Közbeszerzési Értesítő száma: | 2020/114 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Szolgáltatásmegrendelés |
Hirdetmény típusa: | Ajánlati/részvételi felhívás/2015 KÉ |
Eljárás fajtája: | Nyílt eljárás |
Közzététel dátuma: | 2020.06.15. |
Iktatószám: | 10126/2020 |
CPV Kód: | 80000000-4 |
Ajánlatkérő: | Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata |
Teljesítés helye: | Budapest;Budapest;Budapest;Budapest;Budapest, XVII. kerület.;Budapest, XVII. kerület.;Budapest, XVII. kerület. |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | 2020.06.30. |
Nyertes ajánlattevő: | |
Ajánlatkérő típusa: | Regionális/helyi szintű |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | Általános közszolgáltatások |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata szociális célú városrehabilitációs pályázatot valósít meg konzorciumi formában (pályázati azonosítószám: VEKOP-6.2.1-15-2016-00007) a 2017-2021 közötti időszakban.
A lakhatást, a foglalkoztatást, a közösségfejlesztést és a közbiztonság fejlesztését célzó projekt szoft programelemeihez kapcsolódó célok eléréséhez a célterületi lakosság számára lehetőséget biztosít munkaerőpiaci szempontból releváns képzettség, ismeretek, készségek, kompetenciák megszerzésére.
A projekt akcióterülete Budapest XVII. kerületének Pesti út menti panelövezetében található, mely a Pesti út 27-29., a Pesti út 37-39., az Újlak utca 17-21., a Kis utca 3., és a Kis utca 2-8. lakótömbökre kiterjedő krízis és veszélyeztetett terület. A képzések résztvevői az akcióterület lakosai.
Tárgyi ajánlati felhívás tárgyát képező szakképesítések száma mindösszesen 7 ajánlati részben az alábbi résztvevői létszámokkal:
1. ajánlati rész:
A szakképesítés azonosító száma: 32 140 01/Szakmacsoport: 3. Oktatás/ Szakképesítés megnevezése: Óvodai dajka/ Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 320-420 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség/ Résztvevői létszám: 38 fő.
2. ajánlati rész:
A részszakképesítés azonosító száma: 31 341 05/Szakmacsoport: 17. Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció/ Részszakképesítés megnevezése: Élelmiszer-, vegyiáru eladó /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 240-480 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában / Résztvevői létszám: 13 fő.
3. ajánlati rész:
A szakképesítés azonosító száma: 34 811 01/ Szakmacsoport: 18. Vendéglátás-turisztika/ Szakképesítés megnevezése: Cukrász /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 960-1440 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Vendéglátás-turisztika szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 18 fő.
4. ajánlati rész:
A Szakképesítés azonosító száma: 32 582 02/ Szakmacsoport: 5. Gépészet/ Szakképesítés megnevezése: Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Targoncavezető) /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 60-90 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Gépészet szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 23 fő, valamint
A szakképesítés azonosító száma: 32 582 02/ Szakmacsoport: 5. Gépészet/
Szakképesítés megnevezése: Építő- és anyagmozgató gép kezelője [Emelőgépkezelő (kivéve targonca)] /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 90-140 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Gépészet szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 3 fő.
5. ajánlati rész:
A részszakképesítés azonosító száma: (51 344 02) /Szakmacsoport: 15. Közgazdaság/ Részszakképesítés megnevezése: Társadalombiztosítási ügyintéző (51 344 02)/Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 120-180 óra/ Iskolai előképzettség: érettségi végzettség/ Résztvevői létszám: 14 fő.
6. ajánlati rész:
A részszakképesítés azonosító száma: (51 344 01) / Szakmacsoport: 15. Közgazdaság/ Részszakképesítés megnevezése: Bérügyügyintéző (51 344 01)/Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 120-180 óra/ Iskolai előképzettség: érettségi végzettség/ Résztvevői létszám: 11 fő.
7. ajánlati rész:
A részszakképesítés azonosító száma: (31 346 02) / Szakmacsoport: 16. Ügyvitel/ Részszakképesítés megnevezése: Számítógépes adatrögzítő (31 346 02) Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 320-480 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető Ügyvitel szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 18 fő.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban találhatóak!
A jelen közbeszerzési eljárás alapján kötendő vállalkozási szerződések teljesítésével kapcsolatban Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Hatály: 2020. I. 1-től) 30. § (3) bekezdésében foglaltakra!
Tárgyi közbeszerzés a közbeszerzésekről szóló 2015. CXLIII. törvény (a továbbiakban: "Kbt.) 112. § (1) bekezdés b) pont szerinti nyílt közbeszerzési eljárás.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” elnevezésű, VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosítószámú projekt keretében, egyéni fejlesztési tervhez illeszkedő, államilag elismert bizonyítványt adó Országos Képzési Jegyzék (továbbiakban: OKJ) szerinti szakképesítéseket szervez. Az ajánlati felhívás tárgyát képező OKJ-s szakképesítések megszervezése és lebonyolítása csoportban, jelenlét típusú oktatási formában, a műszaki leírásban meghatározott intenzitás (oktatási ütemezés) szerint történik.
Célcsoport: a „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” projekt 16 éven felüli akcióterületi lakossága.
Az 1. ajánlat rész meghatározása, mennyisége:
A szakképesítés azonosító száma: 32 140 01/Szakmacsoport: 3. Oktatás/ Szakképesítés megnevezése: Óvodai dajka/ Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 320-420 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség/ Résztvevői létszám: 38 fő.
Az Ajánlatkérő a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.2. pontja szerint vállal kifizetési kötelezettséget. A szolgáltatás ellentételezése során csakis a képzésben ténylegesen eltöltött idő vehető számításba a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.
Képzés és képzési anyagok elszámolható költségeire vonatkozó részletes szabályai alapján, amelybe nem számít bele a képzési programban rögzített megengedett hiányzás óraszáma. Az elszámolás a nyertes ajánlattevő ajánlata részét képező ártáblázatban szereplő ajánlati árak alapján történik!
Az OKJ szerinti képzési programban meghatározott képzés elméleti részének oktatását Ajánlatkérő térítésmentesen biztosítja a nyertes Ajánlattevő számára a Rákosmenti Vállalkozásfejlesztési Irodában (1173 Budapest, Pesti út 80.) és/vagy a Vigyázó Sándor Művelődési Központban (1173 Budapest Pesti út 113.).
A gyakorlati képzés helyszínét a nyertes ajánlattevőnek Budapest főváros területén belül szükséges biztosítania, melyet az ajánlati árának tartalmaznia szükséges. A tanfolyam gyakorlati óráinak megtartásához szükséges helyszíni egyeztetésekért az ajánlattevő felel, és amennyiben a gyakorlat egyes elemei engedélykötelesek, úgy ezeket be kell szereznie. A képzéseket a jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelő képzési helyszín(ek)en és tárgyi feltételekkel kell megvalósítani a műszaki leírásban foglalt paraméterek szerint.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban
találhatóak!
1. Képzés díja egy főre összesen (nettó Ft/fő)
2. Az M/2.1.pont szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatott szakember alkalmassági minimumkövetelményen felüli többlet oktatói tapasztalata Óvodai dajka (32 140 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén hónapokban (Hónap, min.0-max. 36 hónap)
Az 1. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.1. sz. melléklet A.1. aa) pontja szerinti fordított arányosítás módszerével történik.
A 2. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.1. sz. melléklet A.1. ab) pontja szerinti egyenes arányosítás módszerével történik.
Az 1. értékelési szempont esetében a képzés összesen díját egy főre vonatkozóan a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott árazatlan ártáblázat kitöltésével kell meghatározni, egész számra kerekített, nettó forintban.
Ajánlattevőknek az ajánlati felhívás III.1.3 pont M/2.1. pontjában meghatározott szakember kötelezően előírt Óvodai dajka (32 140 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén meglévő oktatói tapasztalatán felüli többlet Óvodai dajka (32 140 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén szerzett oktatói tapasztalati idejét alátámasztó, saját kezűleg aláírt, szakmai önéletrajzát szükséges csatolnia ajánlatához.
Ajánlattevő a 36 hónapos vagy annál kedvezőbb megajánlás esetén a maximális, vagyis 10 pontot kapja, azaz ajánlatkérő a 36 hónapot meghaladó megajánlást többletpontszámmal nem értékeli a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján (ha kedvezőbb, akkor ebben az esetben A legjobb = 36 hónap).
Ajánlattevő 0 hónap többlet tapasztalati időt is megajánlhat érvényesen. 0 hónap többlet tapasztalati időtartam megajánlása esetén Ajánlattevő a minimális 0 pontot kapja.
A végzettség/képzettség/szakképzettség/szakképesítés a diploma/bizonyítvány, illetve az oktatási intézmény által kiállított egyéb dokumentum egyszerű másolatának benyújtásával, a szakmai többlettapasztalat a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó, a rendelkezésre állás a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával.
Ajánlattevőknek csatolniuk kell cégszerűen aláírt nyilatkozatukat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről (Felolvasólap A melléklete), amelyben bemutatják, hogy a 2. értékelési szempont tekintetében bevonni kívánt szakembert a szerződés időtartama alatt milyen módon vonják be (amennyiben saját munkavállalóként, úgy a saját munkavállaló kitételt szükséges rögzíteni, egyéb esetben az alvállalkozó megjelölést).
Ajánlatkérő a Felolvasólap A mellékleteként csatolandó, a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről szóló ajánlattevői nyilatkozatot szakmai ajánlatnak tekinti, amely benyújtásának elmaradása az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
A 2. értékelési szempont vonatkozásában a megajánlást egész hónapokban szükséges megadni.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” elnevezésű, VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosítószámú projekt keretében, egyéni fejlesztési tervhez illeszkedő, államilag elismert bizonyítványt adó Országos Képzési Jegyzék (továbbiakban: OKJ) szerinti szakképesítéseket szervez. Az ajánlati felhívás tárgyát képező OKJ-s szakképesítések megszervezése és lebonyolítása csoportban, jelenlét típusú oktatási formában, a műszaki leírásban meghatározott intenzitás (oktatási ütemezés) szerint történik.
Célcsoport: a „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” projekt 16 éven felüli akcióterületi lakossága.
A 2. ajánlat rész meghatározása, mennyisége:
A részszakképesítés azonosító száma: 31 341 05/Szakmacsoport: 17. Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció/ Részszakképesítés megnevezése: Élelmiszer-, vegyiáru eladó /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 240-480 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában / Résztvevői létszám: 13 fő.
Az Ajánlatkérő a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.2. pontja szerint vállal kifizetési kötelezettséget. A szolgáltatás ellentételezése során csakis a képzésben ténylegesen eltöltött idő vehető számításba a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.
Képzés és képzési anyagok elszámolható költségeire vonatkozó részletes szabályai alapján, amelybe nem számít bele a képzési programban rögzített megengedett hiányzás óraszáma. Az elszámolás a nyertes ajánlattevő ajánlata részét képező ártáblázatban szereplő ajánlati árak alapján történik!
Az OKJ szerinti képzési programban meghatározott képzés elméleti részének oktatását Ajánlatkérő térítésmentesen biztosítja a nyertes Ajánlattevő számára a Rákosmenti Vállalkozásfejlesztési Irodában (1173 Budapest, Pesti út 80.) és/vagy a Vigyázó Sándor Művelődési Központban (1173 Budapest Pesti út 113.).
A gyakorlati képzés helyszínét a nyertes ajánlattevőnek Budapest főváros területén belül szükséges biztosítania, melyet az ajánlati árának tartalmaznia szükséges. A tanfolyam gyakorlati óráinak megtartásához szükséges helyszíni egyeztetésekért az ajánlattevő felel, és amennyiben a gyakorlat egyes elemei engedélykötelesek, úgy ezeket be kell szereznie. A képzéseket a jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelő képzési helyszín(ek)en és tárgyi feltételekkel kell megvalósítani a műszaki leírásban foglalt paraméterek szerint.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban
találhatóak!
1. Képzés díja egy főre összesen (nettó Ft/fő)
2. Az M/2.2.pont szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatott szakember alkalmassági minimumkövetelményen felüli többlet oktatói tapasztalata Élelmiszer-, vegyiáru eladó (31 341 05) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén hónapokban (Hónap, min.0-max. 36 hónap)
Az 1. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. aa) pontja szerinti fordított arányosítás módszerével történik.
A 2. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. ab) pontja szerinti egyenes arányosítás módszerével történik.
Az 1. értékelési szempont esetében a képzés összesen díját egy főre vonatkozóan a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott árazatlan ártáblázat kitöltésével kell meghatározni, egész számra kerekített, nettó forintban.
Ajánlattevőknek az ajánlati felhívás III.1.3 pont M/2.2. pontjában meghatározott szakember kötelezően előírt Élelmiszer-, vegyiáru eladó (31 341 05) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén meglévő oktatói tapasztalatán felüli többlet Élelmiszer-, vegyiáru eladó (31 341 05) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén szerzett oktatói tapasztalati idejét alátámasztó, saját kezűleg aláírt, szakmai önéletrajzát szükséges csatolnia ajánlatához.
Ajánlattevő a 36 hónapos vagy annál kedvezőbb megajánlás esetén a maximális, vagyis 10 pontot kapja, azaz ajánlatkérő a 36 hónapot meghaladó megajánlást többletpontszámmal nem értékeli a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján (ha kedvezőbb, akkor ebben az esetben A legjobb = 36 hónap).
Ajánlattevő 0 hónap többlet tapasztalati időt is megajánlhat érvényesen. 0 hónap többlet tapasztalati időtartam megajánlása esetén Ajánlattevő a minimális 0 pontot kapja.
A végzettség/képzettség/szakképzettség/szakképesítés a diploma/bizonyítvány, illetve az oktatási intézmény által kiállított egyéb dokumentum egyszerű másolatának benyújtásával, a szakmai többlettapasztalat a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó, a rendelkezésre állás a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával.
Ajánlattevőknek csatolniuk kell cégszerűen aláírt nyilatkozatukat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről (Felolvasólap A melléklete), amelyben bemutatják, hogy a 2. értékelési szempont tekintetében bevonni kívánt szakembert a szerződés időtartama alatt milyen módon vonják be (amennyiben saját munkavállalóként, úgy a saját munkavállaló kitételt szükséges rögzíteni, egyéb esetben az alvállalkozó megjelölést).
Ajánlatkérő a Felolvasólap A mellékleteként csatolandó, a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről szóló ajánlattevői nyilatkozatot szakmai ajánlatnak tekinti, amely benyújtásának elmaradása az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
A 2. értékelési szempont vonatkozásában a megajánlást egész hónapokban szükséges megadni.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” elnevezésű, VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosítószámú projekt keretében, egyéni fejlesztési tervhez illeszkedő, államilag elismert bizonyítványt adó Országos Képzési Jegyzék (továbbiakban: OKJ) szerinti szakképesítéseket szervez. Az ajánlati felhívás tárgyát képező OKJ-s szakképesítések megszervezése és lebonyolítása csoportban, jelenlét típusú oktatási formában, a műszaki leírásban meghatározott intenzitás (oktatási ütemezés) szerint történik.
Célcsoport: a „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” projekt 16 éven felüli akcióterületi lakossága.
A 3. ajánlat rész meghatározása, mennyisége:
A szakképesítés azonosító száma: 34 811 01/ Szakmacsoport: 18. Vendéglátás-turisztika/ Szakképesítés megnevezése: Cukrász /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 960-1440 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Vendéglátás-turisztika szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 18 fő.
Az Ajánlatkérő a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.2. pontja szerint vállal kifizetési kötelezettséget. A szolgáltatás ellentételezése során csakis a képzésben ténylegesen eltöltött idő vehető számításba a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.
Képzés és képzési anyagok elszámolható költségeire vonatkozó részletes szabályai alapján, amelybe nem számít bele a képzési programban rögzített megengedett hiányzás óraszáma. Az elszámolás a nyertes ajánlattevő ajánlata részét képező ártáblázatban szereplő ajánlati árak alapján történik!
Az OKJ szerinti képzési programban meghatározott képzés elméleti részének oktatását Ajánlatkérő térítésmentesen biztosítja a nyertes Ajánlattevő számára a Rákosmenti Vállalkozásfejlesztési Irodában (1173 Budapest, Pesti út 80.) és/vagy a Vigyázó Sándor Művelődési Központban (1173 Budapest Pesti út 113.)
A gyakorlati képzés helyszínét a nyertes ajánlattevőnek Budapest főváros területén belül szükséges biztosítania, melyet az ajánlati árának tartalmaznia szükséges. A tanfolyam gyakorlati óráinak megtartásához szükséges helyszíni egyeztetésekért az ajánlattevő felel, és amennyiben a gyakorlat egyes elemei engedélykötelesek, úgy ezeket be kell szereznie. A képzéseket a jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelő képzési helyszín(ek)en és tárgyi feltételekkel kell megvalósítani a műszaki leírásban foglalt paraméterek szerint.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban
találhatóak!
1. Képzés díja egy főre összesen (nettó Ft/fő)
2. Az M/2.3. pont szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatott szakember alkalmassági minimumkövetelményen felüli többlet oktatói tapasztalata Cukrász (34 811 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén hónapokban (Hónap, min.0-max. 36 hónap)
Az 1. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. aa) pontja szerinti fordított arányosítás módszerével történik.
A 2. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.)1. sz. melléklet A.1. ab) pontja szerinti egyenes arányosítás módszerével történik.
Az 1. értékelési szempont esetében a képzés összesen díját egy főre vonatkozóan a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott árazatlan ártáblázat kitöltésével kell meghatározni, egész számra kerekített, nettó forintban.
Ajánlattevőknek az ajánlati felhívás III.1.3. pont M/2.3. pontjában meghatározott szakember kötelezően előírt Cukrász (34 811 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén meglévő oktatói tapasztalatán felüli többlet Cukrász (34 811 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén szerzett oktatói tapasztalati idejét alátámasztó, saját kezűleg aláírt, szakmai önéletrajzát szükséges csatolnia ajánlatához.
Ajánlattevő a 36 hónapos vagy annál kedvezőbb megajánlás esetén a maximális, vagyis 10 pontot kapja, azaz ajánlatkérő a 36 hónapot meghaladó megajánlást többletpontszámmal nem értékeli a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján (ha kedvezőbb, akkor ebben az esetben A legjobb = 36 hónap).
Ajánlattevő 0 hónap többlet tapasztalati időt is megajánlhat érvényesen. 0 hónap többlet tapasztalati időtartam megajánlása esetén Ajánlattevő a minimális 0 pontot kapja.
A végzettség/képzettség/szakképzettség/szakképesítés a diploma/bizonyítvány, illetve az oktatási intézmény által kiállított egyéb dokumentum egyszerű másolatának benyújtásával, a szakmai többlettapasztalat a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó, a rendelkezésre állás a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával.
Ajánlattevőknek csatolniuk kell cégszerűen aláírt nyilatkozatukat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről (Felolvasólap A melléklete), amelyben bemutatják, hogy a 2. értékelési szempont tekintetében bevonni kívánt szakembert a szerződés időtartama alatt milyen módon vonják be (amennyiben saját munkavállalóként, úgy a saját munkavállaló kitételt szükséges rögzíteni, egyéb esetben az alvállalkozó megjelölést).
Ajánlatkérő a Felolvasólap A mellékleteként csatolandó, a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről szóló ajánlattevői nyilatkozatot szakmai ajánlatnak tekinti, amely benyújtásának elmaradása az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
A 2. értékelési szempont vonatkozásában a megajánlást egész hónapokban szükséges megadni.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” elnevezésű, VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosítószámú projekt keretében, egyéni fejlesztési tervhez illeszkedő, államilag elismert bizonyítványt adó Országos Képzési Jegyzék (továbbiakban: OKJ) szerinti szakképesítéseket szervez. Az ajánlati felhívás tárgyát képező OKJ-s szakképesítések megszervezése és lebonyolítása csoportban, jelenlét típusú oktatási formában, a műszaki leírásban meghatározott intenzitás (oktatási ütemezés) szerint történik.
Célcsoport: a „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” projekt 16 éven felüli akcióterületi lakossága.
A 4. ajánlat rész meghatározása, mennyisége:
A Szakképesítés azonosító száma: 32 582 02/ Szakmacsoport: 5. Gépészet/ Szakképesítés megnevezése: Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Targoncavezető) /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 60-90 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Gépészet szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 23 fő, valamint
A szakképesítés azonosító száma: 32 582 02/ Szakmacsoport: 5. Gépészet/
Szakképesítés megnevezése: Építő- és anyagmozgató gép kezelője [Emelőgépkezelő (kivéve targonca)] /Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 90-140 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető a Gépészet szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 3 fő
Az Ajánlatkérő a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.2. pontja szerint vállal kifizetési kötelezettséget. A szolgáltatás ellentételezése során csakis a képzésben ténylegesen eltöltött idő vehető számításba a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.
Képzés és képzési anyagok elszámolható költségeire vonatkozó részletes szabályai alapján, amelybe nem számít bele a képzési programban rögzített megengedett hiányzás óraszáma. Az elszámolás a nyertes ajánlattevő ajánlata részét képező ártáblázatban szereplő ajánlati árak alapján történik!
Az OKJ szerinti képzési programban meghatározott képzések elméleti részének oktatását Ajánlatkérő térítésmentesen biztosítja a nyertes Ajánlattevő számára a Rákosmenti Vállalkozásfejlesztési Irodában (1173 Budapest, Pesti út 80.) és/vagy a Vigyázó Sándor Művelődési Központban (1173 Budapest Pesti út 113.).
A gyakorlati képzés helyszínét a nyertes ajánlattevőnek Budapest főváros területén belül szükséges biztosítania, melyet az ajánlati árának tartalmaznia szükséges. A tanfolyam gyakorlati óráinak megtartásához szükséges helyszíni egyeztetésekért az ajánlattevő felel, és amennyiben a gyakorlat egyes elemei engedélykötelesek, úgy ezeket be kell szereznie. A képzéseket a jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelő képzési helyszín(ek)en és tárgyi feltételekkel kell megvalósítani a műszaki leírásban foglalt paraméterek szerint.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban
találhatóak!
1. Képzések díja mindösszesen (azaz a képzések díjának teljes létszám mennyiséggel megszorzott mindösszesen ára) (nettó Ft)
2. Az M/2.4. pont szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatott szakember alkalmassági minimumkövetelményen felüli többlet oktatói tapasztalata Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Targoncavezető) (32 582 02 vagy azzal egyenértékű képzés és/vagy Építő- és anyagmozgató gép kezelője [Emelőgépkezelő (kivéve targonca)] (32 582 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén hónapokban (Hónap, min.0-max. 36 hónap)
Az 1. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. aa) pontja szerinti fordított arányosítás módszerével történik.
A 2. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. ab) pontja szerinti egyenes arányosítás módszerével történik.
Az 1. értékelési szempont esetében a képzések mindösszesen díját (azaz a képzések díjának teljes létszám mennyiséggel megszorzott mindösszesen árát) a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott árazatlan ártáblázat kitöltésével kell meghatározni, egész számra kerekített, nettó forintban.
Ajánlattevőknek az ajánlati felhívás III.1.3. pont M/2.4. pontjában meghatározott szakember kötelezően előírt Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Targoncavezető) (32 582 02) vagy azzal egyenértékű képzés és/vagy Építő- és anyagmozgató gép kezelője [Emelőgépkezelő (kivéve targonca)] (32 582 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén meglévő oktatói tapasztalatán felüli többlet Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Targoncavezető) (32 582 02) vagy azzal egyenértékű képzés és/vagy Építő- és anyagmozgató gép kezelője [Emelőgépkezelő (kivéve targonca)] (32 582 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén szerzett oktatói tapasztalati idejét alátámasztó, saját kezűleg aláírt, szakmai önéletrajzát szükséges csatolnia ajánlatához.
Ajánlattevő a 36 hónapos vagy annál kedvezőbb megajánlás esetén a maximális, vagyis 10 pontot kapja, azaz ajánlatkérő a 36 hónapot meghaladó megajánlást többletpontszámmal nem értékeli a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján (ha kedvezőbb, akkor ebben az esetben A legjobb = 36 hónap).
Ajánlattevő 0 hónap többlet tapasztalati időt is megajánlhat érvényesen. 0 hónap többlet tapasztalati időtartam megajánlása esetén Ajánlattevő a minimális 0 pontot kapja.
A végzettség/képzettség/szakképzettség/szakképesítés a diploma/bizonyítvány, illetve az oktatási intézmény által kiállított egyéb dokumentum egyszerű másolatának benyújtásával, a szakmai többlettapasztalat a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó, a rendelkezésre állás a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával.
Ajánlattevőknek csatolniuk kell cégszerűen aláírt nyilatkozatukat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről (Felolvasólap A melléklete), amelyben bemutatják, hogy a 2. értékelési szempont tekintetében bevonni kívánt szakembert a szerződés időtartama alatt milyen módon vonják be (amennyiben saját munkavállalóként, úgy a saját munkavállaló kitételt szükséges rögzíteni, egyéb esetben az alvállalkozó megjelölést).
Ajánlatkérő a Felolvasólap A mellékleteként csatolandó, a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről szóló ajánlattevői nyilatkozatot szakmai ajánlatnak tekinti, amely benyújtásának elmaradása az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
A 2. értékelési szempont vonatkozásában a megajánlást egész hónapokban szükséges megadni.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” elnevezésű, VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosítószámú projekt keretében, egyéni fejlesztési tervhez illeszkedő, államilag elismert bizonyítványt adó Országos Képzési Jegyzék (továbbiakban: OKJ) szerinti szakképesítéseket szervez. Az ajánlati felhívás tárgyát képező OKJ-s szakképesítések megszervezése és lebonyolítása csoportban, jelenlét típusú oktatási formában, a műszaki leírásban meghatározott intenzitás (oktatási ütemezés) szerint történik.
Célcsoport: a „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” projekt 16 éven felüli akcióterületi lakossága.
A 5. ajánlat rész meghatározása, mennyisége:
A részszakképesítés azonosító száma: (51 344 02) /Szakmacsoport: 15. Közgazdaság/ Részszakképesítés megnevezése: Társadalombiztosítási ügyintéző (51 344 02)/Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 120-180 óra/ Iskolai előképzettség: érettségi végzettség/ Résztvevői létszám: 14 fő.
Az Ajánlatkérő a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.2. pontja szerint vállal kifizetési kötelezettséget. A szolgáltatás ellentételezése során csakis a képzésben ténylegesen eltöltött idő vehető számításba a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.
Képzés és képzési anyagok elszámolható költségeire vonatkozó részletes szabályai alapján, amelybe nem számít bele a képzési programban rögzített megengedett hiányzás óraszáma. Az elszámolás a nyertes ajánlattevő ajánlata részét képező ártáblázatban szereplő ajánlati árak alapján történik!
Az OKJ szerinti képzési programban meghatározott képzés elméleti és gyakorlati részének oktatását Ajánlatkérő térítésmentesen biztosítja a nyertes Ajánlattevő számára a Vigyázó Sándor Művelődési Központban (1173 Budapest Pesti út 113.)
A tanfolyam gyakorlati óráinak megtartásához szükséges helyszíni egyeztetésekért az ajánlattevő felel, és amennyiben a gyakorlat egyes elemei engedélykötelesek, úgy ezeket be kell szereznie. A képzéseket a jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelő tárgyi feltételekkel kell megvalósítani a műszaki leírásban foglalt paraméterek szerint.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban
találhatóak!
1. Képzés díja egy főre összesen (nettó Ft/fő)
2. Az M/2.5. pont szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatott szakember alkalmassági minimumkövetelményen felüli többlet oktatói tapasztalata Társadalombiztosítási ügyintéző (51 344 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén hónapokban (Hónap, min.0-max. 36 hónap)
Az 1. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. aa) pontja szerinti fordított arányosítás módszerével történik.
A 2. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. ab) pontja szerinti egyenes arányosítás módszerével történik.
Az 1. értékelési szempont esetében a képzés összesen díját egy főre vonatkozóan a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott árazatlan ártáblázat kitöltésével kell meghatározni, egész számra kerekített, nettó forintban.
Ajánlattevőknek az ajánlati felhívás III.1.3. pont M/2.5. pontjában meghatározott szakember kötelezően előírt Társadalombiztosítási ügyintéző (51 344 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén meglévő oktatói tapasztalatán felüli többlet Társadalombiztosítási ügyintéző (51 344 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén szerzett oktatói tapasztalati idejét alátámasztó, saját kezűleg aláírt, szakmai önéletrajzát szükséges csatolnia ajánlatához.
Ajánlattevő a 36 hónapos vagy annál kedvezőbb megajánlás esetén a maximális, vagyis 10 pontot kapja, azaz ajánlatkérő a 36 hónapot meghaladó megajánlást többletpontszámmal nem értékeli a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján (ha kedvezőbb, akkor ebben az esetben A legjobb = 36 hónap).
Ajánlattevő 0 hónap többlet tapasztalati időt is megajánlhat érvényesen. 0 hónap többlet tapasztalati időtartam megajánlása esetén Ajánlattevő a minimális 0 pontot kapja.
A végzettség/képzettség/szakképzettség/szakképesítés a diploma/bizonyítvány, illetve az oktatási intézmény által kiállított egyéb dokumentum egyszerű másolatának benyújtásával, a szakmai többlettapasztalat a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó, a rendelkezésre állás a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával.
Ajánlattevőknek csatolniuk kell cégszerűen aláírt nyilatkozatukat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről (Felolvasólap A melléklete), amelyben bemutatják, hogy a 2. értékelési szempont tekintetében bevonni kívánt szakembert a szerződés időtartama alatt milyen módon vonják be (amennyiben saját munkavállalóként, úgy a saját munkavállaló kitételt szükséges rögzíteni, egyéb esetben az alvállalkozó megjelölést).
Ajánlatkérő a Felolvasólap A mellékleteként csatolandó, a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről szóló ajánlattevői nyilatkozatot szakmai ajánlatnak tekinti, amely benyújtásának elmaradása az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
A 2. értékelési szempont vonatkozásában a megajánlást egész hónapokban szükséges megadni.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” elnevezésű, VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosítószámú projekt keretében, egyéni fejlesztési tervhez illeszkedő, államilag elismert bizonyítványt adó Országos Képzési Jegyzék (továbbiakban: OKJ) szerinti szakképesítéseket szervez. Az ajánlati felhívás tárgyát képező OKJ-s szakképesítések megszervezése és lebonyolítása csoportban, jelenlét típusú oktatási formában, a műszaki leírásban meghatározott intenzitás (oktatási ütemezés) szerint történik.
Célcsoport: a „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” projekt 16 éven felüli akcióterületi lakossága.
A 6. ajánlat rész meghatározása, mennyisége:
A részszakképesítés azonosító száma: (51 344 01) / Szakmacsoport: 15. Közgazdaság/ Részszakképesítés megnevezése: Bérügyügyintéző (51 344 01)/Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 120-180 óra/ Iskolai előképzettség: érettségi végzettség/ Résztvevői létszám: 11 fő.
Az Ajánlatkérő a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.2. pontja szerint vállal kifizetési kötelezettséget. A szolgáltatás ellentételezése során csakis a képzésben ténylegesen eltöltött idő vehető számításba a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.
Képzés és képzési anyagok elszámolható költségeire vonatkozó részletes szabályai alapján, amelybe nem számít bele a képzési programban rögzített megengedett hiányzás óraszáma. Az elszámolás a nyertes ajánlattevő ajánlata részét képező ártáblázatban szereplő ajánlati árak alapján történik!
Az OKJ szerinti képzési programban meghatározott képzés elméleti és gyakorlati részének oktatását Ajánlatkérő térítésmentesen biztosítja a nyertes Ajánlattevő számára a Vigyázó Sándor Művelődési Központban (1173 Budapest Pesti út 113.)
A tanfolyam gyakorlati óráinak megtartásához szükséges helyszíni egyeztetésekért az ajánlattevő felel, és amennyiben a gyakorlat egyes elemei engedélykötelesek, úgy ezeket be kell szereznie. A képzéseket a jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelő tárgyi feltételekkel kell megvalósítani a műszaki leírásban foglalt paraméterek szerint.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban
találhatóak!
1. Képzés díja egy főre összesen (nettó Ft/fő)
2. Az M/2.6. pont szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatott szakember alkalmassági minimumkövetelményen felüli többlet oktatói tapasztalata Bérügyintéző (51 344 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén hónapokban (Hónap, min.0-max. 36 hónap)
Az 1. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. aa) pontja szerinti fordított arányosítás módszerével történik.
A 2. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. ab) pontja szerinti egyenes arányosítás módszerével történik.
Az 1. értékelési szempont esetében a képzés összesen díját egy főre vonatkozóan a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott árazatlan ártáblázat kitöltésével kell meghatározni, egész számra kerekített, nettó forintban.
Ajánlattevőknek az ajánlati felhívás III.1.3. pont M/2.6. pontjában meghatározott szakember kötelezően előírt Bérügyintéző (51 344 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén meglévő oktatói tapasztalatán felüli többlet Bérügyintéző (51 344 01) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén szerzett oktatói tapasztalati idejét alátámasztó, saját kezűleg aláírt, szakmai önéletrajzát szükséges csatolnia ajánlatához.
Ajánlattevő a 36 hónapos vagy annál kedvezőbb megajánlás esetén a maximális, vagyis 10 pontot kapja, azaz ajánlatkérő a 36 hónapot meghaladó megajánlást többletpontszámmal nem értékeli a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján (ha kedvezőbb, akkor ebben az esetben A legjobb = 36 hónap).
Ajánlattevő 0 hónap többlet tapasztalati időt is megajánlhat érvényesen. 0 hónap többlet tapasztalati időtartam megajánlása esetén Ajánlattevő a minimális 0 pontot kapja.
A végzettség/képzettség/szakképzettség/szakképesítés a diploma/bizonyítvány, illetve az oktatási intézmény által kiállított egyéb dokumentum egyszerű másolatának benyújtásával, a szakmai többlettapasztalat a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó, a rendelkezésre állás a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával.
Ajánlattevőknek csatolniuk kell cégszerűen aláírt nyilatkozatukat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről (Felolvasólap A melléklete), amelyben bemutatják, hogy a 2. értékelési szempont tekintetében bevonni kívánt szakembert a szerződés időtartama alatt milyen módon vonják be (amennyiben saját munkavállalóként, úgy a saját munkavállaló kitételt szükséges rögzíteni, egyéb esetben az alvállalkozó megjelölést).
Ajánlatkérő a Felolvasólap A mellékleteként csatolandó, a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről szóló ajánlattevői nyilatkozatot szakmai ajánlatnak tekinti, amely benyújtásának elmaradása az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
A 2. értékelési szempont vonatkozásában a megajánlást egész hónapokban szükséges megadni.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 80000000-4 |
Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” elnevezésű, VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosítószámú projekt keretében, egyéni fejlesztési tervhez illeszkedő, államilag elismert bizonyítványt adó Országos Képzési Jegyzék (továbbiakban: OKJ) szerinti szakképesítéseket szervez. Az ajánlati felhívás tárgyát képező OKJ-s szakképesítések megszervezése és lebonyolítása csoportban, jelenlét típusú oktatási formában, a műszaki leírásban meghatározott intenzitás (oktatási ütemezés) szerint történik.
Célcsoport: a „Rákosmenti krízistömb rehabilitáció 2016” projekt 16 éven felüli akcióterületi lakossága.
A 7. ajánlat rész meghatározása, mennyisége:
A részszakképesítés azonosító száma: (31 346 02) / Szakmacsoport: 16. Ügyvitel/ Részszakképesítés megnevezése: Számítógépes adatrögzítő (31 346 02) Iskolarendszeren kívüli szakképzésben óraszáma: 320-480 óra/ Iskolai előképzettség: alapfokú iskolai végzettség vagy iskolai előképzettség hiányában a képzés megkezdhető Ügyvitel szakmacsoportra meghatározott kompetenciák birtokában/ Résztvevői létszám: 18 fő.
Az Ajánlatkérő a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.2. pontja szerint vállal kifizetési kötelezettséget. A szolgáltatás ellentételezése során csakis a képzésben ténylegesen eltöltött idő vehető számításba a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. számú mellékletének 3.4.5.
Képzés és képzési anyagok elszámolható költségeire vonatkozó részletes szabályai alapján, amelybe nem számít bele a képzési programban rögzített megengedett hiányzás óraszáma. Az elszámolás a nyertes ajánlattevő ajánlata részét képező ártáblázatban szereplő ajánlati árak alapján történik!
Az OKJ szerinti képzési programban meghatározott képzés elméleti és gyakorlati részének oktatását Ajánlatkérő térítésmentesen biztosítja a nyertes Ajánlattevő számára a Vigyázó Sándor Művelődési Központban (1173 Budapest Pesti út 113.)
A tanfolyam gyakorlati óráinak megtartásához szükséges helyszíni egyeztetésekért az ajánlattevő felel, és amennyiben a gyakorlat egyes elemei engedélykötelesek, úgy ezeket be kell szereznie. A képzéseket a jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelő tárgyi feltételekkel kell megvalósítani a műszaki leírásban foglalt paraméterek szerint.
A részletes információk a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírásban
találhatóak!
1. Képzés díja egy főre összesen (nettó Ft/fő)
2. Az M/2.7. pont szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatott szakember alkalmassági minimumkövetelményen felüli többlet oktatói tapasztalata Számítógépes adatrögzítő (31 346 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén hónapokban (Hónap, min.0-max. 36 hónap)
Az 1. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.) 1. sz. melléklet A.1. aa) pontja szerinti fordított arányosítás módszerével történik.
A 2. értékelési szempont esetében a pontszámok kiszámítása a Közbeszerzési Hatóság útmutatója (KÉ 2020. évi 60. szám; 2020. március 25.)1. sz. melléklet A.1. ab) pontja szerinti egyenes arányosítás módszerével történik.
Az 1. értékelési szempont esetében a képzés összesen díját egy főre vonatkozóan a közbeszerzési dokumentumok részeként kiadott árazatlan ártáblázat kitöltésével kell meghatározni, egész számra kerekített, nettó forintban.
Ajánlattevőknek az ajánlati felhívás III.1.3. pont M/2.7. pontjában meghatározott szakember kötelezően előírt Számítógépes adatrögzítő (31 346 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén meglévő oktatói tapasztalatán felüli többlet Számítógépes adatrögzítő (31 346 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén szerzett oktatói tapasztalati idejét alátámasztó, saját kezűleg aláírt, szakmai önéletrajzát szükséges csatolnia ajánlatához.
Ajánlattevő a 36 hónapos vagy annál kedvezőbb megajánlás esetén a maximális, vagyis 10 pontot kapja, azaz ajánlatkérő a 36 hónapot meghaladó megajánlást többletpontszámmal nem értékeli a Kbt. 77. § (1) bekezdése alapján (ha kedvezőbb, akkor ebben az esetben A legjobb = 36 hónap).
Ajánlattevő 0 hónap többlet tapasztalati időt is megajánlhat érvényesen. 0 hónap többlet tapasztalati időtartam megajánlása esetén Ajánlattevő a minimális 0 pontot kapja.
A végzettség/képzettség/szakképzettség/szakképesítés a diploma/bizonyítvány, illetve az oktatási intézmény által kiállított egyéb dokumentum egyszerű másolatának benyújtásával, a szakmai többlettapasztalat a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó, a rendelkezésre állás a szakember által saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozat benyújtásával.
Ajánlattevőknek csatolniuk kell cégszerűen aláírt nyilatkozatukat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről (Felolvasólap A melléklete), amelyben bemutatják, hogy a 2. értékelési szempont tekintetében bevonni kívánt szakembert a szerződés időtartama alatt milyen módon vonják be (amennyiben saját munkavállalóként, úgy a saját munkavállaló kitételt szükséges rögzíteni, egyéb esetben az alvállalkozó megjelölést).
Ajánlatkérő a Felolvasólap A mellékleteként csatolandó, a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről szóló ajánlattevői nyilatkozatot szakmai ajánlatnak tekinti, amely benyújtásának elmaradása az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után!
A 2. értékelési szempont vonatkozásában a megajánlást egész hónapokban szükséges megadni.
A Kbt. 67. § (4) bekezdése és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 17. § (2) bekezdése alapján ajánlattevő az alvállalkozója és adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezet vonatkozásában csak nyilatkozatot köteles benyújtani a kizáró okok hiányáról.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (7) bekezdése alapján a kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő – ellenkező bizonyításig – az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
Az ajánlatkérő a Kbt. 74. § (1) bekezdése alapján kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki az előírt kizáró okok hatálya alá tartozik, vagy aki részéről az előírt kizáró ok az eljárás során következett.
A Kbt. 64. § (1) bekezdése értelmében a Kbt. 62. § (1) bekezdés b) és f) pontjában említett kizáró okok kivételével bármely egyéb kizáró ok fennállása ellenére az ajánlattevő, alvállalkozó vagy alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő nem zárható ki a közbeszerzési eljárásból, amennyiben a Közbeszerzési Hatóság a Kbt. 188. § (4) bekezdése szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közigazgatási per esetén a bíróság a Kbt. 188. § (5) bekezdése szerinti vagy bírósági felülvizsgálata esetén a bíróság a Kbt. 188. § (5) bekezdése szerinti – jogerős határozata kimondta, hogy az érintett gazdasági szereplő az ajánlat benyújtását megelőzően olyan intézkedéseket hozott, amelyek a kizáró ok fennállásának ellenére kellőképpen igazolják a megbízhatóságát.
A Kbt. 64. § (2) bekezdése alapján, ha a Közbeszerzési Hatóság a Kbt. 188. § (4) bekezdése szerinti véglegessé vált határozata, vagy annak megtámadására irányuló közigazgatási per esetén a bíróság Kbt. 188. § (5) bekezdése szerinti jogerős határozata kimondja az adott kizáró ok hatálya alatt álló gazdasági szereplő megbízhatóságát, az ajánlatkérő mérlegelés nélkül köteles azt elfogadni. A jogerős határozatot a gazdasági szereplő az egységes európai közbeszerzési dokumentummal egyidejűleg köteles benyújtani.
Az egységes európai közbeszerzési dokumentum nem alkalmazandó, azonban az ajánlatkérő elfogadja, ha az ajánlattevő a 321/2015. (X. 30.) Korm. rend. 7. § szerinti - korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált - egységes európai közbeszerzési dokumentumot nyújt be, feltéve, hogy az abban foglalt információk megfelelnek a valóságnak, és tartalmazzák az ajánlatkérő által a kizáró okok és az alkalmasság igazolása tekintetében megkövetelt információkat. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt információk valóságtartalmáért az ajánlattevő felel.
Ajánlatkérő a Kbt. 114/A. § (1) bekezdése alapján előírja, hogy a kizáró okok tekintetében a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott igazolásokat az ajánlattevők az ajánlatukban nyújtsák be!
A Kbt. 114/A. § (3) bekezdése szerint a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek csak az alkalmassági követelmények tekintetében kell az igazolásokat benyújtani!
A Kbt. 114/A. § (4) bekezdése szerint a Kbt. 69. § (11a) bekezdését azzal az eltéréssel kell alkalmazni, hogy az ajánlattevő ajánlatában nyilatkozik, arról hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során.
SZ/1. Az ajánlatkérő a Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pontja alapján előírja, hogy Ajánlattevő csatolja a 321/2015. Korm. r. 26. § (3) bekezdése szerint a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (továbbiakban: Fktv.) 3. § (1) bekezdés szerinti, az adott képzésre vonatkozó felnőttképzési engedélyét (egyszerű másolatban).
Ajánlatkérő a Kbt. 114/A. § (1) bekezdése alapján előírja, hogy az alkalmassági követelmények tekintetében a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott igazolásokat az ajánlattevők az ajánlatukban nyújtsák be!
A Kbt. 114/A. § (3) bekezdése szerint a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek csak az alkalmassági követelmények tekintetében kell az igazolásokat benyújtani!
A Kbt. 114/A. § (4) bekezdése szerint a Kbt. 69. § (11a) bekezdését azzal az eltéréssel kell alkalmazni, hogy az ajánlattevő ajánlatában nyilatkozik, arról hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során.
SZ/1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az Fktv. 3. § (1) bekezdés szerinti, az adott képzésre vonatkozó, érvényben lévő felnőttképzési engedéllyel.
M/1.
Az ajánlattevőnek a Kbt. 65. § (1) bekezdésének b) pontja és a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet. 21. § (3) bekezdésének a) pontja alapján csatolnia kell az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított három év legjelentősebb szolgáltatásainak ismertetését, amelyet a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 23. § alapján kell igazolni, figyelemmel a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 22. § (5) bekezdés rendelkezéseire.
Ajánlatkérő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (3a) bekezdésének a) pontja alapján az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított három éven belül befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szolgáltatásokat veszi figyelembe.
Az igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia:
- a teljesítés ideje (kezdő és befejező időpontja év-hónap-nap részletességgel);
- a szerződést kötő másik fél megnevezése (név, székhely);
- a szolgáltatás tárgya, mennyisége;
- továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Az igazolás/nyilatkozat tartalmazzon minden olyan adatot, mely az alkalmasság megítéléséhez a minimumkövetelményekben megfogalmazásra került.
A 321/2015 (X.30.) Korm. rendelet 21/A. § alapján ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként köteles elfogadni annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
Ajánlatkérő rögzíti, hogy amennyiben egy gazdasági szereplő referenciaként olyan korábbi tevékenységet kíván bemutatni, amelyben konzorcium vagy projekttársaság tagjaként teljesített, abban az esetben az Ajánlatkérő csak azt fogadja el az alkalmasság igazolásaként, amely konzorciumi tagként vagy projekttársaság tagjaként saját hányadban kielégíti az előírt alkalmassági feltételeket, figyelemmel a Kbt. 140. § (9) bekezdésében meghatározottakra is. (Kérjük emiatt a teljesítés bemutatásáról szóló nyilatkozatban adják meg a saját teljesítés mértékét százalékban vagy forintban).
M/2.
Ajánlattevőnek csatolnia kell a Kbt. 65. § (1) bekezdésének b) pontja és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (3) bekezdésének b) pontja alapján annak a szakembernek a megnevezését, végzettségét vagy képzettségét (szakképzettségét) vagy szakképesítését, továbbá szakmai tapasztalatának ismertetését, akit be kíván vonni a teljesítésbe.
A végzettség/képzettség/szakképesítés/szakképzettség a diploma/bizonyítvány egyszerű másolatának benyújtásával, az oktatói szakmai tapasztalat pedig a szakember által saját kezűleg aláírt önéletrajz benyújtásával igazolandó.
A becsatolt szakmai önéletrajzból valamennyi előírt alkalmassági követelménynek egyértelműen ki kell derülnie. (Szakmai tapasztalatot év, hó dimenzióban szükséges megadni.) Az alkalmasság igazolás körében bemutatott szakembernek az ajánlat részeként saját kezűleg aláírt, rendelkezésre állási nyilatkozatot szükséges benyújtania, mely nyilatkozatban a szakember kijelenti, hogy az adott ajánlattevő által megajánlott szakemberként részt vesz a tárgyi közbeszerzési eljárásban, kijelenti továbbá, hogy az ajánlat sikeressége esetén képes dolgozni, és dolgozni kíván azokban a tervezett időszak(ok)ban, és az ajánlatban szereplő beosztásban, melyre vonatkozóan az önéletrajzát benyújtották, továbbá kijelenti azt is, hogy nincs más olyan kötelezettsége ezen időszak(ok)ra vonatkozóan, amelyek az a szerződésben való munkavégzését bármilyen szempontból akadályoznák.
Amennyiben a szakember egyazon időben több képzésben is részt vett oktatóként, úgy az egyes képzések során szerzett oktatói tapasztalatának hónapszáma nem adható össze, vagyis egy évben maximum 12 hónap vehető figyelembe, függetlenül attól, hogy a szakember esetleg egy időben több képzésben is részt vett, mint oktató, azaz Ajánlatkérő az időben párhuzamos tapasztalati időtartamokat csak egyszer veszi figyelembe.
Az ismertetés/igazolás tartalmazzon minden olyan adatot, mely az alkalmasság megítéléséhez a minimum-követelményekben megfogalmazásra került.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (3) bekezdésének b) pontja szerinti nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább azt, hogy melyik szakembert az ajánlati felhívás melyik pontja szerinti alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében kívánja ajánlattevő a szerződés teljesítésébe bevonni, a szakember milyen végzettséggel/képzettséggel, és mennyi szakmai gyakorlati idővel rendelkezik, valamint azt, hogy a teljesítésbe bevonni kívánt szakember milyen jogviszonyban kerül foglalkoztatásra a szerződés teljesítése során.
Ajánlatkérő az alkalmassági feltétel igazolása kapcsán felhívja az ajánlattevők figyelmét a Kbt. 65. § (6) és (7) bekezdéseire!
Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét a Kbt. 65. § (9) bekezdésére!
Ajánlatkérő a Kbt. 114/A. § (1) bekezdése alapján előírja, hogy az alkalmassági követelmények tekintetében a közbeszerzési dokumentumokban meghatározott igazolásokat az ajánlattevők az ajánlatukban nyújtsák be!
A Kbt. 114/A. § (3) bekezdése szerint a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezetnek csak az alkalmassági követelmények tekintetében kell az igazolásokat benyújtani!
A Kbt. 114/A. § (4) bekezdése szerint a Kbt. 69. § (11a) bekezdését azzal az eltéréssel kell alkalmazni, hogy az ajánlattevő ajánlatában nyilatkozik, arról hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során.
Karakterkorlátozás miatt a további, részletes információk a Közbeszerzési Dokumentumokban találhatóak.
5.ajánlati rész:Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3évben szerződésszerűen teljesített,legalább összesen 10fő részvételével megvalósuló,Társadalombiztosítási ügyintéző(51 344 02)vagy azzal egyenértékű képzés tartására vonatkozó referenciával.6. ajánlati rész:Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3évben szerződésszerűen teljesített,legalább összesen 8fő részvételével megvalósuló,Bérügyintéző(51 344 01)vagy azzal egyenértékű képzés tartására vonatkozó referenciával.7. ajánlati rész:Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3évben szerződésszerűen teljesített,legalább összesen 13fő részvételével megvalósuló,Számítógépes adatrögzítő(31 346 02)vagy azzal egyenértékű képzés tartására vonatkozó referenciával.Az M/1. alkalmassági követelményeknek való megfelelés több szerződés/referencia bemutatásával is lehetséges valamennyi ajánlati rész vonatkozásában.M/2.1. ajánlati rész:M/2.1.Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik legalább 1fő,a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,vagy a képzés tanulmányi területének megfelelő szakképesítéssel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel,aki minimum 12hónap oktatói tapasztalattal rendelkezik Óvodai dajka(32 140 01)vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén.2.ajánlati rész:M/2.2.Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik legalább 1fő,a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,vagy a képzés tanulmányi területének megfelelő szakképesítéssel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel,aki minimum 12hónap oktatói tapasztalattal rendelkezik Élelmiszer-,vegyiáru eladó(31 341 05)vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén.3.ajánlati rész:M/2.3.Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik legalább 1fő,a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,vagy a képzés tanulmányi területének megfelelő szakképesítéssel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel,aki minimum 12hónap oktatói tapasztalattal rendelkezik Cukrász(34 811 01)vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén.4.ajánlati rész:M/2.4.Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik legalább 1fő,a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,vagy a képzés tanulmányi területének megfelelő szakképesítéssel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal szakemberrel,aki minimum 12hónap oktatói tapasztalattal rendelkezik Építő-és anyagmozgató gép kezelője(Targoncavezető)(32 582 02)vagy azzal egyenértékű képzés és/vagy Építő- és anyagmozgató gép kezelője[Emelőgépkezelő(kivéve targonca)](32 582 02) vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén.5.ajánlati rész:M/2.5.Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik legalább 1fő,a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,vagy a képzés tanulmányi területének megfelelő szakképesítéssel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel,aki minimum 12hónap oktatói tapasztalattal rendelkezik Társadalombiztosítási ügyintéző(51 344 02)vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén.6.ajánlati rész:M/2.6.Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik legalább 1fő,a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,vagy a képzés tanulmányi területének megfelelő szakképesítéssel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel,aki minimum 12hónap oktatói tapasztalattal rendelkezik Bérügyintéző(51 344 01)vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén.7.ajánlati rész:M/2.7.Alkalmatlan az AT,ha nem rendelkezik legalább 1fő,a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,vagy a képzés tanulmányi területének megfelelő szakképesítéssel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel,aki minimum 12hónap oktatói tapasztalattal rendelkezik Számítógépes adatrögzítő(31 346 02)vagy azzal egyenértékű képzés gyakorlati részének oktatása területén.Ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét,hogy amennyiben az alkalmassági minimumkövetelmény tekintetében bemutatandó szakember nem rendelkezik a képzési tartalomnak megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel,ez esetben a szakember saját kezűleg aláírt önéletrajzának a szakember ötéves,adott képzés tárgyára vonatkozó szakmai gyakorlatára vonatkozó igazolást is szükséges tartalmaznia!Továbbiak a Közbeszerzési Dokumentumokban.
Késedelmi kötbér:
Amennyiben nyertes ajánlattevő jelen szerződés teljesítése során a teljesítési határidő tekintetében olyan okból, amelyért felelős késedelembe esik, úgy késedelmi kötbér megfizetésére kötelezett. A késedelmi kötbér mértéke a késedelem minden megkezdett napja után naptári naponként a nettó, teljes mennyiségre vonatkozó szerződéses ellenérték 0,5 %-a, de legfeljebb a nettó, teljes mennyiségre vonatkozó szerződéses ellenérték 20 %-a. 40 napos késedelem elérése esetén ajánlatkérő jogosult a szerződést felmondani vagy a szerződéstől elállni és meghiúsulási kötbért követelni.
Ajánlatkérő a Kbt. 135. § (6) bekezdése alapján a szerződésen alapuló ellenszolgáltatásból eredő tartozásával szemben csak a jogosult által elismert, egynemű és lejárt követelését számíthatja be.
A késedelmi kötbér megfizetése a késedelemből eredő kár mértékét nem korlátozza, és a teljesítés alól nem mentesít.
Hibás teljesítési kötbér:
Hibás teljesítés esetén nyertes ajánlattevő hibás teljesítési kötbér fizetésére köteles, melynek mértéke a hibás teljesítéssel érintett minden nap után naptári naponként a nettó, teljes mennyiségre vonatkozó szerződéses ellenérték 1 %-a, de legfeljebb a nettó, teljes mennyiségre vonatkozó szerződéses ellenérték 20 %-a.
Amennyiben a hibás teljesítési kötbér eléri a maximális mértéket, Ajánlatkérő jogosult a vállalkozási szerződést felmondani vagy a vállalkozási szerződéstől elállni és meghiúsulási kötbért érvényesíteni.
A hibás teljesítési kötbér megfizetése a hibás teljesből eredő kár mértékét nem korlátozza, és a teljesítés alól nem mentesít.
Meghiúsulási kötbér:
Amennyiben a szerződés teljesítése olyan okból, amiért nyertes ajánlattevő felelős meghiúsul, a nyertes ajánlattevő a nettó, teljes mennyiségre vonatkozó szerződéses ellenérték, mint vetítési alap 20 %-ának megfelelő meghiúsulási kötbért köteles fizetni.
A meghiúsulási kötbér érvényesítése a teljesítés követelését kizárja. (Ptk. 6:187. § (1) bekezdés)
A késedelmi és a meghiúsulási kötbér együttesen nem érvényesíthető nyertes ajánlattevővel szemben.
A hibás teljesítési és a meghiúsulási kötbér együttesen nem érvényesíthető nyertes ajánlattevővel szemben.
A meghiúsulási kötbér megfizetése a meghiúsulásból eredő kár mértékét nem korlátozza.
Ajánlatkérő a kötbéren felüli kárát is jogosult érvényesíteni.
A szerződés biztosítékaira vonatkozó részletes előírásokat a Közbeszerzési Dokumentumok részét képező szerződéstervezet tartalmazza.
Tárgyi közbeszerzési eljárás finanszírozása az Európai Unió Regionális Fejlesztési Alap, és Magyarország költségvetése társfinanszírozásából lehívható támogatási forrásaiból történik.
Ajánlatkérő a tárgyi közbeszerzési eljárás tárgyát képező beruházás pénzügyi fedezetét VEKOP-6.2.1-15-2016-00007 azonosító számú, „Rákosmenti krízistömb rehabilitációja 2016” című projekt terhére biztosítja.
A támogatás intenzitása: 100,000000 %.
A finanszírozás formája: utófinanszírozás.
A kifizetés a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet rendelkezéseinek megfelelően történik.
Nyertes ajánlattevő 1 db számla benyújtására jogosult az adott ajánlati rész tárgyát képező képzés(ek) befejezését, a vonatkozó vizsgák megtartását, valamint a műszaki leírásban meghatározott szöveges teljesítési jelentés és a hozzá tartozó dokumentáció átadását követően.
A nyertes ajánlattevő a szerződésben vállalt képzési feladat teljesítését követően, nyolc napon belül köteles benyújtani a megfelelő elszámolási dokumentációt. Nyertes ajánlattevő számla kiállítására az ajánlatkérő teljesítésigazolásának kézhezvétele után jogosult. Ajánlatkérő teljesítésigazolást az adott ajánlati rész tárgyát képező képzési feladat teljesítését követően, a projekt költségeinek elszámolásához szükséges, megfelelő tartalmú dokumentáció és az elvégzett feladat teljesítési jelentésének átadását követően állítja ki. A szabályszerűen benyújtott számla kiegyenlítése Ajánlatkérő teljesítésigazolása alapján történik.
A vállalkozói díj az Ajánlatkérő által igazolt teljesítést követően a szerződésszerű, hiba- és hiánymentes, és a jogszabályoknak megfelelően benyújtott számla ellenében, a számla az Ajánlatkérő általi kézhezvételét követő 30 naptári napon belül átutalással kerül kiegyenlítésre, a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben, illetőleg a Kbt. 135. § (1) és (6) bekezdéseiben foglaltak szerint, nyertes ajánlattevő által a szerződésben megjelölt számlaszámra.
Az ÁFA mértékére a mindenkor hatályos jogszabályok az irányadók.
A szerződés, az elszámolás és a kifizetések pénzneme a magyar forint.
Fizetési késedelem esetén a Ptk. 6:155. § szakasza irányadó.
A részletes fizetési feltételeket a Közbeszerzési Dokumentumok részét képező szerződéstervezet tartalmazza.