Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Markusovszky Egyetemi Oktatókórház
Nemzeti azonosítószám: EKRSZ_20033877
Postai cím: Markusovszky Lajos Utca 5.
Postai irányítószám: 9700
Kapcsolattartó személy: Varga Tímea
E-mail: markukozbesz@v-m.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.markusovszky.hu/hu/index
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.markusovszky.hu/hu/index
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
x Egyéb típus: költségvetési intézmény
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás
Hivatkozási szám: EKR000450252018
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 50400000-9 | |
II.1.3) A szerződés típusa
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
„VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS PHILIPS GYÁRTMÁNYÚ BRILLIANCE ICT TELJES KÖRŰ KARBANTARTÁSÁRA, JAVÍTÁSÁRA, ALKATRÉSZ ELLÁTÁSÁRA, GYÁRTÓI TECHNOLÓGIA ÁLTAL MEGKÖVETELT FELÜLVIZSGÁLATI SZOLGÁLTATÁSOK NYÚJTÁSÁVAL” (rövid megnevezés: Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás)
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 83700000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 50400000-9 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU222 A teljesítés fő helyszíne: 9700 Szombathely, Markusovszky Lajos u. 5.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS PHILIPS GYÁRTMÁNYÚ BRILLIANCE ICT TELJES KÖRŰ KARBANTARTÁSÁRA, JAVÍTÁSÁRA, ALKATRÉSZ ELLÁTÁSÁRA, GYÁRTÓI TECHNOLÓGIA ÁLTAL MEGKÖVETELT FELÜLVIZSGÁLATI SZOLGÁLTATÁSOK NYÚJTÁSÁVAL” (rövid megnevezés: Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás)
3 havonta elvégzendő feladatok:
4.1 Hiba lista (Error Logger) kiolvasása, elemzése
4.2 Biztonságtechnikai ellenőrzések
5 forgó keret ellenőrzése
6 vészkapcsolók (E-stop) ellenőrzése
7 mozgások vezérlése a gantry panelről
8 mozgások vezérlése a Scan Control Unit-ról
8.1 Gantry ellenőrzés, beállítás, tisztítás
9 gantry belső tisztítása
10 kábelek ellenőrzése
11 röntgen cső ellenőrzése
12 hőcserélő ellenőrzése
13 ventillátorok, laserek, control panel ellenőrzése, ventillátorok szükség szerinti cseréje
13.1 X-Segment (nagyfeszültségű vezérlés) ellenőrzése
14 röntgencső filament kalibráció
14.1 Csúszógyűrű (slipring) karbantartása
15 slipring tisztítás
16 Brush block (kefe egység) tisztítás, szükség szerinti cseréje
16.1 Levegő szűrők tisztítása
16.2 „Légcsapágy” ellenőrzése
16.3 Levegő kompresszor tisztítása, ellenőrzése
17 szűrők, levegő szárító tisztítása
18 levegő nyomás ellenőrzése, beállítása
18.1 Asztal tisztítása és ellenőrzése
19 asztal külső, belső tisztítása
20 kábelek ellenőrzése
21 függőleges mozgást határoló kapcsolók működésének ellenőrzése
22 vízszintes „szalag” kapcsolók ellenőrzése
23 meghajtószíjak ellenőrzése, szükség szerinti cseréje
23.1 Konzol tisztítás
24 Host computer tisztítás
25 CIRS tisztítás
26 billentyűzet/egér
27 konzol asztallap
28 ventillátorok és szűrők
28.1 Általános képminőség ellenőrzés
29 Quick IQ, Constancy teszt
6 havonta elvégzendő feladatok:
2.1 Levegő kompresszor biztonsági szelep ellenőrzése
2.2 Asztal zsírzása
Évente elvégzendő feladatok:
3.1 Levegő kompresszor légszűrő cseréje
3.2 Asztal emelő rendszer kenése
30 Asztal emelő olló ellenőrzése
31 Asztal emelő sínek és görgők kenése
Kétévente elvégzendő feladatok:
4.1 Levegő kompresszor vezérlés légszűrő cseréje
4.1.1 Levegő komprsszor biztonsági szelep, tömítések cseréje
Háromévente elvégzendő feladatok:
5.1 Levegőkompresszor hajtószíj cseréje
5.2 Kollimátor kompenzátor és wedge cseréje
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 MSZ1. pontjára bemutatásra kerülő szakember, az AF III.1.3) MSZ1. pontjában megjelölt szakmai tapasztalatának többlet tapasztalata (max. 24 hónap). 20
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Részajánlat-tétel kizárása: tekintettel arra, hogy a tárgyi közbeszerzési eljárásban egy orvostechnikai eszköz karbantartására vonatkozó szolgáltatást szerez be Ajánlatkérő, részajánlat-tétel nem releváns.
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik nem
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 147 - 336771
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
ajánlattevő neve: PHILIPS Magyarország Kft.
székhelye: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11 C
adószám: 10272031244
Nem tartozik a törvény hatálya alá (a kis
- és középvállalkozásokról, fejlődésük
támogatásáról szóló törvény szerint)
Nem vett figyelembe Ajánlatkérő környezetvédelmi vagy szociális szempontokat.
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §. szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)