Közbeszerzési Hatóság

Közbeszerzési Értesítő száma:2018/75
Beszerzés tárgya:Szolgáltatásmegrendelés
Hirdetmény típusa:Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény/2015 KÉ
Eljárás fajtája:Előzetes közzététel nélküli tárgyalásos eljárás
Közzététel dátuma:2018.04.19.
Iktatószám:6040/2018
CPV Kód:72262000-9
Ajánlatkérő:Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Teljesítés helye:4024 Debrecen, Piac u. 54.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő:
Nyertes ajánlattevő:SDA DMS Zrt.
Ajánlatkérő típusa:Központi szintű
Ajánlatkérő fő tevényeségi köre:Általános közszolgáltatások
Letöltés: Hirdetmény letöltése PDF formátumban
Közbeszerzési eljárás: Az eljárás adatainak, és az eljáráshoz közzétett további dokumentumoknak a megtekintése a Közbeszerzési Adatbázisban

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
a Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja
Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény
A Kbt. 137. § (2) bekezdés esetében.
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
Hivatalos név: Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Nemzeti azonosítószám: AK16360
Postai cím: Piac utca 54.
Város: Debrecen
NUTS-kód: HU321
Postai irányítószám: 4024
Ország: Magyarország
Kapcsolattartó személy: Dr. Berecz Orsolya Zsuzsa
Telefon: + 36 20-410-1981
E-mail: drbereczorsolya@gmail.com
Fax: +36 1-480-1180
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe (URL): http://www.kormanyhivatal.hu/hu/hajdu-bihar
A felhasználói oldal címe (URL):
 
I.2) Az ajánlatkérő típusa
x Központi szintű
  Regionális/helyi szintű
  Közjogi szervezet
  Közszolgáltató
  Támogatott szervezet [Kbt. 5. § (2)-(3) bekezdés]
  Egyéb:
I.3) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
x Általános közszolgáltatások
  Honvédelem
  Közrend és biztonság
  Környezetvédelem
  Gazdasági és pénzügyek
  Egészségügy
  Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
  Szociális védelem
  Szabadidő, kultúra és vallás
  Oktatás
  Egyéb tevékenység:
I.4) Fő tevékenység (közszolgáltató ajánlatkérők esetében)
  Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
  Villamos energia
  Földgáz és kőolaj kitermelése
  Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése
  Víz
  Postai szolgáltatások
  Vasúti szolgáltatások
  Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
  Kikötői tevékenységek
  Repülőtéri tevékenységek
  Egyéb tevékenység:

II. szakasz: Tárgy
II.1) A beszerzés mennyisége
II.1.1)
Elnevezés: „Az Egységes központi elektronikus irat- és dokumentumkezelési rendszer (EKEIDR) moduljainak, rendszerelemeinek szupport szolgáltatásainak biztosítása a műszaki leírásban részletezettek szerint”
Hivatkozási szám:
II.1.2)
Fő CPV-kód:
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72262000-9
II.1.3) A szerződés típusa
  Építési beruházás
  Árubeszerzés
x Szolgáltatásmegrendelés
II.1.4) Rövid meghatározás: „Az Egységes központi elektronikus irat- és dokumentumkezelési rendszer (EKEIDR) moduljainak, rendszerelemeinek szupport szolgáltatásainak biztosítása a műszaki leírásban részletezettek szerint”
II.1.5) Részekre vonatkozó információ
A beszerzés részekből áll nem
II.1.6) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 3062896 (Kérjük, jelezze a beszerzés végleges összértékét. Az egyes szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából kérjük, töltse ki az V. szakaszt)
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat: / A figyelembe vett legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat:
Pénznem: HUF
(keretmegállapodások esetében – maximális összérték a teljes időtartamukra vonatkozóan)
(keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő szerződes(ek) érteke)
II.2) Meghatározás
 
II.2.1)
Elnevezés: „Az Egységes központi elektronikus irat- és dokumentumkezelési rendszer (EKEIDR) moduljainak, rendszerelemeinek szupport szolgáltatásainak biztosítása a műszaki leírásban részletezettek szerint”
Rész száma:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
Fő szójegyzékKiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:72260000-5
További tárgyak:72261000-2
72262000-9
72266000-7
72267000-4
II.2.3) A teljesítés helye:
NUTS-kód: HU321
A teljesítés helye: 4024 Debrecen, Piac u. 54.
II.2.4) A közbeszerzés ismertetése:
[Kbt. 50. § (2) bekezdés d) pont]
Az EKEIDR Rendszer Ajánlatkérő által jelenleg is használt elemeinek technológiai és jogszabályi követése, támogatása, valamint kapcsolódó szolgáltatások nyújtása, valamint a későbbiekben elérhetővé váló, vagy már meglévő, de Ajánlatkérő által a jelen eljárás időpontjában még nem használt funkcionalitások, szolgáltatások lehívása a műszaki leírásban részletezettek szerint.
a) Havi szupport szolgáltatások
I. Az Ajánlatkérő által használt, funkcionalitáshoz kapcsolódó szupport
II. Ajánlatkérő által jelenleg nem használt, de a későbbiekben opcionálisan a keretszerződés alapján bevezetésre kerülő, majd azt követően igénybe venni tervezett szupport szolgáltatások
III. Jelenleg nem elérhető, de a későbbiekben kifejlesztendő, és a keretszerződés alapján opcionálisan bevezetésre kerülő, majd azt követően igénybe venni tervezett szupport szolgáltatások a bevezetett modulok tekintetében
b) Opcionálisan rendelhető kiegészítő szolgáltatások:
- Fejlesztői óradíj (program fejlesztés, paraméterezés, workflow készítés)
- Tanácsadói napidíj (tanácsadás, oktatás)
- Terméktámogatási óradíj
- EKEIDR Rendszer működésének felülvizsgálata, aktuális verzió kiterjesztése
c) Opcionálisan igénybevehető tranzakciós szolgáltatások
- EKEIDR irathitelesítési szolgáltatás díja
- EKEIDER Rendszer által biztosított e-learning modulok (LMS és LCMS) felhasználási díja
-Ajánlatkérő állandó ügyfélszolgálat - helpdesk biztosítását írja elő a szerződéstervezetben foglaltak alapján.
Mennyiség:
A vállalkozási keretszerződés keretében a fentiekben részletezett szupport és bevezetési szolgáltatások ellátása összesen legfeljebb nettó 26184616,- forint keretösszeg erejéig.
(az építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás jellege és mennyisége)
II.2.5) Értékelési szempontok
  Minőségi szempont –
  Költség szempont –
x Ár szempont – Megnevezés: / Súlyszám:
II.2.6) Opciókra vonatkozó információ
Opciók igen
Opciók ismertetése: a) Havi szupport szolgáltatások
I. Az Ajánlatkérő által használt, funkcionalitáshoz kapcsolódó szupport
II. Ajánlatkérő által jelenleg nem használt, de a későbbiekben opcionálisan a keretszerződés alapján bevezetésre kerülő, majd azt követően igénybe venni tervezett szupport szolgáltatások
III. Jelenleg nem elérhető, de a későbbiekben kifejlesztendő, és a keretszerződés alapján opcionálisan bevezetésre kerülő, majd azt követően igénybe venni tervezett szupport szolgáltatások a bevezetett modulok tekintetében
b) Opcionálisan rendelhető kiegészítő szolgáltatások:
- Fejlesztői óradíj (program fejlesztés, paraméterezés, workflow készítés)
- Tanácsadói napidíj (tanácsadás, oktatás)
- Terméktámogatási óradíj
- EKEIDR Rendszer működésének felülvizsgálata, aktuális verzió kiterjesztése
c) Opcionálisan igénybevehető tranzakciós szolgáltatások
- EKEIDR irathitelesítési szolgáltatás díja
- EKEIDER Rendszer által biztosított e-learning modulok (LMS és LCMS) felhasználási díja
II.2.7) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos nem
Projekt száma vagy hivatkozási száma:
II.2.8) További információ

IV. szakasz: Eljárás
IV.1) Meghatározás
IV.1.1) Az eljárás fajtája
x Előzetes közzététel nélküli tárgyalásos eljárás
  Előzetes versenyfelhívás nélküli tárgyalásos eljárás
  Koncesszió odaítélése koncessziós hirdetmény előzetes közzététele nélkül
  Eljárást megindító felhívásnak a Közbeszerzési Értesítőben történő közzététele nélkül odaítélt szerződés
IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
  A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
IV.2) Adminisztratív információk
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
 
/ (KÉ-szám/évszám)
 
V. szakasz: Az eljárás eredménye
A szerződés száma: 1 Rész száma: 1 Elnevezés: Vállalkozási keretszerződés
V.1) Az eljárás eredménye
V.1.1) A szerződés odaítélésének dátuma:
2018/04/17 (éééé/hh/nn)
V.1.2) Ajánlatokra vonatkozó információk
A szerződést közös ajánlattevők csoportja nyerte el nem
V.1.3) A nyertes ajánlattevő neve és címe
 
Hivatalos név: SDA DMS Zrt.
Nemzeti azonosítószám:
Postai cím: Retyezáti utca 46.
Város: Budapest
NUTS-kód: HU110
Postai irányítószám: 2030
Ország: HU
E-mail:
Telefon:
Internetcím(ek): (URL)
Fax:
A nyertes ajánlattevő adószáma (adóazonosító jele): 24167789-2-13
A nyertes ajánlattevő Kkv igen
V.1.4) A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (ÁFA nélkül)
A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 26184616
A szerződés/rész végleges összértéke: 3062896
vagy
A figyelembe vett legalacsonyabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat / legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat (ÁFA nélkül)
Pénznem: HUF
keretmegállapodások esetében – maximális összérték e tételre vonatkozóan
keretmegállapodásokon alapuló szerződések esetében, adott esetben – a korábbi tájékoztató hirdetményekben nem szereplő, e tételre vonatkozó szerződés(ek) értéke
V.1.5) Alvállalkozásra vonatkozó információk
  Valószínűsíthető alvállalkozók igénybevétele a szerződés teljesítéséhez
Jelölje meg a szerződés alvállalkozók, illetve harmadik személyek bevonásával történő teljesítésének értekét vagy arányát
Érték ÁFA nélkül: Pénznem:
Arány: %
A szerződés alvállalkozó bevonásával megvalósított részének rövid ismertetése:

VI. szakasz: Kiegészítő információk
VI.1) További információk:
Ajánlatkérő a Kbt. 137. § (2) bekezdése alapján teszi közzé jelen hirdetményt. A Kbt. 98. § (2) bekezdés c) pontja szerinti hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzési eljárás indoka, hogy a szerződés műszaki-technikai sajátosságok, kizárólagos jogok védelme miatt kizárólag egy meghatározott szereplővel köthető meg, mivel az EKEIDR Rendszerhez tartozó valamennyi szerzői jog kizárólagosan az SDA DMS Zrt. tulajdona.
Az ajánlat értékelési szempontjai [Kbt. 50. § (2) bekezdés l) pont ]
Ajánlatkérő az ajánlatot a Kbt. 100. § (5) bekezdés utolsó mondata alapján, a Kbt. 76. § (2) bekezdés a) pont szerinti legalacsonyabb ár értékelési szempont alapján bírálja el, melyhez Ajánlattevőnek az alábbi szolgáltatásokra vonatkozóan kell az árakat megadnia:
Értékelésre kerülő számszerűsíthető adatok:
HBMKH által használt EKEIDR Rendszer szupport díjai Mértékegység Mennyiség Egységár Nettó díj (Ft/hó)
EKEIDR Rendszer és bevezetett moduljainak szupport havi díja hónap 1 2.250.000 Ft 2.250.000 Ft
EKEIDR Rendszer 1064 db felhasználói szám szerinti támogatás havi díja fő 1064 764 Ft 812.896 Ft
ÖSSZESEN NETTÓ AJÁNLATI ÁR 3.062.896 Ft
Opcionálisan igénybe vehető szolgáltatások díjai
EKEIDR Rendszer működésének felülvizsgálata, aktuális verzió kiterjesztése 1 db 1 4.594.344 Ft 4.594.344 Ft
EKEIDR Rendszer irathitelesítési szolgáltatás díja 1 db hitelesítés 1 10 Ft 10 Ft
EKIDER Rendszer által biztosított e-learning modulok (LMS és LCMS) általános felhasználási díja 1 óra 1 20 Ft 20 Ft
Fejlesztői óradíj (program fejlesztés, paraméterezés, workflow készítés) 1 óra 1 15.000 Ft 15.000 Ft
Tanácsadói napidíj (tanácsadás, oktatás) 1 tanácsadói nap 1 120.000 Ft 120.000 Ft
Terméktámogatási óradíj 1 óra 1 15.000 Ft 15.000 Ft
VI.2) E hirdetmény feladásának dátuma:
2018/04/17 (éééé/hh/nn/)
Az európai uniós, a Kbt., annak végrehajtási rendeletei és más alkalmazandó jog előírásainak történő megfelelés biztosítása az ajánlatkérő felelőssége.
_________________________________________________________________________________________________________
1 szükség szerinti számban ismételje meg
2 adott esetben
4 ha az információ ismert
20 súlyszám helyett fontosság is megadható
21 súlyszám helyett fontosság is megadható; ha az ár az egyetlen értékelési szempont, súlyszám nem szükséges