Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Közbeszerzési Hatóság

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2023/41
Beszerzés tárgya: Árubeszerzés
Hirdetmény típusa: Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2023.02.27.
Iktatószám: 2831/2023
CPV Kód: 39220000-0
Ajánlatkérő: Felcsút Községi Önkormányzat
Teljesítés helye: Magyarország_8086_Felcsút_hrsz.: 02/4;Magyarország_8086_Felcsút_hrsz.: 02/4 és 467;Magyarország_8086_Felcsút_hrsz.: 02/4
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2023.03.23.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa: Regionális vagy helyi hatóság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: közigazgatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Felcsút Községi Önkormányzat
Nemzeti azonosítószám: 15727567207
Postai cím: Fő U. 75.
Város: Felcsút
NUTS-kód: HU211
Postai irányítószám: 8086
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Mészáros László
Telefon: +36 22594036
E-mail: titkarsag@felcsut.hu
Fax: +36 22253481
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://felcsut.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): https://felcsut.hu/
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000053282023/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikusan: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000053282023/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: közigazgatás

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Felcsúti Tó étterem eszközbeszerzése - II. ütem
Hivatkozási szám: EKR000053282023
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39220000-0
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Felcsúti Tó étterem eszközbeszerzése - I. ütem
3. részben:
- Konyhai eszközök beszerzése
- Mobil jégpálya beszerzése
- Kültéri mobíliák beszerzése
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
Ajánlatok
  valamennyi részre
x legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be: 3
  csak egy részre
nyújthatók be
x Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma: 3
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Konyhai eszközök beszerzése
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39141000-2
További tárgyak: 39220000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország_8086_Felcsút_hrsz.: 02/4
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Konyhai eszközök beszerzése
Megnevezés Mennyiség
áruátvevő mérleg 1 db
Platós raktári kézikocsi 1 db
Adminisztrációs pult 1 db
2 ajtós fém öltözőszekrény 9 db
2 ajtós fém öltözőszekrény 9 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
Nagyteljesítményű burgonyakoptató gép 1 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
műanyag raklap 2 db
Műanyag hulladéktároló 35 literes 3 db
ételmaradék tároló edény
Műanyag kanna 15 L/115 natúr normál (10530) 2 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 2 db
raktári tároló állvány - 150 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 4 db
raktári tároló állvány - 150 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
hűtőszekrény 4 db
mélyhűtőszekrény 1 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 3 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 2 db
raktári tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
hűtőszekrény 2 db
fali rácspolc 1 db
hűtőszekrény 2 db
munkaasztal 1 db
acél faliszekrény 1 db
munkaasztal 1 db
asztali zöldségszeletelő gép + 7 db-os tárcsakészlet 1 db
Fedeles hulladék- és moslékgyűjtő 50 l 1 db
fali rácspolc 1 db
hűtőszekrény 2 db
munkaasztal 1 db
acél faliszekrény 1 db
munkaasztal 1 db
HÚSDARÁLÓ 1 db
késsterilizáló berendezés 1 db
Fedeles hulladék- és moslékgyűjtő 50 l 1 db
fali rácspolc 1 db
tároló állvány - 160 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
Hűtött munkaasztal 2 db
4 zónás indukciós tűzhely 1 db
2 zónás indukciós tűzhely 1 db
blokk munkaasztal 2 db
80 literes elektromos billenőserpenyő 1 db
indukciós főzőzsámoly 1 db
kombi légkeveréses sütő-pároló 1 db
Magas nyitott állvány 1 db
vízszűrő rendszer 1 db
edény 10 db
edény 10 db
edény 4 db
SOKKOLÓ HŰTŐ-FAGYASZTÓ 1 db
Elektromos tésztafőző, 2 db kiemelhető kosárral 1 db
blokk munkaasztal 2 db
elektromos fritőz 1 db
Elektromos rostlap 1 db
fröccsenésgátló 1 db
hűtőszekrény 1 db
asztali kutter 1 db
hűtött munkaasztal 1 db
fali szekrény 1 db
munkaasztal 1 db
fali szekrény 1 db
Hűtő -mélyhűtő szekrény 1 db
faliszekrény 1 db
Univerzális konyhagép 1 db
sajt- és felvágottszeletelő, teflon késsel 1 db
asztali elektronikus mérleg 1 db
fali polc 1 db
hűtött munkaasztal 1 db
tárolószekrény 1 db
szalamander 1 db
munkaasztal 1 db
Univerzális keverő-dagasztó gép 1 db
pizzakemence, kétaknás 1 db
pizzaelőkészítő asztal 1 db
feltéthűtő 1 db
hulladéktároló edény 2 db
moslékoló asztal 1 db
hulladéktároló edény 1 db
mosogatógép 1 db
mosogatógép 1 db
mosogatógép kivezető asztal 1 db
tároló állvány - 180 cm magas állvány, négy polccal - helyszíni felmérés szükséges! 1 db
szervízkocsi 1 db
italhűtőpult 1 db
Kézmosó 1 db
Kétmedencés mosogató 1 db
Rm.acél pohármosogatógép 1 db
Jéggép 1 db
Kávégép 1 db
automata kávéörlő 1 db
üvegajtós hűtőszekrény 2 db
konyhabútor, kétmedencés mosogatóval, kézmosóval, hűtővel (beépítendő eszközök külön tételsoron kiírva) Konyhabútor asztalos szerkezete is költségelendő 1 db
beépíthető 2 medencés mosogató 1 db
Csaptelep 1 db
beépíthető kézmosó 1 db
Csaptelep 1 db
Hűtőszekrény 1 db
mikrohullámú sütő 1 db
A beszerzendő termékek vonatkozásában „vagy azzal egyenértékű” termékek is megajánlhatók és elfogadásra kerülnek, amennyiben az alőírt minimális műszaki paramétereknek megfelelnek.
A Szállító a konyhai eszközöket kiszállítva, beüzemeléssel, 24 órás próbaüzemmel és betanítással köteles átadni megrendelőnek.
Az eszközök pontos műszaki paramétereit a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki dokumentáció, valamint az árazatlan eszközlista tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 1 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

II.2.1)
Elnevezés: Mobil jégpálya beszerzése
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45212211-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország_8086_Felcsút_hrsz.: 02/4 és 467
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Mobil jégpálya beszerzés
Termék megnevezése Mennyiség
Mobil jégpálya 17mx30m 1 db
Hűtő egység 1 db
Védőfólia 2 tekercs
Alumínium jégkaparó lapát 1 db
Jégpálya palánk 2,0m 27 db
Jégpálya palánk 1,0m 3 db
Jégpálya palánk – kapu elem 1 db
Jégpálya palánk – Személy ajtó 1 db
Jégpálya palánk - R 4,0m 1 szett
Telepítés 1 alkalom
Szállítás 1 alkalom
Jégkarbantartó gép 1 db
Korcsolya élező gép 1 db
Korcsolya állvány 3 db
Korcsolya segéd pingvin sítalpakkal 4 db
Korcsolya biztos gumiszőnyeg 50 db
A Szállító az eszközöket kiszállítva és majd azt beüzemelve köteles átadni megrendelőnek.
A beszerzendő termékek vonatkozásában „vagy azzal egyenértékű” termékek is megajánlhatók és elfogadásra kerülnek, amennyiben az alőírt minimális műszaki paramétereknek megfelelnek.
Az eszközök pontos műszaki paramétereit a közbeszerzési dokumentumok részét képező az árazatlan eszközlista tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 2 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
A szállítási határidő: a szerződés hatálybalépésétől számított 4 hónap. Időben teljesít a Szállító, ha a teljesítési határidő utolsó napjáig a szállítás a megadott helyszínre megtörténik és a beüzemelés 2023. november 20-ig megtörténik.

II.2.1)
Elnevezés: Kültéri mobíliák beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 37535210-2
További tárgyak: 37535220-5
39113600-3
37535200-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU211 A teljesítés fő helyszíne: Magyarország_8086_Felcsút_hrsz.: 02/4
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3. rész - Kültéri mobíliák beszerzése
Megnevezés Mennyiség
Fix kosárlabda állvány 1,65 méter benyúlású 2 db
Szerepjátékhoz használható hajót megjelenítő játékeszköz 1 db
Négylábú hintaállvány 1 db
Rugós állatfigura - Hal 1 db
Jegyzőkönyv 1 db
Játszótér első vizsgálata 1 db
3 személyes kartámaszos pad 14 db
Fabetétes tetővel ellátott betétes szemétgyűjtő 8 db
Kerékpártároló 6 férőhelyes 4 db
A beszerzendő termékek vonatkozásában „vagy azzal egyenértékű” termékek is megajánlhatók és elfogadásra kerülnek, amennyiben az alőírt minimális műszaki paramétereknek megfelelnek.
A Szállító az eszközöket a tervek alapján beépítve jegyzőkönyvezve köteles átadni megrendelőnek.
Az eszközök pontos műszaki paramétereit a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki dokumentáció, valamint az árazatlan eszközlista tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 2 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdés hatálya alá tartozik, vagy részéről a közbeszerzési eljárás során következik be.
Az igazolás módja:
A kizáró okok fenn nem állásáról ajánlattevő és az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplő az egységes európai közbeszerzési dokumentum benyújtásával kell előzetesen igazolnia: 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 2. § szerint az ajánlatkérő által rendelkezésre bocsátott és a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 4. §, illetve 6. §. szerint kitöltött EEKD III. rész EKR űrlapot köteles az ajánlattal együtt benyújtani, továbbá a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. § és 10. § szerint köteles igazolni a kizáró okok fenn nem állását. Ajánlatkérő köteles elfogadni a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 7. § szerinti formanyomtatványt is (EEKD III. rész EKR űrlap)
A kizáró okok fenn nem állásának tekintetében a fentieken túlmenően a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 1-8. §, 10. § és 12-16. § rendelkezései irányadók.
A Kbt. 67. § (4) bekezdése alapján az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 62. § (1) és (2) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. A nyilatkozatot akkor is be kell nyújtani, ha ajánlatkérő az eljárásban nem írja elő nem írta elő a már ismert alvállalkozók megnevezését.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. § szerint a folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlattevő az ajánlathoz köteles csatolni a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást. Amennyiben nincs folyamatban változásbejegyzési eljárás akkor ajánlattevő nyilatkozata, hogy nincs változásbejegyzés folyamatban (EKR űrlap).
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (7) bekezdése szerint a kizáró okokra vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Az előírt igazolási mód:
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 2.§ (1) c) pontjára és a 2.§ (5) bekezdésére figyelemmel, ajánlatkérő elfogadja az ajánlatkérő egyszerű nyilatkozatát, ezért az alkalmassági követelményeket nem kell az EEKD formanyomtatványban feltüntetni.
Azokban az esetekben, amelyekben a 28. §-ban és a 36. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke - figyelemmel a 30. §-ban és a 39. §-ban foglaltakra is - bizonyítja, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a 21. § (1)-(3) bekezdésében foglalt egyéb igazolási módok helyett.
Az alkalmassági feltétel és igazolás a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbb.
Az értékelési szempontokra figyelemmel legkedvezőbbnek tekinthető ajánlattevő és adott esetben a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet(ek) az alkalmassági követelmények teljesítésére vonatkozó részletes adatokat tartalmazó alábbi dokumentumokat az ajánlatkérőnek a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerinti felhívására kötelesek benyújtania:
A Kbt. 65.§ (1) bekezdés b) pontja és a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 19. § (1) bekezdés c) pontja alapján: az ajánlati felhívás feladása napját megelőző 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a közbeszerzés tárgya szerinti termékek szállításából és/vagy beépítéséből származó nettó árbevételről szóló nyilatkozattal igazolhatja alkalmasságát.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 1. § (7) bekezdése szerint az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 19. § (3) bekezdése szerint ha az ajánlattevő az (1) bekezdés c) pontja szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges, az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát. Az érintett ajánlattevő kiegészítő tájékoztatás kérése során köteles alátámasztani, hogy olyan jogi formában működik, amely tekintetében az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges és tájékoztatást kérni az e pontokkal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett az alkalmasság igazolásának ajánlatkérő által elfogadott módjáról.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben
G1.
a felhívás feladása napját megelőző 3 mérlegfordulónappal lezárt üzleti évben a közbeszerzés tárgya szerinti
termékek szállításából és/vagy beépítéséből származó nettó árbevétele összesen nem éri el:
1. rész: Konyhai eszközök/berendezések szállítása és/vagy beépítése a nettó 28 000 000,- HUF-ot.
2. rész: Mobil jégpálya szállítása és/vagy beépítése a nettó 35 000 000,- HUF-ot.
3. rész: Játszótéri eszközök és/vagy kerti bútorok szállítása és/vagy beépítése a nettó 9 000 000,- HUF-ot.
A Kbt. 65. § (7) bekezdése szerint az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők bármely más szervezet vagy személy kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az ajánlattételi felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt vagy követelményeket, amelynek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására vagy arra is támaszkodik (EKR űrlap).
A Kbt. 65. § (8) bekezdése szerint az a szervezet, amelynek adatait az ajánlattevő a gazdasági és pénzügyi alkalmasság igazolásához felhasználja, a Ptk. 6:419. §-ában foglaltak szerint kezesként felel az ajánlatkérőt az ajánlattevő teljesítésének elmaradásával vagy hibás teljesítésével összefüggésben ért kár megtérítéséért.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő nem ír elő.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás: > Folyt. III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
2. rész vonatkozásában a beüzemelés elvégzésnek biztosítékaként a szállító köteles a Megrendelőnek a szerződéses összeg 5%-nak megfelelő óvadéki biztosítékot nyújtani a megrendelő által adott bankszámlára a megadott pénzösszeg átutalásával. Az óvadéki biztosíték nyújtása a végszámla befogadásának feltétele. A sikeres beüzemelés és annak dokumentálását követően a a megrendelő 5 munkanapon belül köteles az óvadék összeget vissszafizetni szállítónak.
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Jótállás:
1. rész: A szállító a leszállított eszközökre 1 év garanciát köteles vállalni.
2. rész: A szállító a leszállított eszközökre a jégpálya beüzemelését követően 2 év garanciát köteles vállalni.
3. rész: A szállító a leszállított padokra és kerékpártárolókra 1 év, a játszótéri eszközökre 4 év garanciát köteles vállalni.
Kötbér:
Szállító minden késedelmes naptári nap után az ÁFA nélkül számított a le nem szállított eszközök nettó értékének 1%-ának megfelelő késedelmi kötbér terheli. A Megrendelő a késedelmi kötbér összegét legfeljebb a nettó szerződéses összeg 20%-a erejéig érvényesítheti. A késedelmi kötbér fizetése nem mentesíti a Szállítót a teljesítés alól.
Meghíusulási kötbér: a teljes nettó vételár 20%-a.
A meghiúsulási kötbér érvényesítése a késedelmi kötbér érvényesítését kizárja.
Hibásteljesítési kötbér: a teljes nettó vételár 20%-a.
A szerződés finanszírozását ajánlatkérő a KFE-00205-5/2020 iktatószámú Támogatói Okirat alapján a hazai központi költségvetési előirányzatból és az ajánlatkérő saját forrásiból biztosítja.
- A támogatás a fejezeti és központi kezelésű előirányzatok kezeléséről és felhasználásáról szóló 2/2018. (XII. 28.) MK rendelet 2. cikk (2) bekezdés m) pontja alapján helyi infrastruktúrára irányuló beruházási támogatásnak minősül.
- A támogatási intenzitás mértéke 98,0027% hazai központi költségvetési előirányzatból, de maximum az elszámolható költség 100,0% erejéig; amely a mindenkor hatályos Támogatói Okirat alapján módosulhat. A támogatási összeget meghaladó szerződéses összeg ellenértékét ajánlatkérő saját forrásaiból biztosítja.
- A finanszírozás formája utófinanszírozás.
1. és 3. rész vonatkozásában ajánlatkérő előleget nem biztosít.
2. rész vonatkozásában ajánlatkérő a Kbt. 135. § (8) bekezdése szerinti a szerződésben foglalt ÁFA nélküli ellenszolgáltatás 50%-ának megfelelő összeg erejéig előleg igénybe vételének lehetőségét biztosítja, melyet legkésőbb a szerződés hatálybalépésétől számított 5 munkanapon belül igényelheti szállító, melyet megrendelő az előlegszámla benyújtását követő 8 napon belül köteles kifizetni.
Ajánlatkérő kiköti a szerződésben foglalt ÁFA nélküli ellenszolgáltatás 10%-a mértékű előleg és az igényelt előleg különbözetére jutó összegnek megfelelő mértékű az ajánlatkérőként szerződő fél javára szóló, a Kbt. 134. § (6) bekezdése szerinti előleg visszafizetési biztosíték nyújtás kötelezettséget. Az előleg visszafizetési biztosítékot a Kbt. 134. § 6) bekezdés (b) pontjában foglaltak szerint:
 megrendelő elfogadja az előleg visszafizetésének biztosítékaként a szállító legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező tulajdonosának, vagy együttesen legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező természetes személy tulajdonosainak kezességvállalását vagy
 a Kbt. 134. § 6) bekezdés (a) pontban foglaltak szerint a szállító választása szerint nyújthatóak óvadékként az előírt pénzösszegnek a megrendelő fizetési számlájára történő befizetésével, átutalásával, pénzügyi intézmény vagy biztosító által vállalt garancia vagy készfizető kezesség biztosításával, vagy biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvénnyel.

Az igényelt előleg a végszámlában kerül elszámolásra.
Szállító 1db számla benyújtására jogosult.
A Kbt. 27/A. § szerint ajánlatkérő köteles fogadni és feldolgozni az olyan elektronikus számlákat, amelyek megfelelnek az EN 16931-1:2017 számú európai szabványnak és az Európai Bizottság által e szabványhoz az Európai Unió Hivatalos Lapjában közzétett szintaxislistának.
Megrendelő a vételárat az igazolt teljesítést követően, teljesítésigazolás birtokában a kiállított számla ellenében, 30 napon belül banki átutalással teljesíti az szállító által megnevezett számlára.
Folyt. III.2.1) >
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2023/03/23 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 12:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 1 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2023/03/23 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 14:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Felhívom a figyelmét a Kbt. 68. §-ára és a 424/2017. (XII.19.) Korm. rend. 15. § hatályos rendelkezéseire.
Az ajánlatnak az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig kell elektronikusan beérkeznie. A beérkezés időpontjáról az EKR visszaigazolást küld.
Az ajánlattételi határidő nem jár le, ha az EKR vagy annak az ajánlat elkészítését támogató része az EKR üzemeltetője által közzétett tájékoztatás alapján igazoltan:
a) folyamatosan legalább öt percig fennálló üzemzavar(ok) folytán az ajánlatkérő által meghatározott ajánlattételi határidőt megelőző huszonnégy órában összesen legalább százhúsz percig, vagy
b) – anélkül, hogy a határidő meghosszabbítására ezt követően már sor került volna – üzemzavar folytán az ajánlattételi határidő alatt folyamatosan legalább huszonnégy óráig nem elérhető.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. Az eljárással kapcsolatos valamennyi határidővel kapcsolatosan a közép-európai idő az irányadó.
2. Az eljárás nyelve a magyar.
3. Az ajánlattevő ajánlattételi képességének igazolására az ajánlathoz csatolni kell az ajánlatot aláíró(k) aláírási címpéldányát vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdés szerinti (ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett, cégeljáráshoz készült) aláírás-mintáját annak igazolására, hogy az ajánlatot, illetőleg az abban szereplő nyilatkozatokat az ajánlattevő képviseletére jogosult személy írta alá, továbbá Ajánlatkérő ellenőrzi a cégkivonatokat az elektronikusan elérhető cégadatbázisban. A cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállaló(k) esetében az ajánlathoz csatolandó a cégjegyzésre jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) írásos meghatalmazás is két tanúval igazoltan.
4. Az ajánlatkérő és a gazdasági szereplők között a kommunikáció és minden nyilatkozattétel az EKR rendszeren keresztül történik.
5. A jelen felhívás a 321/2015. (X. 30.) K.r. 30.§ (4)-ben, a Közbeszerzési Hatóság által meghatározott minősítés szerint szigorúbb alkalmassági feltételeket tartalmaz a G1. alkalmasság vonatkozásában.
6. Ajánlatkérő a Kbt. 75.§ (6) bekezdése alapján nem írja elő a Kbt. 75. § (2) bekezdés e) pontjának alkalmazását, mely szerint eredménytelen az eljárás amennyiben nem nyújtottak be az ajánlattételi határidőben legalább két ajánlatot részenként.
7. A felhívásban nem szabályozott kérdésekben a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény az irányadó. A hirdetmény a közbeszerzésekről szóló 2014/24/EU irányelv alapján kerül közzétételre.
8. Amennyiben bármely, az ajánlathoz csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat, stb. nem magyar nyelven kerül kiállításra, úgy azt az ajánlattevő magyar nyelvű fordításban is köteles becsatolni. A Kbt. 47. § (2) bekezdése alapján Ajánlatkérő a nem magyar nyelven benyújtott dokumentumok ajánlattevő általi fordítását is elfogadja. A fordítás tartalmának helyességéért az ajánlattevő felel.
9. A felhívás IV.2.6. meghatározott 1 hónap ajánlati kötöttség 30 napnak felel meg.
10. Ajánlatkérő a Kbt. 81. § (5) bekezdés szerint az ajánlatok bírálatát az ajánlatok értékelését követően végzi el részenként. Ebben az esetben csak az értékelési sorrendben legkedvezőbb vagy a legkedvezőbb és az azt követő egy vagy több legkedvezőbb ajánlattevő tekintetében végzi el a bírálatot az adott részre vonatkozóan.
11. A módszer, amely megadja a ponthatárok közötti pontszámot: Mind a három rész vonatkozásában: a legalacsonyabb ár a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerint.
12. Eljáró felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó neve/lajstromszáma: Kovács Péter/00324
13. Benyújtandó iratok jegyzéke az Útmutató ajánlattevőknek dokumentum szerint.
14. Nyilatkozatminták az Iratjegyzék_formanyomtatványok dokumentumban találhatóak.
15. Az eljárás eredményeként mind a három rész tekintetében 1-1 szállítási szerződés kerül megkötésre részenként az adott rész nyertes ajánlattevőjével.
16. A Szakmai ajánlatnak részenként az alábbi fő tartalmi részből kell állnia:
I. Árazott eszközlista .xls formátumban és cégszerűen aláírt .pdf formátumban
A beárazott eszközlista táblázatban az ajánlattevő által megajánlott termékek műszaki specifikációja oszlop celláiban minden egyes terméknél meg kell adnia ajánlattevőnek azt, hogy milyen konkrét műszaki specifikációjú terméket ajánl és úgy, hogy az előírt műszaki specifikációnak teljeskörűen feleljen meg.
Amennyiben valamelyik eszköz ajánlattevő által beírt műszaki specifikációja bármely pontban nem felel meg az előírt teljes specifikációnak vagy nem ad ajánlattevő konkrét műszaki specifikációt, akkor az ajánlattevő ajánlatát a Kbt. 73. § (1) bekezdés e) pontja alapján ajánlatkérő érvénytelenné nyilvánítja.
17. Ajánlattevő köteles nyilatkozatát benyújtania az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó intézkedésekről szóló 833/2014/EU tanácsi rendelet 5k. cikk (1) bekezdése szerinti tilalomról. (2. sz. minősítési formanyomtatvány)
18. Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő vonatkozásában gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását nem teszi lehetővé.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Jogorvoslati kérelem benyújtása a Kbt. 148. §-nak megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2023/02/20 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák