Az Európai Unió Hivatalos Lapjának Kiegészítő Kiadványa 2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luxemburg
Fax +352 2929-42670 E-mail: ojs@publications.europa.eu
Információ és online formanyomtatványok: http://simap.europa.eu
Tájékoztató az eljárás eredményéről 2004/18/EK irányelv
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Fővárosi Közterület-fenntartó Zártkörűen Működő Nonprofit Részvénytársaság
Nemzeti azonosító (ha ismert): AK02451
Postai cím: Alföldi utca 7.
Postai irányítószám: 1081
Kapcsolattartási pont(ok):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.fkf.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Elektronikus hozzáférés az információkhoz (URL):
Az ajánlatok és a részvételi jelentkezések elektronikus benyújtása (URL):
I.2) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
I.4) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg)
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye
( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatásmegrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy közbeszerzés(ek) tárgyának)
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
x Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória száma 23
A szolgáltatási kategóriákat lásd a C1. mellékletben
A 17–27. szolgáltatási kategóriákra vonatkozó szerződés esetében (lásd a C1. mellékletet) egyetért-e a hirdetmény közzétételével?
Budapest, Dunakeszi, Pusztazámor
II.1.3) Keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszeren (DBR) alapuló szerződés(ek)re irányul
II.1.4) A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Szolgáltatási szerződés a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. tulajdonában és kezelésében lévő egyes ingatlanok és objektumok élőerős őrzés-védelme érdekében.
II.1.5) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 79713000-5 | |
II. 1.6 ) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk:
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: nem
II.2) A szerződés(ek) végleges összértéke
II.2.1) A szerződés(ek) végleges összértéke (Csak a végleges összértéket kérjük megadni számokkal, az összes szerződést, részt, meghosszabbítást és opciót beleértve; az egyes szerződésekre vonatkozó információkkal kapcsolatban töltse ki az V. szakaszt (Az eljárás eredménye))
Érték 2381696000 Pénznem: HUF
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat és
legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Versenypárbeszéd keretében
Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
Ajánlati/részvételi felhívás közzététele nélküli/hirdetmény nélküli tárgyalásos
Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül megvalósított beszerzés (a D1. melléklet 2. szakaszában felsorolt esetekben)
Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában (HL) történő közzététele nélkül megvalósított beszerzés indokolása: töltse ki a D1. mellékletet
IV.2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (jelölje be a megfelelő rovatot/rovatokat)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
x Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint
Szempont | Súlyszám |
1. Nettó ajánlati őrzésvédelmi egységár (HUF / fő / óra) | 55 |
2. Mobil járőrautó futásteljesítmény átalányára (HUF/km) | 5 |
3. Szolgáltatási szint biztosítása | 40 |
3.1. A személy- és vagyonőrök ellenőrzésének gyakorisága, a vonatkozó módszerek bemutatása, a műszaki megoldások ismertetése | 15 |
3.2. A személy- és vagyonőrök ellenőrzései során feltárt hiányosságok és mulasztások gyakoriságának elemzése, az azonnali és jövőbeli megszüntetésre tett intézkedések bemutatása | 15 |
3.3. A teljesítésbe bevont személy- és vagyonőrök toborzási, kiválasztási, felkészítési és munkába állítási folyamatának, módszerének ismertetése a szakmai továbbképzések gyakorisága, a telephelyi ismeretek és őrzési feladatok oktatásának gyakorisága | 10 |
IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak nem
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre igen
(igen válasz esetén, töltse ki a megfelelő rovatokat)
Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
x Ajánlati/részvételi felhívás
Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2014 /S 118 - 210099 2014/06/21 (nap/hónap/év)
Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: nem
(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
VI.2) További információk: (adott esetben )
Az érvényes ajánlatot tevők neve, címe:
1.) Közös ajánlattevőként: S-System Service Kft. - BB-Védelem Kft. (1039 Budapest, Bajtárs köz 6/b. - 1037 Budapest, Lestyán utca 3. 2.em.)
2.) Közös ajánlattevőként: T.O.M. Controll 2001 Vagyonvédelmi és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság (1106 Budapest, Maglódi út 25.) és PFM Biztonsági Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (1221 Budapest, Duna u. 1-3.)
3.) Közös ajánlattevőként: Nemzetközi Testőr Biztonságszolgálati Kft. (1073 Budapest, Erzsébet krt. 28. I/2.) és PQS International Hungary Kft. (1117 Budapest, Sopron u. 19.)
Az érvénytelen ajánlatot tevők neve, címe és az érvénytelenség indoka:
1.) Közös ajánlattevőként: a CIVIL Biztonsági Szolgálat Zrt. (1149 Budapest, Angol u. 77.) és Pro-Test Consulting Kft. (1025 Budapest, Törökvész út 39.),
Közös ajánlattevő, figyelembe véve a beérkezett hiánypótlásokat is, nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági feltételeknek, valamint ajánlata egyéb módon nem felel meg az ajánlati felhívásban és dokumentációban és a jogszabályokban előírt feltételeknek, és ajánlata aránytalanul alacsony ellenszolgáltatást tartalmaz, valamint nem biztosította az ajánlati biztosítékot a meghosszabbított ajánlati kötöttség idejére, így a Kbt. 74.§ (1) bekezdés d) és e) pontja, valamint a 74.§ (2) bekezdés a) és c) pont alapján ajánlata érvénytelen.
2.) Árgus-Security Kft. (1024 Budapest, Lövőház u. 9.)
Ajánlattevő nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági feltételeknek, valamint ajánlata aránytalanul alacsony ellenszolgáltatást tartalmaz, így ajánlata a Kbt. 74.§ (1) bekezdés d) pontja, a 74.§ (2) bekezdés a) pontja alapján érvénytelen.
Közös ajánlattevőként nyertes ajánlattevők közül a T.O.M. Controll 2001. Vagyonvédelmi és Szolgáltató Zrt. középvállalkozás, a PFM Biztonsági Szolgáltató Kft. mikrovállalkozás.
VI.3) Jogorvoslati eljárás
VI.3.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
A békéltetési eljárást lebonyolító szerv (adott esetben)
VI.3.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása (töltse ki a VI.3.2 rovatot vagy szükség esetén a VI.3.3 rovatot)
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:
VI.3.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
VI.4) E hirdetmény feladásának időpontja : 2014/11/12 (nap/hónap/év)
C1. MELLÉKLET - Általános beszerzés
A II. szakaszban (A szerződés tárgya) említett szolgáltatási kategóriák
Karbantartási és javítási szolgáltatások
Szárazföldi szállítási szolgáltatások 2 , beleértve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat és a futárszolgálatokat, kivéve a postai küldemények szállítását
Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását
Szárazföldi 3 és légi postai küldemények szállítása
Távközlési szolgáltatások
Pénzügyi szolgáltatások: a) Biztosítási szolgáltatások, b) Banki és befektetési szolgáltatások 4
Számítógépes és azzal összefüggő szolgáltatások
Kutatási és fejlesztési szolgáltatások 5
Számviteli, könyvvizsgálói és könyvelési szolgáltatások
Piackutatási és közvélemény-kutatási szolgáltatások
Vezetési tanácsadó szolgáltatások 6 és az ezzel összefüggő szolgáltatások
Építészeti szolgáltatások; mélyépítési szolgáltatások és integrált mélyépítési szolgáltatások; városrendezési és tájrendezési szolgáltatások; az ezekkel összefüggő tudományos és műszaki tanácsadási szolgáltatások; műszaki vizsgálati és elemző szolgáltatások
Épülettakarítási szolgáltatások és ingatlankezelési szolgáltatások
Kiadói és nyomdai szolgáltatások, eseti vagy szerződéses alapon
Szennyvíz- és hulladékkezelési szolgáltatások, fertőtlenítési és hasonló szolgáltatások
Szállodai és éttermi szolgáltatások
Vasúti szállítási szolgáltatások
Vízi szállítási szolgáltatások
Szállítási mellék- és kiegészítő szolgáltatások
Személyzetelhelyezési és -ellátási szolgáltatások 8
Nyomozási és biztonsági szolgáltatások, kivéve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat
Oktatási és szakképzési szolgáltatások
Egészségügyi és szociális szolgáltatások
Szórakoztató, kulturális és sportszolgáltatások 9
1 A 2004/18/EK irányelv 20. cikke és IIA. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
2 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
3 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.
4 Kivéve az értékpapírok és egyéb pénzügyi eszközök kibocsátásával, eladásával, vételével vagy átruházásával kapcsolatos pénzügyi szolgáltatásokat és a jegybanki tevékenységet (szolgáltatást). Nem tartoznak ide továbbá: a föld, meglévő épületek vagy egyéb ingatlan, illetve az arra vonatkozó jogok bármilyen pénzügyi eszköz segítségével történő megvásárlásához vagy bérléséhez kapcsolódó szolgáltatások. Mindazonáltal az adásvételi vagy bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg, vagy az ilyen szerződés megkötése előtt vagy után bármilyen formában megkötött, pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződések az irányelv hatálya alá tartoznak.
5 Kivéve a kutatási és fejlesztési szolgáltatásokat, nem értve ide azt az esetet, ha annak eredményét kizárólag az ajánlatkérő hasznosítja tevékenységi körében, és az ellenszolgáltatást teljes mértékben az ajánlatkérő teljesíti.
6 Kivéve a választottbírósági, a közvetítői és a békéltetési szolgáltatást.
7 A 2004/18/EK irányelv 21. cikke és IIB. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.
8 Kivéve a munkaszerződéseket.
9 Kivéve a műsorszolgáltatók által kötött, műsoranyagok megszerzésével, fejlesztésével, saját vagy koprodukciós készítésével kapcsolatos, illetve a műsorszolgáltatási időtartammal kapcsolatos szerződéseket.
D1. MELLÉKLET - Általános beszerzés
Ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzétele nélkül megvalósított beszerzés indokolása 2004/18/EK irányelv
Kérjük, az alábbiakban adja meg az Európai Unió Hivatalos Lapjában (HL) ajánlati/részvételi felhívás közzététele nélkül megvalósított beszerzés indoklását. Az indoklásnak összhangban kell lennie a 2004/18/EK irányelv vonatkozó cikkeivel.
(A jogorvoslati eljárás alkalmazására vonatkozó 89/665/EGK irányelv értelmében a jogorvoslati kérelem benyújtására vonatkozó, az említett irányelv 2f. cikke (1) bekezdése a) pontjának első francia bekezdésében említett határidő lerövidíthető, ha a hirdetmény tartalmazza az ajánlatkérő azon döntésére vonatkozó indokolását, amely alapján a szerződést az ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül ítéli oda. A lerövidített határidő igénybevételéhez jelölje meg a megfelelő rovato(ka)t, és adja meg az alábbi információkat.)
1.) Közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény előzetes, a HL-ben való közzététele nélküli, tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2004/18/EK irányelv 31. cikke alapján történő indokolása )
Nem érkeztek be, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi jelentkezések érkeztek be:
meghívásos eljárás keretében
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, vizsgálati vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint. (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházás kivitelezését, az áruk szállítását vagy a szolgáltatások teljesítését kizárólag egy meghatározott ajánlattevő képes teljesíteni, a következő okok miatt:
kizárólagos jogok védelme
Az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban.
Kiegészítő építési beruházás/árubeszerzés/szolgáltatás megrendelésére került sor az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően.
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően.
Szolgáltatás megrendelése tervpályázati eljárás alapján a nyertes ajánlattevőtől vagy a nyertes ajánlattevők egyikétől.
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk esetén.
Különösen kedvező feltételek mellett történő árubeszerzés:
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól,
csődeljárás, felszámolási eljárás vagy hasonló eljárás során történő értékesítés keretében.
A nyílt eljárás, a meghívásos eljárás vagy a versenypárbeszéd keretében nem nyújtottak be érvényes vagy elfogadható ajánlatokat. Csak azok az ajánlattevők vettek részt a tárgyaláson, amelyek megfeleltek a minőségi kiválasztási követelményeknek.
2) A HL-ben közzétett ajánlati/részvételi felhívás nélkül megvalósított beszerzés egyéb indokolása
A szerződés tárgyát az irányelv IIB. mellékletében szereplő szolgáltatások képezik.
A szerződés nem tartozik az irányelv hatálya alá.
A fent említett lerövidített határidő igénybevétele érdekében a megfelelő fenti rovat(ok) megjelölésén felül kérjük, adjon világos és érthető magyarázatot arra, hogy az ajánlati/részvételi felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélküli beszerzés miért jogszerű. Minden esetben adja meg a vonatkozó tényeket, és adott esetben azok jogi értékelését a 2004/18/EK irányelvvel összhangban: (maximum 500 szóban)