1. A megrendelt feladatok:
1.1. Menedzselt intézményi adathálózat: Szombathely MJV Önkormányzatához tartozó városi intézmények számára zárt adathálózat és központi Internet kijárat biztosítása szolgáltató által menedzselt végponti routerekkel, valamint a városi képviselők otthoni Internet kapcsolatának biztosítása.
1.2. Menedzselt központi tűzfalszolgáltatás: Szombathely MJV Önkormányzatához tartozó városi intézmények közös Internet kijáratának védelmére tűzfal szolgáltatás biztosítása.
1.3. Menedzselt Internet szolgáltatás: Szombathelyi végpontok számára Internet szolgáltatás biztosítása Szolgáltató által menedzselt routerrel.
1.4. HotSpot szolgáltatás és Internet biztosítása rendezvényekhez: Vezeték nélküli hozzáférési szolgáltatás biztosítása a város megadott pontjait lefedve, melyek segítségével WLAN interfészekkel rendelkező számítógépek, illetve arra alkalmas mobiltelefonok használói számára lehetővé válik, hogy hozzáférjenek az Internethez. Továbbá a Szombathely Megyei Jogú Város által megrendezésre kerülő úgynevezett „nagy rendezvények” helyszínén megfelelő sávszélességű, garantált Internet elérés biztosítása.
1.5. Központi szerver infrastruktúra támogatás biztosítása: a telepített és üzembe helyezett hardver eszközökhöz a szerződés futamidejére 24/7 NBD helyszíni garancia biztosítása.
1.6. Integrált menedzsmentszolgáltatás: A hálózati eszközök különböző tulajdonságainak, állapotainak automatikus begyűjtése; üzemeltetési riportok készítésének lehetősége és dokumentációs rendszer biztosítása egyetlen integrált rendszer felhasználásával.
2. Menedzselt intézményi adathálózat
2.1. Intézményi hálózat
2.1.1. Zárt IP alapú adathálózat az önkormányzati intézmények számára.
2.1.2. A telephelyeket és a minimális telephelyi hozzáférési sávszélességeket a telephelylista melléklet tartalmazza.
2.1.3. A központi telephelyen (Polgármesteri Hivatal, Szombathely, Kossuth utca 1-3.) a csatlakozó intézmények összes, a kiírásban szereplő letöltési irányú minimum sávszélességének legalább 50%-át biztosítani kell a feltöltési irányba.
2.1.4. Menedzselt végponti routerek.
2.2. Internet kapcsolat
2.2.1. Redundáns nagy sebességű minimum (300Mbit/s+300Mbit/s) szimmetrikus, forgalom korlát nélküli Internet hozzáférés (2 független szolgáltatótól)
2.2.2. Menedzselt redundáns Internet router.
2.2.3. 16+16 db publikus IP cím.
2.3. Üzemeltetés
2.3.1. Az év minden napján biztosított a 0-24 óráig elérhető élőhangos hibabejelentő szolgáltatás.
2.3.2. A hibaelhárítás megkezdése (szükség esetén tartalékeszközzel a helyszínen) munkanapokon 8-17 óráig a bejelentéstől számított 2 órán belül, munkaidőn kívül és hétvégén 4 órán belül biztosított.
3. Menedzselt központi tűzfalszolgáltatás
3.1. Tűzfal rendszer
3.1.1. Minden kapcsolat titkosított VPN kapcsolattal csatlakozzon a központ felé
3.1.2. Redundáns kiépítésű, aktív/passzív üzemmódban működő 3 tűzfal zónát támogató megoldás.
3.1.3. Az intézményi hálózat felől érkező forgalmat átvezeti a tűzfal rendszeren, azaz a központi LAN az intézmények felől is tűzfallal védett.
3.1.4. A tűzfal áteresztőképessége 400Mb/s, illetve biztosítson a 200000 egyidejű kapcsolatszámot.
3.1.5. Legalább 25 egyidejű Internet felől érkező titkosított belső hálózati hozzáférés (VPN) terminálásra.
3.2. Szolgáltatás bevezetés
3.2.1. A szolgáltatás részét képzi a tűzfal szabályrendszerek folyamatos felülvizsgálata és az új tűzfalalkalmazásba történő migrációja.
3.2.2. Az új, konszolidált szabályrendszer kialakításához az Ajánlattevő biztosítson szakértői konzultációs lehetőséget.
3.3. Üzemeltetés
3.3.1. Az év minden napján biztosított a 0-24 óráig elérhető hibabejelentő szolgáltatás.
3.3.2. A hibaelhárítás megkezdése (szükség esetén tartalékeszközzel a helyszínen) munkanapokon 8-17 óráig a bejelentéstől számított 2 órán belül, munkaidőn kívül és hétvégén 4 órán belül.
4. Menedzselt Internet szolgáltatás
Az Internet szolgáltatással kapcsolatos műszaki elvárások:
4.1. Internet hozzáférés
4.1.1. 21 db Szombathely város területén lévő Internet csatlakozás.
4.1.2. A csatlakozások sebessége névleges 15/5 Mbit/s korlátlan forgalmazással.
4.1.3. A szerződés időtartama alatt a végpontok igény esetén egyszer költöztethetőek új címre.
4.1.4. Az Internet csatlakozást termináló végberendezés (WiFi képességű router) a szolgáltatás részét képzi.
4.2. Üzemeltetés
4.2.1. Az év minden napján, 0-24 óráig elérhető élőhangos hibabejelentő szolgáltatás.
4.2.2. A hibaelhárítás megkezdése (szükség esetén tartalékeszközzel a helyszínen) munkanapokon 8-17 óráig a bejelentéstől számított 2 órán belül, munkaidőn kívül és hétvégén 4 órán belül.
5. HotSpot szolgáltatás és Internet biztosítása rendezvényekhez
A szolgáltatással kapcsolatos műszaki elvárások:
5.1. HotSpot rendszer
5.1.1. A HotSpot rendszer kialakításának teljes költsége, így különösen, de nem kizárólagosan az antenna elhelyezési, engedélyezési költségei is az ajánlattevőt terhelik.
5.1.2. A szolgáltatás olyan szabványos vezeték nélküli hozzáférést biztosítson, amely WLAN interfészekkel rendelkező számítógépek (laptopok, kézi számítógépek), illetve arra alkalmas mobiltelefonok használói számára tegye lehetővé, hogy a WLAN-nal ellátott területeken nagy sebességgel férjenek hozzá az Internethez, elektronikus leveleikhez.
5.1.3. A városi hálózat HotSpot szolgáltatás számára kijelölt célterületek:
5.1.3.1. Ferences-kert a Történelmi Témapark
5.1.3.2. Savaria tér
5.1.3.3. Fő tér
5.1.4. A területet előzetes felmérés szerint 6 darab nagy rendelkezésre állású HotSpot eszközzel fedhető le.
5.1.5. A rendszerhez való csatlakozás MAC cím azonosítás alapján működjön egy automata regisztrációs folyamaton keresztül. A csatlakozott eszköz 5/0,5 Mbit/s sávszélességgel üzemelhet napi maximum 2 órán keresztül. Az időkeret napi több alkalommal is megszakítható a felhasználó által. A sávszélességet nem kötelező garantálni.
5.2. Hozzáférési pont
5.2.1. Elvárás a kültéri, fémházas időjárásálló kialakítás
5.2.2. 802.11a/b/g/n szabvány támogatása.
5.2.3. Legyen képes AP-to-AP kommunikációra.
5.2.4. Kimenő teljesítménye legyen állítható, tekintettel a különböző cellaméretekre.
5.3. Internet kapcsolat biztosítása városi rendezvényekhez
5.3.1. A Szombathely Megyei Jogú Város által megrendezésre kerülő úgynevezett „nagy rendezvények” helyszínén maximum 30Mbits/30Mbits sávszélességű garantált Internet elérés biztosítása.
5.3.2. Az Internet hozzáférés legyen alkalmas nagysebességű Internet elérésre, vagy akár streaming alkalmazásra is.
5.3.3. A város területén megrendezésre kerülő rendezvények száma maximum évi 10 db, melyek egyenként maximum 5 nap hosszúságúak lehetnek.
5.3.4. A rendezvények minimum 3 nappal a megnyitás előtt kerülnek bejelentésre.
5.4. Üzemeltetés
5.4.1. Az év minden napján, 0-24 óráig elérhető élőhangos hibabejelentő szolgáltatás.
5.4.2. A hibaelhárítás megkezdése (szükség esetén tartalékeszközzel a helyszínen) munkanapokon 8-17 óráig a bejelentéstől számított 2 órán belül, munkaidőn kívül és hétvégén 4 órán belül.
6. Központi szerver infrastruktúra biztosítása
A telepített és üzembe helyezett eszközök szolgáltatásával kapcsolatos műszaki elvárások:
6.1. Szerver konfiguráció
6.1.1. A telepített és üzemeltetett központi alkalmazásokhoz szerver hardver infrastruktúra támogatás biztosítása.
6.2. Üzemeltetés
6.2.1. Üzemeltetés keretében a telepített és üzemeltetett szolgáltatások biztosítása.
7. Integrált menedzsmentszolgáltatás
A szolgáltatással kapcsolatos műszaki elvárások:
7.1. Menedzsment rendszer
7.1.1. Az eszközök és interfészek állapotának figyelése ICMP és SNMP státusz alapon (felületről konfigurálható módon).
7.1.2. Automatikusan begyűjtött topológia alapján való korreláció, ez alapján a root cause-ok megjelölése.
7.1.3. Az aktuális elérhetőségi állapot megjelenítése dashboard és szűrhető lista vagy térkép formában.
7.1.4. Az állapot változások naplózása, felületen való megjelenítése, kereshető formában.
7.1.5. A hálózaton forgalmazó kliens eszközök MAC és IP címének, DNS nevének összegyűjtése SNMP+DNS alapon (mely switch porton melyik eszköz forgalmazott, mikor láttuk ott utoljára), ezek megjelenítése kereshető, exportálható riport formájában.
7.1.6. Legyen képes a kijelölt interfészeken a forgalom mérésére, grafikonos ábrázolására és topN riportban való megjelenítésére.
7.2. A menedzsment rendszer működéséhez szükséges szoftver és hardver biztosítása ajánlattevő feladata.
7.3. Dokumentációs rendszer
7.3.1. Biztosítson automatikusan készíthető, általános célú rajzolóprogrammal offline is használható L2 és L3 topológia ábrát, mely részét képezi az eszköztípusokat és gyári számokat is nyilvántartó generált dokumentációnak. Az ajánlatkérő nem rendelkezik az ehhez kapcsolódó rajzoló programmal, így az Ajánlattevő feladat ennek biztosítása. A jelenlegi rendszergazdai munkaállomások száma 3 db, tehát összesen 3 felhasználó számára kell biztosítani a rajzoló programot.
7.4. Üzemeltetés
7.4.1. Az év minden napján, 0-24 óráig elérhető élőhangos hibabejelentő szolgáltatás.
7.4.2. A hibaelhárítás megkezdése (szükség esetén tartalékeszközzel a helyszínen) munkanapokon 8-17 óráig a bejelentéstől számított 4 órán belül, munkaidőn kívül és hétvégén 4 órán belül.