Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/6
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Helyesbítés/2015 EUHL
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2019.01.09.
Iktatószám:0091/2019
CPV Kód:33100000-1
Ajánlatkérő:Szent Lázár Megyei Kórház
Teljesítés helye:
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Korrigendum
Változásokat vagy további információt tartalmazó hirdetmény
2014/23/EU irányelv
2014/24/EU irányelv
2014/25/EU irányelv
Figyelmeztetés: amennyiben az eredeti hirdetmény javítása vagy módosítása a versenyfeltételek alapvető megváltozását eredményezi, meg kell hosszabbítani az eredeti határidőket, vagy új eljárást kell indítani.
I. szakasz: Ajánlatkérő (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
I.1) Név és címek
Hivatalos név: Szent Lázár Megyei Kórház
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_24746706
Postai cím: Füleki Út 54-56
Város: Salgótarján
NUTS-kód: HU313
Postai irányítószám: 3100
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Mohácsi Ildikó
Telefon: +36 302892331
E-mail: imohacsidr@gmail.com
Fax: +36 12010184
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.szlmk.hu/new5/index.php
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Különféle orvostechnikai eszközök beszerzése
Hivatkozási szám: EKR000994642018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33100000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Határidős adásvételi szerződés keretében különféle orvostechnikai eszközök szállítása és üzembe helyezése kerül megvalósításra Ajánlatkérő részére a Modern Városok Program keretén belül a salgótarjáni Szent Lázár Megyei Kórház komplex fejlesztése tárgyú projektben.
A részletes feladatleírást és feltételeket a Közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírás és szerződés tervezet tartalmazza.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/01/07 (éééé/hh/nn)
VI.6) Az eredeti hirdetmény hivatkozásai
Az eredeti hirdetmény benyújtásának módja
  eNotices
x TED eSender
  Egyéb mód:
TED eSender bejelentkezés: TED88
TED eSender ügyfél bejelentkezés: TED88
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 24401 (év és a dokumentum száma)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2019 /S 001 - 000280
Az eredeti hirdetmény feladásának dátuma:
2018/12/28 (éééé/hh/nn)

VII. szakasz: Változások
VII.1) A módosítandó vagy megadandó információ
VII.1.1) A módosítás oka
x Az ajánlatkérő által benyújtott eredeti információ módosítása
  A TED-en közzétett információk nem felelnek meg az ajánlatkérő által eredetileg megadottaknak
VII.1.2) Az eredeti hirdetményben javítandó szövegrész (kérjük, adja meg az eredeti hirdetmény kapcsolódó szakaszát és a bekezdés számát)
 
Szakasz száma:
II . 2 . 4
Rész száma: 4
A módosítandó szöveg helye: A közbeszerzés ismertetése
A következő helyett:
Határidős adásvételi szerződés keretében Bronhoscópos eszköz szállítása és üzembe helyezése kerül megvalósításra Ajánlatkérő részére a Modern Városok Program keretén belül a salgótarjáni Szent Lázár Megyei Kórház komplex fejlesztése tárgyú projektben.
Ezen belül beszerzésre kerül 1 db EBUS rendszer.
Az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
Jótállási idő: 12 hónap. A jótállási idő alatt a szervizellátást a nyertes ajánlattevőnek kell biztosítania.
Nyertes ajánlattevő feladata az ultrahang diagnosztikai eszközök leszállítása, üzembe helyezése, 4 órás betanítása 2 főnek, valamint magyar nyelvű elektronikus (kereshető) használati utasítás rendelkezésre bocsájtása Ajánlatkérő részére.
További részletes feladatleírást a Közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Helyesen:
Határidős adásvételi szerződés keretében Bronhoscópos eszköz szállítása és üzembe helyezése kerül megvalósításra Ajánlatkérő részére a Modern Városok Program keretén belül a salgótarjáni Szent Lázár Megyei Kórház komplex fejlesztése tárgyú projektben.
Ezen belül beszerzésre kerül 1 db EBUS (azaz Endobronchial Ultrasound, magyarul Ultrahangvezérelt broncho-endoszkópiás) rendszer.
Az ajánlatban csak új, azaz nem használt, nem gyárilag felújított és nem demo készülék, termék ajánlható meg.
Jótállási idő: 12 hónap. A jótállási idő alatt a szervizellátást a nyertes ajánlattevőnek kell biztosítania.
Nyertes ajánlattevő feladata az ultrahang diagnosztikai eszközök leszállítása, üzembe helyezése, 4 órás betanítása 2 főnek, valamint magyar nyelvű elektronikus (kereshető) használati utasítás rendelkezésre bocsájtása Ajánlatkérő részére.
További részletes feladatleírást a Közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
. .
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
Helyesen:
Dátum: (éééé/hh/nn)
Helyi idő: (óó:pp)
VII.2) További információk:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ