Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/9
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.01.14.
Iktatószám:564/2019
CPV Kód:30190000-7
Ajánlatkérő:MÁV Magyar Államvasutak Zrt. MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Teljesítés helye:HU
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:AP-OFFICE Kereskedelmi és Tanácsadó Kft.
Ajánlatkérő típusa:A Kbt. 5. § (1) bek. e) pont szerinti gazdasági társaságok
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:vasúti szolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: MÁV Magyar Államvasutak Zrt.
Nemzeti azonosítószám: AK15784
Postai cím: Könyves Kálmán krt. 54-60.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1087
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: MÁV Szolgáltató Központ Zrt., 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60., III. emelet 305. iroda, Címzett: Gelléri Csaba
Telefon: +36 305532102
E-mail: gelleri.csaba@mav-szk.hu
Fax: +36 15118534
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.mavcsoport.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.mavcsoport.hu
 
Hivatalos név: MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Nemzeti azonosítószám: AK15459
Postai cím: Könyves Kálmán krt. 54-60.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1087
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: MÁV Szolgáltató Központ Zrt., 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60., III. emelet 305. iroda, Címzett: Gelléri Csaba
Telefon: +36 305532102
E-mail: gelleri.csaba@mav-szk.hu
Fax: +36 15118534
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.mavcsoport.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.mavcsoport.hu
I.2) Közös közbeszerzés
x A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: A Kbt. 5. § (1) bek. e) pont szerinti gazdasági társaságok
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: vasúti szolgáltatások

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Író- és irodaszerek szállítása (a MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. részére)
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30190000-7
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Író- és irodaszerek szállítása (a MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. részére).
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 450000000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Író- és irodaszerek szállítása (a MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. részére)
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30191000-4
További tárgyak:30192000-1
30193000-8
30197000-6
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU A teljesítés fő helyszíne: Magyarország
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Író- és irodaszerek szállítása (a MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. részére) adásvételi keretszerződés keretében.
A MÁV Zrt. részére összesen nettó 246 000 000,- Ft keretösszeg mértékéig (a keretösszeg 30% opciót tartalmaz, mely egész forintban kifejezve nettó 73 800 000,- Ft).
A MÁV-START Zrt. részére összesen nettó 204 000 000,- Ft keretösszeg mértékéig (a keretösszeg 30% opciót tartalmaz, mely egész forintban kifejezve nettó 61 200 000,- Ft).
A teljesítés helye:
Az eseti megrendelésben Ajánlatkérő által pontosan meghatározott végfelhasználói teljesítési hely(ek) Magyarország egész területén a felhívást kiegészítő közbeszerzési dokumentumokban (a továbbiakban: KD) részletezettek szerint.
Tekintettel a TED Kiadóhivatal szigorú karakterkorlátozására Ajánlatkérő (a továbbiakban: AK) az alábbiakban tájékoztatásul felsorolja az eljárás tárgyát képező termékeket. A termékkel kapcsolatos részletes információkat teljes körűen a KD-ban adta meg.
Az eljárás tárgyát képező termékek felsorolása:
Ácsceruza, Adagoló Z-jegyzettömbhöz, Aláírókönyv, Árazószalagok, Bélyegző cserepárnák, Bélyegzőfestékek, Bélyegzőpárna, Binder csipeszek, Celluxtépő, Dátumbélyegzők, Elválasztócsík, Elválasztólap, Etikettek, Felírótábla, Festőszalag, Filctollak, Flipchart irótömbök, Függőmappák, Függőmappatartó, Füzetek, Gémkapcsok, Gémkapocstartók, Genothermek, Golyóstoll betétek, Golyóstollak, Gombostű, Grafitironok, Gumis mappák, Gyorsfűzők, Gyurma, Gyurmaragasztó, Gyűrűs kalendárium betétlap csomagok, Gyűrűs kalendáriumok, Gyűrűskönyvek, Gyűrűskönyv betét, Határidőnaplók, Hátlap, Hegyezők, Hibajavítók, Indigó, Iratcsíptető, Iratkapocs, Iratmegsemmísítők, Iratpapucsok, Iratrendezők, Iratsinek, Irattálca, Irattároló, Ironbetétek, Írószertartó, Jegyzettömbök, Jelölőcímkék, Jelzőkréták, Kapocskiszedő, Kézi csomagzáró gép, Kockatömb, Körcimkék, Lakkmarkerek, Lamináló fóliák, Laminálógépek, Lefűzőlapocska, Levélbontó, Lézermutató, Lyukasztó, Lyukasztógépek, Mágneses fehértábla, Markerek, Miltonkapocs, Mintazsákok, Monitortisztító spray, Mutatókönyvek, Műanyag spirálok, Műszaki rajzlapok, Naptárhátak, Naptártömbök, Névjegytartók, Névjegytartó betét, Nyakpánt, Nyomósironok, Ollók, Önátírótömb, Papírkosarak, Parafatáblák, Patentos irattartó tasakok, Pénztárgéptekercs, Pixironok, Pólyás dossziék, Radírok, Ragasztók, Ragasztószalagok, Rajzszeg, Regiszterek, Rostirónok, Rovatolt papírok, Speditőr naptár, Spirál előlapok, Spirálfüzetek, Spirálozógépek, Szalagos irományfedelek, Számológépek, Szivacstál, Szövegkiemelők, Táblafilcek, Táblafilc 4db-os+szivacs+tartó, Táblakréták, Táblamágnes, Tárgyalási napló, Térképtű, Tisztító kendő, Tolltartó pohár, Törölhető tábla, Tűfilcek, Tűzőgépek, Tűzőkapcsok, Utántöltők hibajavító rollerhez, Vágógépek, Villámzáras mappák, Visszaszedhető matrica, Vonalzók, Zsebnaptár, Zselés tál (ujjnedvesítő), Zselés tollak, Zsírkréta.
A beszerzés tárgyát képező termékek jellegéből adódóan a közbeszerzés mennyiségét nem lehetséges db-ban meghatározni.
AK felhívja az AT-k figyelmét, hogy nem kíván kötelezettséget vállalni arra, hogy a termékek mindegyikét megvásárolja, azaz nem vállal kötelezettséget minden egyes termék megrendelésére.
AK - a megelőző időszak tapasztalatai alapján - megadja a kalkulált mennyiséget, mely a teljes keretösszegre vonatkoztatva hozzávetőlegesen 5 651 626 db. Ezen hozzávetőleges mennyiség megrendelési kötelezettséget nem jelent!
Mindegyik AK-t kizárólag az egyes, adott AK vonatkozásában meghatározott keretösszeg opcióval csökkentett mértékéig terheli lehívási kötelezettség.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt szállítási határidő (munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 90
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Mindegyik AK-t kizárólag az egyes, adott AK vonatkozásában II.2.4) pontban meghatározott keretösszeg opcióval csökkentett mértékéig terheli lehívási kötelezettség (a továbbiakban: Alapösszeg).
Az adott AK tekintetében irányadó Alapösszegen felüli opcionális érték lehívására, vagy másik AK-t érintő Alapösszeg vonatkozásában lehívásra AK-k nem vállalnak kötelezettséget, más AK-k lehívásaiért egyik AK sem felel.
Mindegyik AK a szerződés hatálya alatt a nyertes AT-höz címzett egyoldalú, írásbeli nyilatkozatával (a szerződés szerinti megrendeléssel) jogosult a II.2.4) pontban megadott opcionális érték terhére történő további megrendelés(ek)re. Az opcionális keretösszeg terhére való megrendelés illetőleg teljesítés vonatkozásában az Alapösszegtől eltérő szabályokat a szerződés nem rögzít. AK jogosult az opcionális keretösszegként meghatározott érték nem teljes mértékű és akár több részletben történő igénybevételére is.
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
x Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 247 - 517713
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Író- és irodaszerek szállítása (a MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. részére)
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/12/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 4 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: AP-OFFICE Kereskedelmi és Tanácsadó Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Család utca 37.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1039
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 450000000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 450000000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
VI.3.1. Az ajánlattevők neve, címe és adószáma:
Nyertes: AP-OFFICE Kereskedelmi és Tanácsadó Kft.
1039 Budapest, Család utca 37.
Adószáma: 23440139-2-41
I-COM IRODAELLÁTÁS Kft.
1044 Budapest, Ezred u. 2.
Adószáma: 25049813-2-41
Office Depot Hungary Kft.
1146 Budapest, Szabó József u. 6.
Adószáma: 12283790-2-42
Profil-Copy 2002 Kft.
3531 Miskolc, Kiss Ernő út 15-2.
Adószáma: 12933086-2-05
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság - Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL):
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. §-ban foglaltak szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság, Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL):
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/01/10 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)