Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/78
Beszerzés tárgya:Árubeszerzés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 EUHL
Eljárás fajtája:Nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.04.23.
Iktatószám:6775/2018
CPV Kód:35121000-8
Ajánlatkérő:BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
Teljesítés helye:HU110
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:
Ajánlatkérő típusa:Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Közrend és biztonság
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
2014/24/EU irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
Nemzeti azonosítószám: AK16622
Postai cím: Mogyoródi út 43.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1149
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Novák Zoltán irodavezető
Telefon: +36 14694443
E-mail: zoltan.novak@katved.gov.hu
Fax: +36 14694137
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.katasztrofavedelem.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.katasztrofavedelem.hu/index2.php?pageid=szervezet_gazdalkodas_kozbeszerzes
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
x Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
  Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
  Regionális vagy helyi hatóság
  Regionális vagy helyi iroda/hivatal
  Közjogi intézmény
  Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
  Egyéb típus:
I.5) Fő tevékenység
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
x Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: A Katasztrófavédelem informatikai objektumai biztonságának fejlesztése a KEHOP-1.6.0.-15-2016-00023 azonosító számú projekt keretében
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:35121000-8
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
x Árubeszerzés
  Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
Szolgáltatással vegyes adásvételi szerződés - A Katasztrófavédelem informatikai objektumai biztonságának fejlesztése a KEHOP-1.6.0.-15-2016-00023 azonosító számú projekt keretében
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: A Katasztrófavédelem informatikai objektumai biztonságának fejlesztése a KEHOP-1.6.0.-15-2016-00023 azonosító számú projekt keretében
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:35125300-2
További tárgyak:73421000-9
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
A Katasztrófavédelem informatikai objektumai biztonságának fejlesztése a KEHOP-1.6.0.-15-2016-00023 azonosító számú projekt keretében
Az intézmény biztonsági szintjét érintő fizikai védelmi intézkedések megteremtése érdekében az alábbi feladatok ellátása szükséges a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (a továbbiakban BM OKF) központi épületében, valamint a területi szervek épületeiben (összesen 21 objektumban) az elektronikus információs rendszernek helyet adó, illetve az azokat kiszolgáló informatikai helyiségekkel kapcsolatban [érintett helyiségek száma: BM OKF esetében 6 db; területi szervenként: nem haladja meg a 4 db-ot]
A biztonsági és IT biztonsági szempontból egyen szilárd informatikai objektumok esetében fejlesztésre váró helyiségek lehetőség szerint egyforma megoldással kell, hogy rendelkezzenek az alábbi követelmények szerint:
a) A nyertes ajánlattevő feladata egy RFID kártyás és ujjlenyomat azonosításra alkalmas beléptető pont kiépítése, mely mind a helyiségbe történő belépést, mind pedig a kilépést is regisztrálja
b) A központi rendszer legyen képes legalább 1 évre vonatkozó áthaladási információkat tárolni átlagosan napi 20 áthaladást regisztrálva. A felhasználók regisztrációja és a jogosultságok kialakítása a BM OKF központi címtárán keresztül kerüljön megvalósításra
c) A rendszerbe rögzített felhasználó egyértelműen azonosítsa a címtárban lévő felhasználói objektumot, legyen 1-1 összerendelés megvalósítva
d) A nyertes ajánlattevő feladata legalább 2 db, IP alapú kamerás megfigyelő pont kiépítése, ahonnan mind a helyiségbe történő belépésről, mind pedig a kilépésről értékelhető felvétel készíthető
e) A mozgóképeket rögzítő kamerák területi szervenként kerüljenek egy-egy NVR berendezésre regisztrálva, melyek szintén a projekt részét képezik
f) A be- és kilépési pont kerüljön külön kamerával rögzítésre, a rögzített felvétel H.264 szabvány szerint kerüljön kódolásra
g) A nyertes ajánlattevő feladata a helyiség bejárati ajtajának ráccsal történő ellátása, amelyet lakattal vagy beépített zárral lehet zárni
h) Az elektronikus információs rendszernek helyet adó helyiség ablakai kerüljenek biztonsági fóliával bevonásra és ráccsal történő ellátásra. A nyertes ajánlattevő feladata a helyiség ablakainak biztonsági fóliával történő bevonása és ráccsal történő ellátása
i) A beszerzendő klímaberendezés kerüljön felszerelésre termosztáttal annak érdekében, hogy egy esetleges áramkimaradás esetén a berendezés a hőmérséklet alakulásától függően kapcsoljon be automatikusan. A nyertes ajánlattevő feladata klímaberendezés felszerelés termosztáttal
j) A helyiségben működő elektronikus információs rendszerek, illetve az azokat kiszolgáló hálózati és egyéb informatikai eszközök üzembiztosságának biztosítása érdekében a helyiség rendelkezzen hő, füst- és páraérzékelővel, mely területi szervenként kerül bekötésre egy-egy felügyeleti rendszerbe. A nyertes ajánlattevő feladata a helyiség hő, füst- és páraérzékelővel való felszerelése
k) Az eszköz legyen képes SNMP-n keresztül történő kommunikációra IPv4 hálózaton
l) Minden érintett informatikai objektum esetében tegyen javaslatot a nyertes ajánlattevő a rendszer bevezetéséhez kapcsolódó informatikai objektumvédelmi szabályzat tartalmára koncepcionális tervezés formájában
m) A nyertes Ajánlattevőnek gondoskodnia kell az általa telepített komplett rendszer használatának oktatásáról, kulcsfelhasználó képzés keretében minimum 1x4 órában minden egyes telephelyen (20 db). Az OKF esetében 4x4 óra oktatást kell megtartani
n) A nyertes Ajánlattevőnek a feladat elvégzése után át kell adnia az általa készített üzemeltetési dokumentációt, oktatási anyagot az Ajánlatkérő részére
o) A nyertes Ajánlattevő gondoskodik a fentiekben részletezett feladatok összefogásáról, külön projektvezető szakember biztosításával
p) A nyertes Ajánlattevő feladata a Megvalósítási Dokumentum elkészítése
További részletes elvárások jelen hirdetmény VI.3.2) pontjában és a közbeszerzési dokumentumokban találhatók
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Személyi állomány szervezettsége, képzettsége és tapasztalata: az M.2) pont szerinti alkalmassági követelmény körében meghatározott létszámon felüli szakember (fő, min. 0 fő, max.3 fő) 20
  Költség kritérium –
x Ár – Súlyszám: 80
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók ismertetése:
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: KEHOP-1.6.0-15-2016-00023 számú projekt. Finanszírozás jellege: utófinanszírozás (Európai Unió és a hazai költségvetés fizeti meg a nettó ellenszolg. 100,0000 %-át és az ÁFA értékét).
II.2.14) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás
Indokolás:
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
  Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2018 /S 033 - 071354
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: Rész száma: Elnevezés:
Szerződés/rész odaítélésre került nem
V.1) Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
  Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Hirdetmény hivatkozási száma: 2018 - 2487 (év és a dokumentum száma)
V.2) Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
(éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma:
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: (kkv-a 2003/361/EK bizottsági ajánlásban meghatározottak szerint)
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést gazdasági szereplők csoportosulása nyerte el
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő kkv
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke:
(keretmegállapodások vagy dinamikus beszerzési rendszerek esetében - becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke:
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értékét vagy arányát
Érték áfa nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
VI.3.1) Ajánlatkérő a Kbt. 53. § (1) bekezdése alapján az Európai Unió Hivatalos Lapjában 2018. 02.16-án közzétett TED 2018/S 033-071354 nyilvántartási számon megjelent ajánlati felhívását visszavonja.
VI.3.2) Jelen hirdetmény II.2.4) pontjának kiegészítése:
A fejlesztés során az alábbi mennyiségi adatokkal szükséges számolni:
Megvalósítási dokumentum elkészítése: 1 db
Ráccsal szerelendő ajtók száma és kapcsolódó szolgáltatás, mint beszerelés: 26 db
Ráccsal és fóliával szerelendő ablakok száma és kapcsolódó szolgáltatás, mint beszerelés: 45 db
Beléptető rendszer által ellenőrizendő áthaladási pontok (be- és kilépési pontokat egyként értelmezve) és kapcsolódó szolgáltatás, mint beszerelés, installáció: 42 db
Telepítendő megfigyelő kamerák száma (be- és kilépési oldalanként) és kapcsolódó szolgáltatás, mint beszerelés, installáció: 84 db
Telepítendő klíma berendezések száma és kapcsolódó szolgáltatás, mint beszerelés, installáció: 28 db
Telepítendő hő, füst- és páraérzékelő eszközök (helyiségenként a 3 eszköz egy rendszerként értendő) és kapcsolódó szolgáltatás, mint beszerelés, installáció: 43 db
Rendszer bevezetéséhez kapcsolódó koncepcionális tervezés (javaslattétel a rendszer bevezetéséhez kapcsolódó az informatikai objektumvédelmi szabályzat tartalmára: 1 db
Oktatás (minimum 1x4 órában minden egyes telephelyen (20 db). Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság esetében 4x4 óra oktatás): 1 db
Projektvezetés (projektvezető szakember biztosításával): 1 db
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Jogorvoslati kérelem benyújtható a Kbt. 148. §-ban foglaltak szerint.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Város: Budapest
Postai irányítószám: 1026
Ország: HU
Telefon: +36 18828594
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Fax: +36 18828593
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/04/19 (éééé/hh/nn)
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák

D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
2014/24/EU irányelv
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
  1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
  Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
  nyílt eljárás
  meghívásos eljárás
  A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
  Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
  verseny hiánya technikai okokból
  a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
  a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
  Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
  Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
  Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
  Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
  Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
  az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
  a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
  2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
  A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
3. Magyarázat
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)