Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2019/68
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2019.04.08.
Iktatószám:5940/2019
CPV Kód:44613000-0
Ajánlatkérő:Autóipari Próbapálya Zala Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:HU223;HU223;HU223;HU223;HU223;HU223;HU223;HU223;HU223
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:ENERGOTEST Diagnosztikai és Automatizálási Kft.;ENERGOTEST Diagnosztikai és Automatizálási Kft.;Felső Zöldmáli Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság;Felső Zöldmáli Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság;Iroda 2000 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.;CPM Mobilier Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő típusa:Magyar Állam tulajdonában álló gazdasági társaság
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Járműipari tesztpálya létrehozása, üzemeltetése
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Autóipari Próbapálya Zala Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_76131644
Postai cím: József nádor Tér 2-4.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU223
Postai irányítószám: 1051
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Pozderka Gábor
Telefon: +36 17849913
E-mail: apz@apz.hu
Fax: +36 17840069
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.apz.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.apz.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Magyar Állam tulajdonában álló gazdasági társaság
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Járműipari tesztpálya létrehozása, üzemeltetése

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Pályaműködtetési eszközök
Hivatkozási szám: EKR000584362018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44613000-0
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Adásvételi szerződések a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges eszközök beszerzésére.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 255270245 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: Járműdiagnosztikai műhely felszerelések
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34328100-3
További tárgyak:34326200-0
39113500-2
39714110-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés I. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges járműdiagnosztikai műhelyfelszerelések szállítása és üzembe helyezése, valamint az eszközök használatának betanítása képezi.
Nyertes ajánlattevő – többek között – az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére/kiépítésére köteles:
- 1 db haszongépjármű görgős fékvizsgáló próbapad a hozzá tartozó szoftverrel együtt,
- 1 db haszongépjármű légfék vizsgáló berendezés a hozzá tartozó szoftverrel együtt
- haszongépjármű műhelybe szerelt kipufogógáz elszívó rendszer részeként:
-- 6 db dobos elszívó,
-- 6 db neoprém elszívófej,
-- 1 db központi ventilátor,
-- 95 m gyűjtővezeték
- 1 db személy- és kishaszon gépjármű görgős fékvizsgáló próbapad a hozzá tartozó szoftverrel együtt,
- 1 db személy- és kishaszon gépjármű lengéscsillapítottság vizsgáló pad,
- 1 db ollós személygépjármű emelő futómű holtjáték vizsgáló mozgató paddal és kiegészítő perememelővel,
- személyautó műhelybe szerelt kipufogógáz elszívó rendszer részeként:
-- 8 db dobos elszívó ventillárorral,
-- 8 db neoprém elszívófej,
-- 8 db dupla kipufogó elszívó adapter,
-- 115 m csőhálózat
- 1 db csavarkompresszor,
- 1 db sűrített levegő ellátó rendszer 340 m csőhálózattal.
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130.§ (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Szerszámok
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30192200-3
További tárgyak:39151200-7
44510000-8
44511000-5
44512200-4
44512300-5
44512800-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés II. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges szerszámok szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő – többek között – az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- 9db szerszámkocsi
- 9db párhuzamsatu
- 9db digitális multiméter
- 9db tolómérő
- 9db hőlégfúvó
- 9db sarokcsiszoló
- 9db fúrógép
- 9db munkapad
- 4db kerékterhelés mérő személyautóhoz
- 8db kerékterkelés mérő teherautóhoz
- 4db mobil csápos emelő
- 1db kerékszerelő gép személyautóhoz
- 1 db kerékszerelő gép teherautóhoz
- 1db centírozó teherautóhoz
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Formatervezett (design) bútorok
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
További tárgyak:39113000-7
39121000-6
39221260-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés III. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges formatervezett (design) bútorok szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- 299 db konferenciaszék 10 db szállítókocsival,
- 11 db konferencia asztal
- 2 db dohányzóasztal
- 4 db négylábú fotel karfás kialakítással,
- 4 db háromszemélyes szófa,
- összesen 15 db éttermi asztal
- 50 db éttermi szék,
- 2 db környezetbarát hulladékedény.
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Irodai székek
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
További tárgyak:39113000-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés IV. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges operatív irodai székek szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő – többek között – az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- összesen 252 db irodai forgószék + 37 db opcionális tétel
- 12 db tárgyalószék + 3 db opcionális tétel,
- 114 db tárgyaló/előadó termi szék
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérőként szerződő fél a jelen beszerzés tárgyát képező szerződés aláírásától számított 12 hónapon belül jogosult vételi (opciós) jogának gyakorlására a műszaki táblázatban opcionális tételként megjelölt termékek vonatkozásában az alábbiak szerint:
Ajánlatkérőként szerződő fél a fenti határidőn belül a nyertes ajánlattevőként szerződő fél számára megküldött egyoldalú jognyilatkozattal jogosult az opciós tételek lehívására. A fenti jognyilatkozat alapján a nyertes ajánlattevő az opcióval nem érintett termékek szállítására irányadó, azonos szerződéses feltételek mellett köteles az opcionális tételek szállítására az általa megajánlott vételár fejében (1.2 értékelési alszempont).
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Operatív irodabútorok
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39100000-3
További tárgyak:39121000-6
44421720-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés V. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges operatív irodabútorok szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- összesen 120 db operatív íróasztal + 30 db opcionális tétel
- összesen 120 db íróasztal konténer + 30 db opcionális tétel
- összesen 15 db tárgyalóasztal.
- összesen 124 db iratszekrény+ összesen 5 db opcionális tétel.
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérőként szerződő fél a jelen beszerzés tárgyát képező szerződés aláírásától számított 12 hónapon belül jogosult vételi (opciós) jogának gyakorlására a műszaki táblázatban opcionális tételként megjelölt termékek vonatkozásában az alábbiak szerint:
Ajánlatkérőként szerződő fél a fenti határidőn belül a nyertes ajánlattevőként szerződő fél számára megküldött egyoldalú jognyilatkozattal jogosult az opciós tételek lehívására. A fenti jognyilatkozat alapján a nyertes ajánlattevő az opcióval nem érintett termékek szállítására irányadó, azonos szerződéses feltételek mellett köteles az opcionális tételek szállítására az általa megajánlott vételár fejében (1.2 értékelési alszempont).
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Egyéb berendezések
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30191130-4
További tárgyak:39100000-3
39131000-9
39221260-7
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés VI. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges egyéb berendezések szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- összesen 27 db fehér tábla
- 35 db álló ruhafogas + 10 db opcionális tétel
- 52 db papírkosár + 15 db opcionális tétel
- 26 db pedálos hulladékgyűjtő + 7db opcionális tétel
- összesen 37 db raktári polc.
- 28 db polcleválasztó tartozék
- összesen 56 db műanyag tároló doboz polcrendszerhez + 1 db opcionális tétel
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: Ajánlatkérőként szerződő fél a jelen beszerzés tárgyát képező szerződés aláírásától számított 12 hónapon belül jogosult vételi (opciós) jogának gyakorlására a műszaki táblázatban opcionális tételként megjelölt termékek vonatkozásában az alábbiak szerint:
Ajánlatkérőként szerződő fél a fenti határidőn belül a nyertes ajánlattevőként szerződő fél számára megküldött egyoldalú jognyilatkozattal jogosult az opciós tételek lehívására. A fenti jognyilatkozat alapján a nyertes ajánlattevő az opcióval nem érintett termékek szállítására irányadó, azonos szerződéses feltételek mellett köteles az opcionális tételek szállítására az általa megajánlott vételár fejében (1.2 értékelési alszempont).
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Kertészeti eszközök
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 16160000-4
További tárgyak:16311000-8
39224100-9
39241200-5
39713430-6
44613800-8
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés VII. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges kertészeti eszközök szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő – többek között – az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- 2 db padlótisztító gép,
- 1 db szőnyegtisztító gép,
- 1 db kárpittisztító gép,
- 5 db ipari porszívó,
- 50 db szelektív hulladékgyűjtő edény,
- 50 db kültéri hulladékgyűjtő,
- összesen 6 db motoros fűkasza,
- 1 db tolókaros fűnyíró,
- 1 db frontkaszás fűnyíró vágóasztallal,
- 1 db Fülkés frontkaszáló fűnyíró,
- 1 db rézsűkaszáló gép szárzúzóval,
- 1 db robotfűnyíró.
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Konténerek
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44613000-0
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés VIII. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez szükséges konténerek szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- 1 db Moduláris elemekből felépített konferencia és bemutató épület,
- 1 db mobil portaépület
- 1 db VIP gurulóiroda
- 1 db guruló tesztlabor
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

II.2.1)
Elnevezés: Forgalomirányítási eszközök
Rész száma: 9
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 34515100-1
További tárgyak:34923000-3
34996000-5
34996100-6
44423400-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszegi 0779 helyrajzi számon nyilvántartott terület.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Jelen közbeszerzés IX. részének tárgyát a zalaegerszegi járműipari tesztpálya operatív működéséhez forgalomirányítási eszközök szállítása és üzembe helyezése képezi.
Nyertes ajánlattevő – többek között - az alábbi eszközök szállítására és üzembe helyezésére köteles:
- összesen 33 db útlezáró sorompó,
- 7 db kétforgalmú jelzőlámpa,
- 8 db háromforgalmú jelzőlámpa,
- 3 db nagybenyúló oszlop,
- 2 db átfeszítést tartó oszlop,
- 8 db portálkar,
- összesen 6 db forgalomirányító vezérlőberendezés,
- összesen 36 db lencsés járműjelző,
- 5 db lencsés kerékpárjelző,
- 10 db videódetektor,
- összesen 500 db jelzőbója,
- 27 db főútvonalat és főútvonal végét jelző tábla,
- 123 db elsőbbségadást jelző tábla,
- 101 db tilalmat jelző tábla,
- 113 db utasítást adó tábla,
- 51 db veszélyt jelző tábla,
- 165 db nyíl alakban sávozott tábla.
A jelen beszerzés tárgyának leírását részletesen az egyéb közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Vállalt teljesítési határidő [(egész számban kifejezett naptári napban megadva (30-60)] 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Ajánlatkérő előleg igénylésének valamint részszámla benyújtásának lehetőségét nem biztosítja. Az ellenérték az igazolt teljesítést követően a jogszabályoknak megfelelően kiállított számla alapján a Kbt. 135.§ (1) és (6)-ban foglaltaknak megfelelően kerül kiegyenlítésre átutalással, forintban a Ptk. 6:130. § (1)-(2)-ben foglalt határidőben. Fizetési feltételek részletesen a szerződéstervezetben.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 169 - 384303
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Járműdiagnosztikai műhely felszerelések
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/03/26 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ENERGOTEST Diagnosztikai és Automatizálási Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_99987972
Postai cím: Gomba Utca 4.
Város: Dunaharaszti
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2330
Ország: Magyarország
E-mail: kereskedelem@energotest.hu
Telefon: +36 24501150
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 24501170
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 55730600
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 2 Rész száma: 2 Elnevezés: Szerszámok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/03/26 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: ENERGOTEST Diagnosztikai és Automatizálási Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_99987972
Postai cím: Gomba Utca 4.
Város: Dunaharaszti
NUTS-kód: HU120
Postai irányítószám: 2330
Ország: Magyarország
E-mail: kereskedelem@energotest.hu
Telefon: +36 24501150
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 24501170
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 110517610
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 3 Rész száma: 3 Elnevezés: Formatervezett (design) bútorok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/03/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Felső Zöldmáli Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_78732241
Postai cím: Törökvész Út 71-73.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1025
Ország: Magyarország
E-mail: info@europadesign.hu
Telefon: +36 12740001
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 32715478
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 4 Rész száma: 4 Elnevezés: Irodai székek
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/03/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Felső Zöldmáli Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_78732241
Postai cím: Törökvész Út 71-73.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1025
Ország: Magyarország
E-mail: info@europadesign.hu
Telefon: +36 12740001
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 27555480
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 5 Rész száma: 5 Elnevezés: Operatív irodabútorok
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/03/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Iroda 2000 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_27674093
Postai cím: Corvin Utca 1-3.
Város: Miskolc
NUTS-kód: HU311
Postai irányítószám: 3530
Ország: Magyarország
E-mail: ekr@iroda2000.hu
Telefon: +36 46328709
Internetcím(ek): (URL)
Fax: +36 46328709
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 22909920
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése: Szállítás; szerelés

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 6 Rész száma: 6 Elnevezés: Egyéb berendezések
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: - (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2019/03/19 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: CPM Mobilier Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_20986092
Postai cím: Kasza Utca 5.
Város: Kiskunfélegyháza
NUTS-kód: HU331
Postai irányítószám: 6100
Ország: Magyarország
E-mail: kozbesz@cpmhungary.hu
Telefon: +36 303740074
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 5841157
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése: Szakmai tanácsadás

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 7 Rész száma: 7 Elnevezés: Kertészeti eszközök
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 015327 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 8 Rész száma: 8 Elnevezés: Konténerek
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
  Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 015327 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 1
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 1
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 9 Rész száma: 9 Elnevezés: Forgalomirányítási eszközök
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 015327 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 1 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 2
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Az opciós részek szerződött értéke:
IV. rész esetén: Az opciós rész szerződött értéke: + nettó 2.880.671,- Ft
V. rész esetén: Az opciós rész szerződött értéke: + nettó 3.968.250,- Ft
VI. rész esetén: Az opciós rész szerződött értéke: + nettó 587.420,- Ft
Tekintettel arra, hogy az eljárás VII. része tekintetében kizárólag érvénytelen ajánlat került benyújtásra, az eljárás ezen része eredménytelen a Kbt. 75. § (1) bekezdésének b) pontja alapján.
Az eljárás eredménytelen Kbt. 75. § (2) bekezdésének b) pontja alapján a VIII. rész tekintetében, figyelemmel arra, hogy a legjobb ár-érték arányt megjelenítő érvényes ajánlatot tett ajánlattevő által megajánlott ajánlati ár meghaladja a rendelkezésre álló anyagi fedezet összegét.
Az eljárás eredménytelen Kbt. 75. § (2) bekezdésének b) pontja alapján a IX. rész tekintetében, figyelemmel arra, hogy a legjobb ár-érték arányt megjelenítő érvényes ajánlatot tett ajánlattevő által megajánlott ajánlati ár meghaladja a rendelkezésre álló anyagi fedezet összegét.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § előírásai szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2019/04/03 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)