Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/157
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Tájékoztató az eljárás eredményéről/2015 KÉ
Eljárás fajtája:Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
Közzététel dátuma:2018.08.15.
Iktatószám:14420/2018
CPV Kód:79340000-9
Ajánlatkérő:Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Teljesítés helye:
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:PLANB Magyarország Kft.
Ajánlatkérő típusa:Központi költségvetési szerv (Ügynökség)
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Informatika
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A közbeszerzési eljárás eredménye
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Nemzeti azonosítószám: AK06203
Postai cím: Csalogány utca 9-11.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 1027
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Szvaratkó Nikolett
Telefon: (1) 7955572
E-mail: szvaratko.nikolett@kifu.gov.hu
Fax: +36 17950036
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.kifu.gov.hu
A felhasználói oldal címe (URL): www.kifu.gov.hu
 
I.2) Közös közbeszerzés
  A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg.
  Meghatalmazott ajánlatkérő nélkül.
  Az I.1) pontban feltüntetett ajánlatkérők közül meghatalmazott ajánlatkérő: (adja meg ajánlatkérő nevét)
  Ajánlatkérőnek minősülő meghatalmazott szervezet, mely az I.1) pontban nem került feltüntetésre: (adja meg a szerződést nem kötő ajánlatkérőnek minősülő szervezet nevét, címét és azonosítószámát)
  Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés.
  A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda.
I.3) Az ajánlatkérő típusa
  Központi szintű
  Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
x Egyéb: Központi költségvetési szerv (Ügynökség)
I.4 ) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
x Egyéb tevékenység: Informatika
I.5 ) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) Meghatározás
II.1.1)
Elnevezés: Vállalkozói szerződés a Kommunikációs keretmegállapodásból leválasztott, halaszthatatlan kommunikációs feladatok ellátása a „Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása”, a „Digitális Fogyasztóvédelem” - a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása”, az „Online kormányzati, közigazgatási és e-egészségügyi szolgáltatások terjedésének elősegítése és a Digitális Jólét Program kiterjesztésének elősegítése” és a „Köznevelési intézmények vezetékes és vezeték nélküli hálózati fejlesztései (belső hálózatok kivételével)” elnevezésű projektek számára
Hivatkozási szám:
II.1.2) Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79340000-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
Vállalkozói szerződés a Kommunikációs keretmegállapodásból leválasztott, halaszthatatlan kommunikációs feladatok ellátása a „Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása”, a „Digitális Fogyasztóvédelem” - a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása”, az „Online kormányzati, közigazgatási és e-egészségügyi szolgáltatások terjedésének elősegítése és a Digitális Jólét Program kiterjesztésének elősegítése” és a „Köznevelési intézmények vezetékes és vezeték nélküli hálózati fejlesztései (belső hálózatok kivételével)” elnevezésű projektek számára
A beszerzés célja a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség európai uniós forrásokból megvalósuló kommunikációs feladatok ellátására vonatkozik.
A kommunikációs tevékenységek fő célja, hogy a kommunikáció eszközeivel a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség feladatkörébe tartozó, uniós projektek tevékenységét támogassa.
A kommunikációs tevékenységek végrehajtásánál az európai uniós társfinanszírozásból megvalósuló projektek esetében a „Széchenyi 2020 kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségei útmutató és arculati kézikönyv” előírásait kell követnie a nyertes Ajánlattevőnek. Ezek a dokumentumok tartalmazzák a kommunikációra vonatkozó kötelező előírásokat és a kötelező kommunikációra vonatkozó sablonokat is.
II.1.5) Részekre bontás
A beszerzés részekből áll nem
II.1.6) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 17 719 000 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződés(ek) értéke)
II.2) A közbeszerzés mennyisége
 
II.2.1)
Elnevezés: Vállalkozói szerződés a Kommunikációs keretmegállapodásból leválasztott, halaszthatatlan kommunikációs feladatok ellátása a „Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása”, a „Digitális Fogyasztóvédelem” - a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása”, az „Online kormányzati, közigazgatási és e-egészségügyi szolgáltatások terjedésének elősegítése és a Digitális Jólét Program kiterjesztésének elősegítése” és a „Köznevelési intézmények vezetékes és vezeték nélküli hálózati fejlesztései (belső hálózatok kivételével)” elnevezésű projektek számára
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:79416000-3
További tárgyak:79341000-6
72261000-2
79341400-0
79341200-8
79341100-7
79342000-3
79342200-5
79342300-6
79821000-5
79822500-7
39294100-0
79952000-2
79961100-9
92400000-5
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: A teljesítés helye:
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
GINOP-3.3.2-16-2017-00001 - Online kormányzati, közigazgatási és e-egészségügyi szolgáltatások terjedésének és a Digitális Jólét Program kiterjesztésének elősegítése:
- 500 db színes, minden oldalán logózott, 30 oldalas, A5 méretű jegyzettömb
- 500 db műanyag, egy színnel emblémázott toll
- 500 db zsinórfüles fóliázott. logózott papírtáska
- 20 db laminált roll-up film
- 500 db A5 méretű kétoldalas szórólap megtervezése és nyomdai kivitelezése
- 2 db „C” típus tábla
- 1 db projektindító sajtónyilvános esemény megszervezése 200 fő befogadására alkalmas budapesti 4 csillagos kategóriájú helyszínen
- 1 db projektindító sajtónyilvános eseményhez kapcsolódó catering (érkezéskor ital, étel, szendvicsebéd itallal, bútorzat és személyzet) biztosítása 200 fő részére
- Projektindító sajtónyilvános rendezvényre meghívandók listájának összeállítása, elektronikus meghívó készítése, online-felület létrehozása regisztrációhoz
KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00031 - Digitális fogyasztóvédelem - A fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása:
- 4 db roll up grafikai tervezése, gyártása
- 1 db pop-up fal grafikai tervezése, gyártása
- 2500 karakterből álló PR cikk és kép megjelentetése, nagy nézettségű online hírportálon
- 1 db sajtónyilvános esemény szervezése 100 fő befogadására alkalmas budapesti 4 csillagos helyszínen
- 1 db sajtónyilvános eseményhez kapcsolódó catering (érkezéskor ital, étel, szendvicsebéd itallal, bútorzat és személyzet) biztosítása 100 fő részére
KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2017-00050 - FÖLDMEGFIGYELÉSI INFORMÁCIÓS RENDSZER (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása:
- 1 db projekt arculatának kialakítása, logó tervezés
- 4 db roll up grafikai tervezése, gyártása
- 1 db pop-up fal grafikai tervezése, gyártása
- 3000 db LA5 álló formátumú szórólap
- 1 db sajtónyilvános esemény szervezése 100 fő befogadására alkalmas budapesti 4 csillagos helyszínen
- 1 db sajtónyilvános eseményhez kapcsolódó catering (érkezéskor ital, étel, szendvicsebéd itallal, bútorzat és személyzet) biztosítása 100 fő részére
- Sajtónyilvános rendezvényre meghívandók listájának összeállítása, elektronikus meghívó készítése, online-felület létrehozása regisztrációhoz
- Sajtókapcsolati munka
- 1 db „B” típusú tájékoztató tábla
- 2 db „C” típusú tájékoztató tábla
GINOP-3.4.6-17-2017-00001 Köznevelési intézmények vezetékes és vezeték nélküli hálózati fejlesztései (belső hálózatok kivételével):
- 4 darab roll-up grafikai tervezése, gyártása
- 300 darab műanyag golyóstoll logózva, fém hatású testtel, klipsszel és tollvéggel, 4 színben
- 300 darab logózott vonalas spirálfüzet, oldalszáma 70 oldal, 4+0 színben és A/5-ös méretben
- 1000 darab A5 formátumú szórólap papír 4 oldal terjedelemben, 150 g fényes műnyomó papíron, 4+4 színben
- 2 db sajtónyilvános esemény szervezése 100 fő befogadására alkalmas budapesti 4 csillagos helyszínen
- 2 db sajtónyilvános eseményhez kapcsolódó catering (érkezéskor ital, étel, szendvicsebéd itallal, bútorzat és személyzet) biztosítása 100 fő részére
- 3 db „C” típusú tájékoztató tábla
- 3 db „D” típusú tájékoztató tábla
- Kötelező arculati elemekkel ellátott, két héten keresztül megjelenő banner közösségi portálon.
- Sajtónyilvános rendezvényre meghívandók listájának összeállítása, elektronikus meghívó készítése, online-felület létrehozása regisztrációhoz
- Sajtókapcsolati munka
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
II.2.5) Értékelési szempontok
x Minőségi szempont – 1 Az eljárást megindító felhívás műszaki, illetve szakmai alkalmasság minimumkövetelményeinek M.2.1. pontban meghatározott szakember alkalmassági követelmények körében meghatározottakon (36 hónap) felül 30
  Költség szempont –
x Ár szempont – Ajánlati ár (nettó Ft) Súlyszám - 70
  Ajánlatkérő(k) által meghatározott egyéb értékelési szempont:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók nem
Opciók leírása:
II.2.7) Információ az elektronikus katalógusokról
  Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust kell tartalmazniuk
II.2.8) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos igen
Projekt száma vagy hivatkozási száma: GINOP-3.3.2-16-2017-00001, KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00031, KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2017-00050, GINOP-3.4.6-17-2017-00001
II.2.9) További információ:

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
  A Kbt. 117. § szerinti saját beszerzési szabályok szerinti eljárás
  Nyílt eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Meghívásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett meghívásos eljárás
  Tárgyalásos eljárás
  Gyorsított eljárás (klasszikus ajánlatkérők esetében)
  Előzetes/időszakos előzetes tájékoztatóval meghirdetett tárgyalásos eljárás
  Versenypárbeszéd
  Innovációs partnerség
x Eljárást megindító felhívás Közbeszerzési Értesítőben történt közzététele nélkül odaítélt szerződés az alább felsorolt esetekben
  Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
x A Kbt. 113. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti meghívásos eljárás
  A Kbt. 113. § szerinti tárgyalásos eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti nyílt eljárás
  A Kbt. 115. § szerinti hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás
IV.1.2) A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás, valamint a gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:
IV.1.3) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
  A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
IV.1.4) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
  Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
IV.2.2) Információ dinamikus beszerzési rendszer lezárásáról
  A hirdetmény tárgya a fenti ajánlati/részvételi felhívásban közzétett dinamikus beszerzési rendszer lezárása
IV.2.3) Információ az előzetes/időszakos előzetes tájékoztató formájában közzétett eljárást meghirdető felhívás lezárásáról
  Az ajánlatkérő a fenti előzetes/időszakos előzetes tájékoztató alapján nem ítél oda további szerződéseket
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: Elnevezés: Vállalkozói szerződés a Kommunikációs keretmegállapodásból leválasztott, halaszthatatlan kommunikációs feladatok ellátása a „Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása”, a „Digitális Fogyasztóvédelem” - a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása”, az „Online kormányzati, közigazgatási és e-egészségügyi szolgáltatások terjedésének elősegítése és a Digitális Jólét Program kiterjesztésének elősegítése” és a „Köznevelési intézmények vezetékes és vezeték nélküli hálózati fejlesztései (belső hálózatok kivételével)” elnevezésű projektek számára
Szerződés/rész odaítélésre került igen
V.1 Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
A befejezetlen eljárás oka
  A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka:
  A szerződés megkötését megtagadták
V.2 Az eljárás eredménye
V.2.1) A szerződés megkötésének dátuma:
2018/08/01 (éééé/hh/nn)
V.2.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A beérkezett ajánlatok száma: 2
Kkv-któl érkezett ajánlatok száma: 2
Más EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Nem EU-tagállamok ajánlattevőitől érkezett ajánlatok száma:
Elektronikus úton beérkezett ajánlatok száma:
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.2.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: PLANB Magyarország Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Logodi utca 53-55. 3. em. 9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1012
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 14540633-2-41
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.2.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 24799800
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében – becsült maximális összérték e tétel teljes időtartamára vonatkozóan)
A szerződés/rész végleges összértéke: 17719000
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – a maximális összérték e tételre vonatkozóan)
(dinamikus beszerzési rendszer esetében – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, erre a tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
(keretmegállapodáson alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke)
V.2.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
x Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése: A szerződés teljesítéséhez igénybe vett alvállalkozók az ajánlat benyújtásakor nem ismertek.
V.2.6) Előnyös vásárlások esetén fizetett ár (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.7) A megkötött szerződések száma:
(közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
V.2.8) Az áru vagy szolgáltatás származási országa (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Európai Unió
  nem Európai Unió
 
Ország:
V.2.9) A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve és címe, valamint az ellenszolgáltatás összege
Hivatalos név:
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím:
Város:
NUTS-kód:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő adószáma (adóazonosító jele):
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő Kkv
Ellenszolgáltatás összege
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
V.2.10) A szerződést olyan ajánlattevővel kötötték meg, aki többváltozatú ajánlatot tett
nem
V.2.11) Volt érvénytelen ajánlat azon az alapon, hogy az ellenszolgáltatás kirívóan alacsony volt nem
V.2.12) Az ajánlattevők neve és címe:
 
Hivatalos név: PLANB Magyarország Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Logodi utca 53-55. 3. em. 9.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1012
Ország: HU
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 14540633-2-41

Hivatalos név: Trinity International Communications Kft.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Kiscelli utca 104.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU11
Postai irányítószám: 1037
Ország: HU
Ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 23076763-2-41

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
VI.1.1) Hirdetmény közzététele nélkül induló eljárás esetén az eljárást megindító felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatásának napja:
2018/04/13 (éééé/hh/nn)
VI.1.2) Az eljárás során figyelembe vett környezetvédelmi szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírásrészeként
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi intézkedések
  Alkalmassági feltételek körében meghatározott környezetvédelmi vezetési rendszereknek való megfelelés
VI.1.3) Az eljárás során figyelembe vett szociális szempontok:
  Szerződéses feltételként
  Értékelési szempontként
  Műszaki leírás részeként
  Alkalmassági feltételként
  Védett foglalkoztatók számára fenntartott közbeszerzés
VI.1.4) Fenntartott szerződés:
  A szerződés a Kbt. 114. § (11) bekezdése szerint fenntartott
VI.1.5) További információk:
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/08/14 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges