Közbeszerzési Értesítő száma: | 2018/236 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Építési beruházás |
Hirdetmény típusa: | Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ |
Eljárás fajtája: | |
Közzététel dátuma: | 2018.12.06. |
Iktatószám: | 22053/2018 |
CPV Kód: | 45210000-2 |
Ajánlatkérő: | Dunakeszi Város Önkormányzata |
Teljesítés helye: | 2120 Dunakeszi, Fóti út 99. |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | |
Nyertes ajánlattevő: | Trend Építő Zrt. |
Ajánlatkérő típusa: | |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 45210000-2 |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 45214100-1 |
bölcsőde
épület ép ítése
Az épület meg valósítása során épületgépészeti, erős-gyengeáramú rendszerek,
konyhatechnológia berendezések is létesülnek, valamint telken belüli tereprend ezési,
kertépítészeti (játszóudvarokkal, növénytelepítéssel) közműépítési és előkészítés alap ozás,
szerkezetépítés, épület - asztalos; gépész; villamossági munkák, burkolás, befejező munká kra is
sor kerül.
Bölcsőde h elyiségei
4 csoportszoba, 2 fü rösztő-biliző helyiség, 2 gyermeköltöző, 2 előtér babakocsi tárolóval, 2
akadálymentes szülői WC, 2 játéktároló, gondozói szoba vizesblokkal, elkülönítő, többcélú
nagyterem, baba-mama szoba, szülői fogadó, iroda és kiegészítő helyiségek, melegítőkony ha és
kiegészítő helyiségei, étkező, raktárak és irodák, női- férfi öltöző és kiegészítő helyiségei,
mosoda, gépészeti terek, kukatároló.
Bölcsőde és a kerti melléképület főbb paraméterei
Nettó bölcsőde alapterület (terasz nélkül): 875,90 m2
Nettó kerti melléképület alapterület (terasz nélkül): 47 ,54 m2
Terasz terület: 307,84 m2 (ebből cca. 50% fedett, így 153,5 m 2 hasznos alapterületnek minősül)
A műszaki dokumentációban foglaltak szerint.
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 45210000-2 |
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 45214100-1 |
Az épület megvalósítása során épületgépészeti, erős-gyengeáramú rendszerek,
konyhatechnológia berendezések is létesülnek, valamint telken belüli tereprendezési,
kertépítészeti (játszóudvarokkal, növénytelepítéssel) közműépítési és előkészítés alapozás,
szerkezetépítés, épület - asztalos; gépész; villamossági munkák, burkolás, befejező munkákra is
sor kerül.
Bölcsőde helyiségei
4 csoportszoba, 2 fürösztő-biliző helyiség, 2 gyermeköltöző, 2 előtér babakocsi tárolóval, 2
akadálymentes szülői WC, 2 játéktároló, gondozói szoba vizesblokkal, elkülönítő, többcélú
nagyterem, baba-mama szoba, szülői fogadó, iroda és kiegészítő helyiségek, melegítőkonyha és
kiegészítő helyiségei, étkező, raktárak és irodák, női- férfi öltöző és kiegészítő helyiségei,
mosoda, gépészeti terek, kukatároló.
Bölcsőde és a kerti melléképület főbb paraméterei
Nettó bölcsőde alapterület (terasz nélkül): 875,90 m2
Nettó kerti melléképület alapterület (terasz nélkül): 47,54 m2
Terasz terület: 307,84 m2 (ebből cca. 50% fedett, így 153,5 m2 hasznos alapterületnek minősül)
A műszaki dokumentációban foglaltak szerint.
A szerződés 2.1 pontjának hatályos szövege az alábbi lesz:
Akkor teljesít a Kivitelező határidőben, ha a műszaki átadás átvételi eljárást meg lehet kezdeni legkésőbb 2018. november 26. napján, és legkésőbb 2018. december 14. napjáig az elkészült mű a Megrendelő részére a hiba és hiánymentes átadásra kerül.
Az alapozásakor, a sávalapok földkiemelése során a Kivitelező megállapította, hogy a talaj rendkívül laza állapotú. A talaj a föld kiemelése közben folyamatosan fellazult, az alapozási sík elérésekor még mindig annyira laza állapotú volt, hogy alapozásra nem volt alkalmas. Az alapozási sík eléréséig az alapárkok oldalfalai is beroskadtak.
A Kivitelező a fenti problémát - 2018. május 22. napján - a kooperációs megbeszélésen is jelezte.
A Megrendelő nevében a műszaki ellenőr a Kivitelező jelzését megvizsgálta, és megállapította, a Kivitelező által jelzett problémák valósak, és a Megrendelő a tervezővel és a statikus bevonásával, illetve jóváhagyásával az alapozásra, az eredeti tervekben szereplőtől eltérő megoldást írt elő a Kivitelező részére.
Ezek szerint az alapozási síkot a tervezetthez képest olyan mélységig le kell süllyeszteni, ahol a fellazulás már nem tapasztalható. Az alapárok lemélyítése várhatóan cca. 60-100 cm közötti mélységig szükséges. Biztonsági intézkedésként - a szabvány előírásával összhangban - a megfelelő állapotú talajréteg elérését követően beépítésre kell, hogy kerüljön egy kb. 20 cm vastag, tömörített homokos kavics talajjavító réteg, amely növeli a talaj teherbírását. Ezt követően kerülhet sor a sávalapok és a kiegészítő betongerendák megépítésére (zsaluzás, betonozás). A sávalapok közötti földbetöltés megfelelő minőségben történő elvégzése kizárólag jól tömöríthető homokos kavics vagy zúzottkő keverésével, talajjavítással készíthető.
A Felek megállapodtak, hogy a fenti munkák elvégzése műszakilag szükséges és ezen változtatások a szerződés 3.9. pontja szerint olyan munkáknak minősülnek, melyek megvalósítása elengedhetetlen a szerződésszerű teljesítéséhez, és amelyet a Kivitelező, egy szakcégtől elvárható gondos körültekintés esetén sem láthatott előre, így ezek megfeleltek a szerződésben a pótmunkára vonatkozó kritériumoknak.
A Megrendelő a fentiek alapján a felsorolt, műszaki szükségességből eredő pótmunkák elvégzését elrendelte.
A Kivitelező már ekkor jelezte, hogy a fenti pótmunkák elvégzéshez további 34 munkanapra van szüksége.
A felek megállapodtak azonban abban, hogy a Kivitelező a kivitelezési munkákat úgy szervezni meg, hogy a bekövetkezett időtöbbletet a lehető legkisebb mértékűre csökkentse, és előrehaladását gyorsító intézkedéseket tesz.
A Felek abban is megállapodtak, hogy a betonozási, falazási szerkezetépítési munkák befejezésének időpontjában ismételten felülvizsgálják a még hátralévő munkafolyamatokat, és visszatérnek az esetleges határidő hosszabbítás kérdésére.
A Kivitelező a 2018. augusztus 30. napján kelt levelében jelezte, hogy igyekezett minden lehető lépést megtenni annak érdekében a szerkezetépítési munkákat felgyorsítva és a szükséges létszámot maximálisan biztosítva, a többlet időtartamot a minimális mértékűre csökkentse, de a pótmunkák elrendelése miatt elszenvedett késés miatt a munkák befejezéshez továbbra is legalább 26 nap határidő hosszabbításra van szüksége.
A Megrendelő a hátralévő munkafolyamatokat és a pótmunkák miatt csúszást megvizsgálta és megállapította, hogy a Kivitelező által megjelölt további 26 nap határidő hosszabbítás valóban szükséges az elrendelt pótmunkák elvégzése miatt, és a megfelelő technológiai sorrend betartásához.