéb élelmiszerek (HE)
Rész száma: 12
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 15000000-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: a Vasútegészségügyi Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság Hévízi Egészségügyi Központja, 8380 Hévíz, Erzsébet királyné útja 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A dokumentációban részletesen meghatározott élelmiszerek (Állati termékek, hús és húskészítmények) beszerzése.
Mennyiség: 10 293 kg, 97 049 db, 1 410 liter, 12 456 doboz
A dokumentációban részletesen meghatározott mennyiségek (alapmennyiség) felett ajánlatkérő az alapmennyiség 30%-ának megfelelő opcionális mennyiség lehívására jogosult.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Az opcionális rész lehívása automatikusan történik abban a pillanatban, amikor az ajánlatkérő által megrendelt termékek mennyisége eléri az alapmennyiséget. Az ajánlatkérőnek ezzel nem keletkezik kötelezettsége a teljes opcionális mennyiség megvásárlására, annak csak a ténylegesen megrendelt részére vonatkozó ellenszolgáltatást köteles megfizetni a nyertes ajánlattevő részére az alapmennyiség vonatkozásában megajánlott egységáron.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
1.) A beszerzendő termék minőségét és szállításának jellemzőit az ajánlatkérő részletesen meghatározta, ezért a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását minőségi vagy egyéb jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
2.) Az ajánlatkérő az ár értékelési szempont körében a nettó ajánlati összárat értékeli.
3.) További információk a dokumentációban.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 203 - 461866
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 1. rész Rész száma: 1 Elnevezés: 01) Állati termékek, hús és húskészítmények (BF)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: "ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_38045466
Postai cím: Petőfi Sándor Utca 11. IV/18.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1052
Ország: Magyarország
E-mail: csaba.elo@illkerfood.hu
Telefon: +36 305355412
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 96210083
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 9014168
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 2. rész Rész száma: 2 Elnevezés: 02) Mélyfagyasztott termékek (BF)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_55214902
Postai cím: Ecseri Út 0127/15/A
Város: Vecsés
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 2220
Ország: Magyarország
E-mail: d.fazekas@jegtrade.hu
Telefon: +36 304868111
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 29552374
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 2830945
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 3. rész Rész száma: 3 Elnevezés: 03) Pékáru (BF)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Pékmester Biscuits Sütőipari és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_82028242
Postai cím: Fő Utca 21-23
Város: Balatonkenese
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 8174
Ország: Magyarország
E-mail: info@katicapekseg.hu
Telefon: +36 88574800
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 88574801
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 1921790
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 4. rész Rész száma: 4 Elnevezés: 04) Egyéb élelmiszerek (BF)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_99219536
Postai cím: Hévízi Út 130.
Város: Keszthely
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 8360
Ország: Magyarország
E-mail: baumann.csilla@zpluszd.eu
Telefon: +36 83515070
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 7878195
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 5. rész Rész száma: 5 Elnevezés: 05) Állati termékek, hús és húskészítmények (HA)
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 019146 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 6. rész Rész száma: 6 Elnevezés: 06) Mélyfagyasztott termékek (HA)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_82607403
Postai cím: Klapka Gy. Utca 14
Város: Balatonboglár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 8630
Ország: Magyarország
E-mail: bozsokine@halker.hu
Telefon: +36 30/894-3235
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 2838810
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 7. rész Rész száma: 7 Elnevezés: 07) Pékáru (HA)
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 019146 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 8. rész Rész száma: 8 Elnevezés: 08) Egyéb élelmiszerek (HA)
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 019146 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 9. rész Rész száma: 9 Elnevezés: 09) Állati termékek, hús és húskészítmények (HE)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: "ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_38045466
Postai cím: Petőfi Sándor Utca 11. IV/18.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1052
Ország: Magyarország
E-mail: csaba.elo@illkerfood.hu
Telefon: +36 305355412
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 96210083
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 19734750
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 10. rész Rész száma: 10 Elnevezés: 10) Mélyfagyasztott termékek (HE)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_82607403
Postai cím: Klapka Gy. Utca 14
Város: Balatonboglár
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 8630
Ország: Magyarország
E-mail: bozsokine@halker.hu
Telefon: +36 30/894-3235
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 3058218
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 11. rész Rész száma: 11 Elnevezés: 11) Pékáru (HE)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Európa-Pék Export, Import Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_19321123
Postai cím: Zrínyi Utca 34
Város: Nagybajom
NUTS-kód: HU232
Postai irányítószám: 7561
Ország: Magyarország
E-mail: iroda@europapek.hu
Telefon: +36 308305609
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 82504045
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 3145103
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: PTS-213 12. rész Rész száma: 12 Elnevezés: 12) Egyéb élelmiszerek (HE)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/01/29 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 3
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_99219536
Postai cím: Hévízi Út 130.
Város: Keszthely
NUTS-kód: HU2
Postai irányítószám: 8360
Ország: Magyarország
E-mail: baumann.csilla@zpluszd.eu
Telefon: +36 83515070
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv nem
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 16359164
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
A 44/2015. (XI. 2.) MvM rendelet 18. § alapján:
a) ha az eljárás eredménytelen, illetve szerződéskötésre nem került sor, ennek indoka
5. rész: kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be (Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pont)
7. rész: kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be (Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pont)
8. rész: kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be (Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pont)
b) a nyertes ajánlattevő(k) adószáma (adóazonosító jele)
1. rész: 11469012-2-41
2. rész: 10828694-2-13
3. rész: 10608276-2-19
4. rész: 10531011-4-20
5. rész: -
6. rész: 10378876-2-14
7. rész: -
8. rész: -
9. rész: 11469012-2-41
10. rész: 10378876-2-14
11. rész: 12483165-2-14
12. rész: 10531011-4-20
c) az ajánlattevők neve, címe és adószáma (adóazonosító jele), részajánlat-tétel lehetősége esetén részenkénti bontásban
1. rész:
"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 11. IV/18.), 11469012-2-41
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
2. rész:
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 11. IV/18.), 11469012-2-41
Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (2220 Vecsés, Ecseri út 0127/15/A), 10828694-2-13
3. rész:
Pékmester Biscuits Sütőipari és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 8174 Balatonkenese, Fő utca 21-23.), 10608276-2-19
4. rész:
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 11. IV/18.), 11469012-2-41
Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft. (8360 Keszthely, Hévízi Út 130.), 10531011-4-20
5. rész:
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
6. rész:
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
Gasztró-Terni Kft. (7630 Pécs, Engel János utca 9.), 14066388-2-02
7. rész:
Arbasüt Kereskedelmi Kft. (7300 Komló, Batthyány út 6.), 13272999-2-02
8. rész:
Gasztró-Terni Kft. (7630 Pécs, Engel János utca 9.), 14066388-2-02
9. rész:
"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 11. IV/18.), 11469012-2-41
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
10. rész:
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 11. IV/18.), 11469012-2-41
Jégtrade Élelmiszeripari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (2220 Vecsés, Ecseri út 0127/15/A), 10828694-2-13
11. rész:
Európa-Pék Export, Import Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (7561 Nagybajom, Zrínyi utca 34.), 12483165-2-14
Zalaco Sütőipari Zrt. (8900 Zalaegerszeg, Kaszaházi út 34.), 12500909-2-20
12. rész:
Halker Élelmiszer és Iparcikk Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Tárrsaság (8630 Balatonboglár, Klapka Gy. utca 14.), 10378876-2-14
"ILLKER-FOOD" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 11. IV/18.), 11469012-2-41
Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft. (8360 Keszthely, Hévízi Út 130.), 10531011-4-20
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/02/06 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)