Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2015/5
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés Adásvétel
Hirdetmény típusa:Eljárást megindító felhívás - 121. § (1) bekezdés b) pontja/KÉ/2013.07.01 KÉ
Eljárás fajtája:Nyílt
Közzététel dátuma:2015.01.14.
Iktatószám:394/2015
CPV Kód:39100000-3;37400000-2;37410000-5;16160000-4
Ajánlatkérő:Hasznosi Szabadidő Egyesület
Teljesítés helye:Beruházás helye: Észak-Magyarország, Nógrád megye, Pásztó város Hasznos városrésze, kül - és belterület Pontos megvalósítási cím: 3065 Pásztó, Hrsz.: 079, 080/33, 080/34, 080/35, 080/36, 080/37, 080/38, 080/39, 080/45, 3505/2, 3536, 3537, 3811, 080/42, 080/43, 080/44, 080/46, 080/47, 080/49, 080/50,
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2015.02.02.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Szabadidő, kultúra és vallás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

3. melléklet 92/2011. (XII. 30.) NFM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
ELJÁRÁST MEGINDÍTÓ FELHÍVÁS
A Kbt. 121. § (1) bekezdés b) pontja szerinti eljárás
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatás megrendelés
  Építési koncesszió
  Szolgáltatási koncesszió
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név , cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Hasznosi Szabadidő Egyesület
Postai cím: Alkotmány út 155.
Város/Község: Pásztó-Hasznos
Postai irányítószám: 3065
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Gömbiczné Kanyó Beatrix Mária
Telefon: +36 32/463-488
E-mail: konyveles@aktivi.hu
Fax: -
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
További információ a következő címen szerezhető be:
  A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
x Egyéb (töltse ki az A.I mellékletet)
A dokumentáció és a kiegészítő iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be:
  A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
x Egyéb (töltse ki az A.II mellékletet)
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani:
  A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
x Egyéb (töltse ki az A.III mellékletet)
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
  Közszolgáltató
  Regionális/helyi szintű
x Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]
  Közjogi szervezet
  Egyéb
I.3.) Fő tevékenység
I.3.1) Klasszikus ajánlatkérők
  Általános közszolgáltatások
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Honvédelem
  Szociális védelem
  Közrend és biztonság
x Szabadidő, kultúra és vallás
  Környezetvédelem
  Oktatás
  Gazdasági és pénzügyek
  Egyéb (nevezze meg): Egyesület
  Egészségügy
I.3.2) Közszolgáltató ajánlatkérők
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Vasúti szolgáltatások
  Villamos energia
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások
  Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
  Kikötői tevékenységek
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Repülőtéri tevékenységek
  Víz
  Egyéb (nevezze meg):
  Postai szolgáltatások
I. 4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(Igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg.)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés:
Szállítási szerződés
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye (Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás megrendelés –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
x Árubeszerzés
x Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
  Szolgáltatás megrendelés
Szolgáltatási kategória száma:
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
  Építési koncesszió
  Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye:
Beruházás helye: Észak-Magyarország, Nógrád megye, Pásztó város Hasznos városrésze, kül - és belterület
Pontos megvalósítási cím: 3065 Pásztó, Hrsz.: 079, 080/33, 080/34, 080/35, 080/36, 080/37, 080/38, 080/39, 080/45, 3505/2, 3536, 3537, 3811, 080/42, 080/43, 080/44, 080/46, 080/47, 080/49, 080/50,
NUTS-kód: HU313
II.1.3) Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
x A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozására irányul
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek száma
VAGY
(adott esetben) maximális létszáma
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben: vagy hónap(ok) ban:
Indokolás arra az esetre vonatkozóan, ha a keretmegállapodás időtartama meghaladja a négy évet.
A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül: Pénznem:
VAGY:
és között Pénznem:
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (ha ismert):
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Szállítási szerződés/Mátrakapu kaland- és ökoturisztikai élménypark működéséhez, üzemeltetéséhez kapcsolódó eszközök beszerzése
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:39100000-3
További tárgyak:37400000-2
37410000-5
16160000-4
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. melléklet szükség szerint több példányban is használható)
nem
(Igen válasz esetén) Az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
  egy részre
  egy vagy több részre
  valamennyi részre
II.1.8.) Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II. 2) Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték (valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve)
Mátrakapu kaland- és ökoturisztikai élménypark működéséhez, üzemeltetéséhez kapcsolódó eszközök beszerzése - mely eszközlistát a műszaki dokumentáció tartalmazza:
A beszerzendő eszközök gyűjtőnéven:
- Irodai bútorok, kiegészítők
- Irodai és kültéri elektronikai és média berendezések
- Konyhai eszközök, konyhai elektronikai berendezések, kis gépek
- Számítástechnikai eszközök
- Kerti és kültéri bútorok, berendezési tárgyak
- Park karbantartási gépek és eszközök
- Motoros járművek
- Szabadidős élmény eszközök
A beszerzendő eszközök tételesen:
1. Asztal 11 db
2. Forgószék 5 db
3. Szék 104 db
4. Szekrény - zárható 12 db
5. Szekrény - polcos 20 db
6. Telefonkészülék 3 db
7. Teljes számítógép konfiguráció 3 db
8. LCD TV 1 db
9. Lámpa - asztali 4 db
10. Külső reflektor 4 db
11. Mobilklíma - hűtő/fűtő 5 db
12. Hűtőszekrény 4 db
13. Kézi reflektor 2 db
14. Fogas 12 db
15. Tárgyalóasztal 6 db
16. Projektor 1 db
17. Beltéri hangosítás - mikrofon 2 db
18. Beltéri hangosítás - hangfal 4 db
19. DVD - lejátszó 1 db
20. Kanapé 4 db
21. Vetítő vászon 1 db
22. Interaktív tábla 1 db
23. Laptop 1 db
24. Multifunkciós nyomtató 1 db
25. Lamináló 1 db
26. Fénymásoló 1 db
27. Spirálozó 1 db
28. Fényképezőgép 1 db
29. Íróasztal 3 db
30. Széf 1 db
31. Mosogató - rozsdamentes, 3 medencés 1 db
32. Konyhabútor 1 db
33. Elektromos tűzhely 1 db
34. Mikrohullámú sütő 1 db
35. Kávégép 1 db
36. Étkészlet - 50 főre 1 db
37. Üdítős Pohárkészlet - 50 főre 1 db
38. Kiszolgáló pult 1 db
39. Fotel 2 db
40. Dohányzóasztal 2 db
41. Vizsgálóasztal 1 db

42. Zászlórúd 6 db
43. Aggregátor 5 db
44. Benzinmotoros szivattyú 2 db
45. Sörpad garnitúra 50 db
46. Alumínium sátor - 3 x 3 5 db
47. Alumínium sátor - 6 x 3 5 db
48. Kültéri reflektor - mobil 10 db
49. Benzinmotoros fűkasza 2 db
50. Benzinmotoros fűnyíró 2 db
51. 380V Hosszabbító - 25m-es 5 db
52. Karbantartási eszközök 20 db
53. Telefonközpont 1 db
54. Kültéri hangosítás - mikrofon 3 db
55. Kültéri hangosítás - hangfal 6 db
56. Kültéri hangosítás - erősítő 2 db
57. Kültéri hangosítás - keverő 2 db
58. Multifunkciós traktor 1 db
59. Segway X2 4 db
60. Voiter Monster 4 db
61. Mobil Mászófal 1 db
62. Íjászat eszközei 1 db
63. Paintball eszközei 1 db
64. Rendezvénysátor - 10m x 70m 1 db
65. Mobil színpad - 8m x 6m 1 db
66. Biztonsági kamera rendszer kiépítése 1 db
(adott esetben, csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül: 46980000 Pénznem: HUF
VAGY:
és között Pénznem:
II.2.2) Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ (adott esetben)
Vételi jog (opció):
(Igen válasz esetén)A vételi jog meghatározása:
(ha ismert) A vételi jog (opció) gyakorlásának tervezett ideje:
hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.2.3) Meghosszabbításra vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés meghosszabbítható:
A lehetséges meghosszabbítások száma (ha ismert): vagy: és között
(ha ismert) Az árubeszerzésre vagy a szolgáltatás megrendelésre irányuló meghosszabbítható szerződések esetében a további szerződések tervezett ütemezése: hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
A (tervezett) időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY:
Kezdés 2015/02/20 (év/hó/nap)
Befejezés 2015/05/31 (év/hó/nap)

III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: (adott esetben)
Szerződésben kötbér kerül kikötésre a késedelmes teljesítés esetére, valamint a szerződés jogalap nélküli felmondása esetére:
- A szerződés teljesítésének elmaradásával kapcsolatos igények biztosítékaként legfeljebb a szerződés szerinti, tartalékkeret és áfa nélkül számított ellenszolgáltatás öt százalékát elérő biztosíték kerül kikötésre a Kbt. 126.§ (2) bekezdése alapján, késedelmes teljesítés esetén a késedelmi kötbér naponta 1%, a késedelemmel érintett művelet, munkarész Áfa nélküli ellenértéke után számítva (de min. 10 000 HUF/nap).
- A Garanciális (jótállási) kötelezettség minimális időtartama 24 hónap.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre: (adott esetben)
A szerződés finanszírozása az ÉMOP-2.1.1/B-12 Turisztikai attrakciók és szolgáltatások fejlesztése programjának támogatásából történik az Új Széchenyi Terv Észak - Magyarországi Operatív Program keretén belül.
Ajánlattevő lehetőséget biztosít un. vállalkozói, szállítói előleg igénylésére, melynek mértéke a nettó beruházási érték 30%-a. Az előlegszámla a benyújtására (amennyiben a Vállalkozó előlegre tart igényt) a szerződéskötést követően kerülhet sor.
Az ajánlattétel , a szerződés és a kifizetések pénzneme: magyar forint (HUF). A számlák kifizetése: a számlák ellenértékének megfizetése Ajánlattevő általi teljesítést és Ajánlatkérő által ennek elismeréseként kiállított teljesítésigazolás kézhezvételét követően számla ellenében, banki átutalással történik. A fizetés a szerződésben meghatározott módon és tartalommal történő teljesítés alapján a hatályos jogszabályi rendelkezéseknek, valamint a mindenkori hatályos Támogatási Szerződésnek megfelelően ún. utófinanszírozás keretében kerül kifizetésre.
Ajánlattevő részszámlázásra jogosult. A részszámlák benyújtása és kifizetése a szerződés teljesítéséhez kötődik, a szállítási ütemtervnek megfelelően, a teljesítés során a meghatározott készültségi fokot elérve 3 db részszámla és a 100%-os készültségi fokát elérve végszámla nyújtható be.
A részletes fizetési feltételeket a közbeszerzési dokumentáció tartalmazza.
A támogatás rendjére és a finanszírozási feltételekre vonatkozó jogszabályok:
- Az államháztartás működéséről szóló 1992. évi XXXVIII. tv.,
- Az államháztartás működési rendjéről szóló 217/1998. (XII.30.) korm. rend.
- 2007. évi CXXVII. törvény
- A 2007-2013 időszakban az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, az Európai Szociális Alapból és a Kohéziós Alapból származó támogatások:
• 4/2011. (I.28.) Korm.rend
• Az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. tv.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy: (adott esetben)
Az ajánlatkérő a nyertes közös ajánlattevőktől nem követeli meg gazdálkodó szervezet létrehozását, de együttes ajánlattétel esetén a vezető céget meg kell jelölni (a 25. § (2) bekezdés szerint), és a közös ajánlattevőknek közös nyilatkozatban egyetemleges felelősséget kell vállalniuk (a 25. § (6) bekezdés szerint).
III.1.4)
Egyéb különleges feltételek (adott esetben) igen
(Igen válasz esetén) A különleges feltételek meghatározása:
III.2.3) pont tekintetében: alkalmatlan az Ajánlattevő, ha nem rendelkezik:
- a) az ajánlati felhívás megküldésétől visszafelé számított megelőző 3 éves (36 hónapos) időszakban összességében legalább 1 db, legalább nettó 10 000 000 HUF értékű szállítási referenciával;
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is (adott esetben)
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: - Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 56. § (1) bekezdésében felsorolt kizáró okok fennállnak.
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő az a gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 56. § (2) bekezdésében felsorolt kizáró ok fennáll.
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 57. § (1) bekezdés a)-d) és f) pontjaiban felsorolt kizáró okok fennállnak.
Az ajánlatkérő a kizáró okokkal kapcsolatban a Kbt. 122.§ (1) bekezdés, a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 10. §, ill. a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 12. § szerinti igazolásokat, illetve nyilatkozatokat kéri be az ajánlattevőktől, alvállalkozóktól és az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetektől.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevő a szerződés teljesítésére vonatkozó pénzügyi-gazdasági alkalmasságát igazolni köteles a Kbt. 55. § (1) bekezdése d.) pont valamint a 310/2011. Korm. rendelet 14. § (1) bek. alapján:
a) saját, vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolójának benyújtása (ha a gazdasági szereplő letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét) amennyiben az ajánlatkérő által kért beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló csatolása az ajánlatban nem szükséges. (tekintettel a 310/2011. Korm. rendelet 14. §. (1) bek. b) pontjára).
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Az eljárásban pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan az Ajánlattevő, ha:
a. az Ajánlattevő, közös ajánlattevő mérleg szerinti eredménye az eljárást megindító felhívás feladását megelőző utolsó 3 lezárt üzleti évből mind 3 évben negatív volt; (az ajánlattevők, a közös ajánlattevők, és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt valamennyi alvállalkozó ezen alkalmassági követelménynek elegendő ha közülük egy felel meg.)
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevő a szerződés teljesítésére vonatkozó műszaki-szakmai alkalmasságának igazolására csatolni köteles a Kbt. 55. § (1) bekezdése a) - b) pont valamint a 310/2011. Korm. rendelet 15. §. (2) bek. a.) pontja alapján:
- a) az eljárást megindító felhívás megküldésétől visszafelé számított 3 évből (36 hónap) a legjelentősebb szállításinak ismertetése, a vonatkozó referenciák bemutatása, megadva a teljesítés idejét, a szerződést kötő felet, szerződés tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét, valamint az arról szóló nyilatkozatot, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e (nyilatkozatban), melyet a 310/2011. Korm. rendelet 16. § (5) bekezdése szerinti módon kell igazolni.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Az eljárásban műszaki-szakmai szempontból alkalmatlan az Ajánlattevő, ha nem rendelkezik:
- a) az ajánlati felhívás megküldésétől visszafelé számított megelőző 3 éves (36 hónapos) időszakban összességében legalább 1 db, legalább nettó 10 000 000 HUF értékű szállítási referenciával;
III.2.4) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott nem
A szerződés a Kbt. 122. § (9) bekezdése szerint fenntartott nem
III. 3) Szolgáltatás megrendelésére irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1) Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve
(Igen válasz esetén) A vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
III.3.2) A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás fajtája
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Klasszikus ajánlatkérők
A Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerinti eljárás az alábbiak szerint:
x Nyílt
  Meghívásos
  Gyorsított meghívásos, alkalmazásának indokolása:
  Versenypárbeszéd
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos, alkalmazásának indokolása:
  Gyorsított tárgyalásos, alkalmazásának indokolása:
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
Közszolgáltató ajánlatkérők
A Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerinti eljárás az alábbiak szerint:
  Nyílt
  Meghívásos
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma (meghívásos és tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
A gazdasági szereplők tervezett száma
VAGY:
Tervezett minimum és ( adott esetben) maximális létszáma
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
IV.1.3) Az ajánlattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során (tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát:
IV. 2) Értékelési szempontok
IV.2.1) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
x A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
  Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján
SzempontSúlyszám
IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtés fognak alkalmazni nem
(Igen válasz esetén, ha szükséges) További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
-
IV.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Eljárást megindító, illetve meghirdető felhívás
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
IV.3.3) A dokumentáció és a kiegészítő iratok vagy ismertetők beszerzésének feltételei (adott esetben)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2015/02/02 (év/hó/nap ) Időpont: 10:00
A dokumentációért fizetni kell nem
(Igen válasz esetén, csak számokkal) Ár: Pénznem:
A fizetés feltételei és módja:
Nem releváns.
IV.3.4) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2015/02/02 (év/hó/nap) Időpont: 10:00
IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére (részvételi felhívás esetén)
Dátum: (év/hó/nap)
IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
  Az EU bármely hivatalos nyelve
  Az EU következő hivatalos nyelve(i):
  Egyéb:
x Magyar
IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (kivéve részvételi felhívás esetén)
-ig (év /hó/nap )
VAGY
Az időtartam hónapban: vagy napban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.8) Az ajánlatok vagy részvételi felhívás esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Dátum: 2015/02/02 (év/hó/nap) Időpont: 10:00
Hely: Alba Vidékfejlesztési Kft., mint eljárást bonyolító szervezet székhelye: 3300 Eger, Törvényház u. 15. szám, (Belső udvar)
Az ajánlatok/részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek igen
(igen válasz esetén) További információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:
Kbt. 62. § (2) bekezdés szerint.

V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk (adott esetben)
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
(Igen válasz esetén) A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
V.2) Európai Uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés Európai Uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
igen
(Igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
A szerződés finanszírozása az ÉMOP-2.1.1/B-12 Turisztikai attrakciók és szolgáltatások fejlesztése programjának az Új Széchenyi Terv Észak - Magyarországi Operatív Program keretén belül nyújtott támogatásból valósul meg.
V.3) További információk (adott esetben)
V.3.1) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja:(ha az eljárás tárgyalásos)
Nem releváns.
V.3.2.1) A dokumentáció megvásárlása, átvétele vagy elektronikus úton történő elérése az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen
V.3.2.2) A dokumentáció és a kiegészítő iratok, vagy ismertető rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)
A dokumentációt ajánlatkérő elektronikus úton, e-mailben bocsájtja Ajánlattevők rendelkezésre, amennyiben erre való igényüket jelzik az alábbi e-mail elérhetőségre: kozbeszerzes@albavidek.hu
A dokumentációt ajánlatkérő térítésmentesen bocsájtja Ajánlattevők rendelkezésére.
A Dokumentáció áll:
- Ajánlattételi dokumentáció
- Szerződés tervezet
- Eszközlista műszaki leírással
V.3.3.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
Nem releváns.
V.3.3.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.3.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Nem releváns.
V.3.4) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak
igen
Igen válasz esetén azon alkalmassági követelmények (III.2.2. és III.2.3. pont) megjelölése, amelyek a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak:
III.2.2) pont tekintetében: alkalmatlan az Ajánlattevő, ha:
a. az Ajánlattevő, közös ajánlattevő mérleg szerinti eredménye az eljárást megindító felhívás feladását megelőző utolsó 3 lezárt üzleti évből mind 3 évben negatív volt;
III.2.3) pont tekintetében: alkalmatlan az Ajánlattevő, ha nem rendelkezik:
- a) az ajánlati felhívás megküldésétől visszafelé számított megelőző 3 éves (36 hónapos) időszakban összességében legalább 1 db, legalább nettó 10 000 000 HUF értékű szállítási referenciával;
V.3.5) Az ajánlati biztosítékra vonatkozó előírások: (adott esetben)
Az ajánlatkérő az eljárásban való részt vételt ajánlati biztosíték adásához köti, melynek összege: 7.000.000 HuF, azaz Hétmillió forint, ezen összeget a Kbt. 59. § (1) és (2) bekezdése alapján kell teljesítenie az Ajánlattevőknek.
Amennyiben Ajánlattevő átutalás útján kívánja rendezni a biztosíték összegét, úgy azt az Egyesület MKB Banknál vezetett 10300002 - 10632100 - 49020011 számú bankszámlájára kell megfizetnie.
V.3.6. Az eljárás a Kbt. 40. § (3)-(4) bekezdése alapján kerül megindításra: igen
V.4) Egyéb információk:
1. Kizárásra kerül az eljárásból azaz Ajánlattevő aki ajánlatában magasabb ajánlati árat jelöl meg, mint a rendelkezésre álló fedezet (becsült érték).
2. Az ajánlat benyújtásának módja, formai követelmények: Az ajánlatot személyesen vagy ajánlott levélpostai küldeményként az ajánlat minden szöveget tartalmazó oldalát kitörölhetetlen tintával vagy géppel elkészítve, folyamatos sorszámmal, a cégjegyzésre jogosult vagy az általa meghatalmazott személy kézjegyével ellátva a Kbt. 61. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően zárt borítékban/dobozban stb., magyar nyelven, 1 papír alapú eredeti példányban és 1 a papír alapú példánnyal mindenben megegyező elektronikus másolati példányban kell benyújtani. Az ajánlat fedőlapján szerepelnie kell az „eredeti” vagy a „elektronikus másolati” megjelölésnek, továbbá az ajánlattevő nevének, székhelyének és a közbeszerzési eljárás címének: „Mátrakapu kaland- és ökoturisztikai élménypark működéséhez, üzemeltetéséhez kapcsolódó eszközök beszerzése.”. Eltérés esetén az „eredeti” papír alapú példány tartalma a mérvadó. Az ajánlatot tartalmazó borítékon/dobozon stb. ugyanezen adatokat kell feltüntetni (az „eredeti” vagy az „elektronikus másolat” megjelölés kivételével), továbbá azt, hogy „az ajánlattételi határidő lejártáig nem bontható fel”. Az ajánlatokat tartalomjegyzékkel is el kell látni, melynek pontosan meg kell határoznia az ajánlati felhívásban, illetve a dokumentációban kért minden egyes dokumentum, nyilatkozat és egyéb irat helyét.
3. Mellékletként csatolandó az ajánlattevő, a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, valamint az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet adatait tartalmazó, a működési forma szerinti okirat (cégkivonat, egyéni vállalkozó jegyzői kivonata (hatósági igazolás) egyszerű másolata, valamint az ajánlatot aláíró képviseletre jogosult aláírási címpéldányának egyszerű másolata. Kivonat esetében 60 napnál nem régebbi okiratról készült másolat fogadható el. Cégkivonat vagy egyéni vállalkozói kivonat csatolása nem szükséges, ha a szervezet adatai a céginformációs szolgálattól elektronikusan kérhető cégjegyzék-adatok alapján, vagy az egyéni vállalkozók központi nyilvántartásában ingyenesen ellenőrizhető. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet, és az annak érkezéséről a cégbíróság által küldött igazolást (310/2011. Korm. r. 7. §).
4. Az ajánlatkérő által a hiánypótlás és felvilágosítás kérése az ajánlattevőktől a Kbt. 67. § szerint biztosított.
5. Amennyiben a nyertesnek minősített ajánlattevő visszalép, úgy az ajánlatkérő a következő legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlatot tevővel köti meg a szerződést, amennyiben őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegzésben megjelölte.
6. Az ajánlatkérő biztosítja a Kbt. 45. § (1) bekezdése, valamint a Kbt. 122.§ (5) bekezdés szerinti kiegészítő tájékoztatás lehetőségét.
7. Az ajánlattevőknek a dokumentációban szereplő nyilatkozatmintának megfelelően kötelező nyilatkozni arról, hogy a 2004. évi XXXIV. törvény alapján mikro- kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e.
8. A Szerződéskötés tervezett időpontja: 2015. február hó 20.
9. Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 60. § (3) és (5) bekezdése és a Kbt. 40. § (1) bekezdésre vonatkozóan, a dokumentációban szereplő minta szerint. Az ajánlattevőknek a 40. § szerint kell megjelölni a közbeszerzésnek azon részeit, amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni, és ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni.
10. Az ajánlatok összeállításának, benyújtásának költsége az ajánlattevőt terheli.
11. A jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a dokumentáció és a Kbt. (2011. évi CVIII. törvény) rendelkezései az irányadóak.
V.5)
E hirdetmény feladásának időpontja: 2015/01/12 (év/hó/nap)

A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információ a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhető be
Hivatalos név: ALBA Vidékfejlesztési Kft.
Postai cím: Törvényház u. 15.
Város/Község: Eger
Postai irányítószám: 3300
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok): Kriston Alida
Címzett: Kriston Alida
Telefon: +3620/249-4242
E-mail: kozbeszerzes@albavidek.hu
Fax: -
Internetcím (URL):
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerezhetők
Hivatalos név: ALBA Vidékfejlesztési Kft.
Postai cím: Törvényház u. 15.
Város/Község: Eger
Postai irányítószám: 3300
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok): Kriston Alida
Címzett: Kriston Alida
Telefon: +3620/249-4242
E-mail: kozbeszerzes@albavidek.hu
Fax: -
Internetcím (URL):
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahova az ajánlatokat/részvételi jelentkezéseket kell benyújtani
Hivatalos név: ALBA Vidékfejlesztési Kft.
Postai cím: Törvényház u. 15.
Város/Község: Eger
Postai irányítószám: 3300
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok): Kriston Alida
Címzett: Kriston Alida
Telefon: +3620/249-4242
E-mail: kozbeszerzes@albavidek.hu
Fax: -
Internetcím (URL):
IV) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
 
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
--------------------(Az A. melléklet IV) szakasza szükség szerint több példányban is használható)------------------
 
B. MELLÉKLET
Részekre vonatkozó információk
Rész száma 1 Elnevezés:
1) Rövid meghatározás:
2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
3) Mennyiség
(adott esetben, csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül: Pénznem:
VAGY:
és között Pénznem:
4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)
Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY:
Kezdés (év/hó/nap)
Befejezés (év/hó/nap)
5) További információk a részekről
----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használható) ----------------------