Közbeszerzési Értesítő száma: | 2015/21 |
---|---|
Beszerzés tárgya: | Vállalkozási szerződés a KEOP-5.5.0/B/12-2013-0206 azonosítószámú projekt keretében Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala energetikai korszerűsítésére. |
Hirdetmény típusa: | Tájékoztató a hirdetmény visszavonásáról, módosításáról/KÉ/2011.12.30 KÉ |
Eljárás fajtája: | |
Közzététel dátuma: | 2015.02.20. |
Iktatószám: | 2844/2015 |
CPV Kód: | 45453100-8;45315100-9;45350000-5 |
Ajánlatkérő: | Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata |
Teljesítés helye: | |
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: | 2015.02.19. |
Nyertes ajánlattevő: | |
Ajánlatkérő típusa: | |
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre: | |
Letöltés: | Hirdetmény letöltése PDF formátumban |
Közbeszerzési eljárás: | Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban |
5. melléklet a 92/2011. (XII. 30.) NFM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
TÁJÉKOZTATÓ A HIRDETMÉNY VISSZAVONÁSÁRÓL, MÓDOSÍTÁSÁRÓL, AZ AJÁNLATTÉTELI, VAGY RÉSZVÉTELI HATÁRIDŐ MEGHOSSZABBÍTÁSÁRÓL, A DOKUMENTÁCIÓ MÓDOSÍTÁSÁRÓL
I. szakasz: ajánlatkérő
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok) (a közzétett hirdetményben szereplő információval egyezően)
Hivatalos név: Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata
Postai cím: Béla király tér 8.
Város/Község: Szekszárd
Postai irányítószám: 7100
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Mechlerné Letenyei Hédi közbeszerzési referens
Telefon: +36 74504184
E-mail: hedi.mechler-letenyei@szekszard.hu
Fax: +36 74510251
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://szekszard.hu/
A felhasználói oldal internetcíme (URL):
További információ a következő címen szerezhető be:
A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
x Egyéb (töltse ki az A.I mellékletet)
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés (a közzétett hirdetményben szereplő információval egyezően)
Vállalkozási szerződés a KEOP-5.5.0/B/12-2013-0206 azonosítószámú projekt keretében Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala energetikai korszerűsítésére.
II.1. 2) A szerződés meghatározása/tárgya (a közzétett hirdetményben szereplő információval egyezően)
Vállalkozási szerződés a KEOP-5.5.0/B/12-2013-0206 azonosítószámú projekt keretében Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala energetikai korszerűsítésére.
II.1. 3) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV) (a közzétett hirdetményben szereplő információval egyezően)
Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék | |
Fő tárgy: | 45453100-8 | |
További tárgyak: | 45315100-9 | |
45350000-5 |
III. SZAKASZ: ELJÁRÁS
III.1) Adminisztratív információk
III.1.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (a közzétett hirdetményben szereplő információval egyezően)
III.1.2) A módosítással/visszavonással/határidő-hosszabbítással érintett hirdetményre vonatkozó információk (az adott szerződésre vonatkozó korábbi közzététel)
III.1.2.1) A módosítással/visszavonással/határidő-hosszabbítással érintett hirdetmény:
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: 1750 / 2015 (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény feladásának dátuma: 2015/01/30 (év/hó/nap )
A hirdetmény közzétételének dátuma: 2015/02/02 (év/hó/nap )
A hirdetményben megjelölt ajánlattételi/részvételi határidő: 2015/02/19 (év/hó/nap )
(eljárást megindító hirdetmény esetén)
III.1.2.2) Egyéb korábbi közzététel: (adott esetben)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: 2182 / 2015 (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény feladásának dátuma: 2015/02/05 (év/hó/nap )
A hirdetmény közzétételének dátuma: 2015/02/11 (év/hó/nap )
A hirdetményben megjelölt ajánlattételi/részvételi határidő: (év/hó/nap ) (eljárást megindító hirdetmény esetén)
-------------------- (E pontból, amennyiben szükséges több használható) --------------------
III.1.2.3) Sor került-e az eljárásban a Kbt. 45. § (4) bekezdése szerinti ajánlattételi/részvételi határidő meghosszabbításra? nem
(Igen válasz esetén) A meghosszabbított ajánlattételi/részvételi határidő:
Dátum: (év/hó/nap ) Időpont:
IV. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK
IV.1) Tájékoztatás a hirdetmény visszavonásáról (adott esetben)
Az eljárást megindító felhívás visszavonásra kerül/t.
Lehetséges, hogy a közbeszerzési eljárás újra meghirdetésre kerül.
IV.1.2) A hirdetmény visszavonásának indokolása (kitöltése nem kötelező)
IV.2) TÁJÉKOZTATÁS A HIRDETMÉNY/DOKUMENTÁCIÓ MÓDOSÍTÁSÁRÓL (adott esetben)
IV.2.1) Dátumok módosítása
A módosítandó dátum helye a közzétett hirdetményben
IV.3.3) A dokumentáció és a kiegészítő iratok vagy ismertetők beszerzésének feltételei
A következő helyett
Dátum: 2015/02/19 (év/hó/nap)
Időpont: 11 : 00
A következő időpont irányadó
Dátum: 2015/03/02 (év/hó/nap)
Időpont: 11 : 00
A módosítandó dátum helye a közzétett hirdetményben
IV.3.4) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
A következő helyett
Dátum: 2015/02/19 (év/hó/nap)
Időpont: 11 : 00
A következő időpont irányadó
Dátum: 2015/03/02 (év/hó/nap)
Időpont: 11 : 00
A módosítandó dátum helye a közzétett hirdetményben
IV.3.8) Az ajánlatok vagy részvételi felhívás esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
A következő helyett
Dátum: 2015/02/19 (év/hó/nap)
Időpont: 11 : 00
A következő időpont irányadó
Dátum: 2015/03/02 (év/hó/nap)
Időpont: 11 : 00
IV.2.2.) További módosított információk (adott esetben)
A módosítandó szöveg helye a közzétett hirdetményben:
III.1.4) Egyéb különleges feltételek
A következő helyett:
Nyertes ajánlattevő köteles figyelembe venni, hogy a kivitelezés alatt az intézmény folyamatos működése - a dokumentációban meghatározott módon és mértékben - biztosított legyen.
Ajánlatkérő a Támogatóval megkötött Támogatási Szerződésben a fenntarthatóság érdekében, és az esélyegyenlőségi területen alkalmazandó intézkedéseket vállalta, melyeket a nyertes ajánlattevőnek a szerződés teljesítése során figyelembe kell vennie és lehetőség szerint minél szélesebb körben alkalmaznia kell.
A nyertes ajánlattevő köteles támogatni az ajánlatkérő horizontális (fenntarthatósági és esélyegyenlőségi) vállalásainak teljesülését, az alábbiak figyelembevételével:
• Nyertes ajánlattevő zöld iroda módszertan szerint működik, vállalja, hogy dokumentumokat csak szükség esetén és csak a szükséges terjedelemben nyomtat.
• Újrahasznosított papírt alkalmaz irodai papírfelhasználásában legalább 15%-ban. (az újrahasznosított anyagtartalom ezekben a papírokban> 90%).
• A papírtakarékosság érdekében a nyomtatók alapbeállítása a kétoldalas nyomtatás, környezetbarát szerkesztési elveket alkalmaz (minimális margó, minimális fehér hely, kisebb betűméret, természetesen az olvashatóság szem előtt tartásával), elektronikusan kommunikál, amikor lehetséges.
• Az utazások csökkentése érdekében elsődlegesen elektronikus úton kommunikál.
Ajánlatkérő a fenti előírások betartását a szerződés teljesítése során személyesen, fokozottan és folyamatos ellenőrizni fogja, különös tekintettel a kapcsolattartás és az egyes, a szerződés teljesítése alatt keletkező dokumentumok átadása során.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára részletes megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemtervet benyújtani a felhívás III.1.2) pontjának figyelembevételével, valamint az ajánlattételi dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal, az ott leírtak figyelembevételével.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára organizációs tervet és organizációs módszertani leírást benyújtani a dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal.
A megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemterv, valamint az organizációs terv és organizációs módszertani leírás elkészítésekor Nyertes Ajánlattevő vegye figyelembe a 306/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 13. § (4) és (5) bekezdéseiben foglaltakat is (az első részszámlát a nyertesként kihirdetett Ajánlattevő legkésőbb az egyösszegű nettó ajánlati ár 25 %-ának megfelelő teljesítés elérésekor köteles benyújtani). Az ütemtervekben konkrét időpont, naptári hónap és nap megjelölése ne szerepeljen, mindenhol csak átfutási idő, intervallum legyen feltüntetve, kezdő időpontként a szerződéskötést, mint cselekményt kell feltüntetni!
Ajánlatkérő a Támogatóval megkötött Támogatási Szerződésben a fenntarthatóság érdekében, és az esélyegyenlőségi területen alkalmazandó intézkedéseket vállalta, melyeket a nyertes ajánlattevőnek a szerződés teljesítése során figyelembe kell vennie és lehetőség szerint minél szélesebb körben alkalmaznia kell.
A nyertes ajánlattevő köteles támogatni az ajánlatkérő horizontális (fenntarthatósági és esélyegyenlőségi) vállalásainak teljesülését, az alábbiak figyelembevételével:
• Nyertes ajánlattevő zöld iroda módszertan szerint működik, vállalja, hogy dokumentumokat csak szükség esetén és csak a szükséges terjedelemben nyomtat.
• Újrahasznosított papírt alkalmaz irodai papírfelhasználásában legalább 15%-ban. (az újrahasznosított anyagtartalom ezekben a papírokban> 90%).
• A papírtakarékosság érdekében a nyomtatók alapbeállítása a kétoldalas nyomtatás, környezetbarát szerkesztési elveket alkalmaz (minimális margó, minimális fehér hely, kisebb betűméret, természetesen az olvashatóság szem előtt tartásával), elektronikusan kommunikál, amikor lehetséges.
• Az utazások csökkentése érdekében elsődlegesen elektronikus úton kommunikál.
Ajánlatkérő a fenti előírások betartását a szerződés teljesítése során személyesen, fokozottan és folyamatos ellenőrizni fogja, különös tekintettel a kapcsolattartás és az egyes, a szerződés teljesítése alatt keletkező dokumentumok átadása során.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára részletes megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemtervet benyújtani a felhívás III.1.2) pontjának figyelembevételével, valamint az ajánlattételi dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal, az ott leírtak figyelembevételével.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára organizációs tervet és organizációs módszertani leírást benyújtani a dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal.
A megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemterv, valamint az organizációs terv és organizációs módszertani leírás elkészítésekor Nyertes Ajánlattevő vegye figyelembe a 306/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 13. § (4) és (5) bekezdéseiben foglaltakat is (az első részszámlát a nyertesként kihirdetett Ajánlattevő legkésőbb az egyösszegű nettó ajánlati ár 25 %-ának megfelelő teljesítés elérésekor köteles benyújtani). Az ütemtervekben konkrét időpont, naptári hónap és nap megjelölése ne szerepeljen, mindenhol csak átfutási idő, intervallum legyen feltüntetve, kezdő időpontként a szerződéskötést, mint cselekményt kell feltüntetni!
A következő irányadó:
Nyertes ajánlattevő köteles figyelembe venni, hogy a kivitelezés alatt az intézmény folyamatos működése - a dokumentációban meghatározott módon és mértékben - biztosított legyen.
Ajánlatkérő a Támogatóval megkötött Támogatási Szerződésben a fenntarthatóság érdekében, és az esélyegyenlőségi területen alkalmazandó intézkedéseket vállalta, melyeket a nyertes ajánlattevőnek a szerződés teljesítése során figyelembe kell vennie és lehetőség szerint minél szélesebb körben alkalmaznia kell.
A nyertes ajánlattevő köteles támogatni az ajánlatkérő horizontális (fenntarthatósági és esélyegyenlőségi) vállalásainak teljesülését a szerződés teljesítése során, az alábbiak figyelembevételével:
• Nyertes ajánlattevő zöld iroda módszertan szerint működik, vállalja, hogy dokumentumokat csak szükség esetén és csak a szükséges terjedelemben nyomtat.
• Újrahasznosított papírt alkalmaz irodai papírfelhasználásában legalább 15%-ban. (az újrahasznosított anyagtartalom ezekben a papírokban> 90%).
• A papírtakarékosság érdekében a nyomtatók alapbeállítása a kétoldalas nyomtatás, környezetbarát szerkesztési elveket alkalmaz (minimális margó, minimális fehér hely, kisebb betűméret, természetesen az olvashatóság szem előtt tartásával), elektronikusan kommunikál, amikor lehetséges.
• Az utazások csökkentése érdekében elsődlegesen elektronikus úton kommunikál.
Ajánlatkérő a fenti előírások betartását a szerződés teljesítése során személyesen, fokozottan és folyamatosan ellenőrizni fogja, különös tekintettel a kapcsolattartás és az egyes, a szerződés teljesítése alatt keletkező dokumentumok átadása során. Amennyiben nyertes ajánlattevő nem tartja be a jelen pontban meghatározottakat, úgy Ajánlatkérő felszólítja írásban, majd a második írásbeli felszólítást követően továbbra is fennálló szerződésszegés esetén Ajánlatkérő jogosult elállni a szerződéstől.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára részletes megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemtervet benyújtani a felhívás III.1.2) pontjának figyelembevételével, valamint az ajánlattételi dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal, az ott leírtak figyelembevételével.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára organizációs tervet és organizációs módszertani leírást benyújtani a dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal.
A megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemterv, valamint az organizációs terv és organizációs módszertani leírás elkészítésekor Nyertes Ajánlattevő vegye figyelembe a 306/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 13. § (4) és (5) bekezdéseiben foglaltakat is (az első részszámlát a nyertesként kihirdetett Ajánlattevő legkésőbb az egyösszegű nettó ajánlati ár 25 %-ának megfelelő teljesítés elérésekor köteles benyújtani). Az ütemtervekben konkrét időpont, naptári hónap és nap megjelölése ne szerepeljen, mindenhol csak átfutási idő, intervallum legyen feltüntetve, kezdő időpontként a szerződéskötést, mint cselekményt kell feltüntetni!
Ajánlatkérő a Támogatóval megkötött Támogatási Szerződésben a fenntarthatóság érdekében, és az esélyegyenlőségi területen alkalmazandó intézkedéseket vállalta, melyeket a nyertes ajánlattevőnek a szerződés teljesítése során figyelembe kell vennie és lehetőség szerint minél szélesebb körben alkalmaznia kell.
A nyertes ajánlattevő köteles támogatni az ajánlatkérő horizontális (fenntarthatósági és esélyegyenlőségi) vállalásainak teljesülését a szerződés teljesítése során, az alábbiak figyelembevételével:
• Nyertes ajánlattevő zöld iroda módszertan szerint működik, vállalja, hogy dokumentumokat csak szükség esetén és csak a szükséges terjedelemben nyomtat.
• Újrahasznosított papírt alkalmaz irodai papírfelhasználásában legalább 15%-ban. (az újrahasznosított anyagtartalom ezekben a papírokban> 90%).
• A papírtakarékosság érdekében a nyomtatók alapbeállítása a kétoldalas nyomtatás, környezetbarát szerkesztési elveket alkalmaz (minimális margó, minimális fehér hely, kisebb betűméret, természetesen az olvashatóság szem előtt tartásával), elektronikusan kommunikál, amikor lehetséges.
• Az utazások csökkentése érdekében elsődlegesen elektronikus úton kommunikál.
Ajánlatkérő a fenti előírások betartását a szerződés teljesítése során személyesen, fokozottan és folyamatosan ellenőrizni fogja, különös tekintettel a kapcsolattartás és az egyes, a szerződés teljesítése alatt keletkező dokumentumok átadása során. Amennyiben nyertes ajánlattevő nem tartja be a jelen pontban meghatározottakat, úgy Ajánlatkérő felszólítja írásban, majd a második írásbeli felszólítást követően továbbra is fennálló szerződésszegés esetén Ajánlatkérő jogosult elállni a szerződéstől.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára részletes megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemtervet benyújtani a felhívás III.1.2) pontjának figyelembevételével, valamint az ajánlattételi dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal, az ott leírtak figyelembevételével.
Nyertes Ajánlattevő köteles a szerződéskötés időpontjára organizációs tervet és organizációs módszertani leírást benyújtani a dokumentáció III. 12. pontjában meghatározott tartalommal.
A megvalósítási és pénzügyi teljesítési ütemterv, valamint az organizációs terv és organizációs módszertani leírás elkészítésekor Nyertes Ajánlattevő vegye figyelembe a 306/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 13. § (4) és (5) bekezdéseiben foglaltakat is (az első részszámlát a nyertesként kihirdetett Ajánlattevő legkésőbb az egyösszegű nettó ajánlati ár 25 %-ának megfelelő teljesítés elérésekor köteles benyújtani). Az ütemtervekben konkrét időpont, naptári hónap és nap megjelölése ne szerepeljen, mindenhol csak átfutási idő, intervallum legyen feltüntetve, kezdő időpontként a szerződéskötést, mint cselekményt kell feltüntetni!
és/vagy
Magyarázó megjegyzés (adott esetben):
A módosítandó szöveg helye a közzétett hirdetményben:
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
A következő helyett:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
M/2
Ajánlattevő alkalmatlan a szerződés teljesítésére, amennyiben nem rendelkezik legalább az alábbi szakemberekkel:
M/2.A) 1 fő okleveles építészmérnök és/vagy okleveles építőmérnök és/vagy építészmérnök és/vagy építőmérnök vagy ezekkel egyenértékű képzettségű szakemberrel, aki rendelkezik műemlékvédelmi szakmérnöki képesítéssel, valamint rendelkezik, legalább 1 db műemléki védelem alatt álló építmény átalakítására és/vagy felújítására és/vagy helyreállítására és/vagy korszerűsítésére irányuló építési munka során felelős műszaki vezetésében szerzett szakmai tapasztalattal, és/vagy rendelkezik érvényes, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti „MV-Ép/AM” felelős műszaki vezetői (vagy a hatályos átsorolás előtti, azzal egyenértékű) jogosultsággal.
M/2
Ajánlattevő alkalmatlan a szerződés teljesítésére, amennyiben nem rendelkezik legalább az alábbi szakemberekkel:
M/2.A) 1 fő okleveles építészmérnök és/vagy okleveles építőmérnök és/vagy építészmérnök és/vagy építőmérnök vagy ezekkel egyenértékű képzettségű szakemberrel, aki rendelkezik műemlékvédelmi szakmérnöki képesítéssel, valamint rendelkezik, legalább 1 db műemléki védelem alatt álló építmény átalakítására és/vagy felújítására és/vagy helyreállítására és/vagy korszerűsítésére irányuló építési munka során felelős műszaki vezetésében szerzett szakmai tapasztalattal, és/vagy rendelkezik érvényes, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti „MV-Ép/AM” felelős műszaki vezetői (vagy a hatályos átsorolás előtti, azzal egyenértékű) jogosultsággal.
A következő irányadó:
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
M/2
Ajánlattevő alkalmatlan a szerződés teljesítésére, amennyiben nem rendelkezik legalább az alábbi szakemberekkel:
M/2.A) 1 fő szakemberrel, aki a 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti MV-Ép/AM névjegyzékbe vételi követelménynek megfelelő végzettséggel, illetve azzal egyenértékű végzettséggel és a jogosultság megszerzéséhez szükséges szakmai gyakorlattal rendelkezik, és/vagy rendelkezik érvényes, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti „MV-Ép/AM” felelős műszaki vezetői (vagy a hatályos átsorolás előtti, azzal egyenértékű) jogosultsággal.
M/2
Ajánlattevő alkalmatlan a szerződés teljesítésére, amennyiben nem rendelkezik legalább az alábbi szakemberekkel:
M/2.A) 1 fő szakemberrel, aki a 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti MV-Ép/AM névjegyzékbe vételi követelménynek megfelelő végzettséggel, illetve azzal egyenértékű végzettséggel és a jogosultság megszerzéséhez szükséges szakmai gyakorlattal rendelkezik, és/vagy rendelkezik érvényes, a 266/2013. (VII. 11.) Korm. rendelet szerinti „MV-Ép/AM” felelős műszaki vezetői (vagy a hatályos átsorolás előtti, azzal egyenértékű) jogosultsággal.
és/vagy
Magyarázó megjegyzés (adott esetben):
---------------------------------[A IV.2.2) szakaszból szükség szerint több példány használható] --------------------------
IV.2.3.1) Módosul a dokumentáció: igen
IV.2.3.2) A dokumentáció módosított elemei (a korábbi és az új szöveg feltüntetésével) vagy nagyobb terjedelmű módosítás esetén a módosuló pontjainak felsorolása (adott esetben):
Az ajánlattételi dokumentáció általános része és a szerződéstervezet került módosításra a felhívásban történt változások átvezetésével, a műszaki dokumentáció nem került módosításra.
IV.2.3.3) A módosított dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja, beszerzési helye (adott esetben):
A módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt dokumentáció térítésmentesen megküldésre kerül azon gazdasági szereplők részére, akik az ajánlattételi dokumentációt átvették, a módosító hirdetmény megjelenését követően. A módosító hirdetmény megjelenését követően jelentkező gazdasági szereplőknek, ajánlatkérő a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt ajánlattételi dokumentációt bocsátja rendelkezésre az eljárást megindító felhívásban leírt módon és feltételekkel.
IV.2.3.4) A módosított dokumentáció beszerzésének határideje (adott esetben):
Dátum: 2015/03/02 (év/hó/nap)
Időpont: 11 : 00
IV.3) Tájékoztatás az ajánlattételi/részvételi határidő hosszabbításáról (adott esetben)
IV.3.1) Dátumok változása
A meghosszabbítással érintett dátum helye a közzétett hirdetményben
A következő helyett
Dátum: (év/hó/nap)
Időpont: :
A következő időpont irányadó
Dátum: (év/hó/nap)
Időpont: :
IV.3.2) Az ajánlattételi/részvételi határidő meghosszabbításának indoka:
IV.4) EGYÉB INFORMÁCIÓK (adott esetben)
Ajánlatkérő a Kbt. 42. § (1) bekezdése alapján módosítja a felhívásban, illetve a dokumentációban meghatározott feltételeket.
IV.5) E hirdetmény feladásának időpontja : 2015/02/18 (év/hó/nap)
A. melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információ a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhető be
Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.
Postai cím: Alkotás u. 53., E épület III. emelet
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1123
Ország: HU
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: dr. Varga Krisztián
Telefon: +36 17961009
E-mail: varga.krisztian@provitalzrt.hu
Fax: +36 17961001
Internetcím (URL): www.provitalzrt.hu