Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/32
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.02.14.
Iktatószám:2483/2019
CPV Kód:34144700-5
Ajánlatkérő:Budapest Közút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Teljesítés helye:A teljesítés helyszíne az ajánlatkérő 1107 Budapest, Bihari u. 4. szám alatti telephelye.;A teljesítés helyszíne az ajánlatkérő 1107 Budapest, Bihari u. 4. szám alatti telephelye.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2019.03.18.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Közjogi intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Budapest Közút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_89530247
Postai cím: Bánk bán Utca 8-12.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1115
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Kovács Kinga Júlia
Telefon: +36 305000175
E-mail: kozbeszerzes@budapestkozut.hu
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.budapestkozut.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000118352019/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000118352019/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
x Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: 1 db fix platós tehergépkocsi, 1 db félpótkocsi
Hivatkozási szám: EKR000118352019
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34144700-5
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
I. részajánlati kör: 1 darab maximum 10 tonna össztömegű, alacsony, fix platós tehergépkocsi beszerzése
II. részajánlati kör: 1 darab minimum 25 m3 raktérfpgatú, háromtengelyes, hátrafelé billenthető platójú félpótkocsi beszerzése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
x valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
x Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma: 2
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1 db alacsony, fix platós tehergépkocsi
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34144700-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés helyszíne az ajánlatkérő 1107 Budapest, Bihari u. 4. szám alatti telephelye.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 darab új, maximum 10 tonna össztömegű, alacsony, fix platós tehergépkocsi beszerzése
Minimális műszaki követelmények
Főbb paraméterek:
Megengedett össztömeg: maximum 10.000 kg
Hajtásképlet: 4x2
Kivitel: nyitott platós tehergépkocsi
Hátul légrugós felfüggesztés
Vezetőfülke hosszított, a sofőrön kívül minimum 6 fő szállítására alkalmas
Méretek, tömegek:
A felépítménnyel szerelt jármű teherbírása: minimum 4.200 kg
Első tengely műszaki teherbírás: minimum 3.500 kg
Hátsó tengely műszaki teherbírás: minimum 6.800 kg
A plató rakfelületének magassága terheletlenül maximum 1.000 mm
Erőátvitel:
Emissziós osztály: EURO-VI
Hengerűrtartalom: minimum 6 liter
Motorteljesítmény: minimum 160 kW
Sebességváltó minimum 6+1 fokozatú, manuális
Visszagurulás gátló
Fékrendszer:
Tárcsafék a mellső és hátsó tengelyen
Vészfékasszisztens
Adaptív sebességtartó automatika
Alváz:
Üzemanyag tartály: minimum 100 literes, zárható
Hátsó aláfutás gátló
Vontatási lehetőség kiépítés
24 V-os pótkocsi elektromos csatlakozás
12 V-os pótkocsi elektromos csatlakozás
Félautomata csapos vonószerkezet 40 mm-es csapátmérővel
Vonógömb 3,5 t ráfutófékes vontatmány számára
Elektromos rendszer:
24 V-os elektromos rendszer
Akkumulátorok 2x12V, minimum 100 Ah-s karbantartásszegény kivitelben
Akkumulátor áramtalanító főkapcsoló
12 és 24V-os csatlakozó aljzat a fülkében
LED-es nappali menetfény
Kerekek:
Gumiabroncsok 17,5” méretben, Continental, vagy azzal egyenértékű minőségben
Pótkerék
Vezetőfülke:
Hosszított, négyajtós kivitelű, minimum 6+1 fő szállítására
Motorizált kabin billentés
Fényezés RAL 2011 (mélynarancs)
Komfort légrugós, fűthető, gerinctámaszos vezetőülés
Elektromos ablakemelők jobb és bal oldalon legalább az első fülkeajtókon
Legalább manuális klímaberendezés, pollenszűrő
Távirányítású központi zár
Színezett szélvédők
Ablakok a hátsó fülkeajtókon is
Bluetooth kihangosító funkciós rádió, minimum 2 hangszóróval
Digitális tachográf (hitelesítve)
Állítható kormányoszlop
LED-es sárga tetővillogó
FMS csatlakozó
Külső plexi napellenző
Elektromos állítású és fűtött fő visszapillantó tükrök és nagylátószögű tükrök
Rámpatükör
Holttér tükör elől
Felépítmény:
Fixplatós felépítmény
Külső mérete: minimum 4200 x 2550 x 400 mm
400 mm magas, lefelé nyitható eloxált alumínium oldalfalak osztatlan kivitelben
Magas eloxált alumínium homlokfal: minimum 800 mm
Horganyzott hossz és kereszttartók
Horganyzott keretprofil
Vastag nagy szilárdságú tűzálló padlólap: minimum 22 mm
Oldalfalak első részében és a hátfalon kihajtható fellépő
Kapaszkodók a homlokfalon, annak jobb és bal oldalán
Oldalsó alumínium aláfutás gátlók felhajtható kivitelben
Tűzoltó készülék műanyag tartóban, előírás szerinti méretben és mennyiségben
Zárható szerszámos láda a plató alatt
Tartozékok:
Minimum: járműemelő, gyártómű által biztosított alap szerszámkészlet, magyar nyelvű kezelési utasítás, elakadás jelző háromszög, kerékékek
Garancia:
12 hónap teljes körű garancia a komplett járműre, további 12 hónap, vagy 200.000 km garancia a hajtásláncra
Egyebek:
Gépjármű hatósági vizsgáztatása és forgalomba helyezése
A jármű kezelési oktatása minimum 2 órában az üzemeltető telephelyén
Részletesebb követelményeket a közbeszerzési dokumentumok III. kötete (műszaki leírás) tartalmaz.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Energiafelhasználás (g/kWh) (WHSC szerint) 5
2 Szerződéskötéstől számított szállítási határidő (max. 150 naptári nap) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 150
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.1.5) és II.2.6) pontokba megadott érték technikai szám.
A II.2.7) pontban meghatározott időtartam naptári nap, mely a szerződés teljesítésének határidejétjelöli,ajánlattevő ajánlata alapján változhat.

II.2.1)
Elnevezés: 1 db hátrafelé billenthető platójú félpótkocsi
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34223370-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés helyszíne az ajánlatkérő 1107 Budapest, Bihari u. 4. szám alatti telephelye.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1 darab új, minimum 25 m3 raktérfogatú, háromtengelyes, hátrafelé billenthető platójú félpótkocsi beszerzése
Minimális műszaki követelmények:
Minimum S700 ipari minőségű acél alapanyagból készült alváz
Tárcsafékes hidak
Légrugós felfüggesztés
Legalább az első tengely emelhető kivitelű
Kapcsolási magasság: 1.200 mm
Terhelhető, dupla kitalpaló lábak
Oldalsó és hátsó aláfutás gátlók
Blokkolásgátló ABS/EBS fékrendszer
Teknő kialakítású billenőplató
Billenőplató Hardox acélból, vagy azzal egyenértékű alapanyagból
Billenőplató anyagvastagsága:
- padló: minimum 4 mm
- oldalfalak: minimum 3 mm
Ívelt kialakítású oldalfalak
Feltekerhető takaróponyva
Hátsó lengőajtó
Hátsó surrantó
24 V-os elektromos rendszer
2 db 7 tűs, valamint 1 db 15 tűs elektromos csatlakozó
Szabványos hátsó világítótestek
Oldalszélesség jelző lámpák
Acél keréktárcsák
6 db 385/65 R22.5 méretű gumiabroncs
Alvázra rögzíthető kerékékek
Zárható szerszámosláda
Kézmosó tartály
Részletesebb követelményeket a közbeszerzési dokumentumok III. kötete (műszaki leírás) tartalmaz.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Szerződéskötéstől számított szállítási határidő (max. 100 naptári nap) 15
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 85
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 100
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A II.2.7) pontban meghatározott időtartam naptári nap, mely a szerződés teljesítésének határidejétjelöli,ajánlattevő ajánlata alapján változhat.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyangazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdésekben foglalt kizáró okok valamelyikének a hatálya alatt áll.
I. Igazolási mód az ajánlat benyújtásával egyidejűleg:
A Kbt. 67. §, 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 2-7. §-ai szerint szükséges.
A 321/2015 (X.30) Korm. rend. 4-7. §-ok és az ajánlatkérő által előírt módon kitöltött egységes európai közbeszerzési dokumentum (EEKD) formanyomtatvány III. részének benyújtása szükséges. Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők mindegyike külön formanyomtatványt nyújt be. Ha az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevő más szervezet kapacitására támaszkodva felel meg a Kbt. 67.§ (3) bekezdése szerint be kell nyújtani a kapacitást rendelkezésre bocsátó szerv részéről is az EEKD formanyomtatvány III. részét.
Az ajánlatban be kell nyújtani a Kbt. 67. § (4) bekezdése alapján az ajánlattevő azon nyilatkozatát, hogy nem vesz igénybe a szerződés teljesítéséhez az előírt kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót.
II. Igazolási mód a bírálat során:
Ajánlatkérő a bírálat alapján (Kbt. 69. § (4)) a potenciálisan nyertes – illetve döntése szerint a következőpotenciálisan nyertes ajánlattevő(k)től (Kbt. 69. § (6) bek.), továbbá az alkalmasság igazolásában résztvevőgazdasági szereplő(k)től – megfelelő határidő tűzésével a 321/2015 (X.30.) Kormányrendelet 1-16. §szerinti igazolások, nyilatkozatok benyújtását kéri.
A Kr. 15. §-a alapján az ajánlattevő az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozó vagy más szervezet vonatkozásában csak az egységes európai közbeszerzési dokumentumot köteles benyújtani a kizáró okok hiányának igazolása érdekében, vagyis a Kbt. 69. § (4) szerinti felhívásra tekintettel erre vonatkozóan további igazolások benyújtása nem szükséges.
Amennyiben az ajánlattevő az igazolásokat korábban benyújtotta, az ajánlatkérő nem hívja fel az ajánlattevőt az igazolások ismételt benyújtására, hanem úgy tekinti, mintha a korábban benyújtott igazolásokat az ajánlatkérő felhívására nyújtották volna be - és szükség szerint hiánypótlást rendel el vagy felvilágosítást kér.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: P.1 A Kbt. 65. § (1) a.) és a Kr. 19. § (1) c.) alapján az előző 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évre vonatkozó,közbeszerzés tárgyából származó - általános forgalmi adó nélkülszámított - árbevételéről szóló nyilatkozat, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, ha ezek az adatok rendelkezésre állnak;
Ha az ajánlattevő a P.1 alkalmassági feltételek szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogiformában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, a nevezett alkalmassági követelmények és igazolási módok helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnektekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát. Azérintett ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formábanműködik,amely tekintetében a beszámoló, illetve az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetségesés tájékoztatást kérni a nevezett alkalmassági feltételekkel kapcsolatban az alkalmasság igazolásánakajánlatkérő által elfogadott módjáról. E körben az ajánlatkérő rögzíti, hogy egyéni vállalkozók vonatkozásában a P.1 alkalmassági feltétel esetében adóbevallás benyújtása az előírás (esetükben kiegészítő tájékoztatás kérésnem szükséges). Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők a Kbt. 65. § (6) bekezdése szerint felelhetnekmeg. Az alkalmasság igazolása során az ajánlattevő a Kbt. 65. § (7), (8) és (11) bekezdései alapján támaszkodhatkapacitást rendelkezésre bocsátó szervezetre. A 321/ 2015. (X.30.) Korm. rendelet (Kr.) 1. § (1) bekezdésérehivatkozással utalunk arra, hogy az ajánlattevőnek az ajánlatában a közbeszerzésekről szóló 2015.évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.)Második Része szerint lefolytatott közbeszerzési
eljárásbanajánlatának benyújtásakor a Kr. II. Fejezetének megfelelően, az egységes európai közbeszerzési dokumentumbenyújtásával
kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az ajánlatkérő által meghatározottalkalmassági követelményeknek.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): P.1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha az előző három mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a közbeszerzés tárgya szerinti tevékenységből (1. rész esetén: fix platós tehergépkocsi értékesítése; 2. rész esetén: háromtengelyes, hátrafelé billenthető platójú félpótkocsi értékesítése) származó - általános forgalmi adó nélkül számított -árbevétele nem érte el összesen a nettó
- 1. rész esetén: 18.670.000,- Ft;
- 2. rész esetén: 7.250.000,- Ft értéket.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M.1. A Kbt. 65. § (1) bek. b) pont és a Kr. 21. § (1) bek. a) pont alapján ajánlattevő az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 év legjelentősebb szállításainak ismertetésével tudja igazolni alkalmasságát aKr. 22. § (1) figyelembe vételével az alábbiak szerint:
Az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 3 év (36 hónap) legjelentősebb teljesített szállításainak ismertetése nyilatkozattal vagy adott esetben az ajánlati felhívás rendelkezései szerint a szerződést kötő másikfél által adott igazolással, valamint az alábbi követelmények figyelembe vételével:
a) ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 5. § (1) bekezdés a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében olyan szervezet, amely a 2014/24/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az általa kiadott vagy aláírt igazolással;
b) ha a szerződést kötő másik fél az a) pontban foglalthoz képest egyéb szervezet, az általa adott igazolással vagy az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatával.
A referenciára vonatkozó nyilatkozatnak vagy a szerződést kötő másik fél által adott igazolásnak a Kr. 22. §(2)bek. és az ajánlatkérő előírása alapján tartalmaznia kell:
— a teljesítés ideje (kezdő és befejező időpontja),
— a szerződés teljesítésének a helye [legalább a település megjelölésével],
— a szerződést kötő másik fél megnevezését, referenciaszemély megnevezését, elérhetőségét,
— a szállítás tárgyát, rövid ismertetését,
— nyilatkozatot arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
A nyilatkozatban vagy az igazolásban legalább olyan részletezettséggel kell ismertetni a referenciát, hogy abból az alkalmassági feltételek mindegyike megállapítható legyen.
Amennyiben az ajánlattevő a referenciát közös ajánlattevőként/közös vállalkozóként(konzorciumban)teljesítette, úgy a referenciaigazolásból/nyilatkozatból egyértelműen ki kell derülnie, hogyaz ajánlattevő a referencia mely részeit teljesítette. A csatolt igazolás(ok)ból/nyilatkozatból derüljenek kiegyértelműen az előírt alkalmassági minimumkövetelmények.
Ajánlattevő ajánlatában a Kbt. 67. § (1) bekezdésben és a Kr. 1. § (1) bekezdésben foglaltakra tekintettelaz alkalmassági követelményeknek való megfelelés tekintetében az egységes európai közbeszerzésidokumentumba foglalt nyilatkozatát köteles benyújtani.
Az alkalmassági feltételeknek való tényleges megfelelés igazolására a Kbt. 69. § (4)ben foglaltak szerint azajánlatkérő felhívására kerülhet sor.
További információkat a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott Segédlet vonatkozó pontja tartalmaz.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M.1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik:
— az 1. részajánlati kör esetében: az ajánlati felhívás feladását megelőző 3 évben a közbeszerzés tárgyából (fix platós tehergépkocsi értékesítése) származó szerződésszerűen teljesített referencia (vagy referenciák) mennyisége nemérte el összesen az 1 db fix platós tehergépkocsi eladását,
— a 2. részajánlati kör esetében: az ajánlati felhívás feladását megelőző 3 évben a közbeszerzés tárgyából (háromtengelyes, hátrafelé billenthető platójú félpótkocsi értékesítése) származó szerződésszerűen teljesített referencia (vagy referenciák) mennyisége nem érte el összesen az 1 db háromtengelyes, hátrafelé billenthető platójú félpótkocsi eladását.
A referencia akkor tekinthető a felhívás megküldését megelőző 3 évben megvalósítottnak, ha a teljesítésidőpontja erre az időszakra esik, de azt legfeljebb hat éven belül kezdték meg.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Szerződésszerű teljesítés esetén a számla ellenértékét az ajánlatkérő banki átutalással teljesíti a Kbt. 135.§(1), (5) és (6) bekezdésében, valamint a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdésében foglaltaknak és a közbeszerzésidokumentumoknak megfelelően.
Ajánlatkérő előleget nem fizet. Eladó a teljesítésigazolást követően jogosult a vételárról számlát kiállítani.
A kifizetés, az elszámolás és ajánlattétel pénzneme: HUF.
Részletesebb információkat a közbeszerzési dokumentumok II. kötete (szerződéstervezet) tartalmaz.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2019/03/18 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 14:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: 2019/04/17 (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2019/03/18 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 16:00 (óó:pp) Hely: A bontási eljárás az EKR-ben történik. Az ajánlatokat tartalmazó iratok felbontását az EKR az ajánlattételihatáridő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg. Az ajánlatnak az ajánlattételi határidő lejártánakidőpontjáig kell elektronikusan beérkeznie.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az elektronikusan benyújtott ajánlat esetében a Kbt. 68. § (4)-(5) bekezdése szerinti adatokat az EKR a bontásidőpontjától kezdve azonnal elektronikusan – azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek –az ajánlattevők részére elérhetővé teszi.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
  A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. Az ajánlatot az ajánlattételi felhívásban és a közbeszerzési dokumentumokban meghatározotttartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell elkészíteni és benyújtani. Az ajánlatnaktartalmaznia kell az ajánlattételi felhívásban külön ki nem emelt egyéb nyilatkozatokat, igazolásokat, másdokumentumokat,melyeket a Kbt. kötelezően előír.
2. Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nyilatkozatát a Kbt. 66. § (2) bekezdésére (ajánlatinyilatkozat).A gazdasági szereplőknek a Kbt. 66. § (4) bekezdése szerinti nyilatkozatot az EKR-ben történőregisztrálássorán kell megtennie, ajánlatban nyilatkozni nem szükséges.
3. Ajánlatkérő előírja a Kbt. 66. § (6) bekezdés a) és b) pont szerinti információk ajánlatban történő feltüntetését.
4. Ajánlattevő vonatkozásában folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlathoz csatolandó acégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelem és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldöttigazolás is. Amennyiben ajánlattevő vonatkozásában nincs folyamatban változásbejegyzési eljárás, úgykérjük,nemleges tartalmú változásbejegyzési nyilatkozatot szíveskedjenek az ajánlat részeként benyújtani.[321/2015.(X. 30.) Korm. rendelet]
5. Ajánlatkérő a hiánypótlás, valamint a felvilágosítás lehetőségét a Kbt. 71.§-ban foglaltaknak megfelelőenbiztosítja azzal az eltéréssel, hogy az ajánlatkérő nem köteles újabb hiánypótlást elrendelni, ha egy hiánypótláskeretében benyújtott dokumentumra vagy hiánypótlás keretében újonnan megnevezett gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükséges az újabb hiánypótlás. A hiánypótlással kapcsolatos további információkat aközbeszerzési dokumentumok I. kötete (Segédlet) tartalmaz.
6. A Közbeszerzési Hatóság által meghatározott minősítés szerint szigorúbb alkalmassági szempontok: P.1.,M.1.
7. Ajánlatkérő az ajánlatokat a Kbt. 76. § (2) bek. c) pont szerinti, legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint értékeli a Segédletben részletesen meghatározottak szerint - 1. részajánlati körben:
1) ajánlati ár (nettó HUF) (súlysz.: 80; fordított arányosítás) Az az ajánlat minősül a legjobbnak, amelyik a legalacsonyabb ármegajánlást tartalmazza;
2) Energiafelhasználás (g/kWh) (WHSC szerint) (súlysz.: 5; fordított arányosítás) Az az ajánlat minősül a legjobbnak, amelyik a legalacsonyabb megajánlást tartalmazza.Környezetvédelmi és energetikai hatások alszempontok szerinti károsanyag-kibocsátási értékeket Ajánlatkérő a nemzetközileg ismert WHSC eljárás szerint mért értékekkel kéri teljesíteni.
Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a megadott értékek alátámasztásaként a nemzetközi típus-jóváhagyási okmánynak a járműbe beépített motorra vonatkozó mérési jegyzőkönyv jellemző oldalainak másolatát (amennyiben nem magyar nyelvű akkor a felelős magyar fordítást is) be kell nyújtani.
3) Szerződéskötéstől számított szállítási határidő (max. 150 naptári nap) (súlysz.:15; fordított arányosítás) Az az ajánlat minősül a legjobbnak, amelyik a legrövidebbszállítási határidőt tartalmazza. Ajánlatkérő érvénytelennek nyilvánítja a 150 naptári napnál kedvezőtlenebb szállításihatáridőt tartalmazó ajánlatot.
- 2. részajánlati körben:
1) ajánlati ár (nettó HUF) (súlysz.: 85; fordított arányosítás) Az az ajánlat minősül a legjobbnak, amelyik a legalacsonyabb ármegajánlást tartalmazza;
2) Szerződéskötéstől számított szállítási határidő (max. 100 naptári nap) (súlysz.:15; fordított arányosítás) Az az ajánlat minősül a legjobbnak, amelyik a legrövidebbszállítási határidőt tartalmazza. Ajánlatkérő érvénytelennek nyilvánítja a 100 naptári napnál kedvezőtlenebb szállításihatáridőt tartalmazó ajánlatot.
Ajánlatkérő az egyes értékelési szempontok tekintetében 1-től 100-ig ad pontot a KözbeszerzésiDokumentumokban részletesen meghatározott módszerek szerint mindkét részajánlati körben.
8.Az ajánlatba csatolni kell a TERMÉKLEÍRÁST (amelyből egyértelműen megállapítható valamennyi műszaki leírás szerinti követelménynek való megfelelés).
Folytatás a VI.4.3) pontban.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: VI.3) pont folytatása:
9. Ajánlatkérő alkalmazza a Kbt. 81. § (4) és (5) bekezdésében foglaltakat.
10. Az ajánlatkérő eredménytelenné nyilváníthatja az eljárást akkor is, ha az EKR működési hibája olyanjogsértést eredményez, amely a Kbt.-ben meghatározott alapelvek érvényesülését biztosító módon nemorvosolható.
11. Ajánlatkérő az alkalmassági követelmények előzetes igazolására elfogadja az érintett gazdasági szereplőegyszerű nyilatkozatát, az EEKD formanyomtatvány IV. részében szereplő részletes információk megadásátnem kéri.
12. A nyertes ajánlattevő(k) számára gazdálkodó szervezet létrehozása nem követelmény és nemmegengedett.
13. Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontját.
14. EKR rendelet 5. § (2) bekezdése alapján csak PDF fájlformátum alkalmazható
15. Nem szabályozott kérdésekben a hatályos Kbt. rendelkezései irányadók.
16. FAKSZ: Dr. Kovács Anna (Lajstromszám: 01022).
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
Kbt. 148. §-ban foglaltak szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/02/11 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák