Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Apertus Közszolgálati Oktatás-fejlesztési Központ Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nemzeti azonosítószám: AK21491
Postai irányítószám: 1118
Kapcsolattartó személy: dr. Hajnal Gergely
Telefon: +36 14329000-20355
E-mail: hajnal.gergely@apertus.uni-nke.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.apertus.hu
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.apertus.hu
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: Hardvereszközök és szoftver licencek beszerzése - 2017.
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30200000-1 | |
II.1.3) A szerződés típusa
II.1.4) Rövid meghatározás:
Hardvereszközök és szoftver licencek beszerzése 11 részben, az alábbi részajánlat-tételi lehetőségekkel:
1. közbeszerzési rész - Felhasználói, fejlesztői, üzleti elemzői laptop és SSD 128 GB szállítása
2. közbeszerzési rész - Monitor és LCD TV 65" szállítása
3. közbeszerzési rész - Grafikus táblagép Wacom szállítása
4. közbeszerzési rész - Apple IOS és Android operációs rendszerrel felszerelt táblagép és grafikus táblagépszállítása
5. közbeszerzési rész - Fujitsu szervermemória szállítása
6. közbeszerzési rész - Fogyóeszközök szállítása
7. közbeszerzési rész - Cisco ASA tűzfal és licenc szállítása
8. közbeszerzési rész - Szoftver irodai felhasználásra
9. közbeszerzési rész - Fejlesztői szoftver
10. közbeszerzési rész - Szoftver és beépülő modulok stúdiós munkálatokhoz
11. közbeszerzési rész - HR szoftver
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll igen
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 17571324 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: Felhasználói, fejlesztői, üzleti elemzői laptop és SSD 128 GB szállítása
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30213100-6 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
1. közbeszerzési rész - Felhasználói, fejlesztői, üzleti elemzői laptop és SSD 128 GB szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám) a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően.
Laptop fejlesztői Lenovo T470 6
Laptop üzleti elemzői Lenovo T470 5
SSD Legalább 120 GB szabad adatkapacitással Samsung 850 vagy 860 EVO 120GB 10.
Ram modul fejlesztői laptophoz 1x16GB Ram modul 6
Belső modem fejlesztői laptophoz 4G/LTE belső modem 6
Gyári dokkoló fejlesztői laptophoz eredeti, a laptophoz tartozó gyári dokkoló 6.
Ram modul üzleti elemzői laptophoz 1x8GB Ram modul 5.
Belső modem üzleti elemzői laptophoz 4G/LTE belső modem 5.
Gyári dokkoló Üzleti elemzői laptophoz eredeti, a laptophoz tartozó gyári dokkoló 5.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap). Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolásalapján kiállított számla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózásrendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum 20munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Monitor és LCD TV 65" szállítása.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 33195100-4 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
2. közbeszerzési rész - Asztali számítógép monitorok és fali monitorok LCD TV 65" szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Monitor Samsung S24F350FHU LED monitor fekete 20 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően
LCD TV 65" (fali monitornak) Samsung UE65KU6000 2.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Grafikus táblagép Wacom szállítása.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30213200-7 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
3. közbeszerzési rész - Grafikus táblagép Wacom szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Grafikus táblagép Wacom nyomásérzékeny, vezeték nélküli, a grafikus táblagéppel kompatibilis toll WacomCintiq 13 HD Creative Pen Display 8 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Apple IOS és Android operációs rendszerrel felszerelt táblagép és grafikus táblagép szállítása.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30213200-7 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
4. közbeszerzési rész - Apple IOS és Android operációs rendszerrel felszerelt táblagép és grafikus táblagépszállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Táblagép Apple I.
Apple iPad Pro (12.9) 32GB 3 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően
Táblagép Apple II. Apple iPad Pro 32GB 2.
Táblagép Android Samsung T580 Galaxy Tab A 2016 10.1" 16GB (Wi-Fi) 2.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Fujitsu szerver memória szállítása.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30237100-0 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
5. közbeszerzési rész - Fujitsu szerver memória szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Fujitsu szerver memória.
S26361-F3934-L515.
32GB ECC RDIMM
18 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Számítógép tartozékok (egér, billentyűzet, kábelek) szállítása.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 30200000-1 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
6. közbeszerzési rész - Számítógép tartozékok (egér, billentyűzet, kábelek) szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Vezeték nélküli billentyűzet.
Logitech MK220 4 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően
HDMI kábel 10m HDMI kábel 10m 4.
Egér egér 100.
UTP CAT5-E Patch Dugó UTP CAT5-E Patch Dugó 50.
Usb kábel Type-C C-C 2m Usb kábel Type-C C-C 2m 5.
Usb kábel Type-C A-C 2m Usb kábel Type-C A-C 2m 5.
Display Port - Display Port 3m kábel Display Port - Display Port 3m kábel 10.
Display Port - HDMI kábel Display Port - HDMI kábel 10.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum20 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Cisco ASA tűzfal és license szállítása.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 48000000-8 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
7. közbeszerzési rész - Cisco ASA tűzfal és license szállítása
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám) a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően.
Cisco ASA tűzfal.
ASA 5525-X with FirePOWER Services, 8GE, AC, 3DES/AES, SSD.
Cikkszám: ASA5525-FPWR-K9.
1.
Cisco ASA tűzfal license L-ASA5525-TAMC-3Y.
1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap). Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolásalapján kiállított számla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózásrendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Szoftver irodai felhasználásra.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 48000000-8 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
8. közbeszerzési rész - Szoftver irodai felhasználásra
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Szoftver irodai felhasználásra Microsoft Office 2013/2016 HUN 185 a műszaki leírásban meghatározottkövetelményeknek megfelelően.
Szoftver irodai felhasználásra Microsoft Visio 2013/2016 6.
Szoftver irodai felhasználásra Adobe Acrobat, Adobe Acrobat Pro DC 2015 HUN MLP EDU License 5.
Szoftver irodai felhasználásra SecureCRT 4.
Szoftver irodai felhasználásra McAfee Antivirus 195.
Szoftver irodai felhasználásra TeamViewer Premium 1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Fejlesztői szoftver.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 48000000-8 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
9. közbeszerzési rész - Fejlesztői szoftver
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Fejlesztői szoftver JetBrains All Products Pack 15 a műszaki leírásban meghatározott követelményeknekmegfelelően.
Fejlesztői szoftver JetBrains PhpStorm 7.
Fejlesztői szoftver Navicat for MySQL (Windows) 18.
Fejlesztői szoftver Meglévő Confluence (Server, SEN-9889638) bővítése 100 felhasználós licencre, Academic1.
Fejlesztői szoftver draw.io for Confluence (100 user, Academic) 1.
Fejlesztői szoftver JIRA (100 user, Academic) 1.
Fejlesztői szoftver «Luxury buttons» for Redmine 1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
Elnevezés: Szoftver és beépülő modulok stúdiós munkálatokhoz.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 48000000-8 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
10. közbeszerzési rész - Szoftver és beépülő modulok stúdiós munkálatokhoz
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
A műszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
3D modellező-, animációs és renderelőszoftver
Autodesk 3 DS MAX 2017 1.
Beépülő modul Red Giant Trapcode suite 13.1 2.
Beépülő modul Red Giant Magic Bullet Suite 13 2.
Beépülő modul Red Giant Shooter Suite 13 2.
Beépülő modul Red Giant Effect Suite 11.1 2.
Beépülő modul Red Giant Keying Suite 11.1. 2.
Beépülő modul Red Giant Universe 2.1 2.
Beépülő modul Video Copilot Ultra Studio Bundle 2.
TV és film produkciókat menedzselő program Studiobinder Studio Binder (studio) 1.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 48000000-8 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU11 A teljesítés fő helyszíne: 1118 Budapest, Petzvál József u. 31-33.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
11. közbeszerzési rész- HR szoftver
Megnevezés Eszköz Mennyiség (darabszám).
Szoftver személyügyi és teljesítmény-értékelési folyamatok támogatására, illetve riportálására hrMaster.
Adatközpont.
Teljesítményértékelés.
Riport.
180 db
Vagy egy olyan szoftverlicenc, amely legalább 180 személy személyügyi adatainak tárolására alkalmas) aműszaki leírásban meghatározott követelményeknek megfelelően.
Eredményes közbeszerzési eljárás esetén a nyertes ajánlattevővel kötendő szerződés hatálya, a nyertesajánlatban megajánlott értékelési részszempont szerint alakul (ld. Közbeszerzési dokumentumok - Minőségiszempont - Megnevezés: Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap).
Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő által történt sikeres teljesítést követően a teljesítésigazolás alapján kiállítottszámla ellenértékét a Ptk. 6:130. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerint, illetőleg az adózás rendjéről szóló2003. évi XCII. törvény 36/A. §-a szerint átutalással egyenlíti ki. A számla fizetési határideje 30 nap.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Teljesítési határidő (a szerződés hatályba lépésétől számított minimum 5, maximum10 munkanap) 10
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.14) További információ:
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 243 - 505849
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
I. rész
SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 314.
Adószám: 12906240-2-41 NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1152 Budapest, Telek utca 7-9.
Adószám:10507326-2-42
Nyertes ajánlattevő
SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 314.
Adószám: 12906240-2-41
II. rész
EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47.
Adószám: 13470458-2-06 NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1152 Budapest, Telek utca 7-9.
Adószám:10507326-2-42
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
Nyertes ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
III. rész
EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47.
Adószám: 13470458-2-06 NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1152 Budapest, Telek utca 7-9.
Adószám:10507326-2-42
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42
Nyertes ajánlattevő
R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42
IV. rész
EXICOM RENDSZERHÁZ Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47.
Adószám: 13470458-2-06 R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
Nyertes ajánlattevő
R+R Periféria Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. 12. ép.
Adószám: 12221402-2-42
V. rész
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
SERCO Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 314.
Adószám: 12906240-2-41
Nyertes Ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
VI. rész
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
Nyertes Ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
VII. rész
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 56.
Adószám: 12928099-2-44
Nyertes Ajánlattevő
Etiam Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6723 Szeged, Szakolcai utca 7.
Adószám: 24909707-2-06
VIII. rész
Az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja szerint eredménytelen
IX. rész
Az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja szerint eredménytelen
X. rész
Az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja szerint eredménytelen
XI. rész
EVOLUTION CONSULTING Képzési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 3531 Miskolc, Báthory István utca 12.
Adószám: 14020991-2-05
Nyertes ajánlattevő:
EVOLUTION CONSULTING Képzési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 3531 Miskolc, Báthory István utca 12.
Adószám: 14020991-2-05
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság - Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 148. §- alapján.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság - Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)