Az MTVA Kunigunda útján és a Naphegy téri telephelyein üzemelő, iroda informatikai rendszereit kiszolgáló diszkes tároló és tároló virtualizációs rendszereinek, illetve közvetlenül hozzájuk kapcsolódó tároló hálózati és szerver eszközöknek kapcsolók gyártói szoftver és hardver támogatásának, valamint a Spectrum protect mentési rendszer támogatásának meghosszabbítása 12 hónappal, 31/03/2019-i lejárati idővel. A support szolgáltatás keretében a rendszer elemeihez - szükség szerint - support crossgrade szolgáltatást kell nyújtani úgy, hogy a teljes rendszer támogatása 31/03/2019-ig biztosított legyen. A gyártói garancia kiterjesztést az IBM gyártó „5x11 SBD, On-site Repair, ORT=SBD,11x5” szintű szolgáltatásával, illetve a szervek esetében azzal egyenértékű Lenovo szolgáltatással kell nyújtani. A szolgáltatást munkanapokon 11 órában rendelkezésre állással, helyszíni javítással kell biztosítani a megkötött szerződés keretében, annak teljes időtartama alatt.
A támogatás a közbesz. dok.-ban (KD) 49 db egyedileg meghatározott hardver eszközt, ezen felül pedig SVC és Spectrum Protect szoftvereket érint az eszközlistában megadottak szerint. A részletes eszközlistát és a szolgáltatással összefüggő részletes elvárásokat (műszaki leírást) a KD tartalmazza
Támogatás szolgáltatási szintje IBM On-site Repair, ORT=SBD,11x5 support szolgáltatás
- Reagálási idő típusa: ORT (On-site Response Time-Helyszíni reagálási idő) szervizmérnöki munkával és alkatrészekkel - az a periódus, amely attól az időponttól, amikor az ügyfél kérése az IBM Call Management rendszerében regisztrálódik addig az időpontig tart, amikor a szervizmérnök megérkezik a javítás elvégzésére/alkatrész cseréjére az ügyfél telephelyére, vagy a futár megérkezik az ügyfél telephelyére a hibás alkatrész átadása céljából
- Reagálási idő célkitűzése: SBD (same business day) - ugyanazon a munkanapon
- Lefedettség idő: 11x5 lefedettség, naponta 11 óra, hétfőtől péntekig, kivéve a munkaszüneti napokat és a nemzeti ünnepnapokat
- a részletes követelményeket a KD részeként kiadott és szerződéstervezet részét is képező gyártói dokumentációk (IBM Hardver Karbantartási Útmutató.pdf, IBM ServiceSuite szolgáltatás leírás.pdf) tartalmazzák
A támogatás kiterjed a gépek karbantartása
- távolról történő segítségnyújtás annak megállapítására, hogy a rendszerproblémák gépekkel vagy programokkal kapcsolatosak-e
- helyszíni és távoli diagnosztikai és karbantartási szolgáltatás
- támogatási szakemberek szolgáltatásai
- Szoftver és firmware verzió frissítések folyamatos biztosítása
Gyártói támogatás szolgáltatás keretében támogatott rendszerek
- 3 db IBM V7000 merevlemezes tároló egység a hozzátartozó bővítő fiókokkal
- 3 db IBM V3700 merevlemezes tároló egység a hozzátartozó bővítő fiókokkal
- 4 db Brocade gyártmányú FC switch
- 4 db IBM CG8 SVC STORAGE ENGINE
- SVC (System Storage SAN Volume Controller) TB alapú software licencek
- 4 db IBM x3650M4 gyártmányú szerver
- SpectrumProtect 139TB frontend TB support
A meglévő rendszerek fentiek szerinti supportja-tekintettel a rajtuk futó tartalmak nyelvére és a működtetésben az ajánlatkérő oldalán részt vevő munkatársak nyelvtudására-a magyar nyelv használatát feltételezi.
Szolgáltatással összefüggő részletes elvárások a KD-ban
A 321/2015.(X.30.) Kr.46.§(3) bek.-re tekintettel valamennyi a felhívásban és KD-ban meghatározott gyártmányú/eredetű dologra és konkrét eljárásra, mely egy adott gazdasági szereplő termékeit/az általa nyújtott szolgáltatásokat jellemzi vagy védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra vonatkozó hivatkozás csak a szerződés tárgyának kellően pontos és érthető leírását szolgálja azzal, hogy ezek tekintetében Ajánlatkérő elfogad azokkal egyenértékű dologra, eljárásra, védjegyre, szabadalomra, tevékenységre, személyre, típusra vagy adott származásra vagy gyártási folyamatra vonatkozó ajánlatot is azzal, hogy az egyenértékűséget -kétség esetén- ajánlattevőnek igazolnia kell