Közbeszerzési Értesítő száma: | 2016/146 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Szolgáltatásmegrendelés |
Hirdetmény típusa: | Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL |
Eljárás fajtája: | |
Közzététel dátuma: | 2016.12.19. |
Iktatószám: | 14774/2016 |
CPV Kód: | 72000000-5 |
Ajánlatkérő: | Klebelsberg Intézményfenntartó Központ |
Teljesítés helye: | HU1; HU1 |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | |
Nyertes ajánlattevő: | eKréta Informatikai Zrt.;eKréta Informatikai Zrt. |
Ajánlatkérő típusa: | Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | Oktatás |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
Nemzeti azonosítószám: AK17644
Postai cím: Bajcsy-Zsilinszky út 42-46.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU101
Postai irányítószám: 1054
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: dr. Dobozy Ágoston
Telefon: +36 17951170
E-mail: agoston.dobozy@klik.gov.hu
Fax: +36 17950744
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): klik.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL): klik.gov.hu
I.2) Közös közbeszerzés
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
x Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Közjogi intézmény
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
Általános közszolgáltatások
Honvédelem
Közrend és biztonság
Környezetvédelem
Gazdasági és pénzügyek
Egészségügy
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szociális védelem
Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
Egyéb tevékenység:
II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: „Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez kapcsolódó terméktámogatás”
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 72000000-5 |
II.1.3) A szerződés típusa
Építési beruházás
Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
1. közbeszerzési rész:
Az Ajánlatkérő által biztosított infrastruktúrán futó Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez (továbbiakban KRÉTA) kapcsolódó szolgáltatások:
• A rendszer folyamatos jogszabálykövetése;
• A rendszer folyamatos hibaelhárítása; 5000 hibajegy/év
• Elektronikus felhasználói kézikönyv biztosítása, frissítése,
• E-learning oktatási anyag folyamatos biztosítása diákok, szülők, pedagógusok és adminisztrátorok számára;
• Másodlagos (alkalmazás) ügyfélszolgálatának üzemeltetése; 20.000 felhasználói kérelem/év
• Gyakran ismételt kérdések karbantartása, frissítése;
• Migrációs adatfeltöltés támogatása; 1000 intézmény/év
• Neptun KRÉTA irathitelesítési szolgáltatás biztosítása. 2.000.000 irat/év
2. közbeszerzési rész:
Az Ajánlatkérő által biztosított infrastruktúrán futó Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez kapcsolódó ESL Adatbekérő modul és az Elektronikus Pénztárca modul fejlesztése, tesztelése, telepítése. Mennyisége: 2 modul
Az Ajánlatkérő által biztosított infrastruktúrán futó Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez (továbbiakban KRÉTA) kapcsolódó szolgáltatások:
• A rendszer folyamatos jogszabálykövetése;
• A rendszer folyamatos hibaelhárítása; 5000 hibajegy/év
• Elektronikus felhasználói kézikönyv biztosítása, frissítése,
• E-learning oktatási anyag folyamatos biztosítása diákok, szülők, pedagógusok és adminisztrátorok számára;
• Másodlagos (alkalmazás) ügyfélszolgálatának üzemeltetése; 20.000 felhasználói kérelem/év
• Gyakran ismételt kérdések karbantartása, frissítése;
• Migrációs adatfeltöltés támogatása; 1000 intézmény/év
• Neptun KRÉTA irathitelesítési szolgáltatás biztosítása. 2.000.000 irat/év
2. közbeszerzési rész:
Az Ajánlatkérő által biztosított infrastruktúrán futó Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez kapcsolódó ESL Adatbekérő modul és az Elektronikus Pénztárca modul fejlesztése, tesztelése, telepítése. Mennyisége: 2 modul
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 221 670 000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
II.2.1)
Elnevezés: Az Ajánlatkérő által biztosított infrastruktúrán futó Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez (továbbiakban KRÉTA) kapcsolódó szolgáltatások
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 72261000-2 |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlattevő a közbeszerzés tárgyához kapcsolódó feladatát a saját székhelyén, saját eszközeivel végzi.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
• A rendszer folyamatos jogszabálykövetése;
• A rendszer folyamatos hibaelhárítása; 5000 hibajegy/év
• Elektronikus felhasználói kézikönyv biztosítása, frissítése,
• E-learning oktatási anyag folyamatos biztosítása diákok, szülők, pedagógusok és adminisztrátorok számára;
• Másodlagos (alkalmazás) ügyfélszolgálatának üzemeltetése; 20.000 felhasználói kérelem/év
• Gyakran ismételt kérdések karbantartása, frissítése;
• Migrációs adatfeltöltés támogatása; 1000 intézmény/év
• Neptun KRÉTA irathitelesítési szolgáltatás biztosítása. 2.000.000 irat/év
• A rendszer folyamatos hibaelhárítása; 5000 hibajegy/év
• Elektronikus felhasználói kézikönyv biztosítása, frissítése,
• E-learning oktatási anyag folyamatos biztosítása diákok, szülők, pedagógusok és adminisztrátorok számára;
• Másodlagos (alkalmazás) ügyfélszolgálatának üzemeltetése; 20.000 felhasználói kérelem/év
• Gyakran ismételt kérdések karbantartása, frissítése;
• Migrációs adatfeltöltés támogatása; 1000 intézmény/év
• Neptun KRÉTA irathitelesítési szolgáltatás biztosítása. 2.000.000 irat/év
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Minőségi kritérium –
Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
II.2.1)
Elnevezés: Az Ajánlatkérő által biztosított infrastruktúrán futó Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez kapcsolódó ESL Adatbekérő modul és az Elektronikus Pénztárca modul fejlesztése, tesztelése, telepítése.
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 72200000-7 |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU1 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlattevő a közbeszerzés tárgyához kapcsolódó feladatát a saját székhelyén, saját eszközeivel végzi.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Az Ajánlatkérő által biztosított infrastruktúrán futó Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez kapcsolódó ESL Adatbekérő modul és az Elektronikus Pénztárca modul fejlesztése, tesztelése, telepítése. Mennyisége: 2 modul
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Minőségi kritérium –
Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Nyílt eljárás
Gyorsított eljárás
Indokolás:
Meghívásos eljárás
Gyorsított eljárás
Indokolás:
Tárgyalásos eljárás
Gyorsított eljárás
Indokolás:
Versenypárbeszéd
Innovációs partnerség
x Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez kapcsolódó terméktámogatás
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2016/11/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
Hivatalos név: eKréta Informatikai Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Retyezáti u. 48.
Város: Érd
NUTS-kód: HU1
Postai irányítószám: 2030
Ország: HU
E-mail: kozbeszerzes@ekreta.hu
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 181000000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 182300000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: Neptun KRÉTA Iskolai Alaprendszerekhez kapcsolódó ESL Adatbekérő modul és az Elektronikus Pénztárca modul fejlesztése, tesztelése, telepítése
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2016/11/21 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
Hivatalos név: eKréta Informatikai Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Retyezáti u. 48.
Város: Érd
NUTS-kód: HU1
Postai irányítószám: 2030
Ország: HU
E-mail: kozbeszerzes@ekreta.hu
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 36400000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 39370000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Nyertes Ajánlattevő mindkét közbeszerzési rész tekintetében: eKRÉTA Informatikai Zrt.(címe: 2030 Érd, Retyezáti utca 48., adószám: 25707144-2-13)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság, Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Jogorvoslati kérelem benyújtható a Kbt. 148. §-ában és a 152. § (3) bekezdésében foglaltak szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság, Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 4.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2016/12/12 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
x 1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
nyílt eljárás
meghívásos eljárás
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
x Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
x a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)
2015. évben a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer (KRÉTA) specifikáció szerinti egységes tanulmányi adminisztrációs rendszer a Neptun Egységes Tanulmányi Rendszer köznevelési intézmények részére történő kiterjesztésével, paraméterezésével (adaptálásával) került megvalósításra.
Ajánlatkérő ezen közbeszerzési eljárás keretében a KRÉTA rendszerhez kapcsolódó szükségessé váló jogszabálykövetést, terméktámogatás kívánja megrendelni, mely a kizárólagos joggal rendelkező fejlesztő által végezhető.
Ajánlatkérő ezen közbeszerzési eljárás keretében a KRÉTA rendszerhez kapcsolódó szükségessé váló jogszabálykövetést, terméktámogatás kívánja megrendelni, mely a kizárólagos joggal rendelkező fejlesztő által végezhető.