Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/31
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről – Közszolgáltatások/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.02.13.
Iktatószám:2074/2018
CPV Kód:71300000-1
Ajánlatkérő:NGM-TÉR6 Beruházásszervező és Lebonyolító Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:HU110
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Spányi Partners Zrt.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:beruházásszervezés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről - Közszolgáltatások
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/25/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: NGM-TÉR6 Beruházásszervező és Lebonyolító Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: AK24830
Postai cím: Szentháromság tér 6.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1014
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Borbély Pál
Telefon: +36 14719142
E-mail: iroda@ter6.hu
Fax: +36 14719144
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.ter6.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.ter6.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.6) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
x Egyéb tevékenység: beruházásszervezés

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: "Budapest I.ker. Szentháromság tér 6. szám alatti egykori pénzügyminisztériumi épület rekonstrukciójához kapcsolódó projekt mérnök-lebonyolító és műszaki ellenőri feladatok ellátása - keretszerződés
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:71300000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
"Budapest I. ker. Szentháromság tér 6. szám alatti egykori pénzügyminisztériumi épület rekonstrukciójához kapcsolódó projekt mérnök-lebonyolító és műszaki ellenőri feladatok ellátása - keretszerződés keretében”
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
Érték: 680000000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V.szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: "Budapest I. ker. Szentháromság tér 6. szám alatti egykori pénzügyminisztériumi épület rekonstrukciójához kapcsolódó projekt mérnök-lebonyolító és műszaki ellenőri feladatok ellátása - keretszerződés
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:71631300-3
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1014 Budapest, I. kerület, Szentháromság tér 6.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A Nemzetgazdasági Minisztérium budai Várnegyedben történő elhelyezését és ezzel összefüggésben a Budapest,I.ker.,Szentháromság tér 6. sz. alatti egykori pü.minisztériumi épület Fellner Sándor 1903-as tervei és az 1908-as Fellner album alapján történő homlokzat- és tetőrekonstrukcióját,valamint a korszerű munkakörülményeket biztosító épületbelső megvalósítását (a továbbiakban:Beruházás) az NGM Beruházásszervező Nonprofit Kft.koordinálja.
A Beruházás megvalósításához mérnök-lebonyolítót kívánunk megbízni minden szakágra kiterjedően az alábbi főbb feladatokkal:
projekt menedzsment,tervezés menedzsment,költségelemzői,tervellenőrzés,műszaki ell.,idő-térbeli ütemezés,műemléki -örökségvédelmi feladatok,szakági-technológiai feladatok,pü-i és üzemeltetési koord.feladatok.A részletes feladatleírást a Közbesz.Dok. III. kötet Műszaki leírás tartalmazza.
Ajánlattevő fenti feladatait szükség szerint,de többnyire párhuzamosan végzi.
A Beruházás várhatóan 2,5 évig tart, a becsült bekerülési volumen:35-38 milliárd Forint,az épület bruttó területe ~30.000 m2.Az épület műemléki védettség alatt áll.Ezen épületbe kerül elhelyezésre a rekonstrukciót követően a Nemzetgazdasági Minisztérium 800-1000 fővel,parkolókkal,éttermekkel, reprezentatív terekkel, tárgyaló -konferencia termekkel,könyvtárral,irattárral és egyéb kiszolgáló terekkel a feladat valamennyi szakági munkarészt érinti. Cél 1 modern („A” kategóriás színvonalú) irodaépület kialakítása a műemlék eredeti állapotának hiteles visszaállítása mellett.„A" kategóriás követelmények közül a projekt során elvárt igények:modern légkondicionálás,parkolási lehetőség,modern kábelvezetés, álpadló,24 órás recepció és biztonsági szolgálat,jó megjelenésű, méretes előcsarnok, étterem,modern BMS beléptető rendszer, szünetmentes áramellátás,vagy kettős betáplálás,nagy sebességű modern liftek,rugalmas válaszfalazás,irodai belmagasság legalább 2.65 m.
Az átalakítással érintett épületről röviden:A Budai Vár DNY-i részén,a palotától ÉK-re elhelyezkedő Szentháromság tér É-i oldalán található a régi Pénzügyminisztérium épülete, amely emelkedőn áll.A telket a Szentháromság tér,a Hess András tér,a Fortuna köz és az Országház u. határolja.Az É-D-i (pontosabban ÉNY-DK-i) hossztengelyes,négyszögletes(szabálytalan trapéz) alaprajzú épület homlokzatai közül a főhomlokzat, ill. a Fortuna köz felőli hátsó homlokzat a legkeskenyebb.Az épületkomplexum belső udvarokkal és lichthofokkal van ellátva,amiből jelenleg 3 nagyobb udvart használnak,ezek közül a legfigyelemreméltóbb a díszudvar,amelyre a Hess András téri kapun keresztül jutunk be.Az udvarokba lépcsőszárnyak térbővítményei metszenek be.Az épületkomplexum érdekessége,hogy DNy, vagyis a Hess András tér és a Fortuna u.felől a homlokzatba beékelődik egy másik épület, 1 középkori lakóház,amelyben ma a Fortuna nevű étterem működik.A 2(hátulsó) kisebb udvart a Fortuna u-i étterem felől lehet megközelíteni.A 6 traktusra osztható épület összetett előcsarnokkal rendelkezik,a főhomlokzat tömbje a legzártabb a többi szárnyhoz képest összetett előcsarnoka,díszcsarnoka és a kert felől félköríves záródású zárterkélye miatt.Az épületkomplexumban a főhomlokzattal párhuzamosan helyezkednek el soros térkapcsolással a különböző méretű volt miniszteri szobákból álló hivatali termek.Az oldalszárnyak kitérő vonalat követve futnak a hátsó homlok zat felé.
A baloldali(Országház utca felőli)traktusok vezetnek a hátsó homlokzat felé,itt kaptak helyet eredetileg az iktató és kiadószobák, jelenleg a Fortuna köz felőli szakasszal együtt a Magyar Nemzeti Levéltár Országos Levéltárának kutatószobái találhatók itt.
A 2.tömb Országház u.felé eső részén a főhomlokzattal merőlegesen helyezkedett el az irattár,amely az Országház u-i traktussal együtt a 2.sz.udvart foglalja magában.Szintén a 2.tömb Hess András tér-Fortuna u. felőli oldalán ékelődik be a középkori lakóház, amely a hátsó homlokzat és az előbb említett irattári szárny által fogja közre a 3.sz.szabálytalan sokszög alakú,L-alaprajzú udvart.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
( Közzétehető? igen )
x Minőségi kritérium – 1 A szerződés teljesítésében résztvevő személyi állomány képzettsége, szakmai tapasztalat mértéke 20
2 Teljesítésbe bevont szakemberek esetében az állandó munkatársak száma 5
3 A szerződés teljesítésében részt vevő személyi állomány szakmai szervezettségének mértéke - feladatkiosztás rendje, munkaszervezés, belső ellenőrzés 25
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 50
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A szerződés teljesítése során tételes elszámolással kerül a havonta fizetendő díj megállapításra, a szerződés összértéke az keretösszeg.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Felhívással induló tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D2. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 199 - 409726
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett időszakos előzetes tájékoztató - közüzemi szolgáltatások; Ajánlati/részvételi felhívás - Közszolgáltatások; Eljárást megindító felhívásként közzétett előminősítési rendszer - közüzemi szolgáltatások; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ az időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Megbízási szerződés - "Budapest I. ker. Szentháromság tér 6. szám alatti egykori pénzügyminisztériumi épület rekonstrukciójához kapcsolódó projekt mérnök-lebonyolító és műszaki ellenőri feladatok ellá
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/01/31 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
( Közzétehető ? igen )
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 3 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
( Közzétehető? igen )
 
Hivatalos név: Spányi Partners Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Győri út 16-18. I. em.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1123
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
( Közzétehető? igen )
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 680000000
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 680000000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár
Érték áfa nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
1
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa
x Európai Unió
  Nem Európai Unió
 
V.2.9) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.10) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
1. Spányi Partners Zrt.
1123 Budapest, Győri út 16-18. I. em.
adószám: 25180549-2-43
2. NOX Beruházó és Fővállalkozó Zrt.
1054 Budapest, Alkotmány u. 21. 1/1.
adószám: 10952166-2-41
3. FŐBER Nemzetközi Ingatlanfejlesztő és Mérnöki Zrt.
1138 Budapest, Váci út 140.
adószám: 12037984-2-42

A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:
építész lebonyolítási projektvezető, belsőépítész lebonyolítási projektvezető, örökségvédelmi szakember, üzemeltetési szakember, informatikus és gyengeáramú szakember, biztonságtechnikai szakember, tűzvédelmi szakember, lifttechnológus, közmű szakember, épületgépészeti automatizálási szakember, építész tervellenőr, tartószerkezeti tervellenőr, egyéb szakember (kert- és környezetrendezés lebonyolítói feladatok)
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § -a szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/02/08 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D2. melléklet
Közszolgáltatások
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/25/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Felhívás nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/25/EU irányelv 50. cikke alapján történő indokolása
  Felhívással induló korábbi eljárás keretében nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi jelentkezések érkeztek be
  A szóban forgó szerződés kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési célokat szolgál, az irányelvben megállapított feltételek szerint
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  Előnyös vásárlások valamely nagyon rövid ideig, a piaci áraknál lényegesen alacsonyabb áron elérhető, különösen előnyös lehetőség kihasználásával
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)