Elnevezés: Eszközbeszerzések (tárgyi) - telepített eszközök
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 32000000-3 | |
További tárgyak: | 39113600-3 | |
| 43325000-7 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Zalaegerszeg: Piac tér (hrsz: 3617), Keresztury tér (hrsz: 2946/5), Dísz tér (hrsz: 2273/9), Buszállomás (hrsz: 2954), Zalakerámia Sport- és Rendezvénycsarnok előtti tér (hrsz: 2897/13)
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Eszközbeszerzések (tárgyi) - telepített eszközök:
a) 5 db egyoldalú dupla kijelzős kültéri érintőképernyős interaktív infótorony: az infótorony a Smart Projekt eszközrendszerének szerves része, melyen szűkített tartalommal elérhető az e-City portál, letölthető az e-City Mobil App. Passzív és aktív (interaktív) üzemmódban is működő eszköz.
b) 3 db egyedi tervezésű moduláris kültéri okos pad legyártása Ajánlatkérő által elkészíttetett építészeti kiviteli terv alapján: az infótornyokon futó szoftverek által biztosított információszerzési lehetőségek, online adminisztrációs felületek, illetve a felhasználók által az okos padok esetén mobil telefontöltést, labda és kerékpár pumpálási lehetőséget is biztosítanak, az okos játszóeszközök pedig elősegítik a kiskorú gyerekek készségeinek fejlődését.
c) okos játszótér (okos játszóeszközök) 1 db: az infótornyokon futó szoftverek által biztosított információszerzési lehetőségek, online adminisztrációs felületek, illetve a felhasználók által az okos padok esetén mobil telefontöltést, labda és kerékpár pumpálási lehetőséget is biztosítanak, az okos játszóeszközök pedig elősegítik a kiskorú gyerekek készségeinek fejlődését.
d) Építészeti kiviteli munkák: telepítendő eszközök rögzítési pontjainak előkészítése megrendelő által biztosított építész kiviteli tervdokumentáció alapján (földmunkák, alapozás, térrendezés)
e) Eszközök rendelkezésre állása, üzemeltetése, valamint az eszközökhöz kapcsolódó bevezetési, oktatási és support szolgáltatások:
oktatás: telepített eszközök infópontok esetén: 2 x 4 óra.
A rendszerüzemeltető részére nyújtott-, az üzemelés biztonságát, rendelkezésre állást növelő, támogató szolgáltatás, melynek keretében a támogatást nyújtó többek között – az üzemeltető igénye szerint - közreműködik az üzemeltetési problémák kezelésében, esetleges rendszerhibák megszüntetésében, illetve a lehetséges hibák-, problémák megelőzésében, a rendszerfrissítések elvégzésében.
Ajánlattevő feladata az üzembe helyezett rendszer 12 hónapos üzemeltetés-támogatási (support) feladataira is kiterjed. A telepített hardver és szoftver komponensek, modulok zavartalan hibamentes működésének-, használatának garantált mértéke a rendszer 7x24 órás felhasználói igénybevétele mellett, a hibamentes működési időt %-ban megadva.
Jelen esetben a projekt keretében az éves rendelkezésre állási idő 1. és 2. részajánlati körökre vonatkozóan 95 %-ban van megadva, ami egy évben legfeljebb 438 üzemóra kiesés melletti zavartalan üzemelést foglalhat magába.
Ajánlattevő által – a jótállási / garanciális időszaka alatt díjmentesen – nyújtott hibajelzés fogadó és hibaelhárító szolgáltatás.
Az a), b) c) eszközök esetében feladat magában foglalja: a tervezést, 3D-s modellezést és gyártási rajzok elkészítését is.
Az infótornyok és az okospadok – úgynevezett 5 darab „okos helyszínt” határoznak meg a műszaki leírás 1. számú mellékletben szereplő építészeti tervek szerint – az okospadok egy egyedi tervezésű padrendszerként kapcsolódnak a toronyhoz.
Az okos játszóeszköz az okos padrendszerrel közös infrastruktúrán nyugszik.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Többletjótállás időtartama (az átadás-átvételi eljárás sikeres lezárása napjától számított kötelező 12 hónapos jótálláson felül további min. 0 hónap, max. 48 hónap) 20
2 Az M2.1 alkalmassági követelmény szerinti szakember interaktív digitális eszközök tervezésében, 3D modellezésében és gyártásának felügyeletében szerzett tapasztalata (hónap, min. 0 max. 60 hó) 10
3 Az M2.2 alkalmassági követelmény szerinti szakember interaktív digitális eszközökön futó kliens oldali szoftverek fejlesztésében szerzett tapasztalata (hónap, min. 0 max. 60 hó) 10
Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 250
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.1.4-15-ZL1-2016-00001
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont: legjobb ár-érték arány. Pontskála: 0-100 pont. 1. szempont: fordított arányosítás, 2. 3. és 4. szempont: egyenes arányosítás. Részletes a közbeszerzési dokumentumokban.
A II.2.7) pontban feltüntetett időtartam naptári napokban értendő.
Elnevezés: Eszközbeszerzések (immateriális javak)
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72000000-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU223 A teljesítés fő helyszíne: Ajánlatkérő székhelye
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
Eszközbeszerzések: Immateriális javak és kisértékű tárgyi eszközök beszerzése:
a) e-City Portál fejlesztés, melynek része a Marketing és Média Centrum (MMC) és Portál egységes tartalominterface megoldással
b) e-City Mobilapp fejlesztés, melynek része a Tematikus Túraútvonal Applikáció (TTA) és Intelligens Zalaegerszeg Kártya (eCARD) turisztikai kedvezmény- és ösztönző rendszer
c) Üzemeltetési és bevezetési szolgáltatások.
A szoftveres fejlesztés az internetes kommunikáció és a mobil eszközök által elérhető turista célközönség tájékoztatását, az interakcióba lépésének személyes motivációjának növelését szolgálja.
A fejlesztésre kerülő eszközök esetén keretrendszer, tartalomkezelő alkalmazás fejlesztését tűzte ki célul az Ajánlatkérő.
Az e-City portál
A portálnak képesnek kell lennie arra, hogy befogadja és megjelenítse a projekt keretében szállított további modulok publikus információit, valamint kapcsolódási pontokat kell tartalmaznia a Smart City eszközrendszerének (információs helyszínek eszközei – központi szerver) egyes elemeihez, továbbá támogatnia kell azok bemutatását, működtetését, az alábbiak szerint:
• e- City Mobil App és applikációs tartalmak (túravezető alkalmazás),
• Marketing és Média Centrum felületeinek megjelenítése, egyedi tartalominterface,
• eCARD intelligens turisztikai kedvezménykártya funkciók (elfogadói és felhasználói felület).
e-City Mobil App és Tematikus Túraútvonal Applikáció (TTA)
Az e-City Mobil App elsődleges célja Zalaegerszeg turisztikai vonzerejének növelése, a város és annak agglomerációjába tartozó turisztikai attrakciók bemutatása a mobil tartalomközlési trendek figyelembevétele mellett.
Az applikáció információs kezdőpontokkal, belépési kapukkal rendelkezzen, melyek tartalmi tematikája illeszkedjen a Smart City kialakításra váró egyéb elemeihez:
• Túratár (előre definiált tematikus túrajavaslatokkal)
• Érdekességek (információs pontokkal – pontgyűjtő felülettel)
• Jó tudni – Közérdekű információk adatbázisával (Pl.: egészségügyi szolgáltatások (általános orvosi, fogorvosi, gyógyszertári ügyelet stb.) hivatalok elérhetősége stb.)
• Programok (Események – Rendezvények naptárával)
• Aktualitások (Szinkronban az e-City portállal – Marketing és Média Centrum kapcsolódási ponttal)
• Tourinform (bemutatás – hivatkozás a Tourinform weblapjának egyes pontjaihoz)
• e-City portál belépési pont (mobil változat)
• eCARD (virtuális mobilon elérhető kedvezménykártya rendszer funkciók)
oktatás: MMC, e-City portál, e-City Mobil App,: 3 x 6 óra.
Ajánlattevő által – a jótállási / garanciális időszaka alatt díjmentesen – nyújtott hibajelzés fogadó és hibaelhárító szolgáltatás.
A feladatok részletes meghatározását a közbeszerzési műszaki leírás tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Az M2.3 alkalmassági követelmény szerinti szakember minimumkövetelményen felüli szakmai többlettapasztalata (hónap, min.0, max. 60 hónap) 20
2 Az M2.4. alkalmassági követelmény szerinti szakember minimumkövetelményen felüli szakmai többlettapasztalata (hónap, min. 0, max. 60 hónap) 20
Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: Pénznem:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: vagy Munkanapokban kifejezett időtartam: 250
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-6.1.4-15-ZL1-2016-00001
II.2.14) További információ:
Értékelési szempont: legjobb ár-érték arány. Pontskála: 0-100 pont. 1. szempont: fordított arányosítás, 2. 3. szempont: egyenes arányosítás. Részletes a közbeszerzési dokumentumokban.
A II.2.7) pontban feltüntetett időtartam naptári napokban értendő.