Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/201
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.10.16.
Iktatószám:18760/2018
CPV Kód:30200000-1
Ajánlatkérő:Széchenyi István Egyetem
Teljesítés helye:HU221;HU221;HU221
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:felsőoktatási intézmény
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Oktatás
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Széchenyi István Egyetem
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_20173920
Postai cím: Egyetem Tér 1
Város: Győr
NUTS-kód: HU221
Postai irányítószám: 9026
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Szabóné dr. Pimpedli Tímea
Telefon: +36 96613503
E-mail: pimpedli.timea@sze.hu
Fax: +36 96613664
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.uni.sze.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
  Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: felsőoktatási intézmény
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
x Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: Informatikai beszerzés EFOP 421 4 részterület
Hivatkozási szám: EKR000268462018
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
„Informatikai fejlesztés a Széchenyi István Egyetem EFOP-4.2.1-16-2017-00024 projektjében adásvételi szerződés keretében (3 részterület)”1. részterület: Szerverfejlesztés
2. részterület: Hallgatói informatikai eszközbeszerzés
3. részterület: Projektorok beszerzése
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: 1. részterület: Szerverfejlesztés
Rész száma: 1
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 48800000-6
További tárgyak:48820000-2
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU221 A teljesítés fő helyszíne: 9026 Győr, Egyetem tér 1.
9022 Győr, Liszt Ferenc utca 42.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. rész Szerverfejlesztés
Openstack alapú hibrid felhő infrastruktúra kiépítése, ami a következő elemeket tartalmazza:
9 db compute node szerver
3 db admin és 1 db control node szerverek;
1 db elsődleges SAN tároló, 190TB nettó kapacitással, 10Gbps iSCSI csatlakozással;
Mentési infrastruktúra 1 db mentő szerverrel, 1db szalagos mentőegységgel 1db másodlagos SAN tárolóval, ami 63TB nettó kapacitású;
Rack szekrény és LAN switch-ek az eszközök elhelyezéséhez és összekapcsolásához;
Windows szerver, Virtualizációs, mentési és SAN menedzsment szoftverek; Rendszer integrációs szolgáltatások, amelyek magukba foglalják az eszközök összeszerelését, üzembe helyezését, konfigurálását és oktatását. Garancia rendelkezésre állás, szoftverkövetés műszaki leírás szerint.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Az eszközökre elvárt minimum 36 hónap jótálláson felül biztosított jótállás. (minimum 0-maximum 24 hónap) 10
2 A 9 db Compute node szerverbe elvárt 128GB/szerver memóriamennyiségen felül szállított további memória. (A 9 db szerverbe azonos mennyiség adható,max. 128GB/szerver többlet, min. 0 GB) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.2.1-16-2017-00024
II.2.14) További információ:
A projekt befejezésének ideje 2018. október 31., ajánlatkérő TSZ módosítás beadását tervezi.

II.2.1)
Elnevezés: 2. részterület: Hallgatói informatikai eszközbesze
Rész száma: 2
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU221 A teljesítés fő helyszíne: 9026 Győr, Egyetem tér 1.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A pályázat keretében beszerzésre kerülő eszközök:
2 db szerver merevlemez: 7200 RPM; kapacitás: minimum 4Tb; Átmeneti tároló: legalább 64MB; SATA III csatlakozó
2 db nagyteljesítményű szimulációs számítógép:
Két darab Xeon processzor, minimum 4 darab processzor maggal; minimum 64Gb DDR4 RAM, 2400Mhz-3200Mhz frekvenciával, késleltetés Cl17 vagy annál jobb; elsődleges háttértár: minimum 256 Gb SSD M2 csatlakozóval szerelt, írás sebessége minimum 500 MB/s, olvasási sebessége minimum 550 MB/s, másodlagos háttértár két darab 2000Gb HDD, legalább 5400 RPM fordulatszámú; dedikált videókártya 11Gb GDDR5 dedikált memóriával és legalább 3584 cuda maggal; Vezetékes hálózat: Ethernet (100/1000), csatlakozó: RJ-45; 8 memóriafoglalattal (max 128Gb); hátlapi USB 3.1 csatlakozó, előlapi USB 3.0 csatlakozó; Előlapi 3.5 jack csatlakozó fejhallgatóhoz és mikrofonhoz; minimum 700W-os táp; ATX szabványú nagyméretű ház, Operációs rendszer: Előtelepített magyar nyelvű MS Windows 10;
Tartozékok: Tápkábel, USB-s magyar billentyűzet és egér
1 db mérőlaptop, mely por, csepp és ütésálló kivitel és a kültéri versenyeken való mérést támogatja. Core i7 legalább 7. generációs processzor ; 14", minimum felbontás: 1920x1080 FULL HD kijelző; legalább 16Gb DDR4 RAM; rugged kivitel, háttértár legalább 512 Gb SSD; dedikált videókártyával; magyar nyelvű billentyűzet; Előtelepített magyar nyelvű MS Windows 10 automatikus MS licence aktivációval (SLP, BIOS SCLIC);
Beszerzésre kerül ezen felül még 24 db workstation, mérnöki munkára alkalmas számítógép: Intel Xeon (No Overclock, legalább 4 magos, minimum 4.0GHz alap órajel, legalább 4.2Ghz Turbo, 8MB, w/HD; Quadro P2000 legalább 5Gb mámorával szerelt dedikált CAD re alkalmas videókártya; legalább 16GB 2400MHz-3200Mhz DDR4, legalább 256GB SSD,2TB-4TB HDD; Előtelepített magyar nyelvű MS Windows 10 automatikus MS licence aktivációval (SLP, BIOS SCLIC)

55 db monitor a számítógépekhez: Képernyő átló: legalább 27"; IPS technológia; Felbontás: legalább 3840 x 2160 (4K UHD); Fényerő: legalább 250cd/m2; válaszidő: legfeljebb 5 ms, Képfrissítési frekvencia legalább 60 Hz; HDMI csatlakozó: legalább 2 darab; DisplayPort
Ezen felül 1 db videóvágást támogató számítógép és egy munkaállomást helyettesítő notebook: 27" kijelző, legalább 4 magos processzor, minimum 3,5Gh-es órajel, legalább 8GB RAM, Háttértár minimum 1TB; dedikált videókártya legalább 4GB memóriával; előretelepített IOS operációs rendszerrel

Operációs rendszer: IOS, asztroszürke színben, Touch Bar és Touch ID, 3,1 GHz-es, négymagos, Core i7 legalább hetedik generációs processzor ,Turbo Boost gyorsítással legalább 4,1 GHz, 16 GB legalább 2133 MHz-es LPDDR3 memória, minimum 1 TB-os SSD-tároló, Dedikált grafikus processzor minimum 4 GB memóriával, Négy Thunderbolt 3 port
Háttér-világítású billentyűzet: magyar
Valamint egy általános használatú pc billentyűzettel (vezetékes, magyar kiosztás ) és egérrel (vezetékes, lézeres): Core i7 processzor, minimum 4 darab processzor maggal; legalább 8Gb DDR4 RAM; elsődleges háttértár legalább 120 Gb SSD; másodlagos háttértár 1000Gb – 2000Gb HDD és legalább 5200RPM; dedikált videókártya legalább 2Gb GDDR5 dedikált memóriával és minimum 640 cuda maggal; Vezetékes hálózat: Ethernet (100/1000), csatlakozó: RJ-45; legalább 8 memóriafoglalattal (max 128Gb); hátlapi USB 3.0 csatlakozó, előlapi USB 3.0 csatlakozó; Előlapi 3.5 jack csatlakozó fejhallgatóhoz és mikrofonhoz; csatlakozó legalább 600W-os táp; torony kivitelű ház, Előtelepített magyar nyelvű MS Windows 10.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Az eszközökre elvárt, minimum 24 hónap jótálláson felül biztosított jótállás. (minimum 0 hónap-maximum 24 hónap) 10
2 Előteljesítés szállítási határidő tekintetében (minimum 0 munkanap - maximum 15 munkanap) 10
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám:
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.2.1-16-2017-00024
II.2.14) További információ:
A projekt befejezésének ideje 2018. október 31., ajánlatkérő TSZ módosítás beadását tervezi.

II.2.1)
Elnevezés: 3. részterület: Projektorok beszerzése
Rész száma: 3
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 30200000-1
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU221 A teljesítés fő helyszíne: 9026 Győr, Egyetem tér 1, 9022 Győr, Liszt Ferenc utca 42
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3. rész Projektorok beszerzése
15 db projektor „egységcsomag” beszerzése, amely tartalmazza:
projektor (3200 ANSI Lumen fényerő, 1920x1200 felbontás, 1db tartalék izzó); 200x200cm kézi vászon; zárható projektor tartó; a szereléshez szükséges anyagok (HDMI csatlakozással) és az eszközök felszerelése valamint a szükséges kábelezési munkák elvégzése.
Karakterkorlát miatt 2. rész II.2.4 pont folytatása:
A pályázat ezen beszerzésének célja a hallgatói innováció fejlesztésének támogatása korszerű informatikai eszközbeszerzés által. Az informatikai eszközök a hallgatók számára kínálnak olyan korszerű kutatási környezetet, amelyben hatékonyan tervezhetnek, hajthatnak végre projekteket, valamit nemzetközileg is jelentős színvonalú kutatás-fejlesztési tevékenységet végezhetnek. Jelenleg Egyetemünkön négy különböző hallgatói öntevékeny versenycsapat végzi innovációs munkáját, melyek magukhoz vonzzák a tehetséges és motivált hallgatókat. Három csapat alapvetően a járműipari szakterülethez kapcsolódik, egy pedig az építőiparhoz. A csapatokban résztvevő hallgatók kiemelkedő teljesítménye mind az oktatásban, mind az egyetem pozitív megítélésében nagy szerepet játszanak. A csapatok munkáikat jelenleg elavult, sokszor saját eszközökön végzik, melyek nagyban hátráltatják őket, ezt szeretnénk korszerű eszközökkel megoldani. Ebben a beszerzésben nagyrészt olyan eszközök találhatóak, melyek a számítógéppel végzett tervezési, modellezési, fejlesztési munkákat segítik és amelyek paramétereiben megfelelnek mind a tervezési-szimulációs követelményeinek. Az áramlástani szimulációkhoz pedig elengedhetetlen a megfelelően nagy teljesítményű munkaállomások beszerzése. A korszerű informatikai eszközökkel a megépülő hallgatói innovációs tereket a hallgatók ki tudják alakítani saját szükségleteiknek megfelelően. Így egy helyen dolgozva növekszik a csapatokon belüli kooperáció, ezáltal könnyebben tudnak fókuszálni majd a szakmai feladatokra és a személyes kompetenciáik fejlesztésére egyaránt. Ezáltal mind a szakmai felkészültségük, mind az utánpótlásnevelésben elvégzett munkájuk is kiteljesedhet. Emellett a hallgatókból a munkaerőpiac számára is egy gyakorlatorientáltan képzett, értékes szakember lehet.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Az eszközökre elvárt, minimum 12 hónap jótálláson felül biztosított jótállás. (minimum 0 hónap-maximum 24 hónap) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: EFOP-4.2.1-16-2017-00024
II.2.14) További információ:
A projekt befejezésének ideje 2018. október 31., ajánlatkérő TSZ módosítás beadását tervezi.

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 183 - 413585
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 1 Elnevezés: 1. részterület: Szerverfejlesztés
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 413585 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 0
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 2 Elnevezés: 2. részterület: Hallgatói informatikai eszközbesze
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 413585 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 0
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: 3 Elnevezés: 3. részterület: Projektorok beszerzése
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 413585 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 0
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 0 (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma: 0
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma: 0
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Ajánlatkérő az ajánlati felhívást a Kbt. 53. § (2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően visszavonja. Az érdeklődő gazdasági szereplőket tájékoztatja egyidejűleg a visszavonásról.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. § szerint
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó u. 5
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: Magyarország
Telefon: +36 18828592
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/10/11 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)