Közbeszerzési Értesítő száma: | 2018/144 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Szolgáltatásmegrendelés |
Hirdetmény típusa: | Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 KÉ |
Eljárás fajtája: | Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás |
Közzététel dátuma: | 2018.07.27. |
Iktatószám: | 13387/2018 |
CPV Kód: | 79710000-4 |
Ajánlatkérő: | Budapesti Sportszolgáltató Központ Közhasznú Nonprofit Kft |
Teljesítés helye: | 1146 Budapest, Olof Palme sétány 5. |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | |
Nyertes ajánlattevő: | Valton-Sec Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. |
Ajánlatkérő típusa: | Közjogi szervezet |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | Szabadidő, kultúra és vallás |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Budapesti Sportszolgáltató Központ Közhasznú Nonprofit Kft
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_75816940
Postai cím: Olof Palme Sétány 5
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1146
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Ráczné Józsa Alíz
Telefon: +36 203509170
E-mail: a.raczne@mujegpalya.hu
Fax: +00 0000000
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.mujegpalya.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2) Közös közbeszerzés
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.
Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)
Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű
Regionális/helyi szintű
x Közjogi szervezet
Közszolgáltató
Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
Egyéb:
I.4 ) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
Általános közszolgáltatások
Honvédelem
Közrend és biztonság
Környezetvédelem
Gazdasági és pénzügyek
Egészségügy
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szociális védelem
x Szabadidő, kultúra és vallás
Oktatás
Egyéb tevékenység:
I.5 ) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
Villamos energia
Földgáz és kőolaj kitermelése
Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
Víz
Postai szolgáltatások
Vasúti szolgáltatások
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
Kikötői tevékenységek
Repülőtéri tevékenységek
Egyéb tevékenység:
II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Városligeti Műjégpálya biztonsági szolgálat
Hivatkozási szám: EKR000123792018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 79710000-4 |
II.1.3) A szerződés típusa
Építési beruházás
Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
A Városligeti Műjégpálya sportlétesítmény általános biztonsági szolgálat, biztosítási és rendezői feladatainak ellátása a 2018/2019 és a 2019/2020-as korcsolyaszezon idején
II.1.5) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll nem
II.1.6) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 37366500 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) A közbeszerzés mennyisége
II.2.1)
Elnevezés: Városligeti Műjégpálya biztonsági szolgálata
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 79713000-5 |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: 1146 Budapest, Olof Palme sétány 5.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
A korcsolyaszezon az időjárástól függően novembertől a következő év februárjáig (előreláthatóan százöt napig) tart.
A rendszeres szolgálati időben egyidejűleg 7 fő szolgálatot ellátó őrt kell biztosítani.
A tervezett rendszeres szolgálati idő a korcsolyaszezon nyitva tartásához igazítva (zárójelben a nyitva tartás alatti látogatószám):
• Hétfő: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Kedd: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Szerda: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1800 fő)
• Csütörtök: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1400-1900 fő)
• Péntek: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Szombat: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Vasárnap: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-20.30 (2500-3500 fő)
A megadott kezdési és zárási időpontok csak tervezettek, a rendszeres szolgálati idő hossza nem változik. Minden év december 24-én, 31-én és január 1-jén a fentiektől eltérő nyitvatartással működik a Jégpálya.
A tervek szerint kb. 11 héten át zajló korcsolya oktatási program alatt a hétköznapi nyitva tartás és a létszám a fentitől eltérően, a következőképpen alakul (zárójelben a nyitva tartás alatti látogatószám):
• Hétfő: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Kedd: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Szerda: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1800 fő)
• Csütörtök: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1400-1900 fő)
• Péntek: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Szombat: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Vasárnap: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-20.30 (2500-3500 fő)
A rendszeres szolgálati időben egyidejűleg 7 fő szolgálatot ellátó őrt kell biztosítani.
A tervezett rendszeres szolgálati idő a korcsolyaszezon nyitva tartásához igazítva (zárójelben a nyitva tartás alatti látogatószám):
• Hétfő: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Kedd: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Szerda: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1800 fő)
• Csütörtök: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (1400-1900 fő)
• Péntek: 08.30 – 13.30 (800-1200 fő), 16.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Szombat: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Vasárnap: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-20.30 (2500-3500 fő)
A megadott kezdési és zárási időpontok csak tervezettek, a rendszeres szolgálati idő hossza nem változik. Minden év december 24-én, 31-én és január 1-jén a fentiektől eltérő nyitvatartással működik a Jégpálya.
A tervek szerint kb. 11 héten át zajló korcsolya oktatási program alatt a hétköznapi nyitva tartás és a létszám a fentitől eltérően, a következőképpen alakul (zárójelben a nyitva tartás alatti látogatószám):
• Hétfő: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Kedd: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1500 fő)
• Szerda: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1200-1800 fő)
• Csütörtök: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (1400-1900 fő)
• Péntek: 7.30 – 13.30 (1000-1200 fő), 16.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Szombat: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-21.30 (2500-3500 fő)
• Vasárnap: 08.30 –13.30 (2500-3500 fő), 15.30-20.30 (2500-3500 fő)
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Minőségi szempont –
Költség szempont –
x Ár szempont – Nettó ajánlati ár (Ft) Súlyszám -
Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók leírása: Megrendelő jogosult – de nem köteles - a nyitva tartási időszakon kívül (akár késői, akár korai időpontra) eseti megrendelésekkel rendezvényekhez kapcsolódó többlet biztonsági szolgálat rendelkezésre bocsátását – alkalmanként 5 (öt) fővel, minimum 3 (három) órában – megrendelni a Vállalkozótól. Az eseti rendezvények száma összesen várhatóan 10 alkalom lesz a jelen szerződés időbeli hatálya alatt, azonban Megrendelő e vonatkozásban semmiféle kötelezettséget nem vállal.
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.9) További információ:
IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
A Kbt. 117. § szerinti saját beszerzési szabályok szerinti eljárás
Nyílt eljárás
Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
Meghívásos eljárás
Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett meghívásos eljárás
Tárgyalásos eljárás
Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett tárgyalásos eljárás
Versenypárbeszéd
Innovációs partnerség
x Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben
Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
x A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
A Kbt. 113. § szerinti meghívásos eljárás
A Kbt. 113. § szerinti tárgyalásos eljárás
A Kbt. 115. § szerinti nyílt eljárás
A Kbt. 115. § szerinti hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
IV.1.2) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
IV.1.4) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.3) Információ az előzetes/időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást meghirdető felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes/időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: KSZ/23/2018 Rész száma: Elnevezés: Városligeti Műjégpálya biztonsági szolgálata
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/07/14 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 4
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 4
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
Hivatalos név: Valton-Sec Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_41907942
Postai cím: Hegyalja Út 109
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1124
Ország: Magyarország
E-mail: massanyi.peter@valton.hu
Telefon: +36 303715883
Internetcím(ek): (URL) valton.hu
Fax: +36 18722942
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 10977956-2-43
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 37149000
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 37366500
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Európai Unió
nem Európai Unió
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
Hivatalos név: Valton-Sec Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_41907942
Postai cím: Hegyalja Út 109
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1124
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 10977956243
Hivatalos név: Target Group Facility Management Zrt.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_55719306
Postai cím: Szentendrei Út 202
Város: Budapest
NUTS-kód: HU
Postai irányítószám: 1031
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 25176151241
Hivatalos név: JUNA-Sec Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_36678266
Postai cím: Királyhágó Út 75
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1182
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 25854655243
Hivatalos név: Bross FR Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_21697957
Postai cím: Jávorka Ádám Utca 56
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1147
Ország: Magyarország
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 23426869242
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
VI.1.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásának napja:
2018/05/28 (éééé/hh/nn)
VI.1.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok:
Szerződéses feltételként
Értékelési szempontként
Műszaki leírásrészeként
Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi intézkedések
Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés
VI.1.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok:
Szerződéses feltételként
Értékelési szempontként
Műszaki leírás részeként
Alkalmassági feltételként
Védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés
VI.1.4) Fenntartott szerződés:
A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
VI.1.5) További információk:
Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (4)-(5) bek. alapján a JUNA-Sec Kft. (1182 Budapest Királyhágó Út 75.) és a Target Group Facility Management Zrt. (1031 Budapest Szentendrei Út 202.) ajánlatait nem bírálta el.
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/07/24 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges