Ugrás a tartalomra Ugrás a láblécre

Közbeszerzési Hatóság

Publikus Core
Közbeszerzési Értesítő száma: 2017/82
Beszerzés tárgya: Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa: Tájékoztató a szerződés módosításáról/2015 KÉ
Eljárás fajtája:
Közzététel dátuma: 2017.05.22.
Iktatószám: 7020/2017
CPV Kód: 79710000-4
Ajánlatkérő: Bp2017 Világbajnokság Szervező és Lebonyolító Nonprofit Kft.
Teljesítés helye: 1149 Budapest, Angol u. 65-69.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő: Valton-Sec Kft.
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató a szerződés módosításáról
Szerződés módosítása az érvényességi ideje alatt
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg a szerződést kötő összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Bp2017 Világbajnokság Szervező és Lebonyolító Nonprofit Kft.
Nemzeti azonosítószám: AK24071
Postai cím: Hajós Alfréd sétány 1
Város: Budapest
NUTS-kód: HU101
Postai irányítószám: 1138
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Szántó Éva ügyvezető
Telefon: +36 12200300
E-mail: istvan.dobo@fina-budapest2017.com
Fax: +36 12200300
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.fina-budapest2017.com
A felhasználói oldal címe (URL): www.fina-budapest2017.com
 

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: A Bp2017 Nkft. részére őrzés védelmi feladatok ellátása
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79710000-4
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Koncessziós beszerzési eljárásra vonatkozó információk
  A szerződés megkötésére koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával került sor
II.2) A közbeszerzés ismertetése
 
II.2.1) Elnevezés:
A Bp2017 Nkft. részére őrzés védelmi feladatok ellátása
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79710000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU101 A teljesítés helye: 1149 Budapest, Angol u. 65-69.
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 2 fő szakképzett biztonsági őrrel, 24 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására.
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 1 fő szakképzett biztonsági őrrel, 12 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására:
• objektumőrzés, területőrzés, portaszolgálat: 1143 Budapest, Angol utca 65-69 szám alatt található irodaház (2 épület), raktárak, parkoló őrzése
• illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása, indokolt esetekben a hatóság értesítése
• gépjárműforgalom ellenőrzése, nyilvántartása
• a meglévő biztonságtechnikai, épület-felügyeleti rendszerek kezelése, kamerafigyelés
• tűzvédelmi, katasztrófavédelmi feladatok ellátása és az ehhez kapcsolódó megelőző tevékenység
Recepciós szolgálat
Munkavégzés helye: 1143 Budapest, Angol utca 65-69 szám alatt található irodaház recepciója
12 órás szolgálatban 3 fő angolul társalgási szinten beszélő munkatárssal az alábbi feladatok ellátása munkanapokon: • az irodaházba érkező személyek regisztrálása, ki és beléptetése, információ nyújtása
• ügyfélirányítás, klasszikus recepciós feladatok végzése
• a szolgálati helyen lévő telefonok kezelése
• postai küldemények átvétele, megőrzése, címzettnek történő átadása
• kulcsok, kulcskazetták illetve belépőkártyák kiadása, bevétele és kezelése
• minden a recepciós szolgálati tevékenységgel összefüggő nyilvántartás naprakész vezetése
• az adott létesítmény működési rendjének mindenkori betartatása
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2017/01/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2017/12/31 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
II.2.6) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Adminisztratív információk
IV.1.1) Az eljárás eredményéről szóló tájékoztató hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
98 / 2017 (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: A Bp2017 Nkft. részére őrzés védelmi feladatok ellátása
V.1 Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2016/12/20 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Valton-Sec Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Fehérvári út 126-128.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU101
Postai irányítószám: 1111
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés értékére vonatkozó információk (a szerződéskötés megkötésekor; ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 58752000
Pénznem: HUF

VI. szakasz: A szerződés módosításai
VI.1) A közbeszerzés ismertetése a módosításokat követően
VI.1.1) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 79710000-4
VI.1.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
VI.1.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU101 A teljesítés helye: Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6, Főbejárat - porta helység
Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6 alatt található irodaház recepciója
VI.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
A Budapest2017 Nonprofit Kft. élőerős őrzés-védelmi, porta-, illetve recepciós szolgálat feladatainak ellátását kívánja beszerezni egyes telephelyei vonatkozásában.
Ellátandó feladatok
Élőerős őrzés-védelem, portaszolgálat
Munkavégzés helye: Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6, Főbejárat - őrkonténer
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 2 fő szakképzett biztonsági őrrel, 24 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására.
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 1 fő szakképzett biztonsági őrrel, 12 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására
• objektumőrzés, területőrzés, portaszolgálat: Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6, Főbejárat - őrkonténer (2 épület), raktárak, parkoló őrzése
• illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása, indokolt esetekben a hatóság értesítése
• gépjárműforgalom ellenőrzése, nyilvántartása
• a meglévő biztonságtechnikai, épület-felügyeleti rendszerek kezelése, kamerafigyelés
• tűzvédelmi, katasztrófavédelmi feladatok ellátása és az ehhez kapcsolódó megelőző tevékenység
Recepciós szolgálat
Munkavégzés helye: Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6 alatt található irodaház recepciója
12 órás szolgálatban 3 fő angolul társalgási szinten beszélő munkatárssal az alábbi feladatok ellátása munkanapokon
• az irodaházba érkező személyek regisztrálása, ki és beléptetése, információ nyújtása
• ügyfélirányítás, klasszikus recepciós feladatok végzése
• a szolgálati helyen lévő telefonok kezelése
• postai küldemények átvétele, megőrzése, címzettnek történő átadása
• kulcsok, kulcskazetták illetve belépőkártyák kiadása, bevétele és kezelése
• minden a recepciós szolgálati tevékenységgel összefüggő nyilvántartás naprakész vezetése
• az adott létesítmény működési rendjének mindenkori betartatása
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
VI.1.5) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy napban:
vagy Kezdés: 2017/01/01 (éééé/hh/nn) / Befejezés: 2017/12/31 (éééé/hh/nn)
Keretmegállapodások esetén – klasszikus ajánlatkérők esetében a négy évet meghaladó időtartam indokolása:
Keretmegállapodások esetén – közszolgáltató ajánlatkérők esetében a nyolc évet meghaladó időtartam indokolása:
VI.1.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés végleges összértéke: 58752000
Pénznem: HUF
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
VI.1.7) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: Valton-Sec Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: 1111 Budapest, Fehérvári út 126-128.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU101
Postai irányítószám: 1111
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
VI.2) Információ a módosításokról
VI.2.1) A módosítások ismertetése
A módosítás dátuma: 2017/04/28 (éééé/hh/nn)
A módosítások jellege és mértéke (a szerződés esetleges korábbi módosításainak feltüntetésével együtt):
Eredeti szerződéses feltétel:
Ellátandó feladatok
Élőerős őrzés-védelem, portaszolgálat
Munkavégzés helye: 1143 Budapest, Angol utca 65-69 szám, Főbejárat - porta helység
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 2 fő szakképzett biztonsági őrrel, 24 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására.
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 1 fő szakképzett biztonsági őrrel, 12 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására
• objektumőrzés, területőrzés, portaszolgálat: 1143 Budapest, Angol utca 65-69 szám alatt található irodaház (2 épület), raktárak, parkoló őrzése
• illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása, indokolt esetekben a hatóság értesítése
• gépjárműforgalom ellenőrzése, nyilvántartása
• a meglévő biztonságtechnikai, épület-felügyeleti rendszerek kezelése, kamerafigyelés
• tűzvédelmi, katasztrófavédelmi feladatok ellátása és az ehhez kapcsolódó megelőző tevékenység
Recepciós szolgálat
Munkavégzés helye: 1143 Budapest, Angol utca 65-69 szám alatt található irodaház recepciója
12 órás szolgálatban 3 fő angolul társalgási szinten beszélő munkatárssal az alábbi feladatok ellátása munkanapokon
• az irodaházba érkező személyek regisztrálása, ki és beléptetése, információ nyújtása
• ügyfélirányítás, klasszikus recepciós feladatok végzése
• a szolgálati helyen lévő telefonok kezelése
• postai küldemények átvétele, megőrzése, címzettnek történő átadása
• kulcsok, kulcskazetták illetve belépőkártyák kiadása, bevétele és kezelése
• minden a recepciós szolgálati tevékenységgel összefüggő nyilvántartás naprakész vezetése
• az adott létesítmény működési rendjének mindenkori betartatása
Módosított szerződéses feltétel:
Ellátandó feladatok
Élőerős őrzés-védelem, portaszolgálat
Munkavégzés helye: Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6, Főbejárat - őrkonténer
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 2 fő szakképzett biztonsági őrrel, 24 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására.
Élőerős őrzés-védelmi szolgáltatások nyújtása 1 fő szakképzett biztonsági őrrel, 12 órás szolgálatban a hét minden napján az alábbi feladatok ellátására
• objektumőrzés, területőrzés, portaszolgálat: Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6, Főbejárat - őrkonténer (2 épület), raktárak, parkoló őrzése
• illetéktelen személyek bejutásának megakadályozása, indokolt esetekben a hatóság értesítése
• gépjárműforgalom ellenőrzése, nyilvántartása
• a meglévő biztonságtechnikai, épület-felügyeleti rendszerek kezelése, kamerafigyelés
• tűzvédelmi, katasztrófavédelmi feladatok ellátása és az ehhez kapcsolódó megelőző tevékenység
Recepciós szolgálat
Munkavégzés helye: Margit sziget Holdudvar Casino Hrsz:23800/6 alatt található irodaház recepciója
12 órás szolgálatban 3 fő angolul társalgási szinten beszélő munkatárssal az alábbi feladatok ellátása munkanapokon
• az irodaházba érkező személyek regisztrálása, ki és beléptetése, információ nyújtása
• ügyfélirányítás, klasszikus recepciós feladatok végzése
• a szolgálati helyen lévő telefonok kezelése
• postai küldemények átvétele, megőrzése, címzettnek történő átadása
• kulcsok, kulcskazetták illetve belépőkártyák kiadása, bevétele és kezelése
• minden a recepciós szolgálati tevékenységgel összefüggő nyilvántartás naprakész vezetése
• az adott létesítmény működési rendjének mindenkori betartatása
VI.2.2) A módosítás okai
  Igény az eredeti nyertes ajánlattevő/koncessziós jogosult által teljesítendő további építési beruházásra, szolgáltatásnyújtásra vagy árubeszerzésre
Azon gazdasági vagy technikai okok, illetve hátrányok vagy többletköltségek ismertetése, amelyek miatt a szerződő fél személye nem változhat:
x Módosítási igény olyan körülmények miatt, amelyet a kellő gondossággal eljáró ajánlatkérő nem láthatott előre
A módosítás szükségességét indokoló körülmények ismertetése, és e körülmények előre nem látható jellegének magyarázata: A szerződéskötést követően az addig Megrendelő ügyintézési helyeként szolgáló 1143 Budapest, Angol u. 65-69.szám alatti ingatlan bérleti szerződése megszűnt, Megrendelő új bérlemény igénybevételére kényszerült. Ennek megfelelően az őrzés-védelmi feladatok helyszíne is megváltozik, melyet szerződő felek szerződés módosítás keretében kívánnak rendezni.
VI.2.3) Áremelkedés
A módosításokat megelőző aktualizált teljes szerződéses érték (figyelembe véve az esetleges korábbi szerződésmódosításokat és árkiigazításokat, valamint – a koncessziós beszerzési eljárás lefolytatásával megkötött szerződések esetében – az érintett tagállamban érvényesülő átlagos inflációt)
Érték ÁFA nélkül: 58752000 Pénznem: HUF
Teljes szerződéses érték a módosítást követően
Érték ÁFA nélkül: 58752000 Pénznem: HUF

VII. szakasz: Kiegészítő információk
VII.1) További információk:
VII.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2017/05/21 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben