Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/128
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Módosítás/helyesbítés/visszavonás/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma:2020.07.03.
Iktatószám:11953/2020
CPV Kód:30200000-1
Ajánlatkérő:Kisvárda Város Önkormányzata
Teljesítés helye:
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Módosítás/helyesbítés/visszavonás
Változásokat vagy további információt tartalmazó hirdetmény
I. szakasz: Ajánlatkérő (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Kisvárda Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_15981091
Postai cím: Szent László Utca 7-11
Város: Kisvárda
NUTS-kód: HU323
Postai irányítószám: 4600
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Leleszi Tibor
Telefon: +36 45500700
E-mail: hivatal@kisvarda.hu
Fax: +36 45405128
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kisvarda.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 

II. szakasz: Tárgy (az eredeti hirdetményben szereplő információnak megfelelően)
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Kisvárda ECO-park interaktív fejlesztése
Hivatkozási szám: EKR000586012020
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
1.rész interaktív elemek:
1.1. Pool:
Az elvárt felhasználói élmény:
A technológia segítségével bemutathatóak a természeti mozgások a legfiatalabb korosztálynak is, oly módon, hogy számukra is élvezhető, egyszerű legyen az információszerzés élménye. “Térdig érő” virtuális vízben a tájegységre jellemző autentikus halak úszkálnak. Természetesen elinalnak a látogató keltette fodrozódó vízben. (A vizek élővilágának bemutatása.)
1.2. Time line:
Az elvárt felhasználói élmény:
Tájegység történetét feldolgozó időrendi vonalra rendezett adatok, régészeti elemek, ökológiai lábnyomok bemutatása a felület segítségével. Az idővonal elnyúlhat a jövőbe is, megjelenítve az általunk elképzelt jövőt, annak jellegzetes elemeivel.
1.3. Turn the pages:
Az elvárt felhasználói élmény:
A tájegység jellegzetes ökológiai felépítésével foglalkozó tudományos tanulmány vagy tanulmányok, elérhetővé téve a nagyközönség számára. Lehetőség szerint tartalmazzon videót, valamint nagyfelbontású, minimum HD minőségű képanyagot a könnyebb megérthetőség szempontjából. Itt kerülnek bemutatásra a veszélyeztetett fajok. Elérhetővé tennénk többek között a „Vörös Könyvet” (Red Data Book), ami több száz veszélyeztetett állat és növényfajt tartalmaz. Az interakció érintésmentes.
1.4. Filmes játékok_bluebox:
Az elvárt felhasználói élmény:
A látogató, amellett hogy megismerkedik egy a filmkészítésben széles körben alkalmazott trükktechnikával, alkalma nyílik, hogy fotókat készítésen magáról egy izgalmas környezetben. A látogató a green- vagy bluebox felületnek köszönhetően láthatja magát az animációban.
1.5. Digitális vendégkönyv:
Az elvárt felhasználói élmény:
A digitális vendégkönyv a klasszikus vendégkönyv modernizált formája, amely alkalmazkodik a fiatalabb generáció újfajta közvetlenebb, spontánabb kommunikációjához. A videó formátum alkalmazása személyesebbé teszi mind az üzenetek készítését, mind azok megtekintését. A falra vetített mozaik videó pedig izgalmasan mutatja be az eddigi látogatók közösségét.
2. rész: multimédiás fejlesztés
2.1. „Vízterelő” multi touch table
Installáció technikai leírása:
Az interaktív Multi Touch Table, amely egy előrelépés a digitális interakcióban, lehetővé teszi a megjelenített digitális tartalom kezekkel történő manipulációját, ahelyett, hogy billentyűzetet / egeret használnánk. Forradalmasítja az interaktivitás módját, miközben új formában ad lehetőséget a másokkal való kapcsolódásra, koprodukcióra.
Installáció típusa: multi touch table
Installáció mérete: 86”, 190 x 107 cm
2.2. Végtelen láp interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a padló felületén. Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a padlón megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Installáció mérete: 550 x 580 cm *360’
2.3. Tisza / tiszavirágzás interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a nagyméretű felületen (itt: padló, fal). Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a felületen megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Installáció mérete: 560 x 580 cm + 550 x 310 cm (1 fal és 1 padló)
2.4. Evolúció videomapping
Installáció mérete: 1190 x 310 cm
Installáció technikai leírása:
A videomapping, vagy másnéven projection mapping a térbeli valóságot bővíti ki. A tér elemeit, a megvetített tárgyak felületét bekapcsolva a látványba szimulálja a tér átalakulását. Minél nagyobb méretű a projekció, annál teljesebb a szimuláció élménye. A nagy fényerősségű vetítőkkel izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jeleníthetünk meg felületen.
2.5. Guide applikáció és kiterjesztett valóság élmény
Az applikáció rövid ismertetése:
A mobil alkalmazás segíti a látogatókat a park területén történő tájékozódásban. Segít megismerni a területet, az ottani élővilágot és a terület történetét. Mindezt nem csupán informatív, hanem játékos formában is, célozva ezzel a családokat és eltérő korosztályokat.
3.rész. szimulátorok
3.1. Zenélő lépcső
A lépcsőre lépve a lépcsőnek megfelelő hang megszólal. A megfelelő lépcsőfokok „bejárásával” komplett dallamok is lejátszhatóak. A szintetizátor hangkészlete lehetőséget ad több mint 100 hangszín megszólaltatására, vagy akár több fajta dobkészlet használatára is.
3.2. Atomerőmű
A belső helyiségben fel kell építeni egy teljes fizikai modellt. Atomreaktor, csővezetékek, turbina, generátor, villamos vezetékek és egy szimulált fogyasztó, egy világító szerkezet. Az atomreaktor hosszúkás hengerpalástját megnyitva beleláthatunk a reaktorba, ahol a fűtőelem kazetták és a szabályozó rudak láthatóak. A rudak pozíciója változtatható és fizikailag is mozognak. A modellben ezekkel lehet szabályozni a reaktor teljesítményét.
A részletes paramétereket a közbeszerzési műszaki leírás tartalmazza.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) A módosítással és/vagy helyesbítéssel, illetve visszavonással érintett hirdetményre vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
11252 / 2020 (KÉ-szám/évszám)

V. szakasz: Módosítások, helyesbítés vagy visszavonás
V.1) A módosítandó vagy megadandó információ
V.1.1) A módosítás oka
x Az ajánlatkérő által megküldött eredeti információ módosítása
  A Közbeszerzési Értesítőben közzétett információk nem felelnek meg az ajánlatkérő által eredetileg megadottaknak
V.1.2) Az eredeti hirdetményben javítandó szövegrész (kérjük, adja meg az eredeti hirdetmény kapcsolódó szakaszát és a bekezdés számát)
 
Szakasz száma:
II . 1 . 4
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye: A közbeszerzés rövid ismertetése:
A következő helyett:
1.rész interaktív elemek:
1.1. Pool:
Az elvárt felhasználói élmény:
A technológia segítségével bemutathatóak a természeti mozgások a legfiatalabb korosztálynak is, oly módon, hogy számukra is élvezhető, egyszerű legyen az információszerzés élménye. “Térdig érő” virtuális vízben a tájegységre jellemző autentikus halak úszkálnak. Természetesen elinalnak a látogató keltette fodrozódó vízben. (A vizek élővilágának bemutatása.)
1.2. Time line:
Az elvárt felhasználói élmény:
Tájegység történetét feldolgozó időrendi vonalra rendezett adatok, régészeti elemek, ökológiai lábnyomok bemutatása a felület segítségével. Az idővonal elnyúlhat a jövőbe is, megjelenítve az általunk elképzelt jövőt, annak jellegzetes elemeivel.
1.3. Turn the pages:
Az elvárt felhasználói élmény:
A tájegység jellegzetes ökológiai felépítésével foglalkozó tudományos tanulmány vagy tanulmányok, elérhetővé téve a nagyközönség számára. Lehetőség szerint tartalmazzon videót, valamint nagyfelbontású, minimum HD minőségű képanyagot a könnyebb megérthetőség szempontjából. Itt kerülnek bemutatásra a veszélyeztetett fajok. Elérhetővé tennénk többek között a „Vörös Könyvet” (Red Data Book), ami több száz veszélyeztetett állat és növényfajt tartalmaz. Az interakció érintésmentes.
1.4. Filmes játékok_bluebox:
Az elvárt felhasználói élmény:
A látogató, amellett hogy megismerkedik egy a filmkészítésben széles körben alkalmazott trükktechnikával, alkalma nyílik, hogy fotókat készítésen magáról egy izgalmas környezetben. A látogató a green- vagy bluebox felületnek köszönhetően láthatja magát az animációban.
1.5. Digitális vendégkönyv:
Az elvárt felhasználói élmény:
A digitális vendégkönyv a klasszikus vendégkönyv modernizált formája, amely alkalmazkodik a fiatalabb generáció újfajta közvetlenebb, spontánabb kommunikációjához. A videó formátum alkalmazása személyesebbé teszi mind az üzenetek készítését, mind azok megtekintését. A falra vetített mozaik videó pedig izgalmasan mutatja be az eddigi látogatók közösségét.
2. rész: multimédiás fejlesztés
2.1. „Vízterelő” multi touch table
Installáció technikai leírása:
Az interaktív Multi Touch Table, amely egy előrelépés a digitális interakcióban, lehetővé teszi a megjelenített digitális tartalom kezekkel történő manipulációját, ahelyett, hogy billentyűzetet / egeret használnánk. Forradalmasítja az interaktivitás módját, miközben új formában ad lehetőséget a másokkal való kapcsolódásra, koprodukcióra.
Installáció típusa: multi touch table
Installáció mérete: 86”, 190 x 107 cm
2.2. Végtelen láp interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a padló felületén. Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a padlón megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Installáció mérete: 550 x 580 cm *360’
2.3. Tisza / tiszavirágzás interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a nagyméretű felületen (itt: padló, fal). Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a felületen megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Installáció mérete: 560 x 580 cm + 550 x 310 cm (1 fal és 1 padló)
2.4. Evolúció videomapping
Installáció mérete: 1190 x 310 cm
Installáció technikai leírása:
A videomapping, vagy másnéven projection mapping a térbeli valóságot bővíti ki. A tér elemeit, a megvetített tárgyak felületét bekapcsolva a látványba szimulálja a tér átalakulását. Minél nagyobb méretű a projekció, annál teljesebb a szimuláció élménye. A nagy fényerősségű vetítőkkel izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jeleníthetünk meg felületen.
2.5. Guide applikáció és kiterjesztett valóság élmény
Az applikáció rövid ismertetése:
A mobil alkalmazás segíti a látogatókat a park területén történő tájékozódásban. Segít megismerni a területet, az ottani élővilágot és a terület történetét. Mindezt nem csupán informatív, hanem játékos formában is, célozva ezzel a családokat és eltérő korosztályokat.
3.rész. szimulátorok
3.1. Zenélő lépcső
A lépcsőre lépve a lépcsőnek megfelelő hang megszólal. A megfelelő lépcsőfokok „bejárásával” komplett dallamok is lejátszhatóak. A szintetizátor hangkészlete lehetőséget ad több mint 100 hangszín megszólaltatására, vagy akár több fajta dobkészlet használatára is.
3.2. Atomerőmű
A belső helyiségben fel kell építeni egy teljes fizikai modellt. Atomreaktor, csővezetékek, turbina, generátor, villamos vezetékek és egy szimulált fogyasztó, egy világító szerkezet. Az atomreaktor hosszúkás hengerpalástját megnyitva beleláthatunk a reaktorba, ahol a fűtőelem kazetták és a szabályozó rudak láthatóak. A rudak pozíciója változtatható és fizikailag is mozognak. A modellben ezekkel lehet szabályozni a reaktor teljesítményét.
A részletes paramétereket a közbeszerzési műszaki leírás tartalmazza.
Helyesen:
1.rész interaktív elemek:
1.1. Pool:
Az elvárt felhasználói élmény:
A technológia segítségével bemutathatóak a természeti mozgások a legfiatalabb korosztálynak is, oly módon, hogy számukra is élvezhető, egyszerű legyen az információszerzés élménye. “Térdig érő” virtuális vízben a tájegységre jellemző autentikus halak úszkálnak. Természetesen elinalnak a látogató keltette fodrozódó vízben. (A vizek élővilágának bemutatása.)
1.2. Time line:
Az elvárt felhasználói élmény:
Tájegység történetét feldolgozó időrendi vonalra rendezett adatok, régészeti elemek, ökológiai lábnyomok bemutatása a felület segítségével. Az idővonal elnyúlhat a jövőbe is, megjelenítve az általunk elképzelt jövőt, annak jellegzetes elemeivel.
1.3. Turn the pages:
Az elvárt felhasználói élmény:
A tájegység jellegzetes ökológiai felépítésével foglalkozó tudományos tanulmány vagy tanulmányok, elérhetővé téve a nagyközönség számára. Lehetőség szerint tartalmazzon videót, valamint nagyfelbontású, minimum HD minőségű képanyagot a könnyebb megérthetőség szempontjából. Itt kerülnek bemutatásra a veszélyeztetett fajok. Elérhetővé tennénk többek között a „Vörös Könyvet” (Red Data Book), ami több száz veszélyeztetett állat és növényfajt tartalmaz. Az interakció érintésmentes.
1.4. Filmes játékok_bluebox:
Az elvárt felhasználói élmény:
A látogató, amellett hogy megismerkedik egy a filmkészítésben széles körben alkalmazott trükktechnikával, alkalma nyílik, hogy fotókat készítésen magáról egy izgalmas környezetben. A látogató a green- vagy bluebox felületnek köszönhetően láthatja magát az animációban.
1.5. Digitális vendégkönyv:
Az elvárt felhasználói élmény:
A digitális vendégkönyv a klasszikus vendégkönyv modernizált formája, amely alkalmazkodik a fiatalabb generáció újfajta közvetlenebb, spontánabb kommunikációjához. A videó formátum alkalmazása személyesebbé teszi mind az üzenetek készítését, mind azok megtekintését. A falra vetített mozaik videó pedig izgalmasan mutatja be az eddigi látogatók közösségét.
2. rész: multimédiás fejlesztés
2.1. Tisza / tiszavirágzás interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a nagyméretű felületen (itt: padló, fal). Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a felületen megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Installáció mérete: 560 x 580 cm + 550 x 310 cm (1 fal és 1 padló)
2.2. Evolúció videomapping
Installáció mérete: 1190 x 310 cm
Installáció technikai leírása:
A videomapping, vagy másnéven projection mapping a térbeli valóságot bővíti ki. A tér elemeit, a megvetített tárgyak felületét bekapcsolva a látványba szimulálja a tér átalakulását. Minél nagyobb méretű a projekció, annál teljesebb a szimuláció élménye. A nagy fényerősségű vetítőkkel izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jeleníthetünk meg felületen.
2.3. Guide applikáció és kiterjesztett valóság élmény
Az applikáció rövid ismertetése:
A mobil alkalmazás segíti a látogatókat a park területén történő tájékozódásban. Segít megismerni a területet, az ottani élővilágot és a terület történetét. Mindezt nem csupán informatív, hanem játékos formában is, célozva ezzel a családokat és eltérő korosztályokat.
3.rész. szimulátorok
3.1. Zenélő lépcső
A lépcsőre lépve a lépcsőnek megfelelő hang megszólal. A megfelelő lépcsőfokok „bejárásával” komplett dallamok is lejátszhatóak. A szintetizátor hangkészlete lehetőséget ad több mint 100 hangszín megszólaltatására, vagy akár több fajta dobkészlet használatára is.
3.2. Atomerőmű
A belső helyiségben fel kell építeni egy teljes fizikai modellt. Atomreaktor, csővezetékek, turbina, generátor, villamos vezetékek és egy szimulált fogyasztó, egy világító szerkezet. Az atomreaktor hosszúkás hengerpalástját megnyitva beleláthatunk a reaktorba, ahol a fűtőelem kazetták és a szabályozó rudak láthatóak. A rudak pozíciója változtatható és fizikailag is mozognak. A modellben ezekkel lehet szabályozni a reaktor teljesítményét.
A részletes paramétereket a közbeszerzési műszaki leírás tartalmazza.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
IV . 2 . 2
A módosítandó szöveg helye: Ajánlattételi vagy részvételi határidő dátum
A következő helyett
Dátum: 2020/07/06 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 10:00 (óó:pp)
Helyesen
Dátum: 2020/07/09 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 12:00 (óó:pp)

Szakasz száma:
II . 2 . 4
Rész száma: 2
A módosítandó szöveg helye: A közbeszerzés mennyisége:
A következő helyett:
2. rész: multimédiás fejlesztés
2.1. „Vízterelő” multi touch table
Installáció típusa: multi touch table
Installáció mérete: 86”, 190 x 107 cm
Installáció technikai leírása:
Az interaktív Multi Touch Table, amely egy előrelépés a digitális interakcióban, lehetővé teszi a megjelenített digitális tartalom kezekkel történő manipulációját, ahelyett, hogy billentyűzetet / egeret használnánk. Forradalmasítja az interaktivitás módját, miközben új formában ad lehetőséget a másokkal való kapcsolódásra, koprodukcióra.
Hardver igény:
iiyama PROLITE TE8603MIS-B1AG 86" multitouch screen 1 db vagy azzal egyenértékű
iiyama SPC5801BB slot PC 1 db vagy azzal egyenértékű
asztal kialakítása (asztalos munka)
Szoftver fejlesztés, szolgáltatások:
Vizuális tartalom (UI design. Animációk. Effektek.)
Sound design (Hangeffektek, atmoszféra)
Fejlesztés (Futtató keretrendszer fejlesztése, kezelőfelület, beüzemelés, min. 2 év support)
2.2. Végtelen láp interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció mérete: 550 x 580 cm *360’
Installáció elhelyezése: a terem padlózatán, az elhelyezett tárgyak felületén, illetve 360 fokban a falakon tükrözve.
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a padló felületén. Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a padlón megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Hardver igény:
Optoma GT1080 Ultra short throw projektor vagy azzal egyenértékű 2 db
Projektorrögzítő konzol vagy azzal egyenértékű 2 db
Matrox Dual Head 2 Go External multidisplay adapter vagy azzal egyenértékű 1 db
Hokuyo UST-10LX Scanning Laser Rangefinder vagy azzal egyenértékű 1 db
Mini PC 1 db
Tükörfólia / tükörtapéta 56 m2
Trust GXT 608 hangszóró vagy azzal egyenértékű 1 db
Tavirózsa modellek – mű, gyártatott 200 db
Szoftver fejlesztés, szolgáltatások:
Vizuális tartalom (Animált látványelemek elkészítése, variációk flóra és fauna témában)
Sound design (4 min Atmoszféra loop )
Fejlesztés (Futtató keretrendszer fejlesztése, beüzemelés, min. 2 év support)
2.3. Tisza / tiszavirágzás interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció mérete: 560 x 580 cm + 550 x 310 cm (1 fal és 1 padló)
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a nagyméretű felületen (itt: padló, fal). Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a felületen megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Hardver igény:
Optoma GT1080 Ultra short throw projektor vagy azzal egyenértékű 3 db
Projektorrögzítő konzol vagy azzal egyenértékű 3 db
Matrox Dual Head 2 Go External multi-display adapte vagy azzal egyenértékű r 1 db
Hokuyo UST-10LX Scanning Laser Rangefinder vagy azzal egyenértékű 2 db
Trust GXT 608 hangszóró vagy azzal egyenértékű 1 db
Mini PC 2 db
Szoftver fejlesztések, szolgáltatások:
Vizuális tartalom (Animált látványelemek elkészítése. Interaktív particle szekvenciák. Virágok, halak, tiszavirágok – animált variációk)
Sound design (Atmoszféra, Hangeffektek, természeti hangok)
Fejlesztés (Futtató keretrendszer fejlesztése, beüzemelés, min. 2 év support)
2.4. Evolúció videomapping
Installáció mérete: 1190 x 310 cm
Installáció technikai leírása:
A videomapping, vagy másnéven projection mapping a térbeli valóságot bővíti ki. A tér elemeit, a megvetített tárgyak felületét bekapcsolva a látványba szimulálja a tér átalakulását. Minél nagyobb méretű a projekció, annál teljesebb a szimuláció élménye. A nagy fényerősségű vetítőkkel izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jeleníthetünk meg felületen.
Hardver igény:
Optoma GT1080 Ultra short throw projektor vagy azzal egyenértékű 3 db
Projektorrögzítő konzol 3 db
Matrox Triple Head 2 Go External multi-display adapter vagy azzal egyenértékű 1 db
Vetített anyagot kezelő számítógép 1 db
Hangprojektor 1 db
Szoftver fejlesztések, szolgáltatások:
Vizuális tartalom (min. 8 perc hosszúságú animációs film készítése a kialakított tematika szerint (evolúció))
Sound design (Zene és hangeffektek min. 10 perc)
Beüzemelés, min. 2 év support
2.5. Guide applikáció és kiterjesztett valóság élmény
Az applikáció rövid ismertetése:
A mobil alkalmazás segíti a látogatókat a park területén történő tájékozódásban. Segít megismerni a területet, az ottani élővilágot és a terület történetét. Mindezt nem csupán informatív, hanem játékos formában is, célozva ezzel a családokat és eltérő korosztályokat.
Az alkalmazás struktúrája:
- Általános információk az ökoparkról
- Élővilág megismerése:
- Rétköz története:
- Ökopark túra:
- Kincskereső túra:
Hardver igény:
Printelt info táblák /marker. Anyaga: 5mm vastag habosított pvc 10 db
min. 1920x1080 felbontású tablet 10 db
Szoftver fejlesztés, szolgáltatások:
Fejlesztés
App UI design
10 db. AR tartalom: modellek elkészítése, rigelése. Portál.
10db AR Marker: Arculati design átültetése, markerek kialakítása, nyomdai kivitelezés.
Kutató munka és tartalom összeállítása
min. 2 év support, jótállás és rendelkezésre állás
A részletes műszaki-szakmai paramétereket a közbeszerzési dokumentáció tartalmazza.
Helyesen:
2. rész: multimédiás fejlesztés
2.1. Tisza / tiszavirágzás interaktív mozgásérzékeny vetített installáció
Installáció mérete: 560 x 580 cm + 550 x 310 cm (1 fal és 1 padló)
Installáció technikai leírása:
A nagy fényerősségű vetítő izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jelenít meg a nagyméretű felületen (itt: padló, fal). Speciális szoftver és mozgásérzékelő kamera felhasználásával a felületen megjelenő látvány interakcióba lép a látogatóval és a legkisebb mozgásra is reagálva alakítja az élményt, irányítja a vetített eseményt.
Hardver igény:
Optoma GT1080 Ultra short throw projektor vagy azzal egyenértékű 3 db
Projektorrögzítő konzol vagy azzal egyenértékű 3 db
Matrox Dual Head 2 Go External multi-display adapte vagy azzal egyenértékű r 1 db
Hokuyo UST-10LX Scanning Laser Rangefinder vagy azzal egyenértékű 2 db
Trust GXT 608 hangszóró vagy azzal egyenértékű 1 db
Mini PC 2 db
Szoftver fejlesztések, szolgáltatások:
Vizuális tartalom (Animált látványelemek elkészítése. Interaktív particle szekvenciák. Virágok, halak, tiszavirágok – animált variációk)
Sound design (Atmoszféra, Hangeffektek, természeti hangok)
Fejlesztés (Futtató keretrendszer fejlesztése, beüzemelés, min. 2 év support)
2.2. Evolúció videomapping
Installáció mérete: 1190 x 310 cm
Installáció technikai leírása:
A videomapping, vagy másnéven projection mapping a térbeli valóságot bővíti ki. A tér elemeit, a megvetített tárgyak felületét bekapcsolva a látványba szimulálja a tér átalakulását. Minél nagyobb méretű a projekció, annál teljesebb a szimuláció élménye. A nagy fényerősségű vetítőkkel izgalmas speciális effektusokat és multimédiás tartalmakat jeleníthetünk meg felületen.
Hardver igény:
Optoma GT1080 Ultra short throw projektor vagy azzal egyenértékű 3 db
Projektorrögzítő konzol 3 db
Matrox Triple Head 2 Go External multi-display adapter vagy azzal egyenértékű 1 db
Vetített anyagot kezelő számítógép 1 db
Hangprojektor 1 db
Szoftver fejlesztések, szolgáltatások:
Vizuális tartalom (min. 8 perc hosszúságú animációs film készítése a kialakított tematika szerint (evolúció))
Sound design (Zene és hangeffektek min. 10 perc)
Beüzemelés, min. 2 év support
2.3. Guide applikáció és kiterjesztett valóság élmény
Az applikáció rövid ismertetése:
A mobil alkalmazás segíti a látogatókat a park területén történő tájékozódásban. Segít megismerni a területet, az ottani élővilágot és a terület történetét. Mindezt nem csupán informatív, hanem játékos formában is, célozva ezzel a családokat és eltérő korosztályokat.
Az alkalmazás struktúrája:
- Általános információk az ökoparkról
- Élővilág megismerése:
- Rétköz története:
- Ökopark túra:
- Kincskereső túra:
Hardver igény:
Printelt info táblák /marker. Anyaga: 5mm vastag habosított pvc 10 db
min. 1920x1080 felbontású tablet 10 db
Szoftver fejlesztés, szolgáltatások:
Fejlesztés
App UI design
10 db. AR tartalom: modellek elkészítése, rigelése. Portál.
10db AR Marker: Arculati design átültetése, markerek kialakítása, nyomdai kivitelezés.
Kutató munka és tartalom összeállítása
min. 2 év support, jótállás és rendelkezésre állás
A részletes műszaki-szakmai paramétereket a közbeszerzési dokumentáció tartalmazza.
Szakasz száma:
. .
Rész száma:
A módosítandó szöveg helye:
A következő helyett
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Helyesen
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
Szakasz száma:
IV . 2 . 6
A módosítandó szöveg helye: Dátum, helyi idő:
A következő helyett
Dátum: 2020/07/06 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 12:00 (óó:pp)
Helyesen
Dátum: 2020/07/09 (éééé/hh/nn)
Helyi idő: 14:00 (óó:pp)
V.2) Tájékoztatás a hirdetmény visszavonásáról
  A hirdetmény, illetve eljárást megindító felhívás visszavonásra került.
  Lehetséges, hogy a közbeszerzési eljárás újra meghirdetésre kerül.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
A módosításra a Kbt. 52.§ (4) bekezdés b) pontja alapján kerül sor, mivel a közbeszerzési dokumentumok módosításra kerülnek.
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2020/07/02 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben