Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/218
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 KÉ
Eljárás fajtája:Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.11.13.
Iktatószám:20450/2018
CPV Kód:79416000-3
Ajánlatkérő:NFP Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata;Kulcs Községi Önkormányzat;Rácalmás Város Önkormányzata;Pusztaszabolcs Város Önkormányzat;Északdunántúli Vízmű Zrt.
Teljesítés helye:Magyarország, a felhívás 1-2) pontjában feltüntetett Ajánlatkérők címei, illetve az egyes rendezvények helyszínei, adott esetben a Támogatási szerződésben konzorciumvezető Kedvezményezett, az NFP Nemzeti Fejlesztési NFP Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság székhelye: 1139 Budapest, Pap Károly utca 4-6., valamint a nyertes ajánlattevőként szerződő fél székhelye
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Nuvu Kft.
Ajánlatkérő típusa:európai uniós projektfelügyeletet ellátó nonprofit kft.
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:európai uniós projektek felügyelete, 339/2014 (XII.19.) 7. § szerinti feladatok
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: NFP Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: AK18470
Postai cím: Pap Károly utca 4-6.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1139
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: dr. Módos István ügyvezető igazgató
Telefon: +36 12390420
E-mail: beszerzes@nfp.hu
Fax: +36 12390420
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.nfp.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.nfp.hu
 
Hivatalos név: Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: AK01943
Postai cím: Városháza tér 1.
Város: Dunaújváros
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2400
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Cserna Gábor polgármester
Telefon: + 36 25544335
E-mail: kozbeszerzes@pmh.dunanet.hu
Fax: + 36 25403586
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://dunaujvaros.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Kulcs Községi Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: AK09126
Postai cím: Kossuth Lajos utca 83.
Város: Kulcs
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2458
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Jobb Gyula polgármester
Telefon: +36 25440400
E-mail: jegyzo@kulcs.eu
Fax: +36 25509080
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kulcs.eu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Rácalmás Város Önkormányzata
Nemzeti azonosítószám: AK06517
Postai cím: Szigetfő utca 11-13.
Város: Rácalmás
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2459
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Schrick István polgármester
Telefon: +36 25271833
E-mail: jegyzo@racalmas.hu
Fax: +36 25517860
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://racalmas.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Pusztaszabolcs Város Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: AK06491
Postai cím: Velencei út 2.
Város: Pusztaszabolcs
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 2490
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Csányi Kálmán polgármester
Telefon: +36 25273002
E-mail: polghivatal@pusztaszabolcs.hu
Fax: +36 25271833
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.pusztaszabolcs.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):

Hivatalos név: Északdunántúli Vízmű Zrt.
Nemzeti azonosítószám: AK02211
Postai cím: Sárberek út 100.
Város: Tatabánya
NUTS-kód: HU212
Postai irányítószám: 2800
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: Dr. Jelen Tamás vezérigazgató
Telefon: +36 34311766
E-mail: posta@edvrt.hu
Fax: +36 34311595
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.edv.hu/
A felhasználói oldal címe (URL):
I.2) Közös közbeszerzés
x A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.
x Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: NFP Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
  Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
x Egyéb: európai uniós projektfelügyeletet ellátó nonprofit kft.
I.4 ) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: európai uniós projektek felügyelete, 339/2014 (XII.19.) 7. § szerinti feladatok
I.5 ) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Megbízási szerződés keretében az „Észak- és Közép-Dunántúli szennyvízelvezetési és -kezelési fejlesztés 2. (ÉKDU 2.)” projekt (KEHOP-2.2.2-15-2015-00044) megvalósításával kapcsolatos PR- és tájékoztatási tevékenység teljes körű ellátása
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79416000-3
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
Megbízási szerződés keretében az „Észak- és Közép-Dunántúli szennyvízelvezetési és -kezelési fejlesztés 2. (ÉKDU 2.)” projekt (KEHOP-2.2.2-15-2015-00044) megvalósításával kapcsolatos PR- és tájékoztatási tevékenység teljes körű ellátása
II.1.5) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll nem
II.1.6) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 22374484 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) A közbeszerzés mennyisége
 
II.2.1)
Elnevezés: Megbízási szerződés keretében az „Észak- és Közép-Dunántúli szennyvízelvezetési és -kezelési fejlesztés 2. (ÉKDU 2.)” projekt (KEHOP-2.2.2-15-2015-00044) megvalósításával kapcsolatos PR- és tájékoztatási tevékenység teljes körű ellátása
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79340000-9
További tárgyak:79821000-5
79822500-7
79952000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211, HU212, HU110 A teljesítés helye: Magyarország, a felhívás 1-2) pontjában feltüntetett Ajánlatkérők címei, illetve az egyes rendezvények helyszínei, adott esetben a Támogatási szerződésben konzorciumvezető Kedvezményezett, az NFP Nemzeti Fejlesztési NFP Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság székhelye: 1139 Budapest, Pap Károly utca 4-6., valamint a nyertes ajánlattevőként szerződő fél székhelye
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
A projekt keretében rendelkezésre álló támogatás összegének megfelelően a tájékoztatási tevékenység során a „Széchenyi 2020 Kedvezményezettek Tájékoztatási Kötelezettségei Útmutató és Arculati Kézikönyv” (továbbiakban: KTK2020) című dokumentum releváns előírásainak megfelelő, vonatkozó kommunikációs csomag elemeit kell megvalósítani.
A kötelezően használandó arculati elemek leírását a KTK2020 tartalmazza, a kommunikációs feladatokat a KTK2020 útmutatása szerint kell teljesíteni.
A Széchenyi 2020 útmutató arculati kézikönyv” valamint a „Széchenyi 2020 szerkeszthető arculati sablonok” című dokumentumok elérhetők: http://palyazat.gov.hu
A nyertes ajánlattevőként szerződő fél feladatának nem képezik részét az alábbi feladatok:
• Kommunikációs (cselekvési) terv készítése;
• Sajtóközlemény kiküldése a projekt indításáról és a sajtómegjelenések összegyűjtése;
• Sajtóközlemény kiküldése a projekt zárásáról és a sajtómegjelenések összegyűjtése;
• TÉRKÉPTÉR feltöltése a projekthez kapcsolódó tartalommal
A nyertes ajánlattevőként szerződő fél által elvégzendő kommunikációs feladatok és eszközök az alábbiak:
Feladatok a projekt előkészítő szakaszában Mennyiség
Nyomtatott szórólapok készítése és lakossági terjesztése 31 000 db
Projekt-aloldal létrehozása, működtetése, frissítése 1 db
Lakossági fórum 7 db
Feladatok a projekt megvalósítási szakaszában Mennyiség
Sajtónyilvános nyitóesemények szervezése 1 db
Sajtónyilvános rendezvények szervezése 6 db
"B" típusú tábla 1 db
"C" típusú tábla 6 db
Médiamegjelenés vásárlása a projekthez kapcsolódóan 21 db
Kommunikációs célra alkalmas fotódokumentáció készítése 7 alkalom, a projekt alatt folyamatosan
Feladatok a projekt megvalósítását követően Mennyiség
Sajtónyilvános ünnepélyes projektátadó rendezvény szervezése 1 db
Eredménykommunikációs információs anyagok, kiadványok készítése 31 000 db
A beruházás helyszínén "D" típusú tábla kihelyezése 7 db
A részletes feladatleírást a dokumentáció részét képező műszaki leírás tartalmazza.
Amennyiben a dokumentáció bármelyik része valamilyen gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, illetőleg szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást tartalmaz, illetve amennyiben szabványt, műszaki engedélyt, műszaki előírásokat, vagy műszaki ajánlást határoz meg, úgy azok csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történtek, ajánlatkérő az azzal egyenértékű teljesítést is elfogadja.
Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a Sajtónyilvános nyitórendezvény összesített árát nettó 1 334 280 Ft + áfa áron maximalizálja a Kbt. 77. § (1) bekezdés alábbi rendelkezése alapján: „Az ajánlatkérő bármely szempont tekintetében jogosult meghatározni olyan elvárást, amelynél kedvezőtlenebb az adott ajánlati elem nem lehet.”
Tehát az 1.4. Sajtónyilvános nyitórendezvény értékelési alszempont esetében az ajánlati elem nettó 1 334 280 Ft összegnél kedvezőtlenebb nem lehet az Ajánlatkérő számára.
Ajánlattevők ennél magasabb összegű megajánlást nem tehetnek, a magasabb összegű megajánlás a Kbt. 73. § (1) bekezdés e) pontja alapján az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után. A szakmai megvalósítási terv részeként beadott költségtervben kérjük, hogy fordítsanak különös figyelmet arra, hogy a rendezvény teljes költségtervének végösszege nem haladhatja meg a fentiek szerint előírt összeg alapján az 1 db rendezvényre jutó egységárat, ami nettó 1 334 280 Ft.
A nyertes ajánlattevőként szerződő félnek arra figyelemmel kell teljesítenie a megkötésre kerülő szerződést, hogy az Ajánlatkérőnek (Kedvezményezettnek) a fenntartható fejlődés elősegítése érdekében rendezvényeinek szervezése során gondoskodnia kell a környezettudatos rendezvény körülményekről, beleértve a szervezés, a helyszínválasztás, az ellátás, a tájékoztatás körülményeit, lehetőség szerint a tájékoztatáshoz használt eszközöket is. A projekttáblák, szórólapok készítése, a reklám- és szóró ajándékok kiválasztása során szintén figyelembe kell venni a környezettudatosságot.
Az Ajánlatkérő (Kedvezményezett) a fejlesztéshez kapcsolódó nyilvános eseményeken és a kommunikációjában esélytudatosságot fejez ki, nem közvetít szegregációt és nem növeli a csoportokra vonatkozó előítéleteket. Ezt a teljesítés során a nyertes ajánlattevőként szerződő félnek is figyelembe kell vennie.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 2. Szakmai ajánlat - Szakmai megvalósítási terv 10
2 3. Ajánlattevő vállalja-e környezetvédelmi szempontok érvényesítését a teljesítés során („A” vagy „B” Vállalás) 15
3 4. Szakmai ajánlat - A szerződés teljesítésében részt vevő személyi állomány képzettsége és szakmai tapasztalata 25
4 4.1. Az M.2.1. pontra bemutatott vezető PR menedzser szakember környezeti kommunikáció specializáció szakirányon szerzett vagy azzal egyenértékű képzettséggel rendelkezik-e (igen/nem) (Igen/Nem) 15
5 4.2. Az M.2.2. pontra bemutatott PR asszisztens szakember Európai Unió által finanszírozott vagy társfinanszírozott projektek kötelező tájékoztatási és nyilvánosság biztosítási tevékenységek végrehajt 10
  Költség szempont –
x Ár szempont – 1. Ajánlati ár (nettó HUF) Súlyszám - 50
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: KEHOP-2.2.2-15-2015-00044
II.2.9) További információ:
Az "1. Ajánlati ár (nettó HUF)" szempont az alábbi alszempontokból áll:
1.1. Nyomtatott szórólapok készítése és lakossági terjesztése - súlyszám: 2,5191
1.2. Projekt-aloldal létrehozása és folyamatos működtetése, frissítése - súlyszám: 0,1581
1.3. Lakossági fórum - súlyszám: 3,6842
1.4. Sajtónyilvános nyitórendezvény szervezése - súlyszám: 2,9305
1.5. Sajtónyilvános rendezvények szervezése - súlyszám: 10,6739
1.6. A beruházás helyszínén "B" típusú tábla kihelyezése - súlyszám: 0,1581
1.7. A beruházás helyszínén "C" típusú tábla kihelyezése - súlyszám: 0,1318
1.8. Médiamegjelenés vásárlása a projekthez kapcsolódóan - súlyszám: 23,0609
1.9. Kommunikációs célra alkalmas fotódokumentáció készítése - súlyszám: 1,1069
1.10. Sajtónyilvános ünnepélyes projektátadó rendezvény szervezése - súlyszám: 2,9650
1.11. Eredménykommunikációs információs anyagok, kiadványok készítése - súlyszám: 2,5191
1.12. A beruházás helyszínén "D" típusú tábla kihelyezése - súlyszám: 0,0924

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  A Kbt. 117. § szerinti saját beszerzési szabályok szerinti eljárás
  Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett meghívásos eljárás
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
x Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
x A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti meghívásos eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti tárgyalásos eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
IV.1.2) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
IV.1.4) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
IV.2.2) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.3) Információ az előzetes/időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást meghirdető felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes/időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Megbízási szerződés keretében az „Észak- és Közép-Dunántúli szennyvízelvezetési és -kezelési fejlesztés 2. (ÉKDU 2.)” projekt (KEHOP-2.2.2-15-2015-00044) megvalósításával kapcsolatos PR- és tájékoztatási tevékenység teljes körű ellátása
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/10/31 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Nuvu Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Késmárk u. 9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1158
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 13900106-2-42
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 22765760
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 22374484
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése: rendezvények szervezésében való közreműködés
PR film készítésében való közreműködés
Egyéb kommunikációs tevékenységben való közreműködés
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: Nuvu Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Késmárk u. 9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1158
Ország: HU
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 13900106-2-42

Hivatalos név: Har Meron Hungary Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Tóth Lőrinc u. 31.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1126
Ország: HU
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 11583592-2-43

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
VI.1.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásának napja:
2018/04/14 (éééé/hh/nn)
VI.1.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok:
  Szerződéses feltételként
x Értékelési szempontként
  Műszaki leírásrészeként
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi intézkedések
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés
VI.1.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírás részeként
  Alkalmassági feltételként
  Védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés
VI.1.4) Fenntartott szerződés:
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
VI.1.5) További információk:
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/11/12 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges