Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2016/55
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről (1-es minta)/KÉ/2013.07.01 KÉ
Eljárás fajtája:Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
Közzététel dátuma:2016.05.13.
Iktatószám:4497/2016
CPV Kód:79952000-2
Ajánlatkérő:Új Nemzedék Központ Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság
Teljesítés helye:Magyarország területe
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:Humán Telex Kft.
Ajánlatkérő típusa:Közjogi szervezet
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

1. melléklet a 92/2011. (XII. 30.) NFM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
tájékoztató
az eljárás eredményéről
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Új Nemzedék Központ Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság
Postai cím: Bajza utca 32.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1062
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: Pénzes Anikó
Telefon: +36 30 577 4261
E-mail: penzes.aniko@unp.hu
Fax: +36 14113078
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL): www.ujnemzedek.hu
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű  
Közszolgáltató  
Regionális/helyi szintű  
Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]  
Közjogi szervezet x
Egyéb  
I.3.) Fő tevékenység
I.3.1) Klasszikus ajánlatkérők
  Általános közszolgáltatások
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Honvédelem
  Szociális védelem
  Közrend és biztonság
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Környezetvédelem
x Oktatás
  Gazdasági és pénzügyek
  Egyéb (nevezze meg):
  Egészségügy
I.3.2) Közszolgáltató ajánlatkérők
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Vasúti szolgáltatások
  Villamos energia
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások
  Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
  Kikötői tevékenységek
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Repülőtéri tevékenységek
  Víz
  Egyéb (nevezze meg):
  Postai szolgáltatások
I. 4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
(Igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg.)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés:
EFOP-1.2.3-VEKOP/15 - „Komplex ifjúsági fejlesztések - új nemzedék újratöltve” felhíváshoz kapcsolódó „Rendezvényszervezés tevékenységek” feladat ellátása
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás megrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy közbeszerzés(ek) tárgyának)
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatás megrendelés
  Kivitelezés
  Tervezés és kivitelezés
  Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
  Adásvétel
  Lízing
  Bérlet
  Részletvétel
  Ezek kombinációja
Szolgáltatási kategória száma 11
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
  Építési koncesszió
  Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye:
Magyarország területe
NUTS-kód: HU1, HU3, HU2
II.1.3) Keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszeren (DBR) alapuló szerződés(ek)re irányul
II.1.4) A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgya, mennyisége:
Rendezvényszervezési feladatok ellátása
Közösségi tér megnyitó ünnepségek, összességében 20 db az alábbi megoszlásban:
o 4 közösségi tér megnyitó ünnepség megszervezése az alábbi tervezett helyszíneken: Miskolc, Szeged, Pécs, Szombathely
o helyszínenként a résztvevők létszáma: 50 fő
o megnyitó beszédek kihangosítása
o regisztrációs pult és 2 fő hostess biztosítása
o ünnepi avatáshoz trikolór szalag biztosítása
o sajtómeghívók készítése és elektronikus kiküldése (Ajánlatkérő által megadott címlista alapján)
o sajtó follow-upolása, az ünnepségek előtti telefonos megkeresése (helyi és országos egyaránt)
o fotódokumentáció készítése, legalább 20 db fotó/rendezvény
o az Ajánlattevő által biztosított egyedi installációk kihelyezése
A 4 közösségi tér megnyitó ünnepségen az alábbi ellátás biztosítása, svédasztalos felterítéssel:
o kávé biztosítása a résztvevői létszámra (cukor, édesítő, tej/tejszín)
o 0,33 literes szénsavas ásványvíz biztosítása a létszám felére
o 0,33 literes szénsavmentes ásványvíz biztosítása a létszám felére
o 0,33 literes gyümölcslé biztosítása a létszám felére
o 10 dkg sós aprósütemény biztosítása személyenként
o 10 dkg édes aprósütemény biztosítása személyenként
o 1 db terített büfé jellegű bekészítéshez asztal biztosítása 1 fő felszolgálóval
o minimum 1 db, minimum 7 fős kisbusz bérlése: installációk és Új Nemzedék Központ munkatársainak mozgatására Budapest és a kijelölt helyszínek vonatkozásában (rendezvényenként a székhely és a közösségi terek közötti oda-vissza szállítással)
o Közösségi tér ünnepségek szervezése további 16 helyszínen, összesen 16 alkalommal
o helyszínenként a résztvevők létszáma: 20 fő
o megnyitó beszédek kihangosítása
o ünnepi avatáshoz trikolór szalag biztosítása
o sajtómeghívók készítése és elektronikus kiküldése (Ajánlatkérő által megadott címlista alapján)
o sajtó follow-upolása, az ünnepségek előtti telefonos megkeresése (helyi sajtó)
o fotódokumentáció készítése, legalább 20 db fotó/rendezvény
o minimum 1 db, minimum 7 fős kisbusz bérlése: installációk és Új Nemzedék Központ munkatársainak mozgatására Budapest és a kijelölt helyszínek vonatkozásában (rendezvényenként a székhely és a közösségi terek közötti oda-vissza szállítással)
o regisztrációs pult biztosítása
o az Ajánlattevő által biztosított egyedi installációk kihelyezése
Budapesti, országos jelentőségű szakmai rendezvényeken történő megjelenés
A) Budapesti szakmai rendezvényen történő megjelenés egy alkalommal
o 20 négyzetméteres stand biztosítása
o katalógus hirdetés, mint kreatív anyag látványtervének elkészítése és biztosítása, Ajánlatkérő által megadott médiumban
o 2 fő hostess biztosítása a rendezvény teljes időtartamára
o internet hozzáférés biztosítása (pl.: WIFI kapcsolat)
o led falon történő megjelenés kreatív anyagának elkészítés és megjelenítése
o Ajánlatkérő által biztosított egyedi installációk kihelyezése
o fotódokumentáció készítése, legalább 50 db fotó/rendezvény
B) Nemzetközi konferencia szervezése egy alkalommal
o 100 fős konferencia szervezése (3 nap)
o Étkezés/ellátás biztosítása 100 fő számára (2 vacsora, 1 ebéd, 2 reggeli) - az étkezés/ellátás teljes költsége legfeljebb naponta bruttó 6 000 Ft/fő (nettó 4 724 Ft/fő) lehet
o Résztvevők számára szállás biztosítása (2 éjszaka) - minimum H*** felszereltségű szálláshelyen, a szállás/elhelyezés teljes költsége legfeljebb vendégéjszakánként nettó 15 000 Ft/fő lehet
o legalább 6 fő részére előadói díjak biztosítása (szállás díjak és költségtérítés) az, Ajánlatkérő által, a rendezvény előtt egy héttel megadott személyek részére
o helyszínbérlés (rendezvényterem és étkezés biztosítására alkalmas helyiségek, valamint mosdók és szükséges előterek)
o konferencia technika biztosítása (1 db projektor, legalább 1 db laptop, a bérelt helyszín nagyságának megfelelő hangosítás)
o regisztrációs pult és hostess(ek) biztosítása a rendezvény létszámához igazodva teljes időtartamára
o legalább 1 fő moderátor biztosítása
o járműbérlés (a külföldről érkező vendégek számára az érkezés helyszínéről (pályaudvar, repülőtér) a szakmai találkozó helyszínére történő oda- és visszaszállítását megszervezni)
o legalább 40 db fotó készítése az eseményről
o szükség esetén tolmácstechnika biztosítása
o az Ajánlattevő által biztosított egyedi installációk kihelyezése
Az 2. pont a B) részében meghatározott rendezvényeken az alábbi ellátás biztosítása, svédasztalos felterítéssel:
o A főétkezések biztosítása (reggeli, ebéd, vacsora) svédasztalos formában, amely tartalmazzon:
o az ebéd és vacsora esetében hidegkonyhai készítményeket előételként, levest, húst tartalmazó főételeket (legalább 3 féle, választható) köretekkel, desszertet és gyümölcsöket
o 0,5 literes kiszerelésű szénsavas és szénsavmentes ásványvizet a létszám felére,
o 0,5 literes kiszerelésű szénsavmentes ásványvizet a létszám felére
o kávét a teljes résztvevői létszámra (cukor, édesítő, tej/tejszín)
o A büfé bekészítések biztosítása kávészünetenként, amelyek tartalmazzanak:
• kávét a teljes résztvevői létszámra (cukor, édesítő, tej/tejszín),
• teát a létszám felére (cukor, édesítő/méz, citrom),
• 0,5 literes kiszerelésű szénsavas és szénsavmentes ásványvizet a létszám felére,
• 0,5 literes kiszerelésű szénsavmentes ásványvizet a létszám felére,
• fejenként 5 dkg sós és 5 dkg édes minőségi aprósüteményt a teljes létszámra,
• 0,33 literes kiszerelésű gyümölcslevet a teljes létszámra.
Új, budapesti közösségi tér nyitásához kapcsolódó kommunikációs, rendezvényszervezési, és konferenciaszervezési feladatok ellátása
o budapesti nyitó rendezvény teljes körű megtervezése és megszervezése összesen 200 fő + 12% részére az alábbi paraméterek figyelembevételével:
o egy alkalommal szakmai konferencia (10-16h között) szervezése 100 fő részvételével
o egy alkalommal közösségi tér megnyitása (17-19h között) összesen 100 fő részvételével
o színpad biztosítása pulpitussal
o székek biztosítása (az elrendezésről Ajánlatkérő a rendezvény előtt egy héttel tájékoztatja a nyertes Ajánlattevőt) szőnyegezéssel 200 főre + 12%
o hangosítás biztosítása
o fénytechnika biztosítása
o konferenciatechnika biztosítása (vetítővászon, projektor, hangosítás)
o legalább 1 fő moderátor biztosítása
o regisztrációs pult és hostessek biztosítása (minimum 10 fő)
o az Ajánlattevő által biztosított egyedi installációk kihelyezése
o zenei és/vagy művészeti műsor biztosítása 30 percben, az Ajánlatkérővel előzetesen egyeztetetteknek megfelelően
o irányítótáblák biztosítása és kihelyezése
o járműbérlés (a részvevők számára az érkezés helyszínéről (pályaudvar, repülőtér) a szakmai találkozó helyszínére történő oda- és visszaszállítás megszervezése)
o parkolók biztosítása minimum 15 személygépjárműre
o a helyszíneken a szükséges szakemberek (pl.: rendezvénykoordinátor) biztosítása a rendezvény jellegéhez és nagyságához mérten, de legalább 4 fő rendezvénykoordinátor, valamint 2 fő hostess biztosítása
o a rendezvényhez kapcsolódó szakmai, valamint alternatív programok biztosítása, közreműködők, előadók, moderátorok, velük szerződés megkötése és a díjuk megfizetése
o a rendezvény résztvevőinek meghívásával kapcsolatos teljes körű előkészítő és lebonyolító tevékenység, amely különösen az alábbiakat foglalja magában:
o meghívótervezet elkészítése és Ajánlatkérővel történő elfogadtatása,
o a szükséges példányszámban (legfeljebb 400 példány) történő nyomtatása,
o azok eljuttatása az Ajánlatkérő által megadott címzettekhez (címlista alapján).
o büfé jellegű bekészítés biztosítása 200 fő + 12% részére
o kávét a teljes résztvevői létszámra (cukor, édesítő, tej/tejszín),
o 0,5 literes kiszerelésű szénsavas és szénsavmentes ásványvizet a létszám felére,
o 0,5 literes kiszerelésű szénsavmentes ásványvizet a létszám felére,
o fejenként 5 dkg sós és 5 dkg édes minőségi aprósüteményt a teljes létszámra,
o 0,33 literes kiszerelésű gyümölcslevet a teljes létszámra.
Sajtófigyelés és médiaelemzés készítése az események után
PR film elkészítése a rendezvényekről minimum 3 perc hosszúságban, Full HD minőségben
Fotódokumentáció készítése a rendezvényekről (minimum 80 fotó)
II.1.5) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79952000-2
II.2) A szerződés(ek) végleges összértéke
II.2.1) A szerződés(ek) végleges összértéke (Csak a végleges összértéket kérjük megadni számokkal, az összes szerződést, részt, meghosszabbítást és opciót beleértve; az egyes szerződésekre vonatkozó információkkal kapcsolatban a IV.szakaszt (Az eljárás eredménye) kérjük kitölteni)
Érték: 24860000
Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
II.2.2.) Építési koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:
II.2.3.) Szolgáltatási koncesszió esetén az ellenszolgáltatás leírása:

III. SZAKASZ: ELJÁRÁS
III.1) Az eljárás fajtája
III.1.1) Az eljárás fajtája
Klasszikus ajánlatkérők
  A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
  Nyílt
  Meghívásos
  Gyorsított meghívásos
  Versenypárbeszéd
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Gyorsított tárgyalásos
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
x Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
Közszolgáltató ajánlatkérők
  A Kbt. 123. §-a szerinti, szabadon kialakított eljárás
A Kbt. 121. § (1) b) pontja szerinti, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok alapján lefolytatott eljárás az alábbiak szerint:
  Nyílt
  Meghívásos
  Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
  Előminősítési hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
  Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett meghívásos
  Időszakos előzetes tájékoztatót tartalmazó hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
  Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
  Kbt. 122/A. § szerinti eljárás
III. 1.1.2.) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása: (adott esetben) :
III.2) Értékelési szempontok
III.2.1) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
x A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY (adott esetben a Kbt. 123. §-a szerinti eljárásban)
  Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján
SzempontSúlyszám
VAGY
  Egyéb:
III.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak nem
III.3) Adminisztratív információk
III.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)
III.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a HL-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Ajánlati/részvételi felhívás   Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
III.3.3)
Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre a KÉ-ben nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
  Előzetes tájékoztató   Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Eljárást megindító, illetve meghirdető felhívás   Dinamikus beszerzési rendszerben használt egyszerűsített hirdetmény
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
  Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
 
IV. szakasz : AZ ELJÁRÁS EREDMÉNYE
A Szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: EFOP-1.2.3-VEKOP/15 - „Komplex ifjúsági fejlesztések - új nemzedék újratöltve” felhíváshoz kapcsolódó „Rendezvényszervezés tevékenységek” feladat ellátása
IV.1) Az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredményes volt:
igen
IV.2) Ha az eljárás (részajánlat-tételi lehetőség esetén az adott rész vonatkozásában) eredménytelen, illetve szerződéskötésre nem került sor, ennek indoka:
IV.3) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 3
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
IV.4)
A szerződéskötés időpontja: 2016/02/24 (év/hó/nap)
IV.5) A nyertes ajánlattevő neve és címe
Hivatalos név: Humán Telex Kft.
Postai cím: Szentendrei út 216/B
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1031
Ország: HU
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
IV.6) A szerződés értékére vonatkozó információk (csak számokkal)
A szerződés eredetileg becsült összértéke (adott esetben)
Érték: 24970000 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
A szerződés végleges összértéke
Érték: 24860000 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
és
a figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat 24860000 /
és a legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: 24960000 Pénznem: HUF
Áfa nélkül x
Áfával  
Áfa (%) ,
Éves vagy havi érték esetén: (adja meg)
Az évek száma: VAGY a hónapok száma:
A szerződés határozatlan időtartamra szól igen
IV.7) Alvállalkozásra vonatkozó információk
Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződéshez: nem
(Igen válasz esetén, csak számokkal) Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek igénybevételével történő teljesítésének értékét vagy arányát (részét):
Érték áfa nélkül: (arab számmal) Pénznem:
Arány (rész): , (%)
Nem ismert  
Az alvállalkozásba adandó érték/arány rövid meghatározása: (ha ismert)
IV.8) A nyertes ajánlattevő kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerinti minősítése
x mikro vállalkozás
  kisvállalkozás
  középvállalkozás
  egyéb
IV.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege (adott esetben)
Név:
Cím:
Ellenszolgáltatás összege (csak számokkal):
Érték: Pénznem:
Áfa nélkül  
Áfával  
Áfa (%) ,
IV.10) Az ajánlattevők neve és címe (ország is): (adott esetben)
 
Humán Telex Kft (név) 1031 Budapest, Szentendrei út 216/B (cím)
HU (székhely szerinti ország)

Szatyi Stage Team Kft. (név) 5630 Békés, Jantyik utca 16. (cím)
HU (székhely szerinti ország)

TOFI 2005 Kft. (név) 9600 Sárvár, Mátyás Király utca 34. (cím)
HU (székhely szerinti ország)
----------------------------------(E pontból az ajánlattevők számától függően több használandó)-----------------------------------
IV.11)
A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett nem
IV.12) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt
nem
---------------(Ez a szakasz szükség szerint több példányban is használható. Részajánlat-tételi lehetőség esetén ez a szakasz valamennyi részajánlati kör tekintetében, külön-külön töltendő ki.)-------------------

V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
igen
(Igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
EFOP-1.2.3-VEKOP/15-2015-00001
V.2) További információk (adott esetben)
V.2.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Döntőbizottság tájékoztatásának napja:
Dátum: 2015/10/29 (év/hó/nap)
V.2.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok (adott esetben)
Az eljárásban környezetvédelmi szempontok kerültek meghatározásra:
  szerződéses feltételként
  bírálati részszempontként/alszempontként
  a műszaki leírás részeként
  az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi intézkedések alkalmazásának előírásával (építési beruházás és szolgáltatás megrendelés esetén)
  az alkalmassági feltételek körében környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés igazolásával
V.2.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok (adott esetben)
Az eljárásban szociális szempontok kerültek meghatározásra:
  szerződéses feltételként
  bírálati részszempontként/alszempontként
  a műszaki leírás részeként
  alkalmassági feltételként
  védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés útján
V.2.4) Egyéb információk:
V.3)
E hirdetmény feladásának időpontja: 2016/05/04 (év/hó/nap)
 
A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
--------------------(Ez a melléklet szükség szerint több példányban is használható)------------------