1.A PPKE Alfresco alapú dokumentumkezelő rendszereiben(Alfresco 4.2.0/5.5, Debian Linux 8.7 szerveren és egy Alfresco 5.00, Debian 7.11 szerveren)új fejlesztési igények kielégítésére vonatkozó szakértői, projekt előkészítői, illetve szoftverfejlesztői,a PPKE más rendszereivel(SAP,Neptun,Nexon,Active directory,Project management tool),elektronikus dokumentum hitelesítés,elektronikus dokumentum digitalizálás és feldolgozás,CMIS interfésszel,kapcsolatos fejlesztési tevékenységek biztosítása a szerződés teljes időtartama alatt
Mennyiség:megközelítőleg 5700 óra/48 hónap
Teljesítése során ellátandó feladatok:
a)Alkalmazásfejlesztési és módosítási igények megvalósítása az egyeztetett részletes műszaki specifikációk alapján a PPKE informatikai rendszereiben,
b)Részletes informatikai tervek elkészítése a szükséges előkészítő tevékenységekkel együtt,
c)Alkalmazások, programmodulok fejlesztése, telepítése, tesztelése, bevezetése az Alfresco/ECM környezetben,
d)Helyszíni és online fejlesztői támogatás a PPKE számára,
e)Helyszíni és online fejlesztői támogatás a kapcsolódó szakrendszerek fejlesztői számára,
f)Közreműködés a folyamatok felmérésében, szabályzatok elkészítésében, véleményezésében,
g)Közreműködés az egyéb rendszerekkel való integráció kialakításában,
h)Közreműködés az egyéb rendszerek integrációs minőségbiztosítói munkálataiban.
2.Folyamatos gyártói/fejlesztési szintű (szakma gyakorlatában L3 szintű) támogató tevékenység
Mennyiség:48 hónap
A tevékenység magába foglalja mindazon feladatok elvégzését,amelyek a megrendelés tárgyában szereplő dokumentumkezelő rendszer elvárható műszaki/funkcionális,IT biztonsági, törvényi szabályzóknak megfelelő működéséhez szükségesek.A feladat kiterjed a rendszerben megtalálható hibajavítások(szakma gyakorlatában patch)kiadására,implementálásának szakmai támogatására(értesítés,feladat meghatározás,dokumentálás).
A feladat nem terjed ki a PPKE által kezdeményezett új műszaki/funkcionális igények megvalósítására.
Rendelkezésre állás: a fejlesztői tevékenység/rendelkezésre állás folyamatos, a fejlesztő kezdeményezi a szükséges teendők ellátását.
3.Szakmai segítségnyújtás PPKE üzemeltetői(szakma gyakorlatában L2 szintű)feladatok ellátásának támogatása céljából a szerződés teljes időtartama alatt
Mennyiség:megközelítőleg 700 óra/48 hónap
A PPKE IT szakmai szervezete látja el a tárgyban szereplő dokumentumkezelő rendszer L2 szintű üzemeltetését.A feladatok ellátása esetenként meghaladhatja a PPKE szakmai kompetenciáit.Erre az esetre AK szakmai támogatást kíván igénybe venni,eseti jelleggel,óradíjas elszámolás keretében.
A rendelkezésre állás:
a)Sürgős esetben, munkaidőben 4 órán belüli helyszíni megjelenéssel vagy távmenedzsmenttel való hibaelhárítás megkezdése.
b)Nem sürgős esetben 8 munkaórán belüli helyszíni megjelenéssel vagy távmenedzsmenttel való hibaelhárítás megkezdése.
Sürgős esetnek minősül az a működési állapot,amikor a rendszer használhatóságában bekövetkező hiba miatt a PPKE munkavégzése jelentős munkavállalói létszámra kiterjedően akadályozott,vagy olyan rendszert/funkciót érint a leállás,ami a PPKE üzleti feladatainak ellátását jelentősen korlátozza.
Munkaidő:H-CS munkanapokon 8-16.30, P:8-14.00 óra
A bejelentés történhet email-en,illetve telefonon.Az elérhetőséget, helpdesk szolgáltatást munkaidőben a nyertes ajánlattevő biztosítja.
AK garantálja,hogy havi szinten 8 munkaórát igénybe vesz.
A 321/2015.(X. 30.) Korm.rend.46.§(3),(5)bek. foglaltakra tekintettel AK felhívja a figyelmet,hogy amennyiben a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása szükségessé tette meghatározott gyártmányú,eredetű,típusú dologra,eljárásra,tevékenységre,személyre,szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozást,a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt és megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő.AK felhívja a figyelmet,hogy egyenértékű dolog megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell