Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/74
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Ajánlati/Részvételi felhívás/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.04.18.
Iktatószám:6293/2018
CPV Kód:30210000-4
Ajánlatkérő:Rádiós Segélyhívó és Infokommunikációs Országos Egyesület
Teljesítés helye:A teljesítés fő helyszíne: Budapest Főváros Kormányhivatala, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium; Tokaj, Komárom, Mohács
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:2018.05.23.
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Egyesület
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Hírközlés
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Ajánlati/részvételi felhívás
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Rádiós Segélyhívó és Infokommunikációs Országos Egyesület
Nemzeti azonosítószám: AK14540
Postai cím: Elnök utca 1.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1089
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Kovács Csaba, vezérigazgató
Telefon: +36 13030168
E-mail: info@rsoe.hu
Fax: +36 14770549
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.rsoe.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.rsoe.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Kommunikáció
x A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: www.rsoe.hu (URL)
  A közbeszerzési dokumentációhoz történő hozzáférés korlátozott. További információ a következő helyről érhető el: (URL)
További információ a következő címen szerezhető be
  a fent említett cím
x másik cím: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név: PROVITAL Fejlesztési Tanácsadó Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Andrássy út 17. II. emelet 9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1061
Ország: HU
Kapcsolattartó személy: dr. Schmalz Péter (FAKSZ 00088)
Telefon: +36 17961010
E-mail: schmalz.peter@provitalzrt.hu
Fax: +36 17961001
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.rsoe.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Az ajánlat vagy részvételi jelentkezés benyújtandó
  elektronikusan: (URL)
x a fent említett címre
  a következő címre: (adjon meg másik címet)
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartó személy:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
  Az elektronikus kommunikáció olyan eszközök és berendezések használatát igényli, amelyek nem általánosan hozzáférhetők. Ezen eszközök és berendezések korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhetők a következő címen: (URL)
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: Egyesület
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Hírközlés

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: A Hajózási Információs Rendszer korszerűsítéséhez kapcsolódó hardverbeszerzési feladatok ellátása.
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód :
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30210000-4
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A Hajózási Információs Rendszer korszerűsítéséhez kapcsolódó hardverbeszerzési feladatok ellátása.
Adásvételi szerződés a Hajózási Információs Rendszer fejlesztéséhez kapcsolódó hardverbeszerzési feladatok (kliens oldali és szerver oldali eszközök szállítás, beállítás, üzembe helyezés) ellátására.
Ajánlatkérő alkalmazza a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 46. § (3) bekezdésében foglaltakat.
A részletes műszaki paramétereket a közbeszerzési dokumentum tartalmazza.
II.1.5) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(Keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében a szerződéseknek a keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke vagy volumene)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
Ajánlatok
  valamennyi részre
  legfeljebb a következő számú részre nyújthatók be:
  csak egy részre
nyújthatók be
  Az egy ajánlattevőnek odaítélhető részek maximális száma:
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a következő részek vagy részcsoportok kombinációjával ítéljen oda szerződéseket:
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: A Hajózási Információs Rendszer korszerűsítéséhez kapcsolódó hardverbeszerzési feladatok ellátása.
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:30210000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: A teljesítés fő helyszíne: Budapest Főváros Kormányhivatala, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium;
Tokaj, Komárom, Mohács
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A Hajózási Információs Rendszer korszerűsítéséhez kapcsolódó hardverbeszerzési feladatok ellátása.
Kliens oldali infrastruktúra:
Megnevezés db
Vidéki telephely
Lenovo ThinkPad T540p 3G 120GB SSD 15,6" (2 Cores, 3M Cache, up to 3.20 GHz, 12 GB DDR3) 10
Laptop táska (17"-ig) 10
HP Officejet Pro X476dw (CN461A) Multifunkciós nyomtató 5
Budapesti telephely
Lenovo ThinkPad T540p 3G 120GB SSD 15,6" (2 Cores, 3M Cache, up to 3.20 GHz, 12 GB DDR3) 17
Laptop táska (17"-ig) 17
Nikon Coolpix S810c Digitális fényképezőgép (16 MP CMOS, 12x optikai zoom, hibrid VR, Wi-Fi) 3
HP Officejet Pro X476dw (CN461A) Multifunkciós nyomtató 5
Ügyfélszolgálat
Lenovo ThinkPad T540p 3G 120GB SSD 15,6" (2 Cores, 3M Cache, up to 3.20 GHz, 12 GB DDR3) 2
Laptop táska (17"-ig) 2
HP Officejet Pro X476dw (CN461A) Multifunkciós nyomtató 2

Szerver oldali infrastruktúra:
Description Quantity
Keret

Lenovo Flex System Enterprise Chassis w/ CMM2 with 2 x 2500W AC PSU, Rackable 1
Flex System Enterprise Chassis 2500W Power Module 4
Lenovo XClarity Pro, per Managed Chassis w/1 Yr SW S&S 1
Lenovo Flex System Fabric CN4093 10Gb Converged Scalable Switch 2
Lenovo Flex System FC5022 24-port 16Gb SAN Scalable Switch 2
Lenovo Flex System Redundant Chassis Management Module 2 1
3 Year Onsite Repair 24x7 4 Hour Response 1

ToR switch

RackSwitch G8124E (Rear to Front) 2
Adjustable 19" 4 Post Rail Kit 2
European 10A line C13 to CEE 7/7 (2.8M) 4
2m Passive DAC SFP+ Cable 8
SFP 1000Base-T (RJ-45) Transceiver 6

Vmware host

Flex System x880 X6 Compute Node, 2x Xeon 16C E7-8860v3 140W 2.2GHz/1600MHz/40MB, 2x16GB, O/Bay 2.5in SAS 5
16GB (1x16GB, 2Rx4, 1.35V) PC3L-12800 CL11 ECC DDR3 1600MHz LP RDIMM 150
Intel S3520 240GB Enterprise Entry SATA G3HS 2.5in SSD 10
Flex System FC5052 2-port 16Gb FC Adapter 10
3 Year Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS) 5

Mentes

Flex System x240 M5 Compute Node, Xeon 6C E5-2608Lv3 52W 2.0GHz/1866MHz/15MB, 1x16GB, O/Bay 2.5in SAS 2
16GB TruDDR4 Memory (2Rx4, 1.2V) PC4-17000 CL15 2133MHz LP RDIMM 6
120GB SATA 2.5" MLC G3HS Enterprise Value SSD 4
Flex System FC5052 2-port 16Gb FC Adapter 2
3Y Tech Install Parts 24x7x24 Commit Svc Repair 2
TS3100 Tape Library Model L2U 1
6173 LTO Ultrium 6 Half High Fibre Drive Sled 2
6173 Rack Mount Kit 1
6173 Right Side Tape Magazine 1
6173 Left Side 2U Tape Magazine 1
Ultrium Cleaning Cartridge L1UCC 2
Ultirum 6 Data Cartridge 5 Pak 10
13 m LC-LC Fibre Cable 1
3 Year Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS) 1
2.8m, 10A/230V, C13 to CEE7-VII (Europe) Line Cord 1

Storage

Storwize V3700 2.5-inch Storage Controller Unit 1
1.2 TB 10,000 rpm 6 GB SAS 2.5" HDD 44
400 GB 12 GB SAS 2.5" Flash Drive 4
8 Gb FC 4 Port Host Interface Card 2
Turbo Performance 1
Easy Tier 1
Rack Shipment Bracket 2
3 Year Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS) 1
2.8m, 10A/230V, C13 to CEE7-VII (Europe) Line Cord 2
Lenovo 5m LC-LC OM3 MMF Cable 4
Storwize V3700 2.5-inch Storage Expansion Unit 1
3 Year Onsite Repair 24x7 24 Hour Committed Service (CS) 1
3m SAS Cable (mSAS HD to mSAS HD) 2
Amennyiben a közbesz. dok. bármely része valamilyen gyártmányú, típusú, eredetű dologra, eljárásra, védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, származásra vagy gyártási folyamatra hivatkozik Ajánlatkérő azzal egyenértékű teljesítést is elfogad 321/2015. (X.30.) K.r. 46. § (3) bekezdés alapján.
A közbeszerzési eljárás tárgya a közbesz. dok.-ban részletesen meghatározásra kerül.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Az alábbiakban megadott szempontok
  Minőségi kritérium –
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
  Az ár nem az egyetlen odaítélési kritérium, az összes kritérium kizárólag a közbeszerzési dokumentációban került meghatározásra
II.2.6) Becsült teljes érték vagy nagyságrend:
Érték áfa nélkül: 1 Pénznem: HUF
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama
Időtartam hónapban: 8 vagy Munkanapokban kifejezett időtartam:
vagy Kezdés: (éééé/hh/nn) / Befejezés: (éééé/hh/nn)
A szerződés meghosszabbítható nem
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
II.2.9) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó információ (nyílt eljárások kivételével)
A részvételre jelentkezők tervezett száma:
vagy Tervezett minimum: / Maximális szám:
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
II.2.10) Változatokra vonatkozó információk
Elfogadható változatok nem
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.12) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: CEF 2015-HU-TM-0187-W
II.2.14) További információ:
II.2.6): TED továbbítás miatt. Nem irányadó.
A beszerzési igény, tárgyának jellege, természete, és a kapcsolódó további körülmények, így az ellátandó feladatok egymásra épülése, komplex projektfelelősség követelménye nem teszik lehetővé a részekre történő ajánlattételt.

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
III.1) Részvételi feltételek
III.1.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező alkalmassága az adott szakmai tevékenység végzésére, ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
A feltételek felsorolása és rövid ismertetése: Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdés szerinti kizáró okok bármelyike fennáll.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 1.§ (1) bekezdése alapján ajánlattevőnek ajánlatában az ajánlat benyújtásakor a közbeszerzési dokumentumok között rendelkezésre bocsátott egységes európai közbeszerzési dokumentum (a továbbiakban: EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 62. § (1)-(2) bekezdés szerinti kizáró okok hatálya alá.
Közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevők mindegyikének külön EEKD formanyomtatványt kell benyújtania az ajánlatban.
A 321/2015. (X.30.) Korm. rend. 15.§-a alapján az ajánlattevő az ajánlatában az alkalmasság igazolásában részt vevő alvállalkozó vagy más szervezet vonatkozásában csak az egységes európai közbeszerzési dokumentumot köteles benyújtani az előírt kizáró okok hiányának igazolására.
Azon alvállalkozók tekintetében, amelyek nem vesznek részt alkalmasság igazolásában az ajánlattevőnek az ajánlatában a Kbt. 67.§ (4) szerintinyilatkozatot kell benyújtania.
Ha az Ajánlatkérő a Kbt. 69. § (11) bekezdésében foglaltaknak megfelelően közvetlenül hozzáfér a kizáró okok hiányát igazoló adatbázisokhoz, az ajánlattevőknek az EEKD megfelelő részeiben az adatbázisok elérhetőségét is fel kell tüntetni, azon adatbázisok elérhetőségének kivételével, amelyek ellenőrzését a kizáró okok igazolása körében az ajánlatkérő számára a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet előírja.
Ajánlattevőknek az EEKD megfelelő részében azt is fel kell tüntetniük, hogy a III. és IV. Fejezet szerinti igazolások kiállítására mely szerv jogosult.
Ajánlatkérő a Kbt. 69.§ (4)-(7) szerint jár el a bírálat során.
A Kbt. 69.§ (4)-(6) alapján az igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplőnek (ajánlattevőnek) a321/2015. (X.30.) Korm. rend. 8., 10., 12-14.§ és 16.§ szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá.
A kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata nélkül vélelmezi. Irányadó a Kbt. 74. § (1) bekezdése.
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: Ajánlatkérő a Kbt. 65. § (2) bekezdésére figyelemmel nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági minimumkövetelményt, erre tekintettel igazolási módot sem.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): Ajánlatkérő a Kbt. 65. § (2) bekezdésére tekintettel nem ír elő gazdasági és pénzügyi alkalmassági minimumkövetelményt.
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
  A közbeszerzési dokumentációban megadott kiválasztási szempontok
A kiválasztási szempontok felsorolása és rövid ismertetése: 321/2015. (X.30.) K.r. (továbbiakban: K.r.) 1.§ (1) bek. alapján ajánlattevőnek az ajánlatában a közbeszerzési dokumentumok között rendelkezésre bocsátott egységes európai közbeszerzési dokumentum (EEKD) benyújtásával kell előzetesen igazolnia, hogy megfelel a Kbt. 65. § alapján alábbiakban meghatározott alkalmassági követelményeknek (továbbiakban: alk.köv.). Közös ajánlattétel esetén közös ajánlattevők mindegyikének külön EEKD formanyomtatványt kell benyújtania ajánlatban.
K.r. 3. § (2) bek. alapján, ha ajánlattevő az előírt alk.köv.-nek más szervezet v. személy kapacitásaira támaszkodva kíván megfelelni, az érintett szervezetek v. személyek mindegyike által kitöltött és aláírt külön EEKD-t is be kell nyújtania ajánlatában. Kapacitásaikat rendelkezésre bocsátó szervezetek v. személyek alkalmassági feltételek vonatkozásában csak azokról nyilatkoznak, amelyeket ajánlattevő igénybe kíván venni alkalmasságának igazolásához.
Ajánlatkérő K.r. 2. § (5) bek. alapján alk. köv. előzetes igazolására elfogadja érintett gazdasági szereplő egyszerű nyilatkozatát az EEKD-ban.
Kbt. 69.§ (4)-(7) bek. alapján az alk. köv.-re vonatkozó igazolások benyújtására felhívott gazdasági szereplőnek az alábbiak szerint szükséges igazolnia, hogy megfelel:
M.1. Kbt. 65. § (4) bek. és K.r. 21. § (1) bek. a) pont alapján jelen felhívás feladásának napjától visszafelé számított 3 évben (36 hónap) befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett legjelentősebb szállításainak ismertetése.
K.r. 22. § (1) bek. a) pont alapján
a) ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 5. § (1) bek. a)-c) és e) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében olyan szervezet, amely 2014/24/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az általa kiadott vagy aláírt igazolás;
b) ha a szerződést kötő másik fél az a) pontban foglalthoz képest egyéb szervezet, az általa adott igazolás vagy az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatának csatolása szükséges.
Az igazolás, illetve nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat: teljesítés kezdő és befejező ideje (év,hónap,nap), szerződést kötő másik fél, szállítás tárgya, szállítás mennyisége, továbbá nyilatkozni kell, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
A csatolt nyilatkozat(ok)ból, illetve igazolás(ok)ból derüljenek ki egyértelműen az előírt alk. köv.! A teljesítés befejezésének (ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három év) v. a teljesítés megkezdésének (ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított legfeljebb hat év) az időpontjának a vizsgált időintervallumba kell esnie!
M.2. Kbt. 65. § (4) bek. és K.r. 21. § (1) és (3) bek. b) pont alapján cégszerűen aláírt nyilatkozatban azoknak a szakembereknek (szervezeteknek) - különösen a minőség-ellenőrzésért felelősöknek - a bemutatása a megnevezésével, végzettségük vagy képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével és az adott szakemberrel igazolni kívánt alk.köv. pontos számának megjelölésével, akiket be kíván vonni a teljesítésbe.
Előírt végzettség az iskolai oklevél egyszerű másolatának; a szakmai tapasztalat a szakmai önéletrajz saját kezűleg aláírt példányának benyújtásával igazolandó. Csatolni kell a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberek saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozatait.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): M.1. Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik az ajánlati felhívás feladásától visszafelé számított három évben befejezett, de legfeljebb hat éven belül megkezdett és az előírásoknak és szerződésnek megfelelően teljesített referenciával, ami
- legalább 5 fizikai szervert (ebből legalább 3 db dupla E7 processzoros) tartalmazó keret és legalább 36 merevlemez befogadására alkalmas storage szállítása és rendszerintegrációra vonatkozik;
- legalább 20 db laptop (legalább 120 GB SSD-vel, legalább kétmagos processzorral, legalább 12 GB DDR3 memóriával) beszerzése szállítása és beüzemelésére vonatkozik.
Egy referencia több alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés céljából is felhasználható.
Az előírt referencia több szerződéssel is teljesíthető.
M.2. Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik az alábbi végzettséggel/képzettséggel valamint szakmai tapasztalati idővel rendelkező szakemberrel:
1 fő mérnök végzettségű/képzettségű szakemberrel, aki legalább 3 év tapasztalattal rendelkezik rendszerintegráció terültén.
Az előírt alkalmassági követelményeknek a közös ajánlattevők együttesen is megfelelhetnek.
A Kbt. 65.§ (7) alapján az előírt alkalmassági követelményeknek az ajánlattevők bármely más szervezet vagy személy kapacitására támaszkodva is megfelelhetnek, a közöttük fennálló kapcsolat jogi jellegétől függetlenül.
A Kbt. 65.§ (7) alapján csatolni kell az ajánlatban a kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet olyan szerződéses vagy előszerződésben vállalt kötelezettségvállalását tartalmazó okiratot, amely alátámasztja, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt.
III.1.5) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
  A szerződés védett műhelyek és olyan gazdasági szereplők számára fenntartott, amelyek célja a fogyatékkal élő vagy hátrányos helyzetű személyek társadalmi és szakmai integrációja
  A szerződés teljesítése védettmunkahely-teremtési programok keretében történik
III.2) A szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.2.1) Meghatározott szakmára (képzettségre) vonatkozó információk (csak szolgáltatási szerződések esetében)
  A szolgáltatás teljesítése egy meghatározott szakmához (képzettséghez) van kötve
A vonatkozó törvényi, rendeleti vagy közigazgatási rendelkezésre történő hivatkozás:
III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:
Szállítói finanszírozás 100%
Nyertes ajánlattevő Kbt. 135.§ (1) igazolást követően kiállított számla alapján jogosult vételárra, átutalással, Ptk. 6:130.§ (1)-(2) szerint, továbbá a szerződés elszámolható összege 30%-ának megfelelő mértékű szállítói előlegre jogosult, biztosíték: 10-30% közötti részre.
80%-20% részszámlázási lehetőség, szerz. szerint
A számlázás, elszámolás, fizetés feltételei tekintetében irányadóak a specifikus jogszabályi rendelkezések, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, illetve a végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Kormányrendelet, a fejezeti és az egyes központi kezelésű előirányzatok kezeléséről és felhasználásáról szóló 22/2017. (VI. 29.) NFM rendelet előírásai, a támogatási szerződés feltételei.Ellenszolg. telj. részletes feltételeit szerz.terv. tart.
Karakter korlát miatt Vl.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása pontban folytatódik.
III.2.3) A szerződés teljesítésében közreműködő személyekkel kapcsolatos információ
  Az ajánlattevőknek közölniük kell a szerződés teljesítésében közreműködő személyek nevét és szakképzettségét

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
  Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
  A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
IV.1.4) A megoldások, illetve ajánlatok számának a tárgyalásos eljárás vagy a versenypárbeszéd során történő csökkentésére irányuló információ
  Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát
IV.1.5) Információ a tárgyalásról (kizárólag tárgyalásos eljárás esetében)
  Az ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a szerződést az eredeti ajánlat alapján, tárgyalások lefolytatása nélkül ítélje oda.
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
További információk az elektronikus árlejtésről:
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S -
(Az alábbiak közül: Előzetes tájékoztató; Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény)
IV.2.2) Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje
Dátum: 2018/05/23 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp)
IV.2.3) Az ajánlattételi vagy részvételi felhívás kiválasztott jelentkezők részére történő megküldésének becsült dátuma
Dátum: (éééé/hh/nn)
IV.2.4) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok vagy részvételi jelentkezések benyújthatók:
HU
IV.2.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
Az ajánlati kötöttség végső dátuma: (éééé/hh/nn)
vagy Az időtartam hónapban: 2 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.2.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2018/05/23 (éééé/hh/nn) Helyi idő: 11:00 (óó:pp) Hely: Provital Fejlesztési Tanácsadó Zrt., 1061 Budapest, Andrássy u. 17. II. emelet 9.
Információk a jogosultakról és a bontási eljárásról: A Kbt. 68. § (1)-(4) és (6) bekezdései alapján.

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű nem
A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
VI.2) Információ az elektronikus munkafolyamatokról
  A megrendelés elektronikus úton történik
  Elektronikusan benyújtott számlákat elfogadnak
x A fizetés elektronikus úton történik
VI.3) További információk:
1. Ajánlattevő, alvállalkozó és alkalmasság igazolásában részt vevő szervezet csatolja:
- ajánlatot aláírók aláírási címpéldányát, vagy a 2006. évi V. törvény 9. § (1) bekezdés szerinti aláírás-mintáját, külföldi illetőségű ajánlattevő esetén az ennek megfeleltethető dokumentumot (ha ilyen dokumentum az adott országban nem ismert, teljes bizonyító erejű magánokiratba vagy hiteles cégaláírási nyilatkozat (a közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány), illetve az ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-minta)
- a cégkivonatban nem szereplő kötelezettségvállaló(k) esetében a cégjegyzésre jogosult személytől származó, az ajánlat aláírására vonatkozó (a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírását is tartalmazó) írásos meghatalmazást.
2. Ajánlattevő folyamatban lévő cégbírósági vált. bejegyzési eljárás esetén cégbírósághoz benyújtott vált. bejegyzési kérelem és annak érkeztetéséről cégbíróság általi igazolást csatolja, nemlegesség esetén nyilatkozatot.
3. Ajánlatnak tartalmaznia kell:
- Kbt. 66.§(6) a)-b) nyilatkozatát,
- Kbt. 66.§(2) ajánlattevő eredeti kifejezett nyilatkozatát,
- Kbt. 66.§(4) nyilatkozatot,
- Kbt. 66.§(5) szerint felolvasólapot.
4. A Kbt. 71.§(6) bekezdés 2. mondata szerinti esetben a hiánypótlást Ajánlatkérő biztosítja.
5. Kötbér: szerződés olyan okból történő késedelmes teljesítése vagy meghiúsulása esetén, amelyért nyertes ajánlattevő a felelős, továbbá jólteljesítési biztosíték a közbeszerzési dokumentum szerint. Jótállás: 36 hónap a sikeres átadás-átvételi eljárás befejezésétől számítottan.
6. A III.1.3. M1-M2. pontokban előírt feltételek és igazolási módok a minősített ajánlattevői jegyzékbe történő felvételfeltételeinél szigorúbbak.
7. Ajánlati bizt: 1.000.000,- HUF. Ajánlatkérő 10200940-20713209-00000000 számú bankszámlára átutalni vagy befizetni vagy a Kbt. 54.§ (2) bekezdés más formában is teljesíthető, befizetés vagy átutalási kivonat, garancianyilatkozat vagy kezességvállalást tartalmazó kötelezvényajánlatban csatolással dokumentációban részletezettek szerint.
8. Irányadó idő magyarországi helyi idő.
9. Kbt. 35.§ (8) alapján nem lehetséges gazdálkodó szervezet (projekttársaság) létrehozása.
10. Ajánlatban csatolni kell nem magyar nyelvű dokumentum magyar fordítását. Követelés érvényesítésének alapjául szolgáló iratot, igazolást vagy nyilatkozatot eredetiben szükséges becsatolni. Ajánlatkérő nem magyar nyelven benyújtott dokumentumok ajánlatevő általi felelős fordítását elfogadja.
11. Közös ajánlattétel esetén csatolni kell közös ajánlattevők által cégszerűen aláírt közös ajánlattevői megállapodást.
12. Ajánlatkérő nem alkalmazza a Kbt. 75.§ (2) bekezdés e) pontját.
13. Ajánlatkérő a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pontja alapján a legalacsonyabb ár értékelési szempont szerint értékeli. A részszempontok szerinti adható pontszám alsó-felső határa: 0-100 pont
14. Előírt biztosítékok Kbt. 134.§ (4) bek szerinti határidőre történő rendelkezésre bocsátásáról ajánlattevőnek a Kbt. 134.§ (5) alapján az ajánlatban nyilatkoznia kell.
15. Beállítás, üzembe helyezés menete
1 Bevezetés
2 Rendszer kialakítás
• Hálózat
• Központi Infrastruktúra
- Eszközök
- Manager szerverek Beállítás (Cluster Konfigurálás, Merevlemez kezelése)
- Alkalmazás Szerverek beállítása (Az operációs rendszer alaptelepítése, IP cím és URL beállítás, Email beállítás, LDAP beállítás, Napló beállítás, Mentés, Kiszolgáló Tomcat telepítése, Tanúsítvány telepítése)
- Mentő szerver
• Kliens oldali Infrastruktúra
- Eszközök
Kliensek
16. A felhívás IV.2.6. pontjában szereplő 2 hónap alatt ajánlatkérő 60 napot ért.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): http://kozbeszerzes.hu/magunkrol/dontobizottsag/
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint
"III.2.2) A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek" folytatása:
Késedelmi kötbér: nettó ellenszolg. 0,5%/késedelmes naptári nap, max: 30%,- a késedelmi kötbér maximum elérése esetén Ajánlatkérő a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja.
Meghiúsulási kötbér: nettó ellenszolg. 30%-a
Jótállás: 36 hónap, sikeres átadás-átvételi eljárástól
Jólteljesítési biztosíték: nettó ellenszolgáltatás 0,5%-a
Főbb jogszab.:
2015. évi CXLIII.tv
2013. évi V.tv
Ptk. 6:130.§ (1)-(2);6:155.§;Kbt. 135.§ (1),(4)-(5)-(6) bek.
75/2016 (IV.5.) K.r. 27/A. §
22/2017. (VI. 29.) NFM rendelet 1. sz melléklet 105. sor
Ajánlattétel, elszámolás, szerz., kifizetés pénzneme: HUF
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): http://kozbeszerzes.hu/magunkrol/dontobizottsag/
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/04/13 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák