Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2014/50
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati felhívás - Egyes ágazatokban/EU/2011.08.19. EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt
Közzététel dátuma:2014.04.28.
Iktatószám:7250/2014
CPV Kód:32323500-8;32235000-9;35125300-2;51314000-6;71322500-6
Ajánlatkérő:MÁV Magyar Államvasutak Zrt.
Teljesítés helye:A MÁV Zrt. hálózatán 99különböző helyen: Sorsz. Terület Megye Vasútvonal száma Állomásköz / Állomás Sorompó jele Ütemezés 1 BpNy KOM-ESZT 1 Almásfüzitő – Komárom AS 947 III. 2 BpNy KOM-ESZT 1 Almásfüzitő (elektronikus bber.) SR1 III. 3 BpNy KOM-ESZT 1 Almásfüzitő (elektronikus bber.) SR5 III. 4 BpNy KOM-ESZT 1 Komárom SR1 III. 5 BpNy GYO-SOP 1 Győr SR3 III. 6* BpK JNK-SZO 100 Szajol SR3 II. 7 BpNy KOM-ESZT 4 Lábatlan SR1 III. 8 BpNy BP 40 Háros – Nagytétény-Diósd AS 87 II. 9 BpNy FEJÉR 42 Rácalmás – Dunaújváros AS 243 III. 10 BpNy FEJÉR 44 Zichyújfalu – Börgönd AS 130 III. 11 BpK BP 70 Istvántelek – Rákospalota-Újpest AS 64 II. 12 BpK PEST 70 Göd – Vác AS 296 II. 13 BpK BP 80 Rákos SR1 II. 14 BpK BP 80 Rákos SR3 II. 15 BpK BP 80 Rákos – Pécel AS 131 II. 16 BpK BP 80 Rákos – Pécel AS 142 II. 17 BpK PEST 80 Pécel – Isaszeg AS 234 II. 18 BpK PEST 80 Pécel – Isaszeg AS 276 II. 19 BpK PEST 80 Isaszeg – Gödöllő AS 317 II. 20 BpK BP 100 Kőbány-Kispest SR2 II. 21 BpK BP 100 Pestszentlőrinc – Vecsés AS 194 II. 22 BpK PEST 100 Üllő SR1 II. 23 BpK PEST 100 Cedléd – Abony AS 805 II. 24 BpK PEST 100 Abony SR1 II. 25 BpK PEST 100 Abony SR2 II. 26 BpK PEST 120 Gyömrő – Mende AS 208 II. 27 BpK PEST 120 Nagykáta – Tápiószele AS 565 II. 28 BpK PEST 120 Tápiószele SR2 II. 29 BpK JNK-SZO 120 Újszász SR1 I. 30 BpK BP 150 Soroksár – Dunaharaszti AS 139 II. 31 BpK PEST 150 Taksony – Délegyháza AS 239 II. 32 Db SZSZ-BER 100 Tuzsér SR2 I. 33 Db SZSZ-BER 109 Csárdaszállás - Nyíregyháza AS 2659 I. 34 Db HAJ-BIH 109 Tócóvölgy-Hajdúböszörmény AS 77 I. 35 Db SZSZ-BER 100 Nyíregyháza SR4 I. 36* Db JNK-SZO 100 Karcag SR2 I. 37 Db HAJ-BIH 100 Ebes – Debrecen AS 2179 I. 38 Db HAJ-BIH 100 Ebes – Debrecen AS 2196 I. 39 Db HAJ-BIH 100 Debrecen – Apafa AS 2254 I. 40 Db HAJ-BIH 100 Debrecen – Apafa AS 2262 I. 41 Db HAJ-BIH 100 Apafa – Hajdúhadház AS 2399 I. 42 Db HAJ-BIH 100 Hajdúhadház SR2 I. 43 Db HAJ-BIH 100 Hajdúhadház – Újfehértó AS 2443 I. 44 Db SZSZ-BER 100 Pátroha – Kisvárda AS 396 I. 45 Db HAJ-BIH 101 Báránd – Sáp AS 1179 I. 46 Db HAJ-BIH 106 Debrecen – Sáránd AS 119 I. 47 Db SZSZ-BER 109 Tiszavasvári – Tiszalök AS 13 I. 48 Db SZSZ-BER 110 Nyírbátor – Hodász AS 423 I. 49 Db SZSZ-BER 111 Vásárosnamény SR3 I. 50 Db SZSZ-BER 113 Mátészalka – Kocsord alsó AS 446 I. 51 Db SZSZ-BER 114 Kocsord alsó – Csenger AS 404 I. 52 Db HAJ-BIH 128 Püspökladány – Szeghalom AS 19 I. 53 Ms HEVES 80 Hatvan - Hort-Csány AS 684 I. 54 Ms HEVES 80 Vámosgyörk – Ludas AS 901 I. 55 Ms HEVES 80 Vámosgyörk – Ludas AS 909 I. 56 Ms HEVES 80 Kál-Kápolna SR3 I. 57 Ms BAZ 80 Mezőkövesd SR1 I. 58 Ms BAZ 80 Mezőkövesd – Mezőkeresztes-Mezőnyárád AS 1394 I. 59 Ms BAZ 80 Nyékládháza SR1 I. 60 Ms BAZ 80 Nyékládháza SR2 I. 61 Ms BAZ 80 Bodrogkeresztúr SR2 I. 62 Ms HEVES 87 Füzesabony – Maklár AS 17 I. 63 Ms BAZ 90 Forró-Encs SR1 I. 64 Ms BAZ 92 Miskolc-Repülőtér – Sajóecseg AS 62 I. 65 Ms BAZ 92 Sajóecseg – Sajószentpéter AS 160 I. 66 Ps FEJÉR 40 Sárbogárd SR1 III. 67 Ps TOLNA 40 Simontornya SR2 III. 68 Ps TOLNA 40 Szakály-Hőgyész SR2 III. 69 Ps TOLNA 40 Dombóvár SR2 III. 70 Ps BAR 40 Sásd SR3 III. 71 Ps SOM 41 Kaposvár SR2 III. 72 Sg BÉKÉS 120 Békéscsaba – Szabadkígyós AS 867 I. 73 Sg BÉKÉS 120 Békéscsaba – Szabadkígyós AS 874 I. 74 Sg CSONG 121 Apátfalva SR1 II. 75 Sg BÉKÉS 128 Gyula SR2 I. 76 Sg CSONG 135 Szeged-Rendező – Szeged-Rókus AS 16 II. 77 Sg CSONG 135 Szeged-Rókus – Algyő AS 1760 II. 78 Sg BÉKÉS 127 Körösladány - Szeghalom AS 199 I. 79 Sg CSONG 130 Mártély – Hódmezővásárhely-Népkert AS 250 II. 80 Sg CSONG 140 Kiskundorozsma SR1-SR3 II. 81 Sg CSONG 140 Kiskundorozsma – Szeged-Rendező AS 1125 II. 82 Sg BÁCS-KK 142 Táborfalva – Lajosmizse AS 623 II. 83 Sg BÁCS-KK 142 Kecskemét-Máriaváros SR3 II. 84 Sg BÁCS-KK 145 Tiszakécske – Lakitelek AS 384 II. 85 Sg JNK-SZO 146 Csépa – Kunszentmárton AS 508 I. 86 Sg BÁCS-KK 150 Szabadszállás – Fülöpszállás AS 767 II. 87 Sg BÁCS-KK 150 Kiskőrös SR2 II. 88 Sg BÁCS-KK 150 Kiskőrös – Soltvadkert AS 1076 II. 89 Sg BÁCS-KK 150 Soltvadkert – Pirtó AS 1130 II. 90 Sg BÁCS-KK 150 Kisszállás SR1 II. 91 Sg BÁCS-KK 154 Kunfehértó – Kiskunhalas AS 26 II. 92 Sg BÁCS-KK 154 Bácsbokod-Bácsborsód – Bácsalmás AS 508 II. 93 Sg BÁCS-KK 154 Baja Sr1 II. 94 Sm ZALA 17 Zalaszentmihálya-Pacsa Sr2 III. 95 Sm VAS 20 Sárvár – Porpác AS 930 III. 96 Sm VAS 25 Nemeskeresztúr Sr1 III. 97 Sm VESZP 26 Uzsa-Lesencetomaj AS 393 III. 98 Sm VAS 26 Jánosháza Sr1 III. 99 Sm VESZP 29 Aszófő Sr4 III. I. ütem [db] 40 II. ütem [db] 39 III. ütem [db] 20
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2014.06.10.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Vasúti szolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

EURÓPAI UNIÓ
Az Európai Unió Hivatalos Lapjának Kiegészítő Kiadványa 2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luxemburg Fax: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu
Információ és on-line formanyomtatványok: http://simap.europa.eu
Ajánlati felhívás – Egyes ágazatokban2004/17/EK irányelv
I. szakasz: ajánlatkérő
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: MÁV Magyar Államvasutak Zrt.
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK15784
Postai cím: Könyves Kálmán krt. 54-60.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1087
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok): MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Beruházási és Logisztikai Üzletág,Vasúti és Vállalat-üzemeltetési Divízió 309. szoba
Címzett: Mezei Viktor
Telefon: +36 302053729
E-mail: mezei.viktor@mav-szk.hu
Fax: +36 15117526
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.mav.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Elektronikus hozzáférés az információkhoz (URL):
Az ajánlatok és a részvételi jelentkezések elektronikus benyújtása (URL):
Részletes információk megadásához használja az A. mellékletet.
További információ a következő címen szerezhető be
x A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
  Egyéb (töltse ki az A.melléklet I) pontját)
A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők be
x A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
  Egyéb (töltse ki az A.melléklet II) pontját)
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani
x A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
  Egyéb (töltse ki az A.melléklet III) pontját)
I.2) Fő tevékenység
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
x Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz- szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb: (nevezze meg)
I.3) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
Vasúti átjárókban videómegfigyelő rendszerek leszállítására,telepítésére és a sorompó berendezésekhez történő illesztésére irányuló, vállalkozási elemekkel vegyes Adásvételi szerződés KÖZOP-2.5.0-09-11-2011-0006
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye
(csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatásmegrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
x Árubeszerzés
x Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
  Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória száma
A szolgáltatási kategóriákat lásd a C2. mellékletben
A teljesítés helye
A MÁV Zrt. hálózatán 99különböző helyen:
Sorsz. Terület Megye Vasútvonal száma Állomásköz / Állomás Sorompó jele Ütemezés
1 BpNy KOM-ESZT 1 Almásfüzitő – Komárom AS 947 III.
2 BpNy KOM-ESZT 1 Almásfüzitő (elektronikus bber.) SR1 III.
3 BpNy KOM-ESZT 1 Almásfüzitő (elektronikus bber.) SR5 III.
4 BpNy KOM-ESZT 1 Komárom SR1 III.
5 BpNy GYO-SOP 1 Győr SR3 III.
6* BpK JNK-SZO 100 Szajol SR3 II.
7 BpNy KOM-ESZT 4 Lábatlan SR1 III.
8 BpNy BP 40 Háros – Nagytétény-Diósd AS 87 II.
9 BpNy FEJÉR 42 Rácalmás – Dunaújváros AS 243 III.
10 BpNy FEJÉR 44 Zichyújfalu – Börgönd AS 130 III.
11 BpK BP 70 Istvántelek – Rákospalota-Újpest AS 64 II.
12 BpK PEST 70 Göd – Vác AS 296 II.
13 BpK BP 80 Rákos SR1 II.
14 BpK BP 80 Rákos SR3 II.
15 BpK BP 80 Rákos – Pécel AS 131 II.
16 BpK BP 80 Rákos – Pécel AS 142 II.
17 BpK PEST 80 Pécel – Isaszeg AS 234 II.
18 BpK PEST 80 Pécel – Isaszeg AS 276 II.
19 BpK PEST 80 Isaszeg – Gödöllő AS 317 II.
20 BpK BP 100 Kőbány-Kispest SR2 II.
21 BpK BP 100 Pestszentlőrinc – Vecsés AS 194 II.
22 BpK PEST 100 Üllő SR1 II.
23 BpK PEST 100 Cedléd – Abony AS 805 II.
24 BpK PEST 100 Abony SR1 II.
25 BpK PEST 100 Abony SR2 II.
26 BpK PEST 120 Gyömrő – Mende AS 208 II.
27 BpK PEST 120 Nagykáta – Tápiószele AS 565 II.
28 BpK PEST 120 Tápiószele SR2 II.
29 BpK JNK-SZO 120 Újszász SR1 I.
30 BpK BP 150 Soroksár – Dunaharaszti AS 139 II.
31 BpK PEST 150 Taksony – Délegyháza AS 239 II.
32 Db SZSZ-BER 100 Tuzsér SR2 I.
33 Db SZSZ-BER 109 Csárdaszállás - Nyíregyháza AS 2659 I.
34 Db HAJ-BIH 109 Tócóvölgy-Hajdúböszörmény AS 77 I.
35 Db SZSZ-BER 100 Nyíregyháza SR4 I.
36* Db JNK-SZO 100 Karcag SR2 I.
37 Db HAJ-BIH 100 Ebes – Debrecen AS 2179 I.
38 Db HAJ-BIH 100 Ebes – Debrecen AS 2196 I.
39 Db HAJ-BIH 100 Debrecen – Apafa AS 2254 I.
40 Db HAJ-BIH 100 Debrecen – Apafa AS 2262 I.
41 Db HAJ-BIH 100 Apafa – Hajdúhadház AS 2399 I.
42 Db HAJ-BIH 100 Hajdúhadház SR2 I.
43 Db HAJ-BIH 100 Hajdúhadház – Újfehértó AS 2443 I.
44 Db SZSZ-BER 100 Pátroha – Kisvárda AS 396 I.
45 Db HAJ-BIH 101 Báránd – Sáp AS 1179 I.
46 Db HAJ-BIH 106 Debrecen – Sáránd AS 119 I.
47 Db SZSZ-BER 109 Tiszavasvári – Tiszalök AS 13 I.
48 Db SZSZ-BER 110 Nyírbátor – Hodász AS 423 I.
49 Db SZSZ-BER 111 Vásárosnamény SR3 I.
50 Db SZSZ-BER 113 Mátészalka – Kocsord alsó AS 446 I.
51 Db SZSZ-BER 114 Kocsord alsó – Csenger AS 404 I.
52 Db HAJ-BIH 128 Püspökladány – Szeghalom AS 19 I.
53 Ms HEVES 80 Hatvan - Hort-Csány AS 684 I.
54 Ms HEVES 80 Vámosgyörk – Ludas AS 901 I.
55 Ms HEVES 80 Vámosgyörk – Ludas AS 909 I.
56 Ms HEVES 80 Kál-Kápolna SR3 I.
57 Ms BAZ 80 Mezőkövesd SR1 I.
58 Ms BAZ 80 Mezőkövesd – Mezőkeresztes-Mezőnyárád AS 1394 I.
59 Ms BAZ 80 Nyékládháza SR1 I.
60 Ms BAZ 80 Nyékládháza SR2 I.
61 Ms BAZ 80 Bodrogkeresztúr SR2 I.
62 Ms HEVES 87 Füzesabony – Maklár AS 17 I.
63 Ms BAZ 90 Forró-Encs SR1 I.
64 Ms BAZ 92 Miskolc-Repülőtér – Sajóecseg AS 62 I.
65 Ms BAZ 92 Sajóecseg – Sajószentpéter AS 160 I.
66 Ps FEJÉR 40 Sárbogárd SR1 III.
67 Ps TOLNA 40 Simontornya SR2 III.
68 Ps TOLNA 40 Szakály-Hőgyész SR2 III.
69 Ps TOLNA 40 Dombóvár SR2 III.
70 Ps BAR 40 Sásd SR3 III.
71 Ps SOM 41 Kaposvár SR2 III.
72 Sg BÉKÉS 120 Békéscsaba – Szabadkígyós AS 867 I.
73 Sg BÉKÉS 120 Békéscsaba – Szabadkígyós AS 874 I.
74 Sg CSONG 121 Apátfalva SR1 II.
75 Sg BÉKÉS 128 Gyula SR2 I.
76 Sg CSONG 135 Szeged-Rendező – Szeged-Rókus AS 16 II.
77 Sg CSONG 135 Szeged-Rókus – Algyő AS 1760 II.
78 Sg BÉKÉS 127 Körösladány - Szeghalom AS 199 I.
79 Sg CSONG 130 Mártély – Hódmezővásárhely-Népkert AS 250 II.
80 Sg CSONG 140 Kiskundorozsma SR1-SR3 II.
81 Sg CSONG 140 Kiskundorozsma – Szeged-Rendező AS 1125 II.
82 Sg BÁCS-KK 142 Táborfalva – Lajosmizse AS 623 II.
83 Sg BÁCS-KK 142 Kecskemét-Máriaváros SR3 II.
84 Sg BÁCS-KK 145 Tiszakécske – Lakitelek AS 384 II.
85 Sg JNK-SZO 146 Csépa – Kunszentmárton AS 508 I.
86 Sg BÁCS-KK 150 Szabadszállás – Fülöpszállás AS 767 II.
87 Sg BÁCS-KK 150 Kiskőrös SR2 II.
88 Sg BÁCS-KK 150 Kiskőrös – Soltvadkert AS 1076 II.
89 Sg BÁCS-KK 150 Soltvadkert – Pirtó AS 1130 II.
90 Sg BÁCS-KK 150 Kisszállás SR1 II.
91 Sg BÁCS-KK 154 Kunfehértó – Kiskunhalas AS 26 II.
92 Sg BÁCS-KK 154 Bácsbokod-Bácsborsód – Bácsalmás AS 508 II.
93 Sg BÁCS-KK 154 Baja Sr1 II.
94 Sm ZALA 17 Zalaszentmihálya-Pacsa Sr2 III.
95 Sm VAS 20 Sárvár – Porpác AS 930 III.
96 Sm VAS 25 Nemeskeresztúr Sr1 III.
97 Sm VESZP 26 Uzsa-Lesencetomaj AS 393 III.
98 Sm VAS 26 Jánosháza Sr1 III.
99 Sm VESZP 29 Aszófő Sr4 III.
I. ütem [db] 40
II. ütem [db] 39
III. ütem [db] 20
NUTS-kód HU1, HU2, HU3
II.1.3) Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
x A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozására irányul
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (ha szükséges)
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek száma
vagy
(adott esetben) maximális létszáma
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama
Időtartam év(ek)ben: vagy hónapban:
A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (adott esetben, csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül Pénznem:
vagy
és között. Pénznem:
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága: (ha ismert)
II.1.5) A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Vasúti átjárókban videómegfigyelő rendszerek leszállítására telepítésére és a sorompó berendezésekhez történő illesztésére irányuló, vállalkozási elemekkel vegyes Adásvételi szerződés „MÁV Zrt. közlekedésbiztonsági projektjei” KÖZOP-2.5.0-09-11-2011-0006
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:32323500-8
További tárgyak:32235000-9
35125300-2
51314000-6
71322500-6
II.1.7) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: igen
II.1.8) Részekre vonatkozó információk (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. melléklet szükség szerint több példányban is használható)
A beszerzés részekből áll: nem
(igen válasz esetén) Az ajánlatok benyújthatók
  egy részre
  egy vagy több részre
  valamennyi részre
II.1.9)Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) nem
II.2) Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1) Teljes mennyiség: (valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve, adott esetben)
99 helyszínen, vasúti átjárókban eseményvezérelt videómegfigyelő kamera rendszerek tervezése leszállítása és telepítése, melynek keretében különösen az alábbi feladatokat kell teljesíteni:
Videomegfigyelő rendszerek leszállítása és telepítése, melynek alkalmasnak kell lennie arra, hogy
a telepítési hely geometriai adottságainak megfelelően, napszaktól és időjárási körülményektől függetlenül, a környezet zavaró fényforrásai (napsütés, térvilágítás, közlekedő járművek fényszórója) hatásainak kiszűrése mellett minden esetben olyan minőségű felvételt készítsen az útátjáró körzetéről, amely alapján az esetlegesen bekövetkező rongálást (csapórúdtörést) elkövető jármű – annak forgalmi rendszámának leolvasásával – egyértelműen és bizonyító erejűen azonosítható legyen
Diagnosztikai rendszer szállítása (diagnosztikai és konfigurációs feladatokat ellátó szoftver)
A kapcsolódó tervezések, oktatások, vizsgálatok, üzembe helyezési feladatok ellátása.
A projekt keretén belül olyan eseményvezérelt kamerák telepítésére kerül sor, amelyek a sorompó pirosra vezérlésétől kezdődően (kódolt formában) rögzítik a vasúti átjáró területén történteket, és bármely csapórúd letörése esetén a sorompó pirosra vezérlésétől a csapórúdtörés utáni néhány tíz másodpercig (ez utóbbi konfigurálható) tartó felvételét felülírás mentesen megőrzi a hatósági eljárás céljára.
A rögzített felvétel alapján a jármű rendszáma felismerhető, és így a cselekmény bizonyítható. A csapórúd letöréséről a kijelölt diszpécsernek azonnal sms-üzenet küldhető. Az üzenetek számítógépes felületen keresztül jelennek meg és tárolódnak.
Az adatfeldolgozást a rendőrség végzi. Amennyiben nem történik csapórúdrongálás, a rögzített felvétel a következő lecsukás alkalmával automatikusan felülíródik.
Az ajánlattevőnek az ajánlatban rendszervázlatot kell beadnia a szakmai ajánlata részeként, melyben fel kell tüntetnie az alkalmazni tervezett kamerarendszer típusát, paramétereit (amelyek alapján megállapítható a műszaki leírásnak (III. fejezet) való előzetes megfelelőség), a teljes videomegfigyelő rendszerre vonatkozó működési leírást, továbbá az alkalmazni kívánt szoftverek áttekintő leírását, és a megvalósítás ütemezését teljesítési helyenként. Az ajánlattevőnek az ajánlatban a szakmai ajánlata részeként fel kell tüntetnie az alkalmazni tervezett egyéb szerkezeti elemek típusait (jelfogók, LED optikák).
(ha ismert, csak számokkal) Becsült érték áfa nélkül: Pénznem:
vagy
és között. Pénznem:
II.2.2)Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ (adott esetben)
Vételi jog (opció) nem
(igen válasz esetén) A vételi jog meghatározása:
(ha ismert) A vételi jog (opció) gyakorlásának tervezett ideje: hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.2. 3 ) Meghosszabbításra vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés meghosszabbítható nem
A lehetséges meghosszabbítások száma: (ha van ilyen) vagy és között
(ha ismert) Meghosszabbítható szerződések esetén a további hirdetmények tervezett ütemezése:
hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 12 vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
vagy
Kezdés: (nap/hónap/év)
Befejezés (nap/hónap/év)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: (adott esetben)
Abban az esetben, ha az ajánlattevő a 2007-2013 programozási időszakban az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, az Európai Szociális Alapból és a Kohéziós Alapból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 4/2011 (I.28.) Korm. rend.) 57/A (1) bekezdésének a) pontja alapján előleget (szállítói előleget) igényel közvetlenül a közreműködő szervezettől az ajánlatkérő egyidejű értesítése mellett, az ajánlattevő a nettó szerződéses ár elszámolható összeg 10%-a és az igényelt szállítói előleg különbözetére jutó támogatás összegének megfelelő mértékű, a Kormány európai uniós források felhasználásával kapcsolatos irányító hatósági feladatok ellátására kijelölt tagja javára szóló, a Kbt. 126. § (6) bekezdés b) pontja szerint általa választott formában előleg-visszafizetési biztosítékot köteles vállalni. A gazdasági társaság vagy nonprofit szervezet Szállító cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselőjének vagy legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező tulajdonosának, vagy együttesen legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező természetes személy tulajdonosainak kezességvállalása, vagy garanciaszervezet által vállalt kezesség, valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény (a továbbiakban: Áht.) 92. § (1) bekezdése szerinti állami kezesség is elfogadható a szállítói előleg biztosítékaként.
Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy a szállítói előleggel és az előleg-visszafizetési biztosítékkal kapcsolatos szabályokat a 4/2011 (I.28.) Korm. rendelet szabályozza, melynek 57/A. § (6) bekezdése alapján az központi koordinációs szerv meghatározza a szállítói előleggel történő elszámolás részletszabályait. Ezek a közbeszerzési eljárás eredményeként megkötésre kerülő szerződés részét képezik.
A biztosíték határidőre történő rendelkezésre bocsátásáról az ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell.
Teljesítési biztosíték: mértéke a szerződés –ÁFA nélkül számított – ellenszolgáltatásának 5%-a; a biztosítékot a szerződés hatálybalépésekor kell ajánlatkérő rendelkezésére bocsátani, mely tényről ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell. A teljesítési biztosítéknak a teljesítési véghatáridőt követő 60. napi kell érvényben maradnia.
Késedelmi kötbér:A kötbér alapja a szerződésszegéssel érintett nettó szerződéses érték, mértéke napi 0,3 %, maximum a teljes nettó szerződéses ár 15 %-a. A kötbér esedékessé válik, ha a késedelem megszűnik. A Vevő külön is kiköti, hogy kárigényt érvényesít Eladóval szemben, ha a késedelemből, kára származik, így különösen, de nem kizárólagosan a vasúti pályához való nyílt hozzáférés esetleges akadályozásából származó közvetlen és közvetett károk érvényesítésének jogát külön is nevesíti.

Hibás teljesítési kötbér mértéke: a hiba Megrendelő általi jelzésétől kezdve a hiba fennállásának minden napja után a szerződésszegéssel érintett nettó szerződéses érték 0,3 %-a, de maximum 20 %-a.
Meghiúsulási kötbér: mértéke a szerződés – ÁFA nélkül számított – ellenszolgáltatásának 20%-a.
Jótállás: 24 hónap. A jótállási időszak az egyes telepítési helyszínek szerinti építési ütemben létesített valamennyi berendezésénél akkor kezdődik, amikor az adott építési ütem rész-műszaki átadás-átvétele sikeresen lezárult
Jólteljesítési biztosíték: mértéke a szerződés –ÁFA nélkül számított – ellenszolgáltatásának 5%-a; a biztosítékot a jótállási kötelezettség kezdetének időpontjában kell ajánlatkérő rendelkezésére bocsátani, mely tényről ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell. A jólteljesítési biztosítéknak a jótállási időszak lejártától számított 30. napig kell érvényben maradnia..
Az ajánlattevőként szerződő fél a teljesítési és a jólteljesítési biztosítékot a Kbt. 126. § (6) bekezdés a) pontjában foglaltaknak megfelelően, az ajánlattevőként szerződő fél választása szerint kell ajánlatkérő rendelkezésére bocsátani,a Kbt. 126. § (4) bekezdése alapján a szerződés hatálybalépésekor, illetve a jótállási kötelezettség kezdetének időpontjában.
A Kbt. 126. § (8) bekezdése alapján a nyertes ajánlattevőként szerződő fél a Kbt. 126. § (6) bekezdésében foglalt egyik biztosítéki formáról a másikra áttérhet, a biztosítékoknak azonban a szerződésben foglalt összegnek és időtartamnak megfelelően folyamatosan rendelkezésre kell állniuk.
A Kbt. 126 § (5) bekezdés szerinti biztosíték határidőre történő rendelkezésre bocsátásáról az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell, egyéb igazolás, nyilatkozat a biztosítékokról a közbeszerzési eljárásban nem kérhető.
A szerződést biztosító mellékkötelezettségekre vonatkozó részletes szabályokat a dokumentáció rögzíti.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
A kifizetés a Kbt. 130. §-ában foglaltak, a Ptk. 6:130.§ (3) bekezdésére valamint a 4/2011 (I.28.) Korm. rendelet rendelkezéseinek megfelelően történik Jelen projekt a Közlekedés Operatív Program keretén belül a „MÁV Zrt. közlekedésbiztonsági projektjei” címmel benyújtott, támogatásban részesített pályázat alapján, a Kohéziós Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból vissza nem térítendő támogatás formájában kerül finanszírozásra.
A támogatás intenzitása 100 %.
A projekt ezen eleme szállítói finanszírozású, az egyes számlák esetében az ellenérték összegének megtérítése a Közreműködő Szervezet/Kifizetésre köteles szervezet által közvetlenül a szállító pénzforgalmi számlájára történik.
Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme: HUF
Megrendelő tartalékkeretet nem biztosít.
Az ajánlatkérőként szerződő fél a 4/2011 (I.28.) Korm. rend. 57/A §-a alapján a szerződés elszámolható összege 30%-ának megfelelő mértékű szállítói előleg igénylésének lehetőségét biztosítja a nyertes ajánlattevő (az eladó) részére a III. 1.1. pontban foglaltak szerinti előleg-visszafizetési biztosíték ellenében. Annak igénylése esetén az előleget a Közreműködő Szervezet fizeti ki a nyertes ajánlattevőként szerződő fél részére.
Az ajánlattevőként szerződő fél az előleg igénylését a szerződés megkötését követően, cégszerű nyilatkozat formájában jogosult az ajánlatkérőként szerződő fél, illetve a Közreműködő Szervezet/Kifizetésre köteles szervezet részére benyújtani.
Az ajánlattevőként szerződő fél 1 db előlegszámla (30%) 2 db résszámla (35-35%) és egy végszámla (30-%) kibocsátására jogosult.
A fizetési feltételek részletes szabályait a dokumentáció tartalmazza.
Ajánlatkérő és a nyertes ajánlattevő az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §-ában foglaltakat kötelesek alkalmazni.
Nyertes ajánlattevőnek az előleg teljes összegével a 2. részszámlában köteles elszámolni.
A részletes fizetési feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy az eljárásra, illetve az eljárás eredményeként megkötésre kerülő szerződés(ek)re az alábbi jogszabályok is vonatkoznak:
- a 2007-2013 programozási időszakban az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, az Európai Szociális Alapból és a Kohéziós Alapból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 4/2011. (I.28.) Kormányrendelet;
- a 2007-2013 programozási időszakban az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, az Európai Szociális Alapból és a Kohéziós Alapból származó támogatások fogadásához kapcsolódó pénzügyi lebonyolítási és ellenőrzési rendszerek kialakításáról szóló 281/2006. (XII. 23.) Korm. rendelet.
KÖZOP-2.5.0-09-11-2011-0006
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy: (adott esetben)
Az ajánlatkérő a szerződés teljesítése érdekében nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet létrehozását (Kbt. 27. § (2))
III.1.4) Egyéb különleges feltételek: (adott esetben)
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak nem
(igen válasz esetén) A különleges feltételek meghatározása:
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 56.§ (1) bekezdésének valamint 57.§ (1) bekezdés a)- d), valamint f) pontjai szerinti kizáró okok hatálya alá tartozik. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő az a gazdasági szereplő, aki a Kbt. 56.§ (2) bekezdésében meghatározott kizáró ok hatálya alá tartozik.
Igazolási mód:
A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet) 2-8 és 10-11. §-ai szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a fenti kizáró okok hatálya alá, figyelemmel a Korm. rendelet 13. § alapján a Közbeszerzési Hatóság által kiadott útmutatóban foglaltakra.
A Korm. rendelet 7. §-a értelmében ajánlattevő, alvállalkozó, az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
Az ajánlattevőnek a Kbt. 58. § (3) bekezdése és a Korm. rendelet 10. §-a alapján az ajánlatban nyilatkoznia kell arra vonatkozólag, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a Kbt. 56. § szerinti kizáró okok hatálya alá.
Az alvállalkozó, valamint az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet a Kbt. 57.§ (1) bekezdés a)- d), valamint f) pontjai szerinti kizáró okok hatálya alá nem tartozását a Korm. rendelet 10. §-a szerint köteles igazolni.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet hogy a Magyarországon letelepedett ajánlattevők vonatkozásában a kizáró okokat a Közbeszerzési Hatóság 2013. november 29-én közzétett (2013. évi 141. szám) ''A Közbeszerzési Hatóság útmutatója a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 56-57. §-ában, valamint a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2-3. §-ában hivatkozott igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról a Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában”'' szükséges igazolni.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a nem magyarországi letelepedésű ajánlattevők esetén a kizáró okokat a Közbeszerzési Hatóság által (KÉ 2012. évi 61. szám; 2012. június 1.) közzétett Útmutató alapján szükséges igazolni.
Az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt, alvállalkozót vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetet, aki részéről a kizáró ok [56-57. §] az eljárás során következett be.
A kizáró okok tekintetében becsatolt dokumentumoknak a felhívás feladásának napjánál nem régebbi keltezésűeknek kell lenniük.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevőnek (adott esetben az alvállalkozónak és/vagy az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezetnek) az ajánlathoz csatolnia kell:
GP1. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdés b) pontja alapján saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóját – kiegészítő mellékletek nélkül – egyszerű másolatban az ajánlati felhívás feladását megelőzően három lezárt üzleti évre vonatkozóan (ha a gazdasági szereplő letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét); amennyiben a beszámoló a céginformációs szolgálat honlapján megismerhető, a beszámoló adatait az ajánlatkérő ellenőrzi, a céginformációs szolgálat honlapján megtalálható beszámoló csatolása az ajánlatban nem szükséges.
A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (2) bekezdése szerinti esetben a közbeszerzés tárgyából származó – ÁFA nélkül számított – árbevételéről szóló nyilatkozatot.
Ajánlatkérő közbeszerzés tárgyán vasúti jelző- és biztosítóberendezések kiegészítését és az ehhez kapcsolódó tervezést, továbbá rögzítési funkcióval rendelkező videós felügyeleti rendszerek és biztonsági kamerák és video-berendezéssel kapcsolatos szerelési szolgáltatások tervezését és kivitelezését, szállítását, üzembe helyezését és szerelését érti.
GP2. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdés c) pontja alapján az ajánlati felhívás feladását megelőzően 3 üzleti évre vonatkozó (2011., 2012., 2013.), teljes – ÁFA nélkül számított – árbevételéről és a közbeszerzés tárgyából származó – ÁFA nélkül számított – árbevételéről szóló nyilatkozatot, attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Az alkalmasság igazolása során a Kbt. 55. § (4)-(6) bekezdései alkalmazhatók, melyre tekintettel:
Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek, illetve azon pénzügyi és gazdasági alkalmassági követelményeknek, amelyek értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkozhatnak a gazdasági szereplőkre, elegendő, ha közülük egy felel meg.
Az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló jogi kapcsolat jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt (követelményeket), melyek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik. A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.
Ajánlatkérő felhívja továbbá ajánlattevők figyelmét a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (3) bekezdésében foglaltakra, ha az ajánlattevő a GP1. vagy GP2. pont szerinti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló vagy az árbevételről szóló nyilatkozat benyújtása nem lehetséges.
Ajánlatkérő felhívja továbbá ajánlattevők figyelmét, hogy a Kbt. 55. § (4) bekezdése alapján a GP1 pontban foglalt alkalmassági követelményeknek közös ajánlattevők bármelyik tagja megfelelhet, a GP2 pontban foglalt alkalmassági követelményeknek közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha:
GP1. az ajánlattevő (adott esetben az alvállalkozó, alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet) a mérleg szerinti eredménye a vizsgált évek közül több mint egy évben negatív volt.
Amennyiben az ajánlattevő azért nem rendelkezik a fenti iratokkal (azaz a hirdetmény feladását megelőző utolsó három lezárt üzleti évek beszámolóival), mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasságát a közbeszerzés tárgyából származó árbevétellel – összhangban a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (2) bekezdésében foglaltakkal – jogosult a közbeszerzés tárgya szerinti árbevételre vonatkozó nyilatkozat benyújtásával igazolni az alábbi részletezésnek megfelelően:
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha a működési ideje alatt a közbeszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el mindösszesen az 55 millió Ft-ot.;
A beszerzési tárgy mindkét összetevőjére vonatkozó árbevétel igazolása szükséges. Ezen belül a biztosítóberendezések kiegészítése és az ehhez kapcsolódó tervezés vonatkozásában az árbevétele el kell érje legalább a 25.000.000,-Ft-ot, a rögzítési funkcióval rendelkező videós felügyeleti rendszerek és biztonsági kamerák és video-berendezéssel kapcsolatos szerelési szolgáltatások tervezése és kivitelezése, szállítása, üzembe helyezése és szerelése vonatkozásában az árbevétele el kell érje a legalább a 30.000.000,- Ft-ot.
Lezárt üzleti év fogalmának vonatkozásában ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét a 2000. C. törvény 11. § (1) bekezdésében foglaltakra.
GP2. Alkalmatlan az ajánlattevő ha (adott esetben alvállalkozó, alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet) az ajánlati felhívás feladását megelőzően 3 évre (2011., 2012., 2013.) vonatkozóan teljes – ÁFA nélkül számított – árbevétele mindösszesen nem éri el a 150 millió Ft-ot, és közbeszerzés tárgyából származó árbevétele nem éri el az 100 millió forintot.
A beszerzési tárgy mindkét összetevőjére vonatkozó árbevétel igazolása szükséges. Ezen belül a biztosítóberendezések kiegészítése és az ehhez kapcsolódó tervezés vonatkozásában az árbevétele el kell érje legalább a 40.000.000,-Ft-ot, a rögzítési funkcióval rendelkező videós felügyeleti rendszerek és biztonsági kamerák és video-berendezéssel kapcsolatos szerelési szolgáltatások tervezése és kivitelezése, szállítása, üzembe helyezése és szerelése vonatkozásában az árbevétele el kell érje a legalább a 60.000.000,- Ft-ot.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevőnek (adott esetben az alvállalkozónak és/vagy az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezetnek) az ajánlathoz csatolnia kell:
MSZ1. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés a) pontja alapján ajánlattevő csatolja az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 6 évben teljesített legjelentősebb, jelen közbeszerzés tárgyával azonos, vagy az alábbiak szerint hasonló
– vasúti jelző- és biztosítóberendezések létesítése, vagy átalakítása vagy kiegészítése és
– rögzítési funkcióval rendelkező videós felügyeleti rendszerekkel és biztonsági kamerákkal és video-berendezésekkel, vagy rögzítési funkcióval rendelkező parkolói, kültéri biztonsági térfigyelő kamerákkal kapcsolatos szerelések tervezése és kivitelezése, szállítása, üzembe helyezése és szerelése) legjelentősebb szállításainak ismertetését, a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (2) bekezdése szerinti formában igazolva, minimálisan az alábbi tartalommal:
- a szállítás tárgya
- a szerződést kötő másik fél megnevezése, címe (székhelye),
- a kontaktszemély megnevezése, elérhetősége (cím, telefonszám, esetleg e-mail),
- a végzett feladat leírása,
- a teljesítés ideje [a projekt befejezése (év, hónap)],
- a teljesítés helye,
- az ellenszolgáltatás nettó összege,— arra vonatkozó információ, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e
Ajánlatkérő közbeszerzés tárgyán vasúti jelző- és biztosítóberendezések létesítését, átalakítását, kiegészítését és rögzítési funkcióval rendelkező videós felügyeleti rendszerek és biztonsági kamerák és video-berendezéssel kapcsolatos szerelési szolgáltatások tervezését és kivitelezését, szállítását, üzembe helyezését és szerelését érti.
MSZ2. A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés c) pontja alapján azoknak a – teljesítésbe bevonni kívánt – szakembereknek (szervezetnek) – különösen a minőségellenőrzésért felelősöknek – a megnevezését, képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetését, akiket be kíván vonni a teljesítésbe.
Az ajánlatban név szerint meg kell adni, hogy mely szakembert mely alkalmassági követelmény teljesítésére kívánják igénybe venni.
A műszerész szakemberek esetében – a megnevezésen és annak ismertetésén túl, hogy mely alkalmassági követelmény teljesítésére kívánják igénybe venni – az ajánlatban csak a végzettséget igazoló dokumentum(ok) egyszerű másolatát, a szakemberek nyelvismeret tekintetében tett, illetve arra vonatkozó kifejezett nyilatkozatát kell csatolni, hogy az ajánlattevő nyertessége esetén rendelkezésre állnak és közreműködnek a teljesítésben, annak feltüntetésével, hogy mely szervezettel állnak munkaviszonyban vagy foglalkoztatásra irányuló egyéb jogviszonyban, vagy hogy önállóan, kapacitást biztosító személyként kerülnek bevonásra.
A műszaki szakértő, szakember esetében a végzettségét, képzettségét igazoló dokumentum(ok) egyszerű másolata, továbbá a szakember által saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajz és a szakemberek kifejezett nyilatkozata, hogy az ajánlattevő nyertessége esetén rendelkezésre állnak és közreműködnek a teljesítésben. A szakmai önéletrajzból egyértelműen ki kell derülnie az alkalmassági feltételként előírt adatoknak, információknak.
A projektvezető, a felelős műszaki vezető és a tervező szakemberek esetében a képzettség ismertetésére csatolandó a szakemberek végzettségét, képzettségét igazoló dokumentum(ok) egyszerű másolata, továbbá a szakemberek által saját kezűleg aláírt szakmai önéletrajz és a szakemberek kifejezett nyilatkozata, hogy az ajánlattevő nyertessége esetén rendelkezésre állnak és közreműködnek a teljesítésben.
A szakmai önéletrajzból egyértelműen ki kell derülnie az alkalmassági feltételként előírt adatoknak, információknak, a szakmai önéletrajznak igazolnia kell minden feltételt, melyet a szakemberek vonatkozásában az alkalmassági minimumkövetelmények előírnak, így különösen az alábbi adatokat kell feltüntetni:
- a szakember kamarai nyilvántartási számát, (amennyiben kamarai tag),
- a releváns szakmagyakorlási jogosultság megszerzésének időpontját, (amennyiben kamarai tag),
- a tevékenység kezdő és befejező idejét (legalább év, hónap),
- valamint annak feltüntetését, hogy mely szervezettel állnak munkaviszonyban vagy foglalkoztatásra irányuló egyéb jogviszonyban, vagy hogy önállóan, kapacitást biztosító személyként kerülnek bevonásra.
Ajánlatkérő a gyakorlati idő meglétét az önéletrajz alapján ellenőrzi. Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét, hogy az időben párhuzamos gyakorlati idők csak egyszer számítanak bele az adott szakember gyakorlati idejébe.
A felelős műszaki vezető tekintetében alkalmassági kritériumként ajánlatkérő, a vonatkozó szakmagyakorlási jogosultságot szabályozó jogszabály szerint a szakirányú műszaki vezetői jogosultság (MV-VV) megszerzéséhez szükséges, illetve azzal egyenértékűnek tekintett végzettséget és szakmai gyakorlati időt írja elő.
Amennyiben a bemutatott szakember szerepel a szakmavégzési jogosultságot igazoló kamarai nyilvántartásban, a jogosultság megszerzéséhez szükséges mértékű szakmai gyakorlatot ajánlatkérő ellenőrzi az illetékes szakmai szervezet (kamara) által vezetett nyilvántartás ellenőrzésével is. Ezért jelöljék meg a szakemberek önéletrajzukban, hogy a jogosultság mely elektronikus elérési úton ellenőrizhető. Amennyiben a szakember nem szerepel a nyilvántartásban, vagy az nem ellenőrizhető a nyilvántartáson keresztül, a jogosultságot igazoló dokumentum benyújtása is szükséges.
Egy szakember több pozícióra is jelölhető.
Más tagállamban szerzett jogosultság esetében a küldő vagy származási országban a jogosultságot igazoló dokumentum magyar nyelvű felelős fordításának benyújtása szükséges.
Amennyiben bármely alkalmasságot igazoló dokumentum nem magyar nyelven kerül benyújtásra ajánlattevő részéről, kerüljön csatolásra a dokumentumok magyar nyelvű felelős fordítása is. Ajánlatkérő a magyar nyelvű dokumentumot tekinti irányadónak.
A projektvezető, a felelős műszaki vezető és a tervező esetében – amennyiben kamarai tagok – kérjük a 266/2013. (VII.11.) Korm. rendelet szerinti szakmagyakorlási jogosultságok, ill. a 2014.01.01-jét megelőzően a 244/2006. (XII.5.) Korm. rendelet szerint engedélyezett és névjegyzékbe vett szakmagyakorlási jogosultságok igazolására szolgáló dokumentumok másolatát benyújtani, kivéve ha a jogosultság megléte a Magyar Mérnöki Kamara honlapján található közhiteles nyilvántartásból megállapítható.
Az alkalmasság igazolása során a Kbt. 55. § (4)-(6) bekezdései alkalmazhatók, melyre tekintettel:
Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek, illetve azon pénzügyi és gazdasági alkalmassági követelményeknek, amelyek értelemszerűen kizárólag egyenként vonatkozhatnak a gazdasági szereplőkre, elegendő, ha közülük egy felel meg.
Az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők bármely más szervezet (vagy személy) kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló jogi kapcsolat jellegétől függetlenül. Ebben az esetben meg kell jelölni az ajánlatban ezt a szervezetet és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt (követelményeket), melyek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik. A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha:
MSZ1. az ajánlattevő (adott esetben alvállalkozó, alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet) nem rendelkezik
az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított 6 évben befejezett,
- legalább 3 db és összesen nettó 25 Millió Ft értékű vasúti jelző- és biztosítóberendezések létesítése, vagy átalakítása vagy kiegészítése és
- 5 db és összesen nettó 30 Millió Ft értékű jelen közbeszerzés tárgyában meghatározott, rögzítési funkcióval rendelkező videós felügyeleti rendszer és biztonsági kamera és video-berendezés szerelésének tervezésére és kivitelezésére, szállítására, üzembe helyezésére és szerelésére,vagy legalább 10 db és összesen nettó és 30 Millió Ft értékű, rögzítési funkcióval rendelkező parkolói, kültéri biztonsági térfigyelő kamerarendszer szerelésének tervezésére és kivitelezésére, szállítására, üzembe helyezésére és szerelésére építésére vonatkozó referenciával.
MSZ2. az ajánlattevő (alvállalkozó, alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet) nem rendelkezik az üzembe helyzési kivitelezési és tervezési munkákra legalább
- 1 fő projektvezetővel, aki rendelkezik minimum 3 éves (36 hónap) projektvezetői gyakorlattal
- 1 fő felelős műszaki vezetővel, aki rendelkezik villamosmérnöki vagy közlekedésmérnöki, vagy okleveles villamosmérnöki vagy okleveles közlekedésmérnöki, illetve azzal egyenértékűnek tekintett végzettséggel, és legalább 3 éves (36 hónap)
- jelen közbeszerzés tárgyával azonos rendszer, vagy
- vasúti jelző- és biztosítóberendezések létesítése,vagy átalakítása vagy kiegészítése területén szerzett szakmai gyakorlattal rendelkezik és annak munkáiban részt vett felelős műszaki vezetőként;
amennyiben a felelős műszaki vezető csak a vasúti jelző- és biztosítóberendezések létesítése vagy átalakítása vagy kiegészítése területén rendelkezik megfelelő szakmai gyakorlattal:
- 1 fő műszaki szakértővel, aki rendelkezik rögzítési funkcióval rendelkező videós felügyeleti rendszerekkel és biztonsági kamerákkal és video-berendezésekkel, vagy rögzítési funkcióval rendelkező parkolói, kültéri biztonsági térfigyelő kamerákkal kapcsolatos szerelések tervezése és kivitelezése, szállítása, üzembe helyezése és szerelése terén szerzett minimum egy éves szakmai gyakorlattal,
- 1 fő tervező, aki rendelkezik villamosmérnöki vagy közlekedésmérnöki, vagy okleveles villamosmérnöki vagy okleveles közlekedésmérnöki, illetve azzal egyenértékűnek tekintett végzettséggel, és legalább 5 éves (60 hónap) vasúti jelző- és biztosítóberendezések létesítésével, vagy átalakításával vagy kiegészítésével kapcsolatos előterv- és kiviteli terv készítése területén szerzett szakmai gyakorlattal;
- 3 fő biztosítóberendezési műszerész vagy azzal egyenértékű végzettséggel rendelkező szakember.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet a Kbt. 55. § (5), valamint 55.§ (6) bekezdésés a) és b) pontjaira.
III.2.4) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk (adott esetben)
  A szerződés védett műhelyek számára fenntartott
  A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik
III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1) Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve
(igen válasz esetén) A vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
III.3.2) A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás fajtája
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt
  Meghívásos
  Tárgyalásos
Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében)
(igen válasz esetén, a kiválasztott részvételre jelentkezők nevét és címét a VI.3) szakaszban (További információk) kell megadni)
IV. 2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (jelölje be a megfelelő rovatot/rovatokat)
(ha szükséges, a B. mellékletben adja meg a részekhez kapcsolódó bírálati szempontokra vonatkozó további információkat)
x A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
vagy
  Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint
  az alábbiakban megadott részszempontok (a részszempontokat súlyozással vagy – ha súlyozásra bizonyíthatóan nincs lehetőség – csökkenő fontossági sorrendben kell megadni)
  a dokumentációban, az ajánlati felhívásban vagy az ajánlattételi felhívásban meghatározott részszempontok
SzempontSúlyszám
IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni nem
(igen válasz esetén, ha szükséges) További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre nem
(igen válasz esetén)
  Időszakos előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban:
/S - , dátum: (nap/hónap/év)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban:
/S - , dátum: (nap/hónap/év)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban:
/S - , dátum: (nap/hónap/év)
IV.3.3) A dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerzésének feltételei (a DBR kivételével)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2014/06/10 (nap/hónap/év) Időpont: 11:00
A dokumentációért fizetni kell igen
(igen válasz esetén, csak számokkal) Ár: 20000 Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
A dokumentációt bármely érdekelt gazdasági szereplő térítésmentesen átveheti (elérheti). A dokumentáció 20.000.-Ft ellenértéke az ÁFÁ-t is tartalmazza, amelyet a Kbt. 124. § (4) bekezdése szerinti szervezet az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés megküldését követően haladéktalanul köteles az Ajánlatkérő Kereskedelmi és Hitelbanknál vezetett10201006-50080430-00000000 számú bankszámlájára,
számú számlájára történő banki átutalással megfizetni.
A dokumentáció ellenértékének megfizetése a szerződés megkötésének feltétele.
IV.3.4) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2014/06/10 (nap/hónap/év) Időpont: 11:00
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
  Az EU bármely hivatalos nyelve
x Az EU következő hivatalos nyelve(i): HU
  Egyéb:
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (nyílt eljárás)
-ig (nap/hónap/év)
vagy
Az időtartam hónapban: vagy napban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2014/06/10 (nap/hónap/év) Időpont: 11:00
(adott esetben) Hely: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60., 318. tárgyaló
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek (adott esetben) igen
(igen válasz esetén) További információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:
A beérkezett ajánlatok bontásánál a Kbt. 62. § (2) bekezdésében meghatározott személyek lehetnek jelen.
Az ajánlatok felbontásakor ismertetni kell az ajánlattevők nevét, címét (székhelyét, lakóhelyét), valamint azokat a főbb, számszerűsíthető adatokat, amelyek az értékelési szempont (részszempontok) alapján értékelésre kerülnek.
Az ajánlatkérő az ajánlatok - tárgyalásos eljárásban a végleges ajánlatok - bontásának megkezdésekor, az ajánlatok felbontása előtt közvetlenül ismerteti a közbeszerzés - a 18. § (2) bekezdésének alkalmazása nélkül számított - becsült értékét és a szerződés teljesítéséhez rendelkezésre álló anyagi fedezet összegét, részajánlattétel biztosítása esetén részenként. Ha tárgyalásos eljárásban az ajánlatkérő végleges ajánlatok írásbeli benyújtását nem kéri, akkor a közbeszerzés becsült értékét és a szerződés teljesítéséhez rendelkezésre álló anyagi fedezet összegét - részajánlattétel biztosítása esetén részenként - az utolsó tárgyalás alkalmával azt követően kell ismertetnie, hogy valamennyi ajánlattevő megtette végleges ajánlatát.
Ha az ajánlatok bontásán egy - ott jelen lévő, (2) bekezdés szerinti - személy kéri, az ajánlat ismertetését követően azonnal lehetővé kell tenni, hogy betekinthessen a 60. § (6) bekezdése szerinti felolvasólapba.
A nem elektronikusan beadott ajánlatok és részvételi jelentkezések felbontásáról és a felolvasott adatok ismertetéséről az ajánlatkérőnek jegyzőkönyvet kell készítenie, amelyet a bontástól számított öt napon belül meg kell küldeni az összes ajánlattevőnek, illetve részvételre jelentkezőnek.

VI. SZAKASZ: kiegészítŐ INFORMációk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk (adott esetben)
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
(igen válasz esetén) A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
"MÁV Zrt. közlekedésbiztonsági projektjei” KÖZOP-2.5.0-09-11-2011-0006
VI.3) További információk: (adott esetben)
1.) Az eljárásban való részvétel feltétele az ajánlatkérési dokumentáció átvétele. A dokumentáció előzetes telefonos egyeztetést követően átvehető ajánlatkérőnél, a 1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 54-60. III. em. 314. szoba alatt, jelen hirdetmény megjelenésének napjától az egész ajánlattételi időszakban, munkanapokon 9:00 órától 15:00 óráig (az ajánlattételi határidő lejártának napján: 8:00 órától 11.00 óráig).
2.) Az ajánlattevőnek az ajánlatban a szakmai ajánlata részeként fel kell tüntetnie az alkalmazni tervezett főbb berendezések típusait. A szakmai ajánlattal kapcsolatos elvárásokat is a Dokumentáció tartalmazza
3.) Az ajánlat – oldalszámokkal ellátott tartalomjegyzéket követő – első oldalaként felolvasólap szerepeljen, amelyen közölni kell az alábbi adatokat: az ajánlattevő nevét, székhelyét, telefon- és faxszámát; a kért ellenszolgáltatás összegét (az ajánlati árat). A felolvasólap ajánlatkérő által elvárt formáját az ajánlatkérési dokumentáció tartalmazza.
4.) Az ajánlathoz csatolni kell a Kbt. 60. § (3) és (5) bekezdései szerinti nyilatkozatokat.
5.) Az ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell a Kbt. 40. § (1) bekezdés a)-b) pontjai vonatkozásában, a nyilatkozat nemleges válasz esetén is csatolandó.
6.) Közös ajánlattétel esetén a Kbt. 25. §-ára figyelemmel kell eljárni. A közös ajánlattevők közötti megállapodást az ajánlathoz csatolni kell, melyben a közös ajánlattevők szabályozzák egymás közötti és az ajánlatkérővel való kapcsolatukat. A megállapodás tartalmára vonatkozó előírásokat az ajánlatkérési dokumentáció tartalmazza.
7.) Ajánlattevőnek – közös ajánlattétel esetén valamennyi közös ajánlattevőnek – és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k)nak, az ajánlattevő részére kapacitást biztosító szervezet(ek)nek/személy(ek)nek azon cégjegyzésre jogosult személy(ek) közjegyzői aláírás hitelesítéssel ellátott cégaláírási nyilatkozatát (aláírási címpéldányát) egyszerű másolati formában kell az ajánlathoz csatolni, akik az ajánlatot, az abban szereplő nyilatkozatokat aláírják. [Amennyiben az ajánlatot, illetve a szükséges nyilatkozatokat az ajánlattevő (közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevő), illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, illetve az ajánlattevő részére kapacitást biztosító szervezet(ek)/személy(ek) cégjegyzésre jogosult képviselőjének meghatalmazása alapján más személy írja alá, a cégjegyzésre jogosult személy által aláírt meghatalmazást szintén csatolni kell egyszerű másolati formában, melyen szerepelnie kell a meghatalmazott személy aláírásmintájának is.]
8.) Amennyiben az ajánlattevő a Kbt. 80. § alapján az ajánlatának egy részét üzleti titoknak minősíti, és ezáltal annak nyilvánosságra hozatalát megtiltja, úgy erről nyilatkoznia kell ajánlatában. Ezzel kapcsolatban felhívjuk az ajánlattevők figyelmét a Kbt. 80. § (2) és (3) bekezdésében foglaltakra. Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy a fentiek alapján üzleti titoknak minősített információkat az ajánlatban elkülönített módon kell elhelyezni.
9.) Ajánlatkérő tájékoztatja ajánlattevőket, hogy a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest a III.2.2) pont GP1. és GP2., valamint a III.2.3) MSZ1. és MSZ2. alpontjai szerinti követelmények szigorúbbak.
10.) Az ajánlat benyújtásának feltétele az ajánlatkérési dokumentáció ajánlatkérőtől történő átvétele. (Közös ajánlattétel esetén elegendő egy dokumentáció átvétele). Egy ajánlattevő kizárólag egy dokumentáció átvételére jogosult.
11.) Az ajánlattal szemben támasztott formai követelmények a következők:
a. Az ajánlatot olyan kötésben kell beadni, amelyből állagsérelem nélkül lapot kivenni, cserélni nem lehet. Ajánlatkérő önmagában az ún. spirálozást nem tekinti a fenti feltételt kielégítő megoldásnak.
b. Az ajánlat oldalszámozása eggyel kezdődjön és oldalanként növekedjen. Elegendő a szöveget vagy számokat vagy képet tartalmazó oldalakat számozni, az üres oldalakat nem kell, de lehet. A címlapot és hátlapot (ha vannak) nem kell, de lehet számozni.
c. Az ajánlatnak az elején tartalomjegyzéket kell tartalmaznia, mely alapján az ajánlatban szereplő dokumentumok oldalszám alapján megtalálhatóak;
d. Az ajánlatot zárt csomagolásban, magyar nyelven és 1 példányban és három, az eredetivel mindenben megegyező elektronikus példányban az eredeti példánnyal mindenben megegyező elektronikus másolati példányt (CD-n vagy DVD-n PDF formátumban) kell benyújtani. A külső csomagoláson jelen ajánlati felhívás I.1.) pontjában feltüntetett kapcsolattartó nevét, továbbá a „Vasúti átjárókban videómegfigyelő rendszerek telepítése” megjelölést kérjük feltüntetni. Ajánlatkérő tájékoztatásul közli, hogy amennyiben a csomagoláson az ajánlattevő nem tüntetik fel a „Az ajánlattételi határidő lejártáig (2014.06.10.,11:00 óra) nem bontható fel” feliratot, úgy nem tud felelősséget vállalni azért, hogy az ajánlat az ajánlattételi határidő lejárta előtt nem kerül felbontásra.
e. Az ajánlatban lévő, minden dokumentumot (nyilatkozatot) a végén alá kell írnia az adott gazdálkodó szervezetnél erre jogosult(ak)nak vagy olyan személynek, vagy személyeknek aki(k) erre a jogosult személy(ek)től írásos felhatalmazást kaptak.
f. Az ajánlat minden olyan oldalát, amelyen – az ajánlat beadása előtt – módosítást hajtottak végre, az adott dokumentumot aláíró személynek vagy személyeknek a módosításnál is kézjeggyel kell ellátni.
g. Kérjük, hogy tételes költségkimutatásokat .xls formátumban, CD-n, DVD-n vagy pendrive-on, elektronikus formában is nyújtsák be. Az árazott, tételes költségvetés elektronikus formában való benyújtása kötelező; amennyiben a teljes ajánlatot is benyújtják elektronikusan, úgy a kettőt tartalmazhatja ugyanaz az adathordozó is.
h. Amennyiben a papír alapú példány és az elektronikus példány között eltérés van, úgy az eredeti (papír alapú) példány az irányadó
12.) Amennyiben bármely, az ajánlathoz csatolt okirat, igazolás, nyilatkozat stb. nem magyar nyelven került kiállításra, úgy az a 24/1986. (VI. 26.) MT rendelet szerinti magyar nyelvű szakfordítás helyett a Kbt. 36. § (3) bekezdése alapján ajánlattevő általi felelős magyar fordításban is benyújtható, ajánlatkérő azt is köteles elfogadni.
13.) A Kbt. 125. § (7) bekezdése alapján a külföldi adóilletékességű ajánlattevő nyertessége esetén köteles a szerződéshez arra vonatkozó meghatalmazást csatolni, hogy az illetősége szerinti adóhatóságtól a magyar adóhatóság közvetlenül beszerezhet a nyertes ajánlattevőre vonatkozó adatokat az országok közötti jogsegély igénybevétele nélkül.
14.) Az ajánlati felhívásban meghatározott – forintban megadott – összegeket a Magyar Nemzeti Banknak a tárgyi közbeszerzési eljárást megindító felhívásának ajánlattevők részére történő megküldésének napján érvényes hivatalos devizaárfolyamán számítva kell meghatározni. A beszámoló és az abból származtatható adatok tekintetében az teljesítés napján érvényes árfolyamán kell megadni. Átszámítás esetén nyilatkozat formájában közöljék az alkalmazott árfolyamot.
15.) Az ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 67. §-ban meghatározottak szerint biztosítja. Ha a hiánypótlással az ajánlattevő ajánlatában korábban nem szereplő gazdasági szereplőt von be az eljárásba, és e gazdasági szereplőre tekintettel lenne szükség az újabb hiánypótlásra, a Kbt. 67. § (5) bekezdésében foglaltakra figyelemmel ebben az esetben ajánlatkérő nem rendel el újabb hiánypótlást.
16.) A teljesítés helyszínének megismerése céljából ajánlatkérő a Kbt. 45. § (7) bekezdésére tekintettel helyszíni bejárást tart. A helyszíni bejárás helyszínei oly módon kerültek kijelölésre, hogy azok során az ajánlattevők számára lehetőség nyíljon valamennyi – jelen projektben előforduló és az elvégzendő munkálatok szempontjából eltérő – sorompótípus bemutatására (elektronikus/jelfogófüggéses, izzós optikával/LED optikával szerelelt fényjelzős sorompó, rúdtörés érzékeléssel kiépített/ki nem épített sorompó).
Az alábbi helyszíneket jelöljük ki a bejárás lebonyolítása céljából:
• Rákos SR1 / állomási / jelfogófüggéses / LED optika / van törésérzékelés, bejárás :2014.05.05.
• Rákos SR3 / állomási / jelfogófüggéses / LED optika / nincs törésérzékelés, bejárás 2014.05.05.
• Rákos – Pécel AS131 / vonali / jelfogófüggéses / LED optika / van törésérzékelés, bejárás 2014.05.05.
• Üllő SR1 / állomási / jelfogófüggéses, elektronikus állomási berendezéshez csatlakozik / LED optika / van törésérzékelés, bejárás: 2014.05.05.
• Pestszentlőrinc – Vecsés AS194 / vonali / jelfogófüggéses / LED optika / van törésérzékelés, bejárás: 2014.05.05.
• Kőbánya-Kispest SR2 / állomási / jelfogófüggéses / izzós optika / van törésérzékelés, bejárás 2014.05.05.
• Szajol SR3 / állomási / elektronikus (SIMIS LC) / LED optika / van törésérzékelés, bejárás: 2014.05.06.
• Karcag SR2 / állomási / elektronikus (KoAx) / LED optika / van törésérzékelés, bejárás, 2014.05.06.
A bejárások időpontjai:
1. 2014.05.05. 9:00 Találkozás helyszíne: Rákos, Forgalmi iroda előtt
2. 2014.05.06. 10:00 Találkozás helyszíne:Szajol, Forgalmi iroda előtt
Amennyiben ajánlattevő részt kíván venni az adott rész helyszíni bejárásán, úgy azt lehetőség szerint a bejárást megelőző munkanap 16:00 órájáig jelezze a mezei.viktor@mav-szk.hu e-mail címre küldött levélben.
17.) Ajánlatkérő az ajánlattevőket az eljárás eredményéről az erről hozott döntést követő 3. munkanapon az írásbeli összegezés megküldésével írásban tájékoztatja.
18.) Ajánlatkérő az eljárás nyertesével, annak visszalépése esetén az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített ajánlattevővel köt szerződést, ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezésben megjelölte.
19.) MÁV Zrt., illetve a mindenkori vasúti pályaműködtető által működtetett vasúti pályahálózaton használatra már bevezetésre került, illetve 1998. előtt a MÁV hálózaton nem alkalmazott biztosítóberendezések és biztonságtechnikai feladatot ellátó biztosítóberendezési szerkezeti elemek esetén a MÁV hálózatára hatósági használatbavételi engedéllyel rendelkezik.
20.) Az ajánlathoz csatolni kell:
- pénzügyi ütemtervet (mely tartalmazza a részszámlák kibocsátásának idejét, és a részszámlában szerepeltetni kíván nettó ellenszolgáltatás összegét).
- költségvetést (mely teljesítési ütemenként tartalmazza a szerződéstervez 5.6 pontjában meghatározott teljesítési ütemekhez rendelet műszaki feladatokhoz tartozó, a megajánlott ajánlati árat megalapozó egységárakat, illetve az irányadó mennyiségi számokat);
21.) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes költség az ajánlattevőt terheli.
22.) Ajánlattevőnek cégszerűen nyilatkoznia kell, hogy a megajánlott termékek Ajánlatkérő általi igénybevétele nem sérti harmadik személy szerzői jogát, szabadalomhoz, védjegyhez, ipari mintaoltalomhoz fűződő, vagy bármilyen más iparjogvédelmi oltalmat élvező jogát.
23.) A részletes műszaki leírást az dokumentáció tartalmazza azzal, hogy ajánlatkérő a műszaki leírásban részletezett típusú áruval egyenértékű terméket is elfogad, az egyenértékűség igazolása az ajánlattevő feladata.
24.) A felhívás III.2.3. Műszaki illetve szakmai alkalmasság M.2. pontjában az egyes szakemberek kapcsán előírt jogosultságok tekintetében a nyilvántartásba-vétel elmaradása az ajánlatkérő szerződéskötéstől való visszalépésének minősül a Kbt. 124.§ (4) bekezdése alapján, melynek következtében a második legkedvezőbb ajánlatot nyújtóval köti meg ajánlatkérő a szerződést.
25.) A 24. pontban előírt jogosultságok szerződéskötés időpontjáig történő megszerzése tekintetében Ajánlattevőnek szándéknyilatkozatot kell benyújtani az ajánlata részeként.
26.) Ajánlattevőnek az ajánlat benyújtásakor nyilatkoznia kell arról, hogy nyertessége esetén az általa bemutatott szakembereket mely pozícióra kívánja megajánlani, továbbá arról, hogy a megajánlott szakember a 266/2013. (VII.11.) Korm. rendelet szerinti kamarai nyilvántartásba vétellel a szerződés megkötéséig rendelkezni fog. A nyilvántartásba vétel elmaradása az ajánlattevő szerződéskötéstől való visszalépésének minősül a Kbt. 124. § (4) bekezdése alapján és ajánlatkérő a második legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített ajánlattevővel köt szerződést.
27.) Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét arra, hogy ajánlatkérő székházában portaszolgálat működik, emiatt az épületbe történő belépés – a portai regisztrációra tekintettel – időigényes (előre láthatóan 20-25 perc) lehet. Ennek figyelembevétele az ajánlattevők részéről elengedhetetlen, különösen az ajánlatuk benyújtásának határideje, illetve az egyéb eljárási határidők betartása szempontjából. Jelen tájékoztatás figyelmen kívül hagyásából eredő bármely késedelemért ajánlatkérő felelősséget nem vállal.
28.) Ajánlatkérő felhívja a gazdasági szereplők figyelmét, hogy támogatásra irányuló igényt nyújtott be.
Felhívja a gazdasági szereplők figyelmét továbbá a Kbt. 40. § (3) bekezdésben foglaltak alapján, hogy a támogatásra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek kell tekinteni, amelyre az ajánlatkérő a szerződés megkötésére vagy teljesítésére képtelenné válása okaként hivatkozhat Kbt. 76. § (1) bekezdés d) pont, 124. § (9) bekezdés).
29.) Jelen ajánlati felhívásban, valamint a dokumentációban nem szabályozott kérdésekben a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény (Kbt.) az irányadó.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
A békéltetési eljárást lebonyolító szerv (adott esetben)
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása (töltse ki a VI.4.2 rovatot vagy szükség esetén a VI.4.3 rovatot)
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
VI.4.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának időpontja: 2014/04/22 (nap/hónap/év)

A. melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információ a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhető be
Hivatalos név:
Nemzeti azonosító (ha ismert): cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció és a kiegészítő iratok (ideértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) beszerezhetők
Hivatalos név:
Nemzeti azonosító (ha ismert): cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahová az ajánlatokat/részvételi jelentkezéseket be kell nyújtani
Hivatalos név:
Nemzeti azonosító (ha ismert): cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
I V) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosító (ha ismert): Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
--------- (Az A. melléklet IV) szakasza szükség szerint több példányban is használható) -------
 
B. MELLÉKLET
Részekre vonatkozó információk
Rész száma: 1 Elnevezés:
1) Rövid meghatározás:
2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
3) Mennyiség:
(ha ismert,csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: Pénznem:
vagy: és között. Pénznem:
4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)
Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
vagy
Kezdés (nap/hónap/év)
Befejezés (nap/hónap/év)
5) További információk a részekről:
------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

C2. MELLÉKLET - Egyes ágazatok
A II. szakaszban (A szerződés tárgya) említett szolgáltatási kategóriák
2004/17/EK irányelv
Kategória száma [ 1]
Tárgy
1
Karbantartási és javítási szolgáltatások
2
Szárazföldi szállítási szolgáltatások [2], beleértve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat és a futárszolgálatokat, kivéve a postai küldemények szállítását
3
Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását
4
Szárazföldi [3] és légipostai küldemények szállítása
5
Távközlési szolgáltatások
6
Pénzügyi szolgáltatások:
(a) Biztosítási szolgáltatások (b) Banki és befektetési szolgáltatások4
7
Számítógépes és azzal összefüggő szolgáltatások
8
Kutatási és fejlesztési szolgáltatások [5]
9
Számviteli, könyvvizsgálói és könyvelési szolgáltatások
10
Piackutatási és közvélemény-kutatási szolgáltatások
11
Vezetési tanácsadó szolgáltatások [6] és az ezzel összefüggő szolgáltatások
12
Építészeti szolgáltatások; mélyépítési szolgáltatások és integrált mélyépítési szolgáltatások; városrendezési és tájrendezési szolgáltatások; az ezekkel összefüggő tudományos és műszaki tanácsadási szolgáltatások; műszaki vizsgálati és elemző szolgáltatások
13
Reklámszolgáltatások
14
Épülettakarítási szolgáltatások és ingatlankezelési szolgáltatások
15
Kiadói és nyomdai szolgáltatások, eseti vagy szerződéses alapon
16
Szennyvíz- és hulladékkezelési szolgáltatások, fertőtlenítési és hasonló szolgáltatások
Kategória száma [7 ]
Tárgy
17
Szállodai és éttermi szolgáltatások
18
Vasúti szállítási szolgáltatások
19
Vízi szállítási szolgáltatások
20
Szállítási mellék- és kiegészítő szolgáltatások
21
Jogi szolgáltatások
22
Személyzet-elhelyezési és -ellátási szolgáltatások[ 8]
23
Nyomozási és biztonsági szolgáltatások, kivéve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat
24
Oktatási és szakképzési szolgáltatások
25
Egészségügyi és szociális szolgáltatások
26
Szórakoztató, kulturális és sportszolgáltatások
27
Egyéb szolgáltatások
1 A 2004/17/EK irányelv 31. cikke és XVIIA. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
2 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
3 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
4 Kivéve az értékpapírok és egyéb pénzügyi eszközök kibocsátásával, eladásával, vételével vagy átruházásával kapcsolatos pénzügyi szolgáltatásokat és a jegybanki tevékenységet (szolgáltatást). Nem tartoznak ide továbbá: a föld, meglévő épületek vagy egyéb ingatlan, illetve az arra vonatkozó jogok bármilyen pénzügyi eszköz segítségével történő megvásárlásához vagy bérléséhez kapcsolódó szolgáltatások. Mindazonáltal az adásvételi vagy bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg, vagy az ilyen szerződés megkötése előtt vagy után bármilyen formában megkötött, pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződések az irányelv hatálya alá tartoznak.
5 Kivéve a kutatási és fejlesztési szolgáltatásokat, nem értve ide azt az esetet, ha annak eredményét kizárólag az ajánlatkérő hasznosítja tevékenységi körében, és az ellenszolgáltatást teljes mértékben az ajánlatkérő teljesíti.
6 Kivéve a választottbírósági, a közvetítői és a békéltetési szolgáltatást.
7 A 2004/17/EK irányelv 32. cikke és XVIIB. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
8 Kivéve a munkaszerződéseket.