Kiegészítés az Európai Unió Hivatalos Lapjához
Információ és online formanyomtatványok:
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Csongrád Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: AK18274
Postai cím: Rákóczi tér 1.
Postai irányítószám: 6722
Kapcsolattartó személy: Bakos Tamás
E-mail: bakos.tamas@csongrad.gov.hu
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.csmkh.hu/
A felhasználói oldal címe (URL): http://www.csmkh.hu/
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés esetében - az alkalmazandó nemzeti közbeszerzési jogszabály:
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.4) Az ajánlatkérő típusa
Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik
Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal
x Regionális vagy helyi hatóság
Regionális vagy helyi iroda/hivatal
Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet
Általános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Szabadidő, kultúra és vallás
x Egyéb tevékenység: közigazgatás
II.1) A beszerzés mennyisége
Elnevezés: A KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15 azonosító számú projekt keretében OKIRkapu alprojekt.
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72212517-6 | |
II.1.3) A szerződés típusa
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás:
A KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15 azonosító számú projekt keretében OKIRkapu alprojekt,
egyszerűsített integrációs platform OKIR és EKEIDR rendszerek együttműködésének, valamint szabályozott elektronikus
ügyintézési szolgáltatások bevezetésének kialakításához.
II.1.6) Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll nem
II.1.7) A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)
Érték: 778900000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vet t legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
(keretmegállapodások esetében - maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszerek esetében - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben - a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
Elnevezés: A KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15 azonosító számú projekt keretében OKIRkapu alprojekt.
II.2.2) További CPV-kód(ok):
| Fő szójegyzék | Kiegészítő szójegyzék |
Fő tárgy: | 72200000-7 | |
További tárgyak: | 72210000-0 | |
| 72212200-1 | |
| 72212211-1 | |
| 72212311-2 | |
| 72212325-3 | |
| 72212445-0 | |
| 72212600-5 | |
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU110 A teljesítés fő helyszíne: 1011 Budapest, Iskola utca 8. Földművelésügyi Minisztérium Projektirányítási és Informatikai Főosztály.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15 azonosító számú projekt keretében OKIRkapu alprojekt,
egyszerűsített integrációsplatform OKIR és EKEIDR rendszerek együttműködésének, valamint szabályozott elektronikus
ügyintézésiszolgáltatások bevezetésének kialakításához.
A projekt keretében Ajánlattevő az alábbi feladatokat lát ja el:
Az OKIRkapu fejlesztés célja, hogy az Országos Környezetvéd elmi Rendszert (OKIR) összekapcsolja azegyablakos ügyintézést
támogató intelligens integrált kormányhivatali folyamattámogató EKEIDR rendszerrel,valamint az előírt SZEÜSZ és KEÜSZ
szolgáltatások igénybevételével kialakítandó központi szolgáltatásokkal.Az OKIR rendszert kiegészítésre kerül egy integrációs
térinformatikai platformmal, valamint az EKEIDR e-Űrlapkezelő modullal bővíti ki, amely a két rendszer integrációjában
megvalósított folyamatokat egységesíti. Ahhoz,hogy a kialakított téradat integrációs platform hatékonyan támogassa a
szakrendszeri és adatszolgáltatásifunkciókat, az OKIR rendszert további adatkapcsolatokkal kell bővíteni.
Az Országos Környezetvédelmi Rendszer (OKIR) OKIRkapu alprojektben megvalósuló továbbfejlesztése ré vén olyan komplex
közigazgatási szakrendszer kerül kialakításra, mely a környezetvédelmi és/vagy természetvédelmi és/vagy vízügyi hatósági
feladatokat magas szintű térinformatikai szolgáltatásokkal és az E-ügyintézési törvény elvárásainak megfelelően támogatja.A
fejlesztendő rendszer éves szinten legalább 2 000 felhasználót, 15 000 határozatot, 15 000 hatóságiállásfoglalást és minimum 80
000 adatszolgáltatást lesz képes kiszolgálni, mely a jelenlegi ügyszámok teljeskörű elektronikus kezelését tesz lehetővé, és
hosszú távon biztosítja a hatósági eljárások számának várhatóéves növekedését.
Az OKIRkapu projekt elem tervezett fejlesztési elemei az alábbiak:
1. Az E-ügyintézési törvény szerinti ügyféloldali elektronikus ügyint ézést biztosító fejlesztések.
2. Az együttműködő szervek közötti biztonságos elektronikus kapcsolattartást biztosító fejleszt ések.
3. Az elektronikusan benyújtható ÁNYK alapú bevallások kiváltása az egységes e-Űrlap kezelő szolgá ltatással.
4. Integrált térinformatikai platform kialakítása az ügyintézés erőforrás és időigényének csökkentésére.
5. Adatkapcsolatok kialakítása a közigazgatási eljárások hatékonyságának javítására.
Tekintettel a rendszer komplexitására és az integrálandó, valamint kapcsolódó más m odulok, illetve informatikairendszerek
számosságára, nyertes Ajánlattevőnek kiemelt feladata a társprojektekkel és az Ajánlatkérőinformatikai szakembereivel való
együttműködés, aminek kereteit a közös projektszervezet adja.
Az alkalmazásfejlesztési feladatokat ajánlattevő egyösszegű áta lánydíjért végzi.
A beszerzés tárgyának részletes leírását a közbeszerzési dokumentumok V. köte te tartalmazza.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi kritérium – 1 Az alkalmassági követelmény M/2. a) pontjára megajánlott rendszertervező szakértőszakembernek, az alkalmassági minimumkövetelményben meghatározott 36 hónap feletti szakmai tapasztalata(max. 24 hónap) 10
2 Az alkalmassági követelmény M/2. b) pontjára megajánlott alkalmazásfejlesztőszakembernek, az alkalmassági minimumkövetelményben meghatározott 36 hónap feletti szakmai tapasztalata(max. 24 hónap) 5
3 Az alkalmassági követelmény M/2.c) pontjára megajánlott térinformatikai szakértőszakemberek közül egynek,az alk. minimumkövetelményben meghatározott 36 hónap feletti szakmai tapasztalata(max.24 hónap) 5
II.2.11) Opciókra vonatkozó információ
II.2.13) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A beszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: A hatáskör átcsoportosításból adódó szakrendszeri integrációsfeladatok tárgyú, KÖFOP- 1.0.0-VEKOP-15. azonosító számú projekt (KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00043).
II.2.14) További információ:
Az ajánlati ár az alábbi szempont szerint kerül értékelésre:
Nettó ajánlati ár (HUF). Súlyszám: 80.
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben (töltse ki a D1. mellékletet)
IV.1.3) Keretmegallápodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) került létrehozásra
IV.1.6) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést alkalmaztak
IV.1.8) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik igen
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: 2017 /S 216 - 449077
(Az alábbiak közül: Eljárást megindító felhívásként közzétett előzetes tájékoztató; Ajánlati/részvételi felhívás; Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény)
IV.2.8) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.9) Információ előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást megindító felhívás lezárásáról
Az ajánlatkérő a fenti előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.3) További információk:
Érvényes ajánlatot tevők:
1.
Aj ánlattevő neve: HUMANsoft Kft.
Ajánlattevő székhelye: 1037 Buda pest, Montevideo u. 8.
Adószáma: 10239025-2-44
2.
Ajá nlattevő neve: T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattevő székhelye: 1117 Budapest, Budafoki út 56.
Adószáma: 12928099-2-44
Nyertes ajánlatot tevő az alábbi alvállalkozó(ka)t veszi igénybe:
4iG Nyr. (1037 Budapest, Montevideo u. 8.) Adószáma: 1201106 9-2-41
INNObyte Kft. (1114 Budapest, Villányi út 8. 3. em. 1.) Adószáma: 2507 8785-2-43
GDi Magyarország Kft. (1134 Budapest, Váci út 33. 9. em.) Adószáma: 10255043-2 -41
HELION Kft. (1117 Budapest, Nádorliget u. 8. C. ép.) Adószáma: 10987209-2-43
VI.4) Jogorvoslati eljárás
VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.4.2) A békéltetési eljárást lebonyolító szerv
VI.4.3) Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: A Kbt. 148. § (3)-(4) bekezdésének
megfelelően.
VI.4.4) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
Hivatalos név: Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím: Riadó utca 5.
Postai irányítószám: 1026
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Internetcím (URL): www.kozbeszerzes.hu
VI.5) E hirdetmény feladásának dátuma:
Az európai uniós és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
4 ha az információ ismert
7 közzétételre nem kerülő kötelező információ
20 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható
21 a súlyszám helyett a jelentőség is megadható; ha az ár az egyetlen bírálati szempont, akkor a súlyszámot nem alkalmazzák
D1. melléklet Általános beszerzés
Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés indokolása
(válassza ki a vonatkozó opciót és fűzzön hozzá magyarázatot)
1. Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás alkalmazásának a 2014/24/EU irányelv 32. cikke alapján történő indokolása
Nem érkeztek be ajánlatok, illetve nem megfelelő ajánlatok/részvételi kérelmek érkeztek be
A szóban forgó termékeket kizárólag kutatási, kísérleti, tanulmányi vagy fejlesztési céllal gyártják, az irányelvben megállapított feltételek szerint (csak árubeszerzés esetén)
Az építési beruházást, az árubeszerzést vagy a szolgáltatást kizárólag egy meghatározott gazdasági szereplő képes teljesíteni a következő okok miatt:
verseny hiánya technikai okokból
a közbeszerzés célja egyedi műalkotás vagy művészeti előadás létrehozása vagy megvásárlása
a kizárólagos jogok védelme, a szellemitulajdon-jogot is beleértve
Az ajánlatkérő számára előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősség, az irányelvben megállapított szigorú feltételekkel összhangban
Kiegészítő szállítások az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
A korábbi építési beruházás/szolgáltatás megismétlését jelentő új építési beruházás/szolgáltatás megrendelésére került sor, az irányelvben megállapított szigorú feltételeknek megfelelően
Tervpályázati eljárás szabályai alapján a nyertes ajánlattevőnek vagy a nyertes ajánlattevők valamelyikének odaítélendő szolgáltatási szerződés
Árutőzsdén jegyzett és beszerzett áruk
Különösen kedvező feltételek mellett történő áru-, illetve szolgáltatásbeszerzés
az üzleti tevékenységét végleg beszüntető szállítótól
a felszámolótól csődeljárás, hitelezőkkel való egyezségkötésre irányuló eljárás vagy hasonló nemzeti eljárás során történő értékesítés keretében
2. Eljárást megindító felhívásnak az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététele nélkül odaítélt szerződés egyéb indokolása
A beszerzés nem tartozik az irányelv hatálya alá
Kérjük, hogy a vonatkozó tények és - adott esetben - az irányelvvel összhangban lévő jogi következtetések ismertetésével egyértelműen és átfogóan fejtse ki, hogy miért jogszerű a szerződésnek az Európai Unió Hivatalos Lapjában történő előzetes közzététel nélküli odaítélése: (maximum 500 szóban)