Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2022/105
Beszerzés tárgya: Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2022.06.01.
Iktatószám: 10216/2022
CPV Kód: 71220000-6
Ajánlatkérő: NÖF Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye: 1093 Budapest, Lónyay utca 30-32. és Kinizsi u. 12. HRSZ 36971
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2022.06.27.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa: Nonprofit Szervezet
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: Közérdekű tevékenység
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: NÖF Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: 23176605243
Postai cím: Daróczi Út 3
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1113
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Vágó Margit
Telefon: +36 709023365
E-mail: margit.vago@nofnkft.hu
Fax: +36 17002293
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://nof.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000700272022/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000700272022/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Nonprofit Szervezet
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Közérdekű tevékenység

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: BÁV székház funkcióbővítéséhez kapcsolódó terv 2
Hivatkozási szám: EKR000700272022
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 71220000-6
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A volt BÁV székház műemlék épületének a Károli Gáspár Református Egyetem campusa céljára történő funkcióbővítő felújításához és átalakításához szükséges engedélyezési és kiviteli tervdokumentáció elkészítése.
Részletesen: KD és Műszaki leírás
Rövidítések: Alkalmasság igazolásában résztvevő szervezet: AIRSZ;
Ajánlattevő: AT;
Ajánlatkérő: AK;
2015. évi CXLIII törvény: Kbt.;
321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet: R.;
424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet: EKRr.;
Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum: EEKD;
Ajánlati felhívás: AF;
Közbeszerzési dokumentumok: KD;
FAKSZ: felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: BÁV székház funkcióbővítéséhez kapcsolódó tervezés
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 71220000-6
További tárgyak: 71240000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1093 Budapest, Lónyay utca 30-32. és Kinizsi u. 12. HRSZ 36971
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A Beruházás alapvető célja a Károli Gáspár Református Egyetem jelenlegi széttagoltságának és a városban eddig bérelt épületek szétszórtságának csökkentésével, az egyetemi karok egy része egy olyan épületben kapjon helyet, mely a korszerű oktatás lehetőségét biztosítja az egyetem mintegy 4500 hallgatóija részére. Olyan egyetemi campus létrehozása a cél, mely elősegíti az egyetem fejlődését, és lehetőséget ad a diák létszám bővítésére is. Az épületben az Állam és Jogtudományi Kar, a Pszichológiai Intézet és a Rektori Hivatal elhelyezését kell biztosítani.
Műemléki védelem: Az épületet a Miniszterelnökséget vezető miniszter 12/2017. (IV. 7.) MvM rendelete nyilvánította műemlékké. A védetté nyilvánítás cél-ja az 1901–1903 között Révész Sámuel és Kollár József tervei alapján, historizáló stílusban épített saroképület (Magyar Királyi Központi Zálogház) építészeti, elsőépítészeti, iparművészeti és történeti értéke-inek megőrzése. A rendelet műemléki környezetet nem jelölt ki.
Műemléki törzsszám: 16376
Műemléki azonosító: 30919
Telek területe: 4590 m2
Az épület meglévő nettó alapterülete: 21122,91 m2.
Az épület tanulmányterv szerinti tervezett nettó alapterülete: 24500 m2.
Meglévő szintterületi mutató (m2/ m2): 5,71
Tervezett szintterületi mutató: 6,61
Épület meglévő szintszáma: 2 pinceszint + 6 emelet + tetőtér
Az épületben az Állam és Jogtudományi Kar (ÁJK), a Pszichológiai Intézet (PI) és a Rektori Hivatal elhelyezését kell biztosítani.
Rektori Hivatalban el kell helyezni szenátusi és egyéb tárgyalókat, rektori, rektorhelyettesi és vezetői irodákat, titkárságot, referensi irodákat, kiszolgáló és raktártereket, stb.
Az ÁJK-nak ki kell alakítani a tanulmányi osztály térsorát, dékáni hivatal helyiségeit, oktatási helyiségeket (120-130 fős nagyelőadókat, 80 fős közepes előadókat, 50 fős kiselőadókat) nagy és kis szemináriumi termet, nyelvi és informatikai labort, oktatói közösségi teret, oktatói és általános irodákat, egyéb oktatói termeket, doktori iskola térsorát, hallgatói irodákat, stb.
A PI-nek ki kell alakítani nagy és közepes előadókat, pszichológiai labort, szemináriumi termet, vezetői és általános irodákat, oktatói szobákat, rendelő intézet térsorát, HÖK tereit, stb.
Közösen használt terek: auditórium maximum, díszterem, aula, közösségi terek, szakrális tér, multifunkcionális tér, fittness terem, könyvtár terei, étterem, büfé, stb.
Üzemeltetési terek, gépészeti terek

Készült a jelen ajánlatkérést megelőzően egy Tanulmányterv, mely tartalmazza az elvárt funkcionális, műszaki, műemlékvédelmi szempontrendszert és képezi egyben a tervezési munka építészeti- műszaki keretrendszerét.
Elkészítendő tervek, dokumentáció:
1. Engedélyezési tervszakasz
-építészeti tervdokumentáció és műszaki leírás
- tartószerkezeti műszaki leírás
- gépészeti műszaki leírás
- erős és gyengeáram műszaki leírás
- épületakusztika műszaki leírás
- környezetvédelem műszaki leírás
- tűzvédelem tervdokumentáció
- akadálymentességi műszaki leírás
- környezetrendezés tervdokumentáció és műszaki leírás
- külső közmű tervdokumentáció és műszaki leírás
- közlekedés tervdokumentáció és műszaki leírás
- konyhatechnológia tervdokumentáció és műszaki leírás
- felvonók terve építési engedélyezési terv szinten
A benyújtandó tervdokumentáción kívül az alábbi munkarészeket kell tervezőnek a terv-szakaszban elkészítenie:
- az üzemelés, a biztonságtechnika, és a könyvtártechnológiai koncepciók felülvizsgálata
- belsőépítészeti koncepcióterv
- műemlékvédelmi koncepció a belsőépítészettel összhangban
- restaurálási koncepcióterv elkészítése minden restaurátori szakágra vonatkozólag
- látványtervek: 10 db külső utcai, 8 db udvari és 8 db belső
- az épület 3D modellje .ifc kiterjesztésű file formátumban, BIM rendszer alkalmazása nem szükséges, de a modell rajzi elemeinek részletezettsége LOD200 előírásai szerint készüljön
- elvi közműszolgáltatói nyilatkozatok beszerzése
A tervezőnek kell beszereznie a megvalósításhoz szükséges engedélyeket (épület, felvonók és emelőberendezések bontási és engedélyezési tervei, útépítési engedélyek)!
2. Kiviteli tervszakasz
Tervező elkészíti a teljes körű építési kivitelezési tervdokumentációt az engedélyezési tervdokumentációknak és a jogerős engedélyekben foglalt kikötéseknek megfelelő tartalommal. A kivitelezési tervdokumentáció meg kell feleljen a 191/2009 (IX.15.) Korm. rendeletben és a 322/2015. (X.30.) Korm. rendeletben, valamint a Magyar Építész Kamara és a Magyar Mérnöki Kamara vonatkozó kötelező érvényű szabályzataiban foglaltaknak.
Tartalma:
Építészeti tervdokumentáció M1:50, M 1:20, 1:10,1:5,1:2 léptékben
Belsőépítészeti tervdokumentáció M1:50, M 1:20, 1:10,1:5,1:2 léptékben
Tartószerkezeti tervdokumentáció M1:50, M 1:20, 1:5,1:2 léptékben
Épületgépészeti tervdokumentáció
Épületvillamossági tervdokumentáció
Külső közművek tervei
Közlekedési tervdokumentáció
Tájépítészeti tervdokumentáció
Restaurálási tervek
Helységkönyv
További szükséges tervdokumentációk:
- Tervezői nyilatkozat
- Árazott és árazatlan tételes költségvetés kiírás munkanemek szerinti bontásban,
minden szakágra kiterjedően
- Felvonók és emelő berendezések kiviteli tervei
- Akusztikai dokumentáció
- Akadálymentesítési dokumentáció
- Tűzvédelmi dokumentáció
- Konyhatechnológiai tervek
- Organizációs terv (Tervező javaslatként egy általános elvi ábrát készít a helyszínen folytatott kivitelezési tevékenység szervezésére, amelyben vizsgálja a tervekben szereplő megoldások kivitelezhetőségét, különös tekintettel az anyag beszállításra, daru állítására, mélyépítési munkák elvégezhetőségére. A javaslat nem kötelező érvényű, végleges megoldását kivitelező dolgozza ki.)
- Biztonság és egészségvédelmi terv
Tervező ajánlatának a tervezői művezetésre vonatkozó ajánlatot is tartalmaznia kell.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) 46. § (3) bekezdésében foglaltakra tekintettel ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy, amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást, a megnevezés csak a tárgyjellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt, és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Részletesen: KD
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 2. M.1.1. szerinti szakember műemlék épület építészeti tervezésében szerzett szakmai többlettapasztalata (Kbt. 77. § (1) bek min 0 max 15 darab) 16
2 3. M.1.2. szerinti szakember műemlék épület gépészeti tervezésében szerzett szakmai többlettapasztalata (Kbt. 77. § (1) bek min 0 max 15 darab) 12
3 4. M.1.3. szerinti szakember műemlék épület építményvillamossági tervezésében szerzett szakmai többlettapasztalata (Kbt. 77. § (1) bek min 0 max 15 darab) 12
4 5. M.1.4. szerinti szakember műemlék épület tartószerkezeti tervezésében szerzett szakmai többlettapasztalata (Kbt. 77. § (1) bek min 0 max 15 darab)  10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 50
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 341
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
II.2.5) Kbt. 76. (2) bek c) pont.
Pontozás 0-10
Értékelési szempont - Értékelési módszer
1.) Nettó ajánlati ár (Ft) – Fordított arányosítás
Minőségi értékelési szempontok: egyenes arányosítás.
Ajánlatkérő jelen közbeszerzésben műemlék alatt az alábbit érti: olyan közhiteles nyilvántartásban nyilvántartott műemléki érték, amelyet miniszteri döntéssel, határozattal vagy e törvény alapján miniszteri rendelettel védetté nyilvánítottak (2001. évi LXIV. törvény 7. § 15. pont).
Ajánlatkérő jelen közbeszerzésben épület alatt az alábbit érti: jellemzően emberi tartózkodás céljára szolgáló építmény, amely szerkezeteivel részben vagy egészben teret, helyiséget vagy ezek együttesét zárja körül meghatározott rendeltetés vagy rendeltetésével összefüggő tevékenység, avagy rendszeres munkavégzés, illetve tárolás céljából (1997. évi LXXVIII. törvény 2. § 10. pont).
Ha nem Magyarországon teljesített korábbi tervezés kerül ismertetésre, akkor műemlék épület alatt az adott ország jogrendje szerinti műemléki vagy azzal egyenértékű besorolást kell érteni.
A II.2.5) 2-5 terjedő értékelési szempontokra csak műemlék épületek megajánlását értékeli Ajánlatkérő.
A II.2.7. pontban megadott időtartamot naptári napban kell érteni és kizárólag a tervezési és engedélyeztetési feladatokra vonatkozik (tehát a tervezői művezetésre nem).
Részletesen KD.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet AT, AV és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan GSZ, akivel szemben a Kbt.62.§(1)- (2) bekezdésben rögzített kizáró okok fennállnak. A Kbt. 74.§(1)b) értelmében az AK-nek ki kell zárnia az eljárásból azt az AT-t, AV-t vagy az AIRSZ-t, aki vagy amely részéről a kizáró ok az eljárás során következett be.
Igazolási mód:
1. Előzetes igazolás: AT-nek az ajánlat benyújtásakor- az előzetes ellenőrzés körében - a Kbt.69.§(2)-nek megfelelően, az EEKD - EKR elektronikus űrlap - benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt.62.§(1)-(2) hatálya alá. AT, vagy az AIRSZ az R.4.§ szerint igazolja előzetesen a Kbt.62.§(1)-(2)-ben meghatározott kizáró okok hiányát. AT az alkalmasság igazolásában részt vevő AV vagy más szervezet vonatkozásában az ajánlatban csak az EEKD-t köteles benyújtani a kizáró okok hiányának igazolása érdekében. Ha AK közvetlenül hozzáfér a kizáró okok hiányát, valamint az alkalmassági feltételeket igazoló adatbázisokhoz, a GSZeknek ezen adatbázisok elérhetőségét is fel kell tüntetniük az EEKD megfelelő részeiben. Ez utóbbi kizáró okok hiányát a Kbt.69.§(11) alapján az AK ellenőrzi.
Közös AT-k képviseletében a nyilatkozatot (EEKD-t) az ajánlatot benyújtó GSZ teszi meg.
2. Utólagos igazolás: AK a Kbt.69.§(4)-ben foglaltak alkalmazásával - az eljárást lezáró döntés meghozatalát megelőzően - hívja fel AT-t azon dokumentumok benyújtására, amelyek igazolják, hogy AT nem tartozik az előírt kizáró okok hatálya alá. Az R.8. §-a szerint kell a Magyarországon letelepedett ATnek igazolnia, illetve ellenőriznie, hogy AT nem tartozik a Kbt.62.§1)-(2) szerinti kizáró okok hatálya alá. A Kbt. 62.§(1)k)kb) és kc) alpontra vonatkozóan (az EKR rendszerben rendelkezésre álló űrlap kitöltése útján) és a Kbt.62.§(2) szerinti kizáró ok tekintetében AK Kbt.69.§(4) szerinti felhívására nyújtja be nyilatkozatát az AT. A nem magyarországi letelepedésű AT-nek az ajánlatban az R. 10.§- ban foglaltak szerint kell igazolnia a kizáró okok hiányát. A kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatók (felhasználhatók) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az AK - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül is vélelmezi. A Kbt.64. §-a alapján AT élhet az öntisztázás jogintézményével. AT-nek folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlathoz csatolni kell -EKR űrlap kitöltésével -nyilatkozatot (valamint a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet, annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást), amennyiben változásbejegyzési eljárás nincs folyamatban, nemleges tartalmú nyilatkozatot kell csatolni. Irányadó: R. 1-8. §-a, 10. §-a, 12-16. §-a.
SZ1) Alkalmatlan Ajánlattevő, ha nem szerepel a tervezői vagy mérnöki szolgáltatás tárgya szerint illetékes országos szakmai kamara (Magyar Építész Kamara, illetve területi kamarái, vagy a Magyar Mérnöki Kamara, illetve területi kamarái) által vezetett névjegyzékében, illetve a nem Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők esetén a letelepedés szerinti ország nyilvántartásában, vagy a letelepedés szerinti országban előírt engedéllyel, jogosítvánnyal vagy szervezeti, kamarai tagsággal nem rendelkezik.
Ajánlatkérő Kbt. 69. § (4) bekezdés szerinti felszólítására (közös) Ajánlattevőnek a nyilvántartásban szereplés tényét – amennyiben a Kbt. 69.§ (11) bekezdése szerinti nyilvántartásokban a vonatkozó adatok, illetve tények ingyenes ellenőrzésére nincsen mód – a nyilvántartás kivonatának, a nyilvántartást vezető szervezet által kiállított igazolásnak, vagy a nyilvántartásban szereplés tényét igazoló dokumentumnak, ill. engedély, vagy jogosítvány, vagy szervezeti, kamarai tagság igazolásának egyszerű másolatban történő benyújtásával szükséges igazolni.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: P.1. előzetes igazolás: Az EEKD-val történő előzetes igazolás során - a Kbt. 67. § (1)-(3) bek., valamint a Kr. 1. § (1) bek. és 2. §(5) bek. megfelelően - Ajánlatkérő elfogadja a gazdasági szereplő (ajánlattevő, közös ajánlattevő, kapacitástbiztosító szervezet) egyszerű nyilatkozatát is azzal, hogy az EEKD-ban elegendő a IV. rész α pont kitöltése.
A lentiekben meghatározott dokumentumok benyújtása kizárólag az előzetes igazolást követően kötelező,ajánlatkérő erre vonatkozó kifejezett felhívására, a Kbt. 69. § (4) bekezdés alapján.
P.1.tényleges igazolás: Ajánlattevőnek csatolni kell, a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (1) bek. c) pontja alapján a felhívás feladását megelőző három, mérlegfordulónappal lezárt a közbeszerzés tárgya szerinti (tervezés és/vagy tervezéshez kapcsolódó engedélyezés) nettó árbevételről szóló nyilatkozatot, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét , amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak. Ha az ajánlattevő az (1) bekezdés c) pontja szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (3) bekezdése szerint köteles eljárni.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): P.1. Alkalmatlan az ajánlattevő, ha az eljárást megindító felhívás feladását megelőző három, mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a közbeszerzés tárgya szerinti (tervezés és engedélyezés) nettó árbevétele nem éri el összesen a nettó 400.000.000 forintot.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: M.1.: A 321/2015. (X.30.) Korm. Rend. 21. § (3) bekezdés b) pontja alapján azoknak a szakembereknek (szervezeteknek) - különösen a minőség-ellenőrzésért felelősöknek - a megnevezésével, végzettségük, illetve képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével, akiket be kíván vonni a teljesítésbe. Ajánlattevő csatolja a szakemberek által saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajzot (úgy, hogy abból az alkalmassági feltételnek való megfelelés megállapítható legyen, és amely tartalmazza az ajánlattétel időpontjában annak a személynek, szervezetnek a megjelölését, akivel/amellyel az adott szakember munkaviszonyban vagy foglalkoztatásra irányuló egyéb jogviszonyban áll), valamint a szakemberek által aláírt rendelkezésre állási nyilatkozatot. A szakmai önéletrajzból
valamennyi, az alkalmasság igazolására előírt kritériumnak, valamint az e pontban csatolni előírt dokumentumokból egyértelműen megállapíthatónak kell lennie. Az önéletrajzban a szakmai tapasztalat idejét év/hó bontásban kell megadni. Csatolni szükséges továbbá a szakember végzettségét igazoló dokumentum másolatát. Amennyiben a megnevezett szakember már rendelkezik érvényes jogosultsággal, azaz szerepel a szakmavégzési jogosultságot igazoló kamarai nyilvántartásban és/vagy szakértői névjegyzékben, úgy a képzettséget/végzettséget és az alkalmassági feltétel teljesítéséhez szükséges szakmai gyakorlatot a névjegyzékben való szereplés igazolja. Ebben az esetben a
jogosultság számát, a jogosultság megszerzésének időpontját és a nyilvántartást vezető szakmai szervezetet (kamarát) kell megadnia az Ajánlattevőnek, a képzettséget és gyakorlatot igazoló további dokumentum csatolása nem szükséges, ugyanakkor elvárás olyan adattartalom megadása, mely Ajánlatkérő számára az ellenőrzést lehetővé teszi [elektronikus elérési útvonal és tagi azonosító megadása]. Ebben az esetben is szükséges azonban a saját kezűleg aláírt teljes körű szakmai önéletrajz benyújtása az ajánlatban, jelen felhívás II.2.5. pontjában meghatározott értékelési szempontra tett megajánlások alátámasztására. Ajánlattevő köteles nyilatkozni arra vonatkozóan, hogy mely szakembert mely pozícióra jelöli.
M.2. előzetes igazolás: AT-nek a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdése alapján az ajánlatban a Kbt. Második Része szerint megindított jelen közbeszerzési eljárásban ajánlatának benyújtásakor a közbeszerzési dokumentumok között rendelkezésre bocsátott egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. §-a alapján az Ajánlatkérő
Által az alábbiakban meghatározott alkalmassági követelményeknek. A 321/2015. (X. 30.) Korm. rend. 2.§ (1) bek. c) pontja, valamint (5) bek. alapján ajánlattevőnek az alkalmassági követelmények előzetes igazolására az egységes európai közbeszerzési dokumentum IV. rész „α” pontját kell kitölteni. Ajánlatkérő tehát nem kéri a formanyomtatvány IV. részében szereplő részletes információk megadását, így a részletes alkalmassági követelményeket nem is tünteti fel a formanyomtatványban. Ha az előírt alkalmassági követelményeknek ajánlattevő más szervezet kapacitására támaszkodva felel meg, az ajánlatában be kell nyújtani a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet részéről a közbeszerzési dokumentumok között rendelkezésre bocsátott egységes európai közbeszerzési dokumentumot.
M.2. tényleges igazolás: Az Ajánlatkérő által a Kbt. 69. § (4)–(7) bekezdése alapján kiküldött felhívására Ajánlattevőnek csatolni kell a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 21. § (3) bek a) és (3a) bek. alapján és a 22. § szerint az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 72 hónapban teljesített, de legfeljebb 108 hónapon belül megkezdett,, a felhívás alkalmasság minimumkövetelményei rovat M.2. pontjában előírt követelményeknek megfelelő, legjelentősebb szolgáltatásainak ismertetését. Az ismertetésnek (ismertetéseknek) tartalmaznia kell legalább
#a szerződést kötő másik fél megnevezését,
#a szolgáltatás tárgyát, valamint mennyiségét,
#a teljesítés idejét (a kezdési és befejezési határidő – legalább év és hónap – megjelölésével),
# az M.2.2. és M.2.3. referencia követelmények esetében a műemlék épület nyilvántartási számát;
# a végleges építési engedélyre vonatkozó hatósági döntés ügyszámát és
# nyilatkozatot arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Amennyiben az alkalmasságot igazolni kívánó a teljesítést konzorciumban végezte, az ismertetésben szerepelnie kell, hogy a teljesítésben milyen arányban (százalékban) vett részt. Ha a nyertes közös ajánlattevőként teljesített szolgáltatás megrendelésére vonatkozó referencia igazolás vagy nyilatkozat - a teljesítés oszthatatlansága miatt - nem állítható ki az egyes ajánlattevők által teljesített szolgáltatások elkülönítésével, úgy az ajánlatkérő a referencia igazolást vagy nyilatkozatot bármelyik, a teljesítésben részt vett ajánlattevő részéről az ismertetett szolgáltatás tekintetében olyan arányban köteles elfogadni, amilyen arányban az igazolást benyújtó ajánlattevő az általa elvégzett teljesítés alapján az ellenszolgáltatásból részesült. A fentiekre tekintettel ajánlattevő nyilatkozni köteles:
- arról, hogy a referencia igazolás vagy nyilatkozat nem állítható ki az egyes ajánlattevők által végzett munkák elkülönítésével, továbbá
- az igazolást benyújtó által végzett teljesítés arányáról.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21/A. § alapján az ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként köteles elfogadni annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg. A 22. § (4) bekezdése szerint ebben az esetben a teljesítés ideje alatt a részteljesítés idejét kell érteni, az adatokat a részteljesítés vonatkozásában olyan módon kell megadni, hogy abban a részteljesítéssel érintett szerződés teljes tárgya is szerepel.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M.1.Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutat be az alábbi követelményeknek megfelelő, a teljesítésbe bevonni kívánt szakembereket:
M.1.1.) legalább 1 fő, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. Rendelet, szerinti „É” jogosultsággal vagy az annak megszerzéséhez szükséges szakmai tapasztalattal és végzettséggel illetve képzettséggel rendelkező okleveles építészmérnök szakembert.
M.1.2.) legalább 1 fő, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. Rendelet, szerinti „G” jogosultsággal vagy az annak megszerzéséhez szükséges szakmai tapasztalattal és végzettséggel illetve képzettséggel rendelkező okleveles gépészmérnök szakembert.
M.1.3.) legalább 1 fő, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. Rendelet, szerinti „V” jogosultsággal vagy az annak megszerzéséhez szükséges szakmai tapasztalattal és végzettséggel illetve képzettséggel rendelkező okleveles villamosmérnök szakembert.
M.1.4.) legalább 1 fő, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. Rendelet, szerinti „T” jogosultsággal vagy az annak megszerzéséhez szükséges szakmai tapasztalattal és végzettséggel illetve képzettséggel rendelkező okleveles szerkezet-építőmérnök szakembert.
A szakemberek között átfedés lehetséges, de legalább két szakembert szükséges bemutatni. Egy pozícióra egy szakember mutatható be. Több szakember bemutatása esetén Ajánlatkérő kizárólag a felolvasólapon elsőnek bemutatott szakember tekintetében végzi el a bírálatot. Ajánlatkérő a szakmai tapasztalat számítása során (az alkalmasság bírálata esetében) az időben párhuzamos szakmai tapasztalatot csak egyszer számítja bele a szakember szakmai tapasztalatába. Az értékelés keretében a szakemberek szakmai többlettapasztalatának számításakor az időben párhuzamos szakmai tapasztalatot külön számolja (azaz nem csak egyszer). Amennyiben a bemutatott szakember nem szerepel kamarai nyilvántartásban és/vagy szakértői névjegyzékben, úgy az értékelés keretében, abban a pozícióban nem lehet olyan szakmai tapasztalatot bemutatni, amelyet az alkalmassági követelményre is bemutatott a szakember. Amennyiben a szakember szerepel kamarai nyilvántartásban és/vagy szakértői névjegyzékben, úgy értékelésre csak az első bejegyzést követően szerzett szakmai tapasztalatot lehet bemutatni.
Amennyiben a felhívás III.1.3) M.1.1. - M.1.4. pontjainak valamelyikét ajánlattevő/kapacitást nyújtó szervezet egyenértékűség keretében kívánja igazolni, úgy az egyenértékűséget a tevékenység végzésére jogosultságot adó kamarától származó nyilatkozattal szükséges igazolni.
M.2.1.: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutat be az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 72 hónapban teljesített, építési engedéllyel rendelkező, legalább 1 db oktatási célú épület engedélyezési és kiviteli tervezésére vonatkozó referenciát.
Jelen referencia követelmény egy referencia bemutatásával igazolható, ugyanakkor az M.2.2., M.2.3. vagy M.2.4. pontra már bemutatott referencia is bemutatható, amennyiben az a M.2.1. pont szerinti követelményekre a referencia kiterjed.
M.2.2.: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutat be az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 72 hónapban teljesített, építési engedéllyel rendelkező, összesen legalább 10.000 m2 nettó összes alapterületű műemlék épületen végzett engedélyezési és kiviteli tervezésre vonatkozó referenciát.
Jelen referencia követelmény legfeljebb négy referencia bemutatásával igazolható, ugyanakkor az M.2.1., M.2.3. vagy M.2.4. pontra már bemutatott referencia is bemutatható, amennyiben az M.2.2. pont szerinti követelményekre a referencia kiterjed.
M2.3.: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutat be az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 72 hónapban teljesített, építési engedéllyel rendelkező, műemlék épületen végzett engedélyezési és kiviteli tervezésre vonatkozó referenciát, amely tartalmazott legalább 1 db felvonó tervdokumentáció készítést.
Jelen referencia követelmény egy referencia bemutatásával igazolható, ugyanakkor az M.2.1., M.2.2. vagy M.2.4.pontra már bemutatott referencia is bemutatható, amennyiben az M.2.3. pont szerinti követelményekre a referencia kiterjed.
M.2.4.: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem mutat be az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 72 hónapban teljesített, építési engedéllyel rendelkező, épületre vonatkozó engedélyezési és kiviteli tervezésre vonatkozó referenciát, amely tartalmazott legalább 1 db minimum 3 szintes épület egészére vonatkozó 3D modell készítést.
Jelen referencia követelmény egy referencia bemutatásával igazolható, ugyanakkor az M.2.1., M.2.2. vagy M.2.3. pontra már bemutatott referencia is bemutatható, amennyiben az M.2.4. pont szerinti követelményekre a referencia kiterjed.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
x A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás: 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet.
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Késedelmi kötbér: amennyiben vállalkozó olyan okból, amelyért felelős a késedelembe esik késedelmi kötbér fizetésére köteles. A késedelmi kötbér alapja az adott érintett feladatrészre járó nettó díjazás 1%-a max 20%.
Hibás teljesítési kötbér: mennyiben vállalkozó olyan okból, amelyért felelős a hibásan teljesít hibás teljesítési kötbér fizetésére köteles. A hibás teljesítési kötbér alapja az adott érintett feladatrészre járó nettó díjazás 1%-a max 20%.
Meghiúsulási kötbér amennyiben vállalkozó olyan okból, amelyért felelős a teljesítés meghiúsul meghiúsulási kötbér fizetésére köteles. A meghiúsulási kötbér mértéke a szerződés teljes nettó ellenértékének 30%-a.
Jótállás: a teljesítésigazolás aláírástól vállalkozó 60 hónap jótállást vállal a Szerződésben foglalt Feladatok teljesítéséért.
A számlázásra irányadó a Kbt. 27/A. §-a. Az ellenérték kiegyenlítése a szerződésszerű, igazolt teljesítést követően, átutalással; Kbt.135.§(1),(5)-(6), (8), Ptk.6:130.§(1)-(2), 30 napon belül. Irányadó: Áfatv., Áht., nemzeti vagyonról szóló tv.,
Ajánlattétel, elszámolás, kifizetés pénzneme: magyar forint (HUF).
AK 10 % előleget fizet.
Részletesen szerződéstervezetben.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
x Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2022/06/27 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: 2022/07/27 (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2022/06/27 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: A bontás elektronikusan történik az EKR-ben.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: A bontási eljárás elektronikusan a Kbt. 68. § (1a)-(1c), (4) és (6) bekezdései, illetve a 424/2017. (XII. 19.) Korm.rendelet 15. §-ban foglaltak szerint történik.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
Ajánlatkérő a részajánlattétel lehetőségét nem biztosítja tekintettel arra, hogy az gazdasági és műszaki szempontból nem ésszerű. Az eljárás komplex szolgáltatásra irányul, így több nyertes ajánlattevő teljesítése technikailag túlságosan bonyolult, túlságosan drága lesz és az egyes részeket elnyerő különböző szerződő felek szükséges koordinálása súlyosan veszélyezteti a szerződés megfelelő teljesítését.
1. KD rendelkezésre bocsátásának módja: a Kbt.57.§ szerint, az EKRr. 11.§ (7)-(8)-ra figyelemmel elektronikus úton. AK a KD-ban iratmintát bocsát az AT-k rendelkezésére. Tárgyi eljárásra történő jelentkezés előfeltétele az EKR-ben történő AT-i regisztráció összhangban az EKRr. rendelkezéseivel.
2. Értékelési a Kbt. 76. § (2) bek. c) pont alapján.
3. Hiánypótlás: Kbt. 71. § szerint;
4. AT nyilatkozatát a Kbt.66.§(2) és a Kbt.67.§(4) szerint. AK előírja a Kbt.66.§(6), Kbt. 65.§(7) szerinti információk ajánlatban történő feltüntetését (nemleges nyil. esetén is). A Kbt. 66.§(5) alapján a Kbt.68§ (5) szerinti tart. felolvasólapot szükséges csatolni, az Kbt. 41/A. § alapján, elektronikus űrlap kitöltésével. Az ajánlatnak tart. kell az AT, közös AT-k esetében az alábbi iratokat:
- ajánlatban szereplő bármilyen nyilatkozatot aláíró személy aláírási címpéldánya vagy a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. tv 9.§(1) szerinti aláírási-mintája,
- a cégkivonatban nem szereplő köt.vállalók cégjegyzésre jogosult személytől származó, ajánlat aláírására vonatkozó írásos meghatalmazását, a meghat. aláírásával, teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalva. Az ajánlatban valamennyi igazolást és dokumentumot magyar nyelven kell benyújtani. AK a fordítások esetén AT általi magyar fordítást fogad el. A fordítás tartalmának helyességéért AT felel. AK kizárólag a fordítás szövegét vizsgálja. AT-nek nyilatkoznia kell a fordítás megfelelőségéről. AK elfogadja az eredetileg 2 nyelven készült nyilatkozatokat, iratokat, igazolásokat is, amennyiben az egyik magyar nyelven készült.
- Az ajánlatban csatolni kell az értékelési szempontokra tett megajánlás alátámasztásához előírt szakmai önéletrajzot.
5. AK az AF III.1.3) P.1., SZ.1., M.1., M.2. pontjában az alkalmassági feltételeket, az előírt igazolási módját a minősített AT-k hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbban határozta meg.
6. Ha több GSZ közösen nyújtott be ajánlatot, akkor az arról szóló megáll.-t és meghatalmazást tartalmazó iratot csatolni kell a KD-ban meghat. tartalommal. A megáll.-ban a közös AT-nek a szerződésszerű teljesítésért egyetemleges felelősséget kell vállalniuk. A meghatalmazásnak ki kell terjednie arra, hogy az AT-k képviseletére jogosult gazdasági szereplő az EKR-ben elektronikus úton teendő nyilatkozatok megtételekor az egyes közös AT-k képviseletében eljárhat.
7. Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ártáblázatot excel formátumban is.
8. A közös ajánlatot tevő nyertesek nem hozhatnak létre közös gazdálkodó szervezetet, illetve jogi személyt (projekttársaságot).
9. AK alkalmazza a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontját.
10. Ajánlati biztosíték mértéke: 5.000.000,- Ft. Ez teljesíthető - az ajánlattevő választása szerint- átutalással az Ajánlatkérő Magyar Államkincstárnál vezetett 10033001-00338783-00000017 sz. bankszámlájára történőbe fizetésével, az azzal azonos összegű pénzügyi intézmény vagy biztosító által vállalt garancia vagy készfizetőkezesség biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó - kötelezvénnyel. Az ajánlati biztosíték rendelkezésre bocsátásának határideje azonos az ajánlat benyújtásának határidejével. Átutalás esetén az átutaláson fel kell tüntetni a befizetés jogcímét (Ajánlati biztosíték BÁV székház funkcióbővítéséhez kapcsolódó tervezési feladatok ellátása). Az átutalás megtörténtét igazoló bizonylatot az ajánlathoz csatolni kell.
11. Szerződéskötési feltétel:
#Ajánlattevő köteles legkésőbb a szerződéskötésre a megajánlott szakembereknek a kamarai/hatósági nyilvántartásba felvetetni. Ennek elmaradása a Kbt. 131. § (4) bekezdése alapján az Ajánlattevő szerződéskötéstől való visszalépésének minősül;
# Ajánlattevő köteles legkésőbb a szerződéskötésre tervezési felelősségbiztosítási szerződést kötni, vagy meglévő felelősségbiztosítását kiterjeszteni. A felelősségbiztosítás mértéke, terjedelme legalább 150.000.000 Ft/éves és 30.000.000 Ft/káresemény tervezésre vonatkozó felelősségbiztosítás. A felelősségbiztosítás megkötésének elmaradása a Kbt. 131. § (4) bekezdése alapján az Ajánlattevő szerződéskötéstől való visszalépésének minősül
12. AK alkalmazza a Kbt. 81. § (4)-(5) bekezdését.
13. AK az alkalm. felt. és ért. szempontok körében vizsgált szakembereken felül szerződéskötési feltételként írja elő további:
# legalább 1 fő, aki a 439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet alapján műemléki restaurátor festő szakirány szerinti tevékenység végzésére jogosult vagy az annak megszerzéséhez szükséges végzettségi illetve képzettségi és szakmai gyakorlati követelményeknek megfelelő szakembert. [439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet 7. § (3) bekezdés és 8. § (4) bekezdés]
# legalább 1 fő aki a 439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet alapján műemléki restaurátor fa szakirány szerinti tevékenység végzésére jogosult vagy az annak megszerzéséhez szükséges végzettségi illetve képzettségi és szakmai gyakorlati követelményeknek megfelelő szakembert [439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet 7. § (3) bekezdés és 8. § (4) bekezdés]
# legalább 1 fő aki a 439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet alapján műemléki restaurátor fémszobrász-restaurátor és/vagy fém restaurátor és/vagy fém-ötvös restaurátor szakirány szerinti tevékenység végzésére jogosult vagy az annak megszerzéséhez szükséges végzettségi illetve képzettségi és szakmai gyakorlati követelményeknek megfelelő szakembert [439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet 7. § (3) bekezdés és 8. § (4) bekezdés]
# legalább 1 fő, aki a 439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet alapján műemléki restaurátor kőszobrász-restaurátor és/vagy kő restaurátor szakirány szerinti tevékenység végzésére jogosult vagy az annak megszerzéséhez szükséges végzettségi illetve képzettségi és szakmai gyakorlati követelményeknek megfelelő szakembert. [439/2013. (XI. 20.) Korm. rendelet 7. § (3) bekezdés és 8. § (4) bekezdés]
A fenti feltételek teljesítéséről az ajánlatban nyilatkozni kell.
14. Üzleti titok: Kbt.44.§(1)-(4); EKRr. 11.§(4). Szerződés teljesítése: Kbt. 135. § (1), (5) és (6) szerint.
15. FAKSZ: dr. Nagy-Stieber Elek László (lajstromszám: 0892), Helyettes FAKSZ dr. Csendes Richárd (lajstromszám:0015)
Folytatás a VI.4) Jogorvoslati eljárás pontban.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint.
VI.3) További információk pont folytatása:
16. Az EKR-ben továbbított dokumentumokkal, az EKR-ben elektronikus úton megtett nyilatkozatokkal szemben támasztott követelményekkel, valamint képviselet esetén elektronikus úton megtett nyilatkozatokkal kapcsolatos egyéb előírásokat a Kbt. 41/A. §-ában foglaltak és az EKRr. 11-12. §-ai rögzítik. Az EKR (https://ekr.gov.hu) használatához az EKRr.6. §-a szerint regisztráció szükséges. Az EKR használatával kapcsolatos útmutató elérhető: https://ekr.gov.hu/portal/tamogatas.
17. AF-ben nem szabályozott kérdések vonatkozásában a Kbt. és végrehajtási rendeletei valamint a Ptk. előírása szerint.
18. Kbt.73.§(5): AK a KD-ban közli azon szervezetek nevét, amelyektől AT tájékoztatást kaphat a Kbt.73.§(4) szerinti követelményekről, amelyeknek a teljesítés során meg kell felelni.
19. AF-ben, KD-ben valamennyi órában megadott határidő Mo-i helyi idő szerint értendő.
20. Nyertes AT a szerződés teljesítésének teljes időtartama alatt tulajdonosi szerkezetét AK számára megismerhetővé teszi; a Kbt.143.§(2)-(3) szerinti ügyletekről AK-t haladéktalanul értesíti.
21. Az ajánlatot az EKR által biztosított űrlapok kivételével *.pdf formátumban, a szükséges dokumentumokat cégszerűen aláírva kell benyújtani, az Ártáblázatot *.xls, ill. *.xlsx formátumban is.
22. Szakmai ajánlat: Ajánlatkérő szakmai ajánlatnak tekinti az értékelési szempontokra bemutatott szakember/szakemberek nevét, az árazatlan költségvetést és az értékelési szempontokra tett megajánlásokat. Ajánlatkérő rögzíti, hogy a Kbt. 71. § (8) bekezdés b) pontjára tekintettel nem hiánypótoltatható hiánynak tekinti az értékelési szempontokra bemutatott szakember/szakemberek nevét, illetve az értékelési szempontokra tett megajánlásokat, illetve az árazatlan költségvetés teljes hiányát. Nem hiánypótoltatható hiány esetében Ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelenné nyilvánítja.
23. Ajánlatkérő 2022.06.10. napján 10 órakor helyszíni bejárást tart, melyre az ajánlattevőket ezúton meghívja. Találkozási pont: Budapest IX. kerület Kinizsi utca 12.
24. Részletesen KD és Szerződéstervezet.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2022/05/26 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák