Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2020/81
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/részvételi felhívás/2015 KÉ
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2020.04.27.
Iktatószám:6914/2020
CPV Kód:33741300-9
Ajánlatkérő:Dél-pesti Centrumkórház - Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet
Teljesítés helye:Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.);Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.);Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.);Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.);Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.);Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.);Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.);Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2020.05.22.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Egészségügyi Intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Egészségügy
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Ajánlati/részvételi felhívás
A Kbt. 112. § (1) bekezdés b) pont szerinti eljárások esetében.
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Dél-pesti Centrumkórház - Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_74552335
Postai cím: Nagyvárad Tér 1.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1097
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Sebestyén Ádám közbeszerzési osztályvezető
Telefon: +36 12196167
E-mail: szfki@dpckorhaz.hu
Fax: +36 12196198
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): https://www.dpckorhaz.hu
A felhasználói oldal címe (URL): https://www.dpckorhaz.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.
  Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentumok korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000324182020/reszletek (URL)
  A közbeszerzési dokumentumokhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
x a fent említett cím
  másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
x elektronikus úton: https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR000324182020/reszletek (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
  Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
x Egyéb: Egészségügyi Intézmény
I.5) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
x Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
I.6) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: FT-1284/DPC/2020-SZI-235-Higiéniás eszközök EFOP
Hivatkozási szám: EKR000324182020
II.1.2)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33741300-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
II.1.5)
Becsült érték: Pénznem:
(ÁFA nélkül; keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.1.6) Részekre bontás
x Részajánlat tételére lehetőség van.
Ajánlatok benyújthatók x valamennyi részre   legfeljebb a következő számú részre:   csak egy részre
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
  Részajánlat tételének lehetősége nem biztosított.
A részajánlat tételének kizárásának indoka(i):
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés: 1. rész Fali alkarral működtethető adagolók
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33741300-9
További tárgyak:39330000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
1. rész Fali alkarral működtethető adagolók 1002 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.
A VI.3.12) pont folytatása a karakterkorlátozás miatt:
12.) Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy bármilyen az EKR felület használatával, ill. üzemeltetésével kapcsolatos kérdéssel, a www.nekszt.hu címen, a felület üzemeltetőjéhez kell fordulni. Kizárólag az EKR felület üzemeltetője által küldött hivatalos válasz az irányadó.
13.) Az EKR üzemeltetője minden, az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló kormányrendelet szerinti üzemszünetet munkanapokon este tizenkilenc óra és hajnali kettő óra közötti időszakra, vagy munkanapokon kívüli időszakra ütemezi. Az EKR üzemeltetője minden olyan előre tervezett technikai tevékenységről köteles az EKR honlapján és saját honlapján tájékoztatót közzétenni legalább 1 munkanappal a tevékenység megkezdése előtt, amely az EKR szolgáltatásainak szünetelését vagy korlátozott működőképességét eredményezi. A közbeszerzésekért felelős miniszter vezetése alatt álló hivatali szervezet által működtetett elektronikus közbeszerzési rendszer üzemeltetésére és fenntartására kijelölt szervezet a NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft.-t. ELÉRHETŐSÉG: EKR ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: Üzemeltető ügyfélszolgálati e-mail-címe: helpdesk@nekszt.hu. Üzemeltető ügyfélszolgálati telefonszáma: +36/1-465-8899 (munkanapokon 8:00-16:00). EKR-használat jogi támogatása: ekr@me.gov.hu. Egyéni hibabejelentés: https://ugyfelszolgalat.nekszt.hu/.Üzemeltetői weboldal: www.nekszt.hu 14.) Értékelés: Az Ajánlatkérő által felállított legalább háromtagú szakértői bizottság az alkalmas Ajánlattevők érvényes ajánlatait a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja szerint, legalacsonyabb ár elve alapján értékeli.
15.) Az EKR rendszerben a közbeszerzési dokumentumok regisztrációt követően az alábbi helyeken találhatóak meg: A kitöltésre kerülő dokumentumok (excel és word formátumban csatolt fájlok): Menü / Benyújtandó iratok jegyzéke oldalon / Új iratok hozzáadása a kötelezően benyújtandó nyilatkozatokhoz – rész alatt, az oldal alján felcsatolva találhatóak. A tájékoztató jellegű dokumentumok, pl. Közbeszerzési dokumentum pdf formátumban: Menü / További közbeszerzési dokumentumok - oldalon találhatóak. Továbbá, az iratjegyzék, nyilatkozatmintákra vonatkozóan az aláírt nyilatkozatokat kérjük egy darab, (tartalomjegyzékkel ellátott) olvasható, de nem szerkeszthető pdf formátumban csatolni az adott részekre vonatkozóan!
16.) Az ajánlatok felbontását az EKR az ajánlattételi határidő lejártát követően, kettő órával később kezdi meg.

II.2.1) Elnevezés: 2. rész Kézfertőtlenítőszer flakontartó
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33741300-9
További tárgyak:39330000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
2. rész Kézfertőtlenítőszer flakontartó 246 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.

II.2.1) Elnevezés: 3. rész Fali papírkéztörlő tartó
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33741300-9
További tárgyak:39330000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
3. rész Fali papírkéztörlő tartó 255 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.

II.2.1) Elnevezés: 4. rész Szenzoros adagolók I.
Rész száma: 4
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33741300-9
További tárgyak:39330000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
4. rész Szenzoros adagolók I. 21 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.

II.2.1) Elnevezés: 5. rész Szenzoros adagolók II.
Rész száma: 5
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33741300-9
További tárgyak:39330000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
5. rész Szenzoros adagolók II. 31 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.

II.2.1) Elnevezés: 6. rész A kézfertőtl. technika megf. mérő rendszer
Rész száma: 6
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 33191000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
6. rész A kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer 1 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.

II.2.1) Elnevezés: 7. rész Gépi fertőtlenítő berendezés
Rész száma: 7
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 39811200-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
7. rész Gépi fertőtlenítő berendezés 3 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.

II.2.1) Elnevezés: 8. rész Orvosi csaptelepek
Rész száma: 8
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 44411100-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés helye: Dél-pesti Centrum Kórház – Országos Hematológiai és Infektológiai Intézet (1097 Budapest, Nagyvárad tér 1.)
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Adásvételi szerződés keretében az intézmény részére az EFOP-1.8.21-18-2019-00027 kódszámú „Infekciókontroll tevékenységek gyakorlati megvalósítása a fekvőbeteg ellátást nyújtó intézményekben” című pályázat keretében az infekciókontroll gyakorlati megvalósítását elősegítő különféle kézhigiénés fertőtlenítő adagolók és segédeszközök, a kézfertőtlenítési technika megfelelőségét mérő rendszer, valamint légtechnikai fertőtlenítő rendszer és csaptelepek beszerzése. A teljesítés magában foglalja a gyárilag új eszköz, ill. készülék leszállítását, a 6. és 7. részek esetében annak üzembe helyezését.
8. rész Csaptelepek 167 db
A részletes műszaki leírást a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
Részenkénti ajánlat adható az adott részben megadott teljes mennyiségre.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
Az alábbi értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: Az ellenszolgáltatás teljes nettó értéke HUF / Súlyszám:
II.2.6) Becsült érték:
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban: 90
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbítás leírása:
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárás kivételével)
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
vagy
Tervezett minimum: > / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-1.8.21-18-2019-00027
II.2.13) További információ
Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat a 76. § (5) bek. alapján a legalacsonyabb ár egyedüli értékelési szempontja alapján értékeli, figyelemmel arra, hogy a gazdaságilag legelőnyösebb ajánlat kiválasztását a jelen esetben további minőségi jellemzők nem, csak a legalacsonyabb ár értékelése szolgálja.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó jogosultság
A kizáró okok felsorolása: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő,
- akivel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdés g)-k), m) és q) pontjaiban felsorolt kizáró okok állnak fenn,
- akivel szemben a Kbt. 62.§ (2) bekezdés a)-b) pontjaiban felsorolt kizáró okok állnak fenn
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: A 321/2015 (X.30.) Korm. rend. 17. § (1) bek. alapján az ajánlattevőnek ajánlatában, egyszerű nyilatkozatot kell benyújtania arról, hogy nem tartozik a felhívásban előírt kizáró okok hatálya alá, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont kb) alpontja tekintetében az ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy olyan társaságnak minősül-e, amely a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonost meg képes megnevezni; ha a gazdasági szereplőnek nincs a pénzmosásról szóló törvény 3. § 38. pont a)-b) vagy d) alpontja szerinti tényleges tulajdonosa, úgy erre vonatkozó nyilatkozatot szükséges csatolni.
Az egységes európai közb. dokumentum nem alkalmazandó, azonban az ajánlatkérő köteles elfogadni, ha az ajánlattevő a 7. § szerinti - korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált - egységes európai közbeszerzési dokumentumot nyújt be, feltéve, hogy az abban foglalt információk megfelelnek a valóságnak, és tartalmazzák az ajánlatkérő által a kizáró okok és az alkalmasság igazolása tekintetében megkövetelt információkat. Az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt információk valóságtartalmáért az ajánlattevő felel. A Kbt. 114/A. §-ban foglaltak alapján, Ajánlattevőknek már ajánlattételkor be kell nyújtania a kizáró okok fenn nem állását és az alkalmassági feltételeknek való megfelelést alátámasztó dokumentumokat.
A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 17. § (2) bek. szerint az alvállalkozó, továbbá az adott esetben a kapacitást nyújtó szervezet vonatkozásában az ajánlattevő nyilatkozatot nyújt be arról, hogy az érintett gazdasági szereplő vonatkozásában nem állnak fenn a fentiekben előírt kizáró okok. Ajánlatkérő kizárja az eljárásból azon ajánlattevőt, akivel szemben a kizáró okok az eljárás során következnek be. A 321/2015 (X. 30.) Kom. rendelet 1. § (7) bek. alapján a kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatók, mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi.
Az alkalmassági követelményeknek megfelelés és a kizáró okok fenn nem állása igazolásának körében nem kérhető a gazdasági szereplőtől olyan igazolás benyújtása, amelyet ugyanazon ajánlatkérő részére a gazdasági szereplő korábbi közbeszerzési eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Az ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közbeszerzési eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelményeknek, hogy a korábbi igazolás adott esetben megjelöli, hogy azt mely közbeszerzési eljárásban való felhasználás céljára állították ki.
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Figyelemmel a Kbt. 65. § (2) bekezdésben foglaltakra Ajánlatkérő nem ír elő pénzügyi és gazdasági alkalmasság minimumkövetelményeket
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek) meghatározása:
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása: Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a Kbt. 114/A. §-ban foglaltak alapján, Ajánlattevőknek már ajánlattételkor be kell nyújtania a kizáró okok fenn nem állását és az alkalmassági feltételeknek való megfelelést alátámasztó dokumentumokat!
Minden rész tekintetében:
M1. Az ajánlattevő (közös ajánlattevő), a 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontja szerinti, ismertesse, a közbeszerzés tárgyában (a megajánlott részre vonatkozóan), az eljárást megindító felhívás feladásának napjától visszaszámított megelőző 3 év legjelentősebb szállításait a teljesítés ideje (megkezdés, befejezés, év, hó, nap), a szerződést kötő másik fél, a szállítás tárgya, mennyisége megjelölésével és nyilatkozatának csatolásával, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt, valamint csatolja ezen szállításokkal kapcsolatos, a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 23.§ szerinti referenciaigazolásokat vagy nyilatkozatokat.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 21. § (1) bekezdés a) pontjának esetét a Kbt. Harmadik Része szerint lefolytatott közbeszerzési eljárásban az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatával, vagy a szerződést kötő másik fél által adott igazolással lehet igazolni.
A referencia(k) egy vagy több referencia nyilatkozattal, vagy referenciaigazolással is igazolható, oly módon, hogy abból az ajánlattevő által megajánlott rész(ek) egyértelműen beazonosítható legyen.
A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet (1a) pontja alapján a három év teljesítéseinek igazolására az ajánlatkérő a vizsgált időszak alatt befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett szállításokat veszi figyelembe.
A referencia egy vagy több szállításból származó szerződéssel is igazolható.
A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 21/A. § alapján Ajánlatkérő a teljesítés igazolásaként köteles elfogadni annak igazolását is, ha a referencia követelményben foglalt eredmény vagy tevékenység a szerződés részteljesítéseként valósult meg.
M2. A 321/2015 (X. 30.) Korm. rend. 21. § (1) bek. i) pontja alapján a megajánlott termék(ek)re, vonatkozóan bármely nemzeti rendszerben akkreditált tanúsító szervezettől származó tanúsítvány, és/vagy gyártói megfelelőségi nyilatkozat másolata, és - ha az orvostechnikai eszköz forgalomba hozatalához az orvostechnikai eszközökről szóló rendelet alapján szükséges -, CE megfelelőség értékelési tanúsítvány, amely szerint a megajánlott termék megfelel a 93/42 /EKG tanácsi irányelvben előírt minőségi, megfelelőségi követelményeknek a 4/2009 (III.17.) EüM. rendeletben előírtaknak megfelelően.
A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 24. § (1) bekezdés alapján azokban az esetekben, amelyekben a 28. §-ban és a 36. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke - figyelemmel a 30. §-ban és a 39. §-ban foglaltakra is - bizonyítja, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a 21. § (1)-(3) bekezdésében foglalt egyéb igazolási módok helyett.
A műszaki, szakmai alkalmassági feltételeknek az ajánlattevők (közös ajánlattevőnek) együttesen is megfelelhetnek. (Kbt. 65. § (6) bekezdés).
A műszaki és szakmai alkalmasság igazolása a Kbt. 65. § (6) bekezdése szerinti szervezetek (személyek), mint kapacitást nyújtók bevonása esetén a Kbt. 65. § (7) bekezdése alapján történik.
Alkalmassági minimumkövetelmény(ek): Minden rész tekintetében:
Az ajánlattevő (közös Ajánlattevő) alkalmatlan a szerződés teljesítésére,
M.1. Amennyiben nem rendelkezik a megajánlott részekre vonatkozóan az eljárást megindító felhívás feladásának napjától visszaszámított megelőző 3 évben, a közbeszerzés tárgyában (a vonatkozó rész(ek)ben specifikált vagy azokkal egyenértékű, vagy funkciójában hasonló termékek esetében) részenként legalább az alábbiakban megadott mennyiségek szállítására vonatkozó referenciával, vagy referenciákkal:
1. rész 751db, 2. rész 184db, 3. rész 191db, 4. rész 15db, 5. rész 23db, 6. rész 1db, 7. rész 2db, 8. rész 125db
M2. Amennyiben a megajánlott termék(ek) nem rendelkeznek a 93/42/EKG irányelv és a 4/2009 (III. 17.) EüM rendeletben előírt minőségi megfelelőségi tanúsítvánnyal és/vagy gyártói megfelelőségi nyilatkozattal, és - ha az orvostechnikai eszköz forgalomba hozatalához az orvostechnikai eszközökről szóló rendelet alapján szükséges -, CE megfelelőség értékelési tanúsítvánnyal.
A műszaki, szakmai alkalmassági feltételeknek az ajánlattevők (közös ajánlattevőnek) együttesen is megfelelhetnek. (Kbt. 65. § (6) bekezdés). A műszaki és szakmai alkalmasság
igazolása a Kbt. 65. § (6) bekezdése szerinti szervezetek (személyek), mint kapacitást nyújtók bevonása esetén a Kbt. 65. § (7) bekezdése alapján történik.
A 321/2015 (X. 30.) Korm. rendelet 24. § (1) bekezdés alapján azokban az esetekben, amelyekben a 28. §-ban és a 36. §-ban meghatározott minősített ajánlattevők hivatalos jegyzéke - figyelemmel a 30. §-ban és a 39. §-ban foglaltakra is - bizonyítja, hogy a gazdasági szereplő megfelel az adott alkalmassági követelménynek, a minősített ajánlattevők elektronikusan elérhető hivatalos jegyzékén való szereplés tényét, illetve az Európai Unió egy másik tagállamában letelepedett gazdasági szereplő által benyújtott, a letelepedési helye szerinti, az elismert ajánlattevők hivatalos listáját vezető szervezettől származó jegyzék szerinti igazolást is köteles az ajánlatkérő elfogadni a 21. § (1)-(3) bekezdésében foglalt egyéb igazolási módok helyett.
Ha alkalmassági minimumkövetelmény nem került meghatározásra, ennek indokolása:
III.1.4) A részvételre vonatkozó objektív szabályok és kritériumok (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
A szabályok és kritériumok felsorolása, rövid ismertetése:
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
III.1.6) A szerződés biztosítékai:
Minden rész tekintetében:
Késedelmi kötbér: Eladó, a jelen szerződésben rögzített kötelezettségeinek késedelmes vagy nem teljesítése esetén, a késedelem minden naptári napja után, a késedelemmel érintett áru(k) teljes nettó szerződéses árára vetített 1%, legfeljebb azonban a teljes nettó szerződéses érték 20 (húsz) százalékának megfelelő összegű késedelmi kötbér kifizetésére köteles. Meghiúsulási kötbér: a késedelemmel érintett áru(k) teljes szerződés szerinti áfa nélkül számított ellenértékének 25 %-a. A szavatosság időtartama minimum 12 hónap.
III.1.7) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre: Minden rész tekintetében:
A részletes fizetési feltételeket a közbeszerzési dokumentumban megadott adásvételi szerződés 3. pontja tartalmazza. Az ajánlattétel, a szerződéskötés és az elszámolás is HUF-ban történik. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Eladó egy darab végszámla benyújtására jogosult. Az elszámolás a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló jogszabályban foglaltak alapján utófinanszírozással történik. A projekt támogatásának intenzitása: 100 %. Ajánlatkérő a leszállításra kerülő termékek ellenértékét az Ajánlati Dokumentációban rögzített feltételekkel, a Kbt. 135. § (1) és (6) bekezdéseiben foglaltak alapján, a teljesítésigazolás alapján kiállított számla kézhezvételétől számított 30 napos átutalással egyenlíti ki a Ptk. 6:130 § (1) – (2) bekezdésében foglaltak szerint. Vevő, fizetési késedelme esetén, a szerződés időtartama alatt, a szerződés tervezet 3.1. pontjában megadottak szerint, a Ptk. 6: 155. § -ban foglaltak alapján kiszámított mértékű késedelmi kamat megfizetésére lesz köteles. A Kbt. 27/A. § alapján Vevő köteles fogadni és feldolgozni az olyan elektronikus számlákat, amelyek megfelelnek az EN 16931-1:2017 számú európai szabványnak és az Európai Bizottság által e szabványhoz az Európai Unió Hivatalos Lapjában közzétett szintaxislistának.
III.1.8) A nyertes közös ajánlattevők által létrehozandó gazdálkodó szervezet:
A Kbt. 35. § (8) bek. alapján Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőt, közös ajánlattevőket, hogy a szerződésteljesítése érdekében nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozását.
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatásmegrendelés esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
(klasszikus ajánlatkérők esetében)
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Nyílt eljárás
  Meghívásos eljárás
  Tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
IV.1.3) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Több fordulóban lebonyolítandó tárgyalások igénybe vétele annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát.
IV.1.4) Információ a tárgyalásról (klasszikus ajánlatkérők esetében; kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.5) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2020/05/22 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének tervezett napja (részvételi felhívás esetében)
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4)
Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók: HU
IV.2.5) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama: (ajánlati felhívás esetében)
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy
Az időtartam hónapban: vagy napban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.6) Az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Datum: 2020/05/22 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 13:00 (óó:pp) Hely: https://ekr.gov.hu
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: Az ajánlatnak az ajánlattételi határidő lejártának időpontjáig kell elektronikusan beérkeznie. A beérkezés időpontjáról az EKR visszaigazolást küld. Az elektronikusan benyújtott ajánlat esetében a Kbt. 68. § (4)–(5) bek. szerinti adatokat az EKR a bontás időpontjától kezdve azonnal elektronikusan, azzal a tartalommal, ahogyan azok az ajánlatban szerepelnek, az ajánlattevők részére elérhetővé teszi

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
x Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
VI.3.1) Feltételes közbeszerzés
  Ajánlatkérő felhívja a gazdasági szereplők figyelmét, hogy az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja, ha valamely meghatározott, ellenőrzési körén kívül eső, bizonytalan jövőbeli esemény az ajánlattételi, illetve részvételi határidő lejártát követően következik be.
Ajánlatkérő ellenőrzési körén kívül eső, bizonytalan jövőbeli esemény meghatározása:
VI.3.2) Az ajánlati biztosíték (ajánlati felhívás esetében)
  Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához kötött.
Az ajánlati biztosíték mértéke:
A befizetés helye:
vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma:
Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának módja:
VI.3.3) Konzultációra vonatkozó információk
  Kiegészítő tájékoztatást ajánlatkérő konzultáció formájában is megadja.
A konzultáció időpontja: (éééé/hh/nn) és helye:
VI.3.4) Alvállalkozók igénybevétele
x Ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlatban (részvételi jelentkezésben) meg kell jelölni a közbeszerzésnek azt (azokat) a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő (részvételre jelentkező) alvállalkozót kíván igénybe venni, az ezen részek tekintetében igénybe venni kívánt és az ajánlat vagy a részvételi jelentkezés benyújtásakor már ismert alvállalkozókat.
VI.3.5) Hiánypótlás elrendelése korábban nem szereplő gazdasági szereplő esetében
Ajánlatban, vagy jelentkezésben korábban nem szereplő gazdasági szereplő hiánypótlással történő eljárásba bevonása esetében újabb hiánypótlás elrendelése igen
A korlátozás(ok) meghatározása újabb hiánypótlás elrendelése esetében: Újabb hiánypótlás elrendelése esetében Ajánlatkérő további korlátozásokat nem határoz meg.
VI.3.6) Ajánlat érvénytelenségére vonatkozó összeg ár vagy költség esetében
Ajánlatkérő az alábbi értéket meghaladó árat vagy költséget tartalmazó ajánlatot a bírálat során érvénytelenné nyilvánítja
 
VI.3.7) Bármely rész eredménytelensége esetében valamennyi rész eredménytelenségére vonatkozó információ
  Ajánlatkérő rögzíti, hogy bármely rész eredménytelensége esetén nem áll érdekében a szerződések megkötése.
Valamennyi rész esetében a szerződéskötés érdekmúlásának indoka:
VI.3.8) Az ajánlatok értékelési szempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám:
VI.3.9) A módszer(ek) meghatározása, amellyel a VI.3.8) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot megadásra kerül:
VI.3.10) Életciklusköltség-számítási módszer alkalmazására vonatkozó információ
  Ajánlatkérő az áru, szolgáltatás vagy építési beruházás értékeléskor figyelembe vett költségét életciklusköltség-számítási módszer alkalmazásával határozza meg.
VI.3.11) A bírálatra vonatkozó további információk (nyílt eljárás esetében)
x Ajánlatkérő a bírálatnak az aránytalanul alacsony ár vagy költség vizsgálatára vonatkozó részét az ajánlatok értékelését követően végzi el.
  Ajánlatkérő az ajánlatok bírálatát – az egységes európai közbeszerzési dokumentumban foglalt nyilatkozat alapján – az ajánlatok értékelését követően végzi el.
VI.3.12 ) További információk: 1.) Ajánlattevő(k)nek ajánlatukban be kell benyújtaniuk a közbeszerzési dokumentum II.7. pontjában megadott valamennyi dokumentumot és nyilatkozatot. Az ajánlatokat az EKR rendszeren keresztül kell benyújtani. A Közbeszerzési Dokumentumok teljes terjedelemben, közvetlenül elektronikus úton, minden regisztrált ajánlattevő számára elérhetők az EKR rendszerben, EKR azonosító szám EKR000324182020 az eljárást megindító felhívás megjelenésének napjától. Az ajánlattételi határidő lejártának napján a dokumentum a IV.2.2. pontban megadott időpontig érhető el.
Az alkalmassági követelményeknek megfelelés és a kizáró okok fenn nem állása igazolásának körében nem kérhető a gazdasági szereplőtől olyan igazolás benyújtása, amelyet ugyanazon ajánlatkérő részére a gazdasági szereplő korábbi közbeszerzési eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során. Az ajánlatkérő attól függetlenül vizsgálja meg, hogy a korábban benyújtott igazolás megfelel-e az adott közbeszerzési eljárásban benyújtandó igazolásra irányadó tartalmi követelményeknek, hogy a korábbi igazolás adott esetben megjelöli, hogy azt mely közbeszerzési eljárásban való felhasználás céljára állították ki. Ahol a Kbt. vagy annak felhatalmazása alapján megalkotott külön jogszabály alapján ajánlatkérő a közbeszerzési eljárás során valamely dokumentum benyújtását írja elő, a dokumentum, amennyiben az rendelkezésre áll, az EKR rendszerben az elektronikus űrlap alkalmazásával kell benyújtani. Amennyiben az adott dokumentumra a nyilatkozattétel nyelvén elektronikus űrlap nem áll rendelkezésre – a papíralapú dokumentum egyszerű elektronikus másolata formájában. Amennyiben az EKR-ben az adott dokumentumra vonatkozó elektronikus űrlap a nyilatkozattétel nyelvén nem áll rendelkezésre, a nyilatkozat csatolható az EKR-ben legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással ellátott dokumentumként is, az ajánlatkérő azonban – a (4) bekezdésben foglalt eset kivételével – nem követelheti meg elektronikus aláírás alkalmazását. Az EKR-ben Ajánlattevő, a közbeszerzési dokumentumban Ajánlatkérő által elektronikus űrlapként létrehozott felolvasólap mintát, elektronikus űrlap formában köteles az ajánlata részeként kitölteni. A gazdasági szereplőknek a Kbt. 44. §-ának alkalmazása során az üzleti titkot tartalmazó dokumentum elkülönített elhelyezésére az EKR-ben erre szolgáló funkciót kell alkalmazni.
2.) A Kbt. 131. § (1) bekezdés értelmében az ajánlatkérő a dokumentációban előírt szerződést az eljárás nyertesével kötheti meg. Amennyiben az ajánlatkérő az eredményhirdetéskor, a Kbt. 131. § (4) bek. alapján az összegzésben a második legkedvezőbbnek minősített ajánlattevőt is meghatározta, az eljárás nyertesének visszalépése esetén ezzel köt szerződést.
3.) Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőt, közös ajánlattevőket, hogy több ajánlattevő közösen is tehet ajánlatot. Ebben az esetben közös Ajánlattevőknek ajánlatukhoz csatolni kell az egyetemleges és korlátlan felelősségvállalásra, valamint a teljesítésben való arány meghatározásra vonatkozómegállapodást, továbbá a közösen benyújtott ajánlatukban rögzíteni kell, hogy a szerződés megkötésére az ajánlattevők közül melyikük bír felhatalmazással.
4.) Ajánlatkérő a 321/2011. (X. 30) Korm. rend. 30. § (4) bek. értelmében, felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a 28. § (3) bek. alapján meghatározott minősítési szempontokhoz képest szigorúbban állapítja meg az ajánlattevő műszaki, illetőleg szakmai alkalmasságának feltételeit és igazolását a felhívás III.1.3.M1. M.2. pontban megadottak szerint.
5.) Ajánlattevő, a Kbt. 56. § (1) bekezdés, valamint a 114. § (6) bekezdésében foglaltak alapján, az Ajánlati felhívásban és a Közb. dok.-ban foglaltakkal kapcsolatban írásban kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől ésszerű határidőn belül a www.ekr.hu címen. Ajánlatkérő ésszerű határidőnek az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 6. napot tekinti. A kiegészítő információkat Ajánlatkérő köteles az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű időn belül megadni. Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell arra vonatkozóan, hogy a közbeszerzési eljárásban valamennyi, az eljárás során kibocsátott kiegészítő tájékoztatást átvette, és ajánlata elkészítése során azt figyelembe vettem. Kérjük a kiegészítő tájékoztatás kéréseket, minden esetben szerkeszthető „word” formátumban is megküldeni az EKR-en keresztül.
6.) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatos minden költség az ajánlattevőt terheli.
7.) Ajánlatkérő nem kívánja alkalmazni a Kbt. 75. § (2) bek. e) pontjában foglaltakat.
8.) Ajánlatkérő alkalmazza a 81. § (4) bekezdésben foglaltakat.
9.) Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget biztosít a Kbt. 71. § szerinti körben. Ajánlatkérő nem kívánja alkalmazni a Kbt. 71. § (6) bek.-ben foglaltakat
10.) FAKSZ: Némediné Horányi Márta, njsz: 00369.
11.) Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a közbeszerzési dokumentumban részletesen megadott műszaki leírásban szereplő szabványok, műszaki előírások, műszaki ajánlásokra történő hivatkozás a közbeszerzés tárgyának egyértelmű meghatározás érdekében történt, az „azzal (azokkal) egyenértékű” megajánlások elfogadásra kerülnek. Nem nyilvánítható érvénytelennek az ajánlat kizárólag azon az alapon, hogy az ajánlatban szereplő termékek és szolgáltatások nem felelnek meg a műszaki leírásban meghatározott szabványoknak vagy egyéb előírásoknak, amennyiben az ajánlattevő ajánlatában megfelelő módon, bármely megfelelő eszközzel bizonyítja, hogy az általa javasolt megoldások egyenértékű módon megfelelnek a közbeszerzési műszaki leírásban meghatározott követelményeknek. Az egyenértékűség bizonyítása Ajánlattevő feladata, ill. kötelezettsége.
Folytatása az 1. rész II.2.13) pontjában a karakterkorlátozás miatt
VI.4)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2020/04/24 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges